Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Norbi
Data înscrierii: 21/Noi/2014 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 58 Locație: Bistrita
|
Trimis: Joi 25 Aug 2016 10:29:50 Titlul subiectului: |
186232 |
|
Oare care dintre cele trei modele se vor livra la Iasi, NL313, A21 sau NL263?
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 25 Aug 2016 11:07:02 Titlul subiectului: |
186234 |
|
A21 este un sasiu pe care au fost produse mai multe modele, printre care si NL 263 si NL 313 (denumirea MAN A21 este folosita ca referire la toate modelele realizate pe acest sasiu, inclusiv pentru versiunile aparute din 2004 pana in prezent, ce poarta explicit denumirea comerciala Lion's City sub care se produc familiile de autobuze MAN cu podea joasa incepand din 1996). Diferenta intre un NL 263 si un NL 313 achizitionate de acelasi operator in aceeasi perioada si cu echipare identica este data doar de tipul de motor (puterea acestuia este indicata chiar de codurile 263 si 313). Best Omnibus a ofertat NL 313.
|
|
Sus |
|
|
Norbi
Data înscrierii: 21/Noi/2014 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 58 Locație: Bistrita
|
Trimis: Joi 25 Aug 2016 12:35:24 Titlul subiectului: |
186235 |
|
Atunci inseamna ca e vorba de autobuzele aduse din Berlin (cel putin dupa schema de vopsire)
(Foto de pe site-ul Best Omnibus)
|
|
Sus |
|
|
tubus
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 59 Locație: Brasov; Germania
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 25 Aug 2016 12:57:17 Titlul subiectului: |
186237 |
|
Ala e un MAN NL 263 al Postbus (Austria) fabricat in 1999 si exploatat de Landbus Unterland (Austria) in regiunea Vorarlberg. Schema de vopsire seamana oarecum cu cea a BVG (Berlin), dar nu e aceeasi, exista diferente clare.
|
|
Sus |
|
|
tubus
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 59 Locație: Brasov; Germania
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 25 Aug 2016 15:02:57 Titlul subiectului: |
186239 |
|
Ambele din imaginile de mai sus au operat (desigur, fiind tot ale Postbus) pentru Landbus Oberes Rheintal anterior fotografierii la Zell am See cu insemnele Postbus/SVV. PT-12319 e cert un NL 313 (verificat dupa VIN), ajuns in final in Polonia (Gdynia), insa pe PT-15539 nu stiu daca sa-l iau ca NL 313 sau NL 263, pentru ca nu gasesc nimic care sa ma ajute la identificare precisa. Intre cele doua masini exista, insa, mici diferente constructive. Pe PT-15539 il poti gasi in diverse fotografii din perioada Landbus identificat ca NL 263 (sigur, e irelevant, la fel ca si identificarea ca NL 313 din poza pusa de tine). Masina din pozele Best Omnibus e si ea putin diferita fata de cele doua care au operat pentru Landbus Oberes Rheintal si se muleaza perfect pe varianta care a operat pentru Landbus Unterland (pe care eu unul nu am gasit-o la ceilalti). Doua astfel de masini (identificate fara urma de indoiala ca NL 263) au fost livrate de Best Omnibus la Tg. Mures (MS-14-TLS, care poarta insemnele VVV, si MS-16-TLS, care poarta insemnele VVT, fiind probabil trimisa de Postbus in Tirol dupa ce si-a incheiat operarea in Vorarlberg).
Cum se vede si cum am spus mai sus, subiectul este nisipos (o fi si ala din pozele de la Best Omnibus NL 313, in fond ei asa zic pe site si trebuie sa-i credem pe cuvant pana vor vorbi documentele, in caz ca si ala - sau alea, ca parca spun ca-s doua care arata asa - din poze e printre cele din oferta), si altfel decat verificandu-se insemnele oficiale nu se vor putea identifica precis ca tip aceste autobuze. Oricum, vorbim vorbe, pentru ca nu vor fi toate cele 35 de masini precum ala din fotografie, ci stranse din diverse locuri (e o misiune aproape imposibila sa gasesti 35 de acelasi tip si cu aceleasi caracteristici provenind dintr-un singur loc).
|
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1092 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 25 Aug 2016 15:04:23 Titlul subiectului: |
186240 |
|
Citaro cred ca erau un pic mai noi, sau gresesc?
In rest, in ce an sunt fabricate MAN-urile importate?
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 25 Aug 2016 15:10:38 Titlul subiectului: |
186241 |
|
Asta vom vedea cand vor veni. Cert este ca trebuie sa fie minim Euro 3, conform caietului de sarcini, deci minim 2000 ca an de fabricatie.
Nu e musai ca autobuzele O 530 (Citaro) ofertate sa fie mai noi decat MAN-urile (pot fi, dar pot si sa nu fie sau sa existe diferente de la un autobuz la altul).
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 30 Aug 2016 18:45:41 Titlul subiectului: |
186293 |
|
CNSC a decis (fond).
Descriere: |
|
Descărcare |
Nume fișier: |
Decizie_78.pdf |
Mărime fișier: |
60.12 kb |
Descărcat: |
de 415 ori |
|
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1092 Locație: Iasi
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 02 Sep 2016 14:53:54 Titlul subiectului: |
186307 |
|
Masinile care vor pleca vinerea viitoare spre Iasi apar in CIV ca NL 313. Discutam mai multe la momentul respectiv.
|
|
Sus |
|
|
Cosmin Sandu
Data înscrierii: 14/Mar/2009 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1007 Locație: Iasi
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 28 Ian 2017 20:44:52 Titlul subiectului: |
188114 |
|
Cand postam anunturi privind diverse proceduri de achizitie publica, ar fi bine sa le preluam direct din SEAP, cu tot cu documentatie (iar acolo unde e cazul, originalele, nu variantele certificate), pe care sa o atasam pe forum, astfel incat sa fie disponibila usor, in integralitate, si sa ramana la dispozitia tuturor pe serverul care gazduieste forumul. Asadar, Cosmin, te rog sa procedezi in consecinta!
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 29 Ian 2017 22:18:42 Titlul subiectului: |
188129 |
|
Mda... In atasament gasiti documentatia de atribuire, preluata din SEAP (http://www.e-licitatie.ro).
Descriere: |
|
Descărcare |
Nume fișier: |
Documentatie inchiriere autobuze.zip |
Mărime fișier: |
314.81 kb |
Descărcat: |
de 360 ori |
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
|
Sus |
|
|
Cosmin Sandu
Data înscrierii: 14/Mar/2009 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1007 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 23 Mar 2017 12:02:57 Titlul subiectului: |
189197 |
|
Primăria a publicat pe site o listă cu principalele proiecte pregătite spre depunerea în vederea atragerii de fonduri europene:
Citat: | Câteva proiecte care au documentația pregătită și care așteaptă deschiderea liniilor de finanțare prin Programul Operațional Regional - Axa 4.1 - Mobilitate Urbană (Titlu / Valoare):
Reabilitarea infrastructurii de tramvai în municipiul Iași - Reorganizarea circulației pe bd. Tudor Vladimirescu - 10.138.076 euro
Reabilitarea infrastructurii de tramvai Iași - Dancu - 10.919.400 euro
Reabilitarea infrastructurii de tramvai în municipiul Iași (zonele Pădurii și Țuțora) - 8.594.250 euro
Extinderea și modernizarea depourilor din municipiul Iași - 10.635.000 euro
Înnoirea parcului de vehicule destinat transportului public pe șine (15 tramvaie) - 24.001.000 euro
Strategie de implementare a liniilor dedicate transportului public pe șine (tramvai) - 476.500 euro
Reorganizarea circulației - Etapa I - 1.043.900 euro
Modernizarea stațiilor de transport public ca puncte intermodale principale - Etapa I - 1.440.100 euro
Modernizarea stațiilor de transport public - 2.822.000 euro
Sistem de managementul transportului public și e-ticketing - 1.812.100 euro
Extinderea sistemului de management al traficului, cu includerea componentei de prioritizare a transportului public local - 416.000 euro |
|
|
Sus |
|
|
Ed
Data înscrierii: 01/Dec/2014 Ultima vizita: 30/Noi/2017 Mesaje: 257 Locație: Cluj
|
Trimis: Vin 26 Mai 2017 21:46:44 Titlul subiectului: |
190191 |
|
Se pare ca Solaris va castiga licitatia pentru noile autobuze asteptate la Iasi. Cel putin asta sustine presa locala. Daca cineva stie mai mult, subiectul poate fi dezvoltat
http://m.ziarulevenimentul.ro/stiri/moldova/ce-companie-este-favorita-pentru-aducerea-de-autobuze-noi-la-iasi-exclusiv--217389391.html
Ce companie este favorită pentru aducerea de autobuze noi la Iași EXCLUSIV
Polonezii de la Solaris sunt în „pole position” pentru aducerea de autobuze noi. În ultimii ani au mai cumpărat astfel de autobuze primăriile din Cluj, Pitești și Craiova
Licitația privind cumpărarea de autobuze noi, în baza creditului contractat de la Banca Europeană pentru Reconstrucție și Dezvoltare (BERD), a stârnit de interesul a peste 20 de firme, aproape toți marii producători de autobuze arătându-se interesați să participe la această procedură. Achiziția este posibilă grație acordului de împrumut privind reînnoirea întregului parc auto al Companiei de Transport Public (CTP) SA, semnat în decembrie 2016 între Primăria Municipiului Iași și BERD. Suma pe care o a împrumutat-o municipiul Iași este de aproximativ 15 milioane de euro, cu acești bani urmând a fi cumpărate autobuze noi, cu norma de poluare Euro 6. Împrumutul are o perioadă de grație de doi ani și o perioadă de rambursare de 10 ani.
Un model cumpărat de majoritatea primăriilor
Deocamdată, ofertele depuse de firmele participante la licitație sunt analizate de reprezentanții BERD, însă, din surse credibile, au rămas în cursă doar cinci firme. Cele mai mari șanse de a aduce autobuze la Iași le au polonezii de la Solaris, care au ofertat un autobuz livrat în ultimii trei ani mai multor primării din țară (Cluj, Pitești, Craiova). Este vorba despre modelul Solaris Urbino, autobuz dotat cu camere video de supraveghere la șofer și pentru pasageri, 27 de locuri pe scaune și 76 în picioare. Autobuzele sunt Euro 6 și consumă 37,5 litri de combustibil la 100 km. Când se atinge temperatura de 22 grade Celsius, sistemul de climatizare intră automat în funcțiune. De asemenea, șoferul poate programa autobuzul să se încălzească singur înainte de a pleca în cursă. Mașina se înclină spre dreapta în stații, făcând accesul facil, având totodată și rampe pentru persoanele cu handicap. Caroseria este din inox și are o garanție de 15 ani.
Indiferent de firma care va câștiga licitația, sunt mari șanse ca autobuzele achiziționate prin intermediul împrumutului BERD să circule la Iași în maximum două luni. Potrivit acelorași surse, prețurile ofertate de participanții la licitație permite municipalității să cumpere mai mult de 75 de mașini. Dan CONSTANTINESCU
* * *
Ieșenii au avut deja ocazia de a testa autobuzele Solaris întrucât lunile trecute, Solaris Urbino 12, un autobuz electric, a rulat în probe pe străzile din oraș. Comparativ cu un autobuz obișnuit, cele electrice costă dublu, între 400.000 și 500.000 de euro, funcție de dotări..
|
|
Sus |
|
|
Cosmin Sandu
Data înscrierii: 14/Mar/2009 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1007 Locație: Iasi
|
|
Sus |
|
|
Ed
Data înscrierii: 01/Dec/2014 Ultima vizita: 30/Noi/2017 Mesaje: 257 Locație: Cluj
|
Trimis: Vin 30 Iun 2017 21:55:54 Titlul subiectului: |
190831 |
|
Un ziar local din Iasi anunta ca turcii de la Anadolu Isuzu au castigat licitatia pentru noile autobuze ale orasului. In articol se specifica ca autobuzele vor fi Isuzu si vor fi in numar de 80, desi licitatia a fost pentru 75 de vehicule. Acest lucru este posibil pentru ca autobuzele Isuzu au un pret mai mic decat se asteptau organizatorii licitatiei.
http://www.ziarulevenimentul.ro/stiri/moldova/cine-va-aduce-autobuzele-noi-la-iasi-exclusiv--217394067.html
Demersul de achiziționare de noi autobuze inițiat de municipalitatea ieșeană a atras trei oferte din partea unor puternice firme specializate, respectiv Anadolu Isuzu (Turcia), Carsan (Turcia) și Solaris Bus (Polonia). „Lucrul cel mai important este că, potrivit prognozei noastre, vom putea achiziționa peste 80 de unități de transport, la un preț rezonabil, cu toate dotările necesare”, declarat primarul Mihai Chirica, imediat după deschiderea ofertelor.
De fapt, disputa s-a redus la o confruntare în doi, Solaris versus Isuzu, atât timp cât în spatele celor de la Karsan stau tot turcii de la Anadolu! Potrivit unor surse din interiorul Primăriei, municipalitatea va achiziționa autobuze Isuzu, lucru previzibil în momentul în care s-a anunțat că vor fi cumpărate 80 de autobuze și nu 75. Prețul unui autobuz Isuzu variază între 150.000 și 160.000 de euro (fără TVA), mai mic comparativ cu cel al autobuzelor Solaris (în jurul a 180.000 – 190.000 de euro).
|
|
Sus |
|
|
Cosmin Sandu
Data înscrierii: 14/Mar/2009 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1007 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 27 Sep 2017 14:29:16 Titlul subiectului: |
191797 |
|
După pagina de Facebook, Compania de Transport Public Iași (CTPI) are de astăzi și un site (nou).
Citat: | De astăzi, Compania de Transport Public Iași are un nou site. Acesta poate fi accesat utilizând link-ul: http://www.sctpiasi.ro |
|
|
Sus |
|
|
nightglobe
Data înscrierii: 11/Sep/2013 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 643 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 27 Sep 2017 15:11:54 Titlul subiectului: |
191798 |
|
Se va înterupe circulația tramvaielor pe linia 3 spre Dancu.
SCTP Iași informează publicul călător că, în data de 30.09.2017, ca urmare a lucrărilor la calea de rulare din zona Dancu, în circulația tramvaielor de pe traseul 3 intervin următoarele modificări:
Tramvaiele de pe traseul 3 vor circula între Gară și Tătărași Nord, iar de la Tătărași Nord până la Dancu, vor circula autobuze.
Sursa: CTP Iași.
|
|
Sus |
|
|
cipricherr
Data înscrierii: 25/Iul/2012 Ultima vizita: 09/Oct/2023 Mesaje: 118 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 28 Sep 2017 12:32:27 Titlul subiectului: |
191808 |
|
Daca pentru traseul 9 sunt autobuze sa acopere in totalitate traseul,cand se fac concerte in fata Palatului Culturii,pentru traseul 3 de ce nu ar fi?
De ce se fac diferente de la o locatie la alta?
|
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Joi 28 Sep 2017 13:34:14 Titlul subiectului: |
191809 |
|
Probabil că pentru a da de muncă vatmanilor. Un traseu de tramvai suspendat înseamnă niște vatmani în concediu obligatoriu.
|
|
Sus |
|
|
|