Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Transportul public din Municipiul Iasi - Generalitati
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 25 Oct 2010 08:36:20    Titlul subiectului: 135406

Pozele nu sunt luate de pe forum, le-am dat eu.
Din pacate, articolul contine o serie de greseli.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Lun 15 Noi 2010 18:21:08    Titlul subiectului: Tempou 136308

Legat de accidentul din Podul Ros din 31 octombrie, ca si cel de pe urma caruia RATP a ramas fara tramvaiul 412 (ex 415), solutia prezentata mai jos ar putea duce la descongestionarea traficului in Podul Ros si la reducerea accidentelor cu tramvaiul?


podul_ros.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  154.23 kb
 Vizualizat:  de 19699 ori

podul_ros.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
jax



Data înscrierii: 09/Mar/2009
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 37
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 26 Noi 2010 14:41:02    Titlul subiectului: 136792

Trix a scris:
Legat de accidentul din Podul Ros, ca si cel de pe urma caruia RATP a ramas fara tramvaiul 412 (ex 415), solutia prezentata mai jos ar putea duce la descongestionarea traficului in Podul Ros si la reducerea accidentelor cu tramvaiul?
Si eu sunt de parere ca o solutie de genul celei din Podul de Piatra se impune in zona rondului din Podu Ros. Numai ca aici sunt 4 directii din care poate veni tramvaiul.
Din punctul meu de vedere se poate realiza o infrastructura astfel incat sa nu fie nevoie de intersectari intre linii la 90 de grade.

Iata o schema. Trebuie retinuta idee de ansamblu, liniile respective pot fi mutate mai aproape sau mai departe de rond.

Ce parere aveti? Se poate construi asa ceva in Podu Ros?



podul_ros_tram.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  193.29 kb
 Vizualizat:  de 19333 ori

podul_ros_tram.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 26 Noi 2010 15:30:46    Titlul subiectului: 136795

Legatura pod-splai e inutila, la nevoie se face un tur complet si se iese spre splai.

La solutia propusa de jax ar putea fi o problema cu razele in zona pod-bloc PNL, deci nu prea cred ca se poate evita crucea.

Intr-o discutie privata avuta in iunie 2009 pledam pentru o solutie asemanatoare, care are si un alt mare avantaj pe langa cele legate de trafic: reducerea la minim a numarului de aparate de cale.



Graphic1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  124.04 kb
 Vizualizat:  de 19311 ori

Graphic1.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1004
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 18 Dec 2010 08:53:04    Titlul subiectului: 3112201001012011 137618

Buna Ziua Iasi in editia de sâmbătă 18 Decembrie 2010 a scris:
Mai putine mijloace de transport la strada
Ion MUSET

Regia Autonoma de Transport Public (RATP) Iasi va reduce numarul mijloacelor de transport scoase la strada in perioada 22 decembrie 2010 - 4 ianuarie 2011. Iesenii vor avea la dispozitie cu 25% mai putine autobuze, tramvaie si microbuze. De sarbatori, respectiv 25 decembrie 2010 si 1 ianuarie 2011, numarul mijoacelor de transport care vor iesi pe trasee va scadea si mai mult, cu jumatate. "Incepand cu data de 22 vom reduce numarul mijloacelor de transport intrucat este perioada vacantei de iarna, iar calatorii se imputineaza. De sarbatori, fluxul nu va fi atat de mare, astfel ca vom reduce si mai mult frecventa circulatiei mijloacelor de transport. Pe 31 decembrie vom transporta calatori doar pana la ora 21.30, iar a doua zi, pe 1 ianuarie, se va relua circulatia de la ora 12.30", a declarat Adrian Mihai, purtatorul de cuvant al RATP Iasi.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1004
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 31 Ian 2011 07:52:55    Titlul subiectului: 56/47/20-78/26/78 139321

Buna Ziua Iasi in editia de Luni 31 Ianuarie 2011 a scris:
Mai putine mijloace de transport la strada
Ion MUSET

Sefii Regiei Autonome de Transport Public (RATP) vor reduce din nou numarul mijloacelor de transport in comun scoase zilnic la strada. Astfel, in perioada 31 ianuarie - 7 februarie, numarul autobuzelor, tramvaielor si microbuzelor care efectueaza transport public va fi redus cu 25%. Acestea vor circula, practic, in regim de week-end, masura fiind luata din cauza vacantei elevilor si studentilor. "La strada vor circula 56 autobuze, 47 tramvaie si 20 microbuze. In zilele de sambata si duminica numarul mijloacelor de transport scoase la strada va fi putin diminuat, in functie de fluxurile de calatori. Este vacanta elevilor si studentilor, perioada in care numarul celor care utilizeaza mijloacele noastre de transport scade semnificativ", a declarat Adrian Mihai, purtatorul de cuvant al RATP Iasi.
Acesta a mai precizat ca, in mod normal, RATP scoate pe trasee 78 autobuze, 26 microbuze si 78 tramvaie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
cristian



Data înscrierii: 11/Iul/2009
Ultima vizita: 22/Feb/2021
Mesaje: 180
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 03 Feb 2011 09:46:58    Titlul subiectului: 139505

Ce se mai stie de imprumutul pe care primaria dorea sa il contracteze?
Ar fi foarte important pentru renovarea liniilor pentrucare DRDP a alocat fonduri pentru reabilitarea carosabilului.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 03 Feb 2011 12:11:44    Titlul subiectului: 139510

Pai adreseaza aceasta intrebare direct municipalitatii. Public o poti face pe domnuleprimar.ro (simplu) sau pe forumul primariei (ceva mai descurajant ca interfata).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 04 Feb 2011 15:27:06    Titlul subiectului: 139555

Am incarcat pe site-ul RATP materiale care prezinta in detaliu proiectul derulat in perioada 2003-2010 cu SECO. Le gasiti la adresa:

http://www.ratp-iasi.ro/proiecte.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1004
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 07 Mar 2011 06:27:09    Titlul subiectului: 58 140792

Ieșenii , criza și transportul public ...

Bună Ziua Iași în editia de Luni 7 Martie 2011 a scris:
Iesenii nu mai au nici bani de tramvai. Gaura in incasarile RATP
Ion MUSET

Inspectorii RATP au monitorizat timp de mai multe zile traseele de tramvai si de autobuz din anumite puncte fixe

Criza economica pare sa-i fi rapus de tot pe ieseni. Conform ultimelor studii in teren efectuate de reprezentantii Regiei Autonome de Transport Public (RATP), numarul celor care prefera mijloacele de transport in comun a scazut dramatic in ultima vreme. Asa se face ca, in afara orelor de varf, o parte din autobuzele si tramvaiele Regiei circula aproape goale. "Se pare ca iesenii nu folosesc transportul public decat pentru a merge la munca si a se intoarce inapoi. Datele culese in teren arata ca, in anumite intervale de timp, o serie de mijloace de transport scoase la strada nu se justifica pentru ca circula mai mult fara calatori", a sustinut Adrian Mihai, purtatorul de cuvant al RATP.
Conform acestuia, inspectorii RATP au monitorizat timp de mai multe zile traseele de tramvai si de autobuz din anumite puncte fixe. A fost verificat, astfel, gradul de incarcare in statiile din: Podu de Piatra, Podu Ros, Canta, Targu Cucu, Tatarasi Sud, Triumf, Sergent Grigore Ioan, Baza 3, Pod Metalurgie, Zimbru, Stadion, Universitate, blocuri Pacurari.

Rezultatele

"Dupa ora 17.00, gradul de ocupare a mijloacelor de transport scade la 1, respectiv numai calatori asezati pe scaune. Cei mai putini calatori dupa aceasta ora sunt pe traseele de tramvai 5, 11 si 2, dar nici pe celelalte rute nu sunt multi. Aici am observat, de exemplu, ca sunt foarte multi calatori la o anumita ora, in general cand lumea merge la serviciu sau cand ies studentii de la cursuri. La autobuze, exceptand orele de varf, traseele 28 si 43 sunt cel mai putin preferate de ieseni. Deocamdata, sunt niste date preliminare, noi urmand sa monitorizam si alte zone din oras, in diferite intervale orare", a mai spus Adrian Mihai.
Datele finale ale studiului vor fi folosite de oficialii RATP pentru a implementa o parte dintre masurile noului plan de transport. Este posibil ca pe mai multe rute de autobuz si tramvai sa circule mai putine mijloace de transport, iar unele trasee sa fie scurtate in viitor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1004
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 10 Mar 2011 05:27:07    Titlul subiectului: 61 140952

Un articol obiectiv :
Evenimentul în editia de Joi 10 Martie 2011 a scris:
Transportul în comun, o alternativă cu parfum de ideal
Așteptând autobuzul...
Tudor Damaschin

Dacă regulile sunt făcute pentru a fi încălcate, același lucru se poate spune despre graficele de transport realizate de specialiștii RATP. Întocmite, în general, ținându-se cont de dinamica fluxului de călători și de particularitățile fiecărui traseu, aceste grafice ajung rareori să fie respectate, în principal din cauza modului cum se circulă în oraș

Haosul din trafic sau timpii de semaforizare stabiliți fără nici o conectivitate cu realitatea din stradă generează situații în care intervalul de urmărire dintre mijloacele de transport depășește durata estimată de reprezentanții regiei locale de transport public. La fel de adevărat este și faptul că sunt zile în care mijloacele de transport sosesc în stații cu o frecvență neobișnuită pentru ieșeni, fiind evident faptul că va mai dura ceva vreme până când un mijloc de transport va ajunge să respecte la minut programarea gândită de cei de la Serviciul Exploatare.

Monitorizarea pe care am realizat-o într-una din zilele trecute în stația din Tg. Cucu indică faptul că, în afara orelor de vârf, intervalul de urmărire al autobuzelor RATP este unul acceptabil, fără însă a se respecta o constanță în frecvența sosirii în stații. Pe traseul 41, de exemplu, la orele prânzului (12.40), într-un interval de patru minute s-au succedat trei mijloace de transport, după care următoarele trei autobuze au ajuns în stație într-un timp cumulat de 13 minute. După ora 13, într-un interval de 40 de minute, am numărat alte opt autobuze, ceea ce înseamnă, practic, cinci minute de așteptare. „Pe traseul 41 operăm cu un număr foarte mare de unități - 24. La o durată de 70 de minute estimată pentru parcurgerea distanței dintre Rond Agronomie și Rond CUG, intervalul de urmărire ar fi de trei minute. Că ajung mai multe în același timp, acest lucru ține de traficul din oraș. Sau de semafoare. Între Copou și bdul Independenței sunt șase semafoare. Dacă un autobuz le prinde pe toate, este ajuns din urmă de un altul. Este ceea ce ați remarcat în Tg. Cucu. În alte puncte ale traseului apar gâtuiri ale graficului, cele mai multe înregistrându-se în zonele Palat sau Podu Roș”, ne-a declarat Adrian Mihai, purtătorul de cuvânt al RATP.

Fără soluții la orele de vârf

Cumva diferită este situația autobuzelor de pe traseul 28. Conform monitorizării, primul mijloc de transport a ajuns în Târgu Cucu la ora 12.43, iar următoarele cinci la 12.54, 12.58, 13.12, 13.25, în condițiile în care conform celor de la RATP, durata de urmărite între mașini este de 7 minute.

Pe traseul 46, însă, diferențele între graficul stabilit și realitatea din stradă sunt mult mai evidente. Orele la care acestea au poposit în stație (12.41, 13.01, 13.07, 13.24, 13.38) depășesc intervalul de urmărire de 8-9 minute al celor 10 unități de transport trimise zilnic pe acest traseu. „În acest caz, un autobuz s-a retras la garaj. Timpii de urmărire se acoperă prin redistribuirea mașinilor din trafic”, a spus Vasile Tănase, șeful Serviciului Exploatare.

Totuși, marile probleme apar în timpul perioadei de vârf. Defectarea unui mijloc de transport - așa cum s-a întâmplat zilele trecute, când mai multe autobuze de pe traseele 41 și 28 au înghețat, fiind retrase la garaj - generează decalaje mult mai mari. De aici și reproșurile cetățenilor, care reclamă fie faptul că au fost nevoiți să aștepte prea mult sosirea unui autobuz, fie că nu s-au putut din cauza aglomerației. „Nu avem prea multe soluții. În momentul defectării unui mijloc de transport, la orele de vârf nu există autobuze de rezervă, toate fiind trimise pe traseu”, a spus dl Mihai.

RATP, victima luptelor dintre firmele care doresc să implementeze sistemul de dispecerizare și ticketing

Perspective pentru respectarea graficului de transport ar exista. Este știut faptul că în cadrul proiectului Archimedes este cuprinsă măsura privind implementarea unui sistem de dispecerizare, informare și ticketing modern, numai că finalizarea acestui program se tot amână. Din dorința de a câștiga un contract de amploare, participantele la licitațiile organizate de municipalitate contestă rezultatele. „Efectele acestei lupte se răsfrâng asupra ieșenilor. Îmi amintesc că, în 2009, s-a realizat un experiment. Toate mașinile de pe traseul 30 au fost dotate cu GPS, putându-se monitoriza astfel eventualele disfuncționalități în respectarea graficului. Unui șofer aflat în întârziere i se comunica acest lucru, cum, de altfel, se întâmpla și cu colegii săi care o luaseră înaintea timpilor stabiliți. Nu au fost probleme pe acel traseu, însă, din păcate, nu a ținut decât două luni”, a mai spus dl Tănase.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1004
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 15 Mar 2011 05:13:01    Titlul subiectului: 66 141123

Soluții de rentabilizare a traseelor :

Buna Ziua Iasi în editia de Marti 15 martie 2011 a scris:
Mai putine mijloace de transport la strada
Ion MUSET

Sefii Regiei Autonome de Transport Public (RATP) se gandesc sa reduca numarul mijloacelor de transport scoase la strada in afara orelor de varf. Astfel, pe fiecare traseu de tramvai, dupa o anumita ora, va fi cu cate un mijloc de transport mai putin, fata de graficele normale. Oficialii RATP afirma ca, dupa ora 17.00, tramvaiele sunt mai mult decat suficiente. Reducerea va afecta si autobuzele de pe traseele 28 (Alexandru cel Bun - Copou), 43 (CUG - Pacurari) si 43 barat (CUG - Copou). "In urma monitorizarilor facute in trafic privind gradul de incarcare a mijloacelor de transport in comun, am constatat ca multe dintre acestea circula cu foarte putini calatori dupa un anumit interval de timp. Prin urmare, dupa ora 17.00, cate un mijloc de transport de pe aceste trasee va fi retras. In schimb, ele vor circula doar la orele de varf. La tramvaie, ca urmare a modernizarii liniilor, spatiile de asteptare care se vor crea prin retragerea vagoanelor vor fi recuperate printr-o parcurgere mai rapida a traseului. La autobuze, de obicei, dupa ora 17.00, traficul este mai lejer, astfel ca se poate recupera si aici", a declarat Adrian Mihai, purtatorul de cuvant al RATP.
Schimbarile ar urma sa intre in vigoare din aceasta saptamana, dupa ce oficialii RATP vor stabili exact la ce mijloace de transport vor renunta.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1004
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 17 Mar 2011 05:19:59    Titlul subiectului: 75 141194

Călătorii și eliminarea ranforsărilor :

Ziarul de Iași în editia de Joi 17 Martie 2011 a scris:
Aglomeratie in autobuze si tramvaie la orele de virf
AUTOR: CRISTIAN ALBU

Masura reducerii numarului mijloacelor de transport la strada este aspru taxata de calatori.
Oamenii s-au plins ieri ca s-a circulat foarte aglomerat. S-au inregistrat probleme atit pe traseele de autobus, cit si pe cele de tramvai. "Eu nu stiu ce a fost in capul lor. Si asa autobuzele erau aglomerate. Merg in fiecare zi cu 43 si acum e si mai aglomerat. Eu inteleg sa faca economii, dar nu sa-si bata joc de noi, ca nu circulam gratis", a rabufnit Diana Afloarei.

Probleme au fost si pe traseul de autobuz 28, unde ieri, in jurul orei 9.30, mijloacele de transport circulau pline pina la refuz. Aglomeratia s-a resimtit si pe traseele de tramvai 1 si 13 care duc in Copou.

Oficialii RATP au replicat ca s-a redus numarul mijloacelor de transport care deservesc traseele de autobuz 28, 43, 43 barat si cele de tramvaie cu cite o unitate. "Mijloacele de transport respective sint pastrate la strada doar la ranforsari, cind, la orele de virf, sint mai multe unitati la strada", a declarat Adrian Mihai, purtatorul de cuvint al regiei.

Masura a fost luata in urma unei analize privind gradul de incarcare a autobuzelor si tramvaielor. RATP introduce ranforsarile pe trasee la orele de virf, respectiv in intervalele orare 7-9.30 si intre 12-17.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
paulsback



Data înscrierii: 10/Noi/2009
Ultima vizita: 04/Oct/2020
Mesaje: 96
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 18 Mar 2011 13:02:19    Titlul subiectului: 141274

Eu inca nu am observat aceasta masura, in ultimele zile am prins in statii exact traseul de care aveam nevoie...
Cand e vorba sa se planga, romanul gaseste imediat motive...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1004
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 15 Apr 2011 19:28:50    Titlul subiectului: 151 142643

Curierul de Iași în editia de Vineri 15 Aprilie 2011 a scris:
Cum circula mijloacele de transport in comun de Paste

RATP Iasi anunta ca in perioada vacantei de Paste , in intervalul 18-25 aprilie 2011 , se reduce graficul mijloacelor de transport conform planificarii din tabelul de mai jos.

Reducerea va afecta doar ramforsarile planificate anterior la orele de virf.

In data de 24 aprilie mijloacele de transport nu vor mai circula la Carrefour ERA si vor intoarce in Rond Canta sau Rond Pacurari, cursele spre acea locatie urmind a se relua in data de 25 aprilie, dupa orele 9.

In data de 25 aprilie se respecta graficul mijloacelor de transport din zilele de simbata.


*** Modificările în structura traseelor sunt prezentate în Planificarea mijloacelor de transport in perioada 18 - 25 aprilie 2011 !
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1004
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 23 Apr 2011 05:33:15    Titlul subiectului: 174 142851

Buna Ziua Iasi în editia de Sâmbătă 23 Aprilie 2011 a scris:
Mai multe mijloace de transport la strada
Ion MUSET

Numarul mijloacelor de transport scoase la strada va creste imediat dupa sarbatorile de Paste. Sefii Regiei Autonome de Transport Public (RATP) vor suplimenta, incepand cu 27 aprilie, numarul tramvaielor, autobuzelor si microbuzelor. Momentan circula cu 20% mai putine mijloace de transport, iar pe 24 aprilie acestea nu vor mai merge pana la Carrefour ERA. Cursele spre aceasta destinatie vor fi reluate pe 25 aprilie. "Odata cu finalizarea vacantei elevilor si a Pastelui se va relua circulatia normala a mijloacelor de transport. In plus, pe traseele 28b, 41 si 43b, autobuzele care suplimenteaza in mod normal traseele la orele de varf vor avea un program mai mare. Acestea vor iesi la strada la ora 6.30 si vor fi retrase la garaj in jurul orei 18.30", a declarat Adrian Mihai, purtatorul de cuvant al RATP.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1004
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 08 Iun 2011 14:21:33    Titlul subiectului: 269 144464

Buna Ziua Iasi în editia de Miercuri 8 Iunie 2011 a scris:
Mai putine mijloace de transport in comun pe strazi

De saptamana viitoare, Regia Autonoma de Transport Public (RATP) Iasi trece la programul de vara. Astfel, de pe 18 iunie, regia scoate de pe trasee 55 de mijloace de transport in comun dupa cum urmeaza: 20 de autobuze, 29 de tramvaie si 6 microbuze. Motivul: vacanta elevilor si concediile de vara. RATP va mentine acest program pana la toamna.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 08 Iun 2011 19:38:39    Titlul subiectului: 144467

sanducosmin92, tu ce anume ai aflat (care sa-ti foloseasca, desigur) din "stirea" pe care ai postat-o mai sus?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
redeme



Data înscrierii: 12/Apr/2011
Ultima vizita: 31/Mai/2018
Mesaje: 24
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 08 Iun 2011 22:37:01    Titlul subiectului: 144472

Că o să aștepți mai mult în stație. Laughing Doar nu s-a mai întâmplat așa ceva niciodată, de când urca AEGu' Sărăria...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 09 Iun 2011 06:53:34    Titlul subiectului: 144476

Chiar si asta necesita explicatii suplimentare, pentru ca nu e 100% valabil.

Citat:
regia scoate de pe trasee 55 de mijloace de transport in comun dupa cum urmeaza: 20 de autobuze, 29 de tramvaie si 6 microbuze

Din cate, din cate pe fiecare traseu, la ce ore, etc. Dam copy-paste pe forum la toate articolele-prastie...

Gasiti noua planificare pe site-ul RATP sau aici, la Informatii utile.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 06 Sep 2011 10:19:25    Titlul subiectului: 148293

De astazi au revenit la strada ST-urile, GT8-ul si Be-urile 4/4 si 8/8. Cu Be 8/8 s-a facut proba in rond la Triumf, intorc fara probleme, asa ca vor intra pe Copou.
Ca noutate ar mai fi si faptul ca traseul 2 va fi preluat de Sectia 2 (Dacia).


Ultima modificare efectuată de către Radu Bialus la Mar 06 Sep 2011 12:07:20, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1074
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 19 Oct 2011 19:26:04    Titlul subiectului: 149722

Astazi am observat ceva: controlorii de bilete nu se mai suie in statie si incep imediat sa controleze, ci se aseaza pe scaun si controleaza cand ne asteptam mai putin. Mai exact, controlorii s-au suit la Triumf si au inceput sa controleze la BCU. Aviz amatorilor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fantt



Data înscrierii: 01/Noi/2005
Ultima vizita: 12/Ian/2024
Mesaje: 193
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 05 Dec 2011 01:24:26    Titlul subiectului: 150806

1. Care este explicatia pentru distanta mare intre statii in Iasi? cel putin la tramvai, cu care am mers, mi s-a parut ca distanta este mare, mai mare ca in alte orase....
2. A existat vreodata linie de tramvai pe bulevardul Stefan cel Mare? Dintr-o vizita in '90 am ramas cu impresia ca exista o linie de tramvai care venea dinspre Piata Unirii spre Palat
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 05 Dec 2011 02:03:36    Titlul subiectului: 150809

Nu a existat niciodata tramvai pe Stefan cel Mare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 14 Oct 2012 14:51:28    Titlul subiectului: 159607

Orasul-balci (intre timp, in locul tramvaielor circula autobuze, cu parcurs deviat pe Sf. Lazar, pentru ca la Palat e mare cantare pentru bobor)...


IMG_3742.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  114.16 kb
 Vizualizat:  de 14410 ori

IMG_3742.JPG



IMG_3748.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  84.99 kb
 Vizualizat:  de 14410 ori

IMG_3748.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Următoare
Pagina 3 din 8

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community