Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Vehicule de intervenții

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Ian/2018
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 12 Dec 2005 02:21:30    Titlul subiectului: Vehicule de intervenții 6457

Scara mecanica #42 la lucru:

Silviu si Radu: aceasta este scara mecanica despre care v-am spus la Sibiu ca este folosita ca ungator (uitati-va deasupra ei, in partea stanga).
In imagine se observa Rocar 217E scurtat #403 pe linia 41, dinspre Podu Ros spre CUG 2 (ultimele zile ale liniei 41 deservita de troleibuze).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 19/Ian/2018
Mesaje: 6557
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 22 Oct 2007 19:43:41    Titlul subiectului: 84203

Postez si eu o poza cu #42 realizata vis-a-vis de gara.
In afara de acest vehicul, ce alte vehicule de interventii mai sunt in dotarea regiei de transport din Iasi ?



Simpozion Iasi, 2007 00139.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  108.01 kb
 Vizualizat:  de 16803 ori

Simpozion Iasi, 2007 00139.JPG



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Ian/2018
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 22 Oct 2007 19:51:03    Titlul subiectului: 84206

Le gasesti la http://iasi.stfp.net sectiunea Alte vehicule.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
raven84



Data înscrierii: 24/Mar/2008
Ultima vizita: 06/Aug/2013
Mesaje: 124
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 25 Apr 2009 10:41:43    Titlul subiectului: 110030

De remarcat ca Iasiul poseda cateva pluguri, adevarate "strutzocamile", care presupun ca au derivat din vagoane timis. Eu unul as fi foarte interesat sa aflu mai multe detalii despre ele, cu atat mai mult cu cat consider laudabil faptul ca a existat interes pentru modificarea vagoanelor in diverse forme.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Ian/2018
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 25 Apr 2009 17:21:44    Titlul subiectului: 110049

Vagoanele pentru deszapezire si cele pentru transporturi tehnologice au fost construite din vagoane normale, provenite din parcul activ sau din cel rece. Pentru deszapezire erau utilizate chiar si vagoane de calatori trimise pe trasee, acestea fiind dotate cu plug.

De amintit faptul ca pentru restaurarea, in 1997, a maturatorii AEG ce poarta numarul de parc 2, au fost utilizate 2 maturatori provenite din vagoane de calatori tip Dorogan (la randul lor, reconstructii din anii '20-'30 ale vechilor vagoane AEG de la inceputurile tramvaiului iesean). Aceste 2 vagoane fusesera modificate partial si dotate cu cele necesare noii activitati, fiind utilizate in anii '80.

Maturatorile provenite din vagoane Timis sunt: 327 (ex-0333, ex-?), 333 (ex-331, ex-Timis 344?) si 341 (ex-?). Din fosta remorca 344 a fost realizat utilitarul 344.
Maturatoarea 0333 a fost vopsita initial in alb, cu o dunga rosie, primind si un nume - Snoweagle - care a fost marcat pe vagon. Dupa vopsirea in schema galben cu dungi rosii si albastre, i-a fost desenat in fata si un bot de rechin (desi forma vagonului duce cu gandul mai mult la un delfin, iar porecla Rechinul ar fi fost mai nimerita pentru utilitarul 344).
In anii '80 au fost utilizate pentru transport utilitar vagoane ITB cu remorci (cu sau fara acoperis).

Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
raven84



Data înscrierii: 24/Mar/2008
Ultima vizita: 06/Aug/2013
Mesaje: 124
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 27 Apr 2009 16:28:11    Titlul subiectului: 110143

Si totusi, de ce asemenea forme?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 23/Dec/2017
Mesaje: 1084
Locație: Bucuresti-Metropolitan; Iasi

MesajTrimis: Joi 21 Mai 2009 23:39:31    Titlul subiectului: 111294

Am avut ocazia sa prind un transport tehnologic intre cele doua depouri si sa merg cu vagonul 344. In timpul mersului este interzisa stationarea pe platforma, asa ca am stat inauntru la caldura (din cauza rezistentelor care sunt inauntru).


DSC00884a.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  119.26 kb
 Vizualizat:  de 16301 ori

DSC00884a.jpg



DSC00864a.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  167.83 kb
 Vizualizat:  de 16301 ori

DSC00864a.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Ian/2018
Mesaje: 6142
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Vin 22 Mai 2009 09:36:12    Titlul subiectului: 111302

Care a fost motivul pentru care vagonul circula pe contrasens?
_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 23/Dec/2017
Mesaje: 1084
Locație: Bucuresti-Metropolitan; Iasi

MesajTrimis: Vin 22 Mai 2009 12:14:27    Titlul subiectului: 111306

Motivul este iesirea din depou. Trebuie sa iasa pe linia de pe contrasens si de acolo intra pe linia din sensul lui. La fel, vagoanele care vin la depou dinspre gara intra pe contrasens si de acolo in depou.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Grozea Cristian



Data înscrierii: 07/Feb/2009
Ultima vizita: 19/Ian/2018
Mesaje: 42
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 23 Sep 2010 20:45:46    Titlul subiectului: 133897

Autobuz IK4 interventie (Tudor Vladimirescu).


IK4 Interventie.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  400.16 kb
 Vizualizat:  de 14078 ori

IK4 Interventie.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Ian/2018
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 20 Aug 2011 17:12:36    Titlul subiectului: 147791

O "delicatesa":


IMG_9965.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  131.68 kb
 Vizualizat:  de 12231 ori

IMG_9965.JPG



_________________
Mesajul de mai sus reprezinta exclusiv punctul de vedere al subsemnatului!
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Ian/2018
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 21 Mai 2012 12:57:20    Titlul subiectului: 155825

Aceeasi bijuterie, astazi, in actiune la Gara (montarea cablurilor necesare functionarii automatului de bilete):


IMG_8034.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  85.36 kb
 Vizualizat:  de 10912 ori

IMG_8034.JPG



IMG_8035.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  100.3 kb
 Vizualizat:  de 10912 ori

IMG_8035.JPG



_________________
Mesajul de mai sus reprezinta exclusiv punctul de vedere al subsemnatului!
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI Ora este GMT + 3 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community