Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Stiri / Articole de presa despre transportul local - Iasi
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... , 32, 33, 34  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 26/Apr/2024
Mesaje: 1091
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 23 Iul 2022 09:48:56    Titlul subiectului: 214006

Păi 2 milioane de euro nu e un tramvai de 30 de metri? Că eu așa îmi aduc aminte. De ce să fie unul de 22 de metri tot 2 milioane de euro?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Apr/2024
Mesaje: 8714
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 23 Iul 2022 10:19:52    Titlul subiectului: 214007

Aceea e o valoare estimativa maxima.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
catalind18



Data înscrierii: 29/Iul/2019
Ultima vizita: 14/Mar/2024
Mesaje: 195
Locație: Botosani, Iasi

MesajTrimis: Sâm 23 Iul 2022 10:36:48    Titlul subiectului: 214009

Iasi va avea in total 49 de autobuze electrice de 10 metri si doar 20 de 12 metri si ideal ar fi fost de minim 12 metri. In actualele Isuzu de 12 m e mare inghesuiala mai ales la orele de varf.
La Iasi era nevoie de autobuze de 12 si 18 metri lungime. Cei din Iasi au luat virusul celor din Botosani...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
EEG



Data înscrierii: 27/Sep/2012
Ultima vizita: 27/Apr/2024
Mesaje: 414
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 23 Iul 2022 10:58:42    Titlul subiectului: 214011

tramfan a scris:
Păi 2 milioane de euro nu e un tramvai de 30 de metri? Că eu așa îmi aduc aminte. De ce să fie unul de 22 de metri tot 2 milioane de euro?

Poate fac caiet de sarcini in asa fel incat sa apara si produse de top ,mai scumpe: Siemens Combino , Alstom , Bombardier ,CAF etc
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BVB09



Data înscrierii: 07/Iun/2020
Ultima vizita: 12/Sep/2023
Mesaje: 219

MesajTrimis: Dum 24 Iul 2022 07:34:37    Titlul subiectului: 214013

Exclus. Eu sper sa nu faca unul sa ne trezim cu Astra. Care urca rampe de 9% doar pe hartie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
yeeeeman



Data înscrierii: 05/Oct/2012
Ultima vizita: 08/Mar/2024
Mesaje: 391
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 24 Iul 2022 09:56:05    Titlul subiectului: 214015

Cat despre autobuzele de 10m, o sa se lamureasca repejor ca e o idee proasta, cand ajung cele din toamna, pe linia 52 si o sa ramana calatori in statie ca nu o sa mai fie loc pentru toti. Deja 52, cu Isuzu e plin la refuz de foarte multe ori (bine, vine si rar), asa ca doar sa vina din 10 in 10 minute alea mici (ceea ce nu se poate intampla avand in vedere traficul, ambuteiajele, lungimea traseului), asa ca o sa iasa un mare fiasco. Efectul va fi invers decat cel dorit. Calatorii care inca mai circula cu transportul public vor fi frustrati si vor renunta si ei la acesta...nu vreti sa stiti de cate ori am zis ca imi bag piciorul in transportul public, stand in statie, la ore...normale, nu de varf, si 45 de minute, fara sa treaca nimic. Pai daca ai absolut orice de facut in oras, trebuie sa pierzi 2 ore numai cu transportul, ceea ce este inadmisibil.

La fel ca si 5 pe linia lui 11. O mare idiotenie.

_________________
UCENIC IN ALE TRAMVAIELOR
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 26/Apr/2024
Mesaje: 1091
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 24 Iul 2022 11:21:45    Titlul subiectului: 214016

Da, 52 e plin și nu este suplimentat deloc. La fel cum si 28 are momente cand nu ai unde sa arunci un ac in el. Asa au mers si in pandemie si nu doar cele doua trasee. Eu tind sa cred ca 100 de autobuze nu sunt suficiente pentru transportul public din Iasi, cel putin la orele de varf. Cu siguranta, 28 ar trebui suplimentat si chiar puse autobuze articulate. Si 52 ar trebuie suplimentat.

Legat de 5 care dubleaza 11, am doua chestii de zis:

1. Nimeni nu a zis nimic, cand s-a scos linia de pe Splai. Nu au fost proteste, nu s-au trimis adrese la primarie. Nici macar RATP nu cred ca a zis ceva, sau sa invite la o dezbatere publica. Nici nu prea puteau sa zica ceva, tinand cond ca unele masuri se iau populist, ca aia cu linia de Splai. Maria Sa, masina!

2. Ideea de a pune 5 pe Iorga nu e cea mai proasta. 5-ul ajuta 11 prin suprapunerea asta, care are nevoie de suplimentare la orele de varf. Dupa Tepro, din pacate, e alta poveste. Daca exista linia pe Splai astazi, situatia era altfel.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
yeeeeman



Data înscrierii: 05/Oct/2012
Ultima vizita: 08/Mar/2024
Mesaje: 391
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 24 Iul 2022 20:34:30    Titlul subiectului: 214018

Stim ca suntem cam pasivi ca popor, dar mai e si vorba de faptul ca putina lume foloseste transportul in comun, asa ca, cine sa faca protest? Totodata, initial nu era clar ce o sa faca cu linia, o scoate de tot, o schimba? Pana la urma, ne-am ales cu autobuz, care tot era mai bun decat nimic, cum e acum.
Daca vreau sa ajung in pod ros din Alexandru, trebuie sa strabat vreo 10 cartiere cu 28, prin magnificul Mircea cel Batran care mereu e bara la bara.

Cat despre suplimentat 11 cu 5 in orele de varf, daca era nevoie de suplimentare la 11 se puteau adauga mai multe tramvaie pe 11, nu creat un nou traseu 5 care are 95% traseu comun cu 11.

Oricum, nu cred ca are rost achizitia de autobuze minuscule de 10m pe vreun traseu din iasi.

_________________
UCENIC IN ALE TRAMVAIELOR
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
TheTigerBeast



Data înscrierii: 18/Mai/2017
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 689
Locație: Bucuresti Sector 6

MesajTrimis: Lun 25 Iul 2022 09:52:49    Titlul subiectului: 214021

tramfan a scris:
Da, 52 e plin și nu este suplimentat deloc. La fel cum si 28 are momente cand nu ai unde sa arunci un ac in el. Asa au mers si in pandemie si nu doar cele doua trasee. Eu tind sa cred ca 100 de autobuze nu sunt suficiente pentru transportul public din Iasi, cel putin la orele de varf. Cu siguranta, 28 ar trebui suplimentat si chiar puse autobuze articulate. Si 52 ar trebuie suplimentat.

Haideee cu 36



293157534_844005839911137_3371074411660268382_n.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  446.23 kb
 Vizualizat:  de 3129 ori

293157534_844005839911137_3371074411660268382_n.jpg



_________________
Asculta Radio TheTigerBeast @192kbps!
http://r.thetigerbeast.ovh
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
EEG



Data înscrierii: 27/Sep/2012
Ultima vizita: 27/Apr/2024
Mesaje: 414
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 26 Iul 2022 20:30:25    Titlul subiectului: 214023

catalind18 a scris:
Se doreste achizitia a 18 tramvaie de maxim 22 metri si 25 autobuze electrice de 10 m. Cred ca tramvaiele vor fi de 18-20 de metri.

E bine ca la max 22 m n-0 sa vina din alea carora le cade fundul (sau li se lasa dorsala). Radu ,ai onoarea Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Apr/2024
Mesaje: 8714
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 27 Iul 2022 08:04:00    Titlul subiectului: 214026

Noi suntem pe dans: Swing & Jazz & Twist... Foxtrot nu...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
EEG



Data înscrierii: 27/Sep/2012
Ultima vizita: 27/Apr/2024
Mesaje: 414
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 27 Iul 2022 08:55:38    Titlul subiectului: 214027

Fokstrot , zic polonezii.... Very Happy
Ma uitam la diferitele configuratii la LF-uri , Skoda au treaba aia interesanta cu boghiuri rotative in totalitate, basca ca folosesc la T15(nu stiu cum se mai numeste acum) si boghiuri Jacobs intre sectiuni. Bohiurile din capete sunt foarte spre capat - incadrare meseriasa in curbe. In schimd Jacobs-urile alea lasa loc la un culoar minuscul de trecere intre sectiuni. Alt avantaj ar fi geutatea mult mai scazuta per osie datorita faptului ca sunt mai multe. 4 boghiuri la tramvai cu 3 sectiuni.
E interesanta si solutia aia cu articulatia dubla prezentata de tine pe fb la Imperio de Bucuresti.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Apr/2024
Mesaje: 8714
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 27 Iul 2022 09:52:29    Titlul subiectului: 214028

Nu vedem noi vreodata in Romania jucaria aia de la Skoda...
Au si ele, insa, niste bubute, principalele fiind portalul ingust (e deja ingust la ecartamentul normal, putem presupune ca la cel metric se ingusteaza si mai tare) si lungimea mare a modulelor, ce le duce cu mijlocul fiecarui modul mai mult in afara sinelor pe interiorul curbelor (e de notorietate ca sunt locuri in Praga unde se asteapta cand se intalnesc in curbe). Ar mai fi si ca-s cam pretentioase la starea sinei.

La Imperio de Bucuresti e fix solutia Combino Supra/Avenio. Pe Facebook explicasem de ce arata diferit articulatia 2 si de unde apare comportamentul diferit acolo fata de articulatiile 1 si 3:
Citat:
Astra Imperio Metropolitan pentru Bucuresti, configuratie de GT4+GB4 in varianta moderna, cu podea coborata si trecere prin interior intre GT si GB. Practic, ca doua tramvaie articulate (a cate doua module fiecare, unite in cate un singur punct de pivotare, ca Autentic/Imperio Civitas) cuplate printr-o bara de cuplare cu puncte de pivotare la ambele capete. Solutie ce reduce stresul asupra carcasei si liniilor, preluata de la Combino Supra.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 26/Apr/2024
Mesaje: 1091
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 27 Iul 2022 10:57:33    Titlul subiectului: 214029

Face Bozankaya și un tramvai de 20 de m. Nu e problemă.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
KTLYN



Data înscrierii: 25/Ian/2013
Ultima vizita: 20/Apr/2024
Mesaje: 209
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 28 Iul 2022 10:13:51    Titlul subiectului: 214032

Lecturând proiectul aprobat ieri în Consiliul Local,
putem sa vedem care ar fi planurile privind investițiile în transportul public în viitor:
- refacere linie BCU - Triumf, inclusiv a rondului
- introducerea liniilor de tramvai in subteran in fata Palatului Culturii
- modernizare sistem alimentare energie electrică pt tramvaie
- calea de rulare noua pe traseul: rond Tutora- Tomești-Holboca- rond Dancu
-relocare depou tramvaie , autobuze si troleibuze pe platforma de la Fortus
-retea de troleibuze și achiziție mijloace de transport cu atonomie extinsă
- extindere linie de tramvai in zona Vest, legătura cu Valea Lupului
- achizitie tramvaie noi 30 m
- tren metropolitan
- piste pentru biciclete
- pasaje Podu Ros, pt fluidizare trafic
- ruta alternativa Bucium
- parcări subterane
- parcări park and ride la intrările în oraș

Cate se vor putea realiza, vom vedea.

https://drive.google.com/file/d/16VZyJHNFok4sxADN6RU2zZBImSsrBDoD/view?usp=drivesdk
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 26/Apr/2024
Mesaje: 1091
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 28 Iul 2022 11:46:17    Titlul subiectului: 214033

Nimic despre linia de pe Splai?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
KTLYN



Data înscrierii: 25/Ian/2013
Ultima vizita: 20/Apr/2024
Mesaje: 209
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 28 Iul 2022 14:14:26    Titlul subiectului: 214034

Prin PNRR se dorește a se asigura finanțarea pt modernizarea depoului Dacia ( pe lângă finanțarea de la BERD) și apoi a proiectelor mentionate mai sus. Nimic despre Splai.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
MYSU



Data înscrierii: 09/Ian/2008
Ultima vizita: 26/Apr/2024
Mesaje: 192
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 28 Iul 2022 16:05:31    Titlul subiectului: 214035

Dupa 10 ani cred in visurile astea Laughing Razz
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 26/Apr/2024
Mesaje: 1091
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 28 Iul 2022 16:59:11    Titlul subiectului: 214036

Da, se pare ca Dacia va incepe curand. Sa vedem ce-o mai fi.

Daca se face depou la Fortus, sper sa faca ceva legaturi si cu zona Industriala sau Iorga. Sau poate pun tramvai pe Poitiers.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Car IS



Data înscrierii: 03/Oct/2020
Ultima vizita: 05/Apr/2023
Mesaje: 401
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 28 Iul 2022 17:14:09    Titlul subiectului: 214037

Poitiers e folosit de trafic greu.Deci pana nu se va elibera acolo,nu
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
yeeeeman



Data înscrierii: 05/Oct/2012
Ultima vizita: 08/Mar/2024
Mesaje: 391
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 28 Iul 2022 20:42:31    Titlul subiectului: 214038

Pana la urma, care este ideea subtraversarii in zona Palat? Ce are daca ramane tramvaiul la suprafata?
_________________
UCENIC IN ALE TRAMVAIELOR
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Car IS



Data înscrierii: 03/Oct/2020
Ultima vizita: 05/Apr/2023
Mesaje: 401
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 28 Iul 2022 20:57:51    Titlul subiectului: 214039

Extinderea pietonalului pana la Palat.
I-ar incurca pe prostii de la volan care trec pe acolo,sa nu faca un accident.Le recomand sa ia tramvaiul sau autobuzul daca vor sa ajunga in zona aceea,sau sa o ia pe Sf. Lazar daca vin din Podu Ros si se duc spre Elena Doamna,si invers.
Nici pe mine nu ma incanta ideea cu mutarea liniei prin pasaj
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
yeeeeman



Data înscrierii: 05/Oct/2012
Ultima vizita: 08/Mar/2024
Mesaje: 391
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 28 Iul 2022 21:08:29    Titlul subiectului: 214040

Inteleg intr-o oarecare masura mutarea traficului rutier pe dedesubt, cu toate ca nu vad de ce ar trebui sa fie trafic rutier in zona aia oricum - poti ajunge in ambele zone ce leaga strada Palat, fara sa trebuiasca sa treci prin fata palatului cu masina, insa tramvaiul poate circula binemersi pe la suprafata. Majoritatea oraselor mari, au zone pietonale cu tramvaiul la suprafata, fiind estetic si necesar totodata...

Am asa o vaga banuiala ca mai asteapta Conest o lucrare frumusica si asta e un prilej bun.

_________________
UCENIC IN ALE TRAMVAIELOR
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 26/Apr/2024
Mesaje: 1091
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 29 Iul 2022 09:50:10    Titlul subiectului: 214041

Eu zic că ar trebui făcute chestii mai utile. Asta nu e deloc utilă.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
yeeeeman



Data înscrierii: 05/Oct/2012
Ultima vizita: 08/Mar/2024
Mesaje: 391
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 29 Iul 2022 11:11:21    Titlul subiectului: 214042

Nu e necesara in sensul ca se poate rezolva pietonalul continuu pana la Palat si in alte moduri, mai ieftine. E usor sa aruncam cu bani, insa zona respectiva in primul rand are relicve in subsol, am avut parte de aceeasi experienta cu pasajul subteran de la hala, care are o utilitate foarte scazuta.

In zona fundatie am inteles ca sunt multe artere care se intersecteaza si un pasaj a fost binevenit, dar la Palat nu are absolut niciun sens sa faci tuneluri dpmdv. Impactul asupra mobilitatii o sa fie spre 0, daca opresc circulatia rutiera complet in zona, cu exceptia tramvaiului.

_________________
UCENIC IN ALE TRAMVAIELOR
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... , 32, 33, 34  Următoare
Pagina 33 din 34

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community