Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Despre intretinerea vehiculelor de transport in comun iesene
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 22 Iun 2012 16:13:02    Titlul subiectului: 156672

Iese din RC 333, intr-o schema ceva mai... exotica.


IMG_9770.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  97.23 kb
 Vizualizat:  de 13775 ori

IMG_9770.JPG



IMG_9772.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  102.23 kb
 Vizualizat:  de 13775 ori

IMG_9772.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 14 Iul 2012 20:22:48    Titlul subiectului: 157312

Iar 315 iese din RC... putin altfel:


IMG_1165.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  87.38 kb
 Vizualizat:  de 14835 ori

IMG_1165.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 03 Dec 2012 16:30:39    Titlul subiectului: 160820

402 a trecut prin RC si s-a despartit pentru totdeauna de Seilbahn.


IMG_9202.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  70.39 kb
 Vizualizat:  de 12569 ori

IMG_9202.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 04 Dec 2012 19:36:10    Titlul subiectului: 160843

Nu stiu altii ce-or simti, insa eu sunt incantat sa-l vad pe 144 scapat de reclama la Omniasig, care mi se pare deprimanta, indiferent de varianta aplicata de-a lungul a mai bine de 8 ani pe acest tramvai. In noiembrie, 144 a trecut prin RC:


IMG_4045.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  110.1 kb
 Vizualizat:  de 12463 ori

IMG_4045.JPG



IMG_5269.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  88.34 kb
 Vizualizat:  de 12463 ori

IMG_5269.JPG



IMG_9281.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  103.82 kb
 Vizualizat:  de 12463 ori

IMG_9281.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 20 Ian 2013 11:54:19    Titlul subiectului: 161771

320, dus in Dacia la rectificat bandajele:


IMG_0080.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  106.38 kb
 Vizualizat:  de 11593 ori

IMG_0080.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 20 Ian 2013 13:58:40    Titlul subiectului: 161773

143, iesit din RC:


IMG_0042.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  113.91 kb
 Vizualizat:  de 11574 ori

IMG_0042.JPG



IMG_0047.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  105.49 kb
 Vizualizat:  de 11574 ori

IMG_0047.JPG



IMG_0044.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  99.45 kb
 Vizualizat:  de 11574 ori

IMG_0044.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 13 Mar 2013 23:10:21    Titlul subiectului: 163269

De-acum, incetul cu incetul, ne luam adio de la schema rosu-gri deschis a vagoanelor GT4 de Halle vopsite pana acum astfel.

120, dupa ce a fost reparat in urma accidentului din Padurii, a trecut si prin RC, iar de cateva zile circula din nou pe trasee. Insa e rosu-gri inchis.



IMG_5902.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  96.19 kb
 Vizualizat:  de 11334 ori

IMG_5902.JPG



IMG_5903.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  94.71 kb
 Vizualizat:  de 11334 ori

IMG_5903.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 13 Mar 2013 23:15:18    Titlul subiectului: 163270

Al doilea trecut la noua schema, 139, si el la sfarsit de RC:


IMG_5977.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  108.14 kb
 Vizualizat:  de 11330 ori

IMG_5977.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
marius2



Data înscrierii: 06/Mar/2006
Ultima vizita: 29/Ian/2021
Mesaje: 381
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 13 Mar 2013 23:49:41    Titlul subiectului: 163272

Arata bine si aceasta schema rosu-gri inchis, putem numi si un ''downgrade'' a tramvaiului, deoarece in Halle aceasta a fost prima schema de vopsire, dupa schema SSB, iar apoi s-a trecut la schema actuala rosu-gri deschis.

Oricum mie imi plac ambele variante, as vrea ca si in Arad sa fie cateva vopsite in aceasta schema, dar la noi le vopseste taman invers, la gamuri gri deschis si sub geamuri rosu, ceva asemanator cu schema CKD.



DSCN0778.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  87.21 kb
 Vizualizat:  de 11321 ori

DSCN0778.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 21 Mar 2013 22:38:24    Titlul subiectului: 163568

Final de RC pentru 313 (prima fotografie este facuta la intrarea in RC):


IMG_0038.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  85.3 kb
 Vizualizat:  de 11202 ori

IMG_0038.JPG



IMG_6226.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  85.59 kb
 Vizualizat:  de 11202 ori

IMG_6226.JPG



IMG_6263.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  118.87 kb
 Vizualizat:  de 11202 ori

IMG_6263.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 27 Mai 2013 18:08:41    Titlul subiectului: 164759

436, cu haine noi:


IMG_9821.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  132.85 kb
 Vizualizat:  de 10967 ori

IMG_9821.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 1069
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 20 Oct 2023 12:21:17    Titlul subiectului: 217095

https://www.bzi.ro/scurgeri-de-informatii-incredibile-din-compania-de-transport-public-iasi-zeci-de-tramvaie-defecte-sunt-scoase-la-strada-ca-sa-dea-bine-in-ochii-primarului-mihai-chirica-suntem-un-pericol-pe-4831405

Nu știu cât adevăr e în povestea asta, dar nu e un subiect de ignorat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
catalind18



Data înscrierii: 29/Iul/2019
Ultima vizita: 14/Mar/2024
Mesaje: 195
Locație: Botosani, Iasi

MesajTrimis: Mar 24 Oct 2023 07:59:22    Titlul subiectului: 217130

De exemplu azi incepand cu ora 7:45 a fost nevoie de 25 de minute sa vina un tramvai in directia GARA din P-ta Unirii, ceea ce nu e normal pentru o ora de varf, in acest interval au trecut vreo 10 in directia COPOU si un tramvai defect asistat de o masina de la interventie.
Cred ca la orele de varf ar trebui puse autobuze electrice suplimentar, ca nu poti avea incredere in tramvai. Au mai fost cazuri ca s-a asteptat si o ora din cauza ca un tramvai ramanea defect. Lumea trebuie sa ajunga la destinatie la timp mai ales dimineata. Trebuie un transport in comun eficient in Iasi, dar s-au bagat bani grei in tramvaie si rezultatele sunt sub asteptari. Se putea face o retea de troleu cu trolee noi in totalitate. Sunt trolee si de 24 de metri.
Si tramvaiul nu opreste la Sala Polivalenta si Hotel Hampton si nu e deloc normal. Nu poti tine tramvaiul doar de dragul doar de al avea... trebuie sa fie util.

https://www.bzi.ro/incident-in-municipiul-iasi-franele-unui-tramvai-s-au-defectat-foto-4805073

Dar la Pesa problemele s-au remediat ca boghiurile nu mai fac zgomot.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 24 Oct 2023 08:10:34    Titlul subiectului: 217131

Daca Iasul si orice alt oras romanesc nu e capabil sa-si intretina sistemul de transport public cu tramvaiul, nu inseamna ca trebuie sa elimine tramvaiul si sa-si faca praf de tot serviciul de transportul public! In orasele mari, tramvaiul cu tramvaiul, troleul cu troleul, nu au acelasi rol!
Iasul are nevoie de tramvaie de cca. 27 de metri ca standard, iar traseul 9, de exemplu, se poate duce lejer la categoria 36-40 de metri chiar si in prezent. Dar sa nu uitam ca scopul nu e doar multumirea prezentului, ci si imbunatatirea vietii in oras, asadar trafic mai lejer. Se va intampla extrem de incet si greu, cu forcepsul, dar pana la urma tot va exista un oarece echilibru macar.

Stiu ca te macina disparitia tramvaiului la Botosani, nu esti singurul dezamagit de ce s-a intamplat acolo, dar hai sa ne pastram cat de cat obiectivitatea!
Daca o solutie precum inlocuirea tramvaiului cu troleibuzul ar merge foarte bine la Botosani, la Iasi nu este deloc asa. Iasul are nevoie ca de aer de solutii de transport de foarte mare capacitate in primul rand pentru axele de transport principale si de mare capacitate pentru o serie intreaga de conexiuni intre acestea sau intre trunchiul retelei si alte zone importante unde se poate introduce tramvai. Unde nu se poate tramvai, putem discuta despre troleibuz.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
catalind18



Data înscrierii: 29/Iul/2019
Ultima vizita: 14/Mar/2024
Mesaje: 195
Locație: Botosani, Iasi

MesajTrimis: Mar 24 Oct 2023 09:36:40    Titlul subiectului: 217132

Multe refugii ar trebui lungite daca ar fi tramvaie de 40 m, unele chiar latite cum e in Nicolina unde opreste si autobuzul, inclusiv cel de la Gara (candva era mai lat). Dar in refugiul din Tudor nu se incadreaza tramvaiul de 30 m desi se stia ca vor veni tramvaie lungi. Traseul 8 ar trebui sa circule mai des cu riscul de a fi scurtat pana in Baza 3. Ar trebui facute refugii in Canta, Bucsinescu, Aurel Vlaicu si Copou. Tramvaiul de 18 m nu isi are sensul, la fel si autobuzul de 10 m.
Ar merge o banda unica P. Ros-Tg. Cucu si in Copou. Dar nu se poate sa astepti zeci de minute in sir la o ora varf un mijloc de transport din cauza ca nu ai tramvaie apte ca sa circule... Cauza de azi dimineata nu a fost din cauza traficului.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 1069
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 24 Oct 2023 10:09:28    Titlul subiectului: 217133

Așa cum au gândit comunștii rețeaua de transport public din Iași, era destul de OK. După '90, ea a fost sever afectată și distrusă de policieni și politruci vremelnici, cărora le-a păsat și le pasă de proriul interes. Mentenanța precară de care au parte, vine și din modul în care gândim noi ca nație, sub sloganul ”Las', că mege și așa”, care implică o subfinanțare acută și alte aspecte care țin de natura umană și pe care nici nu cred că trebuie să le detaliez. Nu doar domeniul TP are de suferit, ci și multe alte domenii.

Revenind la problema cu frecvența mijloacelor de transport și capacitatea lor. În orașul ăsta există o frică cumplită de autobuzele articulate și de tramvaiele lungi. Domnului primar i se pare că sunt prea multe tramvaie și autobuze la stradă și ar mai trebui tăiat din ele. A zis că le-a numărat el și-s prea multe. Cu așa atitudine, TP ieșean nu prea are nicio șansă, pentru că după spusele edilului, dăm pe-a afară de TP. Motivația primarului pentru travmaiele de 22 de metri a fost fix asta, că sunt trasee pe care circulă goale. Da, dacă le ia pentru traseul 8, atunci da. Altflel, rar mai prinzi un tramvai gol, chiar și în weekend.

Unde mai pui că s-au casat BE 8/8-urile, care mai ajutau și ele un pic, iar tramvaiele noi sunt insuficiente iar unele sunt/au fost ceva imobilizate din cauza unor defecte.

Cu toate astea, transportul cu tramvaiele nu ar trebui să dispară, ci să fie EFICIENTIZAT, SUSȚINUT și EXTINS. Iar pentru asta, trebuie sprijin politic pe bune. Ceea ce nu văd să apară în viitorul apropriat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 24 Oct 2023 10:15:15    Titlul subiectului: 217134

Lungitul si latitul peroanelor sa fie problema cea mai mare...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 1069
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 24 Oct 2023 10:17:38    Titlul subiectului: 217135

Alea le faci în 2 zile, fluerând, cu tot cu pauzele lungi și dese de cafea, țigară și uitat la soare. Să ai pentru ce le lungi.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
KTLYN



Data înscrierii: 25/Ian/2013
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 207
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 24 Oct 2023 14:41:32    Titlul subiectului: 217136

Impresia ca sunt prea multe tramvaie si autobuze care plimba aer pe Copou se observa pe perioada vacantelor, cum a fost si acel caz cu primarul.

Dar si intr-o zi de scoala cei care iau tramvaiul din Tg Cucu Sau Piata Unirii se vor sui in primul care vine. Daca vine un Pesa pe 9 si apoi din spate un GT4 pe 1 peste 2 minute, e clar ca toti calatorii se vor urca in primul tramvai venit iar celalalt va urca Copoul gol.

Cei de la CTP trebuie sa vina cu lamuriri , informatii suplimentare si sugestii pentru cei cu putere de decizie.

Solutii:

28 - de prelungit pana la Rond Copou
42 - de modificat astfel incat sa nu mai urce Copoul
8 - de crescut frecventa si de folosit doar tramvaie de capacitate mare (este cel mai important traseu pentru ca uneste centrele universitare)
1 si 13 - modificate astfel incat sa nu mai urce Copoul
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 1069
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 24 Oct 2023 15:40:52    Titlul subiectului: 217139

Și cum legi Tătărași de Copou? Cu transbordare?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
KTLYN



Data înscrierii: 25/Ian/2013
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 207
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 24 Oct 2023 16:06:05    Titlul subiectului: 217140

Da. Este necesară 1 transbordare.
Care deja se practică. O mare parte din cei care folosesc transportul public din zona Tătărași vin in centru cu tramvaiul 3 ( care sunt mai toate de capacitate mare) și apoi schimba.

Gara, Tg. Cucu și alte câteva stații trebuie sa se schimbe în statii internodale care sa le ofere cetățenilor din Iași oportunități de a ajunge in orice zona din oraș .
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 24 Oct 2023 16:14:27    Titlul subiectului: 217141

Daca tai 42 din Copou, te mananca cu tot cu fulgi Poitiersul si Bularga, care si asa au luptat mult pentru a avea conexiunea asta. Se va putea rupe doar cand ar exista conditiile despre care am zis zilele trecute la un alt subiect...
Deci, 42 scos din Copou, exclus! 28 prelungit la Agronomie, exclus (poate doar la orele de varf, dar in rest ar vantura aer intr-un manunchi prea gros de trasee pe Aleea Grigore Ghica Voda)!

1 si 13 nu le poti scoate de pe Copou, caci ramane in aer Tatarasul si te mananca si el cu fulgi.

Eu unul as opta pentru a rupe inelul 1/13 prin realizarea racordului bd. Metalurgiei-bd. Sahleanu. 1 se desfiinteaza, 8 se suplimenteaza, 13 devine Copou - Tatarasi - Tutora (se rezolva astfel si conexiunea Tutora-Tatarasi, reclamata cand s-a scurtat 29-le la Tutora, dar buna in continuare pentru toate traseele care vin dinspre Tomesti).

Moare, insa, conexiunea cu tramvai intre Podu Ros si Tatarasi, ramanand doar jalnicul bus 47 (trafic si aglomeratie). Pentru a rezolva problema asta facem si racordul ala afurisit str. Nicolina-bd. Tutora si bagam tramvai CUG-Podu Ros-Tatarasi Nord.

Ramane, insa, si asa descoperita conexiunea importanta Tatarasi-Palas. O rezolvam cu traseul ala propus de mine in locul fostului bus 5: Dacia-Pd. de Piatra-Pd. Ros-Splai-Tudor-Chimiei-Pod Metalurgie-Tatarasi Sud-Dr. Savini-Ciurchi-Tatarasi Sud-...-Dacia (se rezolva multe cu el, niciodata nu luati traseul doar capat-capat cand il analizati, ci vedeti-i tronsoanele componente si cum se face jocul schimbului de calatori intre ele!).

Si o ultima idee in pachetul asta: 6 cu 11 inel, astfel incat sa existe in sfarsit o conexiune cu timp de parcurs decent intre Tatarasi si Alexandru/Dacia.

Inca o data zic, nu va uitati ca ar fi multe trasee cu capetele Dacia si Tatarasi! Fiecare si-ar avea rolul sau prin prisma parcursului ce-l individualizeaza (avand, asadar, fiecare adresabilitatea sa).

Iaca si altceva: 47 s-ar preta de minune sa fie troleibuz, apropo de ce ziceam dimineata! La fel si traseul ala propus de mine pentru Splaiuri.

Suna fain?! Dar nu va fi niciodata fainul asta!...


Ultima modificare efectuată Radu Bialus la Mar 24 Oct 2023 16:35:16, modificat de 2 ori în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 24 Oct 2023 16:27:43    Titlul subiectului: 217142

Cine-si mai aminteste, cand s-a dat drumul la pasajul Octav Bancila, RATP a propus un inel dublu 26/28 - 28-ul ar fi venit dinspre Agronomie pe traseul stiut, iar de la Zimbru ar fi urmat sa se duca in Copou cum se duce acum 52; 26-le ar fi fost traseul de pe sensul opus.
Din pacate, insa, varianta asta a cazut, argumentul hotarator fiind jalea din trafic din Mircea si Galata, care anula ideea unei legaturi mai rapide Alexandru-Copou. Asa ca... avem 52...
Inelul asta, 26/28, ar fi fost tot ceva bun-bun pentru a fi troleu in baza a ce am zis dimineata...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 24 Oct 2023 17:06:43    Titlul subiectului: 217144

Ce as face, totusi, cu 42-ul, ar fi sa-l duc prin Podu de Fier in loc de Elena Doamna, ca sa simta si cei din Podu de Fier ca locuiesc in Iasi, mai ales daca vreodata s-ar face si modificarea aia a traseului 20 de care v-am zis si ei ar ramane la cheremul lui 48 si al metropolitanelor care trec prin intersectia aia (iar cei de la Str. Conductelor ar ramane sa depene iar la picior pana la vreo alta statie).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 1069
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 24 Oct 2023 17:51:36    Titlul subiectului: 217146

Eu mă pregătesc să fac o sesizare la PMI. Nu știu dacă mișc ceva, dar și alții de pe aici ar trebui să facă și ei sesizări. Eu unul voi îngloba toate ideile postate de mine aici și poate fur și câteva de la Radu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Următoare
Pagina 4 din 7

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community