Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Stiri / Articole de presa despre transportul local - Iasi
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4 ... 28, 29, 30  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
silviu



Data înscrierii: 11/Feb/2008
Ultima vizita: 14/Dec/2019
Mesaje: 219
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 21 Ian 2009 15:49:00    Titlul subiectului: 104684

Cateva deviatii si anulari:

Vineri si simbata nu merg tramvaiele pe tronsonul Tg. Cucu - Piata Unirii

Vinei si simbata dimineata va fi intrerupta circulatia tramvaielor pe tronsonul Tg. Cucu - Piata Unirii din cauza pregatirilor si manifestarilor dedicate zilei de 24 ianuarie.
Astfel, vineri intre orele 10 -11 si simbata intre orele 8.30 -13.00 traseele tramvaielor vor avea urmatoarele modificari:
* Tramvaiele de pe traseele nr.1, 13, 3, 7 vor circula pina in Rond Tg.Cucu
* Tramvaiele de pe traseul nr. 2 vor circula din Baza 3 pina in Rond Pod Piatra
* Traseul nr. 6 se suspenda
* Transportul calatorilor intre Tg.Cucu – Gara - Pod de Piatra este asigurat de 4 microbuze care vor circula pe b-dul Independentei, iar transportul calatorilor spre Copou va fi asigurat de autobuzele si microbuzele de pe traseele: 14 barat, 28, 28 barat, 41, 43 barat si 6 barat.
"Biletele compostate in tramvaiele de pe traseele 1,2,3,7,13 ramin valabile si pentru o calatorie pe microbuzele care circula pe traseul Tg.Cucu- Gara- Pod Piatra sau retur, valabil doar pe perioada manifestarilor din Piata Unirii", a declarat Adrian Mihai, purtatorul de cuvint al RATP Iasi.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 13/Dec/2019
Mesaje: 6200
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Vin 30 Ian 2009 11:24:31    Titlul subiectului: 105179

http://www.finantare.ro/articol-74-ARCHIMEDES-_-transport-public-curat-si-eficient-energetic.html

"Publicat: 5 noiembrie 2008
ARCHIMEDES - transport public curat si eficient energetic
Elena Beatrice Fotache (Inspector de specialitate, Primaria Iasi - Serviciul Implementare Programe)
CIVITAS - un transport urban mai bun si mai curat - initialele vin de la CIty - VITAlity - Sustainability (Oras - Vitalitate - Durabilitate). Prin initiativa CIVITAS, Uniunea Europeana tinde la o schimbare prin sustinerea si evaluarea introducerii unor strategii pentru un transport urban integrat, modern si durabil care ar trebui sa aduca o schimbare in bine pentru cetatenii Europei.
CIVITAS I a fost initiat la inceputul anului 2002 (in cadrul celui de-al 5-lea Program de Cercetare lansat de Comisia Europena); CIVITAS II a fost initiat la inceputul anului 2005 (in cadrul celui de-al 6-lea Program de Cercetare lansat de Comisia Europena).

In cadrul CIVITAS I (2002-2006) exista 19 orase implicate in 4 proiecte demonstrative, in timp ce in CIVITAS II (2005-2009 – in cadrul celui de-al 6-lea Program de Cercetare) 17 orase sunt implicate in 4 proiecte demonstrative. Aceste 36 de orase din toata Europa sunt finantate de Uniunea Europeana cu 100 milioane euro, iar bugetul total al acestei initiative va fi mai mare de 300 de milioane euro.

CIVITAS PLUS a fost intiat in decembrie 2006 (in cadrul celui de-al 7-lea Program de Cercetare), data limita de depunere a aplicatiilor a fost 28 iunie 2007 si are un buget total de 128 milioane de euro. Evaluarea proiectelor a fost finalizata in octombrie 2007.
Initiativa CIVITAS a identificat opt categorii de masuri ca fiind blocurile de baza in construirea unei strategii integrate. Fiecare oras CIVITAS alege un set adecvat de masuri din blocurile de baza si le combina pentru a forma solutii integrate pentru un transport urban curat in orase. Mai mult, aranjeaza cadrul adecvat de planificare, asigura implicarea politica si sustinerea, stabileste parteneriatele necesare pentru a se asigura de finalizarea planurilor.

Obiectivele acestei initiative sunt promovarea si introducerea unor masuri pentru un transport urban durabil, curat si economic, cat si introducerea unor pachete complete de masuri tehnologice si metodice in domeniul energiei si transportului in cadrul celor 8 categorii de masuri.

Municipiul Iasi, ca leading city, face parte dintr-un consortiu alaturi de Aalborg (Danemarca), Brighton (Marea Britanie), San Sebastian (Spania) - leading cities, Monza (Italia), Usti nad Labem (Cehia) - learning cities si a elaborat impreuna cu acestia un proiect integrat ce a fost trimis spre aprobare Comisiei Europene, Directoratul Transport si Energie.

Bugetul total al proiectului pentru site IASI (site IASI reprezinta parteneriat intre Primaria Iasi, Regia Autonoma de Transport Public, Universitatea Tehnica „Gheorghe Asachi”) este de aproximativ 4.700.000 milioane de euro, din care aproximativ 55% reprezinta finantarea nerambursabila acordata de Comisia Europeana.

In perioada 19 -20 iunie reprezentantii orasului Aalborg, coordonatorii acestui proiect, au facut o vizita la Iasi. In cadrul sedintelor de lucru ce au avut loc in aceasta perioada s-a stabilit ca va avea loc in perioada 5-7 mai 2009 o conferinta pe teme de transport public la care vor participa partenerii Municipiului Iasi din cadrul intitiativei Civitas (cele 50 de orase membre ale acestei initiative), cat si numerosi membri ai Uniunii Internationale a Transportatorilor Publici.
Proiectul a demarat pe 15 septembrie 2008, in perioada 20-23 octombrie 2008 avand loc la Aalborg intalnirea de start (Kick-off meeting) a proiectului. In cursul lunii noiembrie vor fi demarate primele licitatii in vederea achizitiei echipamentelor, echipamente ce vor fi instalate in prima jumatate a anului 2009.
Cele 30 de autobuze ce vor fi echipate cu instalatii GPL, sistemul de ticketing automat, sistemele GPS de control al traficului, cat si panourile de afisaj in timp real, benzile speciale pentru transportul public sunt masuri ce vor aduce aceasta zona la nivelul tarilor al caror transport public este la cel mai inalt nivel.

Pistele pentru biciclisti, sistemul de ticketing special pentru elevi si studenti, campanile de promovare a transportului public si al unui altfel de comportament, care nu este dependent de masina au ca scop o schimbare fundamentala a atitudinii celor tineri fata de modul de a se deplasa si de a economisi energie si timp.
Echiparea a 10 microbuze cu sisteme speciale pentru persoanele cu dizabilitati, construirea a 40 de statii pentru acestea, cat si echiparea intersectiilor semaforizate cu sisteme speciale de avertizare pentru persoanele cu dizabilitati vizuale vor sa dea un acces neingradit tuturor iesenilor la transportul public.

In luna noiembrie vor fi lansate proceduri de achizitii ale acestor sisteme, ce urmeaza a fi implementate in primul an al proiectului.
"

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Sâm 31 Ian 2009 03:51:13    Titlul subiectului: 105231

Deci... ecologizare prin 30 de AUTOBUZE, în codițiile în care ai ditai rețeaua de troleu care ruginește degeaba pe stâlpi.
Tare îmi e că cele 30 de autobuze o să fie ale Unisitilului... ei deja au început să aducă autobuze 2nd hand din Viena, pe GPL.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 14/Dec/2019
Mesaje: 7995
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 31 Ian 2009 12:25:09    Titlul subiectului: 105244

Cum sa fie ale Unistil, cand e vorba despre un program in care RATP Iasi este partener?! Autobuzele aduse din Viena la Iasi de catre Unistil sunt propria lor investitie. Intrucat in cadrul programului este prevazuta si achizitionarea unei statii de alimentare cu GPL, poate exista posibilitatea ca aceasta sa fie utilizata si de catre cei de la Unistil, daca vor considera ca e avantajos...
Repet, tot ce scrie mai sus va fi implementat de catre municipalitatea ieseana, impreuna cu RATP. La acest proiect s-a lucrat enorm in ultimii ani si speram ca va fi un succes.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
srazvi



Data înscrierii: 11/Ian/2006
Ultima vizita: 10/Oct/2011
Mesaje: 407
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 16 Feb 2009 23:15:25    Titlul subiectului: 106210

Ziarul de Iasi a scris:
Alveole pentru autobuze in Podul de Piatra

Autor: Felix GUZGA
In Podul de Piatra vor fi amenajate doua alveole pentru mijloacele de transport in comun. Lucrarile au inceput deja la una din statii si urmeaza sa fie terminate in urmatoarele zile, in functie de conditiile meteorologice.

"O alveola va fi amenajata pe partea cu linia de tren, in zona refugiului pentru statia de tramvai. Acolo se lucreaza deja. In momentul in care oprea un autobuz in acea statie se ingreuna traficul auto. Raminea doar o banda pentru celelalte masini. Si acest lucru era posibil in cazul in care statia nu era ocupata de masini parcate", a explicat Maricel Gherca, directorul RATP. El a mai spus ca se intentioneaza amenajarea unei alveole si pe partea cealalta a bulevardului Nicolae Iorga, in dreptul pietei agroalimentare. "Acolo va fi un pic mai dificil. Va trebui sa mutam un stilp. Sint si citiva copaci intre strada si piata", a completat Gherca.

Angajatii Citadin lucreaza in aceasta perioada si la extinderea Aleii Rozelor. "Unde exista suficient spatiu, se incearca extinderea partii carosabile. Stiu ca se reface atit strada, cit si trotuarele aferente", a explicat Andrei Trofor, purtatorul de cuvint al Primariei.

Articol gasit aici
De asemenea un articol care promite:
Ziarul de Iasi a scris:
Vandalizarea tramvaielor, noua distractie "de cartier"

Duminica seara, doua tramvaie au fost vandalizate de persoane care nu au fost identificate, pina in prezent.

Imaginile trimise de un cititor al "Ziarului de Iasi" sint mai mult decit elocvente: scaune smulse, taiate cu cutitul si injuraturi scrise cu markerul. Aflati mai multe amanunte in editia de miine.

_________________
Luna Amara
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
srazvi



Data înscrierii: 11/Ian/2006
Ultima vizita: 10/Oct/2011
Mesaje: 407
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar 17 Feb 2009 18:45:14    Titlul subiectului: 106253

Ziarul de Iasi a scris:
Sefii RATP vor 3.300 lei de la o fosta angajata

Autor: Ciprian NEDELCU
Conducerea RATP este nemultumita de solutia data de procurori in cazul unei foste angajate acuzata ca si-a insusit bani ai institutiei.

Sefii RATP au facut plingere impotriva rezolutiei procurorului de scoatere de sub urmarire penala a Mihaelei Scafariu si de neincepere a urmaririi penale in cazul fiului acesteia, care este minor. Conform conducerii RATP, Mihaela Scafariu era angajata ca tonetara in cadrul regiei.

Astfel, ieseanca avea pe mina atit abonamente, cit si incasarile de la toneta in care lucra. Sefii RATP au aratat ca fosta angajata nu a predat in 2008 gestiunea inainte de a pleca in concediu de odihna. Din constatarile ulterioare a reiesit ca lipsea suma de 6.936 de lei, iar femeia ar fi aratat ca fiul ei a luat din greseala abonamentele pe care ea le adusese acasa.

Conducerea RATP a precizat in plingere ca banii care ar fi trebuit sa fie incasati pe abonamentele respective nu au fost inapoiati in totalitate de catre fosta angajata. "Femeia nu a restituit nici pina astazi restul de bani, adica de 3.300 de lei, din suma de 6.936 de lei. Mai mult, avem informatii ca femeia este plecata din tara, si acest aspect pune si mai mult la indoiala faptul ca vom reusi sa ne recuperam banii", au precizat sefii RATP.

Procurorii au considerat ca regia a apreciat gresit suma de bani pe care o datora Scafariu si ca aceasta nu mai are restante financiare catre RATP. Procurorii au decis anul trecut scoaterea de sub urmarire penala a fostei angajate RATP, precum si neinceperea urmaririi penale in cazul fiului acesteia.

Cel mai mult la articol mi-a placut comentariul urmator, din pacate care caracterizeaza toata tara:
Moldoveanca de cinste
17/02, 04:32, postat de The Engineer
RATP fura pe ieseni. Iesenii RATP-istii fura RATP-ul: casiera fura din casierie. Maistrii fura piese de schimb. Directorul fura prin buget. Soferii fura vanzand bilete compostate. Tiganii fura calatorii. Tot RATP-ul e doar o cloaca de furat. In Moldova, fiecare fura pe fiecare, dupa posibilitati. Nimic deosebit in articol

_________________
Luna Amara
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 14/Dec/2019
Mesaje: 7995
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 17 Feb 2009 19:45:57    Titlul subiectului: 106262

In fapt, respectivul "comentator" are grave probleme la biluta (lucru usor de constatat urmarind comentariile pe care le face zilnic pe site-ul ziarului din care ai citat).
In alta ordine de idei, povestea cu puslamaua despre care se face vorbire in articol e ceva mai complicata, iar regia e cat se poate de indreptatita sa incerce sa-si recupereze banii.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
srazvi



Data înscrierii: 11/Ian/2006
Ultima vizita: 10/Oct/2011
Mesaje: 407
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar 17 Feb 2009 20:54:23    Titlul subiectului: 106270

Pana la urma cum s-a ajuns la asemenea fapt, nu cumva acea angajata cand a dat o parte din suma a facut ceva acte pe care scria ca a predat toti banii si acum cei la la regie nu mai pot recupera restul?
_________________
Luna Amara
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 14/Dec/2019
Mesaje: 7995
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 18 Feb 2009 07:14:01    Titlul subiectului: 106288

"RATP cumpără 14 tramvaie

Șefii RATP vor să cumpere 14 tramvaie din Augsburg (Germania). Prețul negociat pentru fiecare vehicul este de aproximativ 250 de euro. "E drept că transportul costă în jur de 10.000 de euro, dar, per total, prețul este avantajos. În negocierile noastre am fost sprijiniți și de Prietenii tramvaielor, care au fost și au văzut cît de bine am întreținut aceste vehicule", ne-a spus dl Maricel Ghercă, directorul RATP. "Prietenii tramvaielor" sînt tineri din toată Europa pasionați de tramvaie, care participă la toate evenimentele organizate de regiile de transport ce au ca obiect transportul electric. Tramvaiele pe care le va achiziționa RATP vor ajunge la Iași vara aceasta. "Ei au început deja să le scoată de pe trasee și pînă la vară le vom putea lua pe toate", a conchis dl Ghercă. (A.Rusu)"

Sursa: Evenimentul, 18 februarie 2009
http://www.evenimentul.ro/articol/ratp-cumpara-14-tramvaie.html
_________________________________________________________

Le gasiti la acest link.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
miki07



Data înscrierii: 06/Feb/2008
Ultima vizita: 17/Dec/2018
Mesaje: 29
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 18 Feb 2009 14:24:16    Titlul subiectului: 106296

Ce model de tramvaie sunt? GT4? Si daca da de care? Modernizate?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 14/Dec/2019
Mesaje: 7995
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 18 Feb 2009 14:33:10    Titlul subiectului: 106297

Parcurgeti cu atentie mesajele din link-ul dat mai sus!
GT4, modernizate, exact ca vagoanele 324 si 336 din Iasi.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
TATRA



Data înscrierii: 04/Dec/2005
Ultima vizita: 02/Noi/2012
Mesaje: 558
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 23 Feb 2009 08:48:04    Titlul subiectului: 106584

http://telem.telem.ro/telem/arhiva_flv/arhiva.htm?flv=2008/2009/02/Emisiuni/iasi19feb

Vezi minutul 13:10. Nichita aminteste de linia de tramvai din Nicolina.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
silviu



Data înscrierii: 11/Feb/2008
Ultima vizita: 14/Dec/2019
Mesaje: 219
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 17 Mar 2009 22:23:49    Titlul subiectului: 108120

Astazi dupa un incendiu de pe strada Cuza Voda circulatia tramvaielor a fost intrerupta timp de o ora, anunta newsiasi.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
TATRA



Data înscrierii: 04/Dec/2005
Ultima vizita: 02/Noi/2012
Mesaje: 558
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 20 Mar 2009 09:56:14    Titlul subiectului: 108253

Autobuzele cumparate din Spania ajung in cateva zile la Iasi.

Sefii Regiei Autonome de Transport Public au incheiat contract pentru 9 mijloace de transport in comun, insa in prima transa vor veni doar 4. Este vorba de autobuze Mercedes, second hand fabricate in 1995 sau1996.

Fiecare are capacitate de 100 de persoane si trapa automata pentru accesul persoanelor cu dizabilitati. Un autobuz costa 1500 de euro. Achizitiile second hand vor ajunge sambata la Iasi, iar dupa ce li se va face revizia tehnica vor fi scoase la strada.

Cu toate ca pe toate traseele este nevoie de autobuze, acestea vor fi concentrate pe zona Tatarasi, pentru ca acolo transportul este afectat de modernizarea liniilor de tramvai. Anul acesta regia are planuri mari. Directorul Maricel Gherca vorbeste de achizitionarea a 50 de autobuze noi marca Mercedes.

Proiectul a tot fost amanat de la un an la altul. Daca totusi vor fi cumparate, autobuzele vor fi prevazute cu sistem de aer conditionat, si GPS-uri.

Maricel Gherca director RATP Iasi,a declarat:" In acest transport vor veni patru autobuze, sambata dimineata, urmand sa le descarcam, daca putem sambata sau duminica , deci vor fi pana la inceput saptamanii viitoare in garajul nostru. Apoi o sa le facem o verificare pentru a circula. Acel proces de achizitie a 50 de autobuze, finalizam caietul de sarcini si vedem in ce masura putem finaliza acest proiect."
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Tavinho



Data înscrierii: 07/Sep/2007
Ultima vizita: 19/Aug/2013
Mesaje: 206
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 20 Mar 2009 10:06:58    Titlul subiectului: bus 108254

Autobuze marca Mercedes? de care? Citaro 1, 2? ar fi fain....dar cat se stie exact daca vor veni? sunt deja discutii?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
silviu



Data înscrierii: 11/Feb/2008
Ultima vizita: 14/Dec/2019
Mesaje: 219
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 20 Mar 2009 18:05:39    Titlul subiectului: 108267

Nu cred ca regia poate sa-si permita achzitionarea autobuzelor Citaro, mai ales ca nu sunt 10 ci 50. Oare aducerea acestor noi autobuze face parte din proiectul ARCHIMEDES?
_________________
http://silviubad.wordpress.com/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
silviu



Data înscrierii: 11/Feb/2008
Ultima vizita: 14/Dec/2019
Mesaje: 219
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 20 Mar 2009 18:17:50    Titlul subiectului: 108270

Bulevardul Nicolae Iorga se transforma in santier

Peste o saptamana, bulevardul Nicolae Iorga va fi transformat in santier. Regia Autonoma de Transport Public (RATP), firma
Martin Rose si Confort SA Timisoara vor incepe lucrarile de reabilitare a liniilor de tramvai si in aceasta zona.

Vor fi schimbati 2 kilometri de cale de rulare dubla, intre Podu de Piatra si pasarela Nicolina. Totodata, sefii RATP vor sa inceapa lucrarile si pe strada Garii. Pana atunci, insa, trebuie finalizat inelul Arcu-Billa-Strapungerii Silvestru, pe unde vor fi deviate tramvaiele.

"Planul de circulatie pentru bulevardul Nicolae Iorga a fost aprobat. Speram ca intr-o luna sa terminam lucrarile de la Arcu si Billa, pentru a putea intra pe strada Garii. In Tatarasi se lucreaza la mutarea stalpilor de sustinere a retelei electrice, iar, mai apoi, vom incepe lucrarile si pe al doilea tronson, intre rond Tatarasi si Doi Baieti. Pana acum, din creditul acordat de Banca Europeana pentru Reconstructie si Dezvoltare (BERD - n.r.) s-au cheltuit peste 8 milioane euro, bani care s-au dus pe lucrarile incepute deja, echipamente, sina si aparatele
de cale. A mai ramas o tragere de peste 5 milioane euro, dar aceasta va putea fi facuta dupa ce ne transformam in societate comerciala", a declarat Maricel Gherca, directorul RATP.
Citat:

_________________
http://silviubad.wordpress.com/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 14/Dec/2019
Mesaje: 7995
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 20 Mar 2009 19:53:55    Titlul subiectului: 108277

Desigur ca acele 50 de autobuze noi nu au vreo legatura cu Archimedes.
Dar, pana la 50 de autobuze noi, haideti sa vedem 9 autobuze Mercedes!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
silviu



Data înscrierii: 11/Feb/2008
Ultima vizita: 14/Dec/2019
Mesaje: 219
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 15 Apr 2009 14:14:11    Titlul subiectului: 109596

Cateva pareri a lui Nichita, primarul Iasului:

''La o saptamina dupa ce se arata nemultumit de stadiul lucrarilor de pe Arcu, primarul a spus marti ca acum lucrarile merg mult mai bine. "Pe santierele de la Hala Centrala si din Tatarasi lucrarile merg bine. Si pe Arcu se lucreaza mult mai eficient
. Pe Nicolae Iorga lucrarile de inlocuire a 5 km de linie de tramvai sint abia la inceput", a spus Nichita. ''


sursa: newsiasi.ro

_________________
http://silviubad.wordpress.com/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Rhadoo



Data înscrierii: 16/Ian/2008
Ultima vizita: 22/Noi/2019
Mesaje: 124
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 23 Apr 2009 09:29:24    Titlul subiectului: 109951

Citat:
Se pregateste ingustarea strazii Garii
Autor: Cristian ALBU

Tramvaiele nu vor mai circula pe aici mai bine de o luna. Si pentru masini traficul va fi restrictionat.

Circulatia auto, dar si a tramvaielor, in zona Garii urmeaza sa fie compromisa cu totul. Motivul il reprezinta lucrarile de modernizare la calea de rulare. Constructorii si-au anuntat intentia de a incepe lucrarile si pe strada Garii. Ca urmare, circulatia tramvaielor ar urma sa fie blocata in aceasta zona. Nici soferii nu vor fi scutiti de probleme, in zona respectiva urmind ca traficul sa se desfasoare in conditii grele.

Reprezentantii regiei au specificat ca deocamdata nu este nimic stabilit. "Urmeaza sa mai fie purtate discutii in acest sens. Este o decizie greu de luat din cauza modificarilor ce ar urma sa fie facute", a declarat Adrian Mihai, purtatorul de cuvint al regiei.

Practic, de la Gara, tramvaiele nu vor mai putea ajunge in Piata Unirii, tronson inclus acum intr-o buna parte a traseelor de tramvai. Conducerea RATP a specificat ca ar urma sa fie introduse microbuze care sa circule din Podul de Piatra, pe la Gara, Centru si Tirgu Cucului. Transportul calatorilor pe acest tronson ar urma sa fie asigurat de 12 microbuze. Reprezentantii municipalitatii au declarat ca vor avea loc discutii si astazi cu privire la lucrarile de pe strada Garii.

"Dupa discutiile purtate nu am tras inca o concluzie. Joi vom avea o noua intilnire si cu constructorul pentru a vedea cit va dura lucrarea. Cu siguranta va trece lejer de o luna de zile, si trebuie sa gasim solutii pentru a asigura traficul in comun. Tocmai aceste detalii vor trebui stabilite, dar asta in functie de momentul la care se va interveni. Noi vrem sa incepem cit mai repede, dar sa vedem cum putem face acest lucru", a declarat Mihai Chirica, directorul tehnic al Primariei.


Sursa

Nu stiu cine sunt "strategii" din spatele acestei decizii de suspendare a tramvaielor; mi se pare ca era la mintea cocosului sa se fi pus in functiune intai noua linie ce merge pana la Billa, si abia apoi sa se inchida strada Garii. Dar de unde nu e, nici Dumnezeu nu cere.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
silviu



Data înscrierii: 11/Feb/2008
Ultima vizita: 14/Dec/2019
Mesaje: 219
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 24 Apr 2009 17:17:17    Titlul subiectului: 110001

In week-end nu merg tramvaiele intre Dacia si Alexandru cel Bun

Traseele tramvaielor care circula intre Rond Dacia si Podul de Piatra vor fi modificate in acest sfirsit de saptamina din cauza lucrarilor la calea de rulare de pe podul Alexandru cel Bun.
- Tramvaiele de pe traseul nr. 5 vor circula intre rond Tutora si Pod de Piatra - 5 unitati
- Tramvaiele de pe traseul nr. 6 vor circula intre Pod de Piatra si Tatarasi si Nord – 3 unitati
- Pentru transportul calatorilor din zonele Dacia si Alexandru se va suplimenta traseul de autobuz nr.11 cu 4 unitati

Cauzele: Reprezentantii RATP spun ca intreruperea circulatiei tramvaielor in acest week-end intre Rond Dacia si Podul de Piatra este cauzata de lucrarile efectuate la linia de tramvai de pe podul Alexandru cel Bun: montarea de traverse, realizarea sudurilor de inchidere, ridicarea la cota a liniei de tramvai si turnarea stratului de beton.

newsiasi.ro

_________________
http://silviubad.wordpress.com/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 13/Dec/2019
Mesaje: 6200
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 29 Apr 2009 11:04:10    Titlul subiectului: 110228

http://www.bzi.ro/Controlori-cercetati-pentru-sechestrare-de-persoane-A51776.html

"Controlori cercetati pentru sechestrare de persoane

● Doi controlori de la Regia Autonoma de Transport Public Iasi vor fi cercetati de procurorii de la Parchetul de pe langa Judecatoria Iasi pentru comiterea infractiunii de lipsire de libertate si abuz in serviciu ● Acestia sunt acuzati ca au tinut cu forta o doamna intr-un maxi taxi care avea usa incuiata de sofer ● Reprezentantii RATP sustin ca nu este nimic adevarat si ca doar cinci minute nu pot fi vizionate pe camera de luat vederi
Doi controlori de la Regia Autonoma de Transport Public (RATP) Iasi vor fi cercetati de procurorii de la Parchetul de pe langa Judecatoria Iasi pentru comiterea infractiunii de lipsire de libertate si abuz in serviciu. Luminita R., o doamna care a fost prinsa in autobuz pentru ca nu ar fi compostat in mod corespunzator biletul, ii acuza pe controlorii de la RATP ca au tinut-o cu forta inchisa intr-un maxi taxi timp de peste un sfert de ceas. Ieri, plangerea a fost depusa la parchet si urmeaza ca zilele acestea politistii de la Sectia III sa demareze o ancheta pentru a vedea ce s-a intamplat de fapt. Toata povestea s-a petrecut in urma cu doua zile, intr-un maxi taxi care circula pe traseul Valea Lupului - Targu Cucu. Femeia avea un teanc de bilete printre care erau si compostate si necompostate. A urcat in mijlocul de transport din Pacurari, a compostat un bilet, dupa care s-a asezat pe scaun. Dupa un timp, au urcat doi controlori: Emil Urzica si Andrei Gherghinete. Acestia au cerut biletele la toti calatorii. Cand au ajuns la Luminita R., au sustinut ca acelasi bilet de o calatorie a fost compostat de doua ori. "Biletul a fost compostat o singura data. Aveam mai multe bilete necompostate si se vede clar ca nu este compostat decat o singura data", a spus doamna care a depus plangerea la parchet. Pentru ca nu a vrut sa se legitimeze, controlorii au dus-o pe doamna in cauza pana la capatul cursei, respectiv in Targu Cucu. Potrivit celor sustinute de Luminita R., controlorii au tinut-o timp de 16 minute la capatul liniei. Soferul de la maxi taxi a coborat si a inchis usa, iar inauntru au ramas doar controlorii si doamna respectiva. "Este un comportament abuziv al controlorilor. Norocul sotiei mele a fost acela ca erau calatori care asteptau si l-au rugat pe sofer sa nu mai stea in statie", a precizat sotul Luminitei. Pe de alta parte, reprezentantii RATP sustin ca nu a fost vorba despre un comportament abuziv al controlorilor. "Toata scena a fost inregistrata de camera de luat vederi. Doamna a refuzat sa se legitimeze, iar cei doi controlori i-au vorbit frumos si au rugat-o sa faca acest lucru. Camera s-a oprit la ora 11 si 57 minute, atunci cand soferul a scos cheia din contact. Camera a repornit la ora 12 si trei minute, atunci cand soferul a repornit masina. Este vorba despre maxim cinci minute care nu pot fi vizionate pe camera. Multe dintre afirmatiile facute de doamna respectiva nu sunt adevarate", a spus Adrian Mihai, purtatorul de cuvant al RATP. In urma cu cateva saptamani, reporterii cotidianului Buna Ziua Iasi au sesizat astfel de cazuri in care controlorii au un comportament anormal.

Catalin BOACNA
catalinb●bzi.ro
"
_________________________________________________________________________

Atrage atentia ceva extrem de "ciudat":

www.bzi.ro a scris:
Camera s-a oprit la ora 11 si 57 minute, atunci cand soferul a scos cheia din contact. Camera a repornit la ora 12 si trei minute, atunci cand soferul a repornit masina.
Ce tampenie!
Daca cele scrise sunt adevarate, pe sistemul asta soferul poate scoate cheia din contact oricand doreste sa "nu se vada" cate ceva, mai o incasare de bani fara a se da bilet, mai una, mai alta... Evil or Very Mad
Camerele alea ar trebui sa functioneze non-stop in intervalul de la iesirea din garaj si pana la intrarea in garaj, putand fi conditionate de introducerea unui card personalizat al soferului, care sa tina loc si de pontaj...

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
silviu



Data înscrierii: 11/Feb/2008
Ultima vizita: 14/Dec/2019
Mesaje: 219
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 29 Apr 2009 22:10:56    Titlul subiectului: 110252

Citat:
Conexiunea dintre Tatarasi si Copou va fi intrerupta

Ciculatia tramvaielor pe tronsonul Tirgu Cucu - Tatrasi Nord va fi intrerupta incepind de joi, de la ora 16.00 si pina duminica, din cauza lucrarilor de asfaltare din zona Pietei Chirila. In aceasta perioada tramvaiul 13 nu va mai circula, iar din Tirgu Cucu pina in Copou vor circula doar 4 tramvaie. Intre Tirgu Cucu si Tatarasi calatorii vor fi transportati cu microbuze.
Reprezentantii RATP informeaza ca in perioada respectiva circulatia mijloacelor de transport in zona se va desfasura astfel:
- Traseul de tramvai nr.13 se intrerupe;
- Pe tronsonul Tg. Cucu – Copou vor circula 4 tramvaie;
- Traseul nr.1 de tramvai ramane neschimbat;
- Tramvaiele de pe traseul nr. 6 vor intoarce in Tg. Cucu;
- Transportul calatorilor pe tronsonul Tatarasi Nord - Tg.Cucu va fi asigurat de microbuze care vor circula pe itinerariul: Tirgu Cucu - Bucsinescu – Tatarasi Nord si retur

newsiasi.ro


Dupa terminarea tuturor lucrarilor de reabilitare traseul 6 va ramane prelungit pana in Tatarasi Nord? Daca da, rondul de la Tg. Cucu poate fi folosit pentru o alta linie noua de exemplu: Tutora - Campus T.V. - Tg. Cucu.

_________________
http://silviubad.wordpress.com/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 14/Dec/2019
Mesaje: 7995
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 29 Apr 2009 22:41:38    Titlul subiectului: 110253

Nu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
th3o4or



Data înscrierii: 26/Mar/2008
Ultima vizita: 20/Iul/2009
Mesaje: 11
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 30 Apr 2009 12:51:42    Titlul subiectului: 110272

Astazi dimineata, la ora 07.15, muncitorii care lucreaza la inlocuirea liniilor de tramvai, in Canta, au descoperit, in timpul obisnuitelor sapaturi, o bomba aruncatoare de 82 de mm. Proiectilul a fost gasit la 70 de cm sub linia de tramvai, la 100 metri de Rond Canta. Muncitorii au anuntat imediat Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta. Pana la ora 13.00, lucrarile sunt sistate in zona, pentru verificari.

"Echipa pirotehnica din cadrul Detasamentului 2 Iasi a intervenit in Iasi, pe strada Canta, pentru ridicarea unei bombe de mare capacitate, cal. 82 mm, aflata la circa 70 cm adancime. Aceasta a fost descoperita de muncitorii care executau lucrarile de la rondul liniei de tramvai. Daca ar fi explodat ar fi putut cauza morti si pagube materiale pe un diametru de 150 metri. Suprafata asanata a fost de 50 mp. Bomba a fost distrusa odata cu celelalte proiectile asanate in ultimile doua saptamani", a declarat lt.col. Dan Marciuc, purtator de cuvant al I.S.U. Iasi.

Sursa: www.bzi.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4 ... 28, 29, 30  Următoare
Pagina 3 din 30

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community