Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Infrastructura de tramvai craioveana
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul DOLJ
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
vlady-13



Data înscrierii: 10/Mai/2007
Ultima vizita: 05/Iul/2017
Mesaje: 312
Locație: Craiova

MesajTrimis: Mie 25 Iul 2012 18:47:39    Titlul subiectului: 157639

Initial asa trebuia sa fie. Pe parcurs cred ca au realizat ca e prea putin o singura banda pe un sens pentru masini. Oricum probleme cred ca o sa fie doar la urcarea pe pasaj,respectiv la coborare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
vlady-13



Data înscrierii: 10/Mai/2007
Ultima vizita: 05/Iul/2017
Mesaje: 312
Locație: Craiova

MesajTrimis: Sâm 11 Aug 2012 00:20:14    Titlul subiectului: 157979

Linie de tramvai în loc de spațiu verde

http://www.gds.ro/Actualitate/2012-08-11/Linie+de+tramvai++in+loc+de+spatiu+verde



Citat:
Primarul Craiovei a dispus refacerea proiectului de reabilitare a liniei de tramvai, în sensul amplasării șinelor chiar pe mijlocul străzii, în locul spațiului verde, pentru a se mai câștiga încă o bandă destinată mașinilor

Primăria Craiova a anunțat joi, printr-un comunicat, că, din dispoziția primarului Lia Olguța Vasilescu, s-a trecut la „revizuirea proiectului tehnic privind reabilitarea căii de rulare a tramvaielor pe bulevardele Calea București și Calea Severinului, în vederea adoptării unei soluții moderne de trafic“. Modificarea proiectului pentru această investiție cu fonduri europene vine într-un moment în care se lansase deja licitația în vederea desemnării firmei constructoare.
„Proiectul este foarte prost făcut. Ne-am dat seama de asta și din faptul că multe dintre firmele care s-au înscris la licitație puneau fel de fel de întrebări, pentru că nu înțeleseseră nimic din caietul de sarcini. Și atunci am rugat reprezentanții Ministerului Dezvoltării să ne mai păsuiască un pic cu acest proiect, ca să avem posibilitatea să-l refacem. Pentru că altfel va ieși o lucrare proastă, ca la pasajul suprateran“, a precizat Lia Olguța Vasilescu, primarul Craiovei.

O bandă în plus câștigată pe fiecare sens

„Amânarea reabilitării căii de rulare a tramvaiului a fost decisă de doamna primar ca urmare a consultării cu specialiștii Regiei de Transport. Noi am propus optimizarea acestui proiect, adică o reproiectare legată de anumite aspecte care nu fuseseră luate în calcul, dar care pot conduce la o creștere a eficienței, atât în vederea fluidizării traficului pe bulevardele menționate, dar și pentru a reduce poluarea fonică“, a menționat Alin Goga, directorul general al RAT Craiova.
Cea mai importantă modificare ține de faptul că liniile de tramvai nu vor mai fi despărțite de un spațiu verde, ci ambele vor fi montate în locul acelui spațiu verde aflat acum între cele două sensuri de mers. Alăturarea celor două linii rezolvă mai multe probleme: nu se vor mai monta pe fiecare trotuar stâlpi de susținere a liniei de contact, ci vor fi amplasați stâlpi în T pe mijloc, deservind ambele linii. „Decât să avem câte doi stâlpi pe trotuare, mai bine câte unul pe mijloc, ca pe pasajul suprateran. Ar fi nu doar o economie de materiale, dar și o economie de spațiu. În plus, dacă apropiem liniile și eliminăm acel spațiu de pe mijloc, s-ar putea câștia încă o bandă de carosabil și se poate crea, eventual, ca în marile metropole, o bandă specială pentru transportul în comun“, a explicat Alin Goga.

Șină pe traverse în loc de panouri prefabricate

Schimbările de proiect ar mai presupune și introducerea unui sistem automat de prioritate pentru tramvai în intersecții, prin schimbarea automată a culorii semaforului atunci când se apropie tramvaiul. În plus, în primul proiect era prevăzută reabilitarea liniei de tramvai prin înlocuirea ei tot cu panouri prefabricate. Se dorește schimbarea acestui sistem cu cel pe traverse, care este și mai ieftin, asigurând totodată și un nivel mai mic de poluare fonică.
„Mai dorim o reproiectare la Podul Electroputere. Acolo, când coboară tramvaiele, din cauza pantei mari, frânele sunt suprasolicitate și există tendința de alunecare. Am vrea să reproiectăm acea linie, să-i dăm o pantă mai lină, făcând o coborâre a liniei de tramvai față de drum, iar pe partea de urcare, de asemenea, vrem să facem și acolo o coborâre a nivelului liniei șinei, pentru a permite o urcare lină. Dacă reabilităm linia, aceasta va fi atât de silențioasă încât aproape n-o să se audă când trece tramvaiul“, susține directorul general al RAT Craiova.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 20/Noi/2017
Mesaje: 6496
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 11 Aug 2012 14:41:56    Titlul subiectului: 157980

Pot sa adopte solutia cu linii de tip green-track, separade de trafic. Asa ar ramane o parte din spatiu verde.
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
vlady-13



Data înscrierii: 10/Mai/2007
Ultima vizita: 05/Iul/2017
Mesaje: 312
Locație: Craiova

MesajTrimis: Sâm 11 Aug 2012 16:54:13    Titlul subiectului: 157983

E posibil.Oricum titlul e usor exagerat, fiind vorba si de un ziar ce contesta actuala conducere.
In schimb nu inteleg ce au de gand sa schimbe la Podul Electro...Pe cand erau cupluri T4D-MT+TB4D-MS se plangeau vatmanii ca nu pot urca panta cu tramvaiul plin de pasageri dupa ce plecau de la Ford la orele de varf.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
vlady-13



Data înscrierii: 10/Mai/2007
Ultima vizita: 05/Iul/2017
Mesaje: 312
Locație: Craiova

MesajTrimis: Joi 07 Feb 2013 13:06:56    Titlul subiectului: 162516

Tramvaiele, oprite pentru doi ani

http://www.gds.ro/Administratie/2013-02-07/Tramvaiele%2C+oprite+pentru+doi+ani

Citat:
De luna viitoare începe reabilitarea cu fonduri europene a liniei de tramvai din Craiova. De la 1 martie, intră în reabilitare primul tronson al căii de rulare a tramvaiului, cel cuprins între Podul Electroputere și strada Caracal, licitația fiind câștigată de firma SCT București. Ca atare, va fi oprită circulația tramvaielor de la Podul Electroputere și până la Uzina Ford. De la 1 aprilie va fi închis și celălalt tronson, de la Hanul Craiovița până la Podul Electroputere, unde linia de tramvai va fi reabilitată de Marivila.

„Ne cerem scuze încă de pe acum“

„Cum tramvaiele nu vor mai putea circula, va trebui să acoperim cu autobuze necesarul de mijloace de transport. Pe primul tronson ne trebuie cam șase-șapte autobuze mari, iar pe al doilea tronson, care este și cel mai lung, am avea nevoie de încă vreo 20 de autobuze. În total, ar fi nevoie de 25-26 de autobuze din parcul auto existent, care, după cum știți, este insuficient. În prezent, dispunem de 134 de autobuze care funcționează. Ăsta-i parcul auto, asta-i moștenirea celor 20 și ceva de ani de după Revoluție...“, a declarat Marcel Tănăsescu, noul director general al Regiei Autonome de Transport (RAT) Craiova.
Regia craioveană caută diverse soluții pentru a acoperi acest deficit. Chiar dacă Primăria Craiova a promis achiziționarea a 25 de autobuze noi în prima jumătate a acestui an, RAT nu mizează doar pe această variantă, așa că a început o serie de discuții cu alte regii de profil din țară, inclusiv cu RATB, în vederea unui eventual „împrumut“ de autobuze.
„Dar, în primul rând, mizăm pe repararea autobuzelor defecte din parcul propriu. La un prim calcul, am putea acoperi acest necesar, dar cu o investiție serioasă în piese și în reparații. Practic, vom fi cam la limită cu numărul de autobuze, acoperind atât traseele obișnuite, dar suplinind și tramvaiele. Dacă o să avem probleme cu unu-două autobuze, se va simți. O vor simți călătorii, așa că ne cerem scuze în fața lor încă de pe acum pentru faptul că va trebui să aștepte mai mult în stații, în urma unor sincope în transportul în comun“, a explicat directorul RAT.

Fără tramvai timp de 24 de luni

Termenul de execuție pentru tronsonul cel mai scurt, cel de la Podul Electroputere către Ford, este, conform contractului, de zece luni, așa că, teoretic, la sfârșitul acestui an ar trebui să fie gata.
„Sună bine zece luni, însă grosul lucrărilor este pe celălalt tronson, care are termen de execuție de 24 de luni. Iar până nu se termină lucrările pe cel de pe Calea București și Titulescu n-o să putem relua circulația tramvaielor nici pe celălalt sector, chiar dacă se va încheia reabilitarea lui. Așadar, va trebui să suplinim circulația tramvaielor vreme de doi ani cu autobuze“, a menționat Tănăsescu.
RAT solicitase Primăriei Craiova să achiziționeze 50 de autobuze noi, iar primărița a promis regiei de transport local că va achiziționa măcar 25 de autobuze în acest an, urmând ca diferența să fie achiziționată după 2014, când astfel de cheltuieli în materie de transport devin eligibile pe fonduri europene.
„Sperăm să primim cele 25 de autobuze promise, care ar fi binevenite. În paralel, în funcție de posibilitățile noastre financiare, intenționăm să cumpărăm din forțe proprii niște microbuze noi, pe care să le utilizăm pe anumite trasee, unde nu e nevoie de autobuze la anumite ore, când traficul de călători este mai redus“, a precizat directorul Marcel Tănăsescu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Noi/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 05 Mar 2013 16:06:32    Titlul subiectului: 163133

Gazeta de Sud, 5 martie 2013

Gazeta de Sud a scris:
Autobuze închiriate, în loc de tramvaie

Pe perioada lucrărilor de reabilitare a căii de rulare, RAT Craiova vrea să înlocuiască tramvaiele cu autobuze închiriate de la RATB

Tramvaiele vor mai circula în Craiova până săptămâna viitoare. Vor fi retrase apoi la depou pentru doi ani, în vederea reabilitării șinelor, lucrare finanțată din fonduri europene. În locul lor, vor circula autobuze, fie din parcul auto propriu al RAT Craiova, fie închiriate de la RATB.

Șase autobuze de la Podul Electroputere la Ford

Primăria Craiova a emis ordinul de începere a lucrărilor de reabilitare a liniei de tramvai începând cu 6 martie. Constructorul, SCT București, va începe însă efectiv lucrările în jurul datei de 18 martie, până atunci urmând să fie aprobat managementul de trafic de către Primăria Craiova și Poliția Municipală. Ca atare, de pe 18 martie va fi oprită circulația tramvaielor în Craiova, pe sectorul cuprins între Podul Electroputere și Uzina Ford. Potrivit directorului general al Regiei Autonome de Transport (RAT) Craiova, tramvaiele vor fi suplinite pe această porțiune de autobuze de mare capacitate. Vor circula cel mult șase autobuze pe acest traseu la orele de vârf, dar nu mai puțin de două în perioada de circulație redusă.
„În momentul de față, parcul propriu ne permite să suplinim tramvaiele cu autobuze pe acest tronson. Calculele privind necesarul de mijloace de transport au fost făcute după ce ne-am consultat cu reprezentanții Ford, ca să nu afectăm în vreun fel transportul celor care lucrează la această uzină. Muncitorii acestei uzine vor avea, așadar, posibilitatea de a veni cu tramvaiul până la Electroputere, iar de acolo vor fi transbordați în autobuze, care îi vor duce până la Ford. O să avem și un minidispecerat în zonă, care să monitorizeze situația și să ceară o suplimentare a mijloacelor de transport pe sectorul menționat, în cazul în care crește numărul de călători. Abonamentele existente pe linia de tramvai vor fi valabile pe cele șase autobuze“, a declarat directorul general al RAT Craiova, Marcel Tănăsescu.

Încă 20 de autobuze din Craiovița la Electroputere

După 1 aprilie vor începe lucrările de reabilitare a liniei de tramvai și pe sectorul cuprins între Peco Severinului și Podul Electroputere. Pe această porțiune, linia va fi reabilitată de firma bucureșteană Marivila.
„Pentru cel de-al doilea tronson vom avea nevoie de circa 20 de autobuze, pe care însă nu le mai putem asigura din parcul propriu, ceea ce ar putea fi o problemă. Dar asta doar dacă nu se concretizează închirierea unor autobuze. În acest sens, suntem, însă, în discuții avansate cu Regia Autonomă de Transport București (RATB), cu privire la închirierea a 25 de autobuze. Am apelat la ei, pentru că au un parc foarte mare. Nu vă pot spune, însă, care vor fi condițiile financiare ale acestui împrumut“, a explicat directorul Tănăsescu.
„Trebuie să împrumutăm aceste 25 de autobuze, pentru că nu avem timp să facem licitația pentru a achiziționa unele noi. În acest sens, am avut deja o primă discuție cu conducerea RATB, care ne-a promis ajutorul“, a menționat și primarul Craiovei, Lia Olguța Vasilescu.
Conducerea RAT Craiova precizează că persoanele care au abonamente pe linia de tramvai vor putea circula cu ele pe autobuzele care vor suplini tramvaiul.
Așadar, de luna viitoare, tramvaiele vor mai circula doar pe sectorul cuprins între Peco Severinului și Ișalnița.

„Liniile de tramvai vor fi apropiate una de alta“

Reabilitarea liniilor de tramvai presupune și o serie de modificări în așezarea lor. Mai precis, calea de rulare a tramvaiului urmează să ocupe o parte din spațiul verde aflat pe mijlocul bulevardului Calea București, dând astfel posibilitatea Primăriei Craiova să lărgească bulevardul.
„Liniile de tramvai pe Calea București vor fi apropiate una de alta, dar va rămâne între ele o distanță de siguranță de un metru și jumătate. O să rămână, așadar, o porțiune de spațiu verde, dar mai mică. Se câștigă astfel câte o bandă și pe un sens, și pe altul. Asta e important!“, a spus primarul Craiovei.
Primărița a menționat că această distanță de siguranță va face posibile și eventualele intervenții la magistralele de gaze și de canalizare ale orașului, care se află exact pe mijlocul bulevardului Calea București.
Ca să se pună în practică această variantă, era necesară o modificare a proiectului, iar asta presupune cheltuieli suplimentare, care cu greu ar putea fi acoperite într-o asemenea investiție cu fonduri europene.
„Pentru a face asta, s-a schimbat, însă, proiectul. Cel inițial alesese o variantă care nu se mai folosește nici în România de 10-15 ani. Noua variantă va presupune însă cheltuieli suplimentare, dar lucrările în plus, în valoare de circa 600.000 de euro, constructorul Marivila a promis că le va trece în contul său“, a declarat Olguța Vasilescu.
Facem precizarea că finanțarea europeană acoperă doar reabilitarea liniei de tramvai. Lucrările de infrastructură necesare la nivelul carosabilului vor fi făcute de primărie cu firma Delta ACM, în baza acordului-cadru de reparare a străzilor.

Adrian DINU

_________________
Mesajul de mai sus reprezinta exclusiv punctul de vedere al subsemnatului!
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Noi/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 21 Mar 2013 00:22:16    Titlul subiectului: 163553

A inceput reabilitarea caii de rulare pe bd. Decebal si rog utilizatorii craioveni sa faca un efort in asa fel incat toate aceste lucrari de amploare care se vor realiza in urmatorii doi ani sa fie documentate fotografic (dupa modelul fotoreportajelor de la Iasi si Cluj) pentru a se vedea clar etapele, pentru a nu se piarde momente importante, cum a fost in cazul montarii caii de rulare si a retelei de contact pe pasajul construit recent sau cu reabilitarile facute din 2007 incoace.
_________________
Mesajul de mai sus reprezinta exclusiv punctul de vedere al subsemnatului!
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
ADY88



Data înscrierii: 26/Oct/2009
Ultima vizita: 16/Dec/2013
Mesaje: 59
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 04 Apr 2013 18:20:53    Titlul subiectului: 163820

Am o intrebare, se pare ca din cauza maretei realizari a lui A.Solomon, pasajul suprateran, tramvaiul in zona centrala, in 700m nu are nici o statie?
Si ce scop are acest pasaj ? Sa fluidizeze circulatia pana la urmatorele semafoare?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Cosmin5



Data înscrierii: 31/Aug/2008
Ultima vizita: 25/Aug/2014
Mesaje: 63
Locație: Craiova

MesajTrimis: Mie 10 Apr 2013 00:05:48    Titlul subiectului: 163925

Da, sunt 700 de metri fara nicio statie de tramvai. Pe aceasta portiune nici inainte de constructia pasajului nu era nicio statie de tramvai. Si da "mareata" realizare s-a dovedit a fi extrem de utila. Semaforul de la Unirea, km 0 al orasului, o intersectie de 5 strazi importante era vestit, chiar si in weekend il prindeai de 2 ori. La orele de varf de 3-4 ori. Blocajele erau la ordineaa zilei. Probabil nu esti din oras. Configuratia intersectiei de care iti vorbesc nu permitea in niciun caz si refugiu de tramvai, altfel stirile de la ora 5 ar fi avut subiecte proaspete in fiecare zi. Acum 2-3 ani era un vis frumos sa faci 2 minute de la Schmidt la Universitate. Punctele fierbinti care mai trebuie rezolvate in oras sunt acum : intersectia de la Gara, de la Piata centrala (care este aglomerata doar temporar din cauza ca "vecina" ei, intersectia de la Universitate, este inca inutilizabila datorita constructiei pasajului subteran) si probabil ca va fi, cea de la Universitate, dupa inaugurarea pasajului subteran.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
vlady-13



Data înscrierii: 10/Mai/2007
Ultima vizita: 05/Iul/2017
Mesaje: 312
Locație: Craiova

MesajTrimis: Lun 15 Apr 2013 20:59:20    Titlul subiectului: 164027

@ reabilitarea caii de rulare pe bd. Decebal


Pozele ii apartin lui zippo. http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?p=102296205#post102296205





Inca se lucreaza la indepartarea dalelor de beton in zona facultatii de automatica, iar de la MAT pana la "Calul Mort" acestea au fost deja indepartate.


http://www.gds.ro/Administratie/2013-03-19/Craiova%3A+Au+inceput+lucrarile+de+reparatie+a+liniei+de+tramvai+de+pe+Bulevardul+Decebal <Sursa
*Pozele acestea sunt mai vechi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 20/Noi/2017
Mesaje: 6496
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 21 Apr 2013 15:05:28    Titlul subiectului: 164142

Cateva poze cu pasajul din zona centrala a orasului. Pasajul a fost terminat anul trecut si a fost deschis circulatiei auto pe data de 26 iunie. Durata lucrarilor a fost de 28 de luni. Sub parcaj nu sunt parcate masini. In apropiere de giratoriu, sub pasaj au fost puse plante.


Craiova, aprilie, 2013 037.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  72.78 kb
 Vizualizat:  de 9909 ori

Craiova, aprilie, 2013 037.jpg



Craiova, aprilie, 2013 038.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  67.36 kb
 Vizualizat:  de 9909 ori

Craiova, aprilie, 2013 038.jpg



Craiova, aprilie, 2013 039.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  68.73 kb
 Vizualizat:  de 9909 ori

Craiova, aprilie, 2013 039.jpg



Craiova, aprilie, 2013 040.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  69.22 kb
 Vizualizat:  de 9909 ori

Craiova, aprilie, 2013 040.jpg



Craiova, aprilie, 2013 041.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  80.15 kb
 Vizualizat:  de 9909 ori

Craiova, aprilie, 2013 041.jpg



Craiova, aprilie, 2013 043.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  63.42 kb
 Vizualizat:  de 9909 ori

Craiova, aprilie, 2013 043.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 20/Noi/2017
Mesaje: 6496
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 21 Apr 2013 15:14:40    Titlul subiectului: 164144

Pasajul are o lungime de 545 m, are doua benzi pe sens, una pentru circulatia auto, cealalta pentru tramvai. Pasajul a fost construit sa decongestioneze zona centrala, cea mai aglomerata zona din oras. La aceasta intersectie, converg 5 artere importante: Calea Bucuresti, Calea Unirii, Stefan Cel Mare, Brestei si B-dul Nicolae Titulescu. Pasajul merge pe directia est-vest, incepe de pe Calea Bucuresti si coboara pe bulevardul Nicolae Titulescu. Pe piloni sunt inscriptionati numele firmei care a construit pasajul (poza 1).
Foto 1-3: Sub pasaj, zona curata, nu sunt masini parcate, desi la un moment dat am auzit ca se intentiona acest lucru.
Foto 4: Rampa pasajului dinspre Calea Bucuresti
Foto 5: O trecere pe sub pasaj, pentru masini.



Craiova, aprilie, 2013 044.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  75.64 kb
 Vizualizat:  de 9906 ori

Craiova, aprilie, 2013 044.jpg



Craiova, aprilie, 2013 046.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  68.84 kb
 Vizualizat:  de 9906 ori

Craiova, aprilie, 2013 046.jpg



Craiova, aprilie, 2013 045.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  50.04 kb
 Vizualizat:  de 9906 ori

Craiova, aprilie, 2013 045.jpg



Craiova, aprilie, 2013 047.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  59.32 kb
 Vizualizat:  de 9906 ori

Craiova, aprilie, 2013 047.jpg



Craiova, aprilie, 2013 048.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  68.06 kb
 Vizualizat:  de 9906 ori

Craiova, aprilie, 2013 048.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile


Ultima modificare efectuată de către guest la Dum 21 Apr 2013 15:20:23, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 20/Noi/2017
Mesaje: 6496
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 21 Apr 2013 15:18:02    Titlul subiectului: 164145

Unii craioveni sunt nemultumiti ca pasajul este prea scurt si ca nu a fost mai lung sa traverseze urmatoarea intersectie dupa centru, cea cu Amaradia. Altii spun ca pasajul a rezolvat doar problema tramvaiului, ca acesta nu mai sta asa mult la stopurile de la aceasta intersectie.
Foto 1-Pasajul pozat vis a vis de hotel Jiul.
Foto 2-O bretea a pasajului (inspre Calea Bucuresti).
Foto 3-Capatul pasajului de la Calea Bucuresti



Craiova, aprilie, 2013 072.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  65.51 kb
 Vizualizat:  de 9905 ori

Craiova, aprilie, 2013 072.jpg



Craiova, aprilie, 2013 049.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  73.96 kb
 Vizualizat:  de 9905 ori

Craiova, aprilie, 2013 049.jpg



Craiova, aprilie, 2013 068.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  76.4 kb
 Vizualizat:  de 9905 ori

Craiova, aprilie, 2013 068.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 20/Noi/2017
Mesaje: 6496
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 21 Apr 2013 15:21:59    Titlul subiectului: 164146

Pasajul este foarte frumos luminat noaptea, in culorile rosu si albastru. De fapt, ca o ironie, pasajul este mult mai luminat decat cladirile istorice din centru.


Craiova, aprilie, 2013 119.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  82.02 kb
 Vizualizat:  de 9903 ori

Craiova, aprilie, 2013 119.jpg



Craiova, aprilie, 2013 120.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  79.95 kb
 Vizualizat:  de 9903 ori

Craiova, aprilie, 2013 120.jpg



Craiova, aprilie, 2013 121.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  71.1 kb
 Vizualizat:  de 9903 ori

Craiova, aprilie, 2013 121.jpg



Craiova, aprilie, 2013 122.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  67.6 kb
 Vizualizat:  de 9903 ori

Craiova, aprilie, 2013 122.jpg



Craiova, aprilie, 2013 124.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  81.52 kb
 Vizualizat:  de 9903 ori

Craiova, aprilie, 2013 124.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 20/Noi/2017
Mesaje: 6496
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 29 Apr 2013 23:14:13    Titlul subiectului: 164298

Pe pod avem cea mai moderna infrastructura pentru tramvai din urbe. Si asta se simte. Cand ajunge pe rampa de urcare, deja vatmanii baga viteza, brusc tramvaiul parca este intr-alta lune. Cateva poze realizate cu pasajul propiruzis. Pasajul are doua benzi/sens, o banda 100 % rutiera/sens, si linia de tramvai. Dupa marcajele rutiere am vazut ca masinile pot circula si pe sina de tramvai.


RATCraiova, 26-27 aprilie 017.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  49.29 kb
 Vizualizat:  de 9788 ori

RATCraiova, 26-27 aprilie 017.jpg



RATCraiova, 26-27 aprilie 018.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  52.3 kb
 Vizualizat:  de 9788 ori

RATCraiova, 26-27 aprilie 018.jpg



RATCraiova, 26-27 aprilie 019.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  60.63 kb
 Vizualizat:  de 9788 ori

RATCraiova, 26-27 aprilie 019.jpg



RATCraiova, 26-27 aprilie 020.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  58.37 kb
 Vizualizat:  de 9788 ori

RATCraiova, 26-27 aprilie 020.jpg



RATCraiova, 26-27 aprilie 021.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  53.58 kb
 Vizualizat:  de 9788 ori

RATCraiova, 26-27 aprilie 021.jpg



RATCraiova, 26-27 aprilie 022.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  52.95 kb
 Vizualizat:  de 9788 ori

RATCraiova, 26-27 aprilie 022.jpg



RATCraiova, 26-27 aprilie 023.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  50.92 kb
 Vizualizat:  de 9788 ori

RATCraiova, 26-27 aprilie 023.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 20/Noi/2017
Mesaje: 6496
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 29 Apr 2013 23:16:43    Titlul subiectului: 164299

Un amanunt pe care l-am remarcat, este distanta destul de mica intre stalpi de sustinere a retelei de contact. Asta poate si pentru ca podul nu este in linie dreapta, ci in curba.


RATCraiova, 26-27 aprilie 024.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  49.29 kb
 Vizualizat:  de 9789 ori

RATCraiova, 26-27 aprilie 024.jpg



RATCraiova, 26-27 aprilie 025.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  52.21 kb
 Vizualizat:  de 9789 ori

RATCraiova, 26-27 aprilie 025.jpg



RATCraiova, 26-27 aprilie 026.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  47.42 kb
 Vizualizat:  de 9789 ori

RATCraiova, 26-27 aprilie 026.jpg



RATCraiova, 26-27 aprilie 027.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  49.78 kb
 Vizualizat:  de 9789 ori

RATCraiova, 26-27 aprilie 027.jpg



RATCraiova, 26-27 aprilie 028.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  47.78 kb
 Vizualizat:  de 9789 ori

RATCraiova, 26-27 aprilie 028.jpg



RATCraiova, 26-27 aprilie 029.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  48.99 kb
 Vizualizat:  de 9789 ori

RATCraiova, 26-27 aprilie 029.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 20/Noi/2017
Mesaje: 6496
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 29 Apr 2013 23:19:44    Titlul subiectului: 164300

Si acum cateva cadre cu partea de acces la pasaj dinspre Titulescu (in zona Spitalulului nr. 2). In apropiere de inelul central (giratoriul de la km 0) ca si in partea cealalta a pasajului, sunt plante.


RATCraiova, 26-27 aprilie 048.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  66.06 kb
 Vizualizat:  de 9787 ori

RATCraiova, 26-27 aprilie 048.jpg



RATCraiova, 26-27 aprilie 053.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  69.94 kb
 Vizualizat:  de 9787 ori

RATCraiova, 26-27 aprilie 053.jpg



RATCraiova, 26-27 aprilie 052.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  69.18 kb
 Vizualizat:  de 9787 ori

RATCraiova, 26-27 aprilie 052.jpg



RATCraiova, 26-27 aprilie 054.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  67.65 kb
 Vizualizat:  de 9787 ori

RATCraiova, 26-27 aprilie 054.jpg



RATCraiova, 26-27 aprilie 006.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  73.01 kb
 Vizualizat:  de 9787 ori

RATCraiova, 26-27 aprilie 006.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 20/Noi/2017
Mesaje: 6496
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 29 Apr 2013 23:22:53    Titlul subiectului: 164301

In afara zonei pasajului, infrastructura de tramvai este destul de precara. In unele zone, linia de tramvai............are intreruperi (poza 1-2). In alte zone, exista diferente de nivel, mai ales in zona de contact dintre placile de beton. Banuiesc ca s-au tasat si nu mai este linia plana. Din aceasta cauza tramvaiele craiovene au un mers................saltat in unele zone.


RATCraiova, 26-27 aprilie 037.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  73.79 kb
 Vizualizat:  de 9784 ori

RATCraiova, 26-27 aprilie 037.jpg



RATCraiova, 26-27 aprilie 038.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  82.18 kb
 Vizualizat:  de 9784 ori

RATCraiova, 26-27 aprilie 038.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 20/Noi/2017
Mesaje: 6496
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 29 Apr 2013 23:27:51    Titlul subiectului: 164302

Pe bulevardul Titulescu inspre Craiovita, spatiul verde dintre liniile de tramvai este mai putin lat decat pe Calea Bucuresti in dreptul Universitatii. De asemenea, in unele zone linia pe un sens, se afla putin mai sus decat linia de pe celalt sens. Acum, o intrebare pentru colegii de forum din Craiova ? Cumva, in zona curbelor, linia a fost reabilitata (poza 2) ? La o prima impresie, parea intr-o stare mai buna sina.


RATCraiova, 26-27 aprilie 030.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  55.58 kb
 Vizualizat:  de 9781 ori

RATCraiova, 26-27 aprilie 030.jpg



RATCraiova, 26-27 aprilie 031.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  61.51 kb
 Vizualizat:  de 9781 ori

RATCraiova, 26-27 aprilie 031.jpg



RATCraiova, 26-27 aprilie 034.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  78.97 kb
 Vizualizat:  de 9781 ori

RATCraiova, 26-27 aprilie 034.jpg



RATCraiova, 26-27 aprilie 036.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  84.88 kb
 Vizualizat:  de 9781 ori

RATCraiova, 26-27 aprilie 036.jpg



RATCraiova, 26-27 aprilie 039.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  79.01 kb
 Vizualizat:  de 9781 ori

RATCraiova, 26-27 aprilie 039.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 20/Noi/2017
Mesaje: 6496
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 29 Apr 2013 23:33:51    Titlul subiectului: 164303

Pe Calea Bucuresti linia este la fel de precara ca in Bucuresti pe Barbu Vacarescu, Panteliomon sau Bulevardul Basarabia. Spatiul verde dintre sine, este deocamdata fara iarba, doar pamant (pozele 1-3). In zona statiei de la Piata Centrala se mai vede un rest de macaz, din perioada cand tramvaiele circulau cuplate spate in spate si aveau aici capatul provizoriu de linie, datorita lucrarilor la pod. Vestea buna este ca acest mijloc de transport are, cel putin deocamdata, viitorul asigurat in Craiova si sper ca peste doi ani sa vedem linia reabilitata in intregime.
Din pacate nu am avut timp sa ajung si in zona bulevardului Decebal sa fac poze cu stadiul lucrarilor la reabilitarea linei de tramvai din zona.



RATCraiova, 26-27 aprilie 014.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  64.19 kb
 Vizualizat:  de 9777 ori

RATCraiova, 26-27 aprilie 014.jpg



RATCraiova, 26-27 aprilie 015.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  63.16 kb
 Vizualizat:  de 9777 ori

RATCraiova, 26-27 aprilie 015.jpg



RATCraiova, 26-27 aprilie 016.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  62.74 kb
 Vizualizat:  de 9777 ori

RATCraiova, 26-27 aprilie 016.jpg



RATCraiova, 26-27 aprilie 003.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  84.85 kb
 Vizualizat:  de 9777 ori

RATCraiova, 26-27 aprilie 003.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Florin C



Data înscrierii: 21/Noi/2012
Ultima vizita: 08/Iul/2016
Mesaje: 19
Locație: Craiova

MesajTrimis: Sâm 29 Iun 2013 16:40:14    Titlul subiectului: 165434

Revin după ceva timp cu poze de pe traseu, în mare parte nu prea ai ce poza, doar ceva șanțuri, o să revin cu poze, atunci când lucrările vor mai avansa, deși, mi se pare că se mișcă puțin cam încet, repet, mi se pare, și pozele pot confirma asta, după 1 lună și ceva:
pe strada Nicolae Titulescu,

se lucrează

în apropiere de spitalul nr 2





a fost adusă șina, un lucru mă bucură, deși am auzit că le vor pune tot în dale de beton,

pentru curioși, codul de bare


șinele se află în stația din Craiovița Nouă, la biserică, și altele în apropiere de semafoarele de la Billa, sau Casa Științei dacă vreți...

cam în acest stadiu se află lucrările de pe Calea Severinului


au fost aduse și o parte din traversele de prindere a șinelor, acestea sunt lângă stația de la Real

stadiul lucrărilor pe Calea Severinului, în sensul de mers spre Severin, zona Sif Oltenia

_________________
060 EA
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Florin C



Data înscrierii: 21/Noi/2012
Ultima vizita: 08/Iul/2016
Mesaje: 19
Locație: Craiova

MesajTrimis: Mie 10 Iul 2013 09:50:45    Titlul subiectului: 165635

Lucrarile nu au avansat spectaculos, dar am gasit asta


2013-07-08 12.33.39.jpg
 Descriere:
Montare sina pe traverse
 Mărime fișier:  1.27 MB
 Vizualizat:  de 9324 ori

2013-07-08 12.33.39.jpg



_________________
060 EA
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
adymartianul



Data înscrierii: 04/Mai/2013
Ultima vizita: 29/Oct/2017
Mesaje: 24
Locație: Craiova

MesajTrimis: Mie 17 Iul 2013 01:06:31    Titlul subiectului: 165739

Pe rocada vad ca nu folosesc traverse.



Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Noi/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 24 Iul 2013 12:44:35    Titlul subiectului: 165923

Linia de pe bulevardul Decebal, inainte de lucrari (parcurgem tronsonul dinspre PECO PETROM spre Pasajul Electroputere)

foto: 2 februarie 2013



IMG_4439.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  80.65 kb
 Vizualizat:  de 9146 ori

IMG_4439.JPG



IMG_4440.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  76.58 kb
 Vizualizat:  de 9146 ori

IMG_4440.JPG



IMG_4441.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  82.22 kb
 Vizualizat:  de 9146 ori

IMG_4441.JPG



IMG_4442.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  77.54 kb
 Vizualizat:  de 9146 ori

IMG_4442.JPG



IMG_4443.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  72.78 kb
 Vizualizat:  de 9146 ori

IMG_4443.JPG



IMG_4445.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  56.31 kb
 Vizualizat:  de 9146 ori

IMG_4445.JPG



IMG_4447.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  69.49 kb
 Vizualizat:  de 9146 ori

IMG_4447.JPG



IMG_4448.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  69.68 kb
 Vizualizat:  de 9146 ori

IMG_4448.JPG



IMG_4449.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  68.44 kb
 Vizualizat:  de 9146 ori

IMG_4449.JPG



IMG_4456.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  64.39 kb
 Vizualizat:  de 9146 ori

IMG_4456.JPG



IMG_4458.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  84 kb
 Vizualizat:  de 9144 ori

IMG_4458.JPG



IMG_4460.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  82.34 kb
 Vizualizat:  de 9144 ori

IMG_4460.JPG



IMG_4461.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  76.01 kb
 Vizualizat:  de 9144 ori

IMG_4461.JPG



IMG_4465.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  71.59 kb
 Vizualizat:  de 9144 ori

IMG_4465.JPG



_________________
Mesajul de mai sus reprezinta exclusiv punctul de vedere al subsemnatului!
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Noi/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 24 Iul 2013 21:22:59    Titlul subiectului: 165937

Pe acest tronson SCT Bucuresti lucreaza pe o solutie elastica.

Situatia la data de 19 iulie 2013 (parcurgem tronsonul in sens invers):

- pasaj Electroputere - statia Electroputere



IMG_3290.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  133.23 kb
 Vizualizat:  de 9123 ori

IMG_3290.JPG



IMG_3292.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  131.61 kb
 Vizualizat:  de 9123 ori

IMG_3292.JPG



IMG_3293.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  112.49 kb
 Vizualizat:  de 9123 ori

IMG_3293.JPG



IMG_3294.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  122.54 kb
 Vizualizat:  de 9123 ori

IMG_3294.JPG



IMG_3295.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  141.5 kb
 Vizualizat:  de 9123 ori

IMG_3295.JPG



IMG_3296.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  138.95 kb
 Vizualizat:  de 9123 ori

IMG_3296.JPG



IMG_3299.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  133.47 kb
 Vizualizat:  de 9123 ori

IMG_3299.JPG



IMG_3305.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  109.96 kb
 Vizualizat:  de 9123 ori

IMG_3305.JPG



IMG_3306.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  121.55 kb
 Vizualizat:  de 9123 ori

IMG_3306.JPG



_________________
Mesajul de mai sus reprezinta exclusiv punctul de vedere al subsemnatului!
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul DOLJ Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4  Următoare
Pagina 3 din 4

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community