Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Autobuze DAC 112 UDM
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Autobuze
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Vin 27 Ian 2006 22:46:45    Titlul subiectului: 5555 14112

Iată câteva ,,instantanee" din filmulețul filmat de Dexter23 la întâlnirea din 21.01.2006:
Acul indică 80km/h ... se cam zdruncina.






Oricum, Dac-urile din București nu cred că mai au ceva original în ele, în afară de scaune și, eventual, volan și geamuri.
Cel în care a fost filmat filmulețul e fabricat în 1990. Dar motorul este din 2005 și are doar 30.000 km.
Au ÎNLOCUIT motorul în 2005 ca să-l taie prin 2007.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Manimal



Data înscrierii: 19/Oct/2005
Ultima vizita: 30/Apr/2008
Mesaje: 92
Locație: Bucuresti 5

MesajTrimis: Sâm 28 Ian 2006 00:56:56    Titlul subiectului: 14143

nici nu vreau sa ma gandesc cum vibra masina la viteza aia pe care o avea.... oricum acul de la dac indica mult mai mult decat are in realitate
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
dexter23



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Mar/2023
Mesaje: 144
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 28 Ian 2006 14:53:35    Titlul subiectului: 14209

Manimal a scris:
nici nu vreau sa ma gandesc cum vibra masina la viteza aia pe care o avea.... oricum acul de la dac indica mult mai mult decat are in realitate
Avand in vedere ca am putut filma cat de cat decent pot spune ca nu vibra asa de tare iar conform spuselor soferului acul indica viteza cu o eroare de +/- 5km/h
Eu doar am spus ce mi-a zis soferul... si am filmat ce arata kilometrajul... nu sustin nici ca avea 20km/h si nici 100km/h ....
Si Dragos, nu avem cum sa stim sigur ca acel kilometraj era ok...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Feb/2021
Mesaje: 1204

MesajTrimis: Dum 29 Ian 2006 02:13:37    Titlul subiectului: 14245

Faza asta se intimpla de la kilometrajele stricate sau minarite de soferi. Am mers eu in IK pe 116 cand ma intorceam de la scoala si cam toate mergeau in acelasi regim de viteza. Unele aveau kilometraje care reflectau pe undeva prin jurul realitatii, iar altele care erau defecte sau aratau aiurea. Io am vazut si km care cand porneau de pe loc le sarea acul la capatul opus...DEFECTIUNI.
Hai ma ce dracu, de cate ori nu ati vazut Dacii cu kilometraj care arata 150 la 40 la ora... ce naiba?
Aia cu eroarea...aia nu poate fi fixa, eroarea e variabila si de obicei creste o data cu cresterea masuratorii efectuate de kilometrajul ala. daca la 20 la ora ai eroare de 1km/h, la 70 poti avea 5 sau 10 sau 100km/h eroare.

_________________
GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 16/Mar/2024
Mesaje: 1023
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 29 Ian 2006 14:48:58    Titlul subiectului: 14272

Si eu am mers cu autobuzul ala si vitezometrul arata 60 km/h. Nu stiu daca mergea cu 60 la ora, da' mergea cel putin cu 50 la ora (pe Vitan-Barzesti, duminica nopatea).
Inregistrarea din poza e facuta pe Sos. Fundeni.

_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Dum 29 Ian 2006 20:28:06    Titlul subiectului: 14315

La urmatoarea intalnire sa ramana cineva cu masina si sa mearga in spatele autobuzului.
Am mers si eu in 1988 cu un autobuz 112udm din prima serie (2216) si indicatorul tot 80 arata, iar viteza era destul de mare (as spune peste 65, ca sa nu se supere cineva). Nu mai stiu si cat a mers cu viteza asta. Oricum mergea repede. Nu se zgaltaia, dar facea un zgomot asemanator cu cel de sirena, care scadea cand schimba viteza si crestea pe masura ce accelera.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Dum 29 Ian 2006 20:41:04    Titlul subiectului: hgmhghm 14318

Un Rocar 112UDM în 2 uși la Posada:
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Kaleun



Data înscrierii: 20/Dec/2005
Ultima vizita: 08/Mai/2023
Mesaje: 311
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 02 Feb 2006 12:26:43    Titlul subiectului: 14636

Motorul se poate monta in 3 locuri:
In consola fata
In consola spate
Central
Restul sunt variatiuni pe tema aceasta, cu diverese tipuri de motoare: motoare cu cilindri verticali, cilindri orizontali, cilindri inclinati.
De ce purtam discutia asta aici?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fider



Data înscrierii: 31/Mai/2007
Ultima vizita: 10/Oct/2008
Mesaje: 202
Locație: Bucuresti (Vest)

MesajTrimis: Mie 08 Feb 2006 23:19:41    Titlul subiectului: 15305

discutand la modul serios si fara mistouri, dac-urile de pe 102 ating
viteze impresionante pe vitan-barzesti, mai ales pe sensul spre titan.
intr-adevar 80/ora este posibil la un dac ce are cutie de viteze mai buna,
cu 5 trepte.
acum ceva timp am mers cu un 102 care avea scaune pana in spate de tot,
adaugate probabil artizanal in garaj. pe vitan-barzesti a bagat a 5-a si a
depasit tot ce a avut in cale pana la pod vitan, inclusiv un ikarus 260 tot
de pe 102. la o groapa era sa zbor de pe scaun, insa ceilalti calatori
nu pareau deloc impresionati de viteza si de urletul motorului. probabil
gandesc pe principiul "dormi in scaun romane, ca ratb are grija sa ajungi
bine acasa". insa la viteza aia e de-ajuns o mica defectiune pentru a se
intampla ceva ingrozitor!
soferii aia ar trebui sa constientizeze asta, mai ales ca nici autoturismelor
nu li se permite sa circule cu o astfel de viteza prin oras...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
dm



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 819

MesajTrimis: Mar 21 Feb 2006 15:42:14    Titlul subiectului: 55555 16532

For DAC lovers! Un exemplar cu 2 usi folosita de catre o scoala de soferi!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
dm



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 819

MesajTrimis: Lun 06 Mar 2006 12:22:54    Titlul subiectului: 50 17646

Pentru ca sunt convins ca, DAC-ul este copiat de undeva, m-am uitat la toate modelele de autobuze produse intre anii 1975-1985, si iata de ce am dat> JELCZ M11

Cu excaptia fatei, aseamana foarte mult cu DAC-ul nostru 112! Sigur, si fata contine elemente care sunt prezente si la DAC, de ex. aerisitoarele, sau ce o fi, langa afisajul de linie.
Mai multa descriere si poze pe www.przegubowiec.com/bus/katalog/opis_m11.htm (daca cineva stie si poloneza ar fi si mai bine Wink
Jelcz-ul e licenta dupa Renault Berliet. Renault Berliet si DAC seamana izbitor. DAC-ul este defapt o adaptare a Renault-ului?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Lun 06 Mar 2006 15:43:30    Titlul subiectului: 17667

Dac apărut în 1979.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mai/2022
Mesaje: 1621
Locație: Cluj

MesajTrimis: Lun 06 Mar 2006 18:06:16    Titlul subiectului: 17689

DAC 112 este, de fapt, un hibrid între Jelcz (care, poate că provine din Renault; nu contest spusele lui Tudor) și Roman 112. Componentele Roman sunt mai greu observabile, dar, uitați-vă la următoarele lucruri:
-poziționarea trapelor dintre roțile stânga față și stânga spate. Veți vedea că spațiul dintre trapa mică și trapa mare nu coincide cu spațiul dintre ferestrele 2 și 3, ci se găsește puțin mai în spate. Același lucru se poate observa și la Roman 112
-lungimea ferestrelor de pe partea ușilor e aceeași cu cea de la Roman 112; diferă doar înălțimea, cele de DAC fiind mai înalte; pe partea opusă ușilor, ferestrele 2-6 au aceeași lungime; ba mai mult, stâlpul dintre ferestrele 5 și 6 este mai gros, ca la DAC 112; fereastra 1 este, însă, mai lungă
-capacele de vizitare, care sunt identice
Din păcate, calitatea execuției e mai slabă ca cea a Roman-urilor.
La DAF și De Simon grila radiatorului e "la vedere" așa că poți vedea cu ușurință dacă se pun cartoane. Ikarus 260 și DAC 112 au radiatorul sub podea, imediat în spatele axei A. Dacă s-au pus cartoane sau placaje pentru diminuarea cantității de aer, nu ai cum să le vezi. Din câte știu, la DAC (cel puțin la unele) pe axul ventilatorului se află un ambreiaj, care permite diminuarea turației ventilatorului. Așa ceva am văzut acum ani buni la un DAC 112 și la un Roman 111. Cred că și Ikarusul are posibilitatea diminuării turației ventilatorului.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 16/Mar/2024
Mesaje: 1023
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 08 Apr 2006 15:21:25    Titlul subiectului: 20319

Cineva zicea pe aici că se fabricau "Dac"urile în grabă, că trebuiau să se fabrice 10 pe zi, dar ieșeau 6-7; poate din cauza grabei de a se construi cât mai multe au fost așa de "bune".
_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Kaleun



Data înscrierii: 20/Dec/2005
Ultima vizita: 08/Mai/2023
Mesaje: 311
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 21 Apr 2006 17:31:49    Titlul subiectului: 21080

Am descoperit pe la mine prin facultate un motor de 112 complet. E vopsit albastru si se pare ca nu o sa-l desfaca nimeni vreodata (ce naiba sa vezi la el , solutii de acum 30 de ani?). Asistentul pe care l-am intrebat a zis ca era bun de pus pe un stand in holul facultatii, dar fiind facut de RABA (ma insel?) ar fi cam ciudat (sa ne mandrim noi cu ce au facut ungurii). Oricum e imens motorul, mai ales pentru puterea dezvoltata.
Se pare ca un conferentiar de la noi din facultate are prieteni in RATB, ca el a facut rost de Saviemul verde (care e tot acolo, puteti face cate poze vreti dar numai din fata ca sunt parcate masini langa el) si de piese de Saviem pentru laborator. Poate face rost si de un 112 functional!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ATM



Data înscrierii: 23/Mar/2006
Ultima vizita: 23/Apr/2017
Mesaje: 89
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 30 Apr 2006 07:51:37    Titlul subiectului: 21798

Corect, masina asta a fost bunicica pentru anii ei...
In alta ordine de idei, mi se pare suspect de slaba calitatea DAC-urilor. Chestii de detalui care adunate fac probleme cat casa.
partea mecanica totusi nu era asa de prost gandita. Licenta originala e de MAN, produsa de RABA Ungaria (foarte putine autobuze romanesti au motoare cu adevarat romanesti - vezi ROMAN 111 RDT, varianta noua - aia cu fata trista, din plastic - se recunoaste dupa esapamentul pus in dreapta spate si scaunele spate suprainaltate + un grilaj suplimentar de racire deasupta capotei spate, sub luneta). Idem, o parte din DAC-uri (cel putin in Buzau) au fost facute direct cu punte spate de RABA2 (deci nu AB brasovean). cutia de viteze nu e conceptie romaneasca...e una peste alta asemanator cu Ikarus 25x... atunci de ce DAC scoate mai mult fum si e mai zgomotos decat Ikarus?
La partea de caroserie, nu mai comentam. Asa delasare si executie tampita se vede rar.tot ce se poate strica si uza, se strica si se uzeaza.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
citaro



Data înscrierii: 18/Apr/2006
Ultima vizita: 08/Apr/2007
Mesaje: 116
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 01 Mai 2006 00:31:37    Titlul subiectului: 21859

La anii lor DAC 112 au fost bune dar pentru acum sunt mult depasite. Ele original au fost dotate cu motoare si dferentiale raba (cele RATB) si cutii de viteza Tg. Mures dar nu cred ca mai sunt originale nici macar cat se le numeri pe degetele de la o mana, sunt masini care au reparatii la motor si de doua ori pe an,motoarele sunt reparate de URAC de mantuiala si pana nu mai au ce aleza din blocul motor.
Majoritatea aveau 4 viteze si actual sunt foarte multe care au tot 4 viteze. Cutiile cu 5 trepte au fost puse pe Roman si la cele de export, ce a luat RATB-ul pe comanda au fost toate cu 4 trepte si motoare Raba

_________________
NU SUNTEM PERFECTI SUNTEM OAMENI
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mai/2022
Mesaje: 1621
Locație: Cluj

MesajTrimis: Lun 01 Mai 2006 15:36:42    Titlul subiectului: 21868

soferul de autobuz a scris:
Gresit majoritatea aveau 4 viteze ,si actual sunt foarte multe care au tot 4 viteze .Cutiile cu 5 trepte au fost puse pe Roman si la cele de export ,ce a luat RATB-ul pe comanda au fost toate cu 4 trepte si motoare Raba
Șoferii RATB pleacă cu prima treaptă de viteză sau cu a II-a? Că la Cluj frecvent se pleacă cu a II-a. Dacă respectiva cutie are 6 trepte, se pleacă totdeauna cu a II-a. Cutiile cu 6 trepte pot să fie de la:
-Roman 111
-Ikarus
să mai fie și alte modele?
Înainte de 1989, frecvent cutiile de Ikarus cu 5 trepte erau montate pe DAC 117 UD, dar pe DAC 112 foarte rar. Din câte îmi aduc aminte, DAC 112 UD sau UDM cu cutie de Ikarus (5 sau 6 trepte) au fost:
-563 (devenit 523, apoi a dispărut)
-596 (dispărut în prezent, cred că a fost casat; oricum, era cazul)
-610
Să fie cutia de 112 mult mai bună ca cea de 117? De sunat, sună la fel, ceea ce înseamnă că nu au cum să fie deosebiri esențiale. De altfel, sunetul cutiei fde viteze de Roman, DAC 117 și DAC 112 era la fel cu cel al Mercedesului O 302 Irannational
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Kappa



Data înscrierii: 03/Noi/2005
Ultima vizita: 01/Apr/2011
Mesaje: 124
Locație: Brasov

MesajTrimis: Lun 01 Mai 2006 19:55:39    Titlul subiectului: 21881

Imi aduc aminte ca in Brasov cand au venit inainte de 1990 DAC 117 in comparatie cu DAC 112 mergeau tare greu. O data ca demarajul era greoi iar in al doilea rand cum dadeau de o panta cum schimbau soferii vitezele in benga. Din discutiile purtate cu un sofer prin 1986, de pe #584, acesta mi-a spus ca totul fusese dimensionat pentru autobuze fara remorca si nici pentru ei nu era o fericire sa tot tureze motorul ca sa poata sa dea demarajul necesar schimbarii vitezelor, in conditiile in care consumul era atent supravegheat si plecau cu combustibil strict calculat pentru nr. de curse ce urmau sa le faca, conform normelor de consum.
Stiu ca au fost autobuze DAC cu cutii de viteza si cu 4 si cu 6 trepte. Nu pot sa precizez insa ce serii au avut CV cu 4 si CV cu 6 viteze.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sisintea



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Iun/2008
Mesaje: 455
Locație: Medias

MesajTrimis: Mar 02 Mai 2006 16:39:33    Titlul subiectului: *Autobuze DAC 112 UDM 21981

Un model dragut. Eu nu am vazut modelul acesta la strada.
Caracteristici tehnice complete:
AUTOBUZ DAC 112 UDMLungimea, mm 11210
Latimea, mm 2500
Inaltimea, mm 3035
Inaltimea podea, mm 920
Ecartament fata, mm 2068
Ecartament mijloc, mm -
Ecartament spate, mm 1761
Ampatament, mm 5650
Raza minima de viraj, m 8,76
Greutatea proprie, kg 9200
Sarcina utila, kg 6800
Greutatea totala, kg 16000
Locuri pe scaune 24
Capacitatea de transport la 8,5 calatori/mp 106
Tipul motorului Diesel orizontal, 4 timpi
Puterea, CP 192
Cuplu max/turatie 71/1300
Turatie max, rot/min 2100
Tip cutie de viteze Mecanica sincronizata, cu 5 viteze
Raportul de transmitere la treapta:
-I 4,34
-II 2,63
-III 1,6
-IV 1
-V 7,087
mers inapoi 6,26
punte spate 5,44
Presiunea in pneuri:
-fata -
-mijloc -
-spate -
Dimensiuni anvelope 1100*20
Viteza maxima a vehiculului, km/h 64,5
Nr. anvelope 6



bus 0116.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  91.54 kb
 Vizualizat:  de 25766 ori

bus 0116.JPG



bus 0014.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  79.48 kb
 Vizualizat:  de 25766 ori

bus 0014.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mar 02 Mai 2006 17:38:46    Titlul subiectului: 21994

Pe unele (cel puțin din București, de exemplu 2528) s-au montat mai târziu cutii cu 6 trepte.
Interesante geamuri... Seria #28-#39 din București a avut așa ceva... Mă rog, între timp s-au mai spart și le-au înlocuit cu geamuri cu cheder ,,normal" de Dac sau, mai rău, cu geamuri care nu se deschid.
Și cum această serie de autobuze, sosită în 1993, a fost vopsită cu albastru la bază când a venit, poate cel din poză de prezentare e chiar unul dintre ele.
Poza e luată de pe site-ul lui Ștefan (Stfp), www.ratb.stfp.net
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
citaro



Data înscrierii: 18/Apr/2006
Ultima vizita: 08/Apr/2007
Mesaje: 116
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 02 Mai 2006 23:34:33    Titlul subiectului: 22056

Referitor la codificare ,la autobuze sa ajuns la 412 Rocar de Simon ce trece de 412 sunt trolee sunt modele ce nu su livrat intern ci doar la export si au fost sasiuri si de autobuz si troleu livrate la Bulgari si lau carosat ei
Autobuzele 29-39 au fost facute la aniversarea uzinei si au fost pentru venezuela de unde si geamurile culisante mari
Cutiile de viteza la DAC 112 si DAC 117 sunt indentice de acea la 112 sunt mai bune ca nu trebuie sa traga cateva tone in plus ,iar cutiile cu 6 trepte sunt ori de IK4 sau Ikarus achimbate de soferi


Ultima modificare efectuată de către citaro la Mie 03 Mai 2006 21:52:54, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ATM



Data înscrierii: 23/Mar/2006
Ultima vizita: 23/Apr/2017
Mesaje: 89
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 04 Mai 2006 02:58:52    Titlul subiectului: 22188

Referitor la poza lui ssintea.. aia cu DAC-ul nou.. Surprinzator, pare veche tare masina asta. As zice un 1984-1985, daca nu mai rau. Il tradeaza usile cu geam mi si rotunjit + semnalizatoarele ca la Roman 111. Deci inca de pe vremea aia puteam sa punem geamuri culisante mari , da' nu s-a vrut. Grrr.
M-am uitat mai atent si la ce-i sub poza. A vazut v'unul din noi DAC 112 cu motor turbo? Singurul autobuz cu motor turbo din generatia veche (exclus de Simon) eu unul il stiu ca fiind ROMAN 112 RDC (RDT) - aka Gloria (ala cu geamuri inclinate, si mare cat o batoza de grau).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kappa



Data înscrierii: 03/Noi/2005
Ultima vizita: 01/Apr/2011
Mesaje: 124
Locație: Brasov

MesajTrimis: Joi 04 Mai 2006 20:44:13    Titlul subiectului: 22273

Da in Brasov a existat si DAC 112 cu motor orizontal supraalimentat. Era #5799 din cel rosu scund produs inainte de 1990. Stiu sigur pentru ca am terminat liceu cu profil de motoare si deosebesc lesne un motor simplu de unul turbo dupa fluieratul turbinei la turatii de peste 1500 rot/min. Nu cred totusi sa o fi pus soferul.
Va pot spune ca la vechiul meu loc de munca am avut un Roman 112 RDT (combina Gloria ca asa ii spuneam si noi) cu nr. de circulatie BV-24-CFR, deci autocarul CFR-ului pana prin anul 1998. Avea motor RABA 256CP supraalimentat. Autocarul mai exista si acum si este de vanzare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
citaro



Data înscrierii: 18/Apr/2006
Ultima vizita: 08/Apr/2007
Mesaje: 116
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 04 Mai 2006 22:17:11    Titlul subiectului: 22310

Acele autocare RDT 112 au fost initial pentru Irak si sau livrat ceva masini din astea lui Sadam ,au fost masini bunicele unele cu aer conditionat dar au avut motoarele prea mari(voluminoase si grele)8 in v turbo
Referitor la DAC-uri 112 turbo nu am vazut dar am vazut motor orizontal turbo raba

_________________
NU SUNTEM PERFECTI SUNTEM OAMENI
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Autobuze Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4  Următoare
Pagina 2 din 4

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community