Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 29 Iun 2017 22:43:17 Titlul subiectului: |
190808 |
|
Dar are usi numai pe o parte, nu văd logica dublei comenzi.
Oricum e o treaba superfaină sa-ți vină tramvaiul " pe invers ". Vorbesc ca si sofer...
|
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1961 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Joi 29 Iun 2017 22:59:55 Titlul subiectului: |
190810 |
|
Asa a venit din Magdeburg , cu dubla comanda. Pentru Oradea nu ar prea avea nevoie de usi pe ambele parti pentru ca toata infrastructura este dubla si nu exista macaze unde sa treaca de pe un sens pe celalt , cu exeptia depoului. De obicei circula pe relatia Pod C.F.R.-Sinteza , iar calea de rulare este separata de trafic acolo. A mai fost folosit ca tramvai bidirectional in cazul unor lucrari la linie cum ar fi intre Parcul Olosig si Gara (unde mergea pe contra sens) , intre Biserica Emanuel si Iosia sau intre Parcul Olosig si Piata Rogerius , in ultimele doua cazuri linia fiind separata de trafic , deci nu incurca masinile.
S-a mai discutat despre acest subiect si pe pagina a doua a topicului .
_________________ https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos |
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Sâm 01 Iul 2017 08:55:56 Titlul subiectului: |
190834 |
|
In Magdeburg din 1982 a inceput reconstruirea mai multor linii si extinderea retelei. Astfel pe sectoare unde se schimba calea de rulare pe un sens ori nu exista inca bucla de intoarcere cu o investitie minima era posibila circulatia unui tandem de vagoane T4D+T4D-ZR Evident si T4D-ul normal a fost dotat in fata cu lanterne de pozitie si frana. Un astfel de tandem a fost si 1207+1206 (azi OTL #10 si #44) sau 1007+1008 (RATUC #62 si Wehmingen Museum 1008)
La Oradea initiativa OTL de acum cativa ani a fost un lucru negandit sau mai bine zis fortat sa puna in circulatie "pendulara" vagonul 44 pe strazi cu linie pe carosabil: Pod Dacia (Hotel Continental)-Gara pe firul spre Gara sau Olosig-Gara rezultatul se observa in videoclipul realizat de mine intr-o zi de vineri dup-masa. Aceste idei repede s-au dovedit un fiasco, tocmai de asta la cateva zile s-a renuntat la astfel de linii.
https://www.youtube.com/edit?o=U&video_id=xm3DvwgSIlI
Soferul Daciei s-a blocat cand a vazut tramvaiul venind spre el. Cel cu Golf 4 se si aude "Da ce dracu' cautati pe aici cu tramvaoul, dupa care o injuratura pe cinste."
|
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1961 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Sâm 01 Iul 2017 17:08:27 Titlul subiectului: |
190837 |
|
Nu imi amintesc sa fi circulat si intre Hotel Continetal si Gara. Stiu ca atunci cand era strada Olimpiadei/Berzei in reparatie s-a facut acea delta la gara , unde erau intoase tramvaiele din 3 manevre.
_________________ https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos |
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1961 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Lun 10 Iul 2017 19:43:15 Titlul subiectului: |
191021 |
|
Bordul lui 31 modernizat in cadrul depoului OTL cu echipamente produse la Craiova. Tramvaiul a parcurs 4665km de cand a primit echipamentele (pana in momentul pozei). Tramvaiul de pe display arata daca usile sunt deschise (rosu) sau daca sunt inchise (verde) , daca pantograful este ridicat si este energie (verde) sau daca pantograful este coborat sau nu este energie in fir (rosu). Pe dispaly-ul touch screen mai sunt afisa formatii cum ar fii curentul consumat , chopperele selectate pentru functionare , energia recuperata etc.
Unitatea de aer conditionat plasata in dreptul geamurilor dintre usile 2-3.
Carligul unde a fost amplast suportul de biciclete , in prezent dat jos.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.71 MB |
Vizualizat: |
de 13193 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.25 MB |
Vizualizat: |
de 13193 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.63 MB |
Vizualizat: |
de 13193 ori |
|
_________________ https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos |
|
Sus |
|
|
Cosmin Sandu
Data înscrierii: 14/Mar/2009 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1007 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 10 Iul 2017 19:50:07 Titlul subiectului: |
191022 |
|
Și remorca 131 are aer condiționat sau doar "motorul", 31?
Montajul instalației a fost făcut de către OTL sau a fost contractată o firmă care a făcut lucrarea?
|
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1961 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Lun 10 Iul 2017 20:38:33 Titlul subiectului: |
191024 |
|
Doar vagonul motor are aer conditionat , dar in zilele calde diferenta se simte doar in zona unde este instalat. Vagonul a fost modificat in cadrul depoului OTL , vezi pe pagina anterioara mesajele lui Zsizsi.
_________________ https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos |
|
Sus |
|
|
castrosua
Data înscrierii: 24/Noi/2006 Ultima vizita: 24/Feb/2024 Mesaje: 945 Locație: New York (SUA)
|
Trimis: Mar 11 Iul 2017 13:31:11 Titlul subiectului: |
191037 |
|
Acum cativa ani ziceam de asa ceva, modernizare unui vagon vechi, dar pastrand "look"-ul classic. Va ca incepe moda asta prin tara, nu numai in Oradea dar Iasiul la fel.
Foarte frumos. Cred ca e o placere si pentru vatman sa conduca vagonul asta.
_________________ https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/ |
|
Sus |
|
|
Cosmin Sandu
Data înscrierii: 14/Mar/2009 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1007 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 11 Iul 2017 13:38:08 Titlul subiectului: |
191039 |
|
Abia aștept să văd ce metodă de "upgrade" se va aplica la tramvaiele M8C/M6D care ar urma să vină la Iași, urmând să primească instalație de AC.
|
|
Sus |
|
|
castrosua
Data înscrierii: 24/Noi/2006 Ultima vizita: 24/Feb/2024 Mesaje: 945 Locație: New York (SUA)
|
Trimis: Mar 11 Iul 2017 14:24:39 Titlul subiectului: |
191042 |
|
lol. Da, din graba. Intr-adevar Iasiul e un cuvant. Uit romaneste daca nu vorbesc. Lasa ca mi-e atat de greu sa tastez in romaneste...
_________________ https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/ |
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1961 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Mar 11 Iul 2017 19:43:39 Titlul subiectului: |
191047 |
|
Nu este chiar o placere pentru moment , unii vatmani il refuza pe 31 pentru ca dureaza vreo 3 secunde sa aceelereze dupa ce pedala de acceleratie a fost apasata indiferent daca tramvaiul este oprit sau in mers , pana cand sistemul gandeste in ce viteza sa intre , iar cabina nu are instalatie de aer conditionat. Altfel este silentios , suna ca un Siemens ULF si nu mai apare pocnitul specific Tatrelor la lasarea acceleratiei.
31 este pentru moment doar un prototip , se doreste modernizarea a aproximativ 30 de vagoane din parc atat pe partea de tractiune cat si pe partea de aspect , dar la prima licitatie nu s-a prezentat nici o firma.
Edit: Inainte acceleratia era intrerupta 3 secunde si la schimbarea vitezei , acum este doar o secunda. Problema cu intarzierea acceleratiei este ca in intersectii unde tramvaiul are cedeaza trecerea , vatmanul trebuie sa estimeze daca masinile sunt suficent de departate pentru a trece sau daca este lasat sa treaca de masinile de pe drumul prioritar , trebuie sa ghiceasca intentiile soferilor.
_________________ https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Ultima modificare efectuată de către tcm la Mie 12 Iul 2017 10:02:46, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
castrosua
Data înscrierii: 24/Noi/2006 Ultima vizita: 24/Feb/2024 Mesaje: 945 Locație: New York (SUA)
|
Trimis: Mie 12 Iul 2017 06:47:15 Titlul subiectului: |
191050 |
|
Chestia cu acceleratia trebuie rezolvata, dar cred ca sunt constienti si se va rectifica (cel putin asa sper, ca 3 secunde este MULT timp, si e vorba de siguranta, gen vezi un tramvai in spate fara frana si nu poti s-o uschesti din cale lol)
La fel si cu aerul, daca baga in salon, eventual cred ca vor pune si la vatman.
Despre pocnitura aia, am uitat de ea, dar cand am citit am auzit in minte zgomotul ala. Oare ce anume e? Cumva un releul de acceleratie sau reostatul care sare la 0?
_________________ https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/ |
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Dum 21 Ian 2018 13:15:18 Titlul subiectului: |
193308 |
|
Garniturile 41+141 si 42+142 au fost revopsite. Schema ramane aceeasi soar culoarea rosie e mai spre portocaliu.
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Joi 01 Feb 2018 08:23:45 Titlul subiectului: |
193436 |
|
Vagoanele restrase de o vreme au fost luate la casat. Luni vagonul remorca #104 ex DVB 274 008-4 si marti #103 ex DVB 274 020-3. Urmeaza vagonul #31 vechi ex MVB 1144 si cele cu chopper 1169 (#2 provizoriu) si 1168.
LE Azi la ora 12 vagonul 31 (ex MVB 1144) era doar o carcasa.
|
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1961 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Vin 02 Feb 2018 14:30:57 Titlul subiectului: |
193449 |
|
Pacat ca vor fi casate 1168 si 1169. Primul , din cate stiu nu a iesit nici o data din depou de cand a fost adus iar al doilea , a iesit in probe doar o zi.
Pentru o perioada numerele 3-103 si 4-104 vor lipsi , sau vor vi renumerotate vagoanele 45-145 si 46-146?
_________________ https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos |
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Sâm 03 Feb 2018 11:59:03 Titlul subiectului: |
193454 |
|
Ieri a fost casat 1169, sa vedem 1168 va fi casat in weekend sau doar luni. Cateva vagoane vor mai fi casate sa se faca loc in depou. Posibil KT4D 218, 224 care pana la urma nu vor merge la Ploiesti ci doar piese de la ele.
Gandind pur empiric pe langa cele doua KT4D trebuie casate macar 4-5 garnituri active pentru eliberarea spatiului pentru inca 6-8 vagoane KT4D, cele doua vagoane plug s-ar putea lua jos de pe linie si doar la neoie sa se puna inapoi (de mai bine de 5 ani nu a fost zapada destula petru a fi nevoie de ele) inainte sa vina cele inca 10 vagoane KT4Dm si astfel se va crea spatiul necesar.
Dupa acest proces de casare se poate regandi numerotarea vagoanelor.
|
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1961 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Sâm 03 Feb 2018 19:02:14 Titlul subiectului: |
193461 |
|
Cateva T4D-uri fotografiate in acest concediu: 12-112 la parcul 1 Decembrie , 35-135 la Piata Rogerius si 5-15 , 31-131 , 41-141 , 45-145 la Biserica Emanuel.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
952.93 kb |
Vizualizat: |
de 11495 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
993.49 kb |
Vizualizat: |
de 11495 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
969.16 kb |
Vizualizat: |
de 11495 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1015.49 kb |
Vizualizat: |
de 11495 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
979.71 kb |
Vizualizat: |
de 11495 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
988.82 kb |
Vizualizat: |
de 11495 ori |
|
_________________ https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos |
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Lun 12 Feb 2018 10:18:32 Titlul subiectului: |
193577 |
|
Vagonul 25-125 a fost revopsit in albastru ca 17-117
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Joi 12 Apr 2018 10:18:20 Titlul subiectului: |
194358 |
|
Garnitura 33-133 alaltaieri a avut un incident cu franele de pozitionare (hidraulice) de pe remorca #133. Acesta a fost remorcat prin depou de plugul 44 acum fiind oprit ramas cuplat de vagonul plug (si sunt rezervat in privinta revenirii pe traseu). Vagonul motor #33 a fost transformat in vagon utilitar erbicidator (din cunostintele mele este o premiera la Oradea). Totodata nu exclud varianta transformarii in plug in locul actualului 44, care astfel va urma sa fie casat impreuna cu remorca 133. Saptamana viitoare incep casarile pentru a se face loc la cele 20 de KT4DM asteptate sa soseasca in mai.
Descriere: |
OTL 33 T4D-MI as worktram in the first ride. |
|
Mărime fișier: |
1.28 MB |
Vizualizat: |
de 10716 ori |
|
Descriere: |
OTL 33 T4D-MI as worktram in the first ride as herbicidator. |
|
Mărime fișier: |
1.49 MB |
Vizualizat: |
de 10716 ori |
|
Descriere: |
Snowplow 44 coupled with trailer #133 are both suspects of scrapping |
|
Mărime fișier: |
1.39 MB |
Vizualizat: |
de 10705 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Dum 22 Apr 2018 09:00:18 Titlul subiectului: |
194499 |
|
Se contureaza lista finala a celor zece garnituri T4D/B4D pentru casat:
9-109 oprit de cateva zile
10-110
11-111
14-114
16
17-117
127
28-128
33-133 (oprite, #33 folosit ultima data ca ierbicidator)
34-134
36-136
Foarte probabil vagonul motor 27 si remorca 116 vor fi cuplate impreuna si unul din vagoane va fi renumerotat.
|
|
Sus |
|
|
andrei105
Data înscrierii: 03/Iun/2016 Ultima vizita: 02/Mai/2024 Mesaje: 442 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Dum 22 Apr 2018 12:39:00 Titlul subiectului: |
194501 |
|
Sunt puțin confuz. Există două tramvaie 44, adică plugul și cel bidirecțional?
_________________ Galerie (FB)
Profil Phototrans |
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1961 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Dum 22 Apr 2018 12:46:33 Titlul subiectului: |
194502 |
|
Da sunt doua vagoane cu numerele 44 si doua vagoane cu numerele 43. S-a mai discutat si pe paginile anterioare , deoarece plugurile ies foarte rar din depou, nu se plateste asigurare pentru ele , iar cand ies o imprumuta de la 43&44 , cele din urma fiind tinute in depou in perioada respectiva (vezi sfarsitul paginii 1 si inceputul paginii 2 ale acestui topic).
O poza cu 43-ul (Tatra T4D) cu remorca 143 (B4D) : https://www.flickr.com/photos/52086447@N00/26921541820
43-ul plug , T4D diferit fata de cel din link.
44 T4D-ZR - vagonul bidirectional care de obicei face curse intre Pod CFR si Sinteza.
Poza cu T4D 44 plug a fost postata de catre Zsizsi mai sus asa ca nu mai postez.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
212.39 kb |
Vizualizat: |
de 10445 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.74 MB |
Vizualizat: |
de 10445 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
188.48 kb |
Vizualizat: |
de 10445 ori |
|
_________________ https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos |
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Mar 24 Apr 2018 22:52:59 Titlul subiectului: |
194544 |
|
Azi ne despartim de garnitura #9-109 vagonul #9 ex MVB 1226 sosit la Oradea la 28.11.2001 si vagonul remorca B4D-MS #109 ex DVB 274 035-7 sosit la Oradea in data de 20.11.2003.
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Joi 26 Apr 2018 14:34:35 Titlul subiectului: |
194585 |
|
Garnitura T4D-B4D #28-128 a fost casata azi.
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Vin 04 Mai 2018 08:10:11 Titlul subiectului: |
194661 |
|
Alaltaieri si ieri garnitura 33-133 a fost casata.
Alaltaieri cuplurile 13-113 si 34-134 au fost recasatorite, ieri 13 avand remorca 113 renumerotata din 134.
LE: Azi remorca 113 este in curs de casare, surpriza e ca plugul 44 folosit ca vagon de manevra a remorcii va fi casat si el dupa care urmeaza vagonul 34
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
379.07 kb |
Vizualizat: |
de 9968 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
588.32 kb |
Vizualizat: |
de 9967 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
|