Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Matei Melinte
Data înscrierii: 09/Oct/2015 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 190
|
Trimis: Mar 10 Dec 2019 09:40:36 Titlul subiectului: |
204386 |
|
Nu se stie nimic. Troleibuzele sunt în acest moment sigilate, în conservare.
_________________ Traffic Engineering - UT Cluj
Volunteer Paramedic
Tramclub Iasi |
|
Sus |
|
|
zzz
Data înscrierii: 26/Aug/2007 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 913 Locație: Bacau
|
Trimis: Mar 10 Mar 2020 11:31:50 Titlul subiectului: |
206105 |
|
Mesagerul de Neamt a scris: | Troleele scoase la vânzare- interes major în lumea samsarilor de fier vechi
Decizia Adunării Generala a Acționarilor de la SC Troleibuzul SA din februarie de a casa 15 troleibuze, dintre care 10 deja amortizate în costuri, a suscitat un interes major din partea unor investitori privați din zona Roznov și nu numai. Dorința lor cea mai mare este de a afla cât cupru pot recupera și câte motoare are un asemenea mijloc de transport. Unii vin cu bucățele de hârtie pe care cineva care cunoaște situația le-a scris cu majuscule care sunt troleele care se pot cumpăra/licita de la un preț de pornire de 8000 lei, ca să nu le confunde cu celelalte mai scumpe, undeva la 25-30000 lei.
rocedura se va face la mijlocul acestei luni prin Bursa Română de Mărfuri și în mod sigur va suscita o mulțime de discuții. Evident că toți ochii sunt îndreptați spre cablurile de cupru care străbăteau orașul, dar acolo, spun surse mai mult decât credibile din Urbtrans și din Consiliul Județean, câștigătorul deja se pregătește să sărbătorească afacerea de milioane. (V.B.)
|
https://mesagerulneamt.ro/2020/03/troleele-scoase-la-vanzare-interes-major-in-lumea-samsarilor-de-fier-vechi/?fbclid=IwAR3lzeLzmfptAASgSoov58jLRuBzXYKB3eOgzzClSa8g_qk_mi5FXFHgFeY
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
117.27 kb |
Vizualizat: |
de 16307 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
deprodio
Data înscrierii: 08/Iun/2007 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 824 Locație: Galati
|
|
Sus |
|
|
Scania
Data înscrierii: 18/Sep/2020 Ultima vizita: 26/Dec/2020 Mesaje: 31 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 24 Sep 2020 11:16:08 Titlul subiectului: |
208451 |
|
Decat sa desfiinteze reteaua de troleibuz, mai bine Piatra Neamt ar continua sa investeasca in ea. Romania este membru al Uniunii Europene si vorba lui Rocar, ar trebui sa impiedice desfiintarea transportului ecologic in favoarea celui poluant.
Autobuzele si microbuzele diesel au un dezavantaj major fata de troleibuze: POLUAREA.
Microbuzele mai au inca 2 dezavantaje asupra troleibuzelor: sunt inghesuite si nu prezinta siguranta pentru pasageri.
Transportul public de calitate atrage noi calatori, decongestionand orase si eliminand poluarea. Pentru Piatra Neamt, transportul cu troleibuzul este
1. Ecologic - poluarea locala atmosferica este nula respectiv cea fonica neglijabila;
2. Economic - costul combustibililor fosili este in crestere exponentiala, al curentului electric nu;
3. Ergonomic - vehiculele electrice dau dovada de versatilitate si agilitate in trafic si la rampe;
4. Eficient - Franarea recuperativa specifica vehiclelor electrice permite consum redus de energie electrica;
5. Sustenabil - Transportul public electric eficient implica costuri ecologice aproape nule iar infrastructura si vehiculele aferente au o viata comerciala sporita in comparatie cu alternativele Diesel.
|
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1961 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Vin 25 Sep 2020 11:06:41 Titlul subiectului: |
208461 |
|
In Anglia, la muzeul cailor ferate din York, este locomotiva unei rame Shinkansen. Are vreo legatura cu caile ferate englezesti? Nu, dar este printre vedetele expozitiei. Tot in Anglia la muzeul tramvaielor din Crich este o Tatra T4D din Halle si o Gotha din Berlin (transformata in tramvai pentru persoanele cu dizabilitati) , au vreo legatura cu tramvaiele engllezesti? Nu , Tatra are usile pe partea gresita iar pantograful Gothei de-abia atinge reteaua , fiind gandita pentru tramvaie etajate , dar tot atrag turisti aceste tramvaie. Dupa acelasi exemplu ar mai fi muzeul din Hanover , Germania , unde sunt tramvaie din Germania , Austria , Olanda , etc.
Ca Iasiul a cumparat un troleibuz DAC din Piatra Neamt , un TV 20 si ca doreste sa cumpere Ikarusuri din Ploiesti pentru muzeul lor , se datoreaza mai mult pasionatilor din orasul respectiv. Daca cele 3 muzee (Bucuresti , Iasi , Timisoara) s-ar materializa/daca vehiculele ar fi restaurate cat mai original , nu m-ar deranja cu nimic sa aibe expuse si vehicule din alte orase , mai ales daca acestea ar fi unicate in Romania.
_________________ https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos |
|
Sus |
|
|
ADK
Data înscrierii: 09/Apr/2019 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 702 Locație: Buzau
|
Trimis: Vin 25 Sep 2020 12:54:54 Titlul subiectului: |
208464 |
|
Nici eu nu prea credeam ca acele E412-uri să mai aibă vreo șansă, însă am sperat chiar și-n condițiile în care sunt troleibuze depășite. Cât despre Iași, aceștia probabil știi că doresc să cumpere toate autobuzele/troleibuzele pe care le-au avut în exploatare de-a lungul timpului, evident, pentru muzeul propriu. Atât că despre Renault Berliet nu știam dacă au avut sau nu în exploatare așa ceva, chiar de am dat un search. Eu unul n-am ”fantezii” d-astea de a obliga din vorbe și pe forumuri chestii de genul că în speranța că citește cineva și ca operatorii să facă așa ceva. Dacă vreau un anume model de autobuz îl cumpăr al meu proprietate personală ca colegul nostru Alex (castrosua).
|
|
Sus |
|
|
Matei Melinte
Data înscrierii: 09/Oct/2015 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 190
|
Trimis: Dum 27 Sep 2020 00:31:35 Titlul subiectului: |
208484 |
|
Toate troleibuzele Renault ER 100 au fost casate. Ultimul, 150, a plecat pe 15.07.2020 din depoul TPN la ora 11:30. Desi sunt un fan infocat al acestora, considerandu-le net superioare RdS-urilor, n-am sa ascund ca toate erau coapte pe dedesubt, ruginite, cu piese structurale mancate de rugina si ca daca cineva le-ar fi facut un ITP, 100% ca nu treceau inspectia. Masinile erau din 1978 cu un RK in 1998-1999. Reostatice si cu podea inalta, masinile astea chiar erau la capatul puterilor.
Eu inca am speranta naiva ca alegerile locale vor aduce oameni competenti la Primarie si CJ, si ca troleibuzele vor reveni(intr-o forma sau alta) pe strazile din Piatra Neamt.
_________________ Traffic Engineering - UT Cluj
Volunteer Paramedic
Tramclub Iasi |
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Dum 27 Sep 2020 07:49:53 Titlul subiectului: |
208485 |
|
Ar fi interesant sa ni se relateze care este situatia retelei in Piatra Neamt!
|
|
Sus |
|
|
Scania
Data înscrierii: 18/Sep/2020 Ultima vizita: 26/Dec/2020 Mesaje: 31 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 08 Oct 2020 08:08:43 Titlul subiectului: |
208563 |
|
Matei, si eu am speranta ca in viitor sa reintroduca troleibuzele in Piatra Neamt pentru a reduce poluarea aerului.
|
|
Sus |
|
|
Matei Melinte
Data înscrierii: 09/Oct/2015 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 190
|
Trimis: Joi 08 Oct 2020 09:43:28 Titlul subiectului: |
208564 |
|
radu a scris: | Ar fi interesant sa ni se relateze care este situatia retelei in Piatra Neamt! |
Reteaua a inceput sa fie demontata pe 18 iunie. Pana in prezent au dat jos portiunea dintre Evadix si Dumbrava Moara(pe ambele sensuri), toata reteaua din Dumbrava Rosie(pe ambele sensuri) si tronsonul dintre Tranzicom si Regiment(pe ambele sensuri). De aproximativ o luna(cand au ajuns la Regiment) s-au oprit din demontat. De mentionat ca demontarea retelei se refera stric la fire si unele traversee(nu stiu pe ce criteriu aleg care traversee raman si care nu). Consolele, din ce am inteles, sunt fixate si asigurate pe stalpi. O sa revin cu poze pe topicul dedicat retelei.
_________________ Traffic Engineering - UT Cluj
Volunteer Paramedic
Tramclub Iasi |
|
Sus |
|
|
boy4ever
Data înscrierii: 31/Mar/2008 Ultima vizita: 22/Feb/2024 Mesaje: 355 Locație: Targu Jiu
|
Trimis: Vin 09 Oct 2020 08:34:01 Titlul subiectului: |
208574 |
|
Scania a scris: | Matei, si eu am speranta ca in viitor sa reintroduca troleibuzele in Piatra Neamt pentru a reduce poluarea aerului. |
Sanse din ce in ce mai slabe, si nu numai la Piatra Neamt, ca transportul pe fir sa revina. Asta deoarece mai nou se opteaza pentru autobuze electrice, asadar rezolva din start problema poluarii. Cat de fiabile sunt aceste autobuze, asta nu mai stiu.
|
|
Sus |
|
|
Matei Melinte
Data înscrierii: 09/Oct/2015 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 190
|
Trimis: Vin 09 Oct 2020 10:19:09 Titlul subiectului: |
208576 |
|
boy4ever a scris: | Sanse din ce in ce mai slabe, si nu numai la Piatra Neamt, ca transportul pe fir sa revina. Asta deoarece mai nou se opteaza pentru autobuze electrice, asadar rezolva din start problema poluarii. |
Nu mai e de mult un secret că Iașiul vrea să reintroducă troleibuzele și că face pași importanți în acest sens. De menționat faptul(cel mai important de altfel) că existența autobuzelor electrice nu ar trebui să însemne înlocuirea troleibuzelor. Tramvaiul, troleibuzul și autobuzul electric nu se substituie reciproc, ci se completează. De aia Zurich vrea ca pana in 2030 70% transportul public sa fie cu troleibuze.
_________________ Traffic Engineering - UT Cluj
Volunteer Paramedic
Tramclub Iasi |
|
Sus |
|
|
ADK
Data înscrierii: 09/Apr/2019 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 702 Locație: Buzau
|
Trimis: Vin 09 Oct 2020 10:39:46 Titlul subiectului: |
208577 |
|
Autobuzele electrice nu au autonomia necesară cererii de transport dintr-o singură zi.
|
|
Sus |
|
|
Andrei Andras
Data înscrierii: 30/Noi/2015 Ultima vizita: 13/Mai/2024 Mesaje: 384
|
Trimis: Vin 09 Oct 2020 17:30:02 Titlul subiectului: |
208580 |
|
Depinde de lungimea traseelor pe care sunt puse.
|
|
Sus |
|
|
Scania
Data înscrierii: 18/Sep/2020 Ultima vizita: 26/Dec/2020 Mesaje: 31 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 10 Oct 2020 19:53:48 Titlul subiectului: |
208590 |
|
Matei Melinte a scris: | Reteaua a inceput sa fie demontata pe 18 iunie... |
Poate exista sanse sa se reintroduca troleibuzele in Piatra Neamt, oricat de slabe ar fi ele...
|
|
Sus |
|
|
ADK
Data înscrierii: 09/Apr/2019 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 702 Locație: Buzau
|
Trimis: Sâm 10 Oct 2020 21:18:05 Titlul subiectului: |
208591 |
|
Șansele par să fie ca și soarta E412-urilor. Și nu-i vorba că gândesc pesimist, ci asta-i realitatea.
|
|
Sus |
|
|
Scania
Data înscrierii: 18/Sep/2020 Ultima vizita: 26/Dec/2020 Mesaje: 31 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 11 Oct 2020 19:50:58 Titlul subiectului: |
208593 |
|
Sa speram ca 412E-urile nu vor fi casate!!! Pentru ca sunt troleibuze fabricate relativ recent (in anul 2002).
|
|
Sus |
|
|
Andrei Andras
Data înscrierii: 30/Noi/2015 Ultima vizita: 13/Mai/2024 Mesaje: 384
|
Trimis: Dum 11 Oct 2020 21:20:55 Titlul subiectului: |
208595 |
|
Degeaba sunt fabricate în 2002 dacă unele din Elveția din '90 sunt nave spațiale pe lângă ăstea. Sau să se compare Van Hool-urile de la Mediaș din 2001-2 cu epavele ăstea.
|
|
Sus |
|
|
ADK
Data înscrierii: 09/Apr/2019 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 702 Locație: Buzau
|
Trimis: Dum 11 Oct 2020 21:34:45 Titlul subiectului: |
208596 |
|
Chiar și FBW-urile brașovene din anii '80 sunt superioare E412-urilor de după anii 2000.
|
|
Sus |
|
|
lenta1
Data înscrierii: 09/Dec/2013 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 551 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 12 Oct 2020 12:16:24 Titlul subiectului: |
208598 |
|
Și de ce ar conta anul producției? Compara un autobuz chinezesc construit acum 3-4 ani cu un Mercedes sau MAN cu 10+ ani de exploatare într-o țară din Vest. Până și la capitolul dotări ai șanse să găsești mai mult pe sh-ul din Vest.
_________________ Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ |
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Lun 12 Oct 2020 17:21:22 Titlul subiectului: |
208603 |
|
Discutia e tardiva!
|
|
Sus |
|
|
deprodio
Data înscrierii: 08/Iun/2007 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 824 Locație: Galati
|
Trimis: Vin 23 Oct 2020 11:37:00 Titlul subiectului: |
208655 |
|
De pe contul de facebook Primaria mun.Piatra-Neamt: "În urma solicitării făcute de SC Drupo Neamț SA pentru a putea desfășura lucrări pentru dezafectarea rețelei electrice aeriene fir contact troleibuze, se va restricționa circulația vehiculelor în perioada 23.10.2020 – 18.12.2020 , în intervalul orar 18:00 – 06:00, alternativ pe tronsoane, pe următoarele străzi: Bd. G-ral. N. Dăscălescu, Bd.Traian, Str. Orhei, Str. Mihai Viteazu, Str.Dărmănești, Str.1 Decembrie 1918, Bd. Decebal, Piața M. Kogălniceanu, Bd. Republicii Str. Petru Movilă, Str. Bistriței, Bd. 9 Mai și Piața Gării.
Asigurarea semnalizării rutiere se va face de SC Drupo Neamț SA, iar urmărirea restricționării circulației se face de Biroul Rutier din cadrul Poliției Municipiului Piatra-Neamț și Poliția Locală."
|
|
Sus |
|
|
Scania
Data înscrierii: 18/Sep/2020 Ultima vizita: 26/Dec/2020 Mesaje: 31 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 20 Dec 2020 20:09:09 Titlul subiectului: |
209320 |
|
Au demontat deja toata reteaua de troleibuz?
|
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Mar 09 Mar 2021 23:08:30 Titlul subiectului: |
209906 |
|
In Piatra Neamt au ramas doar consolele! In rest nu mai este nimic, nici un centimetru de fir de cupru! Si cele 5 Rocaruri de la Constanta
|
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Mie 10 Mar 2021 09:45:49 Titlul subiectului: |
209907 |
|
Cam atat a mai ramas de troleibuzele din Piatra Neamt! Pacat! Mare pacat!
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
661.02 kb |
Vizualizat: |
de 7635 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
673.37 kb |
Vizualizat: |
de 7635 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
844.18 kb |
Vizualizat: |
de 7635 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
418.78 kb |
Vizualizat: |
de 7635 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
|