Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Stiri / Articole de presa despre transportul local - Iasi
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 30, 31, 32, 33, 34  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Car IS



Data înscrierii: 03/Oct/2020
Ultima vizita: 05/Apr/2023
Mesaje: 401
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 02 Iul 2021 01:04:30    Titlul subiectului: 210766

BE 4/4 vor fi casate deoarece se va construi o hala provizorie pentru primele PESA care vor ajunge in August.As vrea sa stiu mai detaliat ce utilaje vor fi casate.Daca caseaza si autoturnul 42,sa fie pastrate cateva piese ca donatoare pentru celelalte exponate pentru muzeu(autoturnul ,,afumatoarea" 37,motorul,esapamentul cu toba si cutia de viteze ar fi bune pentru a face functional IK4).Ar merita pastrat si un UTB cu generator pentru muzeu
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 17/Apr/2024
Mesaje: 1088
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 02 Iul 2021 10:00:54    Titlul subiectului: 210768

Chiar, cate tramvaie PESA vor ajunge la Iasi?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 18/Apr/2024
Mesaje: 824
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 02 Iul 2021 10:38:32    Titlul subiectului: 210770

16 +16 Bozankaya Very Happy
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 17/Apr/2024
Mesaje: 1088
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 02 Iul 2021 11:59:44    Titlul subiectului: 210771

Si cate PESA vin in august?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Apr/2024
Mesaje: 8713
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 02 Iul 2021 14:20:55    Titlul subiectului: 210772

3 Pesa sunt gata, 4 sunt in lucru.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
catalind18



Data înscrierii: 29/Iul/2019
Ultima vizita: 14/Mar/2024
Mesaje: 195
Locație: Botosani, Iasi

MesajTrimis: Vin 16 Iul 2021 12:30:55    Titlul subiectului: 210863

https://www.stireadeiasi.ro/stiri-locale/un-nou-peron-pentru-tramvaie-pe-str-strapungerea-silvestru/
"Primăria Iași și-a autorizat lucrările de proiectare și construire a noului peron pentru tramvaie de pe str. Străpungerea Silvestru, la intersecția cu str. Bacinschi, pe sensul de mers dinspre Gară spre Moara de Foc.

Unul dintre scopurile desfiintarii actualului peron vizează și fluidizarea circulației din zona autogării Codreanu, prin desființarea actualului peron. Ideea mutării peronului este una mai veche, fiind organizate două licitații de către Primărie. Ultima a avut loc în a doua parte a anului trecut, dar Primăria nici până astăzi nu a anunțat dacă lucrările au fost adjudecate. Totuși, emiterea autorizației de construire creează premisele începerii lucrărilor în perioada următoare."

Inteleg ca vor sa mute peronul de la Gara sens spre Canta la intersectia cu str. Bacinschi, dar nu e prea normal, in sensul ca urmatoarea oprire a lui 6 e dupa ce vireaza dreapta... Si va fi si departe de Gara viitorul peron daca vii cu 6 din Dacia.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
KTLYN



Data înscrierii: 25/Ian/2013
Ultima vizita: 16/Apr/2024
Mesaje: 209
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 13 Aug 2021 08:46:14    Titlul subiectului: 211151

Compania de Transport Public (CTP) lucrează în această perioadă la o reconfigurare a rețelei de transport de pe raza orașului. Cele mai importante schimbări vor fi făcute în contextul punerii în funcțiune a punctului intermodal din Țuțora: aici, lucrările ar urma să fie finalizate cel târziu în luna octombrie.

"Intenționăm să extindem traseele de tramvai până la acel punct intermodal astfel încât să putem face legătura între Țuțora și Tomești și alte comune din zonă, să putem face legătura cu Dacia, va fi un traseu de tramvai 5 pe relația Țuțora - Țesătura - Nicolae Iorga - Dacia, putem face legătura cu traseul 7 și încă un traseu care va face legătura prin Tudor cu centrul Iașului. În acest mod, vom valorifica acel punct intermodal: de exemplu, de pe autobuzul 29 se va putea face transbordarea în Țuțora", a declarat directorul CTP, Cristian Stoica, în cadrul unui interviu în studioul ZDI TV.

Directorul CTP a spus că vehiculele PESA aduse acum aproape 2 săptămâni la Iași au fost scoase la stradă în probe, iar, de săptămâna viitoare, vor fi puse în circulație.

Despre reintroducerea troleibuzului la Iași, un astfel de proiect fiind inițiat la Primărie, directorul CTP a precizat că traseul care se pretează cel mai bine este actuala rută 46: Bucium - Tudor Vladimirescu - Păcurari.
Dar, o variantă ar putea fi și pe cele două Splaiuri, conform lui Stoica, având în vedere dezvoltarea din ultima vreme a celor două zone.

https://www.ziaruldeiasi.ro/stiri/reconfigurare-a-traselor-ctp-din-toamna-punct-intermodal-in-tutora-cu-legatura-spre-tomesti-si-dacia--296949.html

https://www.youtube.com/watch?v=JxtApbYfIfs
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BVB09



Data înscrierii: 07/Iun/2020
Ultima vizita: 12/Sep/2023
Mesaje: 219

MesajTrimis: Vin 13 Aug 2021 14:11:53    Titlul subiectului: 211153

5-ul asa este o tampenie electorala cel mult, nimic altceva.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 17/Apr/2024
Mesaje: 1088
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 13 Aug 2021 21:47:00    Titlul subiectului: 211157

S-a mai discutat aici, 5-ul nu are sens pe Nicolae Iorga. Avea sens, atunci cand erau avarii pe Splai. Linia de pe Splai e o trista amintire, s-a facut un soi de parcare si un soi de bulevard. Eu zic ca odata dezvoltata zona, era nevoie de tramvai pe acolo, in fine.

In niciun caz 5 pe Iorga, poate 2 (Canta - Gara - Bazar - Baza 3 - Tutora). Si de ce ar fi nevoie de doua trasee spre Centru? Pe vremuri, da, era 1b, dar asta cand erau si ceva muncitori inca acolo. Acum, tramvaiele plimba aer. Ma rog, plimbau, pentru ca suprapuneau cu 29.

Daca 29 se oprea la capatul de linie si lumea facea transbordarea, atunci aveau sens 3 trasee:

1b TUTORA - PD. ROS - COPOU
5 TUTORA - PD ROS - DACIA
2 TUTORA - BAZAR - GARA - CANTA

Sau, ar mai fi o idee, 8 prelungit pana in Tutora si 7 sa plece tot din Tutora, dar prin Pd. Ros.

Asa, in formula de azi, nu prea mai au sens. Iar pe Iorga, portiunea dintre Podu de Piatra si Bazar nu e atat de circulata, incat sa fie nevoie de doua trasee. 11 este suficient. De fapt, 11 e bun ca leaga pietele din oras. Ca legatura directa, ar trebui unite 3 cu 6.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BVB09



Data înscrierii: 07/Iun/2020
Ultima vizita: 12/Sep/2023
Mesaje: 219

MesajTrimis: Sâm 14 Aug 2021 08:11:00    Titlul subiectului: 211158

Solutii pot fi mai multe dar nu cred ca CTP va adopta pe cele mai bune avand in vedere ca prinul traseu pe lista e 5.
Am zis mai sus, e o chestie pur electorala ca sa dea votantilor din ACB si Dacia tramvaie noi. 5-ul va folosi traseu reabilitat nimic nu ii impiedica sa duca pe acolo tramvaie noi.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Apr/2024
Mesaje: 8713
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 14 Aug 2021 11:00:15    Titlul subiectului: 211160

In Tutora vor avea capat de linie toate traseele din planul de transport judetean. Daca va fi scurtat si 29, aveti acum o imagine mai clara asupra motivului de a exista trasee de tramvai de acolo catre mai multe zone din oras si viceversa. Acum, care vor fi alea, e alta discutie...

Legat de traseul 5 de tramvai dubland 11 prin N. Iorga, habar n-am care este motivatia reala a acestei propuneri, insa ar putea fi legata de posibilitatea de a da si cartierelor Alexandru cel Bun si Dacia tramvaie noi, legandu-le de tronsonul Metalurgie - Tutora, pentru a nu iesi din proiect (e doar o presupunere, foarte posibil gresita).

Inca un traseu prin Tudor pana la Tutora ar fi, desigur, 8, motivul logic fiind ca daca se scurteaza 29 la Tutora, s-ar taia legatura directa a celor din Tomesti cu Copoul, ceea ce e buba mare dintotdeauna. Deci, din Tutora ar exista conexiuni fara o noua schimbare catre principalele zone ale orasului (Centru, Copou, Palas/Moldova/Hala, Tudor, Gara) pentru cineva care locuieste intr-o suburbie.

Varianta mea, pentru a nu exista dublari neesentiale:

- realizate conexiunile Bd. Metalurgiei - Tutora si CUG - Tesatura (la cea din urma, pentru a nu exista probleme in Podu Ros, s-ar pune macazurile inaintea celor doua traversari, cu linie dublata, sina langa sina, pana la separarea in rond);
- se sparge inelul 1/13;
- traseul 1 devine Copou - Tatarasi - Tutora;
- traseul 8 se prelungeste pana la Tutora;
- pentru Baza 3 <-> Copou ramane traseul 8;
- pentru Tesatura <-> Copou ramane traseul 42;
- se infiinteaza traseul de tramvai 15 pentru a nu pierde conexiunea cu tramvai Podu Ros <-> Tatarasi dupa ruperea inelului 1/13; acest traseu ar asigura din nou si conexiunea completa Tatarasi <-> Nicolina/CUG;
- autobuzul 27 ar fi scurtat la CUG I, pentru a se separa apele, in sensul ca tramvaiul ar asigura legatura Tatarasi <-> Nicolina/CUG, iar autobuzul legatura Tatarasi <-> Poitiers (masura s-ar corela cu limitarea traseelor judetene dinspre Ciurea/Mogosesti/Miroslava la CUG I si ar ramane de vazut ce se intampla si cu traseele CTP spre Blocuri Ciurea, care nu trebuie sa ramana sub nici o forma cum sunt acum, ci un singur traseu, limitat la CUG I);
- traseul 15 ar asigura, astfel, tramvaie noi si pentru CUG (incluzand tronsonul din proiect Podu Ros <-> Tesatura, daca asta impiedica existenta tramvaielor noi si pe alte trasee);
- se prelungeste traseul 6 prin Podu Ros pana la Tutora si se asigura, astfel, conexiunea Tutora <-> Gara, conexiunea esentiala Tutora <-> Palas/Moldova/Hala, conexiunea Gara <-> Palatul Culturii/Palas si existenta tramvaielor noi prin Alexandru si Dacia, in aceeasi presupunere, lipite de proiectele de pe bd. Tutora si Metalurgie - Tutora;
- traseul 7 ramane la Baza 3, conexiunile esentiale de pe parcursul sau cu Tutora fiind asigurate de cele de mai sus (Canta poate face transbordare, caci nu era nici anterior prelungirii - care s-a facut cat sa continue a fi circulat tronsonul Metalurgie - Tutora dupa desfiintarea lui 5, pana la a-i da o intrebuintare adevarata, cum incepe a se prefigura acum - o conexiune vitala);
- conexiunea directa scurta Tutora - Alexandru/Dacia ramane autobuzul 5 prin Podu Ros, cu varianta directa lunga tramvaiul 6, prin Centru.

Ar fi o solutie eleganta, eficienta, cu un minim de efort, care ar necesita lucrari in sezonul cald anul viitor, pentru cele doua jonctiuni (presupun ca a trecut suficient timp cat sa fie permise interventii la calea reabilitata din zonele implicate - la Metalurgie ar fi vorba de lucrarea de acum cativa ani, a carei limita era binisor dincolo de intersectie cat sa primeasca acum macazurile), iar pana atunci de vazut ce se poate face temporar cu Tutora.


Ultima modificare efectuată Radu Bialus la Sâm 14 Aug 2021 12:35:14, modificat de 8 ori în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
KTLYN



Data înscrierii: 25/Ian/2013
Ultima vizita: 16/Apr/2024
Mesaje: 209
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 14 Aug 2021 11:01:22    Titlul subiectului: 211161

Este un lucru bun daca este stimulat transportul electric in Municipiul Iași.
Dar vor fi câteva probleme cu așa de multe trasee care vor porni din Rond Tutora.

1. Rondul nou nu are decât o linie spre deosebire de celelalte capete de traseu ( CUG, Canta, Dacia, Copou).
2. Vor fi trasee lungi. Daca se întâmplă vreun accident până la Leroy Merlin, la dus tramvaiele vor rămâne blocate în condițiile în care nu pot vira spre Metalurgie și nu pot întoarce în Baza 3.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Apr/2024
Mesaje: 8713
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 14 Aug 2021 11:07:15    Titlul subiectului: 211162

2. Asta este si scopul tramvaiului, sa circule pe trasee lungi si foarte lungi. Pentru celelalte aspecte trebuie gasite solutii, nu impiedicat tramvaiul a-si indeplini adevaratul rol. Pentru trasee scurte sunt facute busurile. Asa functioneaza peste tot si functioneaza bine.
1. In rondul din Tutora s-ar face debarcarea in vechea statie, iar imbarcarea peste drum, deci ar fi spatiu suficient pentru a tine cateva linii in rond simultan).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
KTLYN



Data înscrierii: 25/Ian/2013
Ultima vizita: 16/Apr/2024
Mesaje: 209
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 14 Aug 2021 11:26:19    Titlul subiectului: 211163

Perfect de acord. Cat mai multe trasee de tramvai.
Totuși era bine daca din start s-ar fi făcut rondul cu 2 linii, iar legăturile Tutora-Metalurgie și CUg-Tesatura sa se fi făcut odată cu refacerea tronsoanelor respective.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Apr/2024
Mesaje: 8713
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 14 Aug 2021 12:10:48    Titlul subiectului: 211164

Nu, tocmai, liniile de tramvai trebuie sa fie putine, dar atat cat trebuie pentru a cuprinde directiile mari de deplasare, si lungi/foarte lungi (se optimizeaza, astfel, reteaua si parcul de vehicule, pentru eficientizarea reala a intregului serviciu de transport public). Practic, in varianta expusa de mine ar exista traseele 1, 3, 6, 7, 8, 9, 11 si 15 pe structura actuala a retelei (plus acele jonctiuni propuse), corespunzatoare unor directii majore (axe) de deplasare. Nici preconizatele extinderi ale retelei nu cred ar aduce la peste 10 numarul de trasee (configurate corect, desigur). Structura ar fi una cat se poate de corecta pentru un oras ca Iasul.

Daca spuneai "multe" referior la Tutora, ar fi vorba de 3 trasee: 1, care s-ar desprinde de celelalte la Metalurgie, mergand spre Tatarasi, 6 si 8 (care s-ar desprinde la CET), deci suprapunerile ar fi minime, impuse de structura fizica a retelei. Insa fiecare traseu ar rezolva cate o directie majora dinspre Tutora, respectiv directia majora Tutora (in noua configuratie a retelelor locala si judeteana) pornind din capatul opus.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 17/Apr/2024
Mesaje: 1088
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 14 Aug 2021 13:12:44    Titlul subiectului: 211165

Realist vorbind, Radu, tu crezi ca se vor face acest jonctiuni? Una din ele a fost distrusa, neintelegand nici acum motivul. Nu cred ca era vorba de macaze, tinand cont ca ele au ramas si linia a fost ingropata multi ani. A doua nu a existat niciodata si nu cred ca va exista. Sigur, din punctul meu de vedere este o mare prostie.

Totusi, tinand cont ca treburile astea nu costa scump, m-ar bucura mult sa le vad facute. Impreuna cu o linie de tramvai pe splai. Stiu, visez, dar linia aia ar fi extrem de utila.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Apr/2024
Mesaje: 8713
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 14 Aug 2021 13:55:51    Titlul subiectului: 211166

Mai devreme sau mai tarziu, nevoia va crea acele jonctiuni, inevitabil (posibil si altele). In Podu Ros, intr-un fel sau altul - fie simplu, cum am spus mai sus, fie cu interventie majora, avand ca rezultat un rond complet, ca la Podu de Piatra.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 17/Apr/2024
Mesaje: 1088
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 14 Aug 2021 16:37:27    Titlul subiectului: 211167

Ramane de vazut. Eu m-as bucura mult daca aceste jonctiuni ar fi facute.

Ce alte jonctiuni ar mai trebui facute, in opinia ta?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Apr/2024
Mesaje: 8713
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 14 Aug 2021 17:03:47    Titlul subiectului: 211168

Toate isi au importanta lor, deci si cele de la pasajul Nicolina, de la Tesatura si din Elena Doamna ar trebui sa existe. Bretelele de pe pasajul Nicolina ar fi varful prioritatilor, zic eu, chiar si acum, dar mai ales in contextul construirii viitoarei baze mixte de la Fortus. Tramvaiele nu pot fi trimise eficient de acolo pe trasee in formula actuala de linii.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 17/Apr/2024
Mesaje: 1088
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 14 Aug 2021 18:28:41    Titlul subiectului: 211170

Corect, Radu, bretelele alea ar fi super-bune, daca ar exista. Ar putea fi scoase pe acolo tramvaie care sunt defecte si ar mai ajunge mai rapid la depoul de la Gara, poate si un traseu, nu stiu ce sa zic.

Revenind, si eu cred ca ar trebui refacute sistemele delta peste tot, pentru flexibilizarea traseelor. Acum, din cauza lipsei lor si a liniei de pe Splai, majoritatea traseelor de tramvai trec prin Centru. Nu zic ca nu e OK, dar cu aceste sisteme Delta, te poti juca mai mult. Sper ca PMI sa ia in considerare acest aspect.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BVB09



Data înscrierii: 07/Iun/2020
Ultima vizita: 12/Sep/2023
Mesaje: 219

MesajTrimis: Dum 15 Aug 2021 07:14:00    Titlul subiectului: 211171

Stiu ca la maretul proiect de reabilitare a liniei din CUG bretelele au fost anulate din prima, orice idee de reactivare data la o parte.
Ar fi o idee pt iesirea tramvaielor pe trasee din viitorul depou (care e si asa departe de orice alta linie) dar tare ma tem ca daca firma care va face studiul sau proiectul tehnic sau cum ii zice nu va semnala chestia asta (se poate da si "ordin" sa nu se mentioneze) atunci nu se va face si prima optiune si singura va fi macazul din Podu Ros. Ardem curent intro veselie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Apr/2024
Mesaje: 8713
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 15 Aug 2021 07:43:48    Titlul subiectului: 211172

In ultima instanta chiar si asa ar fi mai bine decat ce e acum, daca s-ar face jonctiuni in Podu Ros si la Tesatura, astfel incat sa se poata trimite tramvaie de la Fortus spre Tudor, Tatarasi, Tutora si Podu de Piatra (desi pentru ultima zona si cele care pornesc de acolo ar da logic vagoane depoul din Dacia, cel actual si cel nou, e bine mereu sa existe o varianta de rezerva pentru ambele depouri, daca, din cine stie ce motive, in special independente de ele, ar aparea vreun blocaj pentru unul din ele). Vedem ce-o mai fi sa fie, chiar si cu faza de proiectare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
EEG



Data înscrierii: 27/Sep/2012
Ultima vizita: 16/Apr/2024
Mesaje: 414
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 15 Aug 2021 08:58:37    Titlul subiectului: 211173

Legat de bretele de pe pasarela Nicolina , stiu ca a a mai fost o discutie chiar imediat dupa , sau in timpul reabilitarii. Intrebat de ce nu sunt bretelele respective , directorul CTP de atunci(si de acum?) a dat-o ca nu e voie cu macazuri in panta. In afara ca e o prostie ,chiar asa de ar fi, ramane in picioare solutia lui Radu cu macazurile ,de exemplu puse pe mijlocul podului linia mergand in sistem Gauntlet pana cand se desparte pe bretele:
https://en.wikipedia.org/wiki/Gauntlet_track#/media/File:Waterloo_ION_gauntlet_track.jpg
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 17/Apr/2024
Mesaje: 1088
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 15 Aug 2021 10:50:54    Titlul subiectului: 211175

Da, ai dreptate. Chiar s-ar putea face așa. Știu, costă bani, dar ajută enorm transportul public. Probabil, se vor face, când și dacă va începe construcția depoului de la Fortus.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Car IS



Data înscrierii: 03/Oct/2020
Ultima vizita: 05/Apr/2023
Mesaje: 401
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 15 Aug 2021 15:28:32    Titlul subiectului: 211176

EEG a scris:
In afara ca e o prostie ,chiar asa de ar fi, ramane in picioare solutia lui Radu cu macazurile ,de exemplu puse pe mijlocul podului linia mergand in sistem Gauntlet pana cand se desparte pe bretele:
https://en.wikipedia.org/wiki/Gauntlet_track#/media/File:Waterloo_ION_gauntlet_track.jpg

Exact asa e si la Bucuresti,pe unele trasee.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 30, 31, 32, 33, 34  Următoare
Pagina 31 din 34

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community