Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
pisti91
Data înscrierii: 28/Mai/2008 Ultima vizita: 07/Iun/2016 Mesaje: 89 Locație: Oradea
|
Trimis: Mar 28 Mai 2013 16:09:13 Titlul subiectului: |
164764 |
|
zsizsi a scris: | Noroc ca unul din vatmani (stim noi cine) e extrem de prudent si nu cred ca va exista pericol sa se intample ceva din vina vatmanului, iar daca vreun sofer se arunca cu masina nu e vina vatmanuui |
Dar tot greu se opreste pe deal la semafor...
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Mie 05 Iun 2013 14:36:23 Titlul subiectului: |
164928 |
|
7 si 107 in curtea "odihnei eterne". In dreapta camuflat de macaraua de interventie se vede o mica parte din KT4D #228 care a fost casat saptamana trecuta.
Descriere: |
Scrapped 7 & 107 and to the right is partly visible the #228 which has been also scrapped last week |
|
Mărime fișier: |
170.21 kb |
Vizualizat: |
de 14082 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
marcel
Data înscrierii: 25/Aug/2008 Ultima vizita: 08/Noi/2021 Mesaje: 117 Locație: Budapesta (Ungaria); Oradea
|
Trimis: Joi 06 Iun 2013 00:29:44 Titlul subiectului: :) |
164937 |
|
Oare?
Citat: | Probabil ca regia de transport nu are o statie de vopsire ca in vest si probabil nu foloseste vopsea auto. Asta a fost raspunsul pe care l-am primit la Iasi cand am intrebat de ce tramvaiele vopsite acolo nu stralucesc la fel ca si cele germane aduse si nevopsite inca de ei. |
”Garniturile TATRA sunt acum, în curtea OTL pentru reparații și revopsire, la sosire acestea fiind acoperite de graffiti. „Recondiționarea unui tramvai costă 200 de lei materialele și 500 de lei manopera”, a explicat șeful secției de tramvaie, Liviu Tuduc.”
(http://www.bihon.ro/otl-a-cumparat-4-tramvaie-second-hand/1119490)
Vopsitora barei din spate de la mașina mea personală a costat asiguratorul vinovatului 650 RON + TVA + manoperă. Și asta e o bară spate, din plastic, cu mici dimensiuni.
Ce privește o schemă generală a tramvaielor, am deschis mai demult un topic pe această temă, chiar cu câteva idei drăguțe. Vă invit să vă împărțiți ideile.
http://tramclub.org/viewtopic.php?t=14625
Am avut o discuție lângă o cafea acum vreo 2 ani cu o persoană apropiată conducerii OTL. Acesta a afirmat că nu se consideră introducerea unei scheme unice, vopsirea nefiind rentabilă, pierdându-se astfel posibilitatea ca cel care dorește să facă publicitate pe vagonul respectiv să poată personaliza în totalitate suprafața vagonului.
Altă întrebare: oare se repetă scandalul de acum 2 ani cu asemănarea drapelului Ungariei cu culoarea tramvaielor din Magdeburg și relația acestora cu etnia lui Csuzi?...
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Joi 13 Iun 2013 21:05:32 Titlul subiectului: |
165138 |
|
S-a dus si 6-106. Azi vagoanele erau in spate in curtea "linistii" unde singurul lucru activ de pe tramvaiele ajunse acolo este: rugina. Este defapt si unul din motivele casarii vagoanelor Nu e de mirare, deoarece din ce am observat nu se mai face RK, se fac doar RC (evident si CIZ, RT1, RT2) . Timisurile au fost ultimele pe care s-a facut RK in 1994.
In depou #9 sta singur decuplat de remorca sa si in fata lui se afla remorca #119 dezlegata de vagonul sau motor deoarece #19 a tamponat din spate remorca #109. Acestea sunt in curs de reparatie. Deci 19 sigur nu va fi inlocuit cu un vagon care umeaza sa vina din Magdeburg via Brandenburg.
Probabil pe perioada lipsei acestor doua garnituri au reactivat garnitura 33-133 (oprita de mai bine de o luna),
|
|
Sus |
|
|
pisti91
Data înscrierii: 28/Mai/2008 Ultima vizita: 07/Iun/2016 Mesaje: 89 Locație: Oradea
|
Trimis: Vin 14 Iun 2013 10:28:53 Titlul subiectului: |
165140 |
|
Vezi ca ieri 33-133 era pe traseu pe linia 1.
|
|
Sus |
|
|
bogdan
Data înscrierii: 14/Mai/2006 Ultima vizita: 17/Apr/2024 Mesaje: 681 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Vin 14 Iun 2013 22:02:34 Titlul subiectului: |
165150 |
|
Deja 3 cupluri s-au casat:6-106, 7-107 si 18-118.Mai este ceva oprit pentru a fi casat?
_________________ 37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102. |
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Mie 26 Iun 2013 23:24:24 Titlul subiectului: |
165358 |
|
26-126, 15-115, 5-105 din care 105 nu sunt sigur ca se va casa.
Insa azi 5 era in hala si este in curs de casare. Remorca 105 este cap de rand in spatele ei fiind remorca 119 urmata de 15-115, 26-126, iar 19 sta pe o alta linie. 119 sta prea retrasa pe linia vagoanelor pentru casat.
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Joi 27 Iun 2013 21:24:03 Titlul subiectului: |
165393 |
|
Azi pe la 8 seara vagonul 17 avea legata remorca 119 cu care a iesit in proba pana la capatul Nufarul (vezi foto). Cu siguranta 119'' va fi renumerotat in 117'''.
Se pare, ca vagonul Tatra cel mai vechi din Romania fabricat in 1969 si-a terminat cariera dupa 19 ani de serviciu in Oradea, ultimul mohican al primei serii de vagoane second-hand adus in 1994, Pana in 2001 a circulat cu numerele originale din Magdeburg cand pintreg parcul de T4D/B4D a fost renumerotat astfel din #2005 a devenit 115, dupa care in septembrie 2006 in 117''.
Poreclita de mine "Batrana Doamna" a iesit la pensie. Doar ca aceasta pensie ii va aduce si sfarsitul in curand.
Cel mai probabil vagonul remorca 138 va primi boghiurile lui 117''
Descriere: |
motor unit #17 with it's new trailer #119 coming from the test run. (This trailer was decoupled from it's pair motor unit 19 which suffered an accident and it's future is uncertain) |
|
Mărime fișier: |
657.8 kb |
Vizualizat: |
de 13628 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Dum 30 Iun 2013 19:17:24 Titlul subiectului: |
165454 |
|
Joi 27 iunie vagonul 5 a fost dus in hala pentru dezmembrare vineri era in "cimitirul tramvaielor" (curtea din spatele depoului).
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
441.92 kb |
Vizualizat: |
de 13541 ori |
|
Descriere: |
#5 scrapped on 28.06.2013 |
|
Mărime fișier: |
648.3 kb |
Vizualizat: |
de 13541 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
pisti91
Data înscrierii: 28/Mai/2008 Ultima vizita: 07/Iun/2016 Mesaje: 89 Locație: Oradea
|
Trimis: Mie 24 Iul 2013 09:11:57 Titlul subiectului: |
165913 |
|
Si 36-136 a fost revopsit (din nou), de data asta in albastru
S-ar putea sa primeasca cumva reclama lui 19-119?
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Joi 01 Aug 2013 09:23:49 Titlul subiectului: |
166124 |
|
Garnitura 1-101 a fost casata alaltaieri ad-hoc, adica fara vreo oprire prealabila cu toate ca mai exista 26-126 si 15 care stau de multa vreme si inca nu au fost casate. Ca si "outsider" nu prea inteleg logica, dar cunoscand oamenii care iau decizii la OTL precis au avut un motiv intemeiat pentru care 26-126 si 15 nu au fost casate inca.
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Joi 01 Aug 2013 14:28:42 Titlul subiectului: |
166138 |
|
Azi s-a intamplat un lucru ne mai intalnit de 11 ani la Oradea. Un T4D unidirectional a iesit la strada solo, adica tramvaiul din poza 3 postari mai sus mai sus, #36 a iesit fara vagonul remorca 136. Din 2002 nu s-a intamplat asaceva. Atunci au fost casate vagoanele solo 26-32 pentru ca au fost aduse actualele vagoane motor si remorca din care s-au compus garniturile 26-126,....30-130 iar initial 31 a primit 111 (ex 2029) si 32 remorca 112 (ex 2096) In 2004 aceste remorci au fost casate si inlocuite cu actualele remorci aduse din Dresden.
UPDATE LATER EDIT: De cateva ore am fost pe la depou si am vazut ca garnitura 36-136 a fost recuplata.
Descriere: |
36 solo today. There where no solo T4Ds since 2001 (except the T4D-ZR #44) |
|
Mărime fișier: |
613.44 kb |
Vizualizat: |
de 13186 ori |
|
Descriere: |
Because this tram always work with trailer the backlights were unmounted. |
|
Mărime fișier: |
485.9 kb |
Vizualizat: |
de 13186 ori |
|
Ultima modificare efectuată zsizsi la Joi 01 Aug 2013 22:18:41, modificat de 3 ori în total |
|
Sus |
|
|
marcel
Data înscrierii: 25/Aug/2008 Ultima vizita: 08/Noi/2021 Mesaje: 117 Locație: Budapesta (Ungaria); Oradea
|
Trimis: Joi 01 Aug 2013 14:49:54 Titlul subiectului: Da. |
166139 |
|
Da, l-am prins și eu în trafic. Și nici nu m-am mai mirat. Era un T4D vopsit proaspăt in albastru. Nu știu dacă mai țineți minte discuția pe care am avut-o aici pe tema desființării stopurilor la vagoanele motor... Aici cel mai tare argument pro pe care unii l-au amintit a fost că tramvaiul nu va ajunge în situația să circule solo pe drumurile publice. Păi, trebuie să vă zic, acest tramvai avea stopurile și semnalizarea desființate, înlocuite cu o bucată de tablă și nu avea nici măcar numărul de parc înscripționat în spate....
Pericol public, după părerea mea.
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Joi 01 Aug 2013 15:31:57 Titlul subiectului: |
166141 |
|
Da, este cel putin ciudat cum de iese in trafic un vagon fara vreo semnalizare pe spate. A iesit doar in ora de varf pentru cateva ture. Sunt sigur ca este o situatie temporara, dar oare in tot parcul OTL la ora de varf nu mai exista vagoane de rezerva??? Acum ca e vacanta circula mai putine vagoane chiar si in ora de varf, deci cel putin 7-8 vagoane functionale trebuie sa fie in depou.
|
|
Sus |
|
|
Timi
Data înscrierii: 07/Feb/2008 Ultima vizita: 04/Apr/2024 Mesaje: 151 Locație: Oradea
|
Trimis: Joi 01 Aug 2013 15:51:48 Titlul subiectului: |
166144 |
|
Poate au facut un test:
Vacanta = calatori mai putini.
Calatori mai putini = poate incap intr-un vagon.
Un vagon = consum mai mic de curent.
Consum mai mic de curent = economie.
Daca tine faza = aplicare pe viitor.
|
|
Sus |
|
|
pisti91
Data înscrierii: 28/Mai/2008 Ultima vizita: 07/Iun/2016 Mesaje: 89 Locație: Oradea
|
Trimis: Joi 01 Aug 2013 16:16:36 Titlul subiectului: |
166145 |
|
Si eu am vazut 36-le azi dar inca era cu remorca dimineata la 6.
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Joi 01 Aug 2013 19:12:12 Titlul subiectului: |
166154 |
|
Timi a scris: | Daca tine faza = aplicare pe viitor. |
Sunt tot mai putine vagoane KT4D, care se pot folosi mai eficient in afara orelor de varf pentru ca oricum capacitatea unei garnituri T4-B4 este prea mare pentru fluxul de calatori din acea perioada si evident KT-urile au doar 20t (fata de 29 t a unei garnituri T4D-B4D), deci consum mai mic.
Vagonul 36 posibil a fost echipat cu un instrument de masurare si intr-adevar a fost un test sa vada cat consuma solo si incarcat fata de faptul cand circula cu remorca.
Laboratorul de mecatronica se pare ca isi incepe treaba, s-au pus pe cercetare in vederea optimizarii consumului de energie electrica. Dl. director fiind dr. inginer in electronica este interesat si poate are o pasiune pentru aceasta, ceea ce nu este un lucru rau, atata timp cat nu va fi in detrimentul confortului calatorilor. Cine stie, poate vor realiza si un chopper (mai ieftin de cat cel de la Craiova) cu care sa echipeze vagoanele existente.
Reclama de pe 19-119 era al Optimedia. 19 a fost casat iar 119 a devenit 117 si a preluat reclama "Ieftinel". Culmea si 1-101 care a fist casat alaltaieri tot la Optimedia facea reclama. Momentan Optimedia nu mai are reclama pe nici un vagon. Nu cred ca au renuntat la reclama...
O alta ciudatenie este scoaterea plugului 44 de pe linie si asezarea vagonului intre doua linii. E nevoie de spatiu in depou. Oricum pana iarna nu il folosesc de ce sa stea sa ocupe loc sa trebuiasca sa fie mutat des pentru ca e in drum...
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Vin 02 Aug 2013 19:44:46 Titlul subiectului: |
166174 |
|
Consider ca din pacate 1 nu numai a fost cap de serie la tramvaiele OTL dar si procesul de casare a fost cel mai rapid vazut de mine. Intr-o zi circula in cealalta zi a intrat in hala pentru dezmembrare in 30 a fost dus in "curtea linistii" azi a fost taiat cu autogenul si ramasitele duse...asta in 5 zile.
A doua poza exte exemplificarea a ceea ce va ziceam legat de plugul 44 care a fost luat de pe linie ca oricum acum doar ocupa un loc si e mereu in drum la manevre.
Descriere: |
1 & 101 scrapped 3 days ago, this picture I have take on yesterday evening and today was made bits&pieces and in the evening it was already taken away to the scrapyard. |
|
Mărime fișier: |
397.76 kb |
Vizualizat: |
de 13125 ori |
|
Descriere: |
Snowplow unit 44 (ex MVB 1058) was taken off the tracks because it is useless in the period of year and now any free space is precious (expecting the bigest transport of trams from MVB via Brandenburg) 17 T4Ds & 8 B4D units (in 2001 came only 23 units |
|
Mărime fișier: |
566.78 kb |
Vizualizat: |
de 13123 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
kanesz30
Data înscrierii: 22/Ian/2012 Ultima vizita: 19/Aug/2013 Mesaje: 1
|
Trimis: Lun 05 Aug 2013 11:27:31 Titlul subiectului: Vagon 36 |
166205 |
|
Interesant că nimeni nu și-a pus problema că nu are voie să iasă în circulație fără stopuri, fără pozitie și fără semnalizare !
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Mar 13 Aug 2013 22:28:40 Titlul subiectului: |
166432 |
|
A sosit si acest moment. Vagonul plug #44, primul vagon care in 2004 mi-a cucerit simpatia, azi a fost dezmembrat. A fost vagonul cu care am dorit sa am prima poza (vezi poza #2) si este unul din foarte putinele poze in care apar si eu alaturi de un tramvai.
Totodata anul trecut am avut ocazia deosebita sa ma aflu in salonul vagonului in timpul unei actiuni de deszapezire.
Poza realizata de ieri de Nagy István este printre ultimele care au fost facute in starea lui completa.
+++ R.I.P. +++
Descriere: |
#44 snowplow (ex ATw 36 ex 1058). It's last day. |
|
Mărime fișier: |
1.5 MB |
Vizualizat: |
de 12804 ori |
|
Descriere: |
Me and the special tram. Foto: Bihoreanul |
|
Mărime fișier: |
100.76 kb |
Vizualizat: |
de 12800 ori |
|
Descriere: |
Sursa: http://harixis.uw.hu/galeria/nagyvaradi_villamosok_galeriaja.htm |
|
Mărime fișier: |
98.39 kb |
Vizualizat: |
de 12800 ori |
|
Descriere: |
#1058 with 1050 in the 80's in Magdeburg on 28. Juli 1990 Foto: Bernd Kittendorf |
|
Mărime fișier: |
145.56 kb |
Vizualizat: |
de 12799 ori |
|
Ultima modificare efectuată zsizsi la Mie 14 Aug 2013 18:34:53, modificat de 2 ori în total |
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Mar 13 Aug 2013 23:10:52 Titlul subiectului: |
166434 |
|
Garnitura 26-126 a fost decuplata ieri. Vagonul motor 26 a fost luat de pe linie, remorcile 126 si 105 sunt in hala, cel mai probabil 126 va dona boghiurile sale lui #105 care are boghiuri hidraulice, astfel ca a inceput dezmembrarea vagonului 126.
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Vin 16 Aug 2013 17:21:46 Titlul subiectului: |
166476 |
|
V-am ramas dator cu o poza. Este cea mai trista pe care am facut-o vreodata, celelalte tramvaie taiate nu m-au atins la suflet (doar plugul 35) dar vagonul asta ma doare rau...
Descriere: |
#44 snowplow scrapped in the "backyard of silence". |
|
Mărime fișier: |
467.87 kb |
Vizualizat: |
de 12689 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Dum 18 Aug 2013 20:53:52 Titlul subiectului: |
166504 |
|
In curtea din spate unde se duceau caroseriile tramvaielor casate s-a facut curatienie, a disparut #44, 18 118 insa vagonul 8, primul casat ramane notoric aoclo.
Vagonul 15 a fost decuplat de la 115 si probabil este in hala RT ori pentru dezmembrare ori va fi noul plug 44, vom vedea.
Acum pe linia unde stau vagoanele oprite este un rand de remorci 105, 126, 115, 2130, 2128
Descriere: |
#105, 126, 115, 2130, 2128 |
|
Mărime fișier: |
215.14 kb |
Vizualizat: |
de 12620 ori |
|
Ultima modificare efectuată de către zsizsi la Lun 19 Aug 2013 07:52:40, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
bogdan
Data înscrierii: 14/Mai/2006 Ultima vizita: 17/Apr/2024 Mesaje: 681 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Dum 18 Aug 2013 21:01:49 Titlul subiectului: |
166505 |
|
La cum se prezinta situatia pe langa cele 8 remorci care vor veni, plus cele 3 care isi asteapta vagonul motor, avem deja 11 cupluri formate.Pana la cele 17 vagoane motorachizitionate ,mai raman 6 vagoane motor din parcul actual de inlocuit.
_________________ 37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102. |
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Mie 21 Aug 2013 09:58:02 Titlul subiectului: |
166543 |
|
Doar doua isi asteapta vagonul motor pentru ca pe #126 azi dimineata au inceput sa-l dezmembreze. Iar 26 va fi noul plug #44.
Vagonul motor #15 a fost dezmembrat luni.
Cele doua remorci "divortate" vor primi numerele #147, #148.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
150.38 kb |
Vizualizat: |
de 12522 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
121.47 kb |
Vizualizat: |
de 12522 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
|