Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Stiri / Articole de presa despre transportul local - Iasi
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 28, 29, 30  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 14/Sep/2019
Mesaje: 6200
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 10 Iun 2010 11:27:30    Titlul subiectului: 128168

http://www.adevarul.ro/locale/iasi/Primaria_Iasi_mai_vrea_sa_indatoreze_bugetul_cu_inca_50_de_milioane_de_euro_0_277172641.html

"Șefii Primăriei Iași mai vor încă un credit de 50 de milioane de euro

Alina Stan

Miercuri 9 iun 2010

Iași

Gheorghe Nichita va prezenta în ședință de plen planul pentru contractarea unui nou credit

Primarul Gheorghe Nichita a anunțat astăzi că municipalitata a început procedurile pentru a contracta încă un împrumut de 50 de milioane de euro. Pe pagina de internet a instituției publice a fost postat un anunț de participare

După ce au tocat în ultimii doi ani banii din împrumutul Dexia, de 200 de milioane de lei, șefii Primăriei au făcut primul pas pentru a contracta un nou credit. Pe site-ul Primăriei Iași a fost postat un anunț de participare pentru o firmă de consultanță financiară care să ofere municipalității cele mai bune soluții de contractare a unui împrumut.

„Bugetul local este în declin, avem nevoie de bani pentru co-finanțarea proiectelor europene, în jur de 30 de milioane de euro, și pentru a continua proiectele de investiții demarate. Banii vor fi returnați în 10-25 de ani de la bugetul local“, a anunțat Nichita.

Acesta a precizat că săptămâna viitoare va fi finalizată lista cu proiectele pentru care este necesar împrumutul și va fi organizată o ședință extraordinară. Nichita nu a precizat care este valoarea estimată a serviciilor de consultanță financiară. Firmele interesate pot depune ofertele până pe 18 iunie.

Printre proiectele pentru care municipalitatea vrea să îndatoreze bugetul local se numără refacerea unor porțiuni de șine de tramvai, pasajul de la Hala Centrală, finalizarea lucrărilor din Tătărași , dar și cumpărarea a 50 de autobuze.
"

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 15/Sep/2019
Mesaje: 901
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 11 Iun 2010 05:54:44    Titlul subiectului: 128225

http://www.ziaruldeiasi.ro/local/mici-si-bere-pentru-angajatii-ratp~ni6ein

"Mici si bere pentru angajatii RATP

CRISTIAN ALBU

Vineri 11 Iunie 2010

De Ziua Transportatorului, angajatii RATP sarbatoresc cu mici si bere. Reprezentantii regiei de transport au afirmat ca angajatii care lucreaza astazi vor fi platiti dublu, fiind considerata zi libera.

Distractia pentru cei care au liber se tine la Ciric. "Nu se dau prime. Impreuna cu sindicatele, organizam aceasta iesire la Ciric, unde angajatii primesc mici si bere. Nu stim inca numarul celor care vor fi prezenti", a declarat Adrian Mihai, purtatorul de cuvint al RATP.

Acesta a specificat ca nu se stie deocamdata citi bani vor fi cheltuiti cu iesirea de la Ciric.

Anul trecut, la distractia data de Ziua Transportatorului, care a avut loc tot la Ciric, au venit aproximativ 450 de salariati."
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4347
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 15 Iun 2010 21:30:59    Titlul subiectului: 128439

Detalii financiare despre lucrarile aferente liniilor de tramvai. Sursa: cotidianul "Adevarul", editia din 15.06.2010. Link-ul este: http://www.adevarul.ro/locale/iasi/Iasi-_Baga_milioane_de_euro_in_sinele_de_tramvai_0_280772257.html

"Iași: Bagă milioane de euro în șinele de tramvai

Aleșii locali au aprobat într-o ședință extraordinară contractarea unui nou împrumut de 50 de milioane de euro. După ce au cheltuit în doi ani 200 de milioane de lei luați de la banca Dexia, șefii Primăriei și-au dat seama că au vistieria goală și că au nevoie de încă 51,2 milioane de euro.

Ca să aibă bani de refacere a trei tronsoane de linii de tramvai, pentru 50 de autobuze noi, să termine groapa de gunoi de la Țuțora, dar și să acopere craterul de la Hala Centrală, șefii municipalității susțin că au nevoie de 21,2 milioane de euro. Alte 30 de milioane sunt necesare pentru co-finanțarea a 12 proiecte estimate la 152 de milioane de euro din fonduri europene. Investițiile pe care șefii municipalității vor să le deruleze cu bani nerambursabili sunt în stadiul documentațiilor, cu excepția celui de amenajare a zonei de agrement Ciric.

Soluția găsirii unei finanțări rapide găsită de edili și aprobată de o parte din aleșii locali este cea a contractării unui nou credit bancar. „A lua împrumutul astăzi și a-l plăti în 20 de ani este un lucru avantajos. Cu banii din buget nu putem decât să menținem funcțional orașul“, a afirmat primarul Gheorghe Nichita. Proiectul de hotărâre prezentat astăzi în grabă într-o ședință extraordinară a fost aprobat cu 15 voturi, iar alți 12 aleși locali s-au abținut.

„Proiectele pentru care se dorește contractarea unui nou împrumut sunt consumatoare de bani și nu aduc venit pentru a plăti ratele și dobânzile la credit. Cu excepția investiției de la Ciric, a autobuzelor și poate a gropii de gunoi, în toate celelalte doar se bagă bani“, a spus consilierul Sorin Ionescu. Pe de altă parte, alesul local Radu Botez, care a votat proiectul de contractare a împrumutului a solicitat informații privind modul în care creditul Dexia a fost folosit. Jumătate din cei 200 de milioane de lei au fost alocați pentru asfaltări. Din acest împrumut s-au mai dat bani pentru modernizarea iluminatului public și la groapa de gunoi de la Țuțora.

Primăria va deschide ofertele băncilor interesate să ofere împrumutul pe 18 iunie.

Investițiile pentru credit
- Linie de tramvai Bucșinescu-3 milioane de euro;
- Linii de tramvai Tătărași-2,5 milioane de euro;
- Linie de tramvai Nicolae Iorga-2,2 milioane de euro;
- Achiziții 50 de autobuze-10 milioane de euro;
- Managementul deșeurilor-1,5 milioane de euro;
- Pasajul de la Hala Centrală-2 milioane de euro;
- La alte 12 proiecte de investiții cu bani UE este necesară o co-finanțare de 30 de milioane de euro."

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
cristian



Data înscrierii: 11/Iul/2009
Ultima vizita: 06/Aug/2019
Mesaje: 180
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 16 Iun 2010 08:15:51    Titlul subiectului: 128455

Citat:
Iași: Bagă milioane de euro în șinele de tramvai

Investițiile pentru credit
- Linie de tramvai Bucșinescu - 3 milioane de euro;
- Linii de tramvai Tătărași - 2,5 milioane de euro;
- Linie de tramvai Nicolae Iorga - 2,2 milioane de euro;
- Achiziții 50 de autobuze - 10 milioane de euro;
- Managementul deșeurilor - 1,5 milioane de euro;
- Pasajul de la Hala Centrală - 2 milioane de euro;
- La alte 12 proiecte de investiții cu bani UE este necesară o co-finanțare de 30 de milioane de euro.


http://www.adevarul.ro/locale/iasi/Iasi-_Baga_milioane_de_euro_in_sinele_de_tramvai_0_280772257.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 15/Sep/2019
Mesaje: 901
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 16 Iun 2010 20:56:41    Titlul subiectului: trtrtrtrr 128490

http://www.adevarul.ro/locale/iasi/Iasi a scris:

" Șantierul din Tătărași, blocat până în toamnă

http://www.adevarul.ro/locale/iasi/Iasi-_Santierul_din_Tatarasi-blocat_pana_in_toamna_0_281372265.html

Alina Stan
Miercuri 16 iun 2010

Edilii susțin că ar mai avea nevoie de peste 10 milioane de lei pentru a termina investiția.

Gropi, pietriș, treceri de pietoni nemarcate și stații de tramvai neamenajate, acestea sunt doar câteva urme alte unei „investiții“ demarate de șefii Primăriei în 2008. „Trebuie să fac echilibristică când urc și cobor din tramvai. Într-o zi o să-mi rup piciorul“, a spus Maria Vieru, care locuiește în Tătărași.

Lucrările de refacere a șinei de tramvai de aproape 2 kilometri dintre Doi Băieți și Nicoriță au fost atribuite în urmă cu doi ani grecilor de la Themeli, care aveau ca subcontractanți societatea Compania Feroviară Câmpulung Moldovenesc. Lucrările de aproape 18 milioane de lei trebuiau finalizate încă de toamna trecută.

Bani din împrumut
Deși constructorul nu a respectat termenul de finalizare a investiției, șefii Primăriei în loc să aplice sancțiuni a majorat contractul de lucrări cu încă șase milioane de lei. Directorii Primăriei susțin că, în cel mai bun caz, șantierul din Tătărași va fi închis până în toamnă. „SCCF Câmpulung Moldovenesc lucrează la montarea stâlpilor și sperăm ca până pe 15 septembrie să fie terminate asfaltările“, a spus Mihai Chirica, directorul tehnic al Primăriei.

Reprezentanții SCCF Câmpulung Moldovenesc susțin că, tehnic, ar putea termina lucrările de asfaltare până în toamnă, dar că municipalitatea mai are de achitat lucrări deja executate.
Firmele care au lucrat în Tătărași au primit în jur de 8 milioane de lei și ar mai fi de achitat alte 10 milioane de lei pentru lucrări deja executate. Edilii au anunțat că pentru a finaliza investiția mai au nevoie de 2,5 milioane de euro. Banii ar vrea să-i aloce din împrumutul de 50 de milioane de euro."
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 15/Sep/2019
Mesaje: 901
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 16 Iun 2010 22:28:12    Titlul subiectului: 128492

www.curierul-iasi.ro. a scris:

"Primăria Iași a depus proiectul dezvoltării axei de transport Est – Vest

(...)
Axa Est – Vest în cifre

1) Modernizarea rețelei stradale vizează refacerea a 6,3 kilometri de drum cu o suprafață totală de carosabil de 123.421,24 mp și cuprinde următoarele străzi:

- Șos. Păcurari (L= 1.815 ml; S= 42.462 mp),

- Str. Păcurari (L= 1.953 ml; S=31.418,64 mp),

- Piața Mihai Eminescu (L=302 ml; S= 7.712 mp),

- Bd. Independenței (L=1.248,10 ml; S= 27.458,20 mp),

- Str. Elena Doamna (L=1.012 ml; S=14.370,40 mp).

2) Refacerea și modernizarea tramei stradale

3) Reabilitarea trotuarelor aferente străzilor reabilitate, pe o suprafață de 33.403,62 mp;

4) Crearea de piste de bicicliști aferente străzilor reabilitate pe o suprafață de 7.535,12 mp

5) Îmbunătățirea sistemului de marcaj rutier, prin realizarea a:

- 35,39 km de marcaje rutiere longitudinale simple și duble;

- 2.720 mp de marcaje rutiere transversale;

- 435 bucăți de semne rutiere și montarea acestora.

6) Construirea unui pasaj subteran (pasajul Mihai Eminescu), cu o lungime de 286,4 metri, o lățime de 10 m și o înălțime de 5m, având două benzi pe fiecare sens de circulație (cu o lațime de 3,5 m fiecare și 2 trotuare cu o lațime de 1,5 m de o parte și de alta a părții carosabile) și rampe de acces dinspre str. Păcurari și blvd. Independenței.

7) Reabilitarea liniei de tramvai de pe strada Elena Doamna: 1.184 ml cale simplă.

8 ) Reamenajarea spațiilor verzi existente: 10.671,90 mp"


Articolul complet : http://curierul-iasi.ro/primaria-iasi-a-depus-proiectul-dezvoltarii-axei-de-transport-est-vest-309

www.curierul-iasi.ro. a scris:

"Împrumut pentru investiții

Consiliul Local a aprobat contractarea unui credit de maxim 50 milioane euro pentru cofinanțarea ce revine primăriei în proiectele europene. Lista este completată cu finanțările necesare pentru continuarea unor investiții locale

Municipiul Iași va contracta un nou credit bancar pentru a asigura finanțarea investițiilor din oraș. Împrumutul este necesar pentru acoperirea cofinanțării ce revine primăriei în proiectele europene, dar și pentru continuarea unor investiții cu finanțare locală. Estimările municipalității vizează un credit de maxim 50 milioane de euro care ar acoperi necesarul pentru investiții. "

Consiliul Local, întrunit în ședință extraordinară a aprobat contractarea creditului cu 15 voturi pentru și 12 abțineri. Practic, consilierii PSD și PNL au avizat creditul, în schimb consilierii PD-L s-au abținut.

„Avem nevoie de acest împrumut pentru susținerea investițiilor și pentru a nu pierde finanțările europene nerambursabile. Bugetul local este afectat de criză și așa cum la nivel central s-a contractat împrumutul FMI, suntem și noi nevoiți să apelăm la credit pentru a continua dezvoltarea orașului”, a explicat primarul Gheorghe Nichita. Pe de cealaltă parte, consilierii PDL s-au arătat preocupați de felul în care au fost cheltuiți banii din creditul anterior și au observat că proiectele europene nu sunt aducătoare de profit. „Doar proiectul privind Ciricul și achiziția de autobuze pot aduce profit. În schimb, proiectele privind infrastructra sunt doar consumatoare de fonduri”, a precizat consilierul Sorin Ionescu.

Investițiile suportate din credit

Cea mai mare parte a fondurilor (30 milioane de euro) urmează să acopere cofinanțarea ce revine primăriei în cele 12 proiecte europene pe care le derulează. Mai precis, fiecare proiect european cu finanțare nerambursabilă de la UE presupune o cotă variabilă de contribuție locală. Pentru proiectele înaintate de municipalitatea ieșeană este nevoie de o contribuție de 30 milioane euro la un total de 152,4 milioane euro. Cele 12 proiecte sunt în cea mai mare parte proiecte mari de infrastructură cum ar fi reabilitarea străzilor din zona istorică, construirea pasajului Octav Băncilă, modernizarea arterelor de pe axa Est- Vest și artera funcțională Sud. Alături de aceste proiecte, este necesară cofinanțarea pentru construcția unei noi autogări a municipiului, modernizarea bazei de agrement Ciric, reabilitarea Centrului de bătrâni Sf. Parascheva sau înființarea Muzeului Municipal.

Proiectele europene conțin doar o parte a finanțărilor suportate prin credit. Alte 6 proiecte sunt obiective de investiții suportate integral din fonduri locale. Astfel, 7 milioane de euro urmează să acopere costurile modernizării liniilor de tramvai de pe tronsoanele Bucșinescu – Calea Chișinăului, Nicolae Iorga (Bazar) – Calea Chișinăului și finalizarea lucrărilor din Tătărași. Alte 10 milioane euro sunt rezervate pentru achiziția a 50 de autobuze, iar 2 milioane urmează să acopere costurile de definitivare a pasajului subteran Hala Centrală. De asemenea este inclusă în finanțrea prin credit și contribuția necesară pentru depozitul ecologic de deșeuri.

„Trebuie să continuăm modernizarea liniilor de tramvai pe tronsoanele ce parcurg drumurile naționale. Sunt bani guvernamentali pentru reabilitarea carosabilului și riscăm să îi pierdem dacă nu avem fondurile pentru înlocuirea liniilor de tramvai. Pe de altă parte este necesară achiziția de noi autobuze pentru că în acest moment RATP are un deficit de 80 de mașini la stradă”, a precizat primarul Gheorghe Nichita.

Investițiile ce vor fi suportate din împrumut:

TITLUL OBIECTIVULUI VALOAREA INVESTITIEI
Proiecte cu finanțare locală
-Linie de tramvai Bucsinescu – C.E.T. – Calea Chisinaului 3.000.000euro
-Linie de tramvai Nicolae Iorga
(Bazar – Calea Chisinaului) 2.200.000 euro

-Achizitii autobuze 10.000.000 euro
-Pasaj Hala Centrala 2.000.000 euro
-Managementul deseurilor 1.500.000 euro
-Finalizare linie de tramvai & carosabil Tatarasi (Piata Chirila – Piata Doi Baieti) 2.500.000 euro
-Total proiecte cu finantare locala 21.200.000 euro
-Proiecte cu finanțare europeană
-Centrul Tehnologic Regional 4.738.336 euro
-Dezvoltarea rețea rutieră în zona culturală, istorică și turistică a Municipiului Iași 21.878.972 euro
-Axa de dezvoltare Nord – Sud Pasaj “Octav Băncilă” 21.109.546 euro
-Dezvoltarea axei de transport Est – Vest în Municipiul Iași21.795.394 euro
-Dezvoltare și reabilitare arteră funcțională Sud – Municipiul Iași 22.000.000 euro
-Creșterea accesibilității spre zona centrală, economică și comercială a Polului de Creștere Iași 1.875.000 euro
-Centrul intermodal de transport Autogara Iași 22.458.532 euro
-Implementare sistem management de trafic 17.000.000 euro
-Reabilitarea și modernizarea Centrului de bătrâni Sf. Parascheva Copou din Iași 2.500.000 euro
-Înființare Muzeul Municipal Iași 1.375.000 euro
-Reabilitare Mănăstirea Golia – etapa II 4.000.000 euro
-Zona de agreement CIRIC 11.656.057 euro
-Total proiecte cu finantare europeana 152.386.840 euro
-Necesar pentru cofinanțarea proiectelor europene 30.000.000 euro
-Total general necesar 51.200.000 euro


http://curierul-iasi.ro/imprumut-pentru-investitii-465
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 15/Sep/2019
Mesaje: 901
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 21 Iun 2010 07:31:15    Titlul subiectului: 128686

Buna Ziua Iasi a scris:
Masurile de austeritate la regii:O picatura intr-un ocean de datorii

Vineri, 18 Iunie 2010

Ion MUSET

Economiile facute de catre sefii regiilor prin masurile de austeritate aplicate sunt insignifiante in raport cu nivelul datoriilor acestora  Din economiile facute, Regia Autonoma de Transport Public si-ar plati datoriile istorice in aproape 14 ani  CET Iasi face o economie de 2,1 milioane lei, dar are de achitat datorii de cel putin 36 milioane euro

Masurile de austeritate luate de sefii de regii nu par sa dea deocamdata rezultatul scontat. Salariile micsorate, disponibilizarile, somajul tehnic, blocarea posturilor sau eliminarea orelor suplimentare nu aduc decat economii insignifiante la bugetul institutiilor subordonate Consiliului Local. Un exemplu in acest sens il constituie economiile facute de catre doi dintre cei mai mari angajatori din Iasi - Regia Autonoma de Transport Public (RATP) si Centrala Electrica de Termoficare (CET). Ambele institutii subordonate sunt pline de datorii, atat la furnizori, cat si la bugetul statului. Pentru a reduce cat de cat cheltuielile financiare, sefii RATP au ales sa elimine din organigrama 163 de posturi. Dintre acestea, doar 80 erau ocupate pana la 1 iunie. O alta decizie a fost eliminarea tichetelor de masa. Cele doua masuri duc la o economie de 558 mii lei pe luna sau de aproximativ 6,7 milioane lei pe an. Astfel, aplicand aceste masuri, sefii RATP si-ar putea acoperi datoriile de 100 de milioane lei la bugetul statului in aproape 15 ani! "Acestea sunt doar cateva dintre masurile luate pentru a ne diminua cheltuielile. Odata cu aplicarea noului plan de transport, se vor impune si alte masuri de austeritate. De exemplu, vom limita numarul orelor parcurse cu microbuzele, de la 252,4 mii ore la 92,1 mii ore", a declarat Adrian Mihai purtatorul de cuvant al RATP.

http://www.bzi.ro/o-picatura-intr-un-ocean-de-datorii-175005

Buna Ziua Iasi a scris:

RATP risca sa ramana fara electricitate
Luni, 21 Iunie 2010
Ion MUSET

Firma Tinmar IND a amenintat in trei randuri ca va lasa societatea fara curent electric din cauza datoriilor  RATP are de achitat o datorie de 1,5 milioane lei si la aceasta suma se adauga si factura lunara care este estimata la 350 mii lei

Regia Autonoma de Transport Public (RATP) a reusit intr-un final sa-si asigure mijloacele de transport, iar politile de asigurare vor fi incheiate cu aceeasi societate de asigurari. Astfel, Omniasig Vienna Insurance Group si Astop Broker de Asigurare Bihor vor livra politele de asigurare pentru mijloacele de transport ale RATP pentru urmatoarele sase luni. Contractul a fost incheiat pentru jumatate de an din cauza contestatiilor depuse de catre Allianz Tiriac Asigurari. "Noi am demarat licitatia inca de anul trecut, stabilind o prevedere financiara de 700 mii lei. Procedura a fost contestata, astfel ca am fost nevoiti sa incheiem un act aditional cu fosta societate de asigurari. Acum am incheiat un nou contract, valabil pana la sfarsitul anului. Astfel, in loc de 700 de mii lei, noul contract s-a redus la 285 mii lei, dar pentru jumatate de an", a explicat Maricel Gherca, directorul RATP. Curios este insa faptul ca acelasi cuantum al ofertei a fost avansat de catre Omniasig Vienna Insurance Group si la licitatia organizata la sfarsitul anului trecut, lucru contestat de altfel de catre reprezentantii Allianz Tiriac Asigurari la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor (CNSC). Atunci, CNSC a respins contestatiile privind anularea licitatiei si reluarea procedurii, dar a admis o cerere de interventie in interes propriu, formulata de catre Omniasig Vienna Insurance Group. Astfel, procedura de atribuire a continuat, iar RATP a ramas cu acelasi operator de asigurari. Conform contractului, RATP va primi polite de asigurare pentru 111 tramvaie, 87 de autobuze, 50 microbuze, precum si 31 de autovehicule din parcul auxiliar. In alta ordine de idei, o problema legata de furnizorul de energie electrica apasa din nou pe RATP. Firma Tinmar IND a amenintat in 3 randuri ca va lasa societatea fara curent electric din cauza datoriilor. RATP are de achitat o datorie de 1,5 milioane lei. La aceasta suma se adauga si factura lunara care este estimata la 350 mii lei. "Ei ne-au somat in trei randuri sa le achitam 2,5 milioane lei. Am platit in ultima clipa un milion de lei pentru a nu ramane fara curent. Am ramas cu o datorie de 1,5 milioane lei, pentru care am reusit sa obtinem o esalonare. Am consumat foarte mult curent pe timp de iarna, dar il vom reduce acum pentru a ne putea plati datoriile", a mai spus Maricel Gherca.


http://www.bzi.ro/ratp-risca-sa-ramana-fara-electricitate-175325
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 14/Sep/2019
Mesaje: 6200
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 22 Iun 2010 06:54:32    Titlul subiectului: 128756

Cand e sa faca ceva bun, rar se gaseste vreunul, cand insa e vorba de pus bete-n roate, se gasesc o gramada...

http://www.adevarul.ro/locale/iasi/Imprumutul_Primariei_de_50_de_milioane_de_euro-contestat_la_Prefectura_0_284372054.html

"Iași: Împrumutul Primăriei de 50 de milioane de euro, contestat la Prefectură

Gabriela Toma

21 iun 2010

Iași

Șantierele la liniile de tramvai fac parte din peisajul normal al IașiuluiViceprimarul Gabriel Grigore a făcut luni o plângere la Prefectură referitoare la legalitatea aprobării în plenul Consiliului Local a împrumutului de 50 de milioane euro.

Viceprimarul împreună cu un grup de consilieri locali au contestat faptul că proiectul de hotărâre trebuia să fie adoptat cu două treimi și nu cu majoritatea simplă.

„Am primit o solicitare din partea viceprimarului pentru a analiza cu atenție hotărârea de CL. Voi analiza legalitatea acestei hotărâri și în cazul în care vor fi neregului, voi face plângere în contencios administrativ", a spus prefectul Dragomir Tomașeschi.

Plenul CL a decis în ședința ordinară de săptămâna trecută contractarea de către municipalitate a unui împrumut de 50 de milioane de euro pentru cofinanțarea proiectelor europene.

Ieșenii ar trebui să achite acest credit timp de 20 de ani, folosit pentru finalizarea proiectelor de modernizare a liniilor de tramvai, a pasajului subteran de la Hala Centrală sau pentru achiziția a 50 de autobuze noi.
"

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 15/Sep/2019
Mesaje: 901
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 23 Iun 2010 10:34:33    Titlul subiectului: 128816

Iasi Plus a scris:
Pasajul subteran de la BCU, gata in cel mult doi ani
Cristina Negoita marți 22 Iun 2010


Inca un proiect dintre cele opt care fac parte din Planul Integrat de Dezvoltare pentru Polul de Crestere a primit avizul Agentiei Regionale de Dezvoltare Nord-Est. Este vorba despre Axa de transport Est-Vest, care presupune reabilitarea strazii Pacurari, Soselei Pacurari, dar si refacerea liniei de tramvai de pe tronsonul Anastasie Panu Bucsinescu si construirea pasajului subteran Mihai Eminescu. Acesta este un pasaj subteran, construit in zona Bibliotecii Centrale Universitare, si care are rolul de a lega cartierul Pacurari de centru si de a descongestiona traficul. Proiectul este in valoare de 21,5 milioane de euro. "Mai avem nevoie de vreo doua avize, apoi vom merge sa semnam contractul de finantare”, a spus primarul Gheorghe Nichita.
http://www.iasiplus.ro/news/5/28221/Pasajul+subteran+de+la+BCU,+gata+in+cel+mult+doi+ani.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 15/Sep/2019
Mesaje: 901
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 24 Iun 2010 04:24:17    Titlul subiectului: 128873

Buna Ziua Iasi a scris:
Austriecii, ingrijorati ca Primaria va falimenta RATP
Joi, 24 Iunie 2010
Ion MUSET

Managementul lui Gheorghe Nichita i-a speriat pana si pe partenerii austrieci ai Regiei Autonome de Transport Public (RATP). Acestia s-au aratat ingrijorati de o posibila falimentare a institutiei de catre Primaria ieseana. Astfel, Alfred Fleissner, reprezentantul MT-Eisenbahnbedarf, care detine Muzeul tramvaielor din Mariazell (Austria), a cerut lamuriri vizavi de soarta RATP, cu care colaboreaza de mai bine de 10 ani pentru restaurarea tramvaielor de epoca. Acesta se teme sa nu piarda colaborarea cu regia ieseana, mai ales ca prin tramvaiele restaurate la Iasi, RATP a obtinut o reclama gratuita foarte buna. Totul se trage de la posibila falimentare a RATP odata cu implementarea planurilor de reorganizare a institutiei. Astfel, intr-o adresa transmisa primarului Gheorghe Nichita acesta solicita mentinerea activitatii de restaurare a tramvaielor austriece, dar si o serie de garantii din partea municipalitatii. Iata ce a solicitat autoritatilor iesene Alfred Fleissner pe data de 15 iunie 2010. "Cu mare ingrijorare am auzit de la Dl. Director General Gherca (Maricel Gherca, directorul RATP - n.r.) ca din partea administratiei orasului este planuit ca momentan regia de transport RATP Iasi sa mearga in faliment si sa fie creata o noua regie de transport pentru tramvaie. Pe baza unei conlucrari bune cu administratia orasului Iasi, a primariilor si a conducerii regiei de transport, ma adresez D-voastra. In ultimii 10 ani, domeniul «Restaurare» din cadrul Regiei de Transport Iasi a restaurat exceptional pentru noi 10 vehicule si noi am facut o deosebit de buna reclama cu acestea pentru Iasi. In contrapartida, noi am livrat catre Iasi in valoare de mai multe sute de mii de euro sine, macaze, material de linie de alimentare aeriana, troleibuze si asa am ajutat regia de transport de a economisi o mare cheltuiala financiara, caci noi am calculat toate aceste materiale in contrapartida cu munca de restaurare a regiei de transport. Momentan sunt in curtea regiei 6 vagoane motor, an de constructie 1899-1928, si un vagon remorca, an de constructie 1923, care mai mult sau mai putin sunt incepute si se gasesc in stadiu de restaurare. Toate aceste vehicule stau sub protectia monumentelor istorice si de aceea nu trebuie sa se piarda. La regia de transport, in momentul de fata noi avem un bonus de circa 100.000 euro pe care, ca si vagoanele, nu vrem si nu putem sa le pierdem. Avand in vedere situatia de fata, va rugam de interventia D-voastra si in primul rand de promisiunea D-voastra de a ne ajuta sa nu pierdem aceasta suma importanta de bani si vagoanele noastre istorice si de a putea continua colaborarea noastra conform relatiilor noastre bune si contractelor inca valide si de a putea pe mai departe restaura si termina lucrarile si cu viitoarea regie de transport, egal cum se va numi", se arata in scrisoarea transmisa de Alfred Flaissner catre reprezentantii municipalitatii .


http://www.bzi.ro/austriecii-ingrijorati-ca-primaria-va-falimenta-ratp-175872


Ultima modificare efectuată de către Cosmin Sandu la Joi 24 Iun 2010 14:48:23, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 15/Sep/2019
Mesaje: 901
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 24 Iun 2010 14:46:18    Titlul subiectului: 128896

Ziarul de Iasi a scris:
"Fiscul nu a reusit sa vinda nici unul dintre autobuzele RATP scoase la licitatie

Fiscul nu a reusit sa gaseasca cumparatori pentru cele 22 de autobuze scoase la licitatie a doua oara, desi pretul a fost redus cu 25% fata de cel initial. Pretul mediu al unui autobuz a ajuns la 5500 de lei, urmind ca, la viitoarea licitatie, sa mai fie redus cu inca 25%."


http://www.ziaruldeiasi.ro/local/fiscul-nu-a-reusit-sa-vinda-nici-unul-dintre-autobuzele-ratp-scoase-la-licitatie~ni6fms


Ultima modificare efectuată de către Cosmin Sandu la Vin 25 Iun 2010 05:55:36, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 15/Sep/2019
Mesaje: 901
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 25 Iun 2010 05:54:38    Titlul subiectului: Victorie ! 128915

Evenimentul a scris:
RATP a scăpat de amenzile de 60.000 de lei pentru autobuzele bulgărești

Conducerea RATP își poate freca mâinile de bucurie. Regia de transport a scăpat de plata unei sume substanțiale, grației magistraților Judecătoriei

Procesul intentat de juriștii RATP Poliției Rutiere a avut drept punct de plecare un control desfășurat pe 23 martie. Atunci, polițiștii au oprit patru autobuze bulgărești dintre cele douăzeci închiriate. Pentru că șoferii nu le-au putut arăta agenților copii ale licenței de transport, regia s-a ales cu patru amenzi de câte 15.000 de lei, pe care însă le-a contestat în instanță.

Juriștii RATP au susținut că procesele verbale de contravenție sunt lovite de nulitate, deoarece nu polițiștii aveau dreptul să le întocmească, ci doar funcționarii Autorității Rutiere Române. Un alt argument a vizat faptul că s-a invocat OUG 109/2005 (privind transporturile rutiere), deși pentru cel local de persoane există norme speciale. „Deși a fost vorba despre aceeași contravenție, regia a fost amendată de patru ori. Potrivit legii, amenzile pot fi cumulate, dar nu trebuie să depășească de două ori cuantumul sancțiunii maxime, adică 40.000 de lei”, s-au mai apărat reprezentanții regiei.

Ieri, judecătorii au dat verdictul. Ei au admis plângerea și au anulat procesele verbale. Decizia poate fi însă atacată cu recurs de către Poliția Rutieră. (Ș.Czeller)

Juriștii RATP au susținut că procesele verbale de contravenție sunt lovite de nulitate, deoarece nu polițiștii aveau dreptul să le întocmească, ci doar funcționarii ARR

http://www.evenimentul.ro/articol/ratp-a-scapat-de-amenzile-de-60000-de-lei-pentru-autobuzele-bulgaresti.html


Ultima modificare efectuată de către Cosmin Sandu la Sâm 26 Iun 2010 00:37:49, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 15/Sep/2019
Mesaje: 901
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 26 Iun 2010 14:08:18    Titlul subiectului: 129004

Iasi Plus a scris:
Guvernul obliga Primaria sa taie subventiile la RATP si incalzire
Cristina Negoita/vineri 25 Iun 2010

Un nou act normativ al Guvernul diminueaza drastic fondurile alocate Primariei. Acest lucru va avea drept consecinta renuntarea la abonamentele gratuite pentru pensionari, la subventia la incalzire si la investitiile in invatamantul preuniversitar. Practic, Guvernul va diminua masiv cotele defalcate din impozitul pe venit care revin primariilor si va limita numarul angajatilor, ceea ce va duce la disponibilizari masive in administratia publica. Proiectul de OUG privind modificarea legii 273/2006 privind finantele publice locale prevede diminuarea cu 12% a cotei din impozitul pe venit alocate la bugetele locale. La nivelul municipiului Iasi, aceasta diminuare inseamna cu 40-55 de milioane de lei mai putin, iar lipsa acestei sume ar afecta sectoare importante precum subventiile la transportul in comun si la energia termica. "Asta inseamna ca nu vom mai putea sigura investitiile la scoli, adica la invatamantul privat si gimnazial. Sunt decizii care nu au fost bine calculate. In ultimii ani, primariile mari au facut performanta in administratia publica, in infrastructura. Dar acum se vor bloca orasele, deoarece investitorii care veneau pana acum nu vor mai fi. In consecinta, nici locuri de munca nu se vor mai putea crea”, a spus primarul Gheorghe Nichita. El considera ca proiectul de ordonanta de urgenta a fost facut fara consultarea primarilor: "Guvernantii sunt de neinteles – premierul Emil Boc, ministrul Economiei Adriean Videanu au fost primari de orase mari, deci ar trebui sa stie ca ordonanta loveste primariile. La noi, aceasta reducere inseamna sa nu mai dam abonamente gratuite pensionarilor si nici subventii la energia termica, dar speram sa nu se ajunga pana acolo. Deocamdata, am vorbit cu primarii din Asociatia Municipiilor din Romania. Urmeaza sa facem un comitet director al asociatiei si sa luam niste decizii”, a mai spus primarul.


http://www.iasiplus.ro/news/5/28561/Guvernul+obliga+Primaria+sa+taie+subventiile+la+RATP+si+incalzire.html
___________________________________________________________________________
Buna Ziua Iasi a scris:
Ambasada Austriei, speriata de falimentul RATP
Sambata, 26 Iunie 2010

 Scrisoarea partenerilor austrieci ai Regiei Autonome de Transport Public, ingrijorati de o posibila falimentare a institutiei, a agitat spiritele printre reprezentantii administratiei publice locale  Ambasada Austriei a solicitat lamuriri vizavi de soarta regiei, dar si a contractului privind restaurarea tramvaielor austriece  Sefii RATP sustin ca vor continua contractul cu austriecii, dar vor solicita schimbarea conditiilor de remunerare pentru tramvaiele reconditionate

Scrisoarea transmisa de catre Alfred Fleissner, reprezentantul MT-Eisenbahnbedarf, care detine Muzeul tramvaielor din Mariazell (Austria), publicata in exclusivitate de BUNA ZIUA IASI, a pus pe jar conducerea Regiei Autonome de Transport Public (RATP). La cererea ambasadei Austriei, acestia vor trebui sa ofere lamuriri legate de viitorul RATP, dar si de colaborarea pe care o au cu MT-Eisenbahnbedarf. Prin scrisoarea transmisa reprezentantilor municipalitatii de catre Alfred Fleissner, acesta solicita o comunicare oficiala intrucat auzise ca Primaria intentioneaza sa falimenteze RATP. Asta ar duce implicit la pierderea contractului pe care austriecii l-au incheiat cu regia ieseana pentru restaurarea unor tramvaie construite in secolul trecut. Pana acum, RATP a restaurat 10 tramvaie, pentru care a primit de la austrieci piese de schimb, sine, macazuri, material de linie de alimentare aeriana si chiar troleibuze. Pe langa acestea, in curtea regiei mai sunt sase vagoane motor, an de constructie 1899 - 1928, precum si un vagon remorca din 1923, care urmeaza a fi restaurate. Austriecii mai au si un bonus de 100 mii euro oferit celor de la RATP. In replica, sefii regiei sustin ca nu vor rezilia contractul cu partenerii austrieci, dar vor continua colaborarea doar daca austriecii vor plati pentru activitatea de restaurare. Astfel, pentru fiecare tramvai reconditionat, RATP va solicita minim 50 mii euro. "Le vom comunica ca nu vom rezilia contractul, dar vom solicita schimbarea conditiilor trecute in acesta. Nu vom mai primi piese de schimb sau alte agregate oferite de austrieci, dar vom solicita plata pentru reconditionarea vagoanelor. Un vagon restaurat la Iasi se ridica la cel putin 50 mii euro. Vom solicita insa majorarea acestui prag, intrucat cheltuielile de reconditionarea a acestora au crescut foarte mult in ultima perioada", a declarat Maricel Gherca, directorul RATP. Compartimentul de restaurari tramvaie a fost infiintat in 1998, cand RATP a incheiat un contract pentru reconditionarea tramvaielor austriece. De atunci, au fost restaurate zece tramvaie, care au ajuns in orase ca Viena, Salzburg, Saint Polten sau Baden.

http://www.bzi.ro/ambasada-austriei-speriata-de-falimentul-ratp-176261
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 14/Sep/2019
Mesaje: 6200
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 30 Iun 2010 09:56:34    Titlul subiectului: 129179

http://www.adevarul.ro/locale/iasi/Afacere-bomba_langa_viitoarea_autogara_0_289171455.html

"Iași:Afacere cu petrol lângă viitoarea autogară din Tudor Vladimirescu

Alina Stan

Marți 29 iun 2010

Iași

În Tudor, lângă viitoarea autogară, se lucrează doar la amenajarea benzinăriei

Firma Unistil va deschide la mijlocul lunii viitoare o benzinărie în Tudor, în apropierea garajului regiei de transport. Operatorul privat care deține mai multe trasee de transport în comun în oraș va dezvolta un business profitabil în poarta viitoarei autogări care va deservi toată Moldova.

Planurile pentru proiectul de amenajare a unui centru modern de transport sunt blocate în contestații, cu toate acestea în apropierea garajului RATP se lucrează de zor. Firma Unistil, care a cumpărat fosta stație peco a regiei de transport și a concesionat teren de la Primărie, a început modernizarea unei benzinării.

„Se schimbă pompele și se igienizează spațiul. Am luat în franciză Lukoil și voi folosi stația atât pentru mașinile noastre de la Unistil, cât și pentru terți“, a afirmat Vasile Pușcașu, patronul firmei Unistil.

Acesta a anunțat că după 10 iulie va da în folosință stația RATP pe care a cumpărat-o de la Fisc cu 1,5 milioane de lei. În urmă cu câteva luni, firma a concesionat de la Primărie în jur de 1.600 de metri pătrați, terenul de sub stația peco. Pentru această suprafață, firma achită o redevență de peste 20.000 de euro anual. Potrivit hotărârii de Consiliu Local, contractul încetează dacă municipalitatea are nevoie de teren pentru dezvoltarea viitoarei autogări. În schimb, dacă Primăria va trebui să extindă centrul de transport va fi nevoită să achite de la bugetul local către firma privată suma solicitată de aceasta pentru a renunța la benzinărie.

Macheta viitoarei autogări.

Cei care au pregătit primele studiile pentru viitoarea autogară au susținut că centrul de transport va beneficia de acces doar dinspre bulevardul Tudor Vladimirescu, cel dinspre Splai Bahlui fiind obstrucționat de actuala benzinărie.

Autogara rămâne în proiect

Directorii Primăriei au menționat că licitația pentru proiectarea centrului de transport care va fi amplasată în Tudor Vladimirescu, pe locul actualului garaj al RATP, este contestată. Astfel, investiția va fi demarată mult mai târziu față de perioada anunțată inițial.

Șefii municipalității intenționau să depună proiectul de amenjare a autogării, estimat la 90 de milioane de lei, pe fonduri europene. Însă, documentația va trebui modificată din cauza majorării TVA.
"

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 15/Sep/2019
Mesaje: 901
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 07 Iul 2010 09:34:49    Titlul subiectului: 129591

Buna Ziua Iasi a scris:
RATP ramane fara buget
Luni, 05 Iulie 2010

Consilerii locali nu au aprobat, in sedinta ordinara de astazi, proiectul de hotarare referitor la bugetul de venituri si cheltuieli pe anul 2010 al Regiei Autonome de Transport Public (RATP) Iasi. 13 consilieri s-au abtinut de la vot. Reprezentantii municipalitatii au cerut reprezentantilor RATP sa intocmeasca un nou proiect care sa tina cont de modificarile fiscale intrate in vigoare de la 1 iulie.
http://www.bzi.ro/ratp-ramane-fara-buget-177596
_____________________________________________________________________
Iasi Plus a scris:
Fiscul incearca din nou sa vanda harburile RATP

Pe 19 iulie, Directia Generala a Finantelor Publice Judetene va scoate din nou la vanzare, pentru a treia oara, 22 de autobuze Ikarus care au fost sechestrate Regiei Autonome de Transport Public. Pretul acestora a scazut fata de a doua procedura cam cu 25%, ele costand acum in jur de 3.700 de lei bucata. Autobuzele nu mai circula de ani buni, din cauza ca sunt uzate moral si fizic. Ele sunt bune acum doar pentru a fi duse la unitati de tip Remat. Mijalocele de transport ale regiei au fost sechestrate de DGFPJ din cauza datoriilor RATP la bugetul consolidat al statului, care depasesc 80 de milioane de lei. (Cristina Negoita).
http://www.iasiplus.ro/news/5/29292/Fiscul+incearca+din+nou+sa+vanda+harburile+RATP.html
_____________________________________________________________________________
Buna Ziua Iasi a scris:
"Control la achizitiile RATP

Miercuri, 07 Iulie 2010
Ion MUSET

Regia Autonoma de Transport Public (RATP) Iasi va fi verificata de catre inspectorii Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice (ANRMAP). Controlul a inceput ieri, in urma reclamatiei facute la Parchet de catre Directia Generala a Finantelor Publice a Judetului (DGFPJ) in cazul achizitiei a 20 de autobuze Van Hool A500. Inspectorii ANRMAP vor verifica contractul prin care au fost inchiriate aceste autobuze si ulterior cumparate de la firma bulgareasca Shans Tour LTD. Sesizarea ANRMAP a fost transmisa sefilor regiei in data de 2 iulie. "Intr-adevar, exista o astfel de adresa conform careia noi trebuie sa punem la dispozitia celor de la ANRMAP contractul de inchiriere a acelor autobuze, actul aditional prin care a fost prelungita aceasta procedura, precum si modalitatea de achizitie a autobuzelor. Initial, noi aveam nevoie de acele autobuze pentru o perioada de 6 luni, atat cat trebuiau sa dureze lucrarile de modernizare la liniile de tramvai. Nu avea rost sa le inchiriem si sa le inmatriculam in Romania, pentru ca altfel am fi fost nevoiti sa achitam mai multi bani pentru taxa de prima inmatriculare. Cum lucrarile la liniile de tramvai s-au prelungit, a trebuit sa mai inchiriem autobuzele pentru inca 3 luni. Ulterior am fost nevoiti sa le cumparam", a declarat Maricel Gherca, directorul RATP. Inspectorii DGFPJ au sesizat Parchetul de pe langa Judecatoria Iasi, afirmand ca cele 20 de autobuze au fost inchiriate ilegal, intrucat plata pentru aceasta procedura s-ar fi facut in avans, respectiv inainte de receptionarea autobuzelor. Mai mult, RATP a achitat pentru autobuze o suma mai mare decat cea convenita initial in contractul incheiat cu Shans Tour Ltd. Bulgaria. Astfel, inspectorii de la Fisc au constatat ca RATP a achitat firmei Shans Tour LTD cu 166.725 lei mai mult decat s-a prevazut prin contractul completat cu actul aditional. In replica, oficialii RATP au afirmat ca diferenta de 166.725 lei platita in plus la contract constituie cheltuielile de transport, RCA si inspectia tehnica periodica, efectuate dupa inchirierea autobuzelor. "Noi le-am adus atunci cu soferii nostri din Olanda si le-am inmatriculat in Bulgaria pentru a reduce cheltuielile", a mai spus Maricel Gherca."

http://www.bzi.ro/control-la-achizitiile-ratp-177854
____________________________________________________________________________
Buna Ziua Iasi a scris:
"Trafic infernal pe Elena Doamna
Miercuri, 07 Iulie 2010

Si astazi, traficul rutier se desfasoara cu dificultate pe strada Elena Doamna, mai ales pe sensul de mers spre bulevardul Independentei. Circulatia este data peste cap de interventiile ApaVital din zona Cinci Drumuri si ale RATP la liniile de tramvai din Targu Cucu. Se circula bara la bara intre Bucsinescu si Targu Cucu. Traficul in zona intersectiei strazilor Elena Doamna si Anastasie Panu este dirijat, la aceasta ora, de un echipaj de la Politia Rutiera."

http://www.bzi.ro/trafic-infernal-pe-elena-doamna-177936
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 15/Sep/2019
Mesaje: 901
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 08 Iul 2010 05:04:27    Titlul subiectului: 129620

Buna Ziua Iasi a scris:
In 2010, angajatii RATP au stat acasa peste 19 ani
Joi, 08 Iulie 2010
Ion MUSET

In primele 5 luni ale acestui an, angajatii Regiei Autonome de Transport Public (RATP) Iasi au reusit sa stea in concediu medical nu mai putin de 7194 zile. Cei peste 1400 de angajati au stat acasa nu mai putin de 19 ani! Cei mai multi si-au luat concediu pe motiv de boala in martie si aprilie. Atunci, angajatii RATP au solicitat 1742 zile de concediu, respectiv 1544 zile in aprilie. Numarul solicitarilor a scazut insa drastic in luna mai, cand RATP si Fondul National de Sanatate au decontat 931 zile de concediu. "Solicitarile pentru cererile de concediu pe motiv de boala au scazut in luna mai si ca efect al acelei ordonante care infiinteaza asa-zisa politie a concediilor. Perioadele de concediu au fost acordate mai multor angajati. Unii au stat acasa si cate 30 de zile, altii doar o zi-doua, in functie de ce boala sufera. Noi estimam ca numarul concediilor medicale va scadea, dar nu vreau sa cadem intr-o alta extrema. Nu ne dorim ca medicii, de frica acestor verificari cu politia, sa nu mai ofere scutiri medicale, iar oamenii sa vina bolnavi la serviciu", a declarat Adrian Mihai, purtatorul de cuvant al RATP. Recordul concediilor medicale de la RATP a fost stabilit in 2009. Atunci, angajatii RATP au stat acasa invocand diferite boli - 21.972 zile, adica peste 60 de ani de concediu! "Majoritatea a solicitat zile libere in perioada verii. In 2009, in luna august, am inregistrat cel mai mare numar de zile petrecute in concediu medical de catre angajatii RATP, respectiv 2888 zile", a mai spus Adrian Mihai.
http://www.bzi.ro/in-2010-angajatii-ratp-au-stat-acasa-peste-19-ani-178034
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 15/Sep/2019
Mesaje: 901
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 09 Iul 2010 07:04:46    Titlul subiectului: Iar ... 129638

Buna Ziua Iasi a scris:
RATP risca sa fie amendata de catre ANRMAP
Vineri, 09 Iulie 2010
Ion MUSET

Inspectorii Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice (ANRMAP) sunt foarte aproape sa finalizeze controlul deschis la inceputul lunii la Regia Autonoma de Transport Public (RATP). Acestia verifica achizitia celor 20 de autobuze Van Hool A 500 de la firma bulgareasca Shans Tour LTD. Reprezentantii ANRMAP au prezentat ieri oficialilor RATP primele concluzii ale verificarilor. Acestia le-au reprosat sefilor regiei ca au folosit un cod CPV (vocabularul comun privind achizitiile) gresit, atunci cand au anuntat licitatia in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP). Mai mult, oficialii RATP se pare ca au subestimat suma prevazuta pentru inchirierea si ulterior achizitia celor 20 de autobuze. "Ei ne-au spus ca noi am dat anuntul in SEAP folosind codul CPV «inchiriere autobuze cu sofer», iar in contractul incheiat cu partenerii bulgari am trecut autobuze fara sofer. De asemenea, valoarea contractului a fost prevazuta la 90 mii euro, iar ulterior am fost nevoiti sa o majoram printr-un act aditional, cu 25%. Cei de la ANRMAP sustin ca ar fi trebuit sa prevedem aceasta majorare la lansarea licitatiei. Dar noi nu am stiut ca vom avea nevoie sa prelungim inchirierea de autobuze, din cauza ca lucrarile de la liniile de tramvai au intarziat. Riscam o amenda pe care daca o vom primi, atunci o vom contesta", a declarat Maricel Gherca, directorul RATP.
Controlul inspectorilor de la ANRMAP a fost demarat dupa o serie de sesizari ale Directiei Generale a Finantelor Publice Judetene (DGFPJ). Inspectorii Fiscului au sesizat in acelasi timp si Parchetul de pe langa Judecatoria Iasi, afirmand ca cele 20 de autobuze au fost inchiriate ilegal, intrucat plata pentru aceasta procedura s-ar fi facut in avans, respectiv inainte de receptionarea autobuzelor. Mai mult, RATP ar achitat pentru autobuze o suma mai mare decat cea convenita initial in contractul incheiat cu Shans Tour Ltd. Bulgaria. Astfel, inspectorii de la Fisc au constatat ca RATP a achitat firmei Shans Tour LTD cu 166.725 lei mai mult decat s-a prevazut prin contractul completat cu actul aditional. In replica, oficialii RATP au afirmat ca diferenta de 166.725 lei platita in plus la contract constituie cheltuielile de transport, RCA si inspectia tehnica periodica, efectuate dupa inchirierea autobuzelor.
http://www.bzi.ro/ratp-risca-sa-fie-amendata-de-catre-anrmap-178223
Buna Ziua Iasi a scris:
Concedieri in masa la RATP
Vineri, 09 Iulie 2010
Ion MUSET

Sefii Regiei Autonome de Transport Public (RATP) au de gand sa faca noi disponibilizari incepand din toamna acestui an. Dupa ce a scos din schema 160 de posturi (82 de pensionari anticipate si 78 de disponibilizati), conducerea regiei vrea sa optimizeze numarul de personal in raport cu viitorul plan de transport. Astfel, noul val de disponibilizari va incepe dupa finalizarea lucrarilor de modernizare a liniilor din Targu Cucu - Cinci Drumuri. "Noul plan de transport va presupune scurtarea unor trasee de transport si implicit disponibilizarea unor angajati. Cei care s-au pensionat acum vor pleca pe masura ce le vor veni dispozitiile. Deocamdata, avem multi angajati care au preferat sa-si suspende contractele de la sase luni la un an decat sa plece in somaj tehnic. In locul acestora sunt obligat sa tin alti angajati. Din toamna, insa, mai exact dupa intrarea in vigoare a noului plan de transport, vom face o noua organizare", a declarat Maricel Gherca, directorul RATP. Primele disponibilizari in cadrul regiei au fost dispuse ca efect al crizei economice si al situatiei financiare dificile prin care trece regia. Numai din cauza lucrarilor, coroborate cu intreruperea circulatiei tramvaielor pe mai multe tronsoane, sefii RATP au trimis in somaj o sectie intreaga de vatmani, inchizand practic depoul de la Gara. Cei 200 de angajati vor reveni din concediul fortat doar daca vor avea de munca la inceputul toamnei. In acest moment, RATP are 1434 de angajati. Fondul lunar de salarii pentru acestia este de aproape 32 de milioane lei. "Nu stim deocamdata la cati angajati vom ajunge. Totul se va decide in functie de balanta financiara pe care o vom avea la sfarsitul verii", a mai spus Maricel Gherca
.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 15/Sep/2019
Mesaje: 901
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 12 Iul 2010 07:08:04    Titlul subiectului: Cale de rulare 129832

Ziarul de Iasi a scris:
Suplimentare de contract la pasajul Nicolina
AUTOR: FELIX GUZGA

Municipalitatea a suplimentat un nou contract. Firma RJR International va beneficia de o majorare de aproape 50% la contractul semnat pentru realizarea unei documentatii.

Firma a depus singura oferta la o licitatie organizata de Primarie in 2009 pentru realizarea documentatiei necesare obtinerii finantarii europene pentru modernizarea strazii Nicolina. Dupa semnarea contractului s-a descoperit ca pasajul Nicolina are nevoie de un nou proiect.

Sefii municipalitatii sustin ca licitatia initiala nu a fost organizata pentru proiectare. Firma trebuia sa pregateasca documentatii existente pentru depunerea spre finantare pe axa I, unde Iasul este pol de crestere.

"La pasaj aveam o expertiza din anul 2000. De atunci si pina acum insa, au aparut noi probleme, inclusiv la partea de structura de rezistenta", a explicat Claudia Stoica, director adjunct al Directiei de Programe si Servicii pentru Comunitate, din cadrul Primariei.

Contractul initial cu RJR International a avut o valoare de aproape 240.000 lei, fara TVA. Firma va primi inca aproape 119.000 lei, fara TVA, pentru lucrarile suplimentare solicitate de Primarie
.
http://www.ziaruldeiasi.ro/local/suplimentare-de-contract-la-pasajul-nicolina~ni6gtc
__________________________________________________________________________________
Evenimentul de Iasi a scris:
Linia de tramvai din zona Pădurii va fi înălțată

Șoferii ieșeni care se plângeau de faptul că-și distrug autoturismele la trecerea peste linia de tramvai din zona Pădurii pot sta liniștiți. Reprezentanții RATP au anunțat că au început lucrările de înălțare a acestei porțiuni. „Linia de tramvai va fi ridicată, apoi se va turna un strat de asfalt, astfel încât traficul auto să se desfășoare fără probleme”, ne-a declarat Maricel Ghercă, directorul RATP. (T.D.)
http://www.evenimentul.ro/articol/linia-de-tramvai-din-zona-padurii-va-fi-inaltata.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 15/Sep/2019
Mesaje: 901
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 13 Iul 2010 07:18:21    Titlul subiectului: RATP 129898

Buna Ziua Iasi a scris:
Regia de transport, amendata pentru achizitia de autobuze
Marti, 13 Iulie 2010
Ion MUSET

E oficial: Regia Autonoma de Transport Public (RATP) Iasi a fost amendata de catre inspectorii Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice (ANRMAP), dupa controlul efectuat in cazul celor 20 de autobuze Van Hool A 500, cumparate de sefii regiei de la firma bulgareasca Shans Tour LTD. Reprezentantii ANRMAP au dispus aplicarea unei sanctiuni intre 30 si 70 mii lei, conform prevederilor OUG 34/2006, actualizata. Amenda a fost data dupa ce reprezentantii forului de control au constatat ca sefii RATP au folosit un cod CPV (vocabularul comun privind achizitiile) gresit, atunci cand au anuntat licitatia in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP). Mai mult, oficialii RATP se pare ca au subestimat suma prevazuta pentru inchirierea si ulterior achizitia celor 20 de autobuze. "Amenda a fost aplicata strict pe cele doua asa-zise nereguli, respectiv codul CPV gresit si subestimarea valorii licitatiei. Noi am folosit codul CPV «inchiriere autobuze cu sofer», iar in contractul incheiat cu partenerii bulgari am trecut autobuze fara sofer. Si asta pentru ca SEAP nu permite altfel de incadrare a achizitiei. Prin urmare, vom contesta aceasta sanctiune in instanta", a declarat Maricel Gherca, directorul RATP. Controlul inspectorilor de la ANRMAP a fost demarat dupa o serie de sesizari ale Directiei Generale a Finantelor Publice a Judetului (DGFPJ) Iasi. Inspectorii Fiscului au sesizat in acelasi timp si Parchetul de pe langa Judecatoria Iasi, afirmand ca cele 20 de autobuze au fost inchiriate ilegal, intrucat plata pentru aceasta procedura s-ar fi facut in avans, respectiv inainte de receptia autobuzelor.
http://www.bzi.ro/regia-de-transport-amendata-pentru-achizitia-de-autobuze-178748
_____________________________________________________________________________
Buna Ziua Iasi a scris:
Relatii tot mai reci intre RATP si partenerii austrieci
Marti, 13 Iulie 2010
Ion MUSET

Prapastia dintre austriecii de la MT-Eisenbahnbedarf, de care apartine Muzeul tramvaielor din Mariazell (Austria), si sefii Regiei Autonome de Transport Public (RATP) se adanceste tot mai mult. Austriecii nu sunt de acord cu propunerea sefilor regiei de a solicita bani pentru fiecare tramvai restaurat de catre ieseni. Alfred Fleissner, reprezentantul MT-Eisenbahnbedarf, s-a oferit sa ofere in continuare piese de schimb in contul activitatii de restaurare, dar sefii RATP nici nu vor sa auda. "Dupa ce le-am propus noile conditii, partenerii austrieci ne-au spus ca nu le convine si ca vor sa ne propuna la schimb elemente de retea. Nu ne convine, intrucat costurile de restaurare a acestor tramvaie sunt foarte mari. Fiecare tramvai reconditionat ajunge sa ne coste pana la 50 mii euro. Daca nu le plac noile conditii, noi putem externaliza acest serviciu", a declarat Maricel Gherca, directorul RATP. Relatiile dintre austrieci si sefii RATP s-au racit dupa ce Alfred Fleissner a solicitat garantii din partea municipalitatii ca activitatea de restaurare va continua. Si asta pentru ca la urechile austriecilor au ajuns zvonuri cum ca sefii municipalitatii doresc falimentarea regiei. Ulterior, in conflictul dintre austrieci si sefii RATP s-a implicat si Ambasada Austriei, care a solicitat lamuriri.
Pana acum, RATP a restaurat pentru austrieci 10 tramvaie, pentru care a primit piese de schimb, sine, macazuri, material de linie de alimentare aeriana si chiar troleibuze. Pe langa acestea, in curtea regiei mai sunt 6 vagoane motor, an de constructie 1899-1928, precum si un vagon remorca din 1923, care urmeaza a fi restaurate. Austriecii mai au si un bonus de 100 mii euro oferit celor de la RATP. Daca cele doua parti nu vor ajunge la un numitor comun, atunci activitatea de restaurare a tramvaielor austriece ar putea fi mutata la Barlad
.
http://www.bzi.ro/relatii-tot-mai-reci-intre-ratp-si-partenerii-austrieci-178750
_______________________________________________________________________
Evenimentul a scris:
Furnizorii de utilități și servicii combat criza prin metode proprii
Salarii mai mici și telefonie ieftină

Strânsul curelei a devenit principala preocupare a directorilor societăților din subordinea primăriei și a CJ. Indiferent că este vorba de RATP, ApaVital, CET sau Termoservice, se constată o întețire a măsurilor vizând reducerea costurilor, astfel încât efectele negative ale crizei economice să fie mult diminuate

Paradoxal, criza i-a prins „pregătiți” pe cei de la RATP. Situația financiară precară a regiei de transport public a determinat implementarea unor măsuri de austeritate, prima dintre acestea reprezentând-o anularea acordării tichetelor de masă. „Încă de la începutul acestui an ne-am trezit în imposibilitatea de a mai acorda acest drept angajaților. Încasările scăzuseră foarte mult, iar puținii bani strânși erau direcționați către furnizori”, ne-a declarat Adrian Mihai, purtătorul de cuvânt al RATP. Economia rezultată din neacordarea tichetelor de masă a fost de 250.000 lei lunar. Alți 342.000 lei au fost economisiți prin reducerea organigramei cu 163 de angajați, la care se adaugă încă 15.000 lei/lună după închiderea pe perioada verii a unor tonete și dispecerate, sumă care reprezintă contravaloarea a 1.700 ore de muncă.

O altă economie importantă a rezultat dintr-o investiție realizată la stațiile de redresare. Trecerea de la 825 VCC la 600 VCC face ca, în acest moment, tramvaiele RATP să consume mai puțin curent electric. „La acest lucru se adaugă faptul că, în perioada în care au loc lucrări pe tronsonul Tg. Cucu – Cinci Drumuri, secția de tramvaie de la gară a fost închisă, iar angajații au fost trimiși în șomaj tehnic. Economisim astfel 25 de procente din salarii, plus sumele rezultate din sporuri, care nu se mai acordă pe durata șomajului tehnic”, a mai spus oficialul RATP.

În fine, șefii regiei au decis schimbarea operatorului de telefonie mobilă, acordându-le angajaților cote de convorbiri dimensionate la specificul activității prestate de aceștia. „Durata convorbirilor este mai mică acum cu 4.000 de minute. De asemenea, mulți dintre angajații noștri folosesc în locul mobilelor stațiile de emisie-recepție”, a mai precizat dl Mihai.


(...)

La RATP, economia rezultată din neacordarea tichetelor de masă este de 250.000 lei lunar
Articol complet la : http://www.evenimentul.ro/articol/salarii-mai-mici-si-telefonie-ieftina.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 15/Sep/2019
Mesaje: 901
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 13 Iul 2010 16:00:16    Titlul subiectului: 2,5,6,11 129917

Buna Ziua Iasi a scris:
Trafic infernal in Podu de Piatra
Marti, 13 Iulie 2010


Circulatia in Podu de Piatra a devenit un adevarat cosmar pentru soferii care tranziteaza zona inspre Bazar. Din cauza lucrarilor de asfaltare efectuate de catre SC Vega '93 Galati, masinile pot circula doar pe liniile de tramvai. Practic, sensul de mers inspre bulevardul Nicolae Iorga a fost inchis astazi din cauza lucrarilor. Desi circulatia a fost dirijata de un agent de la Politia Rutiera, blocajele nu au putut fi evitate. Soferii sunt sfatuiti sa evite zona cel putin cateva zile, pana cand muncitorii de la Vega '93 vor finaliza asfalatarea ambelor sensuri de mers.

O alta zona care trebuie evitata si in care se circula greu este si Targu Cucu. Aici, din cauza lucrarilor la liniile de tramvai din rond, circulatia a fost ingustata pe o banda pe sensul de mers spre Bucsinescu. Circulatia va reveni la normal abia la mijlocul lunii septembrie, cand se preconizeaza ca vor fi finalizate lucrarile de modernizare a liniilor de tramvai pe tronsonul Targu Cucu - Cinci Drumuri
.


http://www.bzi.ro/video-foto-trafic-infernal-in-podu-de-piatra-178828
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 15/Sep/2019
Mesaje: 901
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 14 Iul 2010 07:05:54    Titlul subiectului: Green light 129971

Buna Ziua Iasi a scris:
RATP ramane fara sediu, depouri si garaje
Miercuri, 14 Iulie 2010
Ion MUSET

Regia Autonoma de Transport Public risca sa ramana fara sediu, cele doua depouri si garajele auto din Tudor Vladimirescu  Practic, activitatea institutiei poate fi periclitata daca Directia Generala a Finantelor Publice Judetene decide sa vanda o parte dintre imobilele administrate de RATP  Reprezentantii Fiscului sustin ca deocamdata fac o noua inventariere a imobilelor puse sub sechestru, dar ca nu exclud vanzarea acestora in contul datoriilor de peste 100 milioane lei pe care unitatea le are catre bugetul de stat  Primarul Gheorghe Nichita va merge cu jalba la Emil Boc

Regia Autonoma de Transport Public (RATP) risca sa ramana fara sediu, cele doua depouri si garajele din Tudor Vladimirescu. Activitatea institutiei ar putea fi periclitata din cauza ultimelor actiuni intreprinse de Directia Generala a Finantelor Publice Judetene (DGFPJ) Iasi. Sefii organului de control au mandatat o firma sa evalueze toate imobilele administrate de regie in vederea vanzarii acestora pentru recuperarea datoriilor istorice ale RATP catre bugetul de stat. SC Optimus Consulting SRL se va ocupa de inventarierea cladirilor, halelor si a depourilor in care-si desfasoara activitatea angajatii regiei. "Am primit o instiintare de la DGFPJ privind inventarierea bunurilor imobile in care ne desfasuram activitatea. Este vorba de sediul central, depoul de la Gara si depoul din Dacia, precum si garajele din Tudor Vladimirescu. Este posibil sa fie scoase la vanzare pentru ca Fiscul vrea sa-si recupereze datoriile. Vom vedea insa daca pot sa faca acest lucru, intrucat aceste actiuni ar periclita desfasurarea activitatii institutiei", a declarat Maricel Gherca, directorul RATP.
Reprezentantii DGFPJ explica de fapt ca se doreste o noua evaluare a bunurilor regiei, in conditiile in care piata imobiliara a inregistrat fluctuatii semnificative. Prin urmare, valoarea imobilelor puse sub sechestru a scazut si nu mai este in concordanta cu realitatea. Acestia nu exclud insa posibilitatea vanzarii a o parte dintre imobile pentru a recupera datoriile de peste 100 milioane lei ale RATP. "In afara de sechestrul aplicat asupra bunurilor mobile, respectiv asupra mijloacelor de transport, au fost aplicate si sechestre asiguratorii asupra mai multor imobile Acestea nu au putut fi valorificate in conditiile in care nu este clar statutul juridic al lor. In urmatoarea perioada vom intensifica masurile de executare silita asupra contribuabilului RATP", a declarat Maria Taran, purtatoarea de cuvant a DGFPJ Iasi.

Primarul se va plange lui Boc

Contactat telefonic, primarul Gheorghe Nichita a afirmat ca va semnala situatia premierului Emil Boc. Primarul sustine ca sechestrele aplicate de catre Fisc si actiunile de recuperare a debitelor de la RATP fac obiectul unor comenzi politice. "Trebuie de vazut care este situatia juridica a acelor imobile. Ele nu pot fi instrainate atat timp cat se afla pe terenul nostru sau apartin domeniului public. Vom analiza care este stadiul sechestrelor aplicate de catre Finante si situatia imobilelor. In fapt, toate actiunile Fiscului se incadreaza intr-o politica diseminata a PDL-ului. In loc sa recupereze bani de la contribuabilii mari, acestia ataca sistematic o regie care asigura un serviciu public. Activitatea RATP are un caracter social si nu este una comerciala din care cineva ar castiga sume imense. Din contra, aceasta este sustinuta si cu bani de la municipalitate. Mai mult, cei de la Finante au aflat probabil ca vrem sa derulam un proiect european in Tudor Vladimirescu, respectiv constructia unei autogari moderne, si vor sa ne puna bete in roate. Am sa fac o instiintare premierului Emil Boc vizavi de actiunile abuzive ale Fiscului", a declarat primarul Gheorghe Nichita
.
http://www.bzi.ro/ratp-ramane-fara-sediu-depouri-si-garaje-178923
_____________________________________________________________________
Buna Ziua Iasi a scris:
Cum sa castigi la sigur o licitatie la primaria lui Nichita
Miercuri, 14 Iulie 2010
Ciprian BOARU

O firma ieseana a fost favorizata de primarie  Marti a avut loc o licitatie pentru achizitionarea a 50 copertine si 50 city-light-uri  Primaria a stabilit o prevedere bugetara de 820 mii lei fara TVA  A fost impusa o conditie care a dat peste cap participarea altor firme  "Ofertantul va prezenta o mostra la scara de 1:1 pana la data deschiderii ofertei. Mostra va fi depozitata la sediul RATP Iasi, strada Silvestru nr. 5", se arata in caietul de sarcini  Exista suspiciunea ca Smart Producton SRL avea deja produsele pregatite  La primarie este deja de notorietate ca firmele de casa ale PSD castiga licitatiile  "Am avut contracte in Bucuresti si in Constanta. Noi am dus macheta de saptamana trecuta. Costa cam pe acolo (5 mii euro - n.r)", a spus Catalin Dragan, unul dintre asociatii firmei

Angajatii din subordinea primarului Gheorghe Nichita au pregatit o noua licitatie cu dedicatie. Un contract de aproximativ 820 mii lei fara TVA este pe cale sa intre in posesia firmei iesene Smart Production SRL. Municipalitatea vrea sa achizitioneze 50 de copertine pentru statiile RATP si 50 city-light-uri ce vor contine harta orasului. Luni, 12 iulie, a fost declansata procedura de achizitie. Chiar daca s-au inscris patru firme, trei au renuntat pentru ca in caietul de sarcini exista o conditie importanta, ce pare sa favorizeze firma Smart Production SRL. "Ofertantul va prezenta o mostra la scara de 1:1 pana la data deschiderii ofertei. Mostra va fi depozitata la sediul RATP Iasi, strada Silvestru nr. 5", se arata in caietul de sarcini. Numai ca o astfel de macheta costa in jur de cinci mii euro. In aceste conditii, firmele Grafis Art SRL, Rodotex SRL si Aero Compozite SRL nu au mai participat la sesiunea de deschidere a ofertelor. Reprezentantii firmelor au precizat ca nu se merita realizarea unei machete pentru ca in cazul in care pierdeau in cadrul licitatiei, nu ar fi recuperat banii. Astfel, nu poate fi evitata suspiciunea ca licitatia a fost dedicata firmei Smart Production SRL. "La licitatia electronica s-au inscris patru firme. Numai una a depus oferta. Urmeaza sa evaluam din punct de vedere tehnic. Nu stim oferta financiara pentru ca este licitatie electronica. Noi am cerut ca in doua luni de la semnarea contractului sa fie livrate echipamentele", a declarat Beatrice Fotache, manager proiect. Achizitia face parte din proiectul european Archimedes. Municipalitatea ieseana beneficiaza de o alocare bugetara de 4,7 milioane euro, din care jumatate reprezinta contributia Comisiei Europene.


Articol complet : http://www.bzi.ro/cum-sa-castigi-la-sigur-o-licitatie-la-primaria-lui-nichita-178882

*Articolul are valoare de document informativ in masura in care din acesta sunt extrase informatiile legate de Culoarul Civitas Archimedes ... Rolling Eyes Evil or Very Mad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 15/Sep/2019
Mesaje: 901
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 14 Iul 2010 14:16:18    Titlul subiectului: Solutii ... 129997

Buna Ziua Iasi a scris:
Traficul din Targu Cucu, redirectionat
Miercuri, 14 Iulie 2010

Municipalitatea ieseana ii sfatuieste pe iesenii care trebuie sa traverseze zona Targu Cucu sa aleaga artere secundare. In caz contrar, risca sa ramana blocati in trafic. In zona, muncitorii de la Constructii 1 au inceput sa scoata liniile de tramvai. Edilii recomanda asadar conducatorilor auto sa foloseasca strazile Cucu si Stihii pentru a ajunge la destinatie. Lucrarile de modernizare a liniilor de tramvai pe tronsonul Targu Cucu - Cinci Drumuri se vor incheia la mijlocul lunii septembrie.
http://www.bzi.ro/traficul-din-targu-cucu-redirectionat-179003
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 15/Sep/2019
Mesaje: 901
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 14 Iul 2010 16:15:59    Titlul subiectului: Pasarela Socola 130020

Buna Ziua Iasi a scris:
Pasarela Socola va fi asfaltata
Miercuri, 14 Iulie 2010
Constantin MAZILU


Anul acesta, Directia de Drumuri si Poduri va asfalta DN 28 in zona Garii si in zona industriala pana la bariera de cale ferata de la Tomesti si pasarela Socola pe DN 24

Directia Regionala de Drumuri si Poduri (DRDP), subunitate a Companiei Nationale de Drumuri si Autostrazi, va asfalta anul acesta pe anumite sectoare drumurile nationale care traverseaza municipiul Iasi, respectiv DN 24 si DN 28. Astfel, pe DN 28, DRDP va asfalta portiunea de drum din fata Garii mari pana la Podu de Piatra, pe o lungime de 1,030 kilometri si o portiune din Zona Industriala pe o lungime de 934 metri, de la capatul liniei de tramvai pana la bariera de cale ferata aflata la limita administrativa a comunei Tomesti. De asemenea, pe DN 24, DRDP va asfalta pasarela Socola. "Am fi vrut sa realizam aceste lucrari mai devreme, dar nu s-a putut. Este vorba de portiuni de drum national pe care Primaria Iasi a avut lucrari de inlocuire a liniilor de tramvai si ApaVital SA a inlocuit niste conducte. Am asteptat sa fie finalizate aceste lucrari. De asemenea, am vrea sa asfaltam si portiunea de pe DN 24 de la supermarketul Baumax pana in Bucsinescu, dar primaria nu a finalizat inca lucrarile de inlocuire a liniilor de tramvai", a declarat Viorel Scutaru, directorul DRDP Iasi. Lucrarile de la Gara vor costa 2,6 milioane lei, cele din zona industriala vor ajunge la circa 1,2 milioane lei, iar asfaltarea pasarelei Socola va costa in jur de 1,6 milioane lei
.



http://www.bzi.ro/pasarela-socola-va-fi-asfaltata-178880
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 15/Sep/2019
Mesaje: 901
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 15 Iul 2010 17:00:15    Titlul subiectului: URTP 130133

Buna Ziua Iasi a scris:
Sefii RATP vor sa schimbe legea transportului public
Joi, 15 Iulie 2010
Ion MUSET

Sefii Regiei Autonome de Transport Public (RATP) sunt pusi pe fapte mari. Acestia vor sa diminueze contravaloarea copiei conforme a licentei de transport pentru autobuzele aflate in dotare. Asta ar presupune modificarea Legii 92/2007 privind serviciile de transport public local. Propunerea va fi facuta la o intalnire a Uniunii Romane a Transportatorilor Publici (URTP), desfasurata in aceste zile la Bucuresti. "Eu, in calitate de vicepresedinte al URTP, voi propune ca aceasta copie sa nu mai fie obligatorie pentru autobuzele clasificate pentru transportul urban. Noi dam pentru fiecare copie conforma a unui autobuz 1.100 lei anual. Nu mi se pare normal sa ni se ceara asa ceva in conditiile in care autobuzele noastre nu ies din oras, ori sa lase acest act, dar sa diminueze pretul. Pur si simplu este o taxa perceputa nejustificat pentru a tine niste functionari in ministere", a declarat Maricel Gherca, directorul RATP
.

http://www.bzi.ro/sefii-ratp-vor-sa-schimbe-legea-transportului-public-179093
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 15/Sep/2019
Mesaje: 901
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 16 Iul 2010 04:09:14    Titlul subiectului: Motorina RATP 130207

Buna Ziua Iasi a scris:
Motorina RATP depinde de o decizie a Curtii Constitutionale
Vineri, 16 Iulie 2010
Ion MUSET

Regia Autonoma de Transport Public (RATP) va ramane in continuare fara posibilitatea achizitionarii de motorina. De mai bine de un an, regia se judeca cu o firma care a reusit sa blocheze licitatia in diferite instante de judecata. Dupa numeroase contestatii si termene de judecata, procesul intentat de catre SC Tinmar IND SA Bucuresti a ajuns la Curtea Constitutionala. La recursul judecat pe 26 iunie la Curtea de Apel Iasi, reprezentantii SC Tinmar IND SA Bucuresti au invocat exceptia de neconstitutionalitate cu privire la unul dintre articolele de lege care reglementeaza organizarea licitatiilor sau alte probleme de natura comerciala. Judecatorii Curtii de Apel au suspendat cauza si au trimis dosarul la Curtea Constitutionala pentru a rezolva situatia.
Telenovela licitatiei a inceput pe 24 aprilie 2009, cand RATP a organizat o procedura pentru achizitia a cel putin 3000 tone de motorina. Atunci au fost admise initial ofertele a 4 firme, anume SC Rompetrol Downstream SRL, SC Inserco SRL, SC MIC Petrochim Industrie SRL si SC Tinmar IND SA. Ultima firma a fost eliminata pentru ca a depus prea tarziu documentatia pe site-ul Sistemului Electronic de Achizitii Publice (SEAP). Reprezentantii acesteia au contestat acest lucru si au depus 2 sesizari la Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor (CNSC). Si asta pentru ca oficialii RATP nu au trecut in documentatia tehnico-economica ora pana la care se puteau incarca ofertele in SEAP. Ulterior, CNSC a respins contestatiile ca fiind neintemeiate. In replica, reprezentantii Tinmar IND SA au dat in judecata RATP, CNSC, Autoritatea Nationala pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice, precum si Centrul National de Management pentru Societatea Informationala. Prin urmare, chiar daca RATP a desemnat un castigator al licitatiei, anume SC Rompetrol Downstream SRL, contractul nu poate fi semnat pana la o decizie finala emisa de catre judecatori. Pana la o hotarare definitiva si irevocabila, RATP va continua sa-si alimenteze autobuzele de la diversi furnizori
.



http://www.bzi.ro/motorina-ratp-depinde-de-o-decizie-a-curtii-constitutionale-179220
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 28, 29, 30  Următoare
Pagina 11 din 30

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community