Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1121 Locație: Arad
|
Trimis: Mar 16 Ian 2007 23:45:09 Titlul subiectului: 111111 |
43991 |
|
Am vazut ca in Zona Catedralei Ortodoxe, in partea stanga, s-a facut sens unic pana la intersectia cu strada pe care o ia troleibuzul 19. Insa, reteaua de contact pe care o folosea troleibuzul 12 nu a fost demontata si pusa pe strada pe care a fost deviata circulatia. (prin fata Primariei). Nu se mai are in vedere exploatearea liniei 12 cu troleibuze, nici macar dupa ce vor veni noile vehicule? Eu cred ca ar fi foarte folositor un macaz in acea zona, in primul rand pentru ca astfel troleibuzele ce vin din depou sa intre pe 15 sau 19, nu vor mai trebui sa opreasca in statia de la pod, iar soferul sa coboare sa mute contactele pe cealalta retea.
Uite, de exemplu, nu credeti ca s-ar impune un macaz la intersectia de la BRD, sensul dinspre Posta spre strada Cluj, care sa permita troleibuzelor ce vin de la Posta sa coteasca la dreapta, pe Vasile Parvan. ( strada cu Univ. de Vest). De multe ori am vazut troleibuze pe linia 15, care isi terminau schimbul la capatul Posta Mare, si erau nevoite sa mai faca practic "o tura" goale pentru a se putea incadra spre depou.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 17 Sep 2007 18:05:21 Titlul subiectului: |
82873 |
|
Niste poze cu reteaua de troleibuz.
Este prima oara cand vad acest tip de console.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
99.58 kb |
Vizualizat: |
de 26019 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
136.4 kb |
Vizualizat: |
de 26019 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
62.16 kb |
Vizualizat: |
de 26019 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
110.63 kb |
Vizualizat: |
de 26019 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
crazy-b
Data înscrierii: 15/Apr/2008 Ultima vizita: 10/Mar/2010 Mesaje: 3 Locație: Timisoara
|
Trimis: Joi 17 Apr 2008 22:57:10 Titlul subiectului: |
92146 |
|
Are cineva idee ce linie va circula pe Calea Torontalului? Am observat ca a fost extinsa reteaua. Trebuie sa fie recenta chestia pentru ca trec pe acolo relativ des. Pana unde a fost extinsa linia, ca nu am apucat sa ma duc pana in capat?
|
|
Sus |
|
|
garcon
Data înscrierii: 01/Mai/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2010 Mesaje: 6 Locație: Timisoara
|
Trimis: Vin 02 Mai 2008 11:35:06 Titlul subiectului: |
92833 |
|
La ce retea te referi pe Cl. Torontalului? De unde pana unde ai vazut noua linie cale? Eu am trecut ieri pe acolo si totul parea as always...
|
|
Sus |
|
|
Kaustik
Data înscrierii: 11/Noi/2008 Ultima vizita: 03/Mar/2024 Mesaje: 766 Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila
|
Trimis: Mie 14 Iul 2010 15:01:48 Titlul subiectului: |
130008 |
|
Pe http://retele.tramclub.org/ gasiti schita retelei de troleibuz din Timisoara. Schita are ca surse de documentare harta traseelor RATT existenta pe forum (din pacate veche, din 2003) si o harta din Strassenbahnatlas Rumanien 2004, la fel de veche. Daca situatia actuala a traseelor este alta, daca exista modificari de trasee, suspendari etc., sunteti bineveniti cu sugestiile de corectare .
_________________ "O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P. |
|
Sus |
|
|
cosmin4tm
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 26/Noi/2023 Mesaje: 198 Locație: Timisoara
|
Trimis: Mie 14 Iul 2010 17:51:37 Titlul subiectului: |
130030 |
|
In prezent sunt traseele de troleibuz 11, 14, 15, 16, 17, 18 si 19. Traseele existente sunt la fel ca cele din ultima harta.
|
|
Sus |
|
|
Kaustik
Data înscrierii: 11/Noi/2008 Ultima vizita: 03/Mar/2024 Mesaje: 766 Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila
|
Trimis: Mie 14 Iul 2010 18:03:48 Titlul subiectului: |
130031 |
|
Restul sunt scoase definitiv din circulatie sau se lucreaza pe undeva, sunt suspendate temporar dar vor reveni? Reteaua folosita de vechile linii mai exista sau este demontata?
_________________ "O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P. |
|
Sus |
|
|
cseh_17
Data înscrierii: 20/Noi/2007 Ultima vizita: 11/Apr/2013 Mesaje: 84 Locație: Timisoara
|
Trimis: Mie 14 Iul 2010 19:01:12 Titlul subiectului: |
130038 |
|
Linia 12 a fost desfintata definitiv, ea fiind inlocuita partial de autobuzul E8. Linia 13 este deservita de autobuze, dar se preconizeaza o reinstalare a troleibuzului, cu o presupusa extindere pana la Sacalaz.
Si tot vorbind de extinderi, se doreste extinderea liniei 14 pana la Dumbravita.
_________________
|
|
Sus |
|
|
Kaustik
Data înscrierii: 11/Noi/2008 Ultima vizita: 03/Mar/2024 Mesaje: 766 Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila
|
Trimis: Mie 14 Iul 2010 19:05:12 Titlul subiectului: |
130039 |
|
Accesul in depou se face prin Maniu sau Porumbescu?
_________________ "O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P. |
|
Sus |
|
|
cosmin4tm
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 26/Noi/2023 Mesaje: 198 Locație: Timisoara
|
Trimis: Mie 14 Iul 2010 21:02:46 Titlul subiectului: |
130051 |
|
Traseul de acces / retragere pentru liniile 11, 14, 17 si 18 se face prin str. Resita - I. Maniu.
Traseul de acces / retragere pentru liniile 15, 16 si 19 se face pe Diesel, pe bd. Liviu Rebreanu, de-a lungul liniei 9.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 26 Mai 2011 19:57:53 Titlul subiectului: |
143904 |
|
Revin cu noi poze cu infrastructura de troleibuz timisoareana, pentru cei pasionati de retele. Desi reteaua are un balans destul de mare in unele zone la trecerea unui troleibuz, totusi viteza de deplasare a noilor troleibuze este destul de mare. In primele doua poze prezint o incrucisare, in a treia poza va prezint un macaz. In pozele 4 si 5 detalii ale retelei in curba.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
39.55 kb |
Vizualizat: |
de 22628 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
33.28 kb |
Vizualizat: |
de 22628 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
35.01 kb |
Vizualizat: |
de 22628 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
42.96 kb |
Vizualizat: |
de 22628 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
25.54 kb |
Vizualizat: |
de 22628 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 26 Mai 2011 20:04:51 Titlul subiectului: |
143905 |
|
In urmatoarele patru poze, reteaua de troleibuz in linie dreapta, interesant sistemul de prindere a retelei, poate ne ofera un timisoarean mai multe explicatii in acest sens.
In pozele 5-6 din nou detalii ale consolelor, nu am mai vazut in alt oras din tara acest tip de console.
In poza 7 detalii cu prinderea retelei la trecerea pe sub pod. Tot la capitolul infrastructura pot trece in revista si semafoarele pentru troleibuze (pozele 8-9).
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
58.58 kb |
Vizualizat: |
de 22627 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
49.77 kb |
Vizualizat: |
de 22627 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
38.88 kb |
Vizualizat: |
de 22627 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
30.53 kb |
Vizualizat: |
de 22627 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
24.13 kb |
Vizualizat: |
de 22627 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
39.6 kb |
Vizualizat: |
de 22627 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
88.22 kb |
Vizualizat: |
de 22627 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
71.57 kb |
Vizualizat: |
de 22627 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
74.75 kb |
Vizualizat: |
de 22627 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mie 31 Aug 2011 13:37:43 Titlul subiectului: |
148140 |
|
R.A.T. Timisoara a scos deja la licitatie "Proiectarea si elaborarea cererii de finantare pentru obiectivul - Extindere retea troleibuz Ghiroda, in conformitate cu cerintele impuse prin tema de proiectare.Doc. se va elabora în vederea atragerii finantarii nerambursabile din fonduri structurale în cadrul Programului Operational Regional 2007-2013" si "Servicii/Contract de prestari servicii de proiectare a documentatiei tehnico-economice si elaborare a cererii de finantare pentru obiectivul de investitie: ,,Extindere retea troleibuz Dumbravita”, în conformitate cu cerintele impuse prin Tema de proiectare"
Descriere: |
|
Descărcare |
Nume fișier: |
Tema de proiectare Ghiroda.pdf |
Mărime fișier: |
668.31 kb |
Descărcat: |
de 454 ori |
Descriere: |
|
Descărcare |
Nume fișier: |
Tema de proiectare Dumbravita.pdf |
Mărime fișier: |
663.73 kb |
Descărcat: |
de 554 ori |
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Mar 15 Noi 2011 18:25:12 Titlul subiectului: |
150324 |
|
Intr-adevar, reteaua de troleibuz timisoareana are o particularitate: este total diferita de cea din restul tarii.
Am observat ca exista o oarecare influenta vestica la retea. Ma refer la clemele de prindere. Macazele sunt asemanatoare cu celelalte din tara doar cu diferenta ca sunt ancorate altfel si nu au fir portant in stalp, mai exact acele 2 fire care ancoreaza reteaua ce iese/intra din/in macaz.
Totodata putem observa ca pe toate firele ancora nu exista lant, mai exact firul de sustinere a retelei nu este intrerupt. Nu exista nici un izolator de portelan sau ebonita intre cele 2 fire ale retelei.
Atat elementele curba cat si cele drepte sunt prinse cu niste cleme mobile.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
53.45 kb |
Vizualizat: |
de 21913 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
62.39 kb |
Vizualizat: |
de 21913 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Vin 18 Noi 2011 20:02:46 Titlul subiectului: |
150364 |
|
...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
86.42 kb |
Vizualizat: |
de 21808 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
66.09 kb |
Vizualizat: |
de 21808 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Vin 18 Noi 2011 20:05:31 Titlul subiectului: |
150365 |
|
...astfel de elemente am vazut doar la TM, SB, Medias si doar una singura la constanta. Este o prindere mobila de tip U=U dar care permite un anumit balans al retelei
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
91.36 kb |
Vizualizat: |
de 21806 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Vin 18 Noi 2011 20:08:09 Titlul subiectului: |
150366 |
|
Un alt aspect la clemele curba. De regula acest tip de clema are nevoie de prindere din ambele parti ale soselei. Un element curba ancorat doar dintr un singur punct are o estetica nepotrivita (elementu 2 de curba)
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
277.31 kb |
Vizualizat: |
de 21804 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Vin 18 Noi 2011 20:09:36 Titlul subiectului: |
150367 |
|
Un alt detaliu pe care nu l am vazut nicaieri decat in Timisoara este tot o clema de retea curba prinsa pe o brida indoita.Practic nu exista acea platbanda care sa tina reteaua indoita in forma de arc de cerc ci doar 2 elemente drepte prinse la distanta mica ce duc la formarea acelei curbe. intelegeti din poza mai multe
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
73.84 kb |
Vizualizat: |
de 21803 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
356.93 kb |
Vizualizat: |
de 21802 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
70.7 kb |
Vizualizat: |
de 21802 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Vin 18 Noi 2011 20:21:54 Titlul subiectului: |
150368 |
|
La capitolul fire de egalizare, mai exact acele fire tip furtun negre groase care alimenteaza reteaua sau o egalizeaza este asemanatoare cu restul tarii. Exista insa si exceptii pe care le am mai vazut intr o foram asemanatoare la cluj (cu precizarea ca la cluj exista 2 fire de cupru identice cu reteaua perpendiculare pe retea si care sunt legate prin acele "furtune") la timisoara in schimb am vazut o egalizare tip vest (de precizat ca sunt asemanari f mari intre reteaua actuala din timisoara si cea din germania si austria anilor 50)
in prima poza modelul TM in celelalte modelul obisnuit
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
210.12 kb |
Vizualizat: |
de 21801 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
287.88 kb |
Vizualizat: |
de 21801 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
199.46 kb |
Vizualizat: |
de 21801 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Vin 18 Noi 2011 20:32:14 Titlul subiectului: |
150370 |
|
Sa ne indreptam atentia asupra separatoarelor: acestea sunt de 2 feluri-1. tip fir intrerupt asemanator saniei de comanda macaz numai ca este pe structura unui dreptunghi de fier cu 4 ramuri paralele (separatorul din poza 1 este anulat practic de firul pod. de remarcat 2 izolatoare tip portelan rar intalnite in Timisoara-astfel de separatoare exista in cele mai multe orase din tara.
si 2. tip platbanda lata ebonita (poza2)-astfel de separatoare au mai existat si la Sibiu dar de obicei s-au implementat la retelele construite dupa 90-nu este neaparat o regula. De remarcat totusi in poza 3 ca pe sarma ancora apare dinou un izolator de portelan. Nu mai sunt folosite in Timisoara inca de la inceputul anilor 80 datorita faptului ca se mai spargeau cand se intindea ancora intre stalpi si aduceau la detensionarea ancorei si implicit a retelei
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
137.64 kb |
Vizualizat: |
de 21800 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
77.28 kb |
Vizualizat: |
de 21800 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
95.08 kb |
Vizualizat: |
de 21800 ori |
|
Ultima modificare efectuată de către radu la Sâm 19 Noi 2011 10:37:13, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Vin 18 Noi 2011 20:36:54 Titlul subiectului: |
150371 |
|
inca un detaliu de remarcat: consola dubla curba n am prea intalnit desi ea apare in cateva ipostaze in timisoara. totodata clemele de "sudare" a retelei se fac ca peste tot in romania prin acea "galma" care are in ambele parti acel cuplu de 3 suruburi. exceptia o facea sibiu
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
188.64 kb |
Vizualizat: |
de 21797 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Vin 18 Noi 2011 20:40:25 Titlul subiectului: |
150372 |
|
la capitolul distantiere ale retelei: exista asezate intr un mod haotic si chiar disproportionat cu precadere in depou unde lipsesc macazele
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
198.85 kb |
Vizualizat: |
de 21796 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
223.63 kb |
Vizualizat: |
de 21796 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
76.81 kb |
Vizualizat: |
de 21796 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Vin 18 Noi 2011 20:50:35 Titlul subiectului: |
150373 |
|
La capitolul macaze, incrucisari troleibuz tramvai sau troleibuz troleibuz sunt asemanatoare cu cele din tara: toate au practic poduri dar si un fir tip pod peste treceri si totodata sunt prinse absolut toate sub ancora si nu in linia ei.
Toate macazele de troleibuz au 2 despartitoare paralele, mai putin variantele noi pe care le vedem in pozele de mai jos.
De remarcat si primul dar singurul macaz de acel fel din Timisoara si implicit Romania
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
241.99 kb |
Vizualizat: |
de 21794 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
85.76 kb |
Vizualizat: |
de 21794 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
78.65 kb |
Vizualizat: |
de 21794 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
145.69 kb |
Vizualizat: |
de 21794 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
175.87 kb |
Vizualizat: |
de 21794 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
226.41 kb |
Vizualizat: |
de 21794 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
115.01 kb |
Vizualizat: |
de 21794 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
82.14 kb |
Vizualizat: |
de 21794 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
82.56 kb |
Vizualizat: |
de 21794 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
213.17 kb |
Vizualizat: |
de 21794 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Vin 18 Noi 2011 20:51:37 Titlul subiectului: |
150375 |
|
...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
168.73 kb |
Vizualizat: |
de 21793 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Vin 18 Noi 2011 20:55:12 Titlul subiectului: |
150376 |
|
De remarcat ca ici colo, cu precadere in depou, mai apar stalpi de tramvai din fier.
De asemenea la prinderea ancorelor de acestia se mai disting izolatori de portelan, dar si de ebonita.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
103.85 kb |
Vizualizat: |
de 21792 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
246.75 kb |
Vizualizat: |
de 21792 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
|