Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Accidente/Incidente implicand vehicule de transport local
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BIHOR
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Ian/2017
Mesaje: 655
Locație: Oradea

MesajTrimis: Sâm 17 Dec 2016 21:41:10    Titlul subiectului: 187472

Un incident surprins întâmplător în 21 octombrie 2016.
Doua aspecte curioase remarcate de mine:
1 - aderenta iesita din comun a ULF-urilor in conditii de aderenta scazuta chiar si la sarcina mult mai mare (+36t oprite in curba si in rampa). Nisiparul automat nu s-a declansat. Avantajul sistemului de control al tractiunii, doar la cele 6 roti motoare, fata de T4D care nu are astfel de sistem si de multe ori tractiunea se realizeaza doar pe 2 osii din patru. Vagonul 11+111 care a venit in urma lui pe linie dreapta si o rampa mult mai atenuata a intrat in patinaj (mi s-a descarcat acumulatorul,de aceea se intrerupe filmarea) Am mai vazut ULF care a pornit impingand o garnitura T4D-B4D de la mijlocul pantei de la Olosig fara probleme,
2 - bara de remorcare/impingere (ștanga) mi se pare prea subtire pentru astfel de lungime (probabil este ceva lungime standard impusa de Siemens), se observa cum se indoaie la sarcina,.
https://www.youtube.com/watch?v=Xb0RQyG-HaI

_________________
Dear Tatra fans! The next station is the final destination: Oradea. Farewell!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Ian/2017
Mesaje: 655
Locație: Oradea

MesajTrimis: Mie 18 Ian 2017 22:54:12    Titlul subiectului: 187972

Azi pe la ora 17.30 vagonul 2+102 a ramas defect pe tronsonul Pod CFR-Sinteza. Echipa de interventie nu a reusit sa o aduca in stare de autodeplasare catre depou. Vagonul bidirectional 44 tocmai intrase de serviciu, astfel a venit din spate, a fost cuplat de 2+102 si impreuna cu pasageri si-a continuat cursa, oprind in fiecare statie. A intors la Sinteza in bucla si pe tot traseul pana la Pod CFR a oprit la fel in statii (evident din cauza acestui incident 20 de minute nu se putea trimite alt tramvai pe acest traseu) La Pod CFR deja 42+142 astepta sa preia garnitura defecta. Calatorii care asteptau in statie la Pod CFR au fost nevoiti sa astepte 10 minute pana s-a facut cuplarea din spate la vagonul remorca 142 si decuplarea de la 44 (de data asta 42 nu a mai transportat calatori).
Pentru mine este o premiera ca in Oradea un vagon care efectueaza manevre de impingere/remorcare al unui vagon defect, sa transporte calatori. Si totodata din anii 90 nu am vazut sa fie lasati vatmanii sa execute manevra de transfer al unui vagon defect pana acum aceste manevre se executau doar de doua alte persoane din echipa de interventie nu de vatmanii tramvaielor implicate) ori nu am avut norocul sa vad caz asemanator. 42+142 a fost condusa de o vatmana (din poza) care a pornit foarte bine cu simt maxim si fara sa intre in patinaj la pornire.
Doar in Kosice am vazut un caz asemanator, dar mai extrem: garnitura T6A2 #614+615 impingea vagonul defect T3SUCS #420. Ambele tramvaie erau conduse de vatmanite si garnitura impingatoare transporta pasageri. Nu era nici o echipa de interventie sa le insoteasca, adica cuplarea celor doua tramvaie probabil a fost facuta de catre vatmanite.
Videocolajul realizat de mine:
https://www.youtube.com/watch?v=cvwVlKQlZSo



20170118_180951-.jpg
 Descriere:
T4D-ZR 44 (ex MVB 1206) pushing the failed 2+102 (ex MVB 1182+ex DVB 274 045 )
 Mărime fișier:  610.95 kb
 Vizualizat:  de 202 ori

20170118_180951-.jpg



20170118_182505-.jpg
 Descriere:
Coupling the failed 2+102 to the back of 42+142
 Mărime fișier:  584.77 kb
 Vizualizat:  de 202 ori

20170118_182505-.jpg



20170118_182624_001-.jpg
 Descriere:
42+142+2+102+44 tram train for a couple of seconds untill 44 was uncoupled and 42 pulled the "tram train" to the depot
 Mărime fișier:  734.87 kb
 Vizualizat:  de 202 ori

20170118_182624_001-.jpg



_________________
Dear Tatra fans! The next station is the final destination: Oradea. Farewell!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Ian/2017
Mesaje: 655
Locație: Oradea

MesajTrimis: Vin 20 Ian 2017 15:27:31    Titlul subiectului: 188007

Ca o continuare a postarii de mai sus am auzit ca in drum spre depou si 42+142 s-a stricat inainte de Stadion, iar garnitura T4D+B4D din urma nu a fost de ajuns pentru a impinge 6 vagoane pe panta dintre Stadion si gara au mai cuplat si 11+111 adica s-a format pentru cateva sute de metri un mega tren de tramvaie T4D+B4D+T4D+B4D+T4D+B4D+T4D+B4D.
_________________
Dear Tatra fans! The next station is the final destination: Oradea. Farewell!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 23/Ian/2017
Mesaje: 476
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Vin 20 Ian 2017 15:39:42    Titlul subiectului: 188009

Aualeu! Shocked Intre Sinteza si Pod CFR au urcat calatori si in 2-102 sau numai in 44? Cum de 2-ul este cu pantograful ridicat si motrul pornit , in cazul unei defectiuni nu se lasa pantograful jos?
_________________
Plecat din tara pentru moment
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Ian/2017
Mesaje: 655
Locație: Oradea

MesajTrimis: Vin 20 Ian 2017 17:31:24    Titlul subiectului: 188014

In vagonul defect nu au urcat calatori. 2-ul avea totul functional, doar motoarele nu primeau curent. Cauze pot fi multe (pedala de acceleratie, intrerupatorul (Hauptschalter), acceleratorul, etc.), nu sunt in masura sa imi dau seama, dar si eu am vazut de multe ori ca vagoanele motor cu probleme sunt izolate de la reteaua de contact, in orice caz de multe ori am vazut si ca echipa tehnica de interventie in cateva minute a reusit sa readuca in stare de autodeplasare un vagon imobilizat (uneori ridicand tabloul de comanda si umbland acolo alteori in spatele vagonului remorca exista o piesa neidentificata de mine la care se umbla).
_________________
Dear Tatra fans! The next station is the final destination: Oradea. Farewell!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BIHOR Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Pagina 9 din 9

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community