|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
vlady-13
Data înscrierii: 10/Mai/2007 Ultima vizita: 14/Apr/2024 Mesaje: 312 Locație: Craiova
|
Trimis: Mie 25 Iul 2012 17:47:39 Titlul subiectului: |
157639 |
|
Initial asa trebuia sa fie. Pe parcurs cred ca au realizat ca e prea putin o singura banda pe un sens pentru masini. Oricum probleme cred ca o sa fie doar la urcarea pe pasaj,respectiv la coborare.
|
|
Sus |
|
|
vlady-13
Data înscrierii: 10/Mai/2007 Ultima vizita: 14/Apr/2024 Mesaje: 312 Locație: Craiova
|
Trimis: Vin 10 Aug 2012 23:20:14 Titlul subiectului: |
157979 |
|
Linie de tramvai în loc de spațiu verde
http://www.gds.ro/Actualitate/2012-08-11/Linie+de+tramvai++in+loc+de+spatiu+verde
Citat: | Primarul Craiovei a dispus refacerea proiectului de reabilitare a liniei de tramvai, în sensul amplasării șinelor chiar pe mijlocul străzii, în locul spațiului verde, pentru a se mai câștiga încă o bandă destinată mașinilor
Primăria Craiova a anunțat joi, printr-un comunicat, că, din dispoziția primarului Lia Olguța Vasilescu, s-a trecut la „revizuirea proiectului tehnic privind reabilitarea căii de rulare a tramvaielor pe bulevardele Calea București și Calea Severinului, în vederea adoptării unei soluții moderne de trafic“. Modificarea proiectului pentru această investiție cu fonduri europene vine într-un moment în care se lansase deja licitația în vederea desemnării firmei constructoare.
„Proiectul este foarte prost făcut. Ne-am dat seama de asta și din faptul că multe dintre firmele care s-au înscris la licitație puneau fel de fel de întrebări, pentru că nu înțeleseseră nimic din caietul de sarcini. Și atunci am rugat reprezentanții Ministerului Dezvoltării să ne mai păsuiască un pic cu acest proiect, ca să avem posibilitatea să-l refacem. Pentru că altfel va ieși o lucrare proastă, ca la pasajul suprateran“, a precizat Lia Olguța Vasilescu, primarul Craiovei.
O bandă în plus câștigată pe fiecare sens
„Amânarea reabilitării căii de rulare a tramvaiului a fost decisă de doamna primar ca urmare a consultării cu specialiștii Regiei de Transport. Noi am propus optimizarea acestui proiect, adică o reproiectare legată de anumite aspecte care nu fuseseră luate în calcul, dar care pot conduce la o creștere a eficienței, atât în vederea fluidizării traficului pe bulevardele menționate, dar și pentru a reduce poluarea fonică“, a menționat Alin Goga, directorul general al RAT Craiova.
Cea mai importantă modificare ține de faptul că liniile de tramvai nu vor mai fi despărțite de un spațiu verde, ci ambele vor fi montate în locul acelui spațiu verde aflat acum între cele două sensuri de mers. Alăturarea celor două linii rezolvă mai multe probleme: nu se vor mai monta pe fiecare trotuar stâlpi de susținere a liniei de contact, ci vor fi amplasați stâlpi în T pe mijloc, deservind ambele linii. „Decât să avem câte doi stâlpi pe trotuare, mai bine câte unul pe mijloc, ca pe pasajul suprateran. Ar fi nu doar o economie de materiale, dar și o economie de spațiu. În plus, dacă apropiem liniile și eliminăm acel spațiu de pe mijloc, s-ar putea câștia încă o bandă de carosabil și se poate crea, eventual, ca în marile metropole, o bandă specială pentru transportul în comun“, a explicat Alin Goga.
Șină pe traverse în loc de panouri prefabricate
Schimbările de proiect ar mai presupune și introducerea unui sistem automat de prioritate pentru tramvai în intersecții, prin schimbarea automată a culorii semaforului atunci când se apropie tramvaiul. În plus, în primul proiect era prevăzută reabilitarea liniei de tramvai prin înlocuirea ei tot cu panouri prefabricate. Se dorește schimbarea acestui sistem cu cel pe traverse, care este și mai ieftin, asigurând totodată și un nivel mai mic de poluare fonică.
„Mai dorim o reproiectare la Podul Electroputere. Acolo, când coboară tramvaiele, din cauza pantei mari, frânele sunt suprasolicitate și există tendința de alunecare. Am vrea să reproiectăm acea linie, să-i dăm o pantă mai lină, făcând o coborâre a liniei de tramvai față de drum, iar pe partea de urcare, de asemenea, vrem să facem și acolo o coborâre a nivelului liniei șinei, pentru a permite o urcare lină. Dacă reabilităm linia, aceasta va fi atât de silențioasă încât aproape n-o să se audă când trece tramvaiul“, susține directorul general al RAT Craiova. |
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 11 Aug 2012 13:41:56 Titlul subiectului: |
157980 |
|
Pot sa adopte solutia cu linii de tip green-track, separade de trafic. Asa ar ramane o parte din spatiu verde.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
vlady-13
Data înscrierii: 10/Mai/2007 Ultima vizita: 14/Apr/2024 Mesaje: 312 Locație: Craiova
|
Trimis: Sâm 11 Aug 2012 15:54:13 Titlul subiectului: |
157983 |
|
E posibil.Oricum titlul e usor exagerat, fiind vorba si de un ziar ce contesta actuala conducere.
In schimb nu inteleg ce au de gand sa schimbe la Podul Electro...Pe cand erau cupluri T4D-MT+TB4D-MS se plangeau vatmanii ca nu pot urca panta cu tramvaiul plin de pasageri dupa ce plecau de la Ford la orele de varf.
|
|
Sus |
|
|
vlady-13
Data înscrierii: 10/Mai/2007 Ultima vizita: 14/Apr/2024 Mesaje: 312 Locație: Craiova
|
Trimis: Joi 07 Feb 2013 12:06:56 Titlul subiectului: |
162516 |
|
Tramvaiele, oprite pentru doi ani
http://www.gds.ro/Administratie/2013-02-07/Tramvaiele%2C+oprite+pentru+doi+ani
Citat: | De luna viitoare începe reabilitarea cu fonduri europene a liniei de tramvai din Craiova. De la 1 martie, intră în reabilitare primul tronson al căii de rulare a tramvaiului, cel cuprins între Podul Electroputere și strada Caracal, licitația fiind câștigată de firma SCT București. Ca atare, va fi oprită circulația tramvaielor de la Podul Electroputere și până la Uzina Ford. De la 1 aprilie va fi închis și celălalt tronson, de la Hanul Craiovița până la Podul Electroputere, unde linia de tramvai va fi reabilitată de Marivila.
„Ne cerem scuze încă de pe acum“
„Cum tramvaiele nu vor mai putea circula, va trebui să acoperim cu autobuze necesarul de mijloace de transport. Pe primul tronson ne trebuie cam șase-șapte autobuze mari, iar pe al doilea tronson, care este și cel mai lung, am avea nevoie de încă vreo 20 de autobuze. În total, ar fi nevoie de 25-26 de autobuze din parcul auto existent, care, după cum știți, este insuficient. În prezent, dispunem de 134 de autobuze care funcționează. Ăsta-i parcul auto, asta-i moștenirea celor 20 și ceva de ani de după Revoluție...“, a declarat Marcel Tănăsescu, noul director general al Regiei Autonome de Transport (RAT) Craiova.
Regia craioveană caută diverse soluții pentru a acoperi acest deficit. Chiar dacă Primăria Craiova a promis achiziționarea a 25 de autobuze noi în prima jumătate a acestui an, RAT nu mizează doar pe această variantă, așa că a început o serie de discuții cu alte regii de profil din țară, inclusiv cu RATB, în vederea unui eventual „împrumut“ de autobuze.
„Dar, în primul rând, mizăm pe repararea autobuzelor defecte din parcul propriu. La un prim calcul, am putea acoperi acest necesar, dar cu o investiție serioasă în piese și în reparații. Practic, vom fi cam la limită cu numărul de autobuze, acoperind atât traseele obișnuite, dar suplinind și tramvaiele. Dacă o să avem probleme cu unu-două autobuze, se va simți. O vor simți călătorii, așa că ne cerem scuze în fața lor încă de pe acum pentru faptul că va trebui să aștepte mai mult în stații, în urma unor sincope în transportul în comun“, a explicat directorul RAT.
Fără tramvai timp de 24 de luni
Termenul de execuție pentru tronsonul cel mai scurt, cel de la Podul Electroputere către Ford, este, conform contractului, de zece luni, așa că, teoretic, la sfârșitul acestui an ar trebui să fie gata.
„Sună bine zece luni, însă grosul lucrărilor este pe celălalt tronson, care are termen de execuție de 24 de luni. Iar până nu se termină lucrările pe cel de pe Calea București și Titulescu n-o să putem relua circulația tramvaielor nici pe celălalt sector, chiar dacă se va încheia reabilitarea lui. Așadar, va trebui să suplinim circulația tramvaielor vreme de doi ani cu autobuze“, a menționat Tănăsescu.
RAT solicitase Primăriei Craiova să achiziționeze 50 de autobuze noi, iar primărița a promis regiei de transport local că va achiziționa măcar 25 de autobuze în acest an, urmând ca diferența să fie achiziționată după 2014, când astfel de cheltuieli în materie de transport devin eligibile pe fonduri europene.
„Sperăm să primim cele 25 de autobuze promise, care ar fi binevenite. În paralel, în funcție de posibilitățile noastre financiare, intenționăm să cumpărăm din forțe proprii niște microbuze noi, pe care să le utilizăm pe anumite trasee, unde nu e nevoie de autobuze la anumite ore, când traficul de călători este mai redus“, a precizat directorul Marcel Tănăsescu. |
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 05 Mar 2013 15:06:32 Titlul subiectului: |
163133 |
|
Gazeta de Sud, 5 martie 2013
Gazeta de Sud a scris: | Autobuze închiriate, în loc de tramvaie
Pe perioada lucrărilor de reabilitare a căii de rulare, RAT Craiova vrea să înlocuiască tramvaiele cu autobuze închiriate de la RATB
Tramvaiele vor mai circula în Craiova până săptămâna viitoare. Vor fi retrase apoi la depou pentru doi ani, în vederea reabilitării șinelor, lucrare finanțată din fonduri europene. În locul lor, vor circula autobuze, fie din parcul auto propriu al RAT Craiova, fie închiriate de la RATB.
Șase autobuze de la Podul Electroputere la Ford
Primăria Craiova a emis ordinul de începere a lucrărilor de reabilitare a liniei de tramvai începând cu 6 martie. Constructorul, SCT București, va începe însă efectiv lucrările în jurul datei de 18 martie, până atunci urmând să fie aprobat managementul de trafic de către Primăria Craiova și Poliția Municipală. Ca atare, de pe 18 martie va fi oprită circulația tramvaielor în Craiova, pe sectorul cuprins între Podul Electroputere și Uzina Ford. Potrivit directorului general al Regiei Autonome de Transport (RAT) Craiova, tramvaiele vor fi suplinite pe această porțiune de autobuze de mare capacitate. Vor circula cel mult șase autobuze pe acest traseu la orele de vârf, dar nu mai puțin de două în perioada de circulație redusă.
„În momentul de față, parcul propriu ne permite să suplinim tramvaiele cu autobuze pe acest tronson. Calculele privind necesarul de mijloace de transport au fost făcute după ce ne-am consultat cu reprezentanții Ford, ca să nu afectăm în vreun fel transportul celor care lucrează la această uzină. Muncitorii acestei uzine vor avea, așadar, posibilitatea de a veni cu tramvaiul până la Electroputere, iar de acolo vor fi transbordați în autobuze, care îi vor duce până la Ford. O să avem și un minidispecerat în zonă, care să monitorizeze situația și să ceară o suplimentare a mijloacelor de transport pe sectorul menționat, în cazul în care crește numărul de călători. Abonamentele existente pe linia de tramvai vor fi valabile pe cele șase autobuze“, a declarat directorul general al RAT Craiova, Marcel Tănăsescu.
Încă 20 de autobuze din Craiovița la Electroputere
După 1 aprilie vor începe lucrările de reabilitare a liniei de tramvai și pe sectorul cuprins între Peco Severinului și Podul Electroputere. Pe această porțiune, linia va fi reabilitată de firma bucureșteană Marivila.
„Pentru cel de-al doilea tronson vom avea nevoie de circa 20 de autobuze, pe care însă nu le mai putem asigura din parcul propriu, ceea ce ar putea fi o problemă. Dar asta doar dacă nu se concretizează închirierea unor autobuze. În acest sens, suntem, însă, în discuții avansate cu Regia Autonomă de Transport București (RATB), cu privire la închirierea a 25 de autobuze. Am apelat la ei, pentru că au un parc foarte mare. Nu vă pot spune, însă, care vor fi condițiile financiare ale acestui împrumut“, a explicat directorul Tănăsescu.
„Trebuie să împrumutăm aceste 25 de autobuze, pentru că nu avem timp să facem licitația pentru a achiziționa unele noi. În acest sens, am avut deja o primă discuție cu conducerea RATB, care ne-a promis ajutorul“, a menționat și primarul Craiovei, Lia Olguța Vasilescu.
Conducerea RAT Craiova precizează că persoanele care au abonamente pe linia de tramvai vor putea circula cu ele pe autobuzele care vor suplini tramvaiul.
Așadar, de luna viitoare, tramvaiele vor mai circula doar pe sectorul cuprins între Peco Severinului și Ișalnița.
„Liniile de tramvai vor fi apropiate una de alta“
Reabilitarea liniilor de tramvai presupune și o serie de modificări în așezarea lor. Mai precis, calea de rulare a tramvaiului urmează să ocupe o parte din spațiul verde aflat pe mijlocul bulevardului Calea București, dând astfel posibilitatea Primăriei Craiova să lărgească bulevardul.
„Liniile de tramvai pe Calea București vor fi apropiate una de alta, dar va rămâne între ele o distanță de siguranță de un metru și jumătate. O să rămână, așadar, o porțiune de spațiu verde, dar mai mică. Se câștigă astfel câte o bandă și pe un sens, și pe altul. Asta e important!“, a spus primarul Craiovei.
Primărița a menționat că această distanță de siguranță va face posibile și eventualele intervenții la magistralele de gaze și de canalizare ale orașului, care se află exact pe mijlocul bulevardului Calea București.
Ca să se pună în practică această variantă, era necesară o modificare a proiectului, iar asta presupune cheltuieli suplimentare, care cu greu ar putea fi acoperite într-o asemenea investiție cu fonduri europene.
„Pentru a face asta, s-a schimbat, însă, proiectul. Cel inițial alesese o variantă care nu se mai folosește nici în România de 10-15 ani. Noua variantă va presupune însă cheltuieli suplimentare, dar lucrările în plus, în valoare de circa 600.000 de euro, constructorul Marivila a promis că le va trece în contul său“, a declarat Olguța Vasilescu.
Facem precizarea că finanțarea europeană acoperă doar reabilitarea liniei de tramvai. Lucrările de infrastructură necesare la nivelul carosabilului vor fi făcute de primărie cu firma Delta ACM, în baza acordului-cadru de reparare a străzilor.
Adrian DINU |
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 20 Mar 2013 23:22:16 Titlul subiectului: |
163553 |
|
A inceput reabilitarea caii de rulare pe bd. Decebal si rog utilizatorii craioveni sa faca un efort in asa fel incat toate aceste lucrari de amploare care se vor realiza in urmatorii doi ani sa fie documentate fotografic (dupa modelul fotoreportajelor de la Iasi si Cluj) pentru a se vedea clar etapele, pentru a nu se piarde momente importante, cum a fost in cazul montarii caii de rulare si a retelei de contact pe pasajul construit recent sau cu reabilitarile facute din 2007 incoace.
|
|
Sus |
|
|
ADY88
Data înscrierii: 26/Oct/2009 Ultima vizita: 16/Dec/2013 Mesaje: 59 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 04 Apr 2013 17:20:53 Titlul subiectului: |
163820 |
|
Am o intrebare, se pare ca din cauza maretei realizari a lui A.Solomon, pasajul suprateran, tramvaiul in zona centrala, in 700m nu are nici o statie?
Si ce scop are acest pasaj ? Sa fluidizeze circulatia pana la urmatorele semafoare?
|
|
Sus |
|
|
Cosmin5
Data înscrierii: 31/Aug/2008 Ultima vizita: 04/Apr/2022 Mesaje: 63 Locație: Craiova
|
Trimis: Mar 09 Apr 2013 23:05:48 Titlul subiectului: |
163925 |
|
Da, sunt 700 de metri fara nicio statie de tramvai. Pe aceasta portiune nici inainte de constructia pasajului nu era nicio statie de tramvai. Si da "mareata" realizare s-a dovedit a fi extrem de utila. Semaforul de la Unirea, km 0 al orasului, o intersectie de 5 strazi importante era vestit, chiar si in weekend il prindeai de 2 ori. La orele de varf de 3-4 ori. Blocajele erau la ordineaa zilei. Probabil nu esti din oras. Configuratia intersectiei de care iti vorbesc nu permitea in niciun caz si refugiu de tramvai, altfel stirile de la ora 5 ar fi avut subiecte proaspete in fiecare zi. Acum 2-3 ani era un vis frumos sa faci 2 minute de la Schmidt la Universitate. Punctele fierbinti care mai trebuie rezolvate in oras sunt acum : intersectia de la Gara, de la Piata centrala (care este aglomerata doar temporar din cauza ca "vecina" ei, intersectia de la Universitate, este inca inutilizabila datorita constructiei pasajului subteran) si probabil ca va fi, cea de la Universitate, dupa inaugurarea pasajului subteran.
|
|
Sus |
|
|
vlady-13
Data înscrierii: 10/Mai/2007 Ultima vizita: 14/Apr/2024 Mesaje: 312 Locație: Craiova
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 21 Apr 2013 14:05:28 Titlul subiectului: |
164142 |
|
Cateva poze cu pasajul din zona centrala a orasului. Pasajul a fost terminat anul trecut si a fost deschis circulatiei auto pe data de 26 iunie. Durata lucrarilor a fost de 28 de luni. Sub parcaj nu sunt parcate masini. In apropiere de giratoriu, sub pasaj au fost puse plante.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
72.78 kb |
Vizualizat: |
de 27840 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
67.36 kb |
Vizualizat: |
de 27840 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
68.73 kb |
Vizualizat: |
de 27840 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
69.22 kb |
Vizualizat: |
de 27840 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
80.15 kb |
Vizualizat: |
de 27840 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
63.42 kb |
Vizualizat: |
de 27840 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 21 Apr 2013 14:14:40 Titlul subiectului: |
164144 |
|
Pasajul are o lungime de 545 m, are doua benzi pe sens, una pentru circulatia auto, cealalta pentru tramvai. Pasajul a fost construit sa decongestioneze zona centrala, cea mai aglomerata zona din oras. La aceasta intersectie, converg 5 artere importante: Calea Bucuresti, Calea Unirii, Stefan Cel Mare, Brestei si B-dul Nicolae Titulescu. Pasajul merge pe directia est-vest, incepe de pe Calea Bucuresti si coboara pe bulevardul Nicolae Titulescu. Pe piloni sunt inscriptionati numele firmei care a construit pasajul (poza 1).
Foto 1-3: Sub pasaj, zona curata, nu sunt masini parcate, desi la un moment dat am auzit ca se intentiona acest lucru.
Foto 4: Rampa pasajului dinspre Calea Bucuresti
Foto 5: O trecere pe sub pasaj, pentru masini.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
75.64 kb |
Vizualizat: |
de 27837 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
68.84 kb |
Vizualizat: |
de 27837 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
50.04 kb |
Vizualizat: |
de 27837 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
59.32 kb |
Vizualizat: |
de 27837 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
68.06 kb |
Vizualizat: |
de 27837 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu
Ultima modificare efectuată de către guest la Dum 21 Apr 2013 14:20:23, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 21 Apr 2013 14:18:02 Titlul subiectului: |
164145 |
|
Unii craioveni sunt nemultumiti ca pasajul este prea scurt si ca nu a fost mai lung sa traverseze urmatoarea intersectie dupa centru, cea cu Amaradia. Altii spun ca pasajul a rezolvat doar problema tramvaiului, ca acesta nu mai sta asa mult la stopurile de la aceasta intersectie.
Foto 1-Pasajul pozat vis a vis de hotel Jiul.
Foto 2-O bretea a pasajului (inspre Calea Bucuresti).
Foto 3-Capatul pasajului de la Calea Bucuresti
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
65.51 kb |
Vizualizat: |
de 27836 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
73.96 kb |
Vizualizat: |
de 27836 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
76.4 kb |
Vizualizat: |
de 27836 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 21 Apr 2013 14:21:59 Titlul subiectului: |
164146 |
|
Pasajul este foarte frumos luminat noaptea, in culorile rosu si albastru. De fapt, ca o ironie, pasajul este mult mai luminat decat cladirile istorice din centru.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
82.02 kb |
Vizualizat: |
de 27834 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
79.95 kb |
Vizualizat: |
de 27834 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
71.1 kb |
Vizualizat: |
de 27834 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
67.6 kb |
Vizualizat: |
de 27834 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
81.52 kb |
Vizualizat: |
de 27834 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 29 Apr 2013 22:14:13 Titlul subiectului: |
164298 |
|
Pe pod avem cea mai moderna infrastructura pentru tramvai din urbe. Si asta se simte. Cand ajunge pe rampa de urcare, deja vatmanii baga viteza, brusc tramvaiul parca este intr-alta lune. Cateva poze realizate cu pasajul propiruzis. Pasajul are doua benzi/sens, o banda 100 % rutiera/sens, si linia de tramvai. Dupa marcajele rutiere am vazut ca masinile pot circula si pe sina de tramvai.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
49.29 kb |
Vizualizat: |
de 27719 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
52.3 kb |
Vizualizat: |
de 27719 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
60.63 kb |
Vizualizat: |
de 27719 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
58.37 kb |
Vizualizat: |
de 27719 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
53.58 kb |
Vizualizat: |
de 27719 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
52.95 kb |
Vizualizat: |
de 27719 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
50.92 kb |
Vizualizat: |
de 27719 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 29 Apr 2013 22:16:43 Titlul subiectului: |
164299 |
|
Un amanunt pe care l-am remarcat, este distanta destul de mica intre stalpi de sustinere a retelei de contact. Asta poate si pentru ca podul nu este in linie dreapta, ci in curba.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
49.29 kb |
Vizualizat: |
de 27720 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
52.21 kb |
Vizualizat: |
de 27720 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
47.42 kb |
Vizualizat: |
de 27720 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
49.78 kb |
Vizualizat: |
de 27720 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
47.78 kb |
Vizualizat: |
de 27720 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
48.99 kb |
Vizualizat: |
de 27720 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 29 Apr 2013 22:19:44 Titlul subiectului: |
164300 |
|
Si acum cateva cadre cu partea de acces la pasaj dinspre Titulescu (in zona Spitalulului nr. 2). In apropiere de inelul central (giratoriul de la km 0) ca si in partea cealalta a pasajului, sunt plante.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
66.06 kb |
Vizualizat: |
de 27718 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
69.94 kb |
Vizualizat: |
de 27718 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
69.18 kb |
Vizualizat: |
de 27718 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
67.65 kb |
Vizualizat: |
de 27718 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
73.01 kb |
Vizualizat: |
de 27718 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 29 Apr 2013 22:22:53 Titlul subiectului: |
164301 |
|
In afara zonei pasajului, infrastructura de tramvai este destul de precara. In unele zone, linia de tramvai............are intreruperi (poza 1-2). In alte zone, exista diferente de nivel, mai ales in zona de contact dintre placile de beton. Banuiesc ca s-au tasat si nu mai este linia plana. Din aceasta cauza tramvaiele craiovene au un mers................saltat in unele zone.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
73.79 kb |
Vizualizat: |
de 27715 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
82.18 kb |
Vizualizat: |
de 27715 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 29 Apr 2013 22:27:51 Titlul subiectului: |
164302 |
|
Pe bulevardul Titulescu inspre Craiovita, spatiul verde dintre liniile de tramvai este mai putin lat decat pe Calea Bucuresti in dreptul Universitatii. De asemenea, in unele zone linia pe un sens, se afla putin mai sus decat linia de pe celalt sens. Acum, o intrebare pentru colegii de forum din Craiova ? Cumva, in zona curbelor, linia a fost reabilitata (poza 2) ? La o prima impresie, parea intr-o stare mai buna sina.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
55.58 kb |
Vizualizat: |
de 27712 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
61.51 kb |
Vizualizat: |
de 27712 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
78.97 kb |
Vizualizat: |
de 27712 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
84.88 kb |
Vizualizat: |
de 27712 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
79.01 kb |
Vizualizat: |
de 27712 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 29 Apr 2013 22:33:51 Titlul subiectului: |
164303 |
|
Pe Calea Bucuresti linia este la fel de precara ca in Bucuresti pe Barbu Vacarescu, Panteliomon sau Bulevardul Basarabia. Spatiul verde dintre sine, este deocamdata fara iarba, doar pamant (pozele 1-3). In zona statiei de la Piata Centrala se mai vede un rest de macaz, din perioada cand tramvaiele circulau cuplate spate in spate si aveau aici capatul provizoriu de linie, datorita lucrarilor la pod. Vestea buna este ca acest mijloc de transport are, cel putin deocamdata, viitorul asigurat in Craiova si sper ca peste doi ani sa vedem linia reabilitata in intregime.
Din pacate nu am avut timp sa ajung si in zona bulevardului Decebal sa fac poze cu stadiul lucrarilor la reabilitarea linei de tramvai din zona.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
64.19 kb |
Vizualizat: |
de 27708 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
63.16 kb |
Vizualizat: |
de 27708 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
62.74 kb |
Vizualizat: |
de 27708 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
84.85 kb |
Vizualizat: |
de 27708 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
Florin C
Data înscrierii: 21/Noi/2012 Ultima vizita: 08/Iul/2016 Mesaje: 19 Locație: Craiova
|
Trimis: Sâm 29 Iun 2013 15:40:14 Titlul subiectului: |
165434 |
|
Revin după ceva timp cu poze de pe traseu, în mare parte nu prea ai ce poza, doar ceva șanțuri, o să revin cu poze, atunci când lucrările vor mai avansa, deși, mi se pare că se mișcă puțin cam încet, repet, mi se pare, și pozele pot confirma asta, după 1 lună și ceva:
pe strada Nicolae Titulescu,
se lucrează
în apropiere de spitalul nr 2
a fost adusă șina, un lucru mă bucură, deși am auzit că le vor pune tot în dale de beton,
pentru curioși, codul de bare
șinele se află în stația din Craiovița Nouă, la biserică, și altele în apropiere de semafoarele de la Billa, sau Casa Științei dacă vreți...
cam în acest stadiu se află lucrările de pe Calea Severinului
au fost aduse și o parte din traversele de prindere a șinelor, acestea sunt lângă stația de la Real
stadiul lucrărilor pe Calea Severinului, în sensul de mers spre Severin, zona Sif Oltenia
_________________ 060 EA |
|
Sus |
|
|
Florin C
Data înscrierii: 21/Noi/2012 Ultima vizita: 08/Iul/2016 Mesaje: 19 Locație: Craiova
|
Trimis: Mie 10 Iul 2013 08:50:45 Titlul subiectului: |
165635 |
|
Lucrarile nu au avansat spectaculos, dar am gasit asta
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.27 MB |
Vizualizat: |
de 27255 ori |
|
_________________ 060 EA |
|
Sus |
|
|
adymartianul
Data înscrierii: 04/Mai/2013 Ultima vizita: 11/Noi/2023 Mesaje: 60 Locație: Craiova
|
Trimis: Mie 17 Iul 2013 00:06:31 Titlul subiectului: |
165739 |
|
Pe rocada vad ca nu folosesc traverse.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 24 Iul 2013 11:44:35 Titlul subiectului: |
165923 |
|
Linia de pe bulevardul Decebal, inainte de lucrari (parcurgem tronsonul dinspre PECO PETROM spre Pasajul Electroputere)
foto: 2 februarie 2013
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
80.65 kb |
Vizualizat: |
de 27077 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
76.58 kb |
Vizualizat: |
de 27077 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
82.22 kb |
Vizualizat: |
de 27077 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
77.54 kb |
Vizualizat: |
de 27077 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
72.78 kb |
Vizualizat: |
de 27077 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
56.31 kb |
Vizualizat: |
de 27077 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
69.49 kb |
Vizualizat: |
de 27077 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
69.68 kb |
Vizualizat: |
de 27077 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
68.44 kb |
Vizualizat: |
de 27077 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
64.39 kb |
Vizualizat: |
de 27077 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
84 kb |
Vizualizat: |
de 27075 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
82.34 kb |
Vizualizat: |
de 27075 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
76.01 kb |
Vizualizat: |
de 27075 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
71.59 kb |
Vizualizat: |
de 27075 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 24 Iul 2013 20:22:59 Titlul subiectului: |
165937 |
|
Pe acest tronson SCT Bucuresti lucreaza pe o solutie elastica.
Situatia la data de 19 iulie 2013 (parcurgem tronsonul in sens invers):
- pasaj Electroputere - statia Electroputere
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
133.23 kb |
Vizualizat: |
de 27054 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
131.61 kb |
Vizualizat: |
de 27054 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
112.49 kb |
Vizualizat: |
de 27054 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
122.54 kb |
Vizualizat: |
de 27054 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
141.5 kb |
Vizualizat: |
de 27054 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
138.95 kb |
Vizualizat: |
de 27054 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
133.47 kb |
Vizualizat: |
de 27054 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
109.96 kb |
Vizualizat: |
de 27054 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
121.55 kb |
Vizualizat: |
de 27054 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|