|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 14 Oct 2012 16:43:21 Titlul subiectului: |
159609 |
|
radub a scris: | parcurs deviat pe Sf. Lazar |
De ce pot, oare, nemtii, sa organizeze manifestari publice care sa nu arate ca parangheliile romanesti care musai trebuie sa blocheze pe de-a-ntregul orasele...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
121.65 kb |
Vizualizat: |
de 21549 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
128.72 kb |
Vizualizat: |
de 21549 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
112.69 kb |
Vizualizat: |
de 21549 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
105.47 kb |
Vizualizat: |
de 21549 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
121.66 kb |
Vizualizat: |
de 21549 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
139.04 kb |
Vizualizat: |
de 21549 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
106.59 kb |
Vizualizat: |
de 21549 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
90.4 kb |
Vizualizat: |
de 21549 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
107.13 kb |
Vizualizat: |
de 21549 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
George_Catalin
Data înscrierii: 29/Mai/2007 Ultima vizita: 01/Ian/2017 Mesaje: 382 Locație: Ploiesti (Vest); Bucuresti
|
Trimis: Dum 14 Oct 2012 20:51:38 Titlul subiectului: |
159613 |
|
Odata pe an e sarbatoare mare in capitala Moldovei.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 14 Oct 2012 21:02:49 Titlul subiectului: |
159614 |
|
Eu am pus in discutie lipsa de civilizatie si de buna si stricta organizare, care sunt inacceptabile (desigur, pentru altii, ca in Romania balciul "merge"). Cum am spus, si nemtii organizeaza manifestari publice. Dar... altfel.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 25 Oct 2012 18:14:27 Titlul subiectului: |
159946 |
|
Devieri de trasee astazi, de Ziua Armatei, prilej de a vedea autobuze pe Sararie:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
107.13 kb |
Vizualizat: |
de 21363 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
137.67 kb |
Vizualizat: |
de 21363 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
119.96 kb |
Vizualizat: |
de 21363 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
104.26 kb |
Vizualizat: |
de 21363 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
115.48 kb |
Vizualizat: |
de 21363 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
111.17 kb |
Vizualizat: |
de 21363 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
88.08 kb |
Vizualizat: |
de 21363 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
89.84 kb |
Vizualizat: |
de 21363 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Vin 26 Oct 2012 12:46:58 Titlul subiectului: |
159975 |
|
Pentru ca discutia de la aceasta sectiune era off-topic acolo, vreau sa-mi exprim aici punctul de vedere despre problemele discutate. Precizez ca nu o fac la modul personal si nu vreau sa ma implic in polemici personale cu nimeni, cum s'a intamplat in mesajele de la sectiunea unde au fost postate.
Nu am mai fost de ceva timp la Iasi, dar in ultimii ani cand am fost am observat ca orasul devine tot mai mult un mic Bucuresti.
Bogdan A. a scris: | Ție ți se pare normal ca 1. Ștefan cel Mare să fie închis arbitrar, pe unde se prelua o grămadă de trafic, 2. Independenței să fie parțial blocat și complet desfundat, ca să îmbogățim furnizorii de piese auto și mecanicii și 3. străzile pe care se poate circula decent fără să faci slalom printre gropi (și prin asta să fii tot timpul în pericol să te pupi cu cel de pe contrasens) să fie off-limits pentru circulația autoturismelor? | 1. Mie nu mi se pare, ca si toate ideile eco-cretine marca Simirad, perpetuate in continuare. Sa nu uitam ca in anii '80 pe Stefan cel Mare circula cel putin o linie de autobuz. Nu vad de ce nu se permite macar transportului public local (incluzand taxiurile) sa circule. S'ar putea restrictiona circulatia in weekend pe sensul pe care se afla Mitropolia si biserica Trei Ierarhi, insa nu complet si nu permanent, cum inteleg ca se intampla in prezent.
2 & 3. Nu stiu cum este Independentei in prezent, exceptand zona lucrarilor de la Fundatie, unde stiu cum e tot din fotografii de aici. Orice strada proasta perturbeaza insa si transportul public si produce uzura prematura si mijloacelor de transport.
Bogdan A. a scris: | Dacă pentru a ajunge dintr-un capăt în altul al orașului îmi trebuie cu Dacia mea amărîtă 15 minute în condiții de trafic infernal și cu mijloacele de transport în comun 1,5 ore, atunci cum să îmi mai fac treburile? | Interesant, in Bucuresti chiar recent am vazut cum poti parcurge o distanta destul de lunga in 15-20 minute cu tramvaiul (altul decat celebrul 41), fata de 60-80 minute cu masina. Daca la Iasi e invers, cum sa preferi transportul in comun? Si asa din cauza asta preferam taxiul (un alt mijloc de transport public) cand aveam treburi urgente prin oras.
Radub a scris: | Iar daca vrei sa stii de ce un sofer de autobuz face aia sau ailalta... nu uita de faptul ca el are in spate si povara respectarii unui grafic si ca poate fi chemat sa dea explicatii pentru nerespectarea lui. | OK, dar o gramada de oameni au in spate povara respectarii unor obligatii de serviciu care uneori impun deplasare prin oras, iar daca nu si le respecta, pot fi chemati sa dea explicatii pentru nerespectarea lor. Iar in privinta legii, nu vad de ce politia ar trebui sa excepteze pe unii pentru ca fac serviciul de a cara mai multi oameni decat o masina mica. La fel cum nu inteleg de ce se permite tot ce se permite in trafic, incluzand aici circulatia tuturor autovehiculelor altele decat tramvaie pe Cuza Voda pe sensul Tg.Cucului - Piata Unirii.
Nu cred ca situatia, pe strazi sau aici pe forum, ar trebui sa produca un razboi intre automobilisti si cei care prefera transportul in comun (pentru ca transport public este si taxiul). Poate in vest tramvaiul nu vine nici acolo la 3 minute, dar are un program pe care il respecta, nu sunt devieri si lucrari interminabile (de genul Hala Centrala; sper sa nu dea de vreun subsol de vama si la Fundatie!!). Dar chiar si acolo sunt oameni care nu au o solutie satisfacatoare de transport si merg cu masina sau cel putin nu au riscurile de aici mergand pe bicicleta.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 26 Oct 2012 16:43:47 Titlul subiectului: |
159979 |
|
Din discutie era exclus sofatul in interes de serviciu (am precizat clar la ce ma refer) Categoric, si acesti soferi sunt victime ale nepasarii romanesti a celorlalti, care nu cunosc ca lumea orasul, desi salasluiesc in el, si se ingramadesc pe unde merge toata turma, fara sa inteleaga ca sunt principala cauza a dezastrului din trafic de la anumite ore. Desigur, interes de serviciu nu inseamna venitul si plecatul intr-un/dintr-un punct fix (accesibil cu transportul public sau cu alta forma de transport de masa) in care cineva isi desfasoara intreaga activitate zi de zi.
Iasul trebuie sa-si recastige statutul de oras turistic, iar o zona centrala cu spatii pietonale largi este necesara si cat se poate de posibila. La fel ca in Vest, transportul public, urgentele si activitatile de aprovizionare a spatiilor comerciale din zonele pietonale trebuie permise. Dar, atat. Stefan cel Mare pietonal este vital pentru Iasi (pacat, insa, ca se face defectuos din punctul de vedere al aspectului si calitatii lucrarii). Cuza Voda, de asemenea, trebuie sa fie strada pietonala (problemele sunt, insa, mai complicate acolo cu restaurarea imobilelor) si dupa reabilitarea caii de rulare a tramvaielor nu trebuia deschisa larg traficului auto, ci trebuia pregatit momentul reamenajarii sale in scop turistic.
Ultima modificare efectuată de către Radu Bialus la Vin 26 Oct 2012 16:57:12, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
Bogdan A.
Data înscrierii: 14/Noi/2007 Ultima vizita: 07/Aug/2023 Mesaje: 70 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 26 Oct 2012 16:55:12 Titlul subiectului: |
159980 |
|
Trix a scris: | Pentru ca discutia de la aceasta sectiune era off-topic acolo, vreau sa-mi exprim aici punctul de vedere despre problemele discutate. Precizez ca nu o fac la modul personal si nu vreau sa ma implic in polemici personale cu nimeni, cum s'a intamplat in mesajele de la sectiunea unde au fost postate. |
Îmi pare rău dacă a fost privită ca o polemică personală. Sînt niște opinii exprimate, și modul civilizat, dar cu adresare personală de a discuta mi se pare cel mai potrivit atunci cînd încerci să le faci cunoscute.
Trix a scris: | Nu am mai fost de ceva timp la Iasi, dar in ultimii ani cand am fost am observat ca orasul devine tot mai mult un mic Bucuresti. |
Da, e tare interesant. Au apărut toate problemele care pînă acum păreau cantonate doar în București: parcări stupide, aglomerație continuă, mîrlănie și nerespectarea crasă a regulilor de circulație... Și asta combinată cu o dobitocie greu de imaginat ca fiind posibilă din partea unor absolvenți de școală de șoferi și de examen de permis.
Trix a scris: | S'ar putea restrictiona circulatia in weekend pe sensul pe care se afla Mitropolia si biserica Trei Ierarhi, insa nu complet si nu permanent, cum inteleg ca se intampla in prezent. |
Așa a fost pînă la lucrările de transformare a spațiului din fața Trei Ierarhi-ului conform pozelor de acum 100+ de ani. Presupun că asta a fost intenția, că alta... nu văd. Nici roller-ii, nici bicicliștii nu se pot plimba în voie în acea zonă, din cauza pietrei cubice montate cu picioarele. Nici să mergi la plimbare nu merge; dacă ești femeie și ai avut proasta inspirație să mergi cu tocuri, la o scurtă plimbare după o seară la Teatru, de pildă, îți rupi și gleznele și pantofii.
Probabil au protestat gardienii publici (pardon, polițiștii locali) că trebuiau să se scoale devreme luni dimineață ca să scoată barierele pentru restabilirea circulației. Și nu vrem să-i deranjăm din somnul lor dulce, nu?
Trix a scris: | 2 & 3. Nu stiu cum este Independentei in prezent, exceptand zona lucrarilor de la Fundatie, unde stiu cum e tot din fotografii de aici. Orice strada proasta perturbeaza insa si transportul public si produce uzura prematura si mijloacelor de transport. |
Pe cam 60% din el (estimez, n-am măsurat) sensul spre Tg. Cucu este blocat pe 2 benzi, circulația făcîndu-se pe o singură bandă, imediat după stația Independenței și pînă după Muzeul de Științe ale Naturii. Dacă nu și mai mult. Suficient cît să facă intrarea dinspre Liceul de Arte un pic periculoasă pentru că e cam greu de văzut printre utilaje pe toți cei care vin... Celălalt sens este de multă vreme și el lăsat în paragină, tot Independenței pare mai curînd un poligon de teste pentru suspensiile mașinilor de teren. Banda 1, care ar trebui teoretic folosită de autobuze, nu e folosită niciodată pentru că e prea desțelenită (presupun că asta e motivația, căci am mai mers pe B1 destul de des cînd făceam dreapta fie spre Bolta Rece, fie spre Spiridon, și nu era chiar așa de rău). Încă o observație: B1 este folosită la circulație și chiar dacă în regulament se spune că lumina intermitentă verde cu săgeată spre dreapta permite virajul la dreapta indiferent de semaforul lîngă care este montată, asta nu obligă șoferii să lase liberă B1 cînd așteaptă la semafor. Nu există nici un indicator că B1 ar fi dedicată virajului la dreapta, deci autobuzele ar putea foarte bine merge pe acolo. În loc de asta, șoferii autobuzelor preferă să stea pe B2 și să lase „traficului ușor” doar b3-ul, de pe care cel puțin în 2 locuri se face stînga cu acordarea priorității traficului de pe contrasens (deci potențial de formare de coadă după neinspiratul care vrea stînga). Cu B2 ocupată de autobuze... stai la coadă. Iar pe B1 bate vîntul.
Trix a scris: | Interesant, in Bucuresti chiar recent am vazut cum poti parcurge o distanta destul de lunga in 15-20 minute cu tramvaiul (altul decat celebrul 41), fata de 60-80 minute cu masina. Daca la Iasi e invers, cum sa preferi transportul in comun? Si asa din cauza asta preferam taxiul (un alt mijloc de transport public) cand aveam treburi urgente prin oras. |
Cred c-am exagerat un pic cu 15 minute, dar oricum îl traversez mult mai repede decît un mijloc de transport în comun. Din cîte-am văzut în imaginile din București, de multe ori tramvaiele au cale separată. Luxul ăsta e greu de realizat în Iași, deși nu imposibil: pe A. Panu ar fi complet aplicabil, la fel și pe drumul spre Podu Roș, pe Alexandru cel Bun... ar fi suficiente o serie de borduri cu înălțime mică (maxim 2-3 cm) de-a lungul șinei, vibratoare, care să avertizeze șoferii că sînt pe cale să intre pe linia de tramvai. Încetul cu încetul s-ar obișnui, garantez, și-ar respecta convenția.
Trix a scris: | [...]Iar in privinta legii, nu vad de ce politia ar trebui sa excepteze pe unii pentru ca fac serviciul de a cara mai multi oameni decat o masina mica. La fel cum nu inteleg de ce se permite tot ce se permite in trafic, incluzand aici circulatia tuturor autovehiculelor altele decat tramvaie pe Cuza Voda pe sensul Tg.Cucului - Piata Unirii. |
În afara rarelor momente cînd văd cîte o mașină de poliție care se mai plimbă pe străzi, nonșalantă și impasibilă la contravențiile făcute sub nasul ei, n-am mai văzut de mult poliție în Iași. Chiar nu știu unde-au dispărut, cred că au demisionat în grup, într-o conspirație a tăcerii, și noi habar n-avem. Aici e marea problemă. Unde sînt polițiștii de la Circulație? Cînd mai au oare nevoie de bani, că și ăsta era pe vremuri un stimulent cît de cît decent ca să mai intre-n recalcitranții din trafic...
Trix a scris: | Nu cred ca situatia, pe strazi sau aici pe forum, ar trebui sa produca un razboi intre automobilisti si cei care prefera transportul in comun (pentru ca transport public este si taxiul). Poate in vest tramvaiul nu vine nici acolo la 3 minute, dar are un program pe care il respecta, nu sunt devieri si lucrari interminabile (de genul Hala Centrala; sper sa nu dea de vreun subsol de vama si la Fundatie!!). Dar chiar si acolo sunt oameni care nu au o solutie satisfacatoare de transport si merg cu masina sau cel putin nu au riscurile de aici mergand pe bicicleta. |
Eu nu am nici cea mai mică intenție de război. Dimpotrivă, aș vrea ca toată lumea să respecte regulile. Dar vreau să văd și înțelegere atunci cînd e cazul. Nimic nu-i alb sau negru, ăsta e mesajul pe care-l doream transmis. Sînt șofer de aproape 2 ani, am fost pînă atunci, vrînd-nevrînd, fan RATP, și acum îmi mai fac calcule și pun în balanță costul total al mașinii (benzină, reparații, dări la stat) și costul total al folosirii RATP (bani pe bilete/abonamente, înghesuială, compromiterea punctualității, timp pierdut, trasee nepotrivite, imposibilitatea de a căra lucruri mai grele decît pot ține în mînă) și de cele mai multe ori nu costul pe benzină supra costul biletelor este cel care dictează decizia. Un astfel de calcul e în mintea fiecărui posesor de mașină... mă rog, modestului posesor de mașină, nu-i includ pe cei născuți cu cont în bancă sau cu fundul în autoturism. Aici e problema pe care o are RATP: să facă transportul în comun atractiv. Iar asta nu se face cu obligații, cu „forțarea” notei prin interdicții stupide traficului privat, ci cu ofertă care să rezolve cît mai multe din punctele ălea pe care le ziceam mai sus în paranteze.
Later edit:
radub a scris: | Iasul trebuie sa-si recastige statutul de oras turistic, iar o zona centrala cu spatii pietonale largi este necesara si cat se poate de posibila. La fel ca in Vest, transportul public, urgentele si activitatile de aprovizionare a spatiilor comerciale din zonele pietonale trebuie permise. Dar, atat. Stefan cel Mare pietonal este vital pentru Iasi (pacat, insa, ca se face defectuos din punctul de vedere al aspectului si calitatii lucrarii). Cuza Voda, de asemenea, trebuie sa fie strada pietonala (problemele sunt, insa, mai complicate acolo cu restaurarea imobilelor) si dupa reabilitarea caii de rulare a tramvaielor nu trebuia deschisa larg traficului auto, ci trebuia pregatit momentul reamenajarii sale in scop turistic. |
Pentru a fi oraș turistic (ceea ce n-a fost niciodată! Iașul a fost oraș cultural, nu turistic!), nu numai prezența spațiilor verzi/pietonale este necesară. Este necesară și o întreagă infrastructură specializată pentru așa ceva, n-are rost să intru în detalii că... nu-și au locul. Un singur exemplu aș da: Palatul Culturii ar fi un mare magnet și „aspirator” de turiști. Se grăbește cumva redeschiderea lui? Plus de asta: muzeele din Iași au programe de... bugetari. 9-16. Sau pe acolo. Prelata de pe fostul Cinema Tineretului numai bună de obiectiv turistic nu e. Renovarea stupidă a corpului de la Filarmonică poate lua ochii unui cowboy american, însă provoacă fiori de groază unui arhitect cultivat. Măcelărirea copacilor, făcută anul ăsta prin vară, a fost foarte „turistică”...
Cît se cîștigă din turism? Cît vine la bugetul local din această activitate? Pentru asta ar trebui ca Iașul să aibă o populație de nivelul Pașcaniului, cu 80% angajați în servicii hoteliere și restaurante, muzee și mic artizanat. Nu e cazul. Iașul e puternic în știință, în cultură, nu în turism. Vrem străzi frumoase, vrem să putem să ne facem treaba pe ele, nu vrem să fie doar bibelouri ca să placă unor indivizi temporari la Palatul Roznovanu. N-am nimic împotrivă ca Iașul să fie ȘI obiectiv turistic, dar pentru asta nu trebuie deturnată viața normală a orașului.
În fine... e forum public, îmi exprim părerile, am, cred, dreptul s-o fac.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 26 Oct 2012 18:16:00 Titlul subiectului: |
159982 |
|
Bine, da-i drumul mai departe pe orice petic de asfalt, pentru ca, asa cum am zis, oricum nu conteaza, e Romania. Repet, incheiem discutia automobilistica, turistica, culturala, etc. aici, pentru ca iese cu totul in afara tematicii forumului - transportul public.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 20 Ian 2013 12:26:12 Titlul subiectului: |
161772 |
|
Incepand de sambata, 19 ianuarie, in zilele de sambata (in tura de dupa-amiaza) si duminica (pe parcursul intregii zile):
- pe traseele 19 si 46 autobuzele se inlocuiesc cu microbuze (4 dube pe 19 si 5 pe 46);
- pe traseul 41 circula 8 autobuze;
- pe traseul 42 circula 4 autobuze.
|
|
Sus |
|
|
cipricherr
Data înscrierii: 25/Iul/2012 Ultima vizita: 09/Oct/2023 Mesaje: 118 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 27 Ian 2013 15:52:27 Titlul subiectului: |
161986 |
|
Sambata sunt prea putine autobuze pe traseul 41.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 27 Ian 2013 16:25:09 Titlul subiectului: |
161987 |
|
Stii tu: 0800-11-04-27...
|
|
Sus |
|
|
cipricherr
Data înscrierii: 25/Iul/2012 Ultima vizita: 09/Oct/2023 Mesaje: 118 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 27 Ian 2013 17:11:21 Titlul subiectului: |
161988 |
|
Autobuzele Berkhof Premier SB 250 Jonckheer de pe traseul 41 au afisaj electronic de pe 41 Copou-Tehnopolis si placuta cu 41b pana la Ciurea.
Se fac confuzii mari. Stiu ca afisajul nu se poate modifica.
Pe traseul 41b trebuie introduse autobuze cu afisaj corect.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 27 Feb 2013 21:37:18 Titlul subiectului: |
163022 |
|
Municipalitatea se pregateste pentru perioada lunga si dificila prin care va trece transportul public din Iasi odata cu inceperea lucrarilor de reabilitare a unor tronsoane mari de cale de rulare si se pare ca va organiza o procedura pentru a achizitiona 50 de autobuze rulate pentru inlocuirea tramvaielor de pe traseele afectate.
|
|
Sus |
|
|
cipricherr
Data înscrierii: 25/Iul/2012 Ultima vizita: 09/Oct/2023 Mesaje: 118 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 14 Mar 2013 20:52:00 Titlul subiectului: traseul 41B |
163371 |
|
De cateva zile incoace,am observat ca afisajul autobuzelor MAZ de pe traseul 41B s-a modificat pana in Copou,fara sa faca nimeni nici un anunt.
Care este adevaratul traseu 41B?
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 14 Mar 2013 21:00:08 Titlul subiectului: |
163372 |
|
Cel pe care il vezi acum. Din motive obiective si crede-ma pe cuvant ca e mai bine asa chiar pentru tine, care te intereseaza 41 simplu...
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1092 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 19 Mar 2013 12:03:20 Titlul subiectului: |
163499 |
|
E si 110 pe lista?
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 19 Mar 2013 12:12:22 Titlul subiectului: |
163500 |
|
Da. Se pastreaza 103 si 354 (caroseriile sunt in stare mai buna).
|
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1092 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 19 Mar 2013 20:54:14 Titlul subiectului: |
163514 |
|
Bun, pentru un eventual muzeu banuiesc?
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 19 Mar 2013 20:57:24 Titlul subiectului: |
163515 |
|
Pentru... un eventual...
Hai sa zicem mai bine "pentru a nu ne parea rau mai tarziu ca n-am pastrat"...
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 17 Apr 2013 21:12:23 Titlul subiectului: |
164082 |
|
Dupa cum - cred ca - deja stiti de prin ziare, in prima parte a lunii martie au inceput cursurile scolii de vatmani. Din aceasta saptamana se desfasoara partea practica. Desi se cunoasteau de cateva luni vagoanele de scoala (unii dintre voi probabil ca intuiati ca 329 nu va lipsi) abia astazi a venit vremea sa abordam acest subiect. Deocamdata cursantii circula pe bucla din depoul de la Gara doar cu 306, urmand ca de saptamana viitoare sa intre in actiune si 329. Tot de saptamana viitoare o parte dintre cursanti vor iesi la strada.
Mai jos puteti vedea cateva imagini cu 306 si adaptarile facute (a fost inlaturat peretele despartitor dintre cabina si salon, au fost montate comenzi pentru instructor - frana de urgenta si semnal de avertizare).
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
88.8 kb |
Vizualizat: |
de 20114 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
86.21 kb |
Vizualizat: |
de 20114 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
76.69 kb |
Vizualizat: |
de 20114 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
68.52 kb |
Vizualizat: |
de 20114 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 12 Mai 2013 10:37:19 Titlul subiectului: |
164465 |
|
Daca firma care se ocupa de publicitate ar lucra cu mai mare atentie la detalii, ar fi aratat superb, asa arata doar bine. Oricum, in sfarsit si o colare de tramvai deosebita:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
125.97 kb |
Vizualizat: |
de 19945 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
111.26 kb |
Vizualizat: |
de 19945 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
107.22 kb |
Vizualizat: |
de 19945 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
81.11 kb |
Vizualizat: |
de 19945 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
85.08 kb |
Vizualizat: |
de 19945 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1092 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 12 Mai 2013 22:03:56 Titlul subiectului: |
164471 |
|
Dar parca nu mai era voie sa se coleze geamurile? Sau gresesc?
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 12 Mai 2013 22:27:34 Titlul subiectului: |
164472 |
|
Colarea totala se practica peste tot in lume si nu e nimic rau in asta, dimpotriva, daca reclamele sunt bine gandite si realizate astfel incat sa fie placute privirii, pot da un plus de imagine vehiculelor si chiar oraselor. Exista modalitate de printare astfel incat aplicarea pe geamuri sa nu-i afecteze prea mult pe cei din interior (folosita si in cazul de mai sus) deci povestile cu interzicerea tin de decizii luate in pripa de gura unora, cel mai probabil fara date suficiente cu privire la acest subiect. Din pacate, deocamdata la Iasi astfel de reclame cu acoperire totala nu vor fi dintre cele cu aplicare pentru o perioada mai mare de timp. Cu timpul vom intra si cu asta in randul lumii, inevitabil, doar ca mai greu, ca asa e cu mentalitatile prin partea asta de lume.
Eu unul sunt adeptul colarii totale, cata vreme reclama este gandita, realizata, printata si aplicata profesionist. Ce e mai sus e departe de o nota buna, insa lasa loc de speranta...
|
|
Sus |
|
|
cipricherr
Data înscrierii: 25/Iul/2012 Ultima vizita: 09/Oct/2023 Mesaje: 118 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 16 Mai 2013 15:53:39 Titlul subiectului: vesti bune |
164545 |
|
In aceasta saptamana am auzit 3 vesti foarte bune:
1. Marti s-a semnat contractul artera functionala SUD.
2. Autobuzele de pe 41b nu vor mai circula pana la Ciurea.
3. Sambata transportul in comun va fi prelungit pana la ora 1 dimineata.
Tineti-o tot asa...
|
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|