Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Kaleun
Data înscrierii: 20/Dec/2005 Ultima vizita: 08/Apr/2024 Mesaje: 312 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 31 Dec 2005 18:38:32 Titlul subiectului: Autobuze double-decker |
10277 |
|
Vazusem mai demult un exemplar la Sinaia. Nu cunosc modelul sau propietarul. Poate mai stiti voi altele...
Un model mai nou este
Scrie urban. Axa C e directoare (ca la autogunoiere), asta inseamna raza de bracaj redus pentru utilizare urbana. Toate double-deckerele au scaune integral pe puntea de sus (locuri in picioare numai jos). Ar fi bun asa ceva prin Bucuresti, dar cu liniile de tramvai si troleibuz nu prea se poate.
Au o capacitate mai mica decat un articulat, timpi de incarcare mai lungi dar mai multe locuri pe scaune (sus nu se sta in picioare) si sunt mai usor de condus in trafic greu.
Traiasca politia engleza care a interzis tramvaiele cu remorca (provocand fabricantii sa puna remorca pe vehicul)!!!
In Londra au retras deja celebrele autobuze cu etaj rosii .
Autobuzele cu etaj din Bucuresti pot circula, dar trebuie sa-si aleaga cu grija traseul. Desi am inteles ca exista modele mai scunde de 4 m, care ar incapea sb liniile de troleibuz
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Sâm 31 Dec 2005 18:58:58 Titlul subiectului: |
10285 |
|
Găsești și în București dacă știi unde să cauți.
...când l-am fotografiat pe ăsta, au mai trecut 4 identice înaintea lui.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
41.24 kb |
Vizualizat: |
de 14447 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
alin
Data înscrierii: 09/Noi/2005 Ultima vizita: 19/Noi/2017 Mesaje: 176 Locație: Brasov
|
Trimis: Dum 01 Ian 2006 14:02:05 Titlul subiectului: |
10342 |
|
Dupa forma farurilor cat si a designului frontal pare un Neoplan.
Unul din producatorii de autobuze doubledecker cu traditie din Europa este MAN. Primul model de autobuz cu etaj a fost construit in 1927 (putea transporta 82 de persoane) si de atunci pana in zilele noastre acest tip de mijloc de transport public a suferit numeroase imbunatatiri . Atat in Berlin cat si in Asia, MAN Doubledecker este o prezenta obisnuita si reprezinta o alternativa viabila a transportului in comun in orasele/metropolele aglomerate. In continuare voi prezenta o scurta istorie in imagini a lui MAN Doubledecker. Sper sa va placa.
Pentru a vizualiza imaginile marite efectuati click pe ele.
Acum modele dezvoltate pt piata din ASIA:
Pozele de care m-am ajutat la realizarea acestui istoric sunt de pe internet de pe diferite site-uri (Sunt chiar multe. Din pacate le-am uitat adresele.Pozele le-am adunat cu ceva vreme in urma. ) sper sa nu fie probleme de copyright.
|
|
Sus |
|
|
mrM
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 05/Apr/2024 Mesaje: 1023 Locație: Bucuresti
|
|
Sus |
|
|
Kaleun
Data înscrierii: 20/Dec/2005 Ultima vizita: 08/Apr/2024 Mesaje: 312 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 02 Ian 2006 17:18:19 Titlul subiectului: |
10577 |
|
Ala e un cap tractor electric (TIR) cu semiremorca! . Unde gasesc mai multe informatii despre el?
Am mai vazut la australieni asa ceva, dar cu MAS si produs in timpul razboiului, cand nu puteau primii sasie de autobuz din UK.
|
|
Sus |
|
|
andrei
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 31/Iul/2016 Mesaje: 144 Locație: Paris (Franta)
|
Trimis: Lun 02 Ian 2006 17:38:12 Titlul subiectului: |
10583 |
|
einstein1984 a scris: | In Londra au retras deja celebrele autobuze cu etaj rosii | Au retras numai Routemaster, model iesit pe piata in 1956. Au ramas o sumedenie de double-decker Alexander, Dennis si alte alea (vehicule carosate local, pe platforma MAN, Volvo, etc).
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mar 03 Ian 2006 13:39:20 Titlul subiectului: |
10746 |
|
einstein1984 a scris: | Autobuzele cu etaj din Bucuresti pot circula, dar trebuie sa-si aleaga cu grija traseul. Desi am inteles ca exista modele mai scunde de 4 m, care ar incapea sub liniile de troleibuz | Iata un astfel de autobuz circuland in Bucuresti, pe linia tramvaiului 32, cu o statie inainte de statia terminus Piata Unirii. Dupa cum vedeti nu pare sa aiba nici un fel de probleme in a circula pe sub reteaua de tramvai.
Denumirea de omnibuz nu defineste acelasi vehicul?
Ar putea fi folosit cu succes ca vehicul de interventii, pentru inspectia vizuala a starii retelei de contact...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
45.46 kb |
Vizualizat: |
de 14365 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Kaleun
Data înscrierii: 20/Dec/2005 Ultima vizita: 08/Apr/2024 Mesaje: 312 Locație: Bucuresti
|
|
Sus |
|
|
bonekamp
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 29/Ian/2024 Mesaje: 133 Locație: Roma (Italia)
|
|
Sus |
|
|
bogdanpopescu
Data înscrierii: 20/Dec/2007 Ultima vizita: 11/Sep/2008 Mesaje: 346 Locație: Bucuresti 1
|
|
Sus |
|
|
|