Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Tramvaiele Tatra T4D
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 25, 26, 27  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BIHOR
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
pisti91



Data înscrierii: 28/Mai/2008
Ultima vizita: 07/Iun/2016
Mesaje: 89
Locație: Oradea

MesajTrimis: Mar 28 Mai 2013 16:09:13    Titlul subiectului: 164764

zsizsi a scris:
Noroc ca unul din vatmani (stim noi cine) e extrem de prudent si nu cred ca va exista pericol sa se intample ceva din vina vatmanului, iar daca vreun sofer se arunca cu masina nu e vina vatmanuui

Dar tot greu se opreste pe deal la semafor... Laughing
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Mie 05 Iun 2013 14:36:23    Titlul subiectului: 164928

7 si 107 in curtea "odihnei eterne". In dreapta camuflat de macaraua de interventie se vede o mica parte din KT4D #228 care a fost casat saptamana trecuta.


IMG_5364--.jpg
 Descriere:
Scrapped 7 & 107 and to the right is partly visible the #228 which has been also scrapped last week
 Mărime fișier:  170.21 kb
 Vizualizat:  de 14082 ori

IMG_5364--.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
marcel



Data înscrierii: 25/Aug/2008
Ultima vizita: 08/Noi/2021
Mesaje: 117
Locație: Budapesta (Ungaria); Oradea

MesajTrimis: Joi 06 Iun 2013 00:29:44    Titlul subiectului: :) 164937

Oare?

Citat:
Probabil ca regia de transport nu are o statie de vopsire ca in vest si probabil nu foloseste vopsea auto. Asta a fost raspunsul pe care l-am primit la Iasi cand am intrebat de ce tramvaiele vopsite acolo nu stralucesc la fel ca si cele germane aduse si nevopsite inca de ei.


”Garniturile TATRA sunt acum, în curtea OTL pentru reparații și revopsire, la sosire acestea fiind acoperite de graffiti. „Recondiționarea unui tramvai costă 200 de lei materialele și 500 de lei manopera”, a explicat șeful secției de tramvaie, Liviu Tuduc.”
(http://www.bihon.ro/otl-a-cumparat-4-tramvaie-second-hand/1119490)

Vopsitora barei din spate de la mașina mea personală a costat asiguratorul vinovatului 650 RON + TVA + manoperă. Și asta e o bară spate, din plastic, cu mici dimensiuni.

Ce privește o schemă generală a tramvaielor, am deschis mai demult un topic pe această temă, chiar cu câteva idei drăguțe. Vă invit să vă împărțiți ideile.

http://tramclub.org/viewtopic.php?t=14625

Am avut o discuție lângă o cafea acum vreo 2 ani cu o persoană apropiată conducerii OTL. Acesta a afirmat că nu se consideră introducerea unei scheme unice, vopsirea nefiind rentabilă, pierdându-se astfel posibilitatea ca cel care dorește să facă publicitate pe vagonul respectiv să poată personaliza în totalitate suprafața vagonului.

Altă întrebare: oare se repetă scandalul de acum 2 ani cu asemănarea drapelului Ungariei cu culoarea tramvaielor din Magdeburg și relația acestora cu etnia lui Csuzi?...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Joi 13 Iun 2013 21:05:32    Titlul subiectului: 165138

S-a dus si 6-106. Azi vagoanele erau in spate in curtea "linistii" unde singurul lucru activ de pe tramvaiele ajunse acolo este: rugina. Este defapt si unul din motivele casarii vagoanelor Nu e de mirare, deoarece din ce am observat nu se mai face RK, se fac doar RC (evident si CIZ, RT1, RT2) . Timisurile au fost ultimele pe care s-a facut RK in 1994.

In depou #9 sta singur decuplat de remorca sa si in fata lui se afla remorca #119 dezlegata de vagonul sau motor deoarece #19 a tamponat din spate remorca #109. Acestea sunt in curs de reparatie. Deci 19 sigur nu va fi inlocuit cu un vagon care umeaza sa vina din Magdeburg via Brandenburg.

Probabil pe perioada lipsei acestor doua garnituri au reactivat garnitura 33-133 (oprita de mai bine de o luna),
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
pisti91



Data înscrierii: 28/Mai/2008
Ultima vizita: 07/Iun/2016
Mesaje: 89
Locație: Oradea

MesajTrimis: Vin 14 Iun 2013 10:28:53    Titlul subiectului: 165140

Vezi ca ieri 33-133 era pe traseu pe linia 1.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 17/Apr/2024
Mesaje: 681
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Vin 14 Iun 2013 22:02:34    Titlul subiectului: 165150

Deja 3 cupluri s-au casat:6-106, 7-107 si 18-118.Mai este ceva oprit pentru a fi casat?
_________________
37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Mie 26 Iun 2013 23:24:24    Titlul subiectului: 165358

26-126, 15-115, 5-105 din care 105 nu sunt sigur ca se va casa.

Insa azi 5 era in hala si este in curs de casare. Remorca 105 este cap de rand in spatele ei fiind remorca 119 urmata de 15-115, 26-126, iar 19 sta pe o alta linie. 119 sta prea retrasa pe linia vagoanelor pentru casat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Joi 27 Iun 2013 21:24:03    Titlul subiectului: 165393

Azi pe la 8 seara vagonul 17 avea legata remorca 119 cu care a iesit in proba pana la capatul Nufarul (vezi foto). Cu siguranta 119'' va fi renumerotat in 117'''.
Se pare, ca vagonul Tatra cel mai vechi din Romania fabricat in 1969 si-a terminat cariera dupa 19 ani de serviciu in Oradea, ultimul mohican al primei serii de vagoane second-hand adus in 1994, Pana in 2001 a circulat cu numerele originale din Magdeburg cand pintreg parcul de T4D/B4D a fost renumerotat astfel din #2005 a devenit 115, dupa care in septembrie 2006 in 117''.
Poreclita de mine "Batrana Doamna" a iesit la pensie. Doar ca aceasta pensie ii va aduce si sfarsitul in curand.
Cel mai probabil vagonul remorca 138 va primi boghiurile lui 117''



or17''+119'' proba 27.06.2013.jpg
 Descriere:
motor unit #17 with it's new trailer #119 coming from the test run. (This trailer was decoupled from it's pair motor unit 19 which suffered an accident and it's future is uncertain)
 Mărime fișier:  657.8 kb
 Vizualizat:  de 13628 ori

or17''+119'' proba 27.06.2013.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Dum 30 Iun 2013 19:17:24    Titlul subiectului: 165454

Joi 27 iunie vagonul 5 a fost dus in hala pentru dezmembrare vineri era in "cimitirul tramvaielor" (curtea din spatele depoului).


IMG_5501-.jpg
 Descriere:
#5 scrapped
 Mărime fișier:  441.92 kb
 Vizualizat:  de 13541 ori

IMG_5501-.jpg



IMG_5505- 5.jpg
 Descriere:
#5 scrapped on 28.06.2013
 Mărime fișier:  648.3 kb
 Vizualizat:  de 13541 ori

IMG_5505- 5.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
pisti91



Data înscrierii: 28/Mai/2008
Ultima vizita: 07/Iun/2016
Mesaje: 89
Locație: Oradea

MesajTrimis: Mie 24 Iul 2013 09:11:57    Titlul subiectului: 165913

Si 36-136 a fost revopsit (din nou), de data asta in albastru



S-ar putea sa primeasca cumva reclama lui 19-119?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Joi 01 Aug 2013 09:23:49    Titlul subiectului: 166124

Garnitura 1-101 a fost casata alaltaieri ad-hoc, adica fara vreo oprire prealabila cu toate ca mai exista 26-126 si 15 care stau de multa vreme si inca nu au fost casate. Ca si "outsider" nu prea inteleg logica, dar cunoscand oamenii care iau decizii la OTL precis au avut un motiv intemeiat pentru care 26-126 si 15 nu au fost casate inca.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Joi 01 Aug 2013 14:28:42    Titlul subiectului: 166138

Azi s-a intamplat un lucru ne mai intalnit de 11 ani la Oradea. Un T4D unidirectional a iesit la strada solo, adica tramvaiul din poza 3 postari mai sus mai sus, #36 a iesit fara vagonul remorca 136. Din 2002 nu s-a intamplat asaceva. Atunci au fost casate vagoanele solo 26-32 pentru ca au fost aduse actualele vagoane motor si remorca din care s-au compus garniturile 26-126,....30-130 iar initial 31 a primit 111 (ex 2029) si 32 remorca 112 (ex 2096) In 2004 aceste remorci au fost casate si inlocuite cu actualele remorci aduse din Dresden.
UPDATE LATER EDIT: De cateva ore am fost pe la depou si am vazut ca garnitura 36-136 a fost recuplata.



IMG_5946-.jpg
 Descriere:
36 solo today. There where no solo T4Ds since 2001 (except the T4D-ZR #44)
 Mărime fișier:  613.44 kb
 Vizualizat:  de 13186 ori

IMG_5946-.jpg



IMG_5947-.jpg
 Descriere:
Because this tram always work with trailer the backlights were unmounted.
 Mărime fișier:  485.9 kb
 Vizualizat:  de 13186 ori

IMG_5947-.jpg




Ultima modificare efectuată zsizsi la Joi 01 Aug 2013 22:18:41, modificat de 3 ori în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
marcel



Data înscrierii: 25/Aug/2008
Ultima vizita: 08/Noi/2021
Mesaje: 117
Locație: Budapesta (Ungaria); Oradea

MesajTrimis: Joi 01 Aug 2013 14:49:54    Titlul subiectului: Da. 166139

Da, l-am prins și eu în trafic. Și nici nu m-am mai mirat. Era un T4D vopsit proaspăt in albastru. Nu știu dacă mai țineți minte discuția pe care am avut-o aici pe tema desființării stopurilor la vagoanele motor... Aici cel mai tare argument pro pe care unii l-au amintit a fost că tramvaiul nu va ajunge în situația să circule solo pe drumurile publice. Păi, trebuie să vă zic, acest tramvai avea stopurile și semnalizarea desființate, înlocuite cu o bucată de tablă și nu avea nici măcar numărul de parc înscripționat în spate....
Pericol public, după părerea mea.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Joi 01 Aug 2013 15:31:57    Titlul subiectului: 166141

Da, este cel putin ciudat cum de iese in trafic un vagon fara vreo semnalizare pe spate. A iesit doar in ora de varf pentru cateva ture. Sunt sigur ca este o situatie temporara, dar oare in tot parcul OTL la ora de varf nu mai exista vagoane de rezerva??? Acum ca e vacanta circula mai putine vagoane chiar si in ora de varf, deci cel putin 7-8 vagoane functionale trebuie sa fie in depou.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Timi



Data înscrierii: 07/Feb/2008
Ultima vizita: 04/Apr/2024
Mesaje: 151
Locație: Oradea

MesajTrimis: Joi 01 Aug 2013 15:51:48    Titlul subiectului: 166144

Poate au facut un test:

Vacanta = calatori mai putini.
Calatori mai putini = poate incap intr-un vagon.
Un vagon = consum mai mic de curent.
Consum mai mic de curent = economie.
Daca tine faza = aplicare pe viitor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
pisti91



Data înscrierii: 28/Mai/2008
Ultima vizita: 07/Iun/2016
Mesaje: 89
Locație: Oradea

MesajTrimis: Joi 01 Aug 2013 16:16:36    Titlul subiectului: 166145

Si eu am vazut 36-le azi dar inca era cu remorca dimineata la 6.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Joi 01 Aug 2013 19:12:12    Titlul subiectului: 166154

Timi a scris:
Daca tine faza = aplicare pe viitor.

Sunt tot mai putine vagoane KT4D, care se pot folosi mai eficient in afara orelor de varf pentru ca oricum capacitatea unei garnituri T4-B4 este prea mare pentru fluxul de calatori din acea perioada si evident KT-urile au doar 20t (fata de 29 t a unei garnituri T4D-B4D), deci consum mai mic.
Vagonul 36 posibil a fost echipat cu un instrument de masurare si intr-adevar a fost un test sa vada cat consuma solo si incarcat fata de faptul cand circula cu remorca.
Laboratorul de mecatronica se pare ca isi incepe treaba, s-au pus pe cercetare in vederea optimizarii consumului de energie electrica. Dl. director fiind dr. inginer in electronica este interesat si poate are o pasiune pentru aceasta, ceea ce nu este un lucru rau, atata timp cat nu va fi in detrimentul confortului calatorilor. Cine stie, poate vor realiza si un chopper (mai ieftin de cat cel de la Craiova) cu care sa echipeze vagoanele existente.
Reclama de pe 19-119 era al Optimedia. 19 a fost casat iar 119 a devenit 117 si a preluat reclama "Ieftinel". Culmea si 1-101 care a fist casat alaltaieri tot la Optimedia facea reclama. Momentan Optimedia nu mai are reclama pe nici un vagon. Nu cred ca au renuntat la reclama...

O alta ciudatenie este scoaterea plugului 44 de pe linie si asezarea vagonului intre doua linii. E nevoie de spatiu in depou. Oricum pana iarna nu il folosesc de ce sa stea sa ocupe loc sa trebuiasca sa fie mutat des pentru ca e in drum...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Vin 02 Aug 2013 19:44:46    Titlul subiectului: 166174

Consider ca din pacate 1 nu numai a fost cap de serie la tramvaiele OTL dar si procesul de casare a fost cel mai rapid vazut de mine. Intr-o zi circula in cealalta zi a intrat in hala pentru dezmembrare in 30 a fost dus in "curtea linistii" azi a fost taiat cu autogenul si ramasitele duse...asta in 5 zile.

A doua poza exte exemplificarea a ceea ce va ziceam legat de plugul 44 care a fost luat de pe linie ca oricum acum doar ocupa un loc si e mereu in drum la manevre.



IMG_5950- 1 & 101.jpg
 Descriere:
1 & 101 scrapped 3 days ago, this picture I have take on yesterday evening and today was made bits&pieces and in the evening it was already taken away to the scrapyard.
 Mărime fișier:  397.76 kb
 Vizualizat:  de 13125 ori

IMG_5950- 1 & 101.jpg



IMG_5955-.jpg
 Descriere:
Snowplow unit 44 (ex MVB 1058) was taken off the tracks because it is useless in the period of year and now any free space is precious (expecting the bigest transport of trams from MVB via Brandenburg) 17 T4Ds & 8 B4D units (in 2001 came only 23 units
 Mărime fișier:  566.78 kb
 Vizualizat:  de 13123 ori

IMG_5955-.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
kanesz30



Data înscrierii: 22/Ian/2012
Ultima vizita: 19/Aug/2013
Mesaje: 1

MesajTrimis: Lun 05 Aug 2013 11:27:31    Titlul subiectului: Vagon 36 166205

Interesant că nimeni nu și-a pus problema că nu are voie să iasă în circulație fără stopuri, fără pozitie și fără semnalizare !
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Mar 13 Aug 2013 22:28:40    Titlul subiectului: 166432

A sosit si acest moment. Vagonul plug #44, primul vagon care in 2004 mi-a cucerit simpatia, azi a fost dezmembrat. A fost vagonul cu care am dorit sa am prima poza (vezi poza #2) si este unul din foarte putinele poze in care apar si eu alaturi de un tramvai.
Totodata anul trecut am avut ocazia deosebita sa ma aflu in salonul vagonului in timpul unei actiuni de deszapezire.

Poza realizata de ieri de Nagy István este printre ultimele care au fost facute in starea lui completa.

+++ R.I.P. +++



DSC_0799.JPG
 Descriere:
#44 snowplow (ex ATw 36 ex 1058).
It's last day.
 Mărime fișier:  1.5 MB
 Vizualizat:  de 12804 ori

DSC_0799.JPG



jiji-tramvai.jpg
 Descriere:
Me and the special tram.
Foto: Bihoreanul
 Mărime fișier:  100.76 kb
 Vizualizat:  de 12800 ori

jiji-tramvai.jpg



or1058 1999.jpg
 Descriere:
Sursa: http://harixis.uw.hu/galeria/nagyvaradi_villamosok_galeriaja.htm
 Mărime fișier:  98.39 kb
 Vizualizat:  de 12800 ori

or1058 1999.jpg



magdeburg1058_df121919.jpg
 Descriere:
#1058 with 1050 in the 80's in Magdeburg on 28. Juli 1990
Foto: Bernd Kittendorf
 Mărime fișier:  145.56 kb
 Vizualizat:  de 12799 ori

magdeburg1058_df121919.jpg




Ultima modificare efectuată zsizsi la Mie 14 Aug 2013 18:34:53, modificat de 2 ori în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Mar 13 Aug 2013 23:10:52    Titlul subiectului: 166434

Garnitura 26-126 a fost decuplata ieri. Vagonul motor 26 a fost luat de pe linie, remorcile 126 si 105 sunt in hala, cel mai probabil 126 va dona boghiurile sale lui #105 care are boghiuri hidraulice, astfel ca a inceput dezmembrarea vagonului 126.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Vin 16 Aug 2013 17:21:46    Titlul subiectului: 166476

V-am ramas dator cu o poza. Este cea mai trista pe care am facut-o vreodata, celelalte tramvaie taiate nu m-au atins la suflet (doar plugul 35) dar vagonul asta ma doare rau...


IMG_6029- 44 ATw vs.jpg
 Descriere:
#44 snowplow scrapped in the "backyard of silence".
 Mărime fișier:  467.87 kb
 Vizualizat:  de 12689 ori

IMG_6029- 44 ATw vs.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Dum 18 Aug 2013 20:53:52    Titlul subiectului: 166504

In curtea din spate unde se duceau caroseriile tramvaielor casate s-a facut curatienie, a disparut #44, 18 118 insa vagonul 8, primul casat ramane notoric aoclo.
Vagonul 15 a fost decuplat de la 115 si probabil este in hala RT ori pentru dezmembrare ori va fi noul plug 44, vom vedea.
Acum pe linia unde stau vagoanele oprite este un rand de remorci 105, 126, 115, 2130, 2128



IMG_6039-105,126,115,2130,2128.jpg
 Descriere:
#105, 126, 115, 2130, 2128
 Mărime fișier:  215.14 kb
 Vizualizat:  de 12620 ori

IMG_6039-105,126,115,2130,2128.jpg




Ultima modificare efectuată de către zsizsi la Lun 19 Aug 2013 07:52:40, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 17/Apr/2024
Mesaje: 681
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Dum 18 Aug 2013 21:01:49    Titlul subiectului: 166505

La cum se prezinta situatia pe langa cele 8 remorci care vor veni, plus cele 3 care isi asteapta vagonul motor, avem deja 11 cupluri formate.Pana la cele 17 vagoane motorachizitionate ,mai raman 6 vagoane motor din parcul actual de inlocuit.
_________________
37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Mie 21 Aug 2013 09:58:02    Titlul subiectului: 166543

Doar doua isi asteapta vagonul motor pentru ca pe #126 azi dimineata au inceput sa-l dezmembreze. Iar 26 va fi noul plug #44.
Vagonul motor #15 a fost dezmembrat luni.

Cele doua remorci "divortate" vor primi numerele #147, #148.



IMG_6109- 126 schrott.jpg
 Descriere:
#126 ex MVB 2104
 Mărime fișier:  150.38 kb
 Vizualizat:  de 12522 ori

IMG_6109- 126 schrott.jpg



IMG_6091- 15 ex 1162.jpg
 Descriere:
#15 ex 1162 RIP
 Mărime fișier:  121.47 kb
 Vizualizat:  de 12522 ori

IMG_6091- 15 ex 1162.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BIHOR Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 25, 26, 27  Următoare
Pagina 7 din 27

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community