Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Infrastructura de tramvai timișoreană
Du-te la pagina 1, 2, 3  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul TIMIȘ
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
bercenicity



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Apr/2018
Mesaje: 553
Locație: Bucuresti 4 (Berceni)

MesajTrimis: Vin 19 Mai 2006 14:08:35    Titlul subiectului: 888888 23229

Romania Libera,
Reabilitare oprita, dupa distrugerea unor parti din Cetatea Timisoarei
Vestigii arheologice din secolul al XVIII-lea, sub liniile de tramvai Vineri 19 Mai 2006
Arheologii Muzeului Banatului din Timisoara au reusit sa opreasca lucrarile de modernizare a liniei de tramvai din centrul istoric al orasului, dupa ce sapaturile santierului au scos la iveala vestigii din secolul al XVIII-lea. Descoperirea a starnit o adevarata disputa intre institutiile locale, in conditiile in care lamele buldozerelor au distrus o parte importanta din vechea cetate a orasului de pe Bega, scoasa acum la lumina.
Potrivit arheologilor, la doar un metru si jumatate adancime, sub liniile de tramvai din Piata Libertatii, muncitorii au gasit constructii vechi de canalizare a cetatii, datand din perioada ocupatiei austriece si, posibil, chiar din Epoca Medievala. Directia pentru Cultura a fost sesizata de catre Muzeul Banatului despre existenta unor descoperiri arheologice in perimetrul santierului, insa cand au vazut la fata locului ce se intampla, specialistii au incremenit.
S-a constatat ca in timpul lucrarilor au fost distruse integral partea superioara a stratului de cultura din secolul al XVIII-lea, conditii in care reprezentantii Directiei pentru Cultura au cerut conducerii Primariei stoparea de urgenta a reabilitarii liniilor de tramvai pe tronsonul respectiv.
Arie protejata
Desi legea prevede ca pentru demararea unor lucrari in zonele istorice este necesar un aviz de descarcare de sarcina arheologica, acest document nu a fost solicitat inainte de demararea santierului. Cartierul Cetate se afla inscris pe lista Monumentelor Istorice din Romania ca sit urban de importanta nationala, conditii in care beneficiaza de protectia legala in acest sens.
Deocamdata, nici una dintre autoritati nu a pronuntat numele vreunei persoane care s-ar putea face vinovata de distrugerea unor importante vestigii istorice, insa actul prin care s-a cerut sistarea lucrarilor a fost inaintat mai multor institutii locale, intre care si Politia, precum si Inspectoratul Teritorial in Constructii.
Ar mai trebui spus ca aceasta este cea de-a doua descoperire arheologica in vatra cetatii, din ultimele cinci luni, dupa ce, la mai putin de 500 de metri, detinutii care executau lucrari la un alt santier au scos la iveala lesuri ale "popilor negri" care au trait in Banat in urma cu aproape trei secole.

_________________
Harta transport București: http://transbuc.info
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Ker0seN



Data înscrierii: 22/Dec/2005
Ultima vizita: 17/Mai/2018
Mesaje: 110
Locație: Resita; Timisoara

MesajTrimis: Joi 22 Iun 2006 17:32:18    Titlul subiectului: 26102

Am auzit azi o veste frumoasa. In Timisoara, in Unirii, mai exact, in procesul de excavare pentru inlocuirea caii de rulare s-au descoperit urme ale cetatii care era acolo. Automat constructorii nu au mai sapat si RATT cu Primaria Timisoara au trebuit sa gaseasca o solutie. Acum vine vestea, tineti-va de scaun: Va fi curatata zona, se vor monta spoturi luminoase pe ruine, peste ele se va pune o sticla rezistenta, si peste sticla calea de rulare a tramvaiului. Pe acea linie vor mai circula doar tramvaie usoare "vechi", asa cum le-a numit arhitectul, sau cel putin unul dintre ei, care se ocupa de lucrare. Frumos ar fi nu?
_________________
Timis 2, Timis 2 hai de ne du si pe noi! I LOVE TIMIS2.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
sjoren



Data înscrierii: 23/Iun/2006
Ultima vizita: 22/Dec/2006
Mesaje: 15
Locație: Resita; Timisoara

MesajTrimis: Vin 23 Iun 2006 01:16:41    Titlul subiectului: 26132

Da, si eu am auzit zvonul acesta. am auzit ceva cum ca vor sa puna un fel de tunel de sticla, dar nu am inteles cum. plus ca am fost chiar azi pe acolo de vreo 2 ori si nu mi s-a parut a se confirma zvonul. in sensul ca muncitorii au acoperit deja jumatatea dinspre pta libertatii, plus o portiune dinspre pta sf gheorghe. ar fi mult prea frumos sa se adevereasca. dar sincer nu-mi pot imagina cum vor construi totul in asa fel incat "constructia" respectiva sa permita si vizualizarea vestigiilor prin sticla, si sa tina un Hansa cu remorca cu tot...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sjoren



Data înscrierii: 23/Iun/2006
Ultima vizita: 22/Dec/2006
Mesaje: 15
Locație: Resita; Timisoara

MesajTrimis: Sâm 24 Iun 2006 14:57:26    Titlul subiectului: 26206

ok, tocmai a fost infirmat zvonul. Crying or Very sad
Cica iarasi au descoperit ceva schelete azi in timpul sapaturilor la linia de tramvai din centru. De data asta putin mai inspre magazinul Bega, imediat dupa Pta Sf Gheorghe.
Da' ma intreb eu: de cand nu au mai fost refacute liniile de tramvai daca de-abia acum au gasit toate scheletele si monezile astea? Rolling Eyes



Picture63.jpg
 Descriere:
Poza facuta ieri seara.
 Mărime fișier:  12.29 kb
 Vizualizat:  de 20947 ori

Picture63.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bercenicity



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Apr/2018
Mesaje: 553
Locație: Bucuresti 4 (Berceni)

MesajTrimis: Joi 29 Iun 2006 08:58:30    Titlul subiectului: 26482

Romania Libera,
Constructii fara aviz de descarcare arheologica peste vestigii istorice de 6.000 de ani Istoria Timisoarei, ingropata in betoane Joi 29 Iunie 2006
Un sit arheologic, datand din mileniul IV i.H., a fost distrus in totalitate, ca urmare a construirii unui important hipermarket in zona de nord a muncipiului Timisoara, pentru care nu s-a solicitat aviz de descarcare arheologica. "Aceste vestigii sunt irepetabile. Ele nu pot fi reproduse. Din pacate, foarte multe situri au fost iremediabil distruse, intrucat se incalca in mod crunt legea. De fapt, 99 la suta din lucrarile de constructie care se executa nu se realizeaza in baza unei autorizatii de descarcare arheologica, asa cum prevede legislatia", a declarat Florin Drasovean, coordonatorul santierului arheologic din centrul istoric al orasului.
Totodata, conducerea Muzeului Banatului si-a exprimat nemultumirea legata de faptul ca nu este consultata atunci cand firmele de constructie demareaza astfel de lucrari, asa cum s-a intamplat recent si in momentul in care au inceput sapaturile la linia de tramvai din Piata Libertatii, pentru reabilitarea infrastructurii din urbea de pe Bega. Cu ocazia unei intalniri cu presa, Florin Drasovean a anuntat ca lucrarile arheologice demarate pe primul tronson din centrul istoric al orasului (de pe strada 9 Mai) au fost incheiate. Astfel, au fost scoase la lumina o serie de vestigii importante si obiecte datand din perioada medievala, despre care - asa cum afirma coordonatorul santierului arheologic - inca se cunoaste prea putin.
Trei Timisoare subterane
De departe, cea mai impresionanta descoperire o constituie tezaurul numismatic, format din 407 monede de argint austriece, datand din secolul al XVI-lea. Piesele respective au fost descoperite sub liniile de tramvai din Piata Libertatii, loc din care au fost scoase la lumina si fragmente ceramice din Epoca Bronzului. O parte dintre aceste obiecte au fost deja restaurate, iar o alta se se afla in curs de reconditionare.
In cadrul aceluiasi santier arheologic a mai fost descoperita o asezare din Epoca Bronzului, foarte bine conservata, oseminte umane si arme (o halebarda si doua topoare de lupta). Specialistii sustin ca toate acestea sunt in masura sa demonstreze o intensa activitate comerciala a acestei zone cu Europa Centrala si Occidentala.
"Toate aceste descoperiri scot din umbra o fata mai putin cunoscuta a Timisoarei, sub care se afla alte trei Timisoare. Una, a austriecilor veacului al XVIII-lea, o alta, a secolului al XVII-lea si cea de-a treia, de la inceputul secolului al XVI-lea", a mai explicat Drasoveanu.
Pe de alta parte, s-a renuntat la ideea conservarii, sub un strat de sticla, a vestigiilor, din cauza costurilor mult prea ridicate pe care le-ar fi implicat o astfel de investitie.
Descoperire de ultima ora
Ieri dupa-amiaza a fost facuta inca o descoperire importanta. Pe cel de-al doilea tronson, in Piata Doicesti, au fost scoase la suprafata nu mai putin de sase schelete umane, dispuse trei cate trei, unul peste altul, datand din secolul al XVII-lea. Specialistii au avansat ideea ca ar putea fi vorba despre o necropola.
Un articol de Laura M. Fortiu

_________________
Harta transport București: http://transbuc.info
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
sjoren



Data înscrierii: 23/Iun/2006
Ultima vizita: 22/Dec/2006
Mesaje: 15
Locație: Resita; Timisoara

MesajTrimis: Joi 09 Noi 2006 14:03:08    Titlul subiectului: 37436

Azi am circulat azi prima data cu tramvaiul de dupa redeschiderea traficului pe relatia piata Traian- Piata 700. Am mers cu un Hansa la dus, un Rathgeber la intors, ambele pe linia 1, de la prefectura direct pana in piata Iosefin. E excelent ce au facut oamenii astia cu liniile, te simti in tramvai de parca aluneci cu barca pe lac Smile . In plus, am observat ca in curba aceea in S din piata Sf Gheorghe, chiar la viteza maricica, nu te mai arunca dintr-un perete in celalalt. In sfarsit circula toate liniile de pe acolo dupa vechiul traseu, chiar si linia 6 a fost reintrodusa. Apropo linia 6, pe cand apare tramvaiul turistic pe traseu?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
alecs11



Data înscrierii: 17/Iul/2006
Ultima vizita: 21/Mai/2008
Mesaje: 28
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Dum 18 Mar 2007 14:53:52    Titlul subiectului: 77563

Sunt mandru de linile din Timisoara, putem spune ca 75% sau chiar mai mult sunt la standarde europene! Si se circula lin chiar si cu tramvaie de acum 30 de ani cu care am mers si cu 60 km pe ora!
Totusi linia lui 9 nu e finisata si mi-e cam frica cand vad hansele cu remorca cu 60 km pe ora (linia lui 9 e un fel de 41 ). Niste imagini cu starea lui liniei :


Linia 9 e noua dar mi se pare cam...subreda. Lucrarile dureaza din 2004, tot bulevardul e vraiste din cauza ei (de la Dambovita pana la AEM) . Totusi e mai bine ca au inlocuit linia CF cu una normala.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Iun/2018
Mesaje: 6747
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 17 Sep 2007 17:51:26    Titlul subiectului: 82869

Cateva poze cu liniile de tramvai modernizate din Timisoara


Captured 2007-9-13 00016.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  66.01 kb
 Vizualizat:  de 18165 ori

Captured 2007-9-13 00016.JPG



Captured 2007-9-13 00017.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  61.22 kb
 Vizualizat:  de 18165 ori

Captured 2007-9-13 00017.JPG



Captured 2007-9-13 00018.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  129 kb
 Vizualizat:  de 18165 ori

Captured 2007-9-13 00018.JPG



Captured 2007-9-13 00019.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  145.11 kb
 Vizualizat:  de 18165 ori

Captured 2007-9-13 00019.JPG



Captured 2007-9-13 00020.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  136.28 kb
 Vizualizat:  de 18165 ori

Captured 2007-9-13 00020.JPG



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Iun/2018
Mesaje: 6747
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 17 Sep 2007 18:00:03    Titlul subiectului: 82870

Macazele sunt automate (cel putin prin zonele pe unde am circulat cu tramvaiul).
O chestie amuzanta, cu putin inainte de Mitropolie marcajele trec peste linia de tramvai.
Pe liniile modernizate, unele tramvaie mergeau mai repede decat masinile mici, si nu aveau DELOC balans stanga-dreapta.
Ce frumos ar fi fost ca si linia de tramvai de pe Calea Mosilor veche din Bucuresti sa fi fost modernizata ca in Timisoara.



Captured 2007-9-13 00021.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  132.94 kb
 Vizualizat:  de 18163 ori

Captured 2007-9-13 00021.JPG



Captured 2007-9-13 00022.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  72.65 kb
 Vizualizat:  de 18163 ori

Captured 2007-9-13 00022.JPG



captured_2007_9_13_00024_150.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  81.61 kb
 Vizualizat:  de 18019 ori

captured_2007_9_13_00024_150.jpg



captured_2007_9_13_00062_396.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  144.8 kb
 Vizualizat:  de 18017 ori

captured_2007_9_13_00062_396.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Iun/2018
Mesaje: 1735
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mie 07 Mai 2008 10:17:50    Titlul subiectului: 93028

Un articol usor critic in agenda.ro :

http://www.agenda.ro/news/news/6003/baza-e-ranga.html

Agenda a scris:
In ultimii ani din epoca socialista circulau inca tramvaie din perioada interbelica. In memoria multor timisoreni au ramas modelele vechi de tramvaie de pe liniile 3, 5 si 7.

macaz linie tramvaiDar circulau si tramvaie produse sub regimul socialist, iar modelele Timis, exploatate pana in urma cu doar doi-trei ani, au reprezentat un varf tehnologic la vremea lor. Era fain, de pilda, ca macazurile puteau fi actionate direct din cabina.

Si vorbim despre macazuri care, la randul lor, erau produse tot in vremea regimului de trista amintire. Astazi, sinele, macazurile si reteaua de contact a liniilor de tramvai din Timisoara sunt, pe majoritatea tronsoanelor, noi, moderne si de fabricatie straina.

Efortul investitional a fost mare, cei circa 40 de kilometri de linii modernizate inghitind aproape 47 de milioane de euro. Insa, ca pe vremea cand pe linia 5 circula o taraboanta de lemn, vatmanii tramvaielor nemtesti care ne deservesc astazi au in dotare rangi. Nu le au de florile marului, pentru ca le folosesc foarte des la schimbarea macazelor. Mult mai des decat ar fi cazul. Si in tot orasul.

Dupa cum afirma Ioan Lera, purtator de cuvant al RATT, fie se mai defecteaza instalatiile, fie vatmanii nu sunt atenti si nu le actioneaza automatizat. Atunci la ce bun toata cheltuiala?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
Chagall



Data înscrierii: 11/Mai/2008
Ultima vizita: 13/Aug/2011
Mesaje: 40
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Dum 11 Mai 2008 21:58:49    Titlul subiectului: 93272

Cateva poze facute de mine azi intre Olimpa si Banatim.

Partea 1:



HPIM6936x.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  111.49 kb
 Vizualizat:  de 17383 ori

HPIM6936x.JPG



HPIM6937x.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  118.2 kb
 Vizualizat:  de 17383 ori

HPIM6937x.JPG



HPIM6938x.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  114.07 kb
 Vizualizat:  de 17383 ori

HPIM6938x.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Chagall



Data înscrierii: 11/Mai/2008
Ultima vizita: 13/Aug/2011
Mesaje: 40
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Dum 11 Mai 2008 22:03:00    Titlul subiectului: 93273

Partea 2:


HPIM6939x.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  114.05 kb
 Vizualizat:  de 17381 ori

HPIM6939x.JPG



HPIM6940x.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  130.79 kb
 Vizualizat:  de 17381 ori

HPIM6940x.JPG



HPIM6941x.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  110.15 kb
 Vizualizat:  de 17381 ori

HPIM6941x.JPG



HPIM6942x.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  123.19 kb
 Vizualizat:  de 17381 ori

HPIM6942x.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
vlady-13



Data înscrierii: 10/Mai/2007
Ultima vizita: 05/Iul/2017
Mesaje: 312
Locație: Craiova

MesajTrimis: Lun 12 Mai 2008 20:09:14    Titlul subiectului: 93308

guest a scris:
Macazele sunt automate (cel putin prin zonele pe unde am circulat cu tramvaiul).
Sunt activate din cabina vatmanului?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
garcon



Data înscrierii: 01/Mai/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2010
Mesaje: 6
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Mar 13 Mai 2008 00:25:52    Titlul subiectului: 93318

In principiu da, dar multe macaze nu functioneaza, asa ca se recurge la ranga. A se vedea si http://www.agenda.ro/news/news/6003/baza-e-ranga.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
dan tm



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Feb/2018
Mesaje: 59
Locație: Sag (jud. TM)

MesajTrimis: Mar 13 Mai 2008 14:32:59    Titlul subiectului: 93337

Mai ales cind ploua, nu mai functioneaza automat.
Cred ca nici dupa pentru ca in ultimul timp tot cu levierul i-am vazut pe vatmani.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Vin 16 Mai 2008 14:04:23    Titlul subiectului: 93464

Probabil e vorba de transpondere (cel puțin pe Hanse se găsesc).
În atenția vatmanilor începători: înainte de macaz există o ,,chestie" pe fir numită patină de comandă.
La accelerarea vagonului pe sub patină, macazul se schimbă.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
dan tm



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Feb/2018
Mesaje: 59
Locație: Sag (jud. TM)

MesajTrimis: Dum 18 Mai 2008 11:15:05    Titlul subiectului: 93508

,,Sectiunea" este de fapt la firul de contact.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Chagall



Data înscrierii: 11/Mai/2008
Ultima vizita: 13/Aug/2011
Mesaje: 40
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Mie 29 Oct 2008 20:20:37    Titlul subiectului: 100216

Un nou pachet de poze

Partea 1



DSC_0142.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  139 kb
 Vizualizat:  de 16486 ori

DSC_0142.JPG



DSC_0164.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  141.57 kb
 Vizualizat:  de 16486 ori

DSC_0164.JPG



DSC_0196.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  155.49 kb
 Vizualizat:  de 16486 ori

DSC_0196.JPG



DSC_0205.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  124.59 kb
 Vizualizat:  de 16486 ori

DSC_0205.JPG



DSC_0279.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  123.8 kb
 Vizualizat:  de 16486 ori

DSC_0279.JPG



_________________
Timisoara
1869 - primul tramvai tras de cai din Europa de Est
1889 - primul tramvai electric din România


Ultima modificare efectuată de către Chagall la Mie 29 Oct 2008 20:34:50, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Chagall



Data înscrierii: 11/Mai/2008
Ultima vizita: 13/Aug/2011
Mesaje: 40
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Mie 29 Oct 2008 20:22:56    Titlul subiectului: 100217

Partea 2


DSC_0288.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  121.87 kb
 Vizualizat:  de 16484 ori

DSC_0288.JPG



DSC_0299.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  118.82 kb
 Vizualizat:  de 16484 ori

DSC_0299.JPG



DSC_0336.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  125.71 kb
 Vizualizat:  de 16484 ori

DSC_0336.JPG



DSC_0377.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  112.63 kb
 Vizualizat:  de 16484 ori

DSC_0377.JPG



DSC_0399.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  109.36 kb
 Vizualizat:  de 16484 ori

DSC_0399.JPG



DSC_0402.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  122.44 kb
 Vizualizat:  de 16484 ori

DSC_0402.JPG



_________________
Timisoara
1869 - primul tramvai tras de cai din Europa de Est
1889 - primul tramvai electric din România
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Chagall



Data înscrierii: 11/Mai/2008
Ultima vizita: 13/Aug/2011
Mesaje: 40
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Mie 29 Oct 2008 20:24:48    Titlul subiectului: 100218

Partea 3


DSC_0405.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  127.46 kb
 Vizualizat:  de 16483 ori

DSC_0405.JPG



DSC_0417.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  123.61 kb
 Vizualizat:  de 16483 ori

DSC_0417.JPG



DSC_0422.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  112.25 kb
 Vizualizat:  de 16483 ori

DSC_0422.JPG



DSC_0425.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  130.79 kb
 Vizualizat:  de 16483 ori

DSC_0425.JPG



DSC_0432.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  108.22 kb
 Vizualizat:  de 16483 ori

DSC_0432.JPG



DSC_0435.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  124.43 kb
 Vizualizat:  de 16483 ori

DSC_0435.JPG



DSC_0445.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  135.84 kb
 Vizualizat:  de 16483 ori

DSC_0445.JPG



DSC_0448.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  143.64 kb
 Vizualizat:  de 16483 ori

DSC_0448.JPG



DSC_0456.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  96.46 kb
 Vizualizat:  de 16483 ori

DSC_0456.JPG



DSC_0478.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  108.79 kb
 Vizualizat:  de 16483 ori

DSC_0478.JPG



_________________
Timisoara
1869 - primul tramvai tras de cai din Europa de Est
1889 - primul tramvai electric din România
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Chagall



Data înscrierii: 11/Mai/2008
Ultima vizita: 13/Aug/2011
Mesaje: 40
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Mie 29 Oct 2008 21:59:31    Titlul subiectului: 100226

Partea 3


DSC_0306.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  106.42 kb
 Vizualizat:  de 16468 ori

DSC_0306.JPG



DSC_0479.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  130.13 kb
 Vizualizat:  de 16466 ori

DSC_0479.JPG



DSC_0480.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  119.63 kb
 Vizualizat:  de 16466 ori

DSC_0480.JPG



DSC_0481.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  127.47 kb
 Vizualizat:  de 16466 ori

DSC_0481.JPG



DSC_0482.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  124.96 kb
 Vizualizat:  de 16466 ori

DSC_0482.JPG



_________________
Timisoara
1869 - primul tramvai tras de cai din Europa de Est
1889 - primul tramvai electric din România
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 01/Noi/2017
Mesaje: 1170
Locație: Braila

MesajTrimis: Mie 29 Oct 2008 22:03:50    Titlul subiectului: 100227

As fi curios cam cat la % din rteaua de tramvai a fost inlocuit caci vad in Timisoara un oras bine stilat ce poate avea tramvaie ultra moderne.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Chagall



Data înscrierii: 11/Mai/2008
Ultima vizita: 13/Aug/2011
Mesaje: 40
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Mie 29 Oct 2008 22:05:32    Titlul subiectului: 100228

Aproximativ 75%.
_________________
Timisoara
1869 - primul tramvai tras de cai din Europa de Est
1889 - primul tramvai electric din România
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Chagall



Data înscrierii: 11/Mai/2008
Ultima vizita: 13/Aug/2011
Mesaje: 40
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Mie 29 Oct 2008 23:08:57    Titlul subiectului: 100239

Partea 3


DSC_0147.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  73.42 kb
 Vizualizat:  de 16455 ori

DSC_0147.JPG



DSC_0215.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  107.93 kb
 Vizualizat:  de 16455 ori

DSC_0215.JPG



DSC_0223.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  79.97 kb
 Vizualizat:  de 16455 ori

DSC_0223.JPG



DSC_0242.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  87.54 kb
 Vizualizat:  de 16455 ori

DSC_0242.JPG



DSC_0245.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  90.46 kb
 Vizualizat:  de 16455 ori

DSC_0245.JPG



DSC_0276.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  75.43 kb
 Vizualizat:  de 16455 ori

DSC_0276.JPG



DSC_0278.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  128.84 kb
 Vizualizat:  de 16455 ori

DSC_0278.JPG



DSC_0330.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  101.97 kb
 Vizualizat:  de 16455 ori

DSC_0330.JPG



DSC_0331.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  136.07 kb
 Vizualizat:  de 16455 ori

DSC_0331.JPG



DSC_0365.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  122.65 kb
 Vizualizat:  de 16455 ori

DSC_0365.JPG



DSC_0376.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  114.66 kb
 Vizualizat:  de 16455 ori

DSC_0376.JPG



_________________
Timisoara
1869 - primul tramvai tras de cai din Europa de Est
1889 - primul tramvai electric din România
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Chagall



Data înscrierii: 11/Mai/2008
Ultima vizita: 13/Aug/2011
Mesaje: 40
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Mie 29 Oct 2008 23:10:56    Titlul subiectului: 100240

Partea 4


DSC_0381.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  135.05 kb
 Vizualizat:  de 16453 ori

DSC_0381.JPG



DSC_0466.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  115.99 kb
 Vizualizat:  de 16453 ori

DSC_0466.JPG



DSC_0321.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  110.28 kb
 Vizualizat:  de 16452 ori

DSC_0321.JPG



DSC_0323.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  113.03 kb
 Vizualizat:  de 16452 ori

DSC_0323.JPG



DSC_0324.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  105.5 kb
 Vizualizat:  de 16452 ori

DSC_0324.JPG



_________________
Timisoara
1869 - primul tramvai tras de cai din Europa de Est
1889 - primul tramvai electric din România
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul TIMIȘ Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina 1, 2, 3  Următoare
Pagina 1 din 3

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community