Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Tramvaiele R.A.T. Timișoara
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul TIMIȘ
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
chirila_alex



Data înscrierii: 21/Mar/2007
Ultima vizita: 04/Iun/2011
Mesaje: 69
Locație: Constanta

MesajTrimis: Mar 03 Apr 2007 19:23:34    Titlul subiectului: 78064

Niste poze din 2001 luate de pe http://transport.asi.pwr.wroc.pl/
Cam asa arata linile de tramvai in general in Timisoara inainte de modernizare. Daca apuc sa trec prin zonele de unde sunt pozele, o sa fac unele noi sa vedeti diferenta! Wink



132810.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  274.23 kb
 Vizualizat:  de 14905 ori

132810.jpg



132819.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  264.58 kb
 Vizualizat:  de 14906 ori

132819.jpg



132802.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  249.58 kb
 Vizualizat:  de 14906 ori

132802.jpg



temesvar319_109.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  46.75 kb
 Vizualizat:  de 13796 ori

temesvar319_109.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
uv_46



Data înscrierii: 05/Mai/2007
Ultima vizita: 17/Sep/2016
Mesaje: 16
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Lun 07 Mai 2007 17:26:25    Titlul subiectului: 1111111111111111111111 78743

Am vazut azidimineata ca pe vagonul remorca #3713(Wegmann) au facut astia graffiti!
E #3513+#3713

Inca un vagon cu graffiti,vorba de #2041,un Ratgheber pe linia 4 :

_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 08/Ian/2018
Mesaje: 1732
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 10 Mai 2007 23:13:53    Titlul subiectului: 78810

Acum doua zile am fost la Timisoara pentru a doua data in viata. Am ramas foarte placut impresionat de tramvaiele de acolo; in primul rand mi s-a parut ca merg foarte repede, in mod cert mult mai repede decat tramvaiele din orasele cu care sunt obisnuit eu (Bucuresti, Brasov - cand erau) sau in care am mai fost cate o zi (Ploiesti, Constanta). Acceleratia este foarte buna si viteza atinsa este surprinzator de mare. La fel si calatoria este foarte placuta; poate am avut norocul sa dau doar peste sine proaspat refacute dar oricum impresia a fost foarte, foarte placuta.

Tramvaiele aduse acum cateva luni de la Dusseldorf (sper ca nu gresesc) sunt la strada in culori alb-violet: http://ratt.stfp.net/?dt1=8.5.7&dt2=8.5.7&veh=2400-2599; pe 2418 este o reclama care zice 'Vineri KissFM iti plateste biletul de tramvai'; stie cineva despre ce e vorba?

Tot vag legat de tramvaie - prima data am fost la Timisoara prin 1987; si atunci imi placea sa ma plimb cu tramvaiele si tin minte unele aspecte care nu mai sunt valabile astazi (e posibil sa ma insele memoria la unele lucruri dupa 20 de ani):

- vagoanele Timis
- atunci erau 'gauri' in numerotarea tramvaielor, nefiind folosite toate numerele de la 1 la n-max; parca nu existau 4 si/sau 5
- parca cea mai mare linie era 8
- biletele tip 'cearsaf', de 10 calatorii (2 randuri a cate 5) sau 4 calatorii (2 randuri a cate 2); erau de culoare rosie si foarte haioase; la o inaltime dubla fata de biletele clasice se pozitionau cu atentie in dreptul compostorului pentru a fi sigur ca ai compostat ce trebuie
- liniile negre/rosii; tin minte sigur 1 negru/1 rosu, mai erau inca una sau doua; daca nu ma insel era diferit sensul in care se parcurgea bucla de la gara Timisoara Est
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
sdanescu



Data înscrierii: 26/Oct/2005
Ultima vizita: 08/Mar/2017
Mesaje: 37
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Lun 04 Iun 2007 01:17:08    Titlul subiectului: 79345

Tramvai Rathgeber - 2039. NO COMMENT.


2039 DSC08500_1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  158.02 kb
 Vizualizat:  de 15960 ori

2039 DSC08500_1.jpg



2039 DSC08502_1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  148.18 kb
 Vizualizat:  de 15960 ori

2039 DSC08502_1.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 18/Dec/2017
Mesaje: 964
Locație: Arad

MesajTrimis: Sâm 16 Iun 2007 14:43:11    Titlul subiectului: 79622

In ciuda infrastructurii si vitezei pe care o pot dezvolta tramvaiele timisorene, unii vatmani isi cam bat joc de timpul calatorilor.
Bunaoara, astazi, sambata , pe linia 8 erau 3 tramvaie: 3478+3638, 3465+3645 si 3472+3623 in aceasta ordine. Dupa cum stiti, in Timisoara nu exista orar fix al tramvaielor , ci doar intervale. Sambata pt linia 8 intervalul cred ca e de 18-20 de minute. Ei, de multe ori nici acest interval nu este respectat deoarece, in functie de cheful sau curajul vatmanului, distantele dintre vagoane se maresc sau micsoreaza.Adica, azi, dupa ce am stat in statia Deliblata vreo 20 de minute dupa un 8, am urcat pana la urma in Rathgeberul 2004 pe linia 6 pt a veni pana in Maria, si de acolo sa prind 1 sau 11 catre gara. In Maria, dupa alte 10 minute de asteptare, a venit pana la urma...8-ul in persoana lui 3478+3638, cu viteza melcului. Si tot asa ne-am dus si pana la Gara.
Nu sunt un mainac al vitezei, dar totusi poate unii vatmani ar trebui sa fie mai atenti, pt ca de exemplu intre 3478+3638 si 3465+3645 erau vreo 10 minute de asteptat, pe cand intre 3472+3623 si 3478+3638 erau vreo 25 de minute...
Chestia asta am observat-o si pe alte linii in Timisoara. Vatmanii "vitezomani" ii ajung pe cei mai inceti din urma. Chestia asta e facilitata si de faptul ca in Timisoara pe strazile cu linii de tramvai nu e cine stie ce trafic auto si vatmanii pot "trage" linistiti. Ieri, pe linia 9, GT8-ul 167 cred ca avea vreo 70 km/h...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
uv_46



Data înscrierii: 05/Mai/2007
Ultima vizita: 17/Sep/2016
Mesaje: 16
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Sâm 16 Iun 2007 16:50:31    Titlul subiectului: 79625

Stie cineva ce e asta ?


L-am intalnit in vagonul remorca al unui rathgeber.am vazut cutia aia si am incercat sa vad daca ii deschisa,si m-am gandit sa-i fac o poza.
Si inca ceva,de data asta intr-un vagon motor,tot rathgeber(scz de calitate) :

_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Sâm 16 Iun 2007 19:32:59    Titlul subiectului: 79626

Ala e postul de conducere din spate... se foloseste la manevrarea vagoanelor in depou. Ma rog... teoretic, ca practic, cel putin in Bucuresti (si V2A/V3A au asa ceva) vatmanii preferă să scoată capul pe geam si apreciaza fiecare cum se pricepe distanta fata de vagonul din spate...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
cosmin4tm



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Ian/2018
Mesaje: 198
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Mar 03 Iul 2007 16:12:57    Titlul subiectului: 80017

#69 nu mai circula, e oprit si "sigilat".
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 18/Dec/2017
Mesaje: 964
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 09 Iul 2007 17:38:18    Titlul subiectului: 80161

Se pare ca RATT a trecut la programul de vara in ceea ce priveste componeneta garniturilor trimise pe traseu. Adica, au disparut majoritatea remorcilor de Hansa sau Rathgeber! Tin minte ca si anul trecut vin perioada de vara, garniturile de pe liniile 1 si 2 erau fara remorca, dar acum pana si garniturile de linia 8 au ramas fara remorci. (de ex. Hansa: 3451, 3472,3455). DIn cate mi-am dat seama, singura linie pe care mai poti gasi garnituri tip "motor"+"remorca" este linia 4, deservita in special de vagoane tip Wegmann si Rathgeber. (de linia 9 nu stiu pentru ca nu am fost in acea zona).

Aceasta masura cred eu ca se justifica, deoarece in ciuda micsorarii capacitatii de transport, gradul de umplere al multor garnituri era nesemnificativ.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
cosmin4tm



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Ian/2018
Mesaje: 198
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Lun 06 Aug 2007 22:11:35    Titlul subiectului: 81164

V56 e la muzeu si Timis 1 e la RK in Dambovita, pentru muzeu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Vin 10 Aug 2007 10:41:27    Titlul subiectului: 81294

Interesant este ca la Timisoara au transformat V56 si Timis1 in vagoane utilitare bi-directionale. Timis1 care am vazut ca mai exista este asa. Probabil ca ar fi corect de spus ca este la restaurare, nu la RK.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sorinvoinea4ratt



Data înscrierii: 26/Dec/2006
Ultima vizita: 07/Iul/2008
Mesaje: 27
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Vin 24 Aug 2007 12:49:17    Titlul subiectului: 81847

Cine stie de ce 3448+3601 nu mai e folosit pt rezerva, la aem? Formatia asta era folosita pana relativ recent, cand a trecut 825 in locul lor Crying or Very sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
cosmin4tm



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Ian/2018
Mesaje: 198
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Vin 24 Aug 2007 22:26:00    Titlul subiectului: 81888

E vacanta si un GT8 are capacitatea mai mica decat un Hansa GT4+GB4, iar la tramvaie sansele de a interveni rezerva sunt mai mici. (decat la troleibuze...)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
alecs11



Data înscrierii: 17/Iul/2006
Ultima vizita: 21/Mai/2008
Mesaje: 28
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Sâm 25 Aug 2007 09:47:37    Titlul subiectului: 81899

Ai dreptate, insa atunci ar fi putut fi ca rezerva o Hansa motor fara remorca sau un Rathberger tot fara remorca. GT6 ar fi prea mic pt unele linii cu flux mare, dar pt linile 7, 3 chiar si 9 e bun. Pe ce linii mai circula GT6 (in afara de linia 6)?
_________________
Linile de troleibuz 15 si 19 sunt viata si copilaria mea (Timisoara)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
cosmin4tm



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Ian/2018
Mesaje: 198
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Sâm 25 Aug 2007 11:23:40    Titlul subiectului: 81902

La AEM interventia e pentru liniile 4, 8 si 9 (linii grele), deci mai bun e un GT8 decat un Hansa / Rathgeber fara remorca. Pe liniile 8 si 9 doar cu remorci se circula.
GT6 mai circula pe multe linii mai ales acum ca e vacanta.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
alecs11



Data înscrierii: 17/Iul/2006
Ultima vizita: 21/Mai/2008
Mesaje: 28
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Dum 26 Aug 2007 15:41:42    Titlul subiectului: 81974

cosmin4tm a scris:
La AEM interventia e pentru liniile 4, 8 si 9 (linii grele), deci mai bun e un GT8 decat un Hansa / Rathgeber fara remorca. Pe liniile 8 si 9 doar cu remorci se circula.
GT6 mai circula pe multe linii mai ales acum ca e vacanta.
Pe 8 am vazut o Hansa fara remorca! Linia 9 e mai mult goala. De obicei lumea prefera vagonul motor si au loc foarte bine, iar in remorca sunt max 5-6 ooameni, deci cred ca se poate renunta la remorca sau chiar la Hanse, acolo au mai mers si GT 8 choar si GT 6 care au facut treaba bune .
De ce Wegmanurile merg doar pe 1 si 4. Sunt mai confortabile (parerea mea), dar e mai mic spatiul in ele decat in Hanse si Rathberger, asa ca ar putea fi puse pe 9, 2, chiar 5 sau 7 (mai greu).
In timpul de scoala ar fi bine ca sa se faca teste si acolo unde e nevoie sa se suplimenteze cu un tramvai si sa se puna tramvaie mai mari. Iau exemplul scolii mele: P-ta Balcescu, stau pe Lidia, deci iau 7, care are ori GT 6 ori Hansa simpla, deci atunci e pur si simplu full, la fel si 6. Si 8 -ul chiar daca are remorca tot e plinut . Nu cer sa fie tot timpul tramvaie mari, dar sa fie o rezerva care sa vina face 1 tura sau 2 si gata. Pe linia 6 bagi un GT8, pe 7 un GT8 sau o remorca la Hansa si exemple mai sunt: linia 5 cu doar un FT6 e mortal!

_________________
Linile de troleibuz 15 si 19 sunt viata si copilaria mea (Timisoara)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sorinvoinea4ratt



Data înscrierii: 26/Dec/2006
Ultima vizita: 07/Iul/2008
Mesaje: 27
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Lun 27 Aug 2007 15:43:02    Titlul subiectului: 82037

Wegmann-urile sunt doar la Take Ionescu, de unde pleaca 1, 2, 4, 5, 6, 10. Deci nici o sansa sa vezi unul pe 7, 8, 9, 11.
Si crede-ma... pe linia 4 (unde acum sunt 5 din 6 Wegmann-uri, al 6-lea e Rathgeber, toate cu remorca) e, cred, cea mai mare aglomeratie, mai ales dimineata si la pranz. Circula o data, cand ai chef, cu 4 (ne si intalnim daca vrei) pe la ora 7:30 ca mori Twisted Evil
Si restul de Wegmann-uri cred ca sunt in revizie, ca faceau un zgomot infernal rotile cand treceau pe la intersectii etc.
A fost o salvare pt noi ca au venit astea noi, din martie. Wink
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
cosmin4tm



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Ian/2018
Mesaje: 198
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Joi 30 Aug 2007 19:54:21    Titlul subiectului: 82183

Poze din Timisoara 1986 (unele poze au legatura cu transportul in comun):
http://gerdboehmer-berlinereisenbahnarchiv.de/Ausland/19860901-cfr/19860901-cfr.html
si 1987:
http://gerdboehmer-berlinereisenbahnarchiv.de/Ausland/19870222-cfr/19870222-cfr.html
Despre Timisoara (si nu numai):
http://obus269.homepage.t-online.de/s711ruma.htm
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
sorinvoinea4ratt



Data înscrierii: 26/Dec/2006
Ultima vizita: 07/Iul/2008
Mesaje: 27
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Lun 03 Sep 2007 09:21:54    Titlul subiectului: 82307

Inca unul! au vopsit in culori Poli inca un Wegmann... pana acum era doar 3504 cu remorca, acum e si 3503 cu remorca. Cele noi aduse inca nu au suferit nici o modificare - nici macar cabina nu o au separat de cupeu. Vor urma sa aiba cabina separata incepand cu anotimpul friguros.
Pana atunci sa ne bucuram de noul Wegmann intrat in poli Shocked
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 18/Dec/2017
Mesaje: 964
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 03 Sep 2007 10:27:51    Titlul subiectului: 82311

Si Hansa 3448 e in alb-violet...
E clar din pctul meu de vedere ca tramvaiele timisorene sunt ierarhizate astfel: Weggman, Rathgeber, Hansa. Duwagurile nu stiu exact unde intra, ele pot substitui oricare dintre aceste vagoane. Am zis de aceasta ierarhie, pentru ca Weggman vedem pe linia "centrala" (4), mai rar pe liniile putin mai secundare. (1 si 2). Rathgeber la fel.
Astept ziua cand studentii nu se vor mai chinui cu bagajele prin usitele acelea de Hansa, la care mai trebuie sa tragi si de usita interioara. Si am mai observat un lucru: daca Rathgeber sunt mai bune decat Hansa, de ce nu sunt folosite acestea preponderent cu remorca, ci vagoanele Hansa...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sorinvoinea4ratt



Data înscrierii: 26/Dec/2006
Ultima vizita: 07/Iul/2008
Mesaje: 27
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Lun 03 Sep 2007 10:46:37    Titlul subiectului: 82312

Din pacate studentii se vor mai complica cum zici mult timp pt ca depoul Dambovita nu are Rathgeber-uri si 8-ul de acolo iese. Mai trebuie sa asteptam sa inceapa scoala si anul universitar ca sa vedem modificari la distributia tramvaielor: pe perioada scolara era rezerva un ditamai Hansa cu remorca - acum e un Duewag. Pe perioada scolara erau Wegmann-uri Si pe 1 si 2, acum sunt numai pe 4, desi sunt o gramada care stau in depou. Pe perioada scolara se circula foarte mult cu remorca indiferent ca e Hansa sau Rathgeber pe liniile 1 si 2 - acum sunt numai Rathgeber-uri si Hanse numai motoare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 18/Dec/2017
Mesaje: 964
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 12 Sep 2007 15:56:55    Titlul subiectului: 82660

Am observat ca in ceea ce priveste remorcile tip Hansa, ordinea este pur aleatoare! Adica, nici o combinatie de anul trecut nu mai este respectata!
De exemplu, am fost cu Hansa 3475+3627, anul trecut era 3475+3639, remorca 3627 fiind tractata de alt vagon motor. La fel, 3451 nu mai merge cu 3631 ci cu alta remorca ( nu stiu sigur daca nu 3608), remorca 3626 ( anul trecut in combinatia 3466+3626) este tractata de alt vagon (3452 cred), remorca 3645 nu mai apartie nde 3465 ci de alt vagon motor(nu mai stiu care), a aparut combinatia 3476 + 3622 (remorca alb-violet), etc
Anul trecut, unele cuplari erau cat de cat logice si usor de retinut, precum: 3451+3631, 3465+3645, 3466+3626, 3472+3623, anul acesta ... Rolling Eyes Ma rog, sper sa nu mai am reflexul de a memora aceste noi combinatii.
Mentionez ca prin "anul trecut" ma refer la anul scolar/universitar. Smile

Cu parere de rau spun ca vagoanele Hansa sunt un pericol public uneori. Azi, cuplului 3465+3632 aflat pe linia 8 i s-a stricat pompa hidraulica, dupa ce a zis vatmanul, rezultatul fiind ca usile nu mai aveay putere pt a se deschide. Cand se deschideau, se inchideau inapoi cu forta...am coborat toti calatorii pe la o usa tinuta efectiv de catre vatman. Din piata Balcescu, tramvaiul a luat-o pe linia 7 catre dep Dambovita...
De multe ori aceste usi fac probleme, mai ales oamenilor in varsta. Mai incurca si acea portita de impins. Poate art rebui scoase acele portite iar vatmanul sa deschida si sa inchida usile precum se intampla la vagoanele Timis...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sorinvoinea4ratt



Data înscrierii: 26/Dec/2006
Ultima vizita: 07/Iul/2008
Mesaje: 27
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Mie 10 Oct 2007 07:21:34    Titlul subiectului: 83561

Exact aceeasi problema s-a intamplat si la Wegmann-uri, pe linia 4. Si culmea e ca probleme cu compresoarele de aer au avut Wegmann-urile aduse in ultimul lot, cel din martie (cele fara cabina separata pt vatman). Mai exact vagoanelor motor 3513 si 3503.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mie 10 Oct 2007 22:50:53    Titlul subiectului: 83620

Majoritatea vagoanelor nemțești nu permit deschiderea de către vatman decât a ușii 1. Restul se deschid de către călători și se închid automat la 10-15 secunde de la eliberarea treptei. Daca usa incepe sa se inchida si ceva apasa pe treapta, aceasta se redeschide pentru 10-15 sec, dupa care se reia ciclul.
Atunci cand vagonul ramane fara aer, dar are aer in conducte... acesta in mod normal se elimina prin deschidere/inchiderea usilor. Daca ele nu merg, inseamna ca mai are si altceva in conducte, de exemplu condens si chiar praf absorbit in vreun fel de compresor. În acest caz, trebuie purjată toată instalația de aer a vagonului, din robinetul special.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
diana19



Data înscrierii: 28/Aug/2007
Ultima vizita: 30/Dec/2017
Mesaje: 22
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Joi 11 Oct 2007 13:47:32    Titlul subiectului: 83657

Cine m-ar putea ajuta va rog? Am nevoie de dimensiunile (inaltime, lungime, latime etc.) tramvaiului Hansa sau unde pot gasi? Ca am mare nevoie pentru un proiect foarte important! Crying or Very sad Crying or Very sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul TIMIȘ Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6  Următoare
Pagina 3 din 6

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community