Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Troleibuzele din Piatra Neamt
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul NEAMȚ
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 31/Mai/2020
Mesaje: 8023
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 28 Ian 2015 10:53:57    Titlul subiectului: 176774

Cele 15 troleibuze Rocar 412E din Constanta au fost achizitionate de Piatra Neamt. 5 dintre ele sunt deja in Piatra si se estimeaza punerea lor in circulatie peste aproximativ o luna. Troleibuzele Rocar 212E si o parte dintre Renaulturi vor fi scoase din circulatie.
_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
virgilius



Data înscrierii: 21/Noi/2006
Ultima vizita: 22/Mai/2020
Mesaje: 253
Locație: Constanta

MesajTrimis: Joi 26 Mar 2015 19:54:20    Titlul subiectului: 178215

Cate ROCAR De Simon au sosit pana astazi la Piatra Neamt si ce numere de parc au primit ? Si in alta ordine de idei, cum au reusit nemtenii sa-l pacaleasca pe "primarul cu basca rosie" si sa dea doar 6000 de euro pe un troleibuz. Nu neaga nimeni ca sunt "putin obosite", dar pe langa cele frantuzesti , par niste bijuterii, sper sa fiti de acord cu mine ! Sa le folositi sanatosi ! (p.s. Daca vreodata parasesc Constanta, la Piatra Neamt as dori sa locuiesc , imi place foarte mult cum arata orasul, mai ales din punct de vedere al verdelui crud al naturi !)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 31/Mai/2020
Mesaje: 8023
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 07 Mai 2015 22:53:00    Titlul subiectului: 179010

"Informatiile" "de pe net" cu privire la achizitia troleibuzelor de la Constanta erau doar partial corecte. Acum avem datele reale:

Anul trecut au fost achizitionate de la RATC (Constanta) 5 dintre cele 15 troleibuze Rocar E 412, care au fost tractate la Piatra Neamt in cursul lunii decembrie. Rand pe rand trec prin revizie si sunt puse in circulatie. Corespondenta numerelor de parc este:

158 - ex RATC 632
159 - ex RATC 639
160 - ex RATC 625
161 - ex RATC 636
162 - ex RATC 637

Pana ieri circulau 158 si 159, iar de astazi a iesit pe trasee si 160.

Fotografiile atasate acestui mesaj prezinta, in ordinea numerelor de parc din Piatra Neamt, cele 5 troleibuze Rocar de Simon (desigur, cel din hala este 161, iar cel din curtea depoului este 162).

In perioada urmatoare vom reveni cu un set substantial de fotografii pe care le-am realizat vehiculelor de transport public ale SC Troleibuzul SA in perioada 3-6 mai. Le multumim colegilor din Piatra Neamt pentru ca ne-au primit extraordinar de bine si ne-au suportat pret de 4 zile pana ne-am facut toate damblalele specifice pasionatilor domeniului! Smile



IMG_3558.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  91.62 kb
 Vizualizat:  de 19614 ori

IMG_3558.JPG



IMG_3259.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  93.19 kb
 Vizualizat:  de 19614 ori

IMG_3259.JPG



IMG_3577.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  113.26 kb
 Vizualizat:  de 19614 ori

IMG_3577.JPG



IMG_3364.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  86.14 kb
 Vizualizat:  de 19614 ori

IMG_3364.JPG



IMG_3376.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  75.38 kb
 Vizualizat:  de 19614 ori

IMG_3376.JPG



IMG_3378.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  69.57 kb
 Vizualizat:  de 19614 ori

IMG_3378.JPG



IMG_3383.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  64.31 kb
 Vizualizat:  de 19614 ori

IMG_3383.JPG



IMG_3381.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  66.12 kb
 Vizualizat:  de 19614 ori

IMG_3381.JPG



IMG_3377.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  68.84 kb
 Vizualizat:  de 19614 ori

IMG_3377.JPG



_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 31/Mai/2020
Mesaje: 8023
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 12 Mai 2015 23:34:47    Titlul subiectului: 179066

Parcul de troleibuze al SC Troleibuzul SA, mai 2015:

- 5 Rocar 212E, toate active: 130, 131, 132, 134, 137
- 15 Berliet/Renault ER100/R active: 138, 139, 141, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 152, 153, 155, 156, 157
- 5 Berliet/Renault ER100/R retrase din circulatie: 140, 142, 143, 151, 154
- 5 Rocar E 412, toate active: 158, 159, 160, 161, 162

Celor doua turnuri Roman pentru interventii la reteaua de contact li s-a adaugat unul tip DAF 2100, achizitionat la mana a doua.

_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
RATB904



Data înscrierii: 21/Sep/2015
Ultima vizita: 13/Apr/2020
Mesaje: 80
Locație: Bucuresti, Sect. 2 (Obor)

MesajTrimis: Mar 22 Sep 2015 08:47:37    Titlul subiectului: 181604

Am fost de foarte multe ori in acest oras, si de asemenea cu aceste troleibuze. As dori sa postez cateva poze.
Daca mai vreti poze, o sa mai pun cateva, Toate aceste poze au fost facute in perioada 1-3 Mai 2015.



IMG_2703.JPG
 Descriere:
Troleibuzul RDS 159 la Petrodava
 Mărime fișier:  104.6 kb
 Vizualizat:  de 18082 ori

IMG_2703.JPG



IMG_2709.JPG
 Descriere:
Batranul DAC-ROCAR212E 132 tot la Petrodava
 Mărime fișier:  105.47 kb
 Vizualizat:  de 18082 ori

IMG_2709.JPG



IMG_2714.JPG
 Descriere:
Tot 132, De data asta la McDonalds
 Mărime fișier:  106.64 kb
 Vizualizat:  de 18082 ori

IMG_2714.JPG



IMG_2732.JPG
 Descriere:
Troleibuzul Renault 150
 Mărime fișier:  109 kb
 Vizualizat:  de 18082 ori

IMG_2732.JPG



IMG_2733.JPG
 Descriere:
Din nou Rocar-ul 212E 132.
 Mărime fișier:  105.45 kb
 Vizualizat:  de 18082 ori

IMG_2733.JPG



IMG_2734.JPG
 Descriere:
Rocar 212E 132, Vedere laterala-Spate
 Mărime fișier:  122.35 kb
 Vizualizat:  de 18082 ori

IMG_2734.JPG



IMG_2735.JPG
 Descriere:
Rocar 212E 137, vazut lateral
 Mărime fișier:  89.58 kb
 Vizualizat:  de 18082 ori

IMG_2735.JPG



IMG_2736.JPG
 Descriere:
#137, vazut din spate
 Mărime fișier:  107.68 kb
 Vizualizat:  de 18082 ori

IMG_2736.JPG



IMG_2737.JPG
 Descriere:
Oare cine o veni?
 Mărime fișier:  120.04 kb
 Vizualizat:  de 18080 ori

IMG_2737.JPG



IMG_2738.JPG
 Descriere:
Renault 157!
 Mărime fișier:  97.19 kb
 Vizualizat:  de 18080 ori

IMG_2738.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
lenta1



Data înscrierii: 09/Dec/2013
Ultima vizita: 31/Mai/2020
Mesaje: 538
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 22 Sep 2015 08:55:38    Titlul subiectului: 181605

Vad ca inca circule DAC-urile.Au de gand sa monteze si pe acestea afisaj electronic sau vor sa le inlocuiasca pe viitor?
_________________
Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Matei Melinte



Data înscrierii: 09/Oct/2015
Ultima vizita: 31/Mai/2020
Mesaje: 93
Locație: Piatra Neamt

MesajTrimis: Joi 15 Dec 2016 00:03:26    Titlul subiectului: 187441

Din nefericire, 132 a cazut la datorie. A luat foc in mers. God bless 132. Sad
SC Troleibuzul SA vrea sa modernizeze DAC_urile si sa compete cateva troleibuze SH saunoi.

Rest in peace, 🚎132
Nu vei fi uitat!😭

_________________
#SalvamTroleibuzul
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rooovidiu



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 08/Oct/2017
Mesaje: 339
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Mar 17 Ian 2017 20:11:36    Titlul subiectului: 187952

Cum adică vrea să să modernizere DAC-urile. Stai liniștit că și la Cluj au ars troleibuze și după 2 zile au fost pe traseu. Nu a fost vorba decât despre niște fum.
_________________
TROLEIBUZELE SUNT CELE MAI TARI Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
lenta1



Data înscrierii: 09/Dec/2013
Ultima vizita: 31/Mai/2020
Mesaje: 538
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 25 Mar 2017 13:46:20    Titlul subiectului: 189265

Am citit pe forumul Transira că de pe data de 3 aprilie anul curent că troleibuzele celor de la SC TROLEIBUZUL SA nu o să mai circule. Este adevărat sau este doar o farsă de 1 aprilie venită mai devreme?
_________________
Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 31/Mai/2020
Mesaje: 1176
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Sâm 25 Mar 2017 13:52:01    Titlul subiectului: 189266

Adevarat
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Matei Melinte



Data înscrierii: 09/Oct/2015
Ultima vizita: 31/Mai/2020
Mesaje: 93
Locație: Piatra Neamt

MesajTrimis: Sâm 25 Mar 2017 13:59:45    Titlul subiectului: 189267

Am vazut si eu. Nu stiu ce sa zic. Soferii sustin ca societatea are intentia de a cumpara trolee noi, din Polonia (n.r. - Solaris Trollino 12). Oricum, TPN nu are resursele necesare sa isi indeplineasca toate sarcinile doar cu autobuze.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 31/Mai/2020
Mesaje: 1136
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Sâm 25 Mar 2017 14:25:24    Titlul subiectului: 189268

Pentru ce au mai luat troleibuzele Rocar de Simon din Constanta daca vor sa scoata transportul electric?
_________________
https://www.youtube.com/channel/UC9AoWh60Fu2TbFBxc3_lx_Q?view_as=subscriber
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 31/Mai/2020
Mesaje: 8023
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 25 Mar 2017 15:50:53    Titlul subiectului: 189269

Orasele Moldovei, cu exceptia Iasului, care vine cat de cat din urma Bucurestiului si a celor din Ardeal care aduna tineret in centrele de afaceri si parcurile industriale create, imbatranesc, saracesc si se depopuleaza. O mare parte a tinerilor (plus a celor de 40-50-60 de ani) pleaca din ele la munca in afara tarii, o alta buna parte raman la Iasi dupa studii (sau in alte orase ale tarii de tipul celor mentionate mai sus), iar cei ramasi la Piatra fie sunt golanasi si n-au treaba cu transportul public, fie, cati or fi de astia, s-au "realizat" cumva local (ma rog, daca asta inseamna a-ti gasi un loc de munca in domenii care inseamna exclusiv consum, cum e cazul pentru majoritatea celor in discutie), dar masina reprezinta statut social pentru ei. Pentru transportul public raman, asadar, cei din generatia 40-60 de ani care mai au cat de cat un loc de munca, somerii din aceeasi categorie, pensionarii si elevii. Troleibuzele si autobuzele pur si simplu circula goale, iar troleibuzele, fata de autobuze, genereaza cheltuieli mai mari din cauza numeroaselor si gravelor probleme tehnice la vehicule si retea. Autobuze, de bine, de rau, s-au mai adus la mana a doua, s-au luat si noi, isi fac treaba cu mai putina bataie de cap, pica, vin altele si ciclul deocamdata se reia (Doamne fereste de momentul cand nici asta nu se va mai putea). Cu troleibuzele din Constanta s-a incercat nu a se atrage calatori (ce calatori sa mai atragi, de unde?!), ci macar de a diminua costurile.

Din pacate, acestea sunt realitatile unei Moldove saracite pana la culmea disperarii, de care nimeni nu vrea sa tina cont. Autostrazile, caile ferate si dezvoltarea sunt in gurile tuturor numai dinspre Bucuresti spre Ardeal, Moldova e o uriasa pata gri pe harta tarii in privinta infrastructurii, ce parca nici nu mai apartine Romaniei. Depopulata de saracie si saracita si mai tare, Dumnezeu mai stie ce va fi cu ea in viitorul apropiat...

_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Matei Melinte



Data înscrierii: 09/Oct/2015
Ultima vizita: 31/Mai/2020
Mesaje: 93
Locație: Piatra Neamt

MesajTrimis: Sâm 25 Mar 2017 16:12:15    Titlul subiectului: 189270

Tin sa te contrazic. Eu locuiesc in acest oras si vreau sa te anunt ca troleibuzele au un viitor destul de roz aici.

In primul rand, in orice moment al zilei, exista oameni care circula cu troleibuzul. Dimineata, nivelul de incarcare este 90-110%, la pranz, cand ies copii de la scoala, la fel, iar seara nivelul de incarcare este 40-50%. Troleibuzul este foarte util in aces oras, mai ales ca au fost facute modernizari la reteaua de contact, astfel ca viteza lor medie de rulare este de 50 km/h, diferit fata de trecut, adica 30 km/h.
De mult s-a vorbit de aducerea unor masini noi, iar acum TPN a pornit procedurile de initiere a licitatiei. Puteti citi oriunde orice, insa asta este realitatea de pe teren. Am dat un mail la TPN sa vad ce au de spus legat de acest zvon, voi publica raspunsul oficial cand imi va fi trimis.

#PiatraNURamaneFaraTroleibuze #PiatraNUVreaMicrobuze
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 31/Mai/2020
Mesaje: 8023
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 25 Mar 2017 16:55:38    Titlul subiectului: 189271

Bine, bine, nu te enerva, ca faci riduri... Totul e perfect, e doar niste oameni rai care vrea sa scoata troleele... Rolling Eyes

#lapuscarie

_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 31/Mai/2020
Mesaje: 1176
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Sâm 25 Mar 2017 18:16:48    Titlul subiectului: 189272

E tardiva polemica, pertinent comentariul lui Radu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 31/Mai/2020
Mesaje: 1136
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Sâm 25 Mar 2017 22:57:44    Titlul subiectului: 189277

Radu Czech/Cristina Albu a scris:
Orasele Moldovei, cu exceptia Iasului, care vine cat de cat din urma Bucurestiului si a celor din Ardeal care aduna tineret in centrele de afaceri si parcurile industriale create, imbatranesc, saracesc si se depopuleaza. O mare parte a tinerilor (plus a celor de 40-50-60 de ani) pleaca din ele la munca in afara tarii, o alta buna parte raman la Iasi dupa studii (sau in alte orase ale tarii de tipul celor mentionate mai sus), iar cei ramasi la Piatra fie sunt golanasi si n-au treaba cu transportul public, fie, cati or fi de astia, s-au "realizat" cumva local (ma rog, daca asta inseamna a-ti gasi un loc de munca in domenii care inseamna exclusiv consum, cum e cazul pentru majoritatea celor in discutie), dar masina reprezinta statut social pentru ei. Pentru transportul public raman, asadar, cei din generatia 40-60 de ani care mai au cat de cat un loc de munca, somerii din aceeasi categorie, pensionarii si elevii. Troleibuzele si autobuzele pur si simplu circula goale, iar troleibuzele, fata de autobuze, genereaza cheltuieli mai mari din cauza numeroaselor si gravelor probleme tehnice la vehicule si retea. Autobuze, de bine, de rau, s-au mai adus la mana a doua, s-au luat si noi, isi fac treaba cu mai putina bataie de cap, pica, vin altele si ciclul deocamdata se reia (Doamne fereste de momentul cand nici asta nu se va mai putea). Cu troleibuzele din Constanta s-a incercat nu a se atrage calatori (ce calatori sa mai atragi, de unde?!), ci macar de a diminua costurile.

Din pacate, acestea sunt realitatile unei Moldove saracite pana la culmea disperarii, de care nimeni nu vrea sa tina cont. Autostrazile, caile ferate si dezvoltarea sunt in gurile tuturor numai dinspre Bucuresti spre Ardeal, Moldova e o uriasa pata gri pe harta tarii in privinta infrastructurii, ce parca nici nu mai apartine Romaniei. Depopulata de saracie si saracita si mai tare, Dumnezeu mai stie ce va fi cu ea in viitorul apropiat...

...si dupa cativa ani vor isi vor da seama ca este bun transportul electric , asa cum a facut Vasluiul sau Resita.
Daca se vrea cumpararea de troleibuze noi , de ce sunt scoase cele vechi din circulatie inaintea sosirii celorlate noi. Daca este folosita reteaua , la o avarie implicit trebuie si reparata , dar daca nu este folosita , nu cred ca se oboseste nimeni sa o repare , iar cand vor veni eventualele troleibuze noi , va fi mai mare cheltuiala refacerii retelei.

_________________
https://www.youtube.com/channel/UC9AoWh60Fu2TbFBxc3_lx_Q?view_as=subscriber
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 31/Mai/2020
Mesaje: 8023
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 25 Mar 2017 23:37:06    Titlul subiectului: 189278

Nu cumpara nimeni nici un troleibuz nou. Iar Vasluiul nu a refacut reteaua de troleibuz din convingere, ci de fita. Noua retea (ea insasi o eroare din multe puncte de vedere) nu vine la pachet cu absolut nimic care sa faca situatia favorabila troleibuzului. Vai de steaua lui troleibuz la Vaslui...
_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 31/Mai/2020
Mesaje: 9163
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 31 Mar 2017 21:19:54    Titlul subiectului: 189395

Mai sunt sanse sa reapara troleibuzul in Piatra Neamt, sau transportul electric din Piatra Neamt a dispartu definitiv de pe harta tarii.
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fl82



Data înscrierii: 18/Sep/2010
Ultima vizita: 28/Mai/2020
Mesaje: 455
Locație: Husi (jud. VS)

MesajTrimis: Joi 13 Apr 2017 10:50:08    Titlul subiectului: 189636

Citat

Nu cumpara nimeni nici un troleibuz nou. Iar Vasluiul nu a refacut reteaua de troleibuz din convingere, ci de fita. Noua retea (ea insasi o eroare din multe puncte de vedere) nu vine la pachet cu absolut nimic care sa faca situatia favorabila troleibuzului. Vai de steaua lui troleibuz la Vaslui...



La Vaslui, când s-a intocmit proiectul de reabilitare a retelei de troleibuze, acest proiect nu a fost intocmit intr-un mod corespunzator, ci a fost intocmit cu multe lacune si lipsuri!

La topicul dedicat troleibuzelor din Vaslui am detaliat aceste lipsuri si lacune!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Rocar



Data înscrierii: 16/Mar/2017
Ultima vizita: 25/Ian/2020
Mesaje: 715
Locație: Constanta; Cluj-Napoca

MesajTrimis: Dum 11 Iun 2017 10:43:18    Titlul subiectului: 190419

Despre troleul din Piatra Neamt se mai stie ceva?
Din ce am mai citit, troleele ar fi trebuit sa revina la traseu din 1 iunie, dar acest articol pare sa naruiasca orice speranta... Deja circula autobuze pe fostele linii de troleu?
Si daca nu mai merg troleibuzele, stie cineva ce se va intampla cu ele?
Care au fost casate si care mai sunt?

http://mesagerulneamt.ro/2017/03/soc-in-piatra-neamt-adio-troleibuze-de-la-1-aprilie-vezi-care-sunt-noile-trasee/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Matei Melinte



Data înscrierii: 09/Oct/2015
Ultima vizita: 31/Mai/2020
Mesaje: 93
Locație: Piatra Neamt

MesajTrimis: Lun 12 Iun 2017 23:10:05    Titlul subiectului: 190442

Pe data de 15.06.2017 vor fi scoase pe trasee troleibuze. Acestea vor functiona cu program fragmentat, dimineata, la pranz si seara.
_________________
#SalvamTroleibuzul
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Rocar



Data înscrierii: 16/Mar/2017
Ultima vizita: 25/Ian/2020
Mesaje: 715
Locație: Constanta; Cluj-Napoca

MesajTrimis: Vin 16 Iun 2017 00:49:37    Titlul subiectului: 190500

S-au tinut de cuvant? Au repus troleibuzele?

http://radioiasi.ro/stiri/regional/piatra-neamt-troleibuzele-vor-fi-reintroduse-pe-traseele-de-transport-in-comun-din-oras-si-localitatile-limitrofe/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Matei Melinte



Data înscrierii: 09/Oct/2015
Ultima vizita: 31/Mai/2020
Mesaje: 93
Locație: Piatra Neamt

MesajTrimis: Vin 16 Iun 2017 08:36:15    Titlul subiectului: 190505

Intr-un fel...


Screenshot_2017-06-15-21-03-04.png
 Descriere:
 Mărime fișier:  971.33 kb
 Vizualizat:  de 8117 ori

Screenshot_2017-06-15-21-03-04.png



Screenshot_2017-06-15-16-13-03.png
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.09 MB
 Vizualizat:  de 8116 ori

Screenshot_2017-06-15-16-13-03.png



_________________
#SalvamTroleibuzul
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
macicasan



Data înscrierii: 09/Apr/2008
Ultima vizita: 26/Mai/2020
Mesaje: 288
Locație: Cluj

MesajTrimis: Sâm 17 Iun 2017 10:47:12    Titlul subiectului: 190550

Cu un parc de 25 de troleibuze, majoritatea funcționale, asigurate și verificate tehnic, cu una dintre cele mai noi rețele fir-contact din țară, reactivarea de joi implică exploatarea simultană a doar 8 troleibuze, numai în ora de vârf, 2 dintre care fiind rezerve.
Între 9:00 și 11:00, dar și după 18:00, fără o justificare concretă, Troleibuzul S.A. a decis să nu exploateze troleibuze, ci autobuze diesel pe traseele acestora. Între timp, alte orașe din România înțeleg sustenabilitatea și operează troleibuze, o bună parte noi, între 4:45 și 23:15 neîncetat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul NEAMȚ Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5  Următoare
Pagina 2 din 5

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community