Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Istoria transportului public bucurestean. Amintiri, legende.
Du-te la pagina 1, 2, 3 ... 29, 30, 31  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Istoricul transportului bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
bogdan71



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Apr/2011
Mesaje: 234
Locație: Bucuresti 3

MesajTrimis: Lun 24 Oct 2005 10:52:23    Titlul subiectului: * Istoria transportului public in Bucuresti. Amintiri... 55249

Pe bulevardul pe care circula troleibuzele (bd. care trece pe la Cismigiu si pe la Primarie), pe portiunea dintre Str. Traian si Bd. Schitu Magureanu (Lic. "Gheorghe Lazar") linia de tramvai a fost inchisa in 1957, iar intre Bd. Schitu Magureanu in mai 1958.
Pe Magistrala Nord-Sud, pe portiunea dintre Str. George Enescu si Str. Sevastopol linia de tramvai a fost inchisa in iunie 1964, iar intre Str. George Enescu si P-ta Unirii ultimele tramvaie ale liniei 5 au circulat pe 19 decembrie 1964 (tot atunci a fost inchisa linia de tramvai care iesea din Magheru, o lua pe Str. George Enescu ex-Kuibasev, Cosmonautilor, si apoi pe Cal. Dorobantilor-in acel a fost inchisa portiunea pana la Sos. Stefan cel Mare+Bd. Iancu de Hunedoara-ex. Ilie Pintilie)
*************************************************************
Deci, 19 decembrie 1964...scoaterea tramvaielor din centru nu a fost opera lui Nea Pingele.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan71



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Apr/2011
Mesaje: 234
Locație: Bucuresti 3

MesajTrimis: Lun 24 Oct 2005 11:16:20    Titlul subiectului: 55250

Linii ITB în 1973

TRAMVAIE
1. Depoul I.T.B. Splai – Splaiul Unirii – Cl. Văcărești – Cl. Moșilor – Șos. Colentina – Str. Cornișor – Depoul I.T.B. Colentina
2. Depoul I.T.B. Alexandria – Cl. Rahovei – Str. Uranus – Pd. Izvor – Bd. Schitu Măgureanu – Str. Cobălcescu – Str. Berzei – Bd. Dinicu Golescu – Str. Orhideelor(Cl. Plevnei, Str. Afluentului, Str. Fluviului) - Șos. Giulești – Cart. 16 Februarie.
3. Cart. Tudor Vladimirescu – Bd. Ghencea – Cl. 13 Septembrie – Str. Uranus – Pd. Izvor – Bd. Schitu Măgureanu – Str. Cobălcescu – Str. Berzei – Str. Buzești – Str. Dr. Sergiu – Str. Dr. Felix – Bd. 1 Mai – Bd. Miciurin – Bd. Expoziției – Str. Dornei – Str. Puțul lui Crăciun – Cl. Griviței – Șos. Chitila – Str. Mezeș.
4. Depoul I.T.B. Colentina – Str. Cornișor – Str. 7 Noiembrie – Șos. Colentina – Șos. Ștefan cel Mare – Bd. Ilie Pintilie – Str. Clopotarii Vechi – Str. Gr. Alexandrescu – Str. Sevastopol – Str. Dr. Sergiu – Str. Dr. Felix – Bd. 1 Mai – Bd. Miciurin – Bd. Mărăști – Piața Scînteii.
5. Piața 1848 – Cl. Moșilor – Bd. Hristo Botev – Piața Rosetti – Str. Speranței – Str. Galați – Șos. Ștefan cel Mare – Cl. Dorobanți – Str. Av. Radu Beller – Str. Vlădescu – Cl. Floreasca pînă la Șos. Pipera
6. Str. Nuferilor(Th. Aman) – Str. Gl. Budișteanu – Cl. Griviței – Bd. Bucureștii Noi pînă la Bd. Laminorului (Uz. Laromet).
7. De la linia C.F.R. Progresul – Șos. Giurgiului – Cl. Șerban Vodă – Str. Cuțitul de Argint – Str. Dr. Istrate – Str. 11 Iunie – Bd. G. Coșbuc – Splaiul Unirii – Spl. Independenței pînă la Pd. Izvor.
8. Piața Ferentari – Cl. Rahovei – Bd. G. Coșbuc – Splaiul Unirii – Splaiul Independenței – Pd. Izvor – Str. Uranus – Cl. 13 Septembrie – Bd. Ghencea – Cart. T. Vladimirescu.
9. I.M.G.B - Șos. Berceni – Șos. Olteniței – Șos. Viilor – Bd. T. Vladimirescu – Șos. Panduri – Bd. Geniului – Șos. Grozăvești – Splaiul Independenței.
10. Str. Nuferilor(Th. Aman) – Str. Gl. Budișteanu – Cl. Griviței – Șos. Chitila – Str. Mezeș.
11. De la Cl. Văcărești(Piața Sudului) – Șos. Olteniței – Cl. Ș. Vodă – Șos. Viilor – Str. Odoarei – Bd. T. Vladimirescu – Șos. Panduri – Bd. Geniului – Șos. Grozăvești – Șos. Orhideelor – Șos. Giulești – Cart. 16 Februarie.
12. De la linia C.F.R. Progresul – Șos. Giurgiului – Cl. Șerban Vodă – Str. Cuțitul de Argint – Str. Dr. Istrate – Str. 11 Iunie – Bd. G. Coșbuc – Spl. Unirii – Spl. Independenței – Str. Izvor – Bd. Schitu Măgureanu – Str. Cobălcescu – Str. Berzei – Bd. Dinicu Golescu – Șos. Orhideelor – Bd. Regiei.
13. De la Șos. Pantelimon – Șos. Iancului – Bd. Republicii – Str. Traian – Cl. Călărași – Bd. G. Coșbuc – Spl. Independenței – Șos. Grozăvești – Bd. Armata Poporului – Bd. Păcii – Str. Valea Cascadelor – Str. Preciziei pînă la Într. Prefabricate Militari(UREMOAS).
14. De la F-ca. Granitul(Șos. Vergului) – Șos. Pantelimon – Bd. Dimitrov – Str. Traian – Cl. Călărași – Spl. Unirii – Spl. Independenței – pînă la Stăvilarul Ciurel.
15. De la Depoul I.T.B. Alexandria – Cl. Alexandriei – Cl. Rahovei – Bd. G. Coșbuc – Cl. Călărași – Str. Agricultorilor – Str. Th. Speranția – Piața Muncii.
16. Piața 1848 – Cl. Moșilor – Piața Rosetti – Str. Galați – Str. Viitorului – Lizeanu – Maica Domnului – Bd. Lacul Tei – Șos. Petricani – Str. Dimitrie Pompei(Zona Ind. Pipera).
17. De la linia C.F.R. Progresul – Șos. Giurgiului – Cl. Șerban Vodă – Str. Gh. Șincai – Str. Lînăriei – Spl. Unirii – Cl. Văcărești – Str. Sf. Vineri – Cl. Moșilor – Bd. Hristo Botev – Piața Rosetti – Str. Speranței – Str. Galați – Str. Viitorului – Str. Lizeanu – Str. Maica Domnului – Bd. Lacul Tei pînă la Str. D-na Ghica.
18. Depoul I.T.B. Alexandria – Șos. Alexandriei – Cl. Rahovei – Str. Uranus – Pd. Izvor – Pd. Mihai Vodă cu întoarcere prin Spl. Unirii – Piața Unirii – Bd. G. Coșbuc – Cl. Rahovei, apoi traseul de ducere.
19. Piața Sf. Vineri – Cl. Văcărești – Str. Avram Goldfaden – Cl. Dudești – Bd. Ion Șulea pînă la intrarea Sat Cățelu.
20. Str. Șura Mare – Șos. Giurgiului – Cl. Ș. Vodă – Șos. Viilor – Str. Odoarei – Bd. T. Vladimirescu – Cl. 13 Septembrie – Str. Uranus – Pd. Izvor – Bd. Schitu Măgureanu – Str. Cobălcescu – Str. Berzei – Str. Buzești – Str. Dr. Sergiu - Str. Dr. Felix – Bd. 1 Mai – Cl. Griviței – Bd. Buc. Noi pînă la Bd. Laminorului(Uz. Laromet).
21. Piața 1848 – Cl. Moșilor – Șos. Colentina – Str. Cornișor - Dep. I.T.B. Colentina.
22. Uzina Mașini Grele București – Șos. Berceni – Șos. Olteniței – Cl. Șerban Vodă – Str. Gh. Șincai – Str. Lînăriei – Pd. Timpuri Noi – Cl. Văcărești – Str. Sf. Vineri.
23. Uzina Republica – Bd. Muncii – Cl. Călărași – Bd. G. Coșbuc – Cl. Rahovei – Cl. Ferentari – Piața Ferentari.
24. Uzina Republica – Bd. Muncii – Șos. Mihai Bravu – Șos. Ștefan cel Mare – Bd. Ilie Pintilie – Str. Gr. Alexandrescu – Str. Sevastopol – Bd. Alex. I. Cuza – Bd. Gh. Duca – Cl. Griviței – Bd. Bucureștii Noi - Bd. Gloriei – Str. Coralilor.
25. Podul Mihai Vodă – Pd. Izvor – Str. Uranus – Cl. 13 Septembrie – Șos. Panduri – Bd. Geniului – Bd. Armata Poporului – Bd. Păcii - Str. Valea Cascadelor – Str. Preciziei pînă la Într. Prefabricate Militari.
26. Palatul Pionierilor - Șos. Grozăvești – Bd. Geniului – Șos. Panduri – Bd. Tudor Vladimirescu – Str. Odoarei – Șos. Viilor – Cl. Ș. Vodă – Str. Gh. Șincai – Str. Lînăriei – Splaiul Unirii – Șos. Mihai Bravu – Șos. Ștefan cel Mare – Bd. Ilie Pintilie – Str. Gr. Alexandrescu – Str. Sevastopol – Str. Buzești – Str. Berzei – Bd. Dinicu Golescu – Șos. Orhideelor(Cl. Plevnei, Str. Afluentului, Str, Fluviului) –.Șos. Grozăvești – Palatul Pionierilor.
27. Intrarea Sat Cățelu – Bd. Ion Șulea – Cl. Dudești – Șos. Mihai Bravu – Șos. Ștefan cel Mare - Bd. Ilie Pintilie – Str. Gr. Alexandrescu – Str. Sevastopol – Bd. Alex. I. Cuza – Bd. Gh. Duca – Cl. Griviței – Șos. Titulescu – Str. Dr. Felix – Str. Dr. Sergiu.
28. F-ca. Granitul(Șos. Vergului) – Șos. Pantelimon – Șos. Gării Cățelu – Întreprinderea Electrocablul(FCME)
29. De la linia C.F.R. Progresul la linia C.F.R. Jilava, pe partea dreaptă a Șoselei Giurgiului.
30. Barajul Dunării – Str. Liviu Rebreanu – Bd. Ion Șulea – Cl. Dudești – Str. Avram Goldfaden – Cl. Văcărești – Bd. G. Coșbuc – Spl. Unirii – Pd. Mihai Vodă – Pd. Izvor.

TROLEIBUZE
81. Piața Gării de Nord – Bd. Gh. Duca – Str. Dreaptă – Șos. N. Titulescu – Bd. 1 Mai – Str. Monetăriei – Șos. Kiseleff – Șos. București-Ploiești – Aeroporul Băneasa
82. Str. Șura Mare – Șos. Olteniței – Cl. Ș. Vodă – Magistrala N.S – Piața Unirii – Bd. 1848 – Bd. Nicolae Bălcescu – Bd. Gh. Magheru – Piața Romană – Bd. Ana Ipătescu – Bd. Ilie Pintilie – Str. Louis Blanc – Str. Paris – Bd. Aviatorilor – Al. Trandafirilor – Șos. Kiseleff – Șos. Buc-Ploiești – Aerop. Băneasa.
83. Bd. Metalurgiei – Str. Bîrsănești – Str. Emil Racoviță – Str. Nițu Vasile – Cl. Văcărești – Spl. Unirii – Piața Unirii - Bd. 1848 – Bd. Nicolae Bălcescu – Bd. Gh. Magheru – Piața Romană – Bd. Ana Ipătescu – Bd. Ilie Pintilie – Str. Louis Blanc – Str. Paris – Bd. Aviatorilor – Șos. Nordului.
84. Bd. Muncii - Str. Bîrsei – Str. C-tin Brîncuși – Str. Baba Novac – Str. Dristor – Str. Delea Nouă – Str.Labirint – Str. Popa Nan – Bd. Republicii – Bd. Gh. Gheorghiu Dej – Bd. Dr. Petru Groza – Str. Carol Davila – Bd. Eroilor – Str. Dr. Bagdasar – Str. Răzoare – Str. Dr. Taberei pînă la Str. C-tin Apostol(Romancierilor).
85. Str. Baicului – Bd. Gării Obor – Bd. Gh. Dimitrov – Bd. Republicii – Bd. Gh. Gheorghiu Dej – Str. V. Pîrvan – Cl. Plevnei – Str. Ștefan Furtună(Str. Witing) – Str. Baldovin Pîrcălabul – Piața Gării de Nord.
86. De la Șos. Iancului – Bd. Marelui Stadion – Str. Vatra Luminoasă – Str. Matei Voievod – Bd. Republicii – Str. Cavaler Flondor – Str. Traian – Str. Taras Sevcenco – Str. Luminei – Str. Icoanei – Bd. Dacia – Piața Romană – Bd. Ana Ipătescu – Str. Lt. Lemnea – Str. Occidentului – Piața Buzești – Str. Polizu – Cl. Griviței – Bd. Bucureștii Noi – Str. Pajurei pînă la Str. Dridu (pînă la Cart. Jiului – Scînteia).
87. Str. Șura Mare – Șos. Olteniței – Cl. Șerban Vodă – Magistrala N.S – Piața Unirii – Bd. 1848 – Bd. Nicolae Bălcescu – Bd. Gh. Magheru – Piața Romană – Bd. Ana Ipătescu – Str. Lt. Lemnea – Str. Occidentului – Piața Buzești – Str. Polizu – Cl. Griviței – Bd. Bucureștii Noi – Str. Pajurei până la Str. Dridu (pînă la Cart. Jiului – Scînteia).
88. Calea 13 Septembrie(Str. Petre Ispirescu și Str. Antiaeriană) – Str. Dr. Sării – Str. Răzoare – Șos. Panduri – Str. Prof. Dr. Rainer(Str. Dr. Bagdasar) – Piața Eroilor – Str. Carol Davila – Dr. Lister(Bd. Dr. Petru Groza) – Bd. Gh. Gheorghiu Dej – Bd. Republicii – Piața Rosetti – Str. Dianei – Str. Alex. Sahia – Str. Icoanei – Str. Alecu Russo – Str. Tunari – Str. Barbu Văcărescu – Bd. Lacul Tei – Str. Cheile Zănoagei – Bd. Ghica Tei – Str. Teiul Doamnei(Parcul 8 Mai).
90. Str. Verdi – Str. B. Văcărescu – Str. Tunari – Str. Alecu Russo – Str. Icoanei – Str. Alex. Sahia(Str. Dianei) – Bd. Republicii – Bd. Gh. Gheorghiu Dej – Bd. Dr. Petru Groza(Str. Dr. Lister) – Str. Carol Davila – Șos. Cotroceni(Bd. Dr. Marinescu) – Bd. Armata Poporului – Str. Ho Și Min – Str. Bujoreni pînă la Str. Compasului.
92. Aleea Barajul Dunării – Str, Liviu Rebreanu – Bd. Leontin Sălăjan – Str. C-tin Brîncuși – Str. Baba Novac – Str. Dristorului – Str. Delea Nouă – Str. Labirint(Str. Th. Speranția) – Str. Popa Nan – Bd. Republicii – Bd. Gh. Gheorghiu Dej – Bd. Dr. Petru Groza(Str. Dr. Lister) – Str. Carol Davila.
93. Str. C-tin Apostol(Romancierilor) – Str. Dr. Taberei – Str. Ho Și Min – Bd. Armata Poporului – Șos. Cotroceni – Str. Ștefan Furtună(Cl. Plevnei, Str. Witing) – Str. Baldovin Pîrcălabul – Piața Gării de Nord.
94. Str. Bîrsănești – Bd. Metalurgiei – Str. Nițu Vasile – Șos. Olteniței – Cl. Văcărești - Spl. Unirii – Piața Unirii - Bd. 1848 – Bd. Nicolae Bălcescu – Bd. Gh. Magheru – Piața Romană – Bd. Ana Ipătescu - Str. Lt. Lemnea – Str. Occidentului – Piața Buzești – Str. Polizu – Cl. Griviței – Bd. Gh. Duca – Bd. Alex. I. Cuza – Str. Dr. Felix.
95. Str. C-tin Brîncoveanu – Str. Nițu Vasile – Șos. Olteniței – Cl. Văcărești – Spl. Unirii – Pd. Șerban Vodă

AUTOBUZE
31. Șos. Olteniței(Piața Sudului) – Cl. Văcărești – Spl. Unirii – Piața Unirii – Bd. 1848 – Bd. N. Bălcescu – Bd. G-ral Magheru – Piața Romană – Str. Căderea Bastiliei – Str. Roma – Cl. Dorobanților – Piața Aviatorilor – Aleea Trandafirilor – Arcul de Triumf – Str. M-rea Cașin – Bd. Mărăști(Șos. Kiseleff) – Piața Scînteii.
32. Str. Bîrsănești – Bd. Metalurgiei – Str. Nițu Vasile – Șos. Olteniței – Cl. Șerban Vodă – Șos. Viilor – Str. F-ca de Chibrituri – Str. Dr. Istrate – Str. Nifon – Piața Coșbuc – Str. Bozianu – Cl. Rahovei(Str. Libertății, Str. Zebrului, Str. Antim) – Splaiul Unirii – Cl. Victoriei – Str. Lipscani – Str. Caranda(Str. Smîrdan, Str. I. Ghica) – Str. Academiei – Str. 13 Decembrie – Str. Luterană – Str. Nuferilor – Str. G-ral Budișteanu – Cl. Griviței – Piața Gării de Nord.
32 barat. Bd. Metalurgiei – Str. Bîrsănești – Str. Emil Racoviță – Str. Nițu Vasile – Șos. Olteniței - Cl. Șerban Vodă – Șos. Viilor – Str. F-ca de Chibrituri – Str. Dr. Istrate – Str. Nifon – Piața Coșbuc – Str. Bozianu – Cl. Rahovei(Str. Libertății, Str. Zebrului, Str. Antim) – Splaiul Unirii – Cl. Victoriei – Str. Lipscani – Str. Caranda(Str. Smîrdan, Str. I. Ghica) – Str. Academiei – Str. 13 Decembrie – Str. Luterană – Str. Nuferilor – Str. G-ral Budișteanu – Cl. Griviței – Piața Gării de Nord.
33. Piața Puișor – Str. Puișor – Str. Izvor – Str. Hasdeu – Str. V. Pîrvan – Str. Berzei – Bd. Dinicu Golescu – Piața Gării de Nord – Bd. Duca – Str. Dreaptă – Șos. Titulescu – Piața Victoriei – Bd. Ana Ipătescu – Piața Romană – Str. M. Eminescu – Str. Traian – Str. Cavaler Flondor – Bd. Republicii – Str. Popa Nan – Str. Braniște – Str. Traian – Str. Nerva Traian – Spl. Unirii – Bd. Mărășești – Parcul Libertății – Str. Nifon – Piața G. Coșbuc – Str. Bozianu – Cl. Rahovei – Str. Sabinelor – Cl. 13 Septembrie – Puișor.
34. Piața Muncii – Str. Th. Speranția – Cl. Dudești – Str. Avram Goldfaden – Cl. Văcărești – Str. Căuzași(Magistrala N.S, Bd. Mărășești, Spl. Unirii) – Piața Unirii – Bd. 1848 - Bd. Nicolae Bălcescu – Bd. Gh. Magheru – Piața Romană – Bd. Ana Ipătescu – Piața Victoriei – Bd. 1 Mai pînă la Str. Clăbucet.
35. C.E.T București Sud(Vitan) – Splaiul Dudescu – Cl. Vitan – Str. Brîndușelor – Str. Vlaicu Vodă – Str. Foișorului – Str. Lt.col. Papazoglu – Str. Splaiului – Splaiul Unirii - Piața Unirii – Bd. 1848 - Bd. Nicolae Bălcescu – Bd. Gh. Magheru – Str. Cosmonauților – Cl. Dorobanți – Str. Av. Radu Beller – Bd. Kalinin – Str. Ceaikovski – Str. B. Văcărescu până la Str, Verdi.
36. Complex Comercial Apusului – Str. Apusului – Bd. Păcii – Bd. Armata Poporului – Șos. Cotroceni – Str. Ștefan Furtună – Piața Romană – Bd. Dacia – Str. Polonă – Grădina Icoanei, cu întoarcere prin Str. Dionisie Lupu, Str. C.A. Rosetti, Str. Știrbei Vodă, Bd. Eroilor, Str. Dr. Marinescu, Șos. Cotroceni, apoi traseul de ducere.
36 barat. Complex Comercial Apusului – Str. Apusului – Bd. Păcii – Bd. Armata Poporului – Șos. Cotroceni – Str. Dr. Marinescu – Bd. Eroilor – Str. Știrbei Vodă – Str. C.A. Rosetti- Str. Dionisie Lupu - Grădina Icoanei, cu întoarcere prin Str. Polonă, Bd. Dacia, Piața Romană, Str. Ștefan Furtună, Șos. Cotroceni, apoi traseul de ducere.
37. Foișorul de Foc(Str. D. Onciul, Str. Zece Mese) – Str. Traian – Str. Taras Sevcenco – Str. Orientului – Bd. Dacia – Cl. Dorobanților – Str. Cosmonauților – Str. Nicolae Golescu – Str. Episcopiei(Str. C. Exarcu) – Str. Știrbei Vodă – Bd. Eroilor – Str. Dr. Bagdasar(Str. Dr. Rainer) – Str. Răzoare(Șos. Panduri) – Drumul Taberei – Str. Bistra – Str. Bujoreni pînă la Str. Bucșănești(Al. Moghioroș).
38. Podul Mărășești – Bd. Mărășești – Magistrala Nord-Sud – Splaiul Unirii – Splaiul Independenței – Str. Elie Radu – Str. Gutenberg(Podul Izvor) – Bd. Schitu Măgureanu – Str. Popa Tatu – Str. Berzei – Str. Buzești – Piața Buzești – Str. Polizu – Calea Griviței – Podul Grant – Șos. Crîngași(Str. Dreaga – Șos. Ciurel) pînă la Str. Cpt. Grozeanu.
39. Palatul Pionierilor – Bd. Armata Poporului – Str. Ho Și Min – Drumul Taberei – Str. Lt. Găină - Drumul Sării – Str. Petre Ispirescu – Str. Mărgeanului – Șos. Alexandriei – Str. Amurgului – Str. Cîrlibaba – Str. Bachus – Str. Spiralei – Piața Ferentari – Prelungirea Ferentari – Str. Erie Eroul.
40. Barajul Dunării – Str. Liviu Rebreanu – Bd. Leontin Sălăjan – Str. C-tin Brâncuși – Str. Baba Novac – Str. Dristor – Str. Delea Nouă – Str. Labirint – Str. Traian – Str. M. Eminescu – Str. Polonă(Calea Dorobanți) – Piața Cosmonauților – Str. Eremia Grigorescu – Grădina Icoanei.
41. Bd. Metalurgiei – Str. Bîrsănești – Bd. C. Brîncoveanu – Str. Secuilor – Str. Nițu Vasile – Șos. Olteniței – Bd. Pieptănari – Piața Ferentari – Prelungirea Ferentarilor – Str. Erie Eroul.
42. Barajul Dunării - Str. Liviu Rebreanu – Bd. Leontin Sălăjan – Bd. Ion Șulea – Calea Dudești – Str. Dristor – Str. Delea Nouă – Str. Labirint – Str. Căuzași – Splaiul Unirii – Piața Splaiului.
43. Piața Galați – Str. Precupeții Vechi – Obor – Șos. Colentina – Str. D-na Ghica – Str. Heliade între Vii – Str. Baicului.
44. Str. Radu Vodă(Cl. Șerban Vodă, Bd. Mărășești) – Magistrala N.S – Cl. Șerban Vodă – Șos. Olteniței pînă la Uzina Danubiana.
45. Parcul de Cultură Herăstrău – Șos. Nordului – Str. Ceasornicului – Str. Școala Herăstrău – Șos. Pipera – Șos. Pipera-Tunari pînă la Consiliul Popular Tunari.
46. F-ca Granitul – Șos. Pantelimon – Bd. Biruinței – Str. Mioriței(Str. T. Vladimirescu) pînă la Ferma Pantelimon.
46 A. F-ca Granitul – Șos. Pantelimon – Bd. Biruinței – Șos. Brăila – Cabana Pustnicul.
46 barat. F-ca Granitul – Șos. Pantelimon – Șos. Gării Cățelu – Str. Uzinei – Electroizolantul(F.C.M.E).
47. F-ca Granitul – Șos. Pantelimon – Bd. Biruinței – Șos. Cernica – Consiliul Popular Cernica.
48. Piața Scînteii(Bd. Mărăști, Șos. Kiseleff) – Șos. București-Ploiești – Aleea Privighetorilor – Str. Erou Iancu Nicolae – I.P.R.S. Băneasa.
49. Piața Scînteii(Bd. Mărăști, Șos. Kiseleff) – Șos. București-Ploiești – Bd. R.S.R – Linia C.F.R. Balotești.
49 barat. Piața Scînteii(Bd. Mărăști, Șos. Kiseleff) – Șos. București-Ploiești – Aeroportul Internațional Otopeni.
50. Depoul I.T.B. Colentina(Str. Albatrosului, Str. Gorgan Spătarul, Str. Chiriță) – Șos. Colentina – Șos. Afumați – Comuna Afumați.
50 barat. Depoul I.T.B. Colentina(Str. Albatrosului, Str. Gorgan Spătarul, Str. Chiriță) – Șos. Colentina – Șos. București–Urziceni – Sat Șindrilița.
50 cursă. Depoul I.T.B. Colentina(Str. Albatrosului, Str. Gorgan Spătarul, Str. Chiriță) – Șos. Colentina – Șos. Moara Domnească – Sat Moara Domnească – Com. Găneasa.
51. Str. Cornișor(Str. Chiriță Ion) – Str. Gorgan Spătaru – Str. Albatrosului – Str. 7 Noiembrie – Com. Ștefănești – G.A.S. Voluntari.
52. Bd. Armata Poporului – Bd. Uverturii – Bd. Republicii – Str. G-ral Praporgescu – Str. 23 August – Str. Eroului – Comuna Chiajna.
53. Spitalul Fundeni – Str. Sportului – Șos. Colentina – Șos. Fundeni – Satul Fundeni – Șos. Morarilor - Bd. Muncii.
54. Piața Sudului - Șos. Berceni – Str. Ciochina – Șos. Olteniței – Șos. Leordeni – Satul Leordeni.
55. Depoul I.T.B. Colentina(Str. Albatrosului, Str. Gorgan Spătarul, Str. Serg. Chiriță Ion) – Șos. Colentina – Șos. Afumați – C.F.R. Centură Afumați.
55 barat. Șos. Colentina – Șos. Afumați pînă la C.F.R. Centură.
56. Cl. 13 Septembrie – Str. Antiaeriană – Șos. București-Măgurele – Com. Măgurele.
57. Depoul I.T.B. Alexandria – Șos. Alexandria – intrare în satul Buda.
58. Cart. T. Vladimirescu – Bd. Ghencea – Prelungirea Bd. Ghencea – Șos. Domnești – Com. Domnești.
59. C.F.R. Progresul – Șos. Giurgiului – Com. Adunații Copăceni.
60. Bd. Laminorului(Uz. Laromet) – Bd. Bucureștii Noi – Șos. București-Tîrgoviște pînă la Preventoriul TBC Mogoșoaia.
61. Piața Scînteii(Bd. Mărăști, Șos. Kiseleff) – Șos. București-Ploiești – Str. C. Dobrogeanu-Gherea – Șos. Străulești – Str. Coralilor pînă la Bd. Gloriei(Cart. Dămăroaia, cap linie 24)
61 barat. Piața Scînteii(Bd. Mărăști, Șos. Kiseleff) – Șos. București-Ploiești – Bd. Ion Ionescu de la Brad – Șos. Străulești – Str. Gh. Șerban(Cartier Vatra Nouă).
62. Șos. Olteniței(Str. Ciochina) – Șos. Berceni – Căminul Cultural Berceni.
63. Magaziile C.F.R 16 Februarie – Șos. Giulești-Sîrbi – Cart. Giulești-Sîrbi.
64. Str. Mezeș – Șos. Chitila – Șos. Banatului – Punctul de Control Miliție(Com. Chitila).
65. Fabrica Granitul – Șos. Pantelimon – Șos. Vergului – Str. Tineretului – Bd. Muncii – Str. Bîrsei – Str. C-tin Brâncuși – Bd. Leontin Sălăjan – Bd. Ion Șulea – Șos. Libertății – Str. Uzinei, pînă la F.C.M.E.
66. Intrare Sat Cățelu(capăt tramvaie 19, 27) – Șos. Libertății – Com. Glina.
67. Calea Floreasca – Șos. Pipera – Str. Erou Iancu Nicolae – I.P.R.S. Băneasa.
68. Str. Valea Oltului – Prelungirea Ghencea – Dr. Taberei – Răzoare – Șos. Panduri – Bd. Eroilor – Str. Știrbei Vodă – Str. Cosmonauților – Piața Cosmonauților.
69. Str. Cornișor(Str. Chiriță Ion, Str. Gorgan Spătaru, Str. Albatrosului) – Str. 7 Noiembrie – Șos. Ștefănești – Cons. Popular Ștefănești.
70. Bd. Armata Poporului – Bd. Uverturii – Bd. Republicii(Str. Alexandru Ioan Cuza) – Str. Progresului – Str. 23 August – Str. Eroului – Șos. Republicii – Com. Dragomireștii din Vale.
71. C.F.R. Progresul – Șos. Giurgiului – Drumul Sabarului – Șos. Gării – Bumbăcăria Jilava.
72. C.F.R. Constanța - C.I.L. Pipera – Șos. Pipera – Cl. Floreasca – Str. Polonă – Str. Alex. Sahia – Str. T. Arghezi(Str. Dianei) – Piața Rosetti – Bd. Hristo Botev – Str. G-ral Florescu – Str. Cavafii Vechi – Str. Sf. Gheorghe Nou – Piața 1848.
73. Str. Șura Mare – Șos. Olteniței(Șos. Giurgiului) – Șos. Viilor – Bd. G. Coșbuc – Cl. Rahovei – Str. Sebastian – Cl. 13 Septembrie – Bd. Ghencea – Str. Bucșănești – Str. Lujerului – Bd. Păcii – Bd. Uverturii.
74. F-ca Granitul – Șos. Pantelimon - Șos. Iancului – Bd. Marelui Stadion – Str. Vatra Luminoasă – Str. Matei Voievod – Bd. Republicii – Str. Flondor – Bd. Dimitrov – Str. General Ipătescu – Str. Popa Petre – Str. Maria Rosetti – Str. Luca Stroici – Str. Batiștei – Bd. Nicolae Bălcescu – Bd. Republicii – Str. Academiei – Str. 13 Decembrie – Str. Știrbei Vodă – Bd. Dr. Petru Groza – Bd. Gh. Marinescu – Șos. Cotroceni – Bd. Armata Poporului – Bd. Păcii – Str. Valea Cascadelor – Str. Preciziei – UREMOAS.
75. Gara Progresul – Șos. Giurgiului – Calea Șerban Vodă – Magistrala Nord-Sud – Splaiul Unirii – Calea Victoriei(Operetă).
76. Depoul I.T.B Colentina – Șos. Colentina – Str. D-na Ghica – Bd. Lacul Tei – Str. Barbu Văcărescu – Str. Ceaikovski – Bd. Kalinin – Str. Av. Beller – Str. Roma – Bd. Ilie Pintilie – Piața Victoriei – Șos. N. Titulescu – Str. Dreaptă – Gara de Nord – Bd. Dinicu Golescu – Gara Basarab.
77. Uz. Laromet – Bd. Bucureștii Noi – Cal. Griviței – Șos. N. Titulescu – Piața Victoriei – Bd. Ana Ipătescu – Piața Romană – Str. M. Eminescu – Calea Dorobanți – Piața Cosmonauților.
78. Str. Cpt. Grozeanu – Calea Crîngași – Bd. Constructorilor – Calea Giulești – Șos. Orhideelor – Calea Plevnei – Str. Știrbei Vodă – Str. 13 Decembrie – Str. Walter Mărăcineanu(Str. Brezoianu, Str. Poiana Narciselor).
79. Uzina Republica – Bd. Muncii – Str. Bîrsei – Str. C-tin Brâncuși – Str. Baba Novac – Șos. M. Bravu – Str. Matei Voievod – Bd. Republicii – Piața Rosetti – Str. Dianei – Str. Alex. Sahia – Str. Polonă – Bd. Dacia – Str. M. Eminescu – Piața Romană – Bd. Ana Ipătescu – Piața Victoriei – Șos. N. Titulescu – Str. Dreaptă – Bd. Duca – Gara de Nord.
80. Str. Apusului(Complex Comercial) – Bd. Păcii – Bd. Armata Poporului – Șos. Grozăvești – Șos. Orhideelor – Bd. Dinicu Golescu – Gara de Nord(Str. Witing, Calea Plevnei).
80 barat. I.T.T.A(Bd. Preciziei) – Str. Apusului – Bd. Uverturii – Bd. Armata Poporului – Șos. Grozăvești – Șos. Orhideelor – Bd. Dinicu Golescu - Gara de Nord, cu întoarcere prin Str. Witing și Cl. Plevnei.
100. Str. Bîrsei – Bd. Muncii – Șos. Industriilor – Str. Rulmentului.
100 barat. Bd. Muncii – Str. Morarilor - Șos. Pantelimon – Șos. Dobroești – Str. Cuza Vodă - C.A.P. Dobroești.
101. Str. Macaralei – Bd. Ion Șulea – Bd. L. Sălăjan – Str. C-tin Brâncuși – Str. Bîrsei – Bd. Muncii – Str. Tineretului(Ion Șahighian) – Șos. Vergului – Șos. Pantelimon - Str. Baicului - Bd. Gării Obor - Bd. Gh. Dimitrov – Str. Ziduri Moși – Șos. Colentina – Str. D-na Ghica – Bd. Lacul Tei – Șos. Petricani - Bd. Dimitrie Pompei – Uz. Cinescoape.
102. Bd. Muncii – Str. Bîrsei – Str. C-tin Brâncuși – Bd. Leontin Sălăjan – Bd. Ion Șulea – Calea Dudești – Șos. M. Bravu – Calea Vitan – Șos. Vitan-Bîrzești – Șos. Olteniței – Piața Sudului.
102 barat. Bd. Muncii – Str. Bîrsei – Str. C-tin Brâncuși – Bd. Leontin Sălăjan – Bd. Ion Șulea – Calea Dudești – Șos. M. Bravu – Calea Vitan – Șos. Vitan-Bîrzești – Șos. Olteniței(Șos. Berceni, Str. Stînjeneilor) pînă la Calea Văcărești.
103. Depoul I.T.B Alexandria – Șos. Alexandriei – Calea Rahovei – Str. Antim – Str. Gh. Petrescu – Str. Apolodor – Piața Splaiului – Calea Victoriei – Str. Lipscani, cu întoarcere prin Str. Smîrdan – Palatul Justiției – Str. Danielopol – Str. Artei.
104. Uz. Cinescoape – Bd. Dimitrie Pompei – Str. Gării Herăstrău – Str. F-ca de Glucoză – Cl. Floreasca – Str. Radu Beller – Cl. Dorobanți – P-ța Romană – Bd. Gh. Magheru – Bd. N. Bălcescu – Bd. 1848 – Piața Unirii – Magistrala N.S – Pod Mărășești.
105. Cartier T. Vladmirescu (Prelungirea Ghencea) – Bd. Ghencea – Str. Bucșănești – Str. Dr. Taberei – Str. Răzoare – Șos. Panduri – Bd. Geniului – Șos. Grozăvești – Șos. Orhideelor – Calea Giulești – Podul Grant – Cl. Griviței – Str. Clăbucet(Str. Soveja) – Bd. Expoziției – Piața Scînteii.
106. Foișorul de Foc – Str. Traian – Str. Taras Sevcenco – Str. Orientului – Bd. Dacia – Str. Polonă – Calea Floreasca – Șos. Fabrica de Glucoză – Str. Herăstrău – S.M.R-Tv(Electronica).Uzina Cinescoape – Șos. Petricani – Șos. F-ca de Glucoză – Cl. Floreasca – Str. Polonă – Piața Galați – Str. Taras Sevcenco – Foișorul de Foc – Bd. Dimitrov – Bd. Gării Obor – Str. Baicului.
107. C.F.R. Halele Obor – Str. Ziduri Moși - Șos. Pantelimon – Bd. Dimitrov – Șos. Mihai Bravu – Bd. Muncii – Șos. Cățelu – Str. Liviu Rebreanu – Bd. Leontin Sălăjan – Bd. Ion Șulea – Str. Macaralei.
108. Str. C-tin Apostol(Romancierilor) – Str. Bujoreni – Bistra – C.F.R. Răzoare – Pod Știrbei Vodă – Cl. Plevnei – Str. Ștefan Furtună - Bd. Dinicu Golescu – Gara de Nord cu întoarcere prin Str. Witing – Cl. Plevnei.
109. Piața Universității – Bd. Republicii – Bd. Dimitrov – Foișorul de Foc – Str. Traian – Cl. Moșilor – Obor – Șos. Colentina până la Dep. I.T.B. Colentina.
110. Gara Basarab – Gara de Nord – Arcul de Triumf – Piața Aviatorilor – Sala Floreasca – Șos. Fabrica de Glucoză – Linia C.F.R. Constanța.
111. Piața Rosetti – Bd. Republicii – Str. Mircea Vodă – Cl. Dudești – Bd. Ion Șulea – Str. Macaralei
112. Cart. Chitila(Str. Mezeș) – Bd. Laminorului – Bd. Bucureștii Noi – Bd. Gloriei – Str. Coralilor – Piața Scânteii – Șos. București-Ploiești – Șos. Nordului – Str. Școala Herăstrău – Șos. Pipera – C.F.R Constanța.
113. Inst. Politehnic – Șos. Grozăvești – Șos. Orhideelor – Bd. Dinicu Golescu – Gara de Nord – Cl. Griviței – Str. Știrbei Vodă.
114. Uz. Laromet – Bd. Bucureștii Noi – Cl. Griviței – Gara de Nord – Str. Nuferilor.
115. Str. Mezeș – Șos. Chitila – Calea Griviței – Bd. 1 Mai – Piața Victoriei – Bd. Ana Ipătescu – Piața Romană cu întoarcere prin Str. Căderea Bastiliei – Bd. Ilie Pintilie - Str. V. Alecsandri.
116. C.F.R. Progresul – Șos. Giurgiului – Str. Luică – Bd. C-tin Brâncoveanu – Șos. Olteniței – Cl. Șerban Vodă – Magistrala N.S – Str. Radu Vodă.
117. Șos. Sălaj – Șos. Viilor - Bd. G. Coșbuc – Cl. Rahovei – Piața Splaiului.
118. Cart. Tudor Vladimirescu – Bd. Ghencea – Dr. Taberei – Bd. Dr. Petru Groza – P-ța Operei – Spl. Independenței – Piața Splaiului.
118 barat. Valea Oltului – Dr. Taberei – Bd. Dr. Petru Groza - P-ța Operei – Spl. Independenței – Piața Splaiului.
119. Gara de Nord – Bd. Duca – Str. Dreaptă – Șos. Titulescu – Bd. Ilie Pintilie – Șos. Ștefan cel Mare – Șos. Mihai Bravu – Bd. Gh. Dimitrov – Șos. Pantelimon până la F-ca Granitul.
120. P-ța Splaiului – Spl. Unirii – Magistrala N-S – Cl. Șerban Vodă – Șos. Olteniței – Bd. Metalurgiei – Șos. Berceni – I.M.G.B.
203 R. Barajul Dunării – Str. Liviu Rebreanu – Bd. Leontin Sălăjan – Str. C-tin Brâncuși – Str. Baba Novac – Șos. Ștefan cel Mare – Cl. Dorobanților – Str. Av. Beller – Bd. Kalinin – Cl. Floreasca – Șos. Pipera – Str. Erou Iancu Nicolae – I.P.R.S. Băneasa.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan71



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Apr/2011
Mesaje: 234
Locație: Bucuresti 3

MesajTrimis: Joi 10 Noi 2005 01:34:12    Titlul subiectului: 55649

Pentru că într-un alt topic veni vorba de istoricul liniei 4 de tramvaie, iată datele pe care le dețin:
1962: Cartier Dudești-Cioplea (Piața Titan de azi) - Cl. Dudești - Sf. Vineri - Cl. Moșilor - Bd. Hristo Botev - Vasile Lascăr - Ștefan cel Mare - Ilie Pintilie - Sevastopol - Dr. Felix - Bd. 1 Mai - Piața Scînteii
1966: Cartier Colentina - Obor - Ștefan cel Mare (nu exista linia pe Reînvierii !!!) - și apoi ca în 1962.
1973: prelungit la Dep. ITB Colentina, pe Șos. Colentina (dus), cu întoarcerea spre oraș pe Str. 7 Noiembrie (Andronache).
1982(înainte de, dar nu știu exact cînd): scurtat iar la Cartier Colentina, începe să meargă pe Reînvierii - Lizeanu.
1989: deviat la Nuferilor (G-ral Berthelot). Inițial pe Sevastopol - Buzești - Cl. Griviței. Ulterior prin Pasajul Victoria - Basarab - Cl. Griviței.
1992: desființat.

Uitîndu-mă după 4 pe harta din 1969, am remarcat traseul lui (1) 43 de la Piața Galați - Taras Sevcenco - Luncșoara(paralelă cu Moșilor) - Mașina de Pîine (paralelă cu Colentina), stradă pe care mergea pînă la Dna. Ghica.
Întrebare de 10 puncte: cînd s-a astupat (cît mai exact) ieșirea străzii Mașina de Pîine în Ștefan cel Mare? (în 1973, 43 mergea deja pe Colentina). Astăzi mai e doar un gang prin care poate intra sau ieși (dar nu ambele simultan) un autoturism. Oricum, cretină idee să blochezi ieșirea unei străzi atît de lungi.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 31/Iul/2016
Mesaje: 144
Locație: Paris (Franta)

MesajTrimis: Joi 24 Noi 2005 12:55:28    Titlul subiectului: Amintiri... 56062

Prin primavara sau vara '85, am facut experienta de neuitat de a il lua pe 163...

Il luasem de la Opereta (care se afla Natiunile Unite) pe 138 (Roman Diesel de la Alexandria) : Opereta - Podul Izvor - Str Berzei - Garile de Nord si Basarabi - Giulesti - Crangasi (terminusul fiind in zona unde este lacul, in ziua de azi). Pe Giulesti, am luat tramvaiul pana la capat.

De acolo, o iau pe jos catre capatul sud al liniei 163 si ma minunez : eram intr-un sat din mijlocul Baraganului, cu strada din pamant batatorit, fara trotuar, casele sau mai bine zis colibele erau toate cu gard de lemn... Foarte exotic si oarecum bucolic. Insist asupra faptului ca nu am simtit nici un pericol nicaieri, eram la capatul lumii si asta-i tot.

Il vad pe 163 (Roman Diesel de la Alexandria, fiindca autobaza Giulesti se desfiintase deja) venind din zari, drept care ma intorc si alerg ca sa il prind la statie. Nu trebuia sa ma grabesc, fiindca la viteza la care inainta bolidul pe poteca aia, am mai si stat cateva minute bune in statie. Ma urc, admir peisajul din mers, ajungem la capatul tramvaielor, pe Calea Giulesti "civilizata".

Acolo, stam : soferul se duce la controlorii de trafic, ca sa-i stamileze foaia de drum, se urca la volan, vroum-vroum, o luam catre Magaziile CFR 16/02. Ma rog, vroum-vroum, la 20 km/h, leganandu-ne prin hartoape.

Ajungem la Magazii, unde este sinistru, evident ; dar era un sfarsit de dupa-amiaza insorit, foarte tihnit si agreabil, ceea ce compensa un pic. Terminus, deci ; eu cobor, soferul coboara, intinde o patura pe iarba si se intinde ; eu, intind pasul inapoi si ma uit bine pe unde trec, zicandu-mi ca doar urmarit de Securitate poate mai vin pe aici.

Dupa ceea nu-im mai amintesc nimic, probabil ca l-am luat pe 176 spre Dorobanti, ca sa merg cu un autobuz civilizat intr-un un colt civilizat.
Era ik-4 ; atunci, facea traseul actualului 182, dar de la Lacul Tei o lua pe Dna Ghica si pe Colentina, pana la Cornisei.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Joi 24 Noi 2005 13:21:30    Titlul subiectului: 56063

Marea problema a acestor zone sunt cainii. Personal, de aceste patrupede m-am temut mai mult decat de animalul cu 2 picioare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2186
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 24 Noi 2005 13:46:31    Titlul subiectului: 56065

Acum e asfalt...sfredelit acum 2 ani când s-a pus canalizare (pe străzile principale, adică pe cele cu autobuz și pe Răsadniței). În rest e tot pământ. Zona e sinistră... majoritatea caselor au fost părăsite de ,,oamenii muncii" care s-au mutat la bloc, deși mai sunt și case frumoase, mai sunt și multe dărăpănături care îți dau fiori, mai ales cele în care locuiesc și niște oameni mai închiși la culoare de-și plimbă găinile cu 162/163. La Magaziile 16 Februarie ori la Cart. Giulesti Sârbi șoferul nu mai îndrăznește să coboare.... Nici măcar să meargă cu ușa deschisă vara nu îndrăznește (cu excepția cazului când e un șofer care stă prin zonă și e cunoscut de cei din cartier).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
NOA
Vizitator






MesajTrimis: Joi 24 Noi 2005 20:21:55    Titlul subiectului: 56077

Fosta linie 303, care lega Magurele de o locatie pe care nu o stiu, de care depou era deservita? Pot sa spun ca pe ea circulau DAC 117 UD iar IK 4 si Romanuri nu am vazut pe ea.
In aprilie 1985 imi aduc aminte ca peisajul din apropierea Antiaerianei era dezolant. Imi aduc aminte ca se gasea ceva maidan imens. Cand am luat 303 catre Magurele, am asistat la un spectacol sonor care consta din uruituri si mieunaturi. Erau sunetele lui #1114, despre care am aflat ulterior ca era fabricat in 1979 (ceea ce inseamna ca, virgula, cutia automata a fost inlocuita cu una manuala; cea automata nu mieuna). Cata vreme depoul Alexandria a gazduit jafuri gen #1114?
Linia 303 era deservita de autobaza sau de depou? Nu de alta intreb, dar, chiar si in 1985, in plina dictatura, circulau autobuze mult mai bune in zona centrala si de nord. Im iaduc aminte ca pe linia 349 (Otopeni-? erau Ik 4 rezonabile in timp ce pe 303 circulau 117 UD care mai de care mai proaste. Ca sa stiu mai clar, autobaza sau depoul e rau famat? Exista posibilitatea ca autobuzul cu care am calatorit atunci sa fi apartinut Ferentariului si sa fi deservit linia 303 in acea zi. A avut Ferentari garaj cu autobuze de tip 117 UD in 1985?
Sus
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2186
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 24 Noi 2005 20:23:47    Titlul subiectului: 56078

NOA a scris:
Fosta linie 303, care lega Magurele de o locatie pe care nu o stiu, de care depou era deservita? Pot sa spun ca pe ea circulau DAC 117 UD iar IK 4 si Romanuri nu am vazut pe ea.
La momentul desființării (iulie 2005) era deservită de Autobaza Alexandria.
Traseul era: Ghencea, Bd. Ghencea, Șos. Antiaeriană, Șos. București-Măgurele, Comuna Măgurele, Str. Atomiștilor, Facultatea de Fizică, IFA, Sat Vârteju (Electromagnetica).
Tot ce îmi amintesc de Dac 117UD e că, prin 1993 ori 1994 am văzut unul pe 178 (probabil că ultimele articulate au fost la Militari), dar eram cu bunică-me și nu a vrut să luăm ,,rabla aia" că în spate venea un Ikarus 260 (pe atunci nou).
NOA a scris:
Im iaduc aminte ca pe linia 349 (Otopeni-? erau Ik 4 rezonabile in timp ce pe 303 circulau 117 UD care mai de care mai proaste.
... Linia de Otopeni era 449 (adică...a sfârșit 449...e posibil să-i fi zis altfel în 1985).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Joi 24 Noi 2005 22:03:55    Titlul subiectului: 56092

Dr2005 a scris:
... Linia de Otopeni era 449 (adică...a sfârșit 449...e posibil să-i fi zis altfel în 1985).
Cred ca 449 era 149 pe vremea aceea. Exista si actualul 148 tot sub acelasi numar.
Spre drumul Taberei mergeau din centru: 126 si 368 (137 disparuse de ceva timp, a mers pe la Favorit si de acolo pe actualul Timisoara). Stiu ca 368 era intotdeauna 117UD cu rachete, in timp ce 126 nu avea rachete, iar uneori 126 erau IK4. Nici autobuzele 117UD de pe linia 131 nu aveau rachete. Pe linia 331 erau IK4. Cred ca 131 si 331 erau la Nordului, 368 la Floreasca si 126 la Alexandria. Mai trecea prin zona Piata Romana un autobuz 135 si un 172, ambele cu 117UD cu rachete. Cred ca 172 era tot la Floreasca si 135 la Pipera. Cred ca si 333 si 334 (actualul 335 mai mult sau mai putin) erau tot de la Floreasca. 148 si 149 erau IK4.
Mai era si 133 care era IK4, dar nu stiu la ce autobaza era.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1206
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Joi 24 Noi 2005 22:24:40    Titlul subiectului: 56094

Eu imi aduc aminte ca la inceputul anilor 90 se dadusera in folosinta o serie de autobuz Rocar proaspete pe linia 300 in schema de Universitatea Craiova Laughing, adica alb cu albastru. Tin minnte ca aveau si afisaje de PFL nou scrise cu verde care evident erau puse evident la parbriz si nu sus la turela, ca era prea greu. Dar tin minte de aceste masini ca erau noi.
Apoi intr-adevar eram clasa a 10-a si mergeam cu 133 pana la Scoala Iancului si erau niste Ikarusuri. Eram intr-o simbata si voiam sa plec de la fostul capat de la Timpuri Noi si tin minte de o discutie intre controloarea de trafic care vizeaza foile de drum si sofer, prima reprosindu-i acestuia din urma ca a baut...Stiu ca mi-a fost frica tot drumul si intr-adevar tipul a mers tare... O fi fost sau nu beat... nu imi dau seama nici azi...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2186
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 24 Noi 2005 22:27:29    Titlul subiectului: 56095

Ionescu a scris:
Eu imi aduc aminte ca la inceputul anilor 90 se dadusera in folosinta o serie de autobuz Rocar proaspete pe linia 300 in schema de Universitatea Craiova Laughing, adica alb cu albastru. Tin minnte ca aveau si afisaje de PFL nou scrise cu verde care evident erau puse evident la parbriz si nu sus la turela, ca era prea greu. Dar tin minte de aceste masini ca erau noi.
Adică Dac 112UDM #28-#39, cele mai noi, aduse în 1993. Acum sunt toate la Ferentari.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
NOA
Vizitator






MesajTrimis: Joi 24 Noi 2005 22:30:33    Titlul subiectului: 56096

La vremea aceea, #1114 avea sigur rachete si era vopsit in acea nuanta de rosu pe care o poti vedea la unele vagoanele de marfa (un rosu catre bordeaux). Din cate am inteles, Floreasca e in zona centrala, ori fosta linie 303 era, pe undeva preoraseneasca (Ghencea-Varteju). Imi aduc aminte in Militari era plin de autobuze 117 UD cu rezervoare de gax metan. Tot ce am vazut acolo aveau numere cuprinse in intervalul 1000-1500. Si acuma imi aduc aminte de #1206, de aceeasi culoare cu # 1114, dar, pentru ca nu eram prea aproape de el, nu l-am auzit cum suna. E foarte probabi lsa fi avut cutie automata. Altfel, in mod sigur il auzeam cum caraie cand introduce in viteza. Sa nu uitam ca 117 UD au avut probleme uriase la cutiile de viteze.
In Cluj, foarte multe DAC 117 UD au primit cutii de viteze de pe Ikarusurile 280 casate, pentru ca erau incomparabil mai bune Exclamation
Sus
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Joi 24 Noi 2005 22:44:37    Titlul subiectului: 56098

Cred ca era in 1991, cand au aparut pe linia 300 autobuzele alb-albastru de care spune Ionescu. Autobuzele albastre incepeau de la 256x si se terminau cu ultimul (2653).
Pe linia 300 mergeau de la 2600 pana la 262x (2624 era cel mai "mare" numar pe care l-am vazut pe aceasta linie).
256x-2599 erau la Militari. Cel putin 178 avea astfel de autobuze.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2186
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 24 Noi 2005 23:39:41    Titlul subiectului: 56103

Acum albastre mai sunt 2576, 2581, 2613. Deci ele și-au păstrat culoarea originală!

Eu am prins perioada când pe 41 și 46 erau câte 2 remorci (36-urile le admiram cum intrau în Pasajul Victoria, deoarece în 1993, pe periaoda lucrărilor la Podul Grant, 41 trecea prin P-ța. Victoriei și mă rugam de bunică-mea să coborâm acolo să pot admira Ep-urile care intrau/ieșeau din pasaj (deasemenea și Rathgeberurile și Duewagurile).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
NOA
Vizitator






MesajTrimis: Vin 25 Noi 2005 14:39:08    Titlul subiectului: 56129

In vara anului 1995, in zona capatului Caii Calarasilor, aproape de iesirea catre Lehliu, am vazut niste autobuze DAC 117 UD foarte bine intretinute. De care depou puteau apartine? Nu imi aduc aminte ce numar de linie aveau, dar, numarul de parc era ceva de tipul 1xxx. Nu departe de locul respectiv, vreo 10 zile mai tarziu, am vazut niste tramvaie galbene, din doua vagoane, cu faruri identice celor de V3A, dar mult mai urate ca V3A-urile. Cred ca erau EP-uri. La ce depou puteau stateau? Mentionez ca in ambele cazuri eram in trecere dupa-amiaza. Nu mai era ora de varf, dar aglomeratia era (inca) mare.
Sus
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2186
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Vin 25 Noi 2005 15:13:19    Titlul subiectului: 56131

Ep-urile erau de la Victoria (pe linia 16). Dac-urile poate nu mai erau ale RATB... că prin 1995 au început să apară De Simonuri... Dacă totuși erau ale RATB, judecând duă zonă, probabil că erau de la Titan.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
andrei



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 31/Iul/2016
Mesaje: 144
Locație: Paris (Franta)

MesajTrimis: Vin 25 Noi 2005 16:15:01    Titlul subiectului: 149 + 349 = 449 56132

In august 1985 circulau liniile 149 si 349, de la Piata Presei Libere, numita pe atunci Pta Scanteii. 149 mergea nu stiu unde (parca spre CFR Centura Otopeni) iar 349 era "linia de aeroport" si facea numai Scanteii - Aeroport Otopeni.
As vrea sa stiu daca isi mai aminteste cineva de autobaza care se afla pe Valea Oltului, intre Ghencea si Argesului, care exista inca in 1985. Din cate vad, a fost "mancata" de Militari (la Nord) si de Alexandria (la Sud).
Nedumerirea mea principala concerneaza parcul autobazei, precum si cel al autobazei Militari, vecina. In cartierele Militari, Dr Taberei si Alexandria, circulau Ik-4, DAC 117, Roman Diesel 112. Stiu ca RD112 erau la Alexandria, impreuna cu DAC117. Militari si Dr Taberei aveau fiecare ik-4 si DAC117, sau una avea ik-4 si cealalta DAC117 ?
Exemplul acestor trei cartiere da dovada absoluta a necesitatii omogenizarii parcului de autobuze bucurestene. Pe vremea aceea, RD112 veneau de la Giulesti sau Alexandria la capatul Centru Comercial Apusului, in Militari... Cand s-a dat in folosire metroul in Militari, 178 a fost preluat de ik-4 de la Militari sau/si Dr Taberei. Defunta linie 218 (Valea Argesului - Pta Dr Taberei - Eroilor - Opereta) circula cu RD112, venite de la Alexandria, pe cand garajul Dr Taberei era la cativa metri de Valea Argesului...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2186
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Vin 25 Noi 2005 16:32:43    Titlul subiectului: 56133

Și 236 are autobuze de Alexandria când Militariul e la 20 de m de traseu.
Autobaza Valea Oltului mai era în 1999? Până atunci mi-aduc aminte că treceau noaptea multe Ikarus 260 și Dac 112UDM pe Prel. Ghencea în acea direcție și nu se mai întorceau. (Cu excepția celor de pe 305 care erau la Alexandria, că se întorceau mereu și se duceau spre 13 Septembrie).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Vin 25 Noi 2005 16:33:47    Titlul subiectului: 56134

Pt. NOA: In 1995 mai existau DAC117UD[-A?], cele din seria 17xx si 18xx. Nu stiu ce autobaza le avea, probabil ca era Titan.
Tramvaiele in cauza (galbene) erau EP de la Victoria.
Pt. Andrei: Nu stiu de autobaza aceea. Stiu ca Roman112 si DAC117UD (fara rachete) erau la Alexandria. Pe de alta parte, asa cum am spus, pe linia 126 veneau si Ik4 si DAC117, deci s'ar putea sa fi avut si Ik4, daca nu erau completari de la Militari. Linia 105 si altele care erau la Militari aveau Ik4.
Linia 137 avea DAC117, dar nu stiu de la ce autobaza era (a disparut prin '85). IK4 aveau numere mici (1-1xx) si 16xx si 17xx.
Roman 112 mergeau, printre altele pe liniile 218 si 318. Am mai vazut R112 pe linia 126: (3139, 3097 si 2696). Pe linia 318 imi amintesc de nr.203.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan71



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Apr/2011
Mesaje: 234
Locație: Bucuresti 3

MesajTrimis: Vin 25 Noi 2005 16:51:25    Titlul subiectului: 56136

Cu totul accidental - a se citi "rătăcit prin spațiu" am trecut în septembrie 1986 pe lîngă autobaza menționată de Andrei. Erau foarte mulți cîini și n-am îndrăznit să mă apropii prea tare - dar am văzut înăuntru cîteva IK 4 cu indicativul liniei 105, unul cu indicativul defunctei linii 321 și o multitudine de DAC-uri. Unele dintre ele alimentau liniile preorășenești care aveau capătul la Cart. Tudor Vladimirescu și mergeau spre Domnești etc.
Țin minte că era undeva lîngă fostul capăt al liniilor 105 și 368 între Prelungirea Ghencea și Str. Valea Oltului.Zona s-a schimbat mult și n-aș mai recunoaște exact unde era.
În altă ordine de idei, prin 1986 133 ajunsese de tot rîsul, funcționînd numai cu două autobuze Roman. Din păcate, nu îmi mai amintesc numerele lor de parc. Era sărbătoare cînd prindeam un 133 la Titulescu, pentru că fiind atît de rarefiate nu le mai aștepta nimeni. Toți migrau spre Gară, Buzești sau Romană, la 79 și 86.
Nu știu dacă în 1986 linia mai era circulară sau ba. O perioadă, cît s-a lucrat la metrou, mergea de la Str. Mihai Eminescu pe Cl. Dorobanților - Bd. Ilie Pintilie - Piața Victoriei - Titulescu - Str. Dreaptă - Gara de Nord. Am impresia că o bună perioadă a fost desființată, fiind apoi reînființată prin 1989 sau 1990.
Linia 133 trebuie să redevină circulară. Un posibil traseu ar fi:
Piața Arsenalului - Cl. 13 Septembrie - Șos. Progresului - Str. Dr. Istrate - Parcul Carol - Bd. Mărășești - Bd. Octavian Goga - Str. Traian - Str. Mihai Eminescu - Piața Romană - Bd. Lascăr Catargiu - Piața Victoriei - Str. Buzești - Str. Polizu - Gara de Nord - Str. Witing - Cl. Plevnei - Str. Mircea Vulcănescu - Splaiul Independenței - Pod Hasdeu - Piața Arsenalului. Ceva mai central față de viitoarea linie de tramvai 26.
În anii '80, la Nițu Vasile se retrăgeau troleibuzele liniilor 73, 74, 76, 82, 83, 94 și 95(n-am mai pus la socoteală meteoricele linii 64 și 99), dar și o bună parte din 85 și 88. Numerele de parc erau de la 7085 la 7205, deci aproximativ 120 de troleibuze DAC 117 ! E (i)logic că astăzi stă gol, o parte ar fi putut transformată în autobază, dacă de atîția ani rețeaua de troleibuze din zonă tot nu s-a extins.


Ultima modificare efectuată de către bogdan71 la Vin 25 Noi 2005 17:18:32, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ciordescu



Data înscrierii: 02/Noi/2005
Ultima vizita: 07/Iul/2009
Mesaje: 143
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 25 Noi 2005 17:15:56    Titlul subiectului: "Legende" ale transportului bucurestean 56141

Se zice ca mai demult, undeva pe timpul lui Ceausescu, s-a trezit tovarasul sa scoata linia de tramvai de pe Iuliu Maniu.
Pana aici sa zicem ca este ok ... punea metroul, linia de troleibuz...
Zis si facut, pleaca ordinul, baietii scot intr-un termen record linia si stupoare...in capat la Militari, in depou, uitasera un numar mare de tramvaie...si au fost nevoiti sa puna linia la loc ca sa le scoata de acolo...
E adevarat sau este fabulatie? Voi ce stiti?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2186
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Vin 25 Noi 2005 17:17:43    Titlul subiectului: Re: zvon 56142

Da, e adevărat. Așa că au pus linie pe Preciziei-Bd. Timișoara pentru a scoate tramvaiele. Și cum nu aveau unde să le bage, au lăsat linia și au înființat 35-ul. Vagoanele cu pricina sunt Tatra T4R.
Linia de troleibuz pe Iuliu Maniu s-a pus în 1996...nu are legătură cu Tovarășul.


Ultima modificare efectuată Dr2006 la Dum 27 Noi 2005 15:41:29, modificat de 2 ori în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
NOA
Vizitator






MesajTrimis: Vin 25 Noi 2005 20:27:45    Titlul subiectului: 56150

Care numere de linii circulau pe Calea Vacaresti in acea perioada (1988)? Imi aduc aminte ca erau troleibuze cu serii de tipul #71xx
Sus
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Vin 25 Noi 2005 21:32:26    Titlul subiectului: 56153

Linia de troleibuz de pe Iuliu Maniu a fost re-pusa in 1996. Ea existase si inainte si existau si urme. La fel pe bd.Eroii Sanitari.
Tot legat de impuscatul, se spune ca s'a repetat scena cu tramvaiul si la dezafectarea unui depou (Panduri sau Splaiul Unirii), cand s'a scos linia repede si apoi s'a repus sa scoata ce ramasese din tramvaiele mai greu de mutat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan71



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Apr/2011
Mesaje: 234
Locație: Bucuresti 3

MesajTrimis: Sâm 26 Noi 2005 00:00:16    Titlul subiectului: 56158

Nu știu dacă în 1988 mai circulau troleibuze pe Văcărești. Știu că prin mai 1986 s-a dat lovitura cu desființarea, devierea sau scurtarea liniilor Nord-Sud (87 scurtat la Sfinții Voievozi, 300 între Victoriei și Universitate, 131 și 331 la Romană, ultimul l-au împins o vreme spre Rosetti pe Dionisie Lupu și Sahia actuală Calderon; 313, 172, 134 și 129 desființate, 135 împins spre Foișorul de Foc). Bănuiesc că atunci au dispărut liniile 82, 83, 94 și 95, iar 73, 74 și 76 au fost ciuntite la dimensiunile actuale. O vreme știu că s-a mai păstrat linia de troleibuz pentru vehiculele de pe 85 și 88 care se retrăgeau la Nițu Vasile. Mai mult, cred că și 84 sau 90 au fost scurt timp "alimentate" de acolo. Ulterior, o mare parte din trolee au fost transferate la Bujoreni.

În a doua jumătate a lui 1986 și în primele luni ale lui 1987, Bd. Magheru a fost închis circulației, din cauza șantierului de la metrou. Am fost revoltat atunci cînd l-au redeschis și am văzut că nu a mai reapărut nici unul dintre autobuzele și troleibuzele anterioare. A urmat apoi un nou șantier, cauzat de lucrul la pasajul Unirii. Din păcate, nu îmi amintesc exact datele...știu doar că în martie 1988, atunci cînd m-am mutat la o stație de liceu, încă mai circulau liniile 84 și 89, dar nimic prin Piața Universității pe direcția Nord-Sud.

Este posibil - dacă încă mai mergeau trolee în 1988 pe Văcărești, să fi fost liniile 73 și 76.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Istoricul transportului bucurestean Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina 1, 2, 3 ... 29, 30, 31  Următoare
Pagina 1 din 31

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community