Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Stiri / Articole de presa despre transportul local - Iasi
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 28, 29, 30  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 24/Sep/2020
Mesaje: 906
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 11 Feb 2011 16:49:03    Titlul subiectului: 18 139771

Catalin Ghita a scris:
http://www.adevarul.ro/locale/iasi/Primaria_Iasi_mai_vrea_sa_indatoreze_bugetul_cu_inca_50_de_milioane_de_euro_0_277172641.html

"Șefii Primăriei Iași mai vor încă un credit de 50 de milioane de euro"


Adevărul in editia de Vineri 11 Februarie 2011 a scris:
Ieșenii, datori cu încă 30 de milioane de euro. Șefii Primăriei mai fac un împrumut

Gabriela Toma

Banii vor fi folosiți pentru cofinanțarea celor 15 proiecte europene pentru care Primăria a încheiat deja contractele.

Edilii au constatat astăzi că nu pot suporta din fonduri proprii cele mai mari investiții pe care le-au demarat în ultimii ani și că mai au nevoie de un împrumut. În ședința extraordinară de Consiliu Local de astăzi, edilii au modificat hotărârea de anul trecut prin care municipalitatea s-a îndatorat cu 50 de milioane de euro. Edilii au decis să reducă suma la 30 de milioane de euro care să includă doar cofinanțarea proiectelor europene, nu și investițiile locale.

Creditul, returnat în minim zece ani
„Este vorba de cofinanțarea proiectelor europene. Nu avem altă soluție pentru că suma este prea mare, iar bugetul de anul acesta este unul de subzistență. Acest împrumut nu afectează gradul de îndatorare al Primăriei pentru că destinația este pentru proiecte europene“, a spus primarul Gheorghe Nichita.

Proiectul a fost aprobat fără discuții, fiind doar trei abțineri. „Aprobând împrumutul de 30 de milioane de euro, am votat atragerea la Iași a mai multor milioane de euro prin proiectele europene“, spus consilierul Gabriel Surdu. Proiectele pentru care municipalitatea se va îndatora sunt amenajarea zonei de agrement Ciric, la care Primăria contribuie cu 7,1 milioane de euro, construcția pasajului Octav-Băncilă, de 4 milioane de euro, a pasajului Mihai Eminescu, de 6,5 milioane de euro, a rețelei rutiere din zona centrală a orașului, de 9,5 milioane euro, și a Centrului Tehnologic Regional, 2,1 milioane de euro. „Încă nu știm perioada de creditare, așteptăm selecția de oferte“, a mai spus Nichita. Termenul de returnare a banilor, lansat anul trecut, a fost de 10-25 de ani. [...]
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
cristian



Data înscrierii: 11/Iul/2009
Ultima vizita: 20/Mai/2020
Mesaje: 180
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 11 Feb 2011 17:07:46    Titlul subiectului: 139772

Din pacate linia de tramvai cuprinsa intre Bazar si Tesatura va continua sa distruga masinile, in unele gropi poti ramane suspendat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 24/Sep/2020
Mesaje: 906
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 12 Feb 2011 08:36:59    Titlul subiectului: 19 139792

Bună Ziua Iași in editia de Sâmbătă 12 Februarie 2011 a scris:
RATP va asigura bagajele calatorilor
Ion MUSET

Toate bagajele transportate cu mijloacele de transport ale Regiei Autonome de Transport Public (RATP) vor trebui asigurate de sefii institutiei. Fie ca este vorba de autobuze, tramvaie sau microbuze, acestea vor trebui asigurate si in cazul in care un calator isi pierde bagajul in aceste mijloace de transport. De asemenea, masura, care se aplica de la inceputul acestui an, presupune si acordarea unor despagubiri in cazul in care vreun calator pateste ceva in timp ce se deplaseaza cu mijloacele Regiei. "Exista o noua reglementare prin care si noi suntem obligati sa facem atat asigurare pentru calatori, cat si pentru bagajele acestora. Pana acum, acest tip de asigurare era necesara doar celor care executa curse internationale sau interjudetene. Acestea vor fi facute pe langa asigurarile obisnuite pe care le facem mijloacelor noastre de transport. In medie, este vorba de 20 lei pentru un microbuz si in jur de 50 lei pentru un autobuz sau tramvai. Suma poate creste insa, in functie de cuantumul despagubirii acordate", a precizat Maricel Gherca, directorul RATP.
Acesta a spus ca in urmatoarea perioada va organiza o selectie de oferte pentru a alege o firma care sa asigure atat calatorii, cat si bagajele acestora. Conform sefului RATP, firma va trebui sa asigure 110 tramvaie, 40 microbuze si peste 100 autobuze
.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 24/Sep/2020
Mesaje: 906
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 12 Feb 2011 08:44:51    Titlul subiectului: 20 139793

Ziarul de Iași in editia de Sâmbătă 12 Februarie 2011 a scris:
Nici o solutie pentru repornirea santierului din Tatarasi

Autor: Felix GUZGA

Constructorul si Primaria se judeca, iar santierul ramine inchis.

Santierul din Tatarasi risca sa ramina la fel si in acest an. Sefii Primariei spun ca vor sa finalizeze lucrarile in acest an. In acest moment nu este insa foarte clar cum se va si face acest lucru. Litigiul in instanta intre municipalitate si firma
Themeli a complicat si mai mult lucrurile.

"Ar mai fi nevoie de aproximativ 3,3 milioane lei pentru finalizarea lucrarilor. Dupa ce se va termina litigiul in instanta, vom vedea daca vom continua sau nu cu acelasi constructor. Pina acum, noi am cistigat in instanta", a declarat vineri Mihai Chirica, directorul tehnic
si de investitii al Primariei.

Conflictul in instanta a aparut dupa ce municipalitatea a refuzat sa achite o factura de 2,3 milioane lei catre firma Themeli.

Reprezentantii municipalitatii au considerat ca lucrarile facturate nu se regasesc in aceeasi cantitate si in teren. "Chiar in aceasta saptamina ne-am intilnit cu cei de la Themeli. Au venit sa vada daca nu gasim o formula de a le plati datoriile si de a renunta la proces. In acea factura sint si lucrari care trebuie platite, dar nu asa cum cer ei. Vom cauta solutii pentru a continua lucrarile. Putem face si o alta licitatie", a completat Chirica.

Lucrarile din Tatarasi au inceput in anul 2008 si ar fi trebuit sa fie gata in primavara anului 2009. Termenul de finalizare a fost depasit in mai multe rinduri, la contractul initial fiind semnate si acte aditionale. Sefii Primariei au criticat in mai multe rinduri si calitatea lucrarilor executate in Tatarasi.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 24/Sep/2020
Mesaje: 906
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 14 Feb 2011 06:49:39    Titlul subiectului: 23 139906

Evenimentul in editia de Luni 14 Februarie 2011 a scris:
Transportul electric ar putea fi paralizat

Cei 19 milioane de lei pe care RATP îi va primi anul acesta drept subvenții din partea municipalității reprezintă o adevărată gură de oxigen pentru regia locală de transport public

Din cauza încasărilor mici, aceasta nu reușește să ajungă la zi cu plata datoriilor către furnizori. „SC Tinmar, de exemplu, societatea care asigură energia electrică, ne-a somat să le plătim serviciul până pe 14 februarie (n.r. –azi). Inițial, somația era pentru 7 februarie, însă au fost de acord cu prelungirea cu o săptămână a termenului“, a spus Maricel Ghercă, directorul RATP. Chiar dacă notificările celor de la Tinmar nu au fost urmate niciodată de debranșarea liniilor de tramvai de la rețeaua electrică, săptămâna trecută a existat pericolul încetării funcționării transportului electric. „Vineri am primit o hârtie prin care ni se aduce la cunoștință încetarea ordinului de decuplare. Pericolul rămâne și, pentru a-l evita, trebuie să facem rost de bani“, a spus dl Ghercă. Datoria curentă a RATP către Tinmar este de șase miliarde de lei vechi, la care se vor adăuga alte șase miliarde reprezentând factura pentru luna ianuarie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 14 Feb 2011 08:45:59    Titlul subiectului: 139907

Iarasi pun aceeasi intrebare, de ce RATP-ul primeste energia electrica prin terti si nu direct de la Electrica ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Sep/2020
Mesaje: 8041
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 14 Feb 2011 09:25:29    Titlul subiectului: 139909

Flexibilitate. In situatia de fata, de exemplu, e un aspect extrem de important.
_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
cristian



Data înscrierii: 11/Iul/2009
Ultima vizita: 20/Mai/2020
Mesaje: 180
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 16 Feb 2011 12:14:51    Titlul subiectului: 139998

http://www.bzi.ro/sebastian-tataru-se-plange-de-frigul-din-tramvaiele-ratp-208173
Citat:
Sebastian Tataru se plange de frigul din tramvaiele RATP
Sebastian Tataru, purtatorul de cuvant al Consiliului Judetean (CJ) Iasi, se plange de conditile oferite de Regia Autonoma de Transport Public (RATP) Iasi. El s-a aratat indignat de faptul ca, de trei zile, circula cu tramvaiul 6, pe traseul Dacia - Targu Cucu, intr-un frig greu de suportat.

In cazul in care va mai intrebati de ce unii prefera masina personala, sper ca acest argument este suficient. Inteleg ca mai avem mult pana sa ne civilizam dar nici nu trebuie sa mergem ca animalele, nu-i asa?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Sep/2020
Mesaje: 8041
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 16 Feb 2011 12:59:40    Titlul subiectului: 140000

L-a pus simi sa mearga cu tramvaiul? Well, RATP are repulsie la leprele care au distrus-o, asa ca e posibil ca aerotermele sa reactioneze corespunzator cand zaresc javrele si pupatorii lor de dos. Ce l-as da cu capul de toate aerotermele din tramvaiele de pe 6, poate incepe sa simta caldura si nu mai minte! Tare curios cum de trei zile isi tot da el intalnire cu vagonul 101 la ora 6:15. Nu e imposibil, dar e cam greu de crezut. Vedem...
_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
MIXIX



Data înscrierii: 03/Mar/2010
Ultima vizita: 10/Aug/2020
Mesaje: 82
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 16 Feb 2011 13:30:20    Titlul subiectului: 140001

Nea Simi inca mai incearca sa traga in RATP, asta e rezumatul articolului!
Probabil e nemultumit ca nu si-a desavirsit opera si RATP inca mai exista. Oare domnul Tataru nu vine in curind cu sugestia sa se bage maxi taxi de alea cu 8 locuri in locul tramvaielor pe traseul 6? Ar fi mai cald inauntru daca s-ar inghesui 25 de persoane intr-o dubita de aia.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
cristian



Data înscrierii: 11/Iul/2009
Ultima vizita: 20/Mai/2020
Mesaje: 180
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 16 Feb 2011 14:12:46    Titlul subiectului: 140005

In cazul in care articolul nu are o baza reala de ce nu se trimite un drept la replica prin care sa fie contrazise spusele dlui Tataru?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
MIXIX



Data înscrierii: 03/Mar/2010
Ultima vizita: 10/Aug/2020
Mesaje: 82
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 16 Feb 2011 14:20:05    Titlul subiectului: 140006

Mai are rost? Oricum impactul unei stiri negative e mult mai mare decit cel al unei stiri pozitive sau al unei dezmintiri.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Sep/2020
Mesaje: 8041
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 17 Feb 2011 09:25:02    Titlul subiectului: 140031

Evident, mizerabilii au orchestrat bine atacul asta. Azi ni se povesteste si in Evenimentul cum "un functionar iesean" (asa, oarecare si nevinovat) circula pe traseul 6 in "tramvaie neincalzite, cu gheata pe jos, cu barele si scaunele inghetate, cu vagoane intunecoase din cauza autocolantelor care le acopera". Care tramvaie cica e 101. Nu au chiar nici o limita limbricii astia politici?! Ca de obicei, RATP e carne de tun...

Textul complet din Evenimentul:

Citat:
Transport cu vagonul frigorific, pe linia tramvaiului 6

Pe fondul temperaturilor scăzute din ultima perioadă, tot mai mulți călători ai Regiei Autonome de Transport Public (RATP) acuză proastele servicii pe care regia le oferă propriilor clienți

Pe lângă întârzieri foarte mari în stații și aglomerație la orele de vârf, ieșenii se plâng și de frigul pe care sunt nevoiți să-l îndure pe banii lor. „În fiecare dimineață, când vin spre serviciu cu tramvaiul 6, îmi îngheață mâinile în mănuși din cauza faptului că sistemul de încălzire din mijloacele de transport ale RATP sunt defecte, îndeosebi în vagonul 101, cu care nimeresc de cele mai multe ori să circul. S-ar putea să nu mai plătesc bilet, pe bună dreptate, deoarece reprezentanții acestei regii nu oferă nici o condiție optimă de călătorie. Nu este normal ca în secolul al XXI-lea să se circule cu tramvaie neîncălzite, cu gheață pe jos, cu barele și scaunele înghețate, cu vagoane întunecoase din cauza autocolantelor care le acoperă, cu atât mai mult cu cât la Iași există cel mai scump transport public din țară”, a acuzat Sebastian Tătaru, un funcționar ieșean.

Reprezentanții RATP au infirmat însă o astfel de situație, păstrând însă anumite rezerve. „Poate persoanele care reclamă aceste situații sunt mai sensibile la frig. Am mai primit astfel de sesizări din partea cetățenilor, dar în ce privește autobuzele. În tramvaie avem aeroterme și acestea chiar funcționează. Se mai poate întâmpla însă ca pe traseele pe care există stații apropiate, din cauza faptului că ușile se deschid foarte des, căldura să iasă afară și să se creeze senzația de frig”, ne-a declarat Adrian Mihai, purtătorul de cuvânt al RATP. (N.P.)

_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
MIXIX



Data înscrierii: 03/Mar/2010
Ultima vizita: 10/Aug/2020
Mesaje: 82
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 17 Feb 2011 11:13:13    Titlul subiectului: 140042

A naibii treaba. Si eu vin de multe ori la munca tot cu tramvaiul 6 dimineata. Aproximativ acelasi traseu: Zimbru - Filarmonica. Dar tramvaiele sint incalzite. Si GT4 si ST 10. ST10 chiar are prea multa caldura, as spune. Eu cred ca e o conspiratie generala la RATP si in momentul in care se urca domnul functionar de la CJ din subordinea distrugatorului se opreste caldura!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Sep/2020
Mesaje: 6218
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 17 Feb 2011 11:26:05    Titlul subiectului: 140044

Mizerabilii astia politici s-au invatat prea mult sa minta fara sa li se dea peste nas.

Eu unul le-as face act scris, sa dea datele exacte, data, ora, linia, sa descrie tramvaiul etc.

Apoi as verifica in inscrisurile prezente la RATP daca detaliile furnizate de "reclamantul de serviciu" corespund cu realitatea.

Asa cum ma astept, probababil ca ala va da niste "burtisme" de natura sa arate ca minte.

Apoi, verificati inca o data toate tramvaiele - banuiesc ca oricum se verifica zilnic sau oricum daca ar fi probleme ar sesiza vatmanul - si dupa ce va asigurati ca totul e in regula, invitati presa sa se convinga ca articolul ala a fost o minciuna sfruntata.

Apoi, cu dovada minciunii, drept la replica in acelasi ziar, cu rezultatele "investigatiei", care sa arate ca ala minte de ingheata apele (puteti insinua ca el e de vina pentru gerul din ultimele zile Laughing )si tam-tam in presa ca prostovanul X strica imaginea RATP si intrebari tendentioase daca nu cumva are vreun interes, asta asa, ca sa aruncati rahatul in curtea lui.

Cretini precum ... trebuie dati cu capul de toti pereti, sa invete ce inseamna sa mananci ce nu trebuie la comanda, nu trebuie s-o lasati asa!

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf


Ultima modificare efectuată de către Catalin Ghita la Joi 17 Feb 2011 15:53:01, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
MIXIX



Data înscrierii: 03/Mar/2010
Ultima vizita: 10/Aug/2020
Mesaje: 82
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 17 Feb 2011 11:53:34    Titlul subiectului: 140048

Am spus si mai sus: o stire negativa are un impact mult mai mai mare decit una pozitiva. Presa nu ar fi interesata sa vina sa constate ca adevarul e altul, pentru ca, daca ar publica acest lucru nu ar mai interesa atit de mult. Te rog sa ma crezi ca asa e, am vreo 14 ani de presa in spate.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Sep/2020
Mesaje: 6218
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 17 Feb 2011 12:34:21    Titlul subiectului: 140051

Te cred si nu contest cele spuse de tine.
DAR mizez pe apetitul pentru SCANDAL al presei, ori daca RATP spune ca are de-a face cu un mincinos si da niste dovezi ca "acuzatorul" minte, atunci ...

Mai ales daca invita si presa sa constate ca e o minciuna sfruntata. Pentru ca probabil ala nu poate dovedi ca e asa cum spune el, cum dovedeste ca nu era caldura?!? S-a filmat cu termometrul in mana in tramvai?!? Nu cred. Si atunci ... teapa lui, sa probeze, sa vedem, poate?

Vor scandal, sa aiba scandal, dar ... sa-si ia teapa, asta e cea mai buna treaba, numai asa pot fi saturati de "campanii" de genul asta!

Numai asa pot fi descurajati.
Tacerea, desi uneori ajuta, poate fi considerata apanajul celor "vinovati".

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf


Ultima modificare efectuată de către Catalin Ghita la Joi 17 Feb 2011 15:53:53, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Sep/2020
Mesaje: 8041
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 17 Feb 2011 15:36:22    Titlul subiectului: 140063

Asadar si prin urmare: vagonul 101 nu a circulat in zilele de 13 si 14 in tura de dimineata, pe 15 a circulat numai pe traseul 11, iar pe 16 a circulat pe 6, cu aerotermele functionand (deci nu erau doar functionale, ci chiar functionau cand s-a facut verificarea).
_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Sep/2020
Mesaje: 6218
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 17 Feb 2011 15:45:47    Titlul subiectului: 140064

Exact ce spuneam! Si exact cum ma asteptam!

Ala cu "reclamatia" trebuie pus la respect, Biroul de presa din RATP ar trebui sa "ia foc" si sa-l "certe" pe individ pentru lansarea de "informatii" defaimatoare, eventual RATP sa-l dea in judecata si sa-l oblige sa-si ceara scuze public si sa plateasca daune simbolice, de 1 leu.

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Sep/2020
Mesaje: 8041
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 17 Feb 2011 16:42:36    Titlul subiectului: 140070

O petarda ca in BZI si Evenimentul a aparut si in Ziarul de Iasi (editia tiparita).
_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
MYSU



Data înscrierii: 09/Ian/2008
Ultima vizita: 20/Sep/2020
Mesaje: 137
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 17 Feb 2011 18:38:33    Titlul subiectului: 140089

Dar sa il intrebe pe Domnul Simi cat a fost primar cata caldura aveau vagoanele Tatra T4R sau Timis si cate tramvaie a adus Domnul Simi cat a fost primarel, caci daca mai statea jumatate de an R.A.T.C. nu mai exista.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 24/Sep/2020
Mesaje: 906
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 18 Feb 2011 07:34:23    Titlul subiectului: 27 140115

Evenimentul in editia de Vineri 18 Februarie 2011 a scris:
Contre pe relația RATP - CJ

Potrivit reprezentanților RATP, purtătorul de cuvânt al Consiliului Județean, Sebastian Tătaru, a exagerat în momentul în care a afirmat că de trei zile circulă cu tramvaiul 101, pe traseul Dacia - Tg. Cucu, într-un frig greu de suportat. „Luni, 14 februarie, vagonul 101 a circulat, începând cu ora 12.45, pe traseul 5. Marți, 15 februarie, vagonul a circulat toată ziua pe traseul 11. Doar miercuri a deservit traseul 6, fără însă a se înregistra probleme cu instalația de încălzire. De altfel, dacă era vorba de o defecțiune la aerotermele din interiorul tramvaiului, vatmanul avea obligația de a solicita retragerea vagonului de pe traseu”, ne-a declarat Adrian Mihai, purtătorul de cuvânt al RATP.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
MIXIX



Data înscrierii: 03/Mar/2010
Ultima vizita: 10/Aug/2020
Mesaje: 82
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 18 Feb 2011 23:39:30    Titlul subiectului: 140172

Noroc ca mai sint oameni ca Tudor Damaschin (semnatarul articolului), interesati si de adevar.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 24/Sep/2020
Mesaje: 906
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 21 Feb 2011 13:41:55    Titlul subiectului: 30 140254

Buna Ziua Iasi în editia de Luni 21 Februarie 2011 a scris:
Concurenta mare la RATP pentru un post de vanzator bilete

70 de persoane sustin, astazi, proba scrisa in cadrul concursului organizat de Regia Autonoma de Transport Public (RATP) Iasi pentru 10 posturi de vanzator bilete la tonetele regiei.

Reprezentantii RATP sustin ca au fost depuse peste 100 de dosare. Concurentii trebuie sa aiba cunostinte de gestiune si despre functionarea regiei (trasee, tipuri de abonamente). Cei care vor trece de proba scrisa vor sutine in urmatoarele zile proba interviului.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
cristian



Data înscrierii: 11/Iul/2009
Ultima vizita: 20/Mai/2020
Mesaje: 180
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 22 Feb 2011 09:53:50    Titlul subiectului: 140272

http://www.bzi.ro/ratp-are-nevoie-de-9-miliarde-de-lei-ca-sa-scape-de-sechestru-209024

Citat:
RATP are nevoie de 9 miliarde de lei ca sa scape de sechestru

Sefii Regiei Autonome de Transport Public (RATP) au solicitat esalonarea datoriei de 900 mii lei pe care o au catre o firma din Bucuresti pentru a scapa de sechestrul pus pe conturile institutiei. SC Unicomp SRL Bucuresti a reusit sa blocheze conturile societatii, obligand Regia sa achite o datorie pentru niste centrale termice pe care si asa nu le-au primit.


http://www.bzi.ro/jaful-anului-la-primaria-iasi-209050

Citat:
Jaful anului la Primaria Iasi

Peste toate acestea, este greu de inteles care este motivul pentru care Primaria Iasi a dat acest contract firmei Radcom SRL, care nu a mai avut nici un contract similar. In schimb, UTI Systems a implementat acelasi proiect in Bucuresti. Pretul cu care a fost adjudecata licitatia a fost de 6,47 milioane lei, cu toate ca cei de la UTI Systems ofereau si produse mai bune, la 5,87 lei fara TVA, si experienta in domeniu. "Radcom SRL a fost desemnat prin metode neconcurentiale si nelegale castigatorul prezentei proceruri de achizitie publica", sustin reprezentantii Alien Concept SRL.
Contestatia la aceasta licitatie a ajuns in urma cu putin timp pe masa judecatorilor de la Tribunalul Iasi. "Exista o comisie de licitatie care a stabilit ca oferta acestei firme sa fie castigatoare. Probabil ca a oferit conditii economice mai bune, respectiv in ceea priveste raportul calitate - pret. Daca exista nemultumiri din partea celorlalti participanti, au dreptul sa se adreseze CNSC sau altor institutii. In functie de ce se va decide, putem chiar sa si reluam licitatia", a declarat Sebastian Buraga, actualul purtator de cuvant al Primariei Iasi.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 28, 29, 30  Următoare
Pagina 16 din 30

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community