Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Tramvaiele Tatra T4D
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 25, 26, 27  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BIHOR
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Joi 29 Ian 2015 18:44:01    Titlul subiectului: 176802

Se adauga la lista cu vagoanele cu afisaje digitale 42-142 si KT4D 204.
Referitor la textul afisat nu exista un standard sa zici ca la fiecare vagon e identicQqaDe exemplu este si vagon care arecafisat"3NOLOSIG".si "spreGara" in loc de "3N OLOSIG" si"spre GARA". Pe linia 2 afisarea textului la mai multe vegoane este exact pe dos. Ex. 217 la Pta Unirii directia Iosia afisa saptaman trecuta "NUFARUL", iar un alt vagon la Pta 1 Decembrie mergand spre Nufarul avea afisat IOSIA. Ieri 19-119 pe Magheru avea "1N P-ta 1 Decembrie" si "spre GARA" (cand de fapt venea de la Gara).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Timi



Data înscrierii: 07/Feb/2008
Ultima vizita: 02/Mar/2024
Mesaje: 151
Locație: Oradea

MesajTrimis: Sâm 31 Ian 2015 18:52:34    Titlul subiectului: 176938

Sistemul este la inceput si inca e posibil sa mai apara tot felul de disfunctionalitati. Referitor la faptul ca 19-119 se afla pe Magheru si avea afisat "spre gara" cand el venea de la gara, e normal. Atunci cand tramvaiul porneste pe 1N de la Pod CFR, afisajul arata Piata 1 Decembrie spre gara, pentru ca 1N merge pe la gara. Acest afisaj ramane asa si dupa ce tramvaiul trece de gara, urmand ca el sa se schimbe in Pod CFR spre Decebal, imediat ce se apropie de parc. Faptul ca 19-119 se afla pe Magherul si afisajul inca indica spre gara, inseamna ca nu s-a facut inca schimbarea afisajului.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
pisti91



Data înscrierii: 28/Mai/2008
Ultima vizita: 07/Iun/2016
Mesaje: 89
Locație: Oradea

MesajTrimis: Dum 01 Feb 2015 15:51:54    Titlul subiectului: 176967

Din cate am vazut, totul este legat de gps.

Vinerea cand am venit de la lucru, vagonul avea afisat depou spre decebal adica avea setat PODR parca.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1950
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Dum 15 Feb 2015 23:40:12    Titlul subiectului: 177323

Garniturile 2-102 si 22-122 in Piata Unirii.


Tatra 2-102.JPG
 Descriere:
2-102 pe 1R
 Mărime fișier:  1.85 MB
 Vizualizat:  de 17037 ori

Tatra 2-102.JPG



Tatra 22-122.JPG
 Descriere:
22-122 pe 1N
 Mărime fișier:  1.83 MB
 Vizualizat:  de 17037 ori

Tatra 22-122.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1950
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Joi 19 Feb 2015 20:30:56    Titlul subiectului: 177407

O poza cu 24-124 in apropiere de Catedrala Ortodoxa.Vroiam sa surprind modul de afisare a traseului dar chiar atunci se schimbase.
Tramvaele care merg din Nufarul spre Pod CFR au afisat "1R Pod CFR spre Gara" iar cele care merg de la Pod CFR spre Nufarul afiseaza 3N "Nufarul spre Gara".
Cele care nu au afisaj , au in fata si in spate o hartie cu "1R Nufarul-Gara-Pod CFR" respectiv "3N Pod CFR-Gara-Nufarul".



Tatra 24-124.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  252.77 kb
 Vizualizat:  de 16958 ori

Tatra 24-124.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1950
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Sâm 21 Feb 2015 18:58:31    Titlul subiectului: 177453

Ce a mai ramas din pantograful lui 42. Mad


Pantograf.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.8 MB
 Vizualizat:  de 16881 ori

Pantograf.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 04/Feb/2022
Mesaje: 1300
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Lun 23 Feb 2015 07:17:58    Titlul subiectului: 177484

Am o intrebare? Ce se va intampla cu o parte din vatmani pe parcursul lucrarilor, dat fiind faptul ca numarul de tramvaie a fost redus. Vor fi trimisi in concediu fara plata? Sau vor fi trecuti pe autobuze? Pentru ca la Cluj cat s-a lucrat la linia de tramvai, vatmanii fie au trecut pe troleibuze, fie pe autobuze fie au fost trecuti la serviciul control, lucrand ca si controlori de bilete.
_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Timi



Data înscrierii: 07/Feb/2008
Ultima vizita: 02/Mar/2024
Mesaje: 151
Locație: Oradea

MesajTrimis: Lun 23 Feb 2015 13:15:51    Titlul subiectului: 177497

Pe perioada lucrarilor vatmanii nu vor fi in concediu fara plata. Unii lucreaza pe unica linie de tramvai pe care se circula in aceasta perioada, iar altii au fost trimsi sa lucreze la alte sectii, astfel incat fiecare sa-si faca norma de ore. Cei cu categoria D au fost trimisi la autobuze, altii portari, altii la linii etc.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1950
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Mie 25 Feb 2015 22:52:39    Titlul subiectului: 177572

Stie cineva cat de bune sunt noile afisaje pe tramvaie?Saptamana trecuta sau acum doua saptamani la 32 fusese demontat afisajul frontal , iar astazi la garnitura 13-113 nu functiona nici unul din panouri.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
marius2



Data înscrierii: 06/Mar/2006
Ultima vizita: 29/Ian/2021
Mesaje: 381
Locație: Arad

MesajTrimis: Joi 26 Feb 2015 20:33:49    Titlul subiectului: 177597

zsizsi a scris:
Iata o posibila schema unica a OTL SA. Fiind atat cele doua culori din steagul Oradiei cat si culorile din logoul OTL.
Pareri?
Credeti ca invers ar arata mai bine?


Am ''rasfoit'' putin acest topic si m-am gandit sa fac cateva scheme de vopsire a tatrelor in culorile OTL.



otl-2 T4DM+B4DM.png
 Descriere:
 Mărime fișier:  87.43 kb
 Vizualizat:  de 16645 ori

otl-2 T4DM+B4DM.png


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1950
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Dum 01 Mar 2015 23:07:14    Titlul subiectului: 177664

Seria defectiunilor la displayuri continua. Astazi la turbogiratie , un cuplu T4D-B4D , nu i-am retinut numarul, avea functional doar afisajul din spatele remorcii , iar la Solarisul 154 sau 156 , afisajul de pe lateral cu statia era scris cu susul in jos.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Dum 15 Mar 2015 11:16:42    Titlul subiectului: 177956

tcm a scris:
Ce a mai ramas din pantograful lui 42. Mad


Nu cred sa fie o componenta a unui pantograf. Daca e galben nu inseamna ca a fost din pantograful lui 42... oricum pantograful lui 42 era mai spre portocaliu. Eu zic ca este o piesa intermediara (interfata) de ancorare-ridicare cu ajutorul macaralei al unui utilaj sau a boghiurilor, In poza anexata e cea pentru strungul automat.



IMG_4228-.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  826.17 kb
 Vizualizat:  de 16402 ori

IMG_4228-.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1950
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Mar 31 Mar 2015 17:01:32    Titlul subiectului: 178265

In prezent toate cuplurile active de Tatre T4D-B4D au panaouri cu afisaje digitale. Vagoane care nu au (nu stiu sa aiba) 3-103, 30-130 , 47-147 , 1168 , 1169 , 1183 , vechille vagoane 23 si 24 + plugurile.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1950
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Dum 17 Mai 2015 00:09:48    Titlul subiectului: 179127

Astazi 44 era in fata halei 3 , dupa vreo 2-3 luni in care a stat pe aceeasi linie cu 3-103 130-30 si 47-147.
Se pare ca 31-131 a luat din nou pauza , aproximativ de la inceputul lunii , sta pe prima linie din depou.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1950
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Lun 18 Mai 2015 19:45:28    Titlul subiectului: 179149

44 era astazi la Pod CFR pe linie moarta , loc unde nu l-am vazut de mult timp.Se pare ca acum are si usile rosii Smile


44.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.79 MB
 Vizualizat:  de 15849 ori

44.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1950
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Vin 22 Mai 2015 23:53:23    Titlul subiectului: 179233

35-135 era azi parcat pe "contra sens" , adica spate in spate cu vagoanele solo retrase.


135.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.83 MB
 Vizualizat:  de 15713 ori

135.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Timi



Data înscrierii: 07/Feb/2008
Ultima vizita: 02/Mar/2024
Mesaje: 151
Locație: Oradea

MesajTrimis: Sâm 23 Mai 2015 10:49:01    Titlul subiectului: 179236

Nu era parcat pe contrasens. A intrat in depou si a folosit linia 13 pentru a merge spre hala. Doar ca e posibil ca in fata lui sa mai fi fost si alte vagoane cand a intrat el in depou si atunci a ramas oprit acolo. Din drum iti da impresia ca e parcat pe contrasens, dar nu e Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1950
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Joi 18 Iun 2015 11:58:22    Titlul subiectului: 179686

25-125 a iesit din randul de incative , ieri cand l-am vazut se retragea la depou. Acum pe prima linie din depou sunt 31-131 , 10-110 , 4-104 , 14-114 , 20-120 si ultimul adusin acest rand , 29-129.
Scuzati calitatea , poza facuta cu telefonul. Embarassed



25-125.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  407.84 kb
 Vizualizat:  de 15394 ori

25-125.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1950
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Mie 01 Iul 2015 00:24:48    Titlul subiectului: 179905

47-147 a circulat cumva zilele acestea? Astazi se afla in curba din capatul depoului , cu pantograful ridicat si motorul pornit. Vagonul motor are montate panourile digitale , iar la remorca erau in curs de montare , cred , pentru ca erau doi muncitori in ea.
Ce este piesa din poza a 2-a? Se afla deasupra primei usi a vagonului motor.Am observat-o doar la ultimul lot de tramvaie aduse din Magdeburg.
Si niste nedumeriri legate de reclamele de pe tramvaie : pe cat timp este inchiriat tramvaiul pentru a purta o reclama?Daca un cuplu nu circula mai mult timp , se calculeaza si perioada de inactivitate , sau doar cea in care este activ?
Si inca o intrebare , pentru tramvaie care nu au iesit din depou de ceva timp , cum sunt 3-103 sau 30-130 se plateste RCA?



47-147.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.88 MB
 Vizualizat:  de 15233 ori

47-147.JPG



Piesa.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.79 MB
 Vizualizat:  de 15233 ori

Piesa.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1950
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Dum 05 Iul 2015 20:15:34    Titlul subiectului: 180030

47-147 si-a reluat locul in depou pe linie cu 3-103 si 130-30.
Vechiul 24 a fost casat.A mai ramas din el doar caroseria si boghiurile.Maine cred ca va fi dus in curtea din spate.Momentan se afla in fata halei 9.
Am impresia ca si vechiul 23 va avea cat de curand aceeasi soarta pentru ca a fost mutat in spatele plugurilor.Daca ar fi dupa mine le-as casa si pe 3 si 30 si in locul lor le-as pune pe 1168 si 1169 care ruginesc degeaba.



24 casat.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.85 MB
 Vizualizat:  de 15086 ori

24 casat.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1950
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Mie 08 Iul 2015 23:10:13    Titlul subiectului: 180148

24 era azi in curtea din spate.
23 era in hala , in curs de descompletare.In curand , cei doi "frati de suferinta" vor fi din nou impreuna , de data aceasta pe beton , nu pe linie , in asteptarea autogenului.
Scuzati vegetatia , nu am gasit un loc mai bun pentru poza. Embarassed



24.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.8 MB
 Vizualizat:  de 14990 ori

24.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Joi 09 Iul 2015 20:04:29    Titlul subiectului: 180155

Uite unu loc mai bun.
tcm a scris:
...Daca ar fi dupa mine le-as casa si pe 3 si 30 si in locul lor le-as pune pe 1168 si 1169 care ruginesc degeaba.

Cred-ma ca chiar si un prieten din Magdeburg (vatman la MVB) a reusit sa faca rost de la atelierul de intretinere de documantatia originala a acestor doua vagoane, insa pana acum nu s-a avansat nimica in a le reactiva.Unul are controlerul defect, celalalt la sarcina intra in mod de avarie. Cele doua vagoane au fst un experiment doar insa ua si cicrculat destul de des, dar fiabilitatea lor lasa de dorit. Prietenul meu neamt crede ca singura solutie pentru a reactiva aceste vagonae este reconvertirea pe sistemul original de control al tractiunii cu accelerator, care necesita un pic de timp si nu e sigur ca va functiona fara probleme.



IMG_4501-.jpg
 Descriere:
24'' scrapped
 Mărime fișier:  1.28 MB
 Vizualizat:  de 14949 ori

IMG_4501-.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1950
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Mie 15 Iul 2015 10:36:39    Titlul subiectului: 180248

Remorca 126 era ieri in spatele lui 3 (1183) in fata halei de mecatronica.NU erau cuplate.Nu stiu unde era vagonul 26.
20-120 si 25-125 erau pe linia paralela cu hala , la iesirea din curba.In locul lor au fost trase 39-139 , vopsit in galben-albastru si 46-146.
@Zsizsi cum l-ai fotografiat pe 24 in curtea din spate din drum , pentru ca eu nu am reusit din cauza inaltimi gardului?Pentru a nu pleca cu "mana goala" le-am pozat pe 23 si 24 tot de pe malul Petei.



3 + 126.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.82 MB
 Vizualizat:  de 14810 ori

3 + 126.JPG



39-139.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.78 MB
 Vizualizat:  de 14810 ori

39-139.JPG



23 & 24 casate.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.87 MB
 Vizualizat:  de 14810 ori

23 & 24 casate.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
pisti91



Data înscrierii: 28/Mai/2008
Ultima vizita: 07/Iun/2016
Mesaje: 89
Locație: Oradea

MesajTrimis: Vin 17 Iul 2015 11:48:09    Titlul subiectului: 180304

Hehe, 39 in schema noua imi aduce aminte de vechiul T4 cu reclama Oranciata Very Happy
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Lun 20 Iul 2015 19:31:16    Titlul subiectului: 180363

Vagoanele cu reclama Oranciata (1154+1078, 1053+2018) erau albastre cu fusta galbena. Un singur vagon a mai fost vopsit in schema asta 1069 in anii 1999-2001. Nu imi amintesc sa fi avut reclama Oranciata.
Foto: Gayer Mark anul 2000



or1069 Podul Dacia 12.03.2000.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  210.35 kb
 Vizualizat:  de 14608 ori

or1069 Podul Dacia 12.03.2000.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BIHOR Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 25, 26, 27  Următoare
Pagina 11 din 27

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community