Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Accidente/Incidente implicand vehicule de transport local
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BIHOR
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 30/Mai/2017
Mesaje: 677
Locație: Oradea

MesajTrimis: Sâm 17 Dec 2016 22:41:10    Titlul subiectului: 187472

Un incident surprins întâmplător în 21 octombrie 2016.
Doua aspecte curioase remarcate de mine:
1 - aderenta iesita din comun a ULF-urilor in conditii de aderenta scazuta chiar si la sarcina mult mai mare (+36t oprite in curba si in rampa). Nisiparul automat nu s-a declansat. Avantajul sistemului de control al tractiunii, doar la cele 6 roti motoare, fata de T4D care nu are astfel de sistem si de multe ori tractiunea se realizeaza doar pe 2 osii din patru. Vagonul 11+111 care a venit in urma lui pe linie dreapta si o rampa mult mai atenuata a intrat in patinaj (mi s-a descarcat acumulatorul,de aceea se intrerupe filmarea) Am mai vazut ULF care a pornit impingand o garnitura T4D-B4D de la mijlocul pantei de la Olosig fara probleme,
2 - bara de remorcare/impingere (ștanga) mi se pare prea subtire pentru astfel de lungime (probabil este ceva lungime standard impusa de Siemens), se observa cum se indoaie la sarcina,.
https://www.youtube.com/watch?v=Xb0RQyG-HaI

_________________
Dear Tatra fans! The next station is the final destination: Oradea. Farewell!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 30/Mai/2017
Mesaje: 677
Locație: Oradea

MesajTrimis: Mie 18 Ian 2017 23:54:12    Titlul subiectului: 187972

Azi pe la ora 17.30 vagonul 2+102 a ramas defect pe tronsonul Pod CFR-Sinteza. Echipa de interventie nu a reusit sa o aduca in stare de autodeplasare catre depou. Vagonul bidirectional 44 tocmai intrase de serviciu, astfel a venit din spate, a fost cuplat de 2+102 si impreuna cu pasageri si-a continuat cursa, oprind in fiecare statie. A intors la Sinteza in bucla si pe tot traseul pana la Pod CFR a oprit la fel in statii (evident din cauza acestui incident 20 de minute nu se putea trimite alt tramvai pe acest traseu) La Pod CFR deja 42+142 astepta sa preia garnitura defecta. Calatorii care asteptau in statie la Pod CFR au fost nevoiti sa astepte 10 minute pana s-a facut cuplarea din spate la vagonul remorca 142 si decuplarea de la 44 (de data asta 42 nu a mai transportat calatori).
Pentru mine este o premiera ca in Oradea un vagon care efectueaza manevre de impingere/remorcare al unui vagon defect, sa transporte calatori. Si totodata din anii 90 nu am vazut sa fie lasati vatmanii sa execute manevra de transfer al unui vagon defect pana acum aceste manevre se executau doar de doua alte persoane din echipa de interventie nu de vatmanii tramvaielor implicate) ori nu am avut norocul sa vad caz asemanator. 42+142 a fost condusa de o vatmana (din poza) care a pornit foarte bine cu simt maxim si fara sa intre in patinaj la pornire.
Doar in Kosice am vazut un caz asemanator, dar mai extrem: garnitura T6A2 #614+615 impingea vagonul defect T3SUCS #420. Ambele tramvaie erau conduse de vatmanite si garnitura impingatoare transporta pasageri. Nu era nici o echipa de interventie sa le insoteasca, adica cuplarea celor doua tramvaie probabil a fost facuta de catre vatmanite.
Videocolajul realizat de mine:
https://www.youtube.com/watch?v=cvwVlKQlZSo



20170118_180951-.jpg
 Descriere:
T4D-ZR 44 (ex MVB 1206) pushing the failed 2+102 (ex MVB 1182+ex DVB 274 045 )
 Mărime fișier:  610.95 kb
 Vizualizat:  de 1953 ori

20170118_180951-.jpg



20170118_182505-.jpg
 Descriere:
Coupling the failed 2+102 to the back of 42+142
 Mărime fișier:  584.77 kb
 Vizualizat:  de 1953 ori

20170118_182505-.jpg



20170118_182624_001-.jpg
 Descriere:
42+142+2+102+44 tram train for a couple of seconds untill 44 was uncoupled and 42 pulled the "tram train" to the depot
 Mărime fișier:  734.87 kb
 Vizualizat:  de 1953 ori

20170118_182624_001-.jpg



_________________
Dear Tatra fans! The next station is the final destination: Oradea. Farewell!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 30/Mai/2017
Mesaje: 677
Locație: Oradea

MesajTrimis: Vin 20 Ian 2017 16:27:31    Titlul subiectului: 188007

Ca o continuare a postarii de mai sus am auzit ca in drum spre depou si 42+142 s-a stricat inainte de Stadion, iar garnitura T4D+B4D din urma nu a fost de ajuns pentru a impinge 6 vagoane pe panta dintre Stadion si gara au mai cuplat si 11+111 adica s-a format pentru cateva sute de metri un mega tren de tramvaie T4D+B4D+T4D+B4D+T4D+B4D+T4D+B4D.
_________________
Dear Tatra fans! The next station is the final destination: Oradea. Farewell!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 27/Iun/2017
Mesaje: 545
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Vin 20 Ian 2017 16:39:42    Titlul subiectului: 188009

Aualeu! Shocked Intre Sinteza si Pod CFR au urcat calatori si in 2-102 sau numai in 44? Cum de 2-ul este cu pantograful ridicat si motrul pornit , in cazul unei defectiuni nu se lasa pantograful jos?
_________________
Plecat din tara pentru moment
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 30/Mai/2017
Mesaje: 677
Locație: Oradea

MesajTrimis: Vin 20 Ian 2017 18:31:24    Titlul subiectului: 188014

In vagonul defect nu au urcat calatori. 2-ul avea totul functional, doar motoarele nu primeau curent. Cauze pot fi multe (pedala de acceleratie, intrerupatorul (Hauptschalter), acceleratorul, etc.), nu sunt in masura sa imi dau seama, dar si eu am vazut de multe ori ca vagoanele motor cu probleme sunt izolate de la reteaua de contact, in orice caz de multe ori am vazut si ca echipa tehnica de interventie in cateva minute a reusit sa readuca in stare de autodeplasare un vagon imobilizat (uneori ridicand tabloul de comanda si umbland acolo alteori in spatele vagonului remorca exista o piesa neidentificata de mine la care se umbla).
_________________
Dear Tatra fans! The next station is the final destination: Oradea. Farewell!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Timi



Data înscrierii: 07/Feb/2008
Ultima vizita: 24/Iun/2017
Mesaje: 132
Locație: Oradea

MesajTrimis: Mie 25 Ian 2017 04:15:26    Titlul subiectului: 188050

Vagoul 31-131 și-a rupt zilele trecute pantograful în stația de tramvai din Calea Aradului, rupând în același timp și firul de curent. Pentru a putea interveni la remedierea situației, vagonul a fost tractat pe strada Aviatorilor de către autospeciala de intervenție la firul aerian. După remedierea avariei la firul de curent, vagonul 31-131 a fost împins spre depou de vagonul 32-132. Pe toată durata intervenției, circulația tramvaielor pe tronsonul Biserica Emanuel - Ioșia a fost înlocuită cu un autobuz Mercedes. Fotografii făcute cu telefonul mobil.


01.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  424.93 kb
 Vizualizat:  de 1729 ori

01.jpg



02.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  543 kb
 Vizualizat:  de 1729 ori

02.jpg



03.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  512.07 kb
 Vizualizat:  de 1729 ori

03.jpg



04.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  688.72 kb
 Vizualizat:  de 1729 ori

04.jpg



05.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  795.49 kb
 Vizualizat:  de 1729 ori

05.jpg



06.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  866.16 kb
 Vizualizat:  de 1729 ori

06.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 27/Iun/2017
Mesaje: 545
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Mie 25 Ian 2017 14:06:38    Titlul subiectului: 188053

206 a lovit acum cateva minute un VW Golf care cel mai probabil nu a oprit la STOP la intersectia strazilor Dimitrie Cantemir cu Sucevei.
(Poza de pe grupul de Facebook info trafic Bihor)



16142333_10210928503105294_382270467562223004_n.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  71 kb
 Vizualizat:  de 1704 ori

16142333_10210928503105294_382270467562223004_n.jpg



_________________
Plecat din tara pentru moment
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 30/Mai/2017
Mesaje: 677
Locație: Oradea

MesajTrimis: Vin 27 Ian 2017 20:46:36    Titlul subiectului: 188105

Acolo s-ar putea pune un semafon cu senzor care sa functioneze pe galben intermitent cand nu vine tramvai. De exemplu intr-o dimineata eu nu am vazut din cauza Soarelui care s-a refractat orbitor pe parbriz tramvaiul care venea dinspre Nufarul, am avut doar o presimtire, ca nu ar trebui sa intru pe linii. N-am facut piele de gaina cand mi-am dat seama ce puteam pati.

Vagonul remorca 140 are toate rotile patrate, iti sar plombele din masele, nimeni nu se sesizeaza ca un astfel de vagon pe langa faptul ca e o poluare fonica deranjanta distruge infrastructura (si ea cu valuri) si vibratiile au efect negativ asupra vagonului inclusiv.
Chiar nu se poate construi un grup mobil de polizare care poate fi remorcat de o autospeciala sau sa se ataseze de utilajul bimodal de rectificare a caii de rulare (burare)?

Cu conditiile meteo de burnita din zilele astea exista conditii de patinaj pe marea parte a retelei cele mai accentuate puncete evident sunt locurile in rampa. Calea Republicii semaforul de la intersectia cu Str. Muzeului. Str Berzei la Stadion, Macazul aerian de la Olosig directia dinspre Decebal. Singurele vagoane care mai amelioreaza aceste conditii sunt ULF-urile care automat arunca nisip la intrarea vagonului in patinaj insa si acestea arunca doar pe un fir al liniei nu pe ambele.

_________________
Dear Tatra fans! The next station is the final destination: Oradea. Farewell!


Ultima modificare efectuată de către zsizsi la Sâm 28 Ian 2017 02:28:44, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 27/Iun/2017
Mesaje: 545
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Sâm 28 Ian 2017 00:40:35    Titlul subiectului: 188110

zsizsi a scris:

Vagonul remorca 140 are toate rotile patrate, iti sar plombele din masele, nimeni nu se sesizeaza ca un astfel de vagon pe langa faptul ca e o poluare fonica deranjanta distruge infrastructura (si ea cu valuri) si vibratiile au efect negativ asupra vagonului inclusiv.
Chiar nu se poate construi un grup mobil de polizare care poate fi remorcat de o autospeciala sau sa se ataseze de utilajul bimodal de rectificare a caii de rulare (burare)?

In 2014 a fost inchiriat un Unimog de la MAV care a polizat linia pe Decebal , chiar tu l-ai fotografiat , oare nu ar mai putea fi inchiriat , sau macar olizorul respectiv?

_________________
Plecat din tara pentru moment
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 30/Mai/2017
Mesaje: 677
Locație: Oradea

MesajTrimis: Sâm 28 Ian 2017 23:03:32    Titlul subiectului: 188116

zsizsi a scris:
Vagonul remorca 140 are toate rotile patrate, iti sar plombele din masele, nimeni nu se sesizeaza ca un astfel de vagon pe langa faptul ca e o poluare fonica deranjanta distruge infrastructura (si ea cu valuri) si vibratiile au efect negativ asupra vagonului inclusiv.

Revin cu o rectificare, nu vagonul remorca are roti patrate ci pe str. Olimpiadei calea de rulare e catastrofal de valurita ce provoaca vibratii si implicit zgomot. Mai inainte am vazut garnitura 40+140 la Olosig unde linia e neteda si nu facea nici un zgomot, dar cum a intrat pe Olimpiadei dupa statie a inceput zgomotul.

Cat despre un aparat mobil de polizat calea de rulare dupa mintea mea de economist cu putin simt tehnic ar putea fi confectionat si mai simplu avand ca idee aparatele de decupat asfaltul doar ca in loc de panza circulara ar fi o piatra de polizat. Evident pentru miscarea unei astfel de greutati ar trebui un motor mai putenic de ex de 5CP pe benzina aparatul ar fi impins manual fiind pe role de cale ferata.

_________________
Dear Tatra fans! The next station is the final destination: Oradea. Farewell!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Timi



Data înscrierii: 07/Feb/2008
Ultima vizita: 24/Iun/2017
Mesaje: 132
Locație: Oradea

MesajTrimis: Lun 06 Feb 2017 00:40:24    Titlul subiectului: 188254

Garnitura 14-114 a fost implicată duminică seară într-un grav accident pe strada Republicii între magazinul Crișul și Gara Centrală. Tramvaiul mergea pe linia 3R. Foto și video aici:

http://www.ebihoreanul.ro/stiri/ultima-or-31-1-13/accident-grav-pe-strada-republicii-din-oradea-soferul-unui-ford-focus-a-fost-descarcerat-si-transportat-la-spital-video-132023.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 30/Mai/2017
Mesaje: 677
Locație: Oradea

MesajTrimis: Mar 28 Feb 2017 20:52:33    Titlul subiectului: 188586

Vagonul 14 a fost reparat si este la strada inca saptamana trecuta.
_________________
Dear Tatra fans! The next station is the final destination: Oradea. Farewell!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 27/Iun/2017
Mesaje: 545
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Lun 29 Mai 2017 10:41:14    Titlul subiectului: 190227

14-114 a avut din nou un accident. Acesta a lovit o masina de scoala la intersectia bulevardelor Decebal-Dacia. In articol se zice ca scoala nu ar fi acordat prioritate tramvaiului , dar daca semafoarele din intersectie functionau , este clar ca unul dintre cele doua vehicule a trecut pe rosu.

"A intrat cu „Școala” în tramvai
Luni dimineața, în jurul orei 09:10, circulația rutieră și a tramvaielor a fost îngreunată în zona intersecției bulevardelor Dacia și Decebal, din cauza unui accident.

Cursanta unei mașini de la școala de șoferi „Zach” nu a acordat prioritate și a intrat într-un tramvai care se deplasa spre parcul Olosig.

Din fericire, impactul nu a fost puternic și nici o persoană nu a fost rănită. Tramvaiul a fost puțin zgâriat pe partea dreaptă din față și s-a ales cu mici fisuri, în timp ce mașina a ieșit mai șifonată.

Tramvaiele orădene care se îndreptau spre parcul Olosig au fost obligate să staționeze vreme de aproximativ 15 minute.

Polițiștii continuă cercetările pentru a stabili cu exactitate circumstanțele în care a avut loc accidentul.

Reamintim că în urmă cu aproximativ o lună, un alt cursant al școlii de șoferi a produs un accident rutier. Accident între un autoturism cu „Școala” și un motociclist" "
http://www.bihon.ro/a-intrat-cu-scoala-in-tramvai/1840316

_________________
Plecat din tara pentru moment
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 27/Iun/2017
Mesaje: 545
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Mar 30 Mai 2017 23:10:52    Titlul subiectului: 190249

Vad tot mai des pe grupul https://www.facebook.com/groups/InfoTraficBihor/ , poze cu masini parcate necorespunzator pe strada Primariei care blocheza circulatia tramvaielor.
Avand ca marcajele galbene nu au efect , ar trebui ca parcarile de pe strada respectiva sa fie marcate cu rosu pentru a iesi in evidenta , si scris mare intre locurile de parcare si linie "NU BLOCATI TRAMVAIUL!" sau "ATENTIE TREC TRAMVAIE".
De asemenea , ar trebui marita amenda pentru astfel de cazuri , cei de la OTL sa primeasca o autoutilitara cu care sa mute masinile bizonilor si vatmanii blocati sa claxoneze indelung , periodic , pana la deblocarea caii de rulare. Twisted Evil



18527923_1439951452733875_5492804506721535633_n.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  41.52 kb
 Vizualizat:  de 377 ori

18527923_1439951452733875_5492804506721535633_n.jpg



18557248_1746759042007413_7628293597894902702_n.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  104.79 kb
 Vizualizat:  de 377 ori

18557248_1746759042007413_7628293597894902702_n.jpg



18740083_1548802915164901_1434862049849970206_n.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  49.34 kb
 Vizualizat:  de 368 ori

18740083_1548802915164901_1434862049849970206_n.jpg



_________________
Plecat din tara pentru moment
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 26/Iun/2017
Mesaje: 6309
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 31 Mai 2017 08:15:45    Titlul subiectului: 190252

Soluatia ar fi sa se instaleze camere de luat vederi, sa apara imediat politia si sa dea amenzi, iar cel care a blocat circulatia tramvaiului sa i se deschida dosar penal. De asemenea cadrul legislativ ar trebui refacut, pentru ca masinile parcate aiurea sa fie imediat ridicate. Cu legea aplicata cum trebuie, nu s-ar mai intampla aceste lucruri.
De fapt ma cam mira ca in Oradea, care se considera un oras vest-european se intampla asemenea lucruri. toti oradenii se cred cu mult peste restul tarii, dar vad ca ceea ce se intampla la Bucuresti se intampla la fel si in Oradea.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 27/Iun/2017
Mesaje: 545
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Mie 31 Mai 2017 13:27:03    Titlul subiectului: 190267

Aceea zona este cu cele mai mari probleme din acest punct de vedere mai ales pentru Siemens-uri, fiind mai late, iar masinile trebuie sa fie parcate perfect. Din pacate unii soferi nu au bunul simt sa se asigure ca masina nu deranjeaza traficul sau pentru "5" minute nu se gandesc ca pot face coloana de tramvaie in spatele lor.
_________________
Plecat din tara pentru moment
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BIHOR Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Pagina 9 din 9

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community