Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Autobuze Neoplan

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Autobuze
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
dm



Data înscrierii: 19/Oct/2005
Ultima vizita: 03/Aug/2020
Mesaje: 795

MesajTrimis: Mar 13 Dec 2005 16:48:55    Titlul subiectului: Autobuze Neoplan 6776

Neoplanurile sunt unele din cele mai bune autobuze, spun eu. Am calatorit cu un autocar Neoplan si cu un autocar Mercedes, dar nu se pot compara cele doua modele. Neoplanul mergea foarte lin pe sosea, chiar si pe un drum cu gropi (cum era E60 in 99 in Jud. Mures), in timp ce Mercedesul se leagana ca un vapor...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
alin



Data înscrierii: 09/Noi/2005
Ultima vizita: 19/Noi/2017
Mesaje: 176
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mar 13 Dec 2005 17:14:40    Titlul subiectului: 6784

Asa arata un autobuz Neoplan produs de grupul NEOMAN (Neoman=Man+Neoplan) si daca va uitati cu mai multa atentie veti observa ca s-au imprumutat multe elemente de la MAN.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
dm



Data înscrierii: 19/Oct/2005
Ultima vizita: 03/Aug/2020
Mesaje: 795

MesajTrimis: Dum 10 Sep 2006 11:32:44    Titlul subiectului: 33071

Neoplan este detinut de MAN, insa licenta cumparata de fabrica din MINSK este pt. Neoplan 4016:
Neoplan N4016:

Sursa: http://n4016.webpark.pl/n4016.htm
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 13/Iul/2020
Mesaje: 1620
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mie 24 Ian 2007 02:06:41    Titlul subiectului: 44532

1. Având în vedere că Neoplanul formează un grup împreună cu MAN-ul, aduc în discuție codificarea autobuzelor respective:
-N=podea joasă
-G=articulat
-S: din câte am observat, autobuzele a căror cod cuprinde litera S (chiar la început) nu au podea joasă. Care este cuvântul german a cărei inițială e S și cum se traduce?
-L: nu sunt articulate: De la ce cuvând vine L-ul și cum se traduce cuvântul respectiv?
2. Aduc în discuție o sintagmă, chiar dacă am deschis un topic pe tema respectivă (eventual, ideea respectivă să fie mutată acolo)., Este vorba de Lion's City. Traducerea corectă ar fi Orașul Leului, dar, logic vorbind, este mai degrabă Leul Orașului. cum, de altfel, am intitulat topicul deschis de mine. Același tip de sintagmă, dar cu a doua parte diferită, apare și în cazul MAN-urilor brașovene: Lion's Classic. Ca și în cazul precedent, traducerea corectă nu coincide cu logica. Cred că majorității dintre voi nu ați fi de acord cu traducerea Clasicul Leului. Asta ca să nu mai vorbim că designul modelului SG 313 este mult mai puțin rafinat ca cel al modelului NG 313 care, trebuie să recunoaștem că este o bijuterie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 13/Iul/2020
Mesaje: 1620
Locație: Cluj

MesajTrimis: Vin 02 Feb 2007 23:54:25    Titlul subiectului: 75206

Unde e motorul?


NEO 001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  35.44 kb
 Vizualizat:  de 17980 ori

NEO 001.jpg



NEO 002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  24.39 kb
 Vizualizat:  de 17980 ori

NEO 002.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
blood13



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Mar/2018
Mesaje: 110
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 03 Feb 2007 00:18:10    Titlul subiectului: 75211

Motorul e in fata, langa sofer (Roman A8 style):
Neoplan a scris:
Engine: MAN D0836 LOH, Euro 3, Rating: 162 kW @ 2,400 rpm. Cylinder arrangement: 6 cylinders, vertically in line, Bore/stroke
108/125 mm, Displacement 6871 cm3, Torque: 820 Nm @ 1,450 rpm, Compression ratio: 18:1. Vertical, front mounted,
water-cooled, four-stroke diesel engine with direct injection, exhaust-gas turbocharging and intercooling. Electronically
controlled diesel injection (EDC). Low-noise, environmentally compatible;
Din descrierea puntilor inteleg ca tractiunea este pe fata, prin planetare:
Neoplan a scris:
Axles:Rear axle: NEOPLAN axle with KESSLER LO 81 wheel head. Independent suspension; Front axle: KESSLER LT
51 PL 377. Planetary rigid driven steering axle gear Ratio: i = 7.33
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1204
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 03 Feb 2007 02:54:26    Titlul subiectului: 75219

Un amanunt extrem de interesant, l-am remarcat: in Elvetia sunt obligatorii filtrele anti CO2. Asta reduce mult poluarea. Ar trebi introdus asa ceva si la noi. Acum intrebare: aceste filtre vin in dotarile standard? Intrebarea este legata, desigur de achizitionarea la Bv a unui numar mare de astfel de masini, unele chiar articulate.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 13/Iul/2020
Mesaje: 1620
Locație: Cluj

MesajTrimis: Sâm 03 Feb 2007 02:58:20    Titlul subiectului: 75220

Citat:
Din descrierea puntilor inteleg ca tractiunea este pe fata, prin planetare
Și, totuși, e ceva ciudat:
1. Planetare rigide. Sintagma respectivă arată că pinionul de atac al diferențialului nu se află pe arborele secundar al cutiei de viteze; între cutia de viteze și diferențial ar exista un cardan scurt. Și, totuși, de ce se precizează în mod expres existența planetarelor dacă acestea sunt rigide, ca și în cazul majorității autobuzelor? Până în prezent, am auzit de suspensie independentă în cazul unei axe motoare:
-la un model de Saviem care folosește tripode (de 5 ori mai mari ca cele de Dacie, conform spuselor lui Kaleun)
-la modelul Mercedes O 520, cunoscut cu denumirea de Cito; uitați-vă la roțile din spate ale midibuzului respectiv
2. Nu se spune nimic de angrenajele planetare din butucii roților
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Kaleun



Data înscrierii: 20/Dec/2005
Ultima vizita: 10/Iun/2020
Mesaje: 310
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 03 Feb 2007 21:22:32    Titlul subiectului: 75290

Vezi ca esti un pic pe aratura. Eu inteleg explicatia aia ca fiind punte fata rigida, cu rotile antrenate de semiarbori planetari. Desi mai exista si varianta sa fie o punte ca asta:

Site-ul producatorului e asta: http://www.kessler-axles.de/englisch/produkte/achsen/achsen.html
Daca dai jos cateva specificatii de produs, poate gasesti si puntea folosita de neoplan/.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Fanu



Data înscrierii: 30/Iul/2006
Ultima vizita: 04/Feb/2007
Mesaje: 17
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 03 Feb 2007 21:44:13    Titlul subiectului: 75295

OAB a scris:
Unde e motorul?
Motorul este deasupra puntii fata, intre scaunul soferului si cabina pasagerului. El este disimulat sub un fel de "dulap" de inaltime medie, plasat in fata cabinei pasagerilor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 26/Iul/2020
Mesaje: 6217
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 26 Iun 2007 08:57:52    Titlul subiectului: 79840

Un Neoplan în fața gării Suceava Burdujeni.


NE660A-29239.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  73.47 kb
 Vizualizat:  de 17578 ori

NE660A-29239.jpg



NE660A-29238.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  65.86 kb
 Vizualizat:  de 17578 ori

NE660A-29238.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Horia Radulescu



Data înscrierii: 28/Iul/2006
Ultima vizita: 18/Iul/2020
Mesaje: 82
Locație: Mulhouse (Franta)

MesajTrimis: Mar 26 Iun 2007 09:43:40    Titlul subiectului: 79841

asta e unul dinainte de 1988 (faruri de MB 220/230, dupa aceea au aparut farurile mici, patrate, ca la Cityliner) si este in culorile BVG... cand am fost la Berlin in 1999 mai circulau prin Prenzlauerberg... in 2002 si 2006 disparusera! Wink
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 24/Mai/2020
Mesaje: 921
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Sâm 30 Iun 2007 00:37:40    Titlul subiectului: ab 79951

Neoplan N316-3...nimic straniu cu masina in sine...decat unde e facuta poza..si numarul de germania?...nici acum nu inteleg de ce turistii nemti vin cu autobuzul intreg in New York..acum intrebarea...de ce nu puteau sa inchirieze ceva local?...poate stie cineva...(poza nu e trucata)
Din ce auzisem sunt firme la nemti care fac excursii cu autocarul prin diferite continente...aici alta firma, al Neoplan..un S 516SHD, alta data dar tot aproape de NYC, in Hoboken NJ...am sarit din tramvai cand l-am vazut



B-1512.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  383.52 kb
 Vizualizat:  de 17298 ori

B-1512.jpg



e_1520_171.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  401.65 kb
 Vizualizat:  de 17220 ori

e_1520_171.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
bogdan17



Data înscrierii: 09/Iul/2008
Ultima vizita: 05/Dec/2015
Mesaje: 235
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Sâm 09 Ian 2010 00:00:19    Titlul subiectului: 122092

Autobuzul urban ideal!

Sursa:www.neoplan.com



iaa-18.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  133.6 kb
 Vizualizat:  de 14917 ori

iaa-18.jpg



neoplan centroliner_40.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.21 MB
 Vizualizat:  de 14917 ori

neoplan centroliner_40.jpg



neoplan centroliner_02.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  31.12 kb
 Vizualizat:  de 14917 ori

neoplan centroliner_02.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Autobuze Ora este GMT + 3 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community