|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Matei Melinte
Data înscrierii: 09/Oct/2015 Ultima vizita: 24/Apr/2024 Mesaje: 185
|
Trimis: Sâm 16 Noi 2013 14:38:34 Titlul subiectului: Campanie ECO a SC Troleibuzul SA Piatra Neamt |
168909 |
|
De cateva luni toate Renault-urile, Higer-urile si un Rocar sunt peticite cu niste buline verde cu roz pe care sunt scrise adjective ca ECO, SIGUR Curat....Acum stiu ca asta este o campanie de promovare, dar nu toate troleele trebuie inbulinate.Voi ce credeti?
Iata poze:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
72.75 kb |
Vizualizat: |
de 12998 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
86.16 kb |
Vizualizat: |
de 12958 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 27/Apr/2024 Mesaje: 8714 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 28 Ian 2015 09:53:57 Titlul subiectului: |
176774 |
|
Cele 15 troleibuze Rocar 412E din Constanta au fost achizitionate de Piatra Neamt. 5 dintre ele sunt deja in Piatra si se estimeaza punerea lor in circulatie peste aproximativ o luna. Troleibuzele Rocar 212E si o parte dintre Renaulturi vor fi scoase din circulatie.
|
|
Sus |
|
|
virgilius
Data înscrierii: 21/Noi/2006 Ultima vizita: 18/Iun/2023 Mesaje: 316 Locație: Constanta
|
Trimis: Joi 26 Mar 2015 18:54:20 Titlul subiectului: |
178215 |
|
Cate ROCAR De Simon au sosit pana astazi la Piatra Neamt si ce numere de parc au primit ? Si in alta ordine de idei, cum au reusit nemtenii sa-l pacaleasca pe "primarul cu basca rosie" si sa dea doar 6000 de euro pe un troleibuz. Nu neaga nimeni ca sunt "putin obosite", dar pe langa cele frantuzesti , par niste bijuterii, sper sa fiti de acord cu mine ! Sa le folositi sanatosi ! (p.s. Daca vreodata parasesc Constanta, la Piatra Neamt as dori sa locuiesc , imi place foarte mult cum arata orasul, mai ales din punct de vedere al verdelui crud al naturi !)
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 27/Apr/2024 Mesaje: 8714 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 07 Mai 2015 21:53:00 Titlul subiectului: |
179010 |
|
"Informatiile" "de pe net" cu privire la achizitia troleibuzelor de la Constanta erau doar partial corecte. Acum avem datele reale:
Anul trecut au fost achizitionate de la RATC (Constanta) 5 dintre cele 15 troleibuze Rocar E 412, care au fost tractate la Piatra Neamt in cursul lunii decembrie. Rand pe rand trec prin revizie si sunt puse in circulatie. Corespondenta numerelor de parc este:
158 - ex RATC 632
159 - ex RATC 639
160 - ex RATC 625
161 - ex RATC 636
162 - ex RATC 637
Pana ieri circulau 158 si 159, iar de astazi a iesit pe trasee si 160.
Fotografiile atasate acestui mesaj prezinta, in ordinea numerelor de parc din Piatra Neamt, cele 5 troleibuze Rocar de Simon (desigur, cel din hala este 161, iar cel din curtea depoului este 162).
In perioada urmatoare vom reveni cu un set substantial de fotografii pe care le-am realizat vehiculelor de transport public ale SC Troleibuzul SA in perioada 3-6 mai. Le multumim colegilor din Piatra Neamt pentru ca ne-au primit extraordinar de bine si ne-au suportat pret de 4 zile pana ne-am facut toate damblalele specifice pasionatilor domeniului!
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
91.62 kb |
Vizualizat: |
de 29137 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
93.19 kb |
Vizualizat: |
de 29137 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
113.26 kb |
Vizualizat: |
de 29137 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
86.14 kb |
Vizualizat: |
de 29137 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
75.38 kb |
Vizualizat: |
de 29137 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
69.57 kb |
Vizualizat: |
de 29137 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
64.31 kb |
Vizualizat: |
de 29137 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
66.12 kb |
Vizualizat: |
de 29137 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
68.84 kb |
Vizualizat: |
de 29137 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 27/Apr/2024 Mesaje: 8714 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 12 Mai 2015 22:34:47 Titlul subiectului: |
179066 |
|
Parcul de troleibuze al SC Troleibuzul SA, mai 2015:
- 5 Rocar 212E, toate active: 130, 131, 132, 134, 137
- 15 Berliet/Renault ER100/R active: 138, 139, 141, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 152, 153, 155, 156, 157
- 5 Berliet/Renault ER100/R retrase din circulatie: 140, 142, 143, 151, 154
- 5 Rocar E 412, toate active: 158, 159, 160, 161, 162
Celor doua turnuri Roman pentru interventii la reteaua de contact li s-a adaugat unul tip DAF 2100, achizitionat la mana a doua.
|
|
Sus |
|
|
RATB904
Data înscrierii: 21/Sep/2015 Ultima vizita: 08/Oct/2023 Mesaje: 93 Locație: Bucuresti, Sect. 2 (Obor)
|
Trimis: Mar 22 Sep 2015 07:47:37 Titlul subiectului: |
181604 |
|
Am fost de foarte multe ori in acest oras, si de asemenea cu aceste troleibuze. As dori sa postez cateva poze.
Daca mai vreti poze, o sa mai pun cateva, Toate aceste poze au fost facute in perioada 1-3 Mai 2015.
Descriere: |
Troleibuzul RDS 159 la Petrodava |
|
Mărime fișier: |
104.6 kb |
Vizualizat: |
de 27605 ori |
|
Descriere: |
Batranul DAC-ROCAR212E 132 tot la Petrodava |
|
Mărime fișier: |
105.47 kb |
Vizualizat: |
de 27605 ori |
|
Descriere: |
Tot 132, De data asta la McDonalds |
|
Mărime fișier: |
106.64 kb |
Vizualizat: |
de 27605 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
109 kb |
Vizualizat: |
de 27605 ori |
|
Descriere: |
Din nou Rocar-ul 212E 132. |
|
Mărime fișier: |
105.45 kb |
Vizualizat: |
de 27605 ori |
|
Descriere: |
Rocar 212E 132, Vedere laterala-Spate |
|
Mărime fișier: |
122.35 kb |
Vizualizat: |
de 27605 ori |
|
Descriere: |
Rocar 212E 137, vazut lateral |
|
Mărime fișier: |
89.58 kb |
Vizualizat: |
de 27605 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
107.68 kb |
Vizualizat: |
de 27605 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
120.04 kb |
Vizualizat: |
de 27603 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
97.19 kb |
Vizualizat: |
de 27603 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
lenta1
Data înscrierii: 09/Dec/2013 Ultima vizita: 24/Apr/2024 Mesaje: 551 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 22 Sep 2015 07:55:38 Titlul subiectului: |
181605 |
|
Vad ca inca circule DAC-urile.Au de gand sa monteze si pe acestea afisaj electronic sau vor sa le inlocuiasca pe viitor?
_________________ Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ |
|
Sus |
|
|
Matei Melinte
Data înscrierii: 09/Oct/2015 Ultima vizita: 24/Apr/2024 Mesaje: 185
|
Trimis: Mie 14 Dec 2016 23:03:26 Titlul subiectului: |
187441 |
|
Din nefericire, 132 a cazut la datorie. A luat foc in mers. God bless 132.
SC Troleibuzul SA vrea sa modernizeze DAC_urile si sa compete cateva troleibuze SH saunoi.
Rest in peace, 🚎132
Nu vei fi uitat!😭
_________________ Traffic Engineering - UT Cluj
Volunteer Paramedic
Tramclub Iasi |
|
Sus |
|
|
rooovidiu
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Oct/2017 Mesaje: 339 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Mar 17 Ian 2017 19:11:36 Titlul subiectului: |
187952 |
|
Cum adică vrea să să modernizere DAC-urile. Stai liniștit că și la Cluj au ars troleibuze și după 2 zile au fost pe traseu. Nu a fost vorba decât despre niște fum.
_________________ TROLEIBUZELE SUNT CELE MAI TARI |
|
Sus |
|
|
lenta1
Data înscrierii: 09/Dec/2013 Ultima vizita: 24/Apr/2024 Mesaje: 551 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 25 Mar 2017 12:46:20 Titlul subiectului: |
189265 |
|
Am citit pe forumul Transira că de pe data de 3 aprilie anul curent că troleibuzele celor de la SC TROLEIBUZUL SA nu o să mai circule. Este adevărat sau este doar o farsă de 1 aprilie venită mai devreme?
_________________ Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ |
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 24/Apr/2024 Mesaje: 1357 Locație: Sibiu
|
Trimis: Sâm 25 Mar 2017 12:52:01 Titlul subiectului: |
189266 |
|
Adevarat
|
|
Sus |
|
|
Matei Melinte
Data înscrierii: 09/Oct/2015 Ultima vizita: 24/Apr/2024 Mesaje: 185
|
Trimis: Sâm 25 Mar 2017 12:59:45 Titlul subiectului: |
189267 |
|
Am vazut si eu. Nu stiu ce sa zic. Soferii sustin ca societatea are intentia de a cumpara trolee noi, din Polonia (n.r. - Solaris Trollino 12). Oricum, TPN nu are resursele necesare sa isi indeplineasca toate sarcinile doar cu autobuze.
|
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 27/Apr/2024 Mesaje: 1959 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Sâm 25 Mar 2017 13:25:24 Titlul subiectului: |
189268 |
|
Pentru ce au mai luat troleibuzele Rocar de Simon din Constanta daca vor sa scoata transportul electric?
_________________ https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 27/Apr/2024 Mesaje: 8714 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 25 Mar 2017 14:50:53 Titlul subiectului: |
189269 |
|
Orasele Moldovei, cu exceptia Iasului, care vine cat de cat din urma Bucurestiului si a celor din Ardeal care aduna tineret in centrele de afaceri si parcurile industriale create, imbatranesc, saracesc si se depopuleaza. O mare parte a tinerilor (plus a celor de 40-50-60 de ani) pleaca din ele la munca in afara tarii, o alta buna parte raman la Iasi dupa studii (sau in alte orase ale tarii de tipul celor mentionate mai sus), iar cei ramasi la Piatra fie sunt golanasi si n-au treaba cu transportul public, fie, cati or fi de astia, s-au "realizat" cumva local (ma rog, daca asta inseamna a-ti gasi un loc de munca in domenii care inseamna exclusiv consum, cum e cazul pentru majoritatea celor in discutie), dar masina reprezinta statut social pentru ei. Pentru transportul public raman, asadar, cei din generatia 40-60 de ani care mai au cat de cat un loc de munca, somerii din aceeasi categorie, pensionarii si elevii. Troleibuzele si autobuzele pur si simplu circula goale, iar troleibuzele, fata de autobuze, genereaza cheltuieli mai mari din cauza numeroaselor si gravelor probleme tehnice la vehicule si retea. Autobuze, de bine, de rau, s-au mai adus la mana a doua, s-au luat si noi, isi fac treaba cu mai putina bataie de cap, pica, vin altele si ciclul deocamdata se reia (Doamne fereste de momentul cand nici asta nu se va mai putea). Cu troleibuzele din Constanta s-a incercat nu a se atrage calatori (ce calatori sa mai atragi, de unde?!), ci macar de a diminua costurile.
Din pacate, acestea sunt realitatile unei Moldove saracite pana la culmea disperarii, de care nimeni nu vrea sa tina cont. Autostrazile, caile ferate si dezvoltarea sunt in gurile tuturor numai dinspre Bucuresti spre Ardeal, Moldova e o uriasa pata gri pe harta tarii in privinta infrastructurii, ce parca nici nu mai apartine Romaniei. Depopulata de saracie si saracita si mai tare, Dumnezeu mai stie ce va fi cu ea in viitorul apropiat...
|
|
Sus |
|
|
Matei Melinte
Data înscrierii: 09/Oct/2015 Ultima vizita: 24/Apr/2024 Mesaje: 185
|
Trimis: Sâm 25 Mar 2017 15:12:15 Titlul subiectului: |
189270 |
|
Tin sa te contrazic. Eu locuiesc in acest oras si vreau sa te anunt ca troleibuzele au un viitor destul de roz aici.
In primul rand, in orice moment al zilei, exista oameni care circula cu troleibuzul. Dimineata, nivelul de incarcare este 90-110%, la pranz, cand ies copii de la scoala, la fel, iar seara nivelul de incarcare este 40-50%. Troleibuzul este foarte util in aces oras, mai ales ca au fost facute modernizari la reteaua de contact, astfel ca viteza lor medie de rulare este de 50 km/h, diferit fata de trecut, adica 30 km/h.
De mult s-a vorbit de aducerea unor masini noi, iar acum TPN a pornit procedurile de initiere a licitatiei. Puteti citi oriunde orice, insa asta este realitatea de pe teren. Am dat un mail la TPN sa vad ce au de spus legat de acest zvon, voi publica raspunsul oficial cand imi va fi trimis.
#PiatraNURamaneFaraTroleibuze #PiatraNUVreaMicrobuze
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 27/Apr/2024 Mesaje: 8714 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 25 Mar 2017 15:55:38 Titlul subiectului: |
189271 |
|
Bine, bine, nu te enerva, ca faci riduri... Totul e perfect, e doar niste oameni rai care vrea sa scoata troleele...
#lapuscarie
|
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 24/Apr/2024 Mesaje: 1357 Locație: Sibiu
|
Trimis: Sâm 25 Mar 2017 17:16:48 Titlul subiectului: |
189272 |
|
E tardiva polemica, pertinent comentariul lui Radu.
|
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 27/Apr/2024 Mesaje: 1959 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Sâm 25 Mar 2017 21:57:44 Titlul subiectului: |
189277 |
|
Radu Czech/Cristina Albu a scris: | Orasele Moldovei, cu exceptia Iasului, care vine cat de cat din urma Bucurestiului si a celor din Ardeal care aduna tineret in centrele de afaceri si parcurile industriale create, imbatranesc, saracesc si se depopuleaza. O mare parte a tinerilor (plus a celor de 40-50-60 de ani) pleaca din ele la munca in afara tarii, o alta buna parte raman la Iasi dupa studii (sau in alte orase ale tarii de tipul celor mentionate mai sus), iar cei ramasi la Piatra fie sunt golanasi si n-au treaba cu transportul public, fie, cati or fi de astia, s-au "realizat" cumva local (ma rog, daca asta inseamna a-ti gasi un loc de munca in domenii care inseamna exclusiv consum, cum e cazul pentru majoritatea celor in discutie), dar masina reprezinta statut social pentru ei. Pentru transportul public raman, asadar, cei din generatia 40-60 de ani care mai au cat de cat un loc de munca, somerii din aceeasi categorie, pensionarii si elevii. Troleibuzele si autobuzele pur si simplu circula goale, iar troleibuzele, fata de autobuze, genereaza cheltuieli mai mari din cauza numeroaselor si gravelor probleme tehnice la vehicule si retea. Autobuze, de bine, de rau, s-au mai adus la mana a doua, s-au luat si noi, isi fac treaba cu mai putina bataie de cap, pica, vin altele si ciclul deocamdata se reia (Doamne fereste de momentul cand nici asta nu se va mai putea). Cu troleibuzele din Constanta s-a incercat nu a se atrage calatori (ce calatori sa mai atragi, de unde?!), ci macar de a diminua costurile.
Din pacate, acestea sunt realitatile unei Moldove saracite pana la culmea disperarii, de care nimeni nu vrea sa tina cont. Autostrazile, caile ferate si dezvoltarea sunt in gurile tuturor numai dinspre Bucuresti spre Ardeal, Moldova e o uriasa pata gri pe harta tarii in privinta infrastructurii, ce parca nici nu mai apartine Romaniei. Depopulata de saracie si saracita si mai tare, Dumnezeu mai stie ce va fi cu ea in viitorul apropiat... |
...si dupa cativa ani vor isi vor da seama ca este bun transportul electric , asa cum a facut Vasluiul sau Resita.
Daca se vrea cumpararea de troleibuze noi , de ce sunt scoase cele vechi din circulatie inaintea sosirii celorlate noi. Daca este folosita reteaua , la o avarie implicit trebuie si reparata , dar daca nu este folosita , nu cred ca se oboseste nimeni sa o repare , iar cand vor veni eventualele troleibuze noi , va fi mai mare cheltuiala refacerii retelei.
_________________ https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 27/Apr/2024 Mesaje: 8714 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 25 Mar 2017 22:37:06 Titlul subiectului: |
189278 |
|
Nu cumpara nimeni nici un troleibuz nou. Iar Vasluiul nu a refacut reteaua de troleibuz din convingere, ci de fita. Noua retea (ea insasi o eroare din multe puncte de vedere) nu vine la pachet cu absolut nimic care sa faca situatia favorabila troleibuzului. Vai de steaua lui troleibuz la Vaslui...
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 26/Apr/2024 Mesaje: 9897 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 31 Mar 2017 20:19:54 Titlul subiectului: |
189395 |
|
Mai sunt sanse sa reapara troleibuzul in Piatra Neamt, sau transportul electric din Piatra Neamt a dispartu definitiv de pe harta tarii.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
fl82
Data înscrierii: 18/Sep/2010 Ultima vizita: 26/Apr/2024 Mesaje: 455 Locație: Husi (jud. VS)
|
Trimis: Joi 13 Apr 2017 09:50:08 Titlul subiectului: |
189636 |
|
Citat
Nu cumpara nimeni nici un troleibuz nou. Iar Vasluiul nu a refacut reteaua de troleibuz din convingere, ci de fita. Noua retea (ea insasi o eroare din multe puncte de vedere) nu vine la pachet cu absolut nimic care sa faca situatia favorabila troleibuzului. Vai de steaua lui troleibuz la Vaslui...
La Vaslui, când s-a intocmit proiectul de reabilitare a retelei de troleibuze, acest proiect nu a fost intocmit intr-un mod corespunzator, ci a fost intocmit cu multe lacune si lipsuri!
La topicul dedicat troleibuzelor din Vaslui am detaliat aceste lipsuri si lacune!
|
|
Sus |
|
|
Rocar
Data înscrierii: 15/Mar/2017 Ultima vizita: 26/Apr/2024 Mesaje: 1310 Locație: Constanta; Cluj-Napoca
|
|
Sus |
|
|
Matei Melinte
Data înscrierii: 09/Oct/2015 Ultima vizita: 24/Apr/2024 Mesaje: 185
|
Trimis: Lun 12 Iun 2017 22:10:05 Titlul subiectului: |
190442 |
|
Pe data de 15.06.2017 vor fi scoase pe trasee troleibuze. Acestea vor functiona cu program fragmentat, dimineata, la pranz si seara.
_________________ Traffic Engineering - UT Cluj
Volunteer Paramedic
Tramclub Iasi |
|
Sus |
|
|
Rocar
Data înscrierii: 15/Mar/2017 Ultima vizita: 26/Apr/2024 Mesaje: 1310 Locație: Constanta; Cluj-Napoca
|
|
Sus |
|
|
Matei Melinte
Data înscrierii: 09/Oct/2015 Ultima vizita: 24/Apr/2024 Mesaje: 185
|
Trimis: Vin 16 Iun 2017 07:36:15 Titlul subiectului: |
190505 |
|
Intr-un fel...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
971.33 kb |
Vizualizat: |
de 17071 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.09 MB |
Vizualizat: |
de 17070 ori |
|
_________________ Traffic Engineering - UT Cluj
Volunteer Paramedic
Tramclub Iasi |
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|