Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Stiri / Articole din presa locala despre Tursib
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul SIBIU
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2020
Mesaje: 1158
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Mie 01 Oct 2008 01:36:24    Titlul subiectului: 99021

Tot din Tribuna de azi aflam urmatoarele:


500 de broșuri, tipărite de Tursib


Tursib a tipărit 500 de broșuri ce conțin informații complete privind programele de circulație, itinerarii, tarife ale transportului public, a anunțat Daniela Costa, reprezentant al Biroului de Relații cu Presa din cadrul Primăriei Sibiu. " Broșurile au fost puse la dispoziția călătorilor începând din 15 septembrie și pot fi achiziționate cu prețul de 5 lei / bucată de la toate chioșcurile și agențiile Tursib. Datele prezentate în broșuri sunt valabile pentru perioada 15 septembrie 2008 – 15 iunie 2009", a declarat Daniela Costa. Municipalitatea sibiană a instalat, recent, încă două automate de vânzare de bilete la Muzeul de Științe Naturale (în parcarea de la Sala Thalia) și la Cimitir, după ce anul trecut, reprezentanții Primăriei și cei ai Tursib au amplasat primul automat de bilete în Piața Gării în momentul redeschiderii acesteia după lucrările ample de amploare de care a beneficiat.
Automatele funcționează non-stop și sunt urmărite în timp real prin dispeceratul Tursib, iar încasările reflectă faptul că automatele au avut succes în rândul călătorilor și că aceștia le folosesc foarte des, au mai spus responsabilii municipalității.

Comentariul meu: cum poti sa iesi cu o astfel de stire prin intermediul biroului de presa al primariei! Alo?Primaria?Stiti cati locuitori are Sibiul?
Defapt daca stau sa ma gandesc bine, la ce flux de calatori are Tursib, cred ca s au gandit bine!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mie 01 Oct 2008 02:35:02    Titlul subiectului: 99025

Automate care, în afară de bilete cu o călătorie nu vând altceva. În orașele civilizate (din țări civilizate, precum Austria) poți cumpăara toată gama de titluri de călătorie, de la bilete până la abonamente lunare pentru 1 sau mai multe zone de taxare. Dar cum la noi autoritățile metropolitane de transport sunt un vis, la fel și abonamentele de o zi (în unele orașe), borșurile distribuite GRATUIT (să vezi ce hărți mari și detaliate se dau în Innsbruck)... în schimb la noi, pentru un banal abonament lunar ai nevoie, în majoritatea orașelor de nu-știu-câte hârtii, aprobri, ștampile, legitimații de abonament.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2020
Mesaje: 1158
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Mie 01 Oct 2008 08:03:55    Titlul subiectului: 99029

Dragos, nu vom putea compara Sibiul cu Innsbruck sau cu Salzburg nici in 30 de ani! Nici nu avem cum atata timp cat la conducere este tinut un om care nu prea face parte din generatia noua, ci este un gropar al transportului! Nici nu poti sa compari acele asa zise automate de bilete ieftine si de 2 lei cu ce e prin vest! Adevarul este ca la alea din vest societatea noastra si ar prinde urechile!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mie 01 Oct 2008 17:31:52    Titlul subiectului: 99056

Nu m-ar deranja ,,automatele de 2 bani" dacă ar elibera tot ce treuie. O metoda simpla de utilizare a lor ar fi:
-tastele numerice pentru numărul de titluri ce se dorește a fi cumpărat
-tasta A pt. bilet simplu
-tasta B pt. abonament de o zi
-tasta C pt. abonament de 3 zile
-tasta D pt. abonament săptămânal

Am uitat să precizez că în Austria nu există abonament pe un traseu, pe 2, 5, 7... trasee, pe tronson sau alte improvizații carpato-danubiano-pontice. Au doar aboanemte generale.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2020
Mesaje: 1158
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Mie 08 Oct 2008 01:16:24    Titlul subiectului: 99293

Spune-ti parerea despre transportul urban!

Sibienii sunt invitati sa consulte si sa isi ofere eventualele sugestii legate de masterplanul realizat pentru transportul urban din municipiul Sibiu.

Comandat in 2006 si realizat pe parcursul lui 2007, masterplanul "Transport urban in municipiul Sibiu" este un document de peste 300 de pagini care se vrea "o analiza mult mai comprehensiva in care sunt luate in calcul mai multe moduri de transport urban. Zonele urbane pot sa se dezvolte si sa creasca repede, asa ca masurile, ameliorarile si politicile trebuie sa ofere raspunsuri flexibile la conditii schimbatoare, astfel incat sa rezolve blocajele rutiere fara sa constranga dezvoltarea economica si sa asigure viabilitatea si bunastarea Sibiului", dupa cum se arata in introducerea documentului respectiv. Ultima parte a documentului vrea sa ofere un cadru de dezvoltare a transportului public pentru urmatorii 20 de ani. Pe termen scurt, respectivul document propune reabilitarea strazilor "centurii interioare de nord", care include Metalurgistilor, Raului, Malului, Cibinului si imbunatatirea pavajului existent, pana in 2011. Printre altele, mai este propus si un pod peste Cibin langa strada Pedagogilor, noi trasee de troleibuz si "un traseu orbital" de tramvai.

Costurile masurilor propuse prin acest masterplan pana in 2027 sunt enorme. Potrivit documentelui, masurile de luat pe urmatorii 22 de ani vor costa 173 de milioane de euro, din fonduri nesubventionate. Iar pe urmatorii opt ani, masurile de luat cu 65% subventie vor avea un cost de 60 de milioane de euro. Masterplanul a fost realizat de WSP (Anglia), in colaborare cu NEA (Olanda) si cu Universitatea din Karlsruhe. Acesta va fi supus dezbaterii publice pe 25 noiembrie 2008, la sediul Primariei. Pe site-ul www.sibiustandard.ro puteti downloada documentul in format .pdf.

de Traian Deleanu
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan17



Data înscrierii: 09/Iul/2008
Ultima vizita: 04/Dec/2015
Mesaje: 235
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Sâm 11 Oct 2008 11:49:54    Titlul subiectului: 99405

Propunere: Sibiul sa aiba traseu orbital de tramvai

PRINTRE propunerile incluse in masterplanul supus dezbaterii publice de Primaria Sibiu se numara si "un nou traseu orbital de tramvai". " Un traseu orbital de tramvai in jurul zonei construite existente din Sibiu. Printre destinatiile deservite se numara: Zona Industriala de Vest/Aeroport, Terezian, Zona Industriala de Est, Soseaua Cisnadie, Spitalul Nou (Valea Aurie). Acest proiect va oferi noi oportunitati de deplasare intre destinatii. Acest proiect va garanta ramanerea transportului public ca o alternativa atractiva la deplasarea cu masina in Sibiu", se arata in masterplanul la care au lucrat atat specialisti germani, cat si englezi si olandezi. Propunerea "tramvaiului orbital" seamana destul de mult cu cea facuta de Clubul Economic German, referitor la trenul urban, a carui cursa de testare este programata pentru saptamana viitoare. Despre acest tren urban, insa, primarul a spus ca este o utopie. In fine, acelasi masterplan include si propuneri pentru noi trasee de troleibuz. Traseu Central pentru Troleibuze de la Spitalul Nou (Valea Aurie) din sud-vest pana la Zona Industriala de Vest/Aeroport prin Calea Dumbravii, Coposu, Gara, Piata Cibin, Sos. A. Iulia. Se propune o frecventa a serviciului de 10 minute. Acest traseu utilizeaza in mare parte infrastructura existenta pentru trolee".

www.sibiustandard.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
bogdan17



Data înscrierii: 09/Iul/2008
Ultima vizita: 04/Dec/2015
Mesaje: 235
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Sâm 11 Oct 2008 11:53:05    Titlul subiectului: 99406

Spune-ti parerea despre transportul urban!

SIBIU Standard continua seria articolelor dedicate masterplanului privind transportul urban din Sibiu, supus dezbaterii publice de Primarie. In documentul pe care il puteti consulta pe site-ul www.sibiustandard.ro exista o serie de propuneri pentru transportul in comun din Sibiu. Printre acestea se numara si introducerea unor rute prioritare, identificate de catre Tursib. Pe termen scurt, este propus traseul intersectia strazilor Piata Unirii - Hermann Oberth (0,9 km). Pe termen mediu, sunt propuse rute prioritare de troleibuze intersectia strazii Autogarii - interesctia strazii Europa Unita (3,5 km) si intersectia Constitutiei - intersectia Targu Fanului (0,4 km). Pe termen lung, rutele luate in calcul vor fi Vasile Milea: strada Semaforului - Dumbravii (1,9 km), Semaforului: Stefan cel Mare - Vasile Milea (1,2 km), Gh. Dima: intersectia Dumbravii - Cisnadiei (0,5 km) si Rahovei: M. Viteazu - Cisnadiei (1,8 km).

Alte propuneri includ introducerea unei singure linii de autobuz in prelungirea strazii Turda cu Salzburg (1,8 km). Imbunatatirea calitatii serviciilor propusa in marketing vizeaza revizuirea extensiva a infrastructurii stopurilor bazata pe ierarhia acestora, aparate de taxat imbunatatite, strategie de informare a pasagerului si o strategie de marketing usor de inteles. Documentul referitor la viitorul traficului urban din Sibiu va fi supus dezbaterii publice pe 25 noiembrie 2008, la sediul Primariei.

www.sibiustandard.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Feb/2020
Mesaje: 1740
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Sâm 11 Oct 2008 12:35:23    Titlul subiectului: 99408

bogdan17 a scris:
Printre acestea se numara si introducerea unor rute prioritare, identificate de catre Tursib. Pe termen scurt, este propus traseul intersectia strazilor Piata Unirii - Hermann Oberth (0,9 km).


Totusi ce sunt aceste 'rute prioritare' ? E vorba cumva de benzi speciale doar pentru transportul in comun?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
cos



Data înscrierii: 20/Iul/2007
Ultima vizita: 31/Oct/2012
Mesaje: 83
Locație: Bucuresti; Sibiu

MesajTrimis: Sâm 11 Oct 2008 17:33:18    Titlul subiectului: 99416

Articol (si masterplan) scris cu picioarele! Fiecare poate intelege ce vrea (periculos, mai ales ca Popa are experienta la asa ceva). Benzi speciale pentru Tursib nu sunt necesare pe Coposu (ca acela e tronsonul dintre Unirii si H. Oberth), unde singura problema e la semaforul de la Unirii, unde se sta destul de mult. In schimb bulevardul nu e sufocat de parcari (nu e zona rezidentiala si exista locuri de parcare suficiente intre bulevard si zidul cetatii), iar traficul e destul de fluent, avand in vedere ca nu exista decat un semafor la spital. Mai repede cred ca era vorba de "prioritate la dezvoltare" - ceea ce nu e rau, e artera cea mai circulata de troleibuze (practic trece un troleibuz la 7 minute cand pe T1 se intra cu 2 rezerve, teoretic e un interval de 15-7-15-7 etc minute intre ele). Ca o paranteza, benzi speciale pentru Tursib TREBUIE pe Sos. Alba Iulia (toata!) si pe Str Semaforului, dar asta dupa ce o sa fie gata centura Rolling Eyes
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan17



Data înscrierii: 09/Iul/2008
Ultima vizita: 04/Dec/2015
Mesaje: 235
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Joi 23 Oct 2008 15:10:23    Titlul subiectului: 99930

OFUL ZILEI: Ne sufocă înghesuiala din autobuze


OFUL ZILEI: Un cititor este nemulțumit de frecvența cu care circulă autobuzele Tursib pe unele trasee.

"De atatea ori am facut plângeri la Tursib și nu mi s-a raspuns...este o adevarata aventură să mergi cu Tursibul mai ales pe traseul 17, unde se baga doar autobuze mici, nearticulate..chiar și pe traseul 12 este mereu plin, deși predomină autobuzele articulate. Problema legată de Tursib este ca întotdeauna legată de frecvența autobuzelor, pentru că troleibuzele sunt ca și dispărute".

www.sibianulonline.ro



autobuz-transport-comun-tursib-2-jpg.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  107.27 kb
 Vizualizat:  de 12084 ori

autobuz-transport-comun-tursib-2-jpg.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
bogdan17



Data înscrierii: 09/Iul/2008
Ultima vizita: 04/Dec/2015
Mesaje: 235
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Joi 23 Oct 2008 15:11:20    Titlul subiectului: 99931

Tursibul se modernizează: automate noi și GPS. Dar mai încolo.


Tursibul va schimba actualele automate de bilete cu unele mai performante în următorii 2-3 ani. Mijloacele de transport în comun vor avea în dotare pe viitor aparate GPS.

Odată cu apariția unor noi cabine în stațiile de transport în comun din Sibiu, municipalitatea va monta și mai multe automate pentru eliberarea biletelor. Cum însă cele instalate deja și-au arătat limitele, defectându-se din ce în ce mai des, primarul Klaus Johannis vrea ca, în următorii ani, acestea să dispară din peisaj și să facă loc unora mai perfromante. „Nu este de mirare că acestea se tot strică. Teoria este simplă. Pentru bani puțini, primești automate slabe calitativ. În 2-3 ani, însă, acestea vor fi schimbate complet, cu altele mai perfomante. Deocamdată, vom mai monta câteva din același model pe care îl utilizăm acum în oraș, apoi pe viitor le vom schimba”, a explicat joi primarul Johannis.

Un alt plan legat de Tursib este și dotarea mijloacelor de transport în comun cu aparate GPS, care să ofere informații precise călătorilor legate de timpul de așteptare în stațiile de troleu și autobuz din oraș. Johannis spune încă că acestea nu vor fi montate nici anul viitor. „Din păcate pentru 2009 nu avem în plan o astfel de dotare. Aparatele au un cost destul de ridicat. Nu avem în plan să punem GPS-uri la anul, dar lucrăm deja la un concept care să ne permită o astfel de dotare în anii viitori”, a spus primarul Sibiului.


www.sibianulonline.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
bogdan17



Data înscrierii: 09/Iul/2008
Ultima vizita: 04/Dec/2015
Mesaje: 235
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Dum 02 Noi 2008 19:58:52    Titlul subiectului: 100449

Sute de studenți de la facultățile din Sibiu primesc 7 lei pe oră ca să îi convingă pe călătorii din Tursib să răspundă unui chestionar. Inițiatorii sondajului vor să afle care sunt cele mai circulate rute.



Studenții se vor urca în autobuze ca să afle care sunt turele cele mai circulate, dar îi vor întreba pe oameni și dacă sunt mulțumiți de condițiile de transport.

Afacere pentru studenți

Proiectul pus la cale de cei de la Tursib și firma sibiană Trenkwalder Sobis pare să fie o afacere profitabilă atât pentru compania de transport, cât și pentru studenții sibieni. Firma cu care colaborează cei de la Tursib pentru efectuarea sondajului va recruta sute de studenți sibieni care vor monitoriza traficul în autobuzele sibiene. Aceștia vor urmări câte persoane urcă și câte coboară și vor stabili care sunt destinațiile cele mai frecvente ale oamenilor.

Studenții care vor fi selectionați vor lucra în două schimburi, acoperind întreg programul de circulație al autobuzelor, de la 5.30 până seara la 23.30. În fiecare autobuz vor fi de fiecare dată cel puțin trei operatori care vor supraveghea traficul. Conform unora dintre studenții care au fost solicitați să ia parte la acest proiect, pentru fiecare oră petrecută în unul dintre mijloacele de transport în comun, aceștia vor fi plătiți cu 7 lei.

Proiectul se va derula între 16 și 30 noiembrie, după care toate datele culese de pe teren vor fi introduse în calculator și vor fi trase concluziile asupra transportului în comun din Sibiu.


www.sibianulonline.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2020
Mesaje: 1158
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Mie 26 Noi 2008 00:16:49    Titlul subiectului: 101690

Un articol care are mai mult de a face cu veniturile directorilor de regii din cadrul primariei

Salarii noi pentru Niculescu, Grădinar, Popa și Lazăr
de Dragos Popescu

Consiliul Local va vota salarii noi pentru directorii Apă Canal, Tursib, Energie Termică și DPC, aplicate de la 1 ianuarie 2009. Mircea Niculescu de la Apă-Canal are cel mai mare salariu: aproape 8500 de lei, brut și fără sporuri.

Consiliul Local va aproba joi un proiect de hotărâre care stabilește suma variabilă ce se adaugă de la 1 ianuarie 2009 celor aproape 5700 de lei pe care îi primesc lunar, (conform legii - echivalentul salariului unui subsecretar de stat), directorii a patru regii subordonate Consiliului Local. Astfel directorul Mircea Niculescu de la Apă Canal va mai primi 2824 de lei pe lună, Gheorghe Lazăr de la DPC va primii 2725 de lei în plus, Ilie Grădinar de la Energie Termică va încasa lunar în plus 2722 de lei, iar Adrian Popa de la Sc Tursib SA va primi 2542 de lei. Astfel cu banii cuveniți grație salarizării ca pentru un subsecretar de stat de rangul unu, Mircea Niculescu ajunge la un salariu brut, dar fără sporuri de 8472 de lei lunar.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2020
Mesaje: 1158
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Vin 28 Noi 2008 18:46:22    Titlul subiectului: 101834

Din Sibiustandard.ro aflam urmatoarele:

I-au taiat din salariul lui Adrian Popa

SIBIU STANDARD : Sibiu - 28 Noiembrie 2008
LA PROPUNEREA primarului Klaus Johannis, consilierii locali ai Sibiului au decis ca suma lunara variabila pe care Consiliul local o acorda directorilor din societatile subordonate sa nu mai fie acordata si lui Adrian Popa, directorul Tursib. "Propun acest lucru datorita subventiilor mari acordate acestei societati conduse de domnul Adrian Popa", a fost motivarea executivului local. Consilierii locali s-au conformat rapid propunerii primarului, astfel incat toti cei ai FDGR, PSD si PNL au ridicat mana in cor. Singurii care s-au abtinut au fost cei trei consilieri locali prezenti din partea PD-L.

Potrivit proiectului initial, directorul Tursib ar fi trebuit sa primeasca, lunar, pe parcursul anului viitor o suma de 2.542 de lei. Aceasta reprezenta suma variabila acordata lunar in functie de importanta activitatii directorilor din societatile subordonate Consiliului Local. Aceasta suma variabila se adauga sumei fixe egale cu indemnizatia lunara acordata unui subsecretar de stat - aproximativ 5.700 de lei. Daca lui Adrian Popa aceasta suma variabila i-a fost refuzata, nu acelasi lucru s-a intamplat cu restul directorilor din societatile subordonate CL Sibiu. Astfel, directorul Apa-Canal, Mircea Niculescu va primi pe 2009 suma variabila in valoare de 2,824 de lei lunar, Gheorghe Lazar (DPC), 2.725 de lei, iar Ilie Gradinar (Energie Termica) va primi 2.722 de lei.


http://www.sibiustandard.ro/20286/i-au-taiat-din-salariul-lui-adrian-popa.html

sa inceapa in sfarsit cineva sa vada ce se intampla in Tursib???
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan17



Data înscrierii: 09/Iul/2008
Ultima vizita: 04/Dec/2015
Mesaje: 235
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Dum 21 Dec 2008 16:59:56    Titlul subiectului: 102840

Tursibul circulă cu program redus de Sărbători

Tursibul circulă pe toată perioada Sărbătorilor de Ianră potrivit rogramului obișnuit din zilele de duminică. Tursib-ul anulează, între 25 decembrie și 4 ianuarie, cursele de pe traseele 111, 112, 113, 114, 116 și 118. În noaptea de Anul Nou, sibienii merg gratis cu autobuzele pe două trasee speciale.

Societatea locală de transport în comun, SC Tursib SA, a anunțat că, în perioada Sărbătorilor de iarnă, mijloacele de transport în comun vor circula conform unui program modificat.

În zilele de 25, 26, 27, 28 decembrie 2008 și 1, 2, 3, 4 ianuarie 2009, se va circula conform programelor din zilele de duminică, între orele 10.00 – 20.00, iar în perioada 25 decembrie 2008 – 4 ianuarie 2009, mijloacele de transport nu vor circula pe traseele 111, 112, 113, 114, 116 și 118.

În noaptea dintre ani, societatea de transport public în comun pune la dispoziția sibienilor două curse speciale pe care pot circula gratuit: „traseul 2008” și „traseul 2009”. „Cele două curse speciale vor circula între orele 21 ale zilei de 31 decembrie 2008 și 3.45 ale zilei de 1 ianuarie 2009. Traseul 2008 va circula pe următoarea rută, cu o frecvență de 15 minute: Parcul Tineretului – B-dul C.Coposu – Andrei Șaguna – Alba Iulia – Sens Giratoriu (A.Iulia-Bielz) – A.Iulia – Malului – Cibinului – Teclu - Constituției – Parcul Tineretului. Pe “traseul 2009” se va circula cu o frecvență de 15 minute, pe următorul itinerariu: Parcul Tineretului – B-dul C.Coposu – B-dul Victoriei – V.Aurie – C.Dumbrăvii – Dima – Rahovei – Semaforului – Ștefan cel Mare – Bâlea – Parcul Tineretului”, se arată într-un comunicat remis de Primăria Sibiu.

Orarele modificate vor fi afișate în stațiile Tursib, pentru a putea fi consultate de călători.

sursa:www.sibianulonline.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2020
Mesaje: 1158
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Mar 13 Ian 2009 13:36:20    Titlul subiectului: 104108

Petrom furnizeaza motorina pentru TursibSIBIU STANDARD : Economie - 13 Ianuarie 2009
Petrom va livra companiei de transport public din Sibiu, Tursib, motorina pentru tot acest an, in valoare de circa 1,9 milioane euro, fara TVA.

Petrom a castigat licitatia organizata de Tursib la finele anului trecut. Oferta Petrom a fost considerata mai avantajoasa decat cea a contracandidatei inscrise in licitatie, Rompetrol. Tursib pastreaza astfel o traditie in contractarea combustibililor pentru transport. "Tot Petrom a castigat si data trecuta. Au avut o oferta buna, cu un pret bun. Suntem multumiti de colaborarea cu ei", a declarat directorul general al Tursib SA, Adrian Popa, care a precizat ca licitatia s-a desfasurat fara probleme. Conform datelor din anuntul de licitatie, furnizarea motorinei ar trebui inceputa in 12 ianuarie, data limita a contractului fiind 31 ianuarie 2009. Tot spre finele anului trecut, Tursib a mai rezolvat problema asigurarilor masinilor din dotare, prin organizarea licitatiei privind achizitia de servicii de asigurari. Castigatorul contractului de circa 135.000 euro este firma Asirom. Tursib SA, societate pe actiuni, controlata de Consiliul Local Sibiu, are o retea de circa 27 de trasee, deservita de un numar 93 autobuze, 20 troleibuze, 4 microbuze si 2 tramvaie, care au 217 puncte de oprire, potrivit datelor companiei.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan17



Data înscrierii: 09/Iul/2008
Ultima vizita: 04/Dec/2015
Mesaje: 235
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Vin 23 Ian 2009 14:56:12    Titlul subiectului: 104811

Propunerea lui Corneliu Bucur de a inlocui tramvaiul care face legatura Sibiu - Rasinari nu este o idee rea, sustin reprezentantii Primariei Sibiu. Primarul orasului sustine, insa, ca o astfel de idee trebuie bazata pe un proiect serios, avand in vedere lucrarile de amploare necesare unei astfel de rute de cale ferata. Directorul CNM Astra, Corneliu Bucur, a venit cu ideea introducerii pe ruta Sibiu - Rasinari a unei locomotive cu aburi. Directorul Astrei sustine ca ar exista oameni care sa doneze o astfel de locomotiva si vagoane Sibiului.

www.sibiustandard.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2020
Mesaje: 1158
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Joi 29 Ian 2009 01:19:01    Titlul subiectului: 105117

Tot din Tribuna aflam:


Controale în autobuzele Tursib
l
Începând cu data de 1 februarie se modifică sistemul de sancționare a contravenienților pe mijloacele de transport public aparținând societății Tursib. Până în prezent contravenienții achitau un bilet contravențional de 20 de lei, iar dacă nu aveau această sumă asupra lor li se întocmea o somație de plată pentru suma de 20 de lei, plătibilă în 48 de ore.
De la 1 februarie, conform Regulamentului pentru efectuarea transportului public local, aprobat prin Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Sibiu 476/2008, persoanele identificate fără bilet, abonament sau legitimație adecvată mijlocului de transport în comun au dreptul de a achita, pe loc, organului de control un bilet cu suprataxă de călătorie - bilet contravențional - în cuantum de 20 de lei. În acest caz, orice urmărire încetează, iar organul de control nu va mai întocmi proces-verbal de constatare a contravenției. Dacă persoanele care nu au titlu de călătorie valabil nu achită pe loc suprataxa de călătorie de 20 de lei, li se va întocmi proces-verbal de contravenție, conform Legii nr. 92/2007 privind serviciile de transport public local (amendă 100-500 lei).
Controalele în mijloacele de transport public s-au înnăsprit, fiind efectuate împreună cu Jandarmeria și Poliția Comunitară. "Inspectorii noștri de trafic, împuterniciți de către Primăria Municipiului Sibiu să constate contravențiile, au fost instruiți în vederea aplicării procedurii legale. Credem însă că persoanele care «preferă» să circule fără titlu de călătorie valabil vor realiza că e totuși preferabil să își procure titlurile de călătorie în loc să fie sancționate contravențional", consideră directorul general al societății, ing. Adrian Popa.
Prin Regulamentul de transport, aprobat prin HCL 476/2008, s-au prevăzut și alte contravenții și sancțiuni:
- amendă de 100 de lei pentru întreținerea de discuții cu conducătorul mijlocului de transport în comun în timpul mersului
- amendă de 300 de lei pentru cântatul, provocarea de zgomote puternice, adresarea de cuvinte înjurioase la adresa călătorilor, controlorilor, precum și a personalului de deservire a mijloacelor de transport în comun
- amendă de 100 de lei pentru fumatul, scuipatul, consumul de semințe și înghețată, precum și aruncarea de hârtii și resturi de orice fel în mijloacele de transport în comun
- amendă de 100 de lei pentru blocarea ușilor mijloacelor de transport de către călători
- amendă de 200 de lei pentru călătoria pe scări și barele de protecție ale mijloacelor de transport în comun, precum și urcarea sau coborârea în timpul mersului și forțarea ușilor
- amendă de 100 de lei pentru consumul de alimente și băuturi alcoolice în mijloacele de transport în comun, dacă acestea sunt de natură a provoca disconfortul celorlați călători
- amendă de 500 de lei pentru degradarea prin orice mijloace a vehiculelor de transport în comun atât în mers, cât și în cazul staționărilor
- amendă de 200 de lei pentru transportul câinilor în mijloacele de transport în comun, fără dovadă de vaccinare, lesă și botniță
- amendă de 200 de lei pentru transportul de păsări, animale vii, baloturi, obiecte și bagaje voluminoase, geamuri sau oglinzi, precum și a materialelor inflamabile și explozibile
- amendă de 400 de lei pentru oprirea fără motive justificate între stații a mijloacelor de transport în comun ori schimbarea rutei acestora de către persoane neautorizate sau neabilitate de lege
- amendă de 100 de lei pentru conducătorii mijloacelor de transport în comun care primesc persoane străine în cabină.
SC TURSIB SA


Observati inca din titlu o dragoste accentuata fata de "autobuzele Tursib"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2020
Mesaje: 1158
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Vin 20 Feb 2009 00:26:27    Titlul subiectului: 106411

Controlori de negasit

Calatoria unui blatist prin mijloacele de transport in comun din municipiul Sibiu poate fi oricum numai nelinistita nu. Este concluzia la care am ajuns ieri dupa aproape patru ore petrecute in autobuzele Tursib. Ce m-a determinat sa fac cateva zeci de kilometri cu Tursibul prin toate cartierele Sibiului? Dorinta de a vedea care este sansa, sau, ma rog, nesansa, sa intalnesti un controlor.
DE DIMINEATA m-am urcat in A11 de la Cedonia. Ora 8:30, autobuzul pe jumatate plin. Oameni cu haine gri si umerii aplecati se uita pe geam ingandurati. Se indreapta spre munca si nu prea au chef de vorba. Mai susotesc unul cu altul, dar nu-i veselie. Prima statie, Complex Luptei. Buluc de oameni urca si dau buzna pe scaunele libere. Nici tipenie de controlor. Calatoria se incheie 25 de minute mai tarziu la celalalt capat de linie, la fabrica Continental, fara vreun control la bilete. In sens invers pe linia autobuzului lucrurile sunt neschimbate. Pe la statia de la Aeroport urca un barbat si o femeie cu canadiene negre si ochi de vultur. "Uite ma ca blatistu� n-are viata usoara, astia is sigur controlori", imi zic in gand, nu fara un fior neplacut la gandul ca ma prind fara bilet si o sa retraiesc una din zecile mele aventuri de student blatist prin Bucuresti. Dar nu, oamenii au ochi de vultur pentru ca asa sunt ei de felul lor, mai duri, nu pentru ca ar fi controlori. Isi composteaza biletele si se aseaza langa geam.

A DOUA calatorie fara bilet se incheie la fel ca si prima, adica fara sanctiune. Sa schimb ruta, zic. Spre Gusterita sigur o sa am mai multe sanse sa-i intalnesc pe oamenii astia. Asa ca urc in A10. Pasagerii sunt mai zgomotosi decat in 11 si clar nu merg la fabrica. Din sapte cati urca din statia de la Teatru doar unul composteaza bilet. Ailalti or avea abonamente. Spital, Simerom, Lazaret, Russo, Cartier Resita, Pod Gusterita, Alimentara, Smardan. Statiile se succed rapid si apoi mai incet, pe motiv de gropi, pana la capatul lui 10, la Cema. Si-napoi la fel. Pana in Strand si niciun picior de zbir care sa ma ia la intrebari. Ceva mai tarziu merg pe linia lui 5. Si apoi 17, 51, 9, 2. Fac roata orasul, il bat si-l razbat din Gara in Valea Aurie, din Hipodrom in Lazaret, Gusterita, Cibin, Aeroport, Strand, si asa mai departe. Si prin centru, si prin periferii. Si in ora de varf. Si in afara orelor de varf. In total, zeci de kilometri strabatuti si zeci de statii. Zece calatorii fara bilet. Niciun controlor.

Tursib are 12 controlori care opereaza in teren. Directorul, Adrian Popa, declara ca numarul blatistilor este mai mic in ultimul timp iar activitatea controlorilor are efectele scontate. "Sunt foarte multumit de eficienta lor. In ultimele luni au crescut incasarile atat la bilete cat si la abonamente. Controlorii lucreaza pe schimburi, ei isi fac singuri programul si orice control de genul acesta este o surpriza", declara directorul Tursib. Biletul unei calatorii interurbane este 1,5 lei. Costul la suprataxa in cazul blatistilor prinsi este de la 50 la 70 de lei. Sau la mica intelegere.

www.sibiustandard.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan17



Data înscrierii: 09/Iul/2008
Ultima vizita: 04/Dec/2015
Mesaje: 235
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Mar 24 Feb 2009 16:22:46    Titlul subiectului: 106621

Mai bine pe jos

Nu merg cu autobuzul, nici cu troleibuzul, de tramvai, nici gand. Nu-mi place sa le astept in statie, nu-mi place sa ma ingramadesc, sa fiu atent la buzunare si sa am grija biletului. In total, cred ca am mers cu Tursib de cel mult 10 ori. Ii inteleg totusi pe cei care au rabdare. Nu pot sa-mi fac o idee de ce prefera cineva transportul in comun, dar ii inteleg. Sunt distante lungi, taxiul este foarte scump, trebuie sa existe ceva. Nu sunt insa de acord cu managementul Tursib. Si spun asta, vazand diferentele din alte orase. In Brasov, de exemplu, mijloacele de transport in comun circula mai des, sunt mai performante, mai comode si mai prompte. Nu cunosc detalii legate de buget, dar acolo, statiile sunt curate si te poti informa de programul de transport din intregul oras. Nu stiu pe cineva in Sibiu, care sa-mi fi laudat mersul autobuzelor, de exemplu. Sunt utile daca ai nervi, sanatate sa ingheti in statii si tupeu sa prinzi un loc pe scaun. Sunt sibieni care si acum, la doua-trei saptamani dupa introducerea unui nou traseu de autobuz habar nu au de mersul lui. De orele in care isi face aparitia, lent, in statie. Trebuie sa-l iei pe ghicite. Au incercat la si jumatate si nu a venit. Vor incerca si la fix sau la si-un sfert. Oamenii au incercat internetul. Nimic. Planul de acolo este vechi de cativa ani. In statie nu exista niciun panou, prin care sa se poata informa tot omul. Poate a fost furat, poate nu a fost pus niciodata. Este un domeniu in care cu greu vei multumi pe toata lumea, insa tocmai din acest motiv, ai nevoie de un plan de durata, nu doar sa ai mereu preocupare pentru pretul motorinei, licitatiile pentru autobuze si piesele de schimb.

www.sibiustandard.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
bogdan17



Data înscrierii: 09/Iul/2008
Ultima vizita: 04/Dec/2015
Mesaje: 235
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Mar 24 Feb 2009 16:40:28    Titlul subiectului: 106623

Transira paraste Tursib la Primarie

Asociatia Transira, care sustine transportul ecologic, s-a plans oficial Consiliului Local Sibiu cu privire al desfiintarea considerata abuziva a unor trasee de troleibuze.

Presedintele asociatiei Transira, Silviu Sintea a cerut consilierilor locali, prin plangerea formulata, sa dispuna "revocarea Hotararilor S.C. Tursib S.A. Sibiu de desfiintare a traseelor de troleibuz T3 si T5 si reintroducerea troleibuzelor pe aceste trasee". Potrivit lui Sintea, deciziile luate de conducerea Tursib privind inlocuirea troleibuzelor pe trasele T3 si T5 cu autobuzele A51 si A92 nu au respectat doua hotarari adoptate de consilierii locali. "Inlocuirea traseelor de troleibuz T3 si T5 cu traseele de autobuz A51 si A92 nu este legala, deoarece pentru infiintarea sau modificarea unui traseu sau a unei rute este nevoie de aprobarea Consiliului local", arata Sintea, care vine cu textul legii, in sprijinul sau. Presedintele Transira mai aminteste in plangerea oficiala de faptul ca Tursib SA a desfiintat o serie mai lunga de trasee de autobuze, ajungand acum la doar doua. Transira a formulat de fiecare data plangeri, catre Prefectura sau Consiliul Local, care au ramas insa, fara raspuns, potrivit lui Sintea. "Nu am primit raspuns la nici una din petitiile noastre, nerespectandu-se prevederile Ordonantei Guvernului nr. 27 /2002 privind reglementarea activitatii de solutionare a petitiilor, cu modificarile si completarile ulterioare", mai arata presedintele Transira. In replica, directorul general al Tursib SA, Adrian Popa, sustine ca desfiintarea traseelor in cauza s-a facut legal si ca troleibuzele sunt in continuare folosite, pe trasele T1 si T2.

www.sibiustandard.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2020
Mesaje: 1158
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Mie 18 Mar 2009 00:08:52    Titlul subiectului: 108139

www.tribuna.ro


De ce s–au schimbat traseele Tursib?



La solicitarea unor locatari din zona Cireșica, reprezentați de doamna Loloiu Paraschiva, SC Tursib comunică:
Sibiul este unul dintre cele mai aglomerate orașe din țară. Traficul se desfășoară de regulă cu dificultate, astfel încât administrația SC Tursib trebuie să-și adapteze strategia pentru a menține calitatea serviciilor la un nivel corespunzător.
Suprapunerea traficului greu cu itinerariile mijloacelor de transport în comun, precum și ciruclația pe un singur sens pe anumite străzi au condus la reorganizarea traseelor afectate.
Circulația troleibuzului T5 pe contrasens, pe străzile Gh. Dima și parțial Rahova, reprezintă un pericol permanent de blocaje în trafic și era în contradicție cu legislația în vigoare. Din aceste considerente, traseul T5 a fost înlocuit cu traseul A92, ceea ce nu a dus la reducerea numărului de mijloace de transport, noul traseu fiind deservit de un număr egal de autobuze.
În momentul actual, datorită stării defectuoase a carosabilului de pe strada Siretului și a sensului unic pe străzile Gh. Dima și Rahova, itinerariile traseelor A1, A9, A17 care deserveau cartierul Cireșica au fost adaptate condițiilor de trafic. Circulația se desfășoară cu următoarele modificări: din Calea Dumbrăvii pe strada Gh. Dima - Rahova - B-dul M. Viteazu, iar la întoarcere din B-dul M. Viteazu - N. Iorga - Calea Cisnădiei - Matei Millo - Calea Dumbrăvii.
După încheierea lucrărilor de reabilitare a străzii Siretului se va relua circulația cu mijloacele de transport în comun pe această stradă.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan17



Data înscrierii: 09/Iul/2008
Ultima vizita: 04/Dec/2015
Mesaje: 235
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Vin 20 Mar 2009 22:04:41    Titlul subiectului: 108285

In sfarsit lumea incepe sa sesizeze ceea ce face Tursib.Ca tot venind vorba de trasee si acoperirea acestora exista intradevar foarte multe zone neacoperite din Sibiu.Am gasit cateva care as vrea sa le mentionez.In unele zone nu exista nici un autobuz sau in altele unele trasee circula cu o frecventa inspaimantatoare!

1.Zona Terezian(strazile Mihail Kogalniceanu,Reconstructiei,Calea Turnisorului,Gara Turnisor,Magheranului,Piata Cluj,Campului,Zona Spitalului Nr.3-Str.Dumitru Bagdazar,si desigur anumite parti ale Cartierului Turnisor! )

2.Cele mai multe zona ale Cartierului Gusterita unde majoritatea strazilor sunt neacoperite!

3.Strazi pe care minidbuzele BMC ar putea circula fara griji(In zona Stefan Cel Mare sunt strazi neacoperite (Sunt incluse atat cele din zona strazii Fabricii cat si strazile adiacente,dar putem include si strazile zic eu destul de mari Str.Constantin Noica,Str.Negoi incluzand strazile adiacente acestei strazi care sunt destul de multe ,Str.Lucian Blaga,Strada Revolutiei,Strada Moldoveanu si asa mai departe)

4.Multe strazi din Strand II in care nu exista nici un traseu care sa acopere aceasta zona.De asemenea nu exista trasee care sa acopereze zona de pe langa Parcul Sub Arini(Str.Octavian Goga,zona Stadionului)

5.Strazile din Cartierul Lupeni(Str.Lupeni,Petrila ,Moara de Scoarta,Abrud,Resita)

Daca mai sunt si alte zone sau strazi pe care le-am ratat din greseala va rog sa ma corectati.


Ultima modificare efectuată de către bogdan17 la Sâm 21 Mar 2009 09:30:57, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2020
Mesaje: 1158
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Sâm 21 Mar 2009 02:49:27    Titlul subiectului: 108305

Transportul in comun nu este destinat sa acopere strazi asfaltate dintr-un oras, ci ca sa faca depasarea dintr o zona in alta mai rapida. In zonele amintite de tine au existat odata trasee de transport, insa in prezent e f. greu sa mai introduci trasee pe strazi care sunt depasite din toate punctele de vedere. Daca mai luam in vedere si faptul ca toti parlitii si au putut aduce niste "numere rosii" de dincolo, dar si faptul ca taxiul a devenit cel mai ieftin din tara (0,98lei/km) ne face sa credem cu siguranta ca Tursibul va intra incet dar sigur in imposibilitate de functionare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2020
Mesaje: 1158
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Lun 23 Mar 2009 20:00:28    Titlul subiectului: 108400

Din ziarul Sibiu100% spicuim un articol publicitar 100%!

detalii pe www.sibiu100.ro

Aventură cu flota galbenă

O zi care ar putea fi una obișnuită, este pentru sute de muncitori, elevi sau pensionari o adevărată aventură. Deși unii dintre ei merg aproape zilnic pe același traseu cu mijlocele de transport în comun, au parte de suprize. Plăcute sau neplăcute. Ori autobuzul întârzie, ori e supraaglomerat sau, din contră, este nesperat de gol
Periodic, autoritățile competen­te fac studii despre condițiile oferite de transportul în comun din Sibiu. Întotodeauna am fost curios de rezultate pentru că de câteva ori am fost și eu intervievat în autobuz. De curând, m-am înarmat cu multă răbdare și am vrut să aflu exact de la oameni dacă sunt mulțumiți sau nu de autobuzele care îi transportă zilnic la destinațiile dorite. Am făcut un periplu prin stațiile de autobuz din municipiul Sibiu. Am descoperit oameni care așteaptă mai mult sau mai puțin răbdători sosirea mașinii. Bătrâni obosiți, elevi grăbiți către școală, tineri cufundați în gânduri, toți tresar la vederea în depărtare a autobuzului galben ce se apropie încet de ei.
Din discuțiile avute cu aceștia, majoritatea sibienilor se declară mulțumiți de mijloacele de transport în comun � E bine că sunt. În ziua de azi nu-ți mai permiți să mergi cu taxiul�cu autobuzul e mai ieftin�, ne-a spus Adela H., în vârstă de 26 de ani. De asemenea Elena S., în vârstă de 65 de ani, a obervat chiar câ­teva schimbări în bine. �Am con­statat că de la un timp merg foarte bine, nu lipsesc de pe traseu.
Pentru buzunarul tuturor?
Oamenii depind zilnic într-un fel sau altul, de mijloacele de transport în comun. Fie că vor să ajungă la locul de muncă sau la o întâlnire importantă din viața lor, fie că vor să testeze o altă piață decât cea cunoscută de ei sau că vor pur și simplu să se plimbe, aceștia sunt forțați atât timp cât nu dețin o mașină proprie, să recurgă la clasicele autobuze sau troleibuze. Un bilet în orașul Sibiu are prețul de 1,5 lei, excepție făcând cei cu venituri sub nivel mediu, însă un abonament pe o rută costă 42 de lei, prin urmare nu oricine și-l poate permite.
Cei din localitățile ce împrej­muiesc Sibiul, care sunt forțați să facă naveta din diferite motive, nu se declară tocmai mulțumiți în ceea ce privește prețurile mijloacelor de transport în comun. Ana Maria N. în vârstă de 20 de ani declară: �Merg destul de des în afara Sibiului pentru că fac naveta, iar transportul în comun nu mi se pare bun pentru că e foarte scump, plătesc 120, 130 de lei�.
Observă schimbarea
Călătorii consideră starea ma­șinilor ca fiind relativ bună deși există și excepții. �Autobuzele mai noi mi se par mai în regulă decât cele vechi care scârțâie la fiecare curbă� spune Daniel P. în vârstă de 20 de ani. Tot de la acesta am aflat că prețul unui abonament cu reducere pentru studenți, este totuși unul ridicat pentru mulți dintre ei:.�Stau în Valea Aurie și depind de autobuzul 5 ca să ajung la facultate sau în oraș. Abonamentul cu reducere pentru studenți pe o lună este de 21 lei, ceea ce mi se pare prea mult�.
Am făcut această �investigație� pe teren timp de câteva zile și am realizat că această poveste se repetă în fiecare zi în stațiile din Sibiu, unde oamenii înarmați cu răbdare așteaptă autobuzele, pentru a-și desfășura activitățile în condiții normale.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul SIBIU Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6  Următoare
Pagina 3 din 6

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community