Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Statii, indicatoare, chioscuri de bilete, cabine dispeceri
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, ... 25, 26, 27  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Diverse (Bucuresti)
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
florin



Data înscrierii: 16/Iul/2006
Ultima vizita: 23/Aug/2018
Mesaje: 79
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 23 Iul 2006 13:38:36    Titlul subiectului: 62562

florin a scris:
Pe Ion Mihalache apare 381 până la P-ța Domenii. Chiar să se plictisească cineva atât de mult?
A fost șters.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 18/Aug/2019
Mesaje: 1120
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Lun 24 Iul 2006 12:31:44    Titlul subiectului: 62607

Frumos mai arata indicatorul de la “P-ta Scanteii”, cu fontul original. La inceput toate aveau in stanga un simbol corespunzator fiecarei categorii de vehicule. Pentru maxi taxi se scriau cu negru pe fond galben. Mai tarziu s-a renuntat la simboluri datorita lipsei de spatiu si a deselor schimbari de trasee, care necesitau revopsire. A ramas doar schema de culori. Indicatoarele in cauza – existente si azi – sunt modulare. Pentru tramvai s-a adoptat si solutia dintr-o bucata, cu modulele figurate, pentru casetele din tabla si plastic, cele din urma luminate. Numarul maxim de module cu liniile deservite era/este de 3 pentru autobuze.
Au existat mai demult, prin 1980-1982 niste indicatoare de tip obelisc, pe care erau scrise liniile si chiar figurate unele trasee. Nu mai stiu daca erau si la Gara de Nord, mi le amintesc pe cele de pe Magheru. Aveau o “caciula” patrata in varf, pe marginile careia scria ITB si numele statiei.
Pentru maxi taxi a existat paralel cu indicatorul modular si cel de tip clasic ITB, inscriptionat corespunzator cu culoare albastra, pe care era trecut si traseul liniei. La Piata Rosetti era unul din asta, cu vreo 3-4 linii pe el. Se statea la rand pentru fiecare linie, ca la scoala la careu ( clasa “501”, clasa “505” Very Happy ).

_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 25 Iul 2006 15:41:51    Titlul subiectului: 62680

Cine o fi asa nemancat ?


RF_DSC05520.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  268.7 kb
 Vizualizat:  de 14988 ori

RF_DSC05520.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Acier



Data înscrierii: 15/Feb/2006
Ultima vizita: 14/Aug/2019
Mesaje: 349
Locație: Bucuresti 3 - Vitan

MesajTrimis: Mie 26 Iul 2006 09:49:25    Titlul subiectului: 28842

Personal, cel mai mult imi plac tablele tip 1929, ieftine, practice si traditionale. Asta nu inseamna ca nu pot coexista cu tabele electronice.
Din pacate, arhitectii capitalei si cei ai RATB-ului nu au o viziune in general, buna, rea, comuna sau in pregatire. Nu exista standardizare, integrare urbana, continuitate istorica etc. Vizual e ceva "bucurestean", un talmes balmes. E drept ca si comisioanele conteaza (adaposturile de ploaie din statii de exemplu, despre care voi posta alta data)...



tabla1jw1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  49.72 kb
 Vizualizat:  de 16129 ori

tabla1jw1.jpg




Ultima modificare efectuată de către Acier la Mie 26 Iul 2006 10:08:05, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
power322



Data înscrierii: 20/Iun/2006
Ultima vizita: 04/Mai/2014
Mesaje: 200

MesajTrimis: Vin 28 Iul 2006 00:29:02    Titlul subiectului: sttt 62791

A mai gasit o statie pe care este scris cu pensula (sau cu ce o fi scris), dar de data asta au scris linii care nici macar nu exista.
In statia CLABUCET (65, 86, 97 si 105) sens Gara de Nord apar linii care nu exista, ele sunt 113 si 227.
Este scris exact la fel cu 139 la Rosetti.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 18/Aug/2019
Mesaje: 1120
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Mar 08 Aug 2006 14:14:05    Titlul subiectului: 63383

Pai numai cele doua modele au rezistat timpului in Bucuresti, celelalte au disparut cat se poate de discret. Mai supravietuiesc niste "ghildusii" - una parca mai e la Romana in statia lui 86 catre Foisor. Cat despre tabelele electronice... deja sunt defecte, vezi linia 41, unde ori sunt stinse ori arata ore aiurea, sint diferente de 1-2 minute intre ceea ce se afiseaza in vagon si ceea ce e in statie. Iar cele din tramvai... e iar durere.

Pe unele statii insa poti vedea tot felul de "perle", cum e cea de pe linia lui 41 inainte de modernizare, la Lujerului: "Bd. Uvertuii"

Referitor la ce am spus despre indicatoarele sub forma de obelisc, ia uitati-va aici:
http://media.tvr50.ro/video/44fee4fef3e4e_UN%20ZAMBET%20PE%2016%20MM.wmv
un filmulet destul de interesant care arata orasul si transportul sau prin anii 70 - cand exista 31 si 31 R autobuz. Si atunci era delasare si proasta crestere, era comunista, pe cand acum este capitalista. Imaginile sunt luate pe axul central la Romana si in cartierul Titan. Ca o curiozitate, primul vehicul care deschide filmul este un DAC 117 care se reflecta intro baltoaca in prima faza iar ultimul este un IK4. Enjoy the movie!!!Very Happy

Iata o statie de taxi in anii '80; din pacate se vede doar o jumatate de indicator.



RF_statie taxi Iancului 1982.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  102.99 kb
 Vizualizat:  de 17160 ori

RF_statie taxi Iancului 1982.jpg



_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 18/Aug/2019
Mesaje: 1120
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Vin 11 Aug 2006 15:29:10    Titlul subiectului: *Chioscuri de bilete - cabine pentru dispeceri de trafic 63528

Deschid acest subiect deoarece aceste construcții fac parte și ele din peisajul citadin și uneori nu le poti ignora – tonetele și centrele de bilete și abonamente. Și acestea se prezintă sub diferite tipuri, în funcție de perioada în care au fost realizate.
În anii ’80 biletele se procurau de la tonete stradale, pătrățoase și înguste, de culoare crem cu dungi roșii inscripționate TICHETE ITB. Acest tip era folosit și în cazul tonetelor Loz in Plic, vopsite într-un fel de albastru. Felul în care aratau acestea se poate vedea aici: http://www.flickr.com/photo_zoom.gne?id=168451704&context=set-72157594166834095&size=o
Pentru eliberarea abonamentelor se foloseau cabine tip de felul celor de la cap de linie. Nu îmi amintesc decât două – la fostul capăt al lui 95 de la Brâncoveanu (rețeaua a rezistat până prin 96-9Cool și la Pta Veteranilor în Militari, cea din urmă era pusă pe spațiul din fața oficiului poștal.După 1990, vechile tonete au fost înlocuite cu altele cilindrice, galbene (există și azi, dar argintii) – ca tot veniseră Ikarusurile 260, și erau toate cu cămila albastră pe ele. Abonamentele se luau de la cabine din tablă cu unul sau două ghisee. Un alt tip de chioșc este cel cilindrico-bombat din tablă ondulată, apărut odată cu introducerea expresului în Militari. (aproape fiecare stație avea câte unul ! La “Liceul Tudor Vladimirescu nu a rezistat prea mult timp deoarece – culmea – nu ar fi avut vânzare, centre mai “apropiate“ fiind la APACA și Lujerului)
Modernizările continuă, apărând chioșcuri din profile de aluminiu și chiar PVC, mai ales folosite și ca centre de abonamente.
Un tip vechi era și cel al refugiilor cu chioșc de bilete și abonamente încorporate, folosit și azi la unele refugii moderne sau mai vechi (centru funcțional în refugiul de la Râul Doamnei). Unele au rezistat iar altele au fost transformate în mici magazine sau chiar au fost demolate cu totul – stația Câmpia Libertății sensul dinspre IOR, în locul vechiului refugiu ITB a apărut o meschinărie modernă la marginea străzii.
Cine călătorește cu mijloacele de transport în comun nu poate să nu remarce cabinele de la capăt de linie, acolo unde semnează foile personalul conducător. Construcțiile respective se prezintă și ele sub cele mai diverse forme, predominând însă cele de tip mai vechi crem cu roșu.
Un tip de cabină pentru dispeceri, probabil cel mai vechi – de prin anii ’60 – este cea cu acoperiș plat, fără bordură, cu geamuri la unul din capete, la biroul dispecerului. Pe lângă acest birou, mai era dotată cu grup sanitar și spațiu pentru vânzare de bilete, așa cum se prezintă și variantele cu bordură la acoperiș (și aici cu scurgerea apei pluviale simplă sau încastrată). Unele arată destul de frumos, cu bordura acoperișului crem sau roșu, numai că la unele jumătatea inferioară a ușilor cu geam și unele geamuri au fost vopsite. Țin minte că la capatul lui 102 de la Giurgiului era chiar o mică grădină, unii dispeceri se îngrijeau ca în jurul dispeceratului să fie zonă verde. Capătul în discuție arată jalnic acum, grădinița nu mai e, iar cabina arată urât – ori a fost schimbată ori i s-a înlăturat ornamentul care tivea buza acoperișului – zici că e o baracă ordinară de șantier. Ca ea am mai văzut prin multe alte locuri.
Un alt dispecerat mai puțin obișnuit este/era cel de la capătul lui 90, 91, 93 de la Valea Ialomiței, care avea în structura lui un refugiu acoperit pentru călători.
Din câte am văzut în materie de capete de linie, am impresia că bucla Lacul Tei constituie un nod important, deoarece sunt multe construcții acolo, în afară de cabina dispecerului – diferite dependințe, spațiu verde frumos amenajat și îngrădit. Există o construcție de zid pe partea cu șoseaua.
Dispeceratul de la Aeroportul Băneasa, cu pereții lui de mozaic verde este prea cunoscut și nu mai are nevoie de comentarii.

_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 18/Aug/2019
Mesaje: 1120
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Lun 14 Aug 2006 13:04:15    Titlul subiectului: 63613

Poza respectivă este facută la Iancului în 1982, înainte de construirea blocurilor de colț. Chioșcul de bilete în discuție e pe trotuarul de vizavi, însă e prea mic și nu se vede clar. Revenind la dispeceratele de capăt, la unele capete ele sunt doar niște cabine simple, care pot fi mutate mai ușor, în funcție de necesități și se integrează mai bine în peisaj decât vechile unități ITB. Această variantă este adoptată mai ales în cazul întoarcerilor din zonele centrale, capăt periferic de secție cu trafic redus sau capăt temporar.
Odată cu modernizările unor linii au apărut dispecerate din aluminiu sau PVC (Master, Basarab). Cele mai noi și mai aspectuase sunt la terminalele liniei 41. La Carrefour Militari m-așteptam să trântească o cabină tip ITB sau una simplă, dar au fost destul de deștepți să nu facă asta deși la ghișeul de bilete, chiar dacă are geam mare culisant, tot preferă să-l crape puțin (să fie în ton cu “gârliciurile” de la chioșcurile din oraș).
O supriză a fost și capătul lui 282 în Fundeni, unde au plantat o cabină-dispecerat ITB.
Dacă nu există cabine speciale, se folosesc facilitățile oferite la fața locului.

_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Acier



Data înscrierii: 15/Feb/2006
Ultima vizita: 14/Aug/2019
Mesaje: 349
Locație: Bucuresti 3 - Vitan

MesajTrimis: Lun 28 Aug 2006 18:11:42    Titlul subiectului: 64049

"Sandramalele" rosu-crem isi au originea prin anii '20, dupa un model belgian, si initial toate aveau si refugii de pietoni la capat de linie. Cele de pe traseu aveau integrata o cabina de acar (Unirea, Universitate, Gara, etc). In anii '50 cabina de acar/dispecer era cilindrica, de aceleasi dimensiuni cu "borcanul" militianului care comanda manual semafoarele (s'a pastrat una la Depoul Dudesti pentru muzeu).
Centrele de abonamente erau foarte putine, in anii '60 doua, in anii 70-80 vreo 10-12 si de'abia de cativa ani numarul lor a crescut considerabil.
Chioscurile de bilete din anii 80 erau o bataie de joc, un paralelipiped cu suprafata de 80x80 cm, vara era o aventura sa stai in celula aia, ca iarna nu mai vorbesc.
Cele mai complete statii erau ca cea din ultima poza, cu centru de abonamente (ulterior si bilete) si acoperis pentru calatori. Au aparut prin 64-67 si aveau o dimensionare foarte generoasa, peretele din spate era din caramizi de sticla iar banca avea scanduri de stejar, pardoseala din placi de mozaic. In afara de zona Titan/IOR si Drumul Taberei nu am mai vazut, e posibil in Berceni pe Giurgiului sau Metalurgiei. Acest model a fost punctul de plecare pentru cele de dupa 1990, administrate de primarie si care mai gazduiesc inca primii "privatizati". In marea majoritate sunt foarte rau intretinute si de multe ori semi-functionale (acoperis lipsa, depozit de ambalaje pentru chioscul integrat, azil de aurolaci etc).
Actualmente se construiesc numai din profil de aluminiu, vopsite alb sau gri petrol, dar despre asta voi posta alta data.
Si o modificare de ultima ora: modelul cabinelor actuale de dispecer a fost folosit in anii '80 si pentru cabina de acar. Ultima pe care mi'o mai aduc aminte era la Piata Buzesti (Matache).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 07/Aug/2019
Mesaje: 6200
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 29 Aug 2006 07:58:02    Titlul subiectului: 64056

Acel "chioșc de bilete" de la Gara de Nord - B-dul I.G. Duca, din capătul refugiului din stația tramvaielor 24, 34 și 46 este DOAR o cabină de dispecer. Îți spun asta sigur, că am făcut mai multe poze în zona aia și cei din cabină erau exasperați de câți veneau să întrebe de bilete... Laughing
De altfel, dacă te uiți atent la poză vei constata prezența pe geamul "chioșcului" a unui afiș care menționează explicit că nu se vând bilete acolo...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mie 30 Aug 2006 21:14:36    Titlul subiectului: 64094

Un alt model de cabină pentru dispecer se găsește la Ghencea, în capătul refugiului stației de coborâre pentru linia 41.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
dexter23



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 06/Aug/2019
Mesaje: 143
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 12 Oct 2006 20:39:26    Titlul subiectului: 35562

Statiile Bd. Dr. Marinescu si Aeroport Otopeni


1bd_dr_marinescu_185.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  31.78 kb
 Vizualizat:  de 16528 ori

1bd_dr_marinescu_185.jpg



1photo0003qt5.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  82.76 kb
 Vizualizat:  de 16525 ori

1photo0003qt5.jpg



_________________
We are just a small, lonely piece in the world of computers.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
alch3mist



Data înscrierii: 22/Mai/2006
Ultima vizita: 09/Mar/2007
Mesaje: 101
Locație: Bucuresti 4 (Piata Progresul)

MesajTrimis: Joi 16 Noi 2006 10:17:56    Titlul subiectului: 66278

Dupa cum s-a anuntat ieri la TV, astazi au inceput lucrarile la pasajul pietonal subteran de la piata Eroii Revolutiei, care va lega statiile de tramvai din zona de statia de metrou. Intr-adevar, in cateva locuri ale pietei erau adunati muncitori grupati, ce pareau sa "prospecteze" terenul. Pana aici, nimic neobisnuit (poate doar faptul ca Primaria Capitalei se apuca de o asemenea lucrare in prag de iarna ? Evil or Very Mad ). Bomba a venit, insa, de la N24, unde s-a anuntat ca circulatia tramvaielor va fi restrictionata de maine, pe toata durata lucrarilor. Fara detalii privind liniile ce urmeaza a fi deviate/desfiintate temporar. Om trai si om vedea...
Umila mea parere e ca primaria, daca tot are atatia bani de platit muncitori si utilaje incat isi permite sa se apuce de, practic zeci de lucrari in tot Bucurestiul, ar fi facut mult mai bine sa concentreze toate eforturile pentru a termina largirea soselei Giurgiului si asfaltarea ei pana vine prima zapada.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
DanCld



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 09/Mai/2007
Mesaje: 86
Locație: Bucuresti 6 (Drumul Taberei)

MesajTrimis: Joi 16 Noi 2006 10:35:07    Titlul subiectului: 66279

Legat de Piata Eroii Revolutiei (sau Pieptanari Laughing ), iata aici planul de actiune pentru minunatia de pasaj. Care pasaj nu pare cu nimic mai spectaculos decat cel facut in Crangasi, de poti cobori de la 41 direct la metrou fara sa mai treci strada (si asa circulata) pe la trecere.

Oricum, un an jumate pentru asa ceva? Cred ca ne iau totusi de prosti.



RF_Bucuresti-bucuresti-modernizare2.jpg
 Descriere:
Schita pasaj Eroii Revolutiei.
 Mărime fișier:  70.96 kb
 Vizualizat:  de 14143 ori

RF_Bucuresti-bucuresti-modernizare2.jpg



_________________
... ard zilnic în relanti 1 litru de motorină doar pentru aer condiționat și pentru muzică
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Sâm 25 Noi 2006 02:25:41    Titlul subiectului: 66957

Se desfiinteaza din 26 nov statia lui 312 de pe pod, de la Unirii. Șoferii de 312 anunțau verbal asta... Very Happy


RF_Statia Spl. Unirii-312-desf.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  161.13 kb
 Vizualizat:  de 16064 ori

RF_Statia Spl. Unirii-312-desf.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Arhimede



Data înscrierii: 28/Aug/2006
Ultima vizita: 23/Apr/2007
Mesaje: 57

MesajTrimis: Lun 04 Dec 2006 17:48:54    Titlul subiectului: 67581

Se mai schimba oare clasicul sistem de afisare a statiilor? (cel de pe bat adica Very Happy )
_________________
sin(x) < x < tg(x), 0 < x < pi/2
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan_buc



Data înscrierii: 04/Ian/2006
Ultima vizita: 12/Dec/2013
Mesaje: 279
Locație: Bucuresti 3 (Vitan)

MesajTrimis: Lun 04 Dec 2006 18:58:52    Titlul subiectului: 67584

Putin probabil in viitorul apropiat. E o idee buna totusi...
Cateva variante imi trec prin cap:
- sa puna becuri la placutele existente, macar sa le vedem si noi seara Rolling Eyes
- sa le inlocuiasca pe toate cu sistemul clasic de paralelipiped mare, cu bec inauntru, cu un cod al culorilor pentru tipul de linie
- sa puna ceva nou, gen ghildush, dar mai smecher, cu suport pentru reclame sa mai scoata si Ratbul un ban Smile
- sa puna un sistem electronic, un monitor mic ceva, macar, sa poate fi actualizat usor si eventual sa poti consulta diverse informatii despre linie respectiva
- niste sisteme mari, gen automat de carduri, reincarcare card, informatii Ratb, vizualizare linii, stiri pentru calatori, la cate statii departare e vehiculul, etc Laughing Cand o s-o vad si p-asta, dau un bax de bvere la tot forumul Rolling Eyes
Apropo de sisteme electronice, stie cienva ce doamne iarta-ma de intampla cu cel de pe 32, ca e in probe de cel putin 2 ani, si tot nu afiseaja nimic util... Iar cel de pe 41 merge dar cu fitze mari de tot... Atat de nepasatori si ignoranti sunt cei de la Ratb? Evil or Very Mad

_________________
Urasc vremurile astea Mad (si nu ma refer neaparat la oras...)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Arhimede



Data înscrierii: 28/Aug/2006
Ultima vizita: 23/Apr/2007
Mesaje: 57

MesajTrimis: Lun 04 Dec 2006 20:16:38    Titlul subiectului: 67588

Eu ma gandeam la ceva gen varianta b), ca a mai ieftin si usor inlocuibil in caz de vandalizare, dar arata mai bine decat ce-i acum.
_________________
sin(x) < x < tg(x), 0 < x < pi/2
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ANTENA



Data înscrierii: 29/Sep/2006
Ultima vizita: 20/Mar/2007
Mesaje: 52

MesajTrimis: Joi 07 Dec 2006 00:17:37    Titlul subiectului: 00000 67683

bogdan_buc a scris:
Cateva variante imi trec prin cap:
- niste sisteme mari, gen automat de carduri, reincarcare card, informatii Ratb, vizualizare linii, stiri pentru calatori, la cate statii departare e vehiculul, etc Laughing Cand o s-o vad si p-asta, dau un bax de bvere la tot forumul Rolling Eyes
Evil or Very Mad
Dar cu hotii si vandalii ce te faci? Nu uita ca 41 nu circula in general cand joaca Steaua. Automatele de carduri pot fi instalate in statiile de metrou. Asa am vazut ca e pe afara.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Lun 18 Dec 2006 00:15:56    Titlul subiectului: 68222

Iată una din puținele stații de acest tip rămase. Cele de tramvaie sunt totuși mai multe (cele de pe linia 44 chiar au fost revopsite Smile ), însă cele de autobuz sunt aproape dispărute, în afară de ,,Vulcan" pentru 173, ,,Aero Otopeni"(783) și, dacă o mai fi, ,,IFA Măgurele" pentru 306(linia s-a desființat). Stațiile de troleibuz de acest model sunt imposibil de găsit Sad Probabil nu mai există.


StatiaHusi.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  121.42 kb
 Vizualizat:  de 16092 ori

StatiaHusi.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
ciordescu



Data înscrierii: 02/Noi/2005
Ultima vizita: 07/Iul/2009
Mesaje: 143
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 18 Dec 2006 09:41:21    Titlul subiectului: 68227

De troleibuz cred ca mai gasesti una singura, langa Cotroceni, pe linia lui 61, sau tot pe linia lui 61, la Universitatea de Medicina (unde face 69 stanga spre bd.Eroilor).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan71



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Mai/2019
Mesaje: 234
Locație: Bucuresti 3

MesajTrimis: Mar 26 Dec 2006 22:26:07    Titlul subiectului: 42114

Iată cum arătau stațiile de care aminteam într-un mesaj postat acum ceva timp...spre exemplu, stația lui 32 de la Piața Unirii, în 1991.
Erau răspîndite mai mult prin centru, dar și prin anumite zone nu foarte periferice(Șoseaua Iancului, bunăoară).



Statie_32_Unirii.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  18.23 kb
 Vizualizat:  de 16118 ori

Statie_32_Unirii.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 18/Aug/2019
Mesaje: 1120
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Mar 26 Dec 2006 23:04:22    Titlul subiectului: 68469

Da, indicatoarele repspective aparusera prin 85-86. Cele care erau in Millitari aveau sub caseta cu linii 4 placute (ce culisau pe un ghidaj) cu schema traseelor respective (in Militari 13, 25, 35, 37), iar sub acestea un cos de gunoi.
Iata si indicatoarele-totem de pe Magheru, din anii 70 (capturi dintr-un filmulet):



RF_bscap001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  56.33 kb
 Vizualizat:  de 16151 ori

RF_bscap001.jpg



RF_bscap007.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  71.29 kb
 Vizualizat:  de 16151 ori

RF_bscap007.jpg



RF_bscap008.jpg
 Descriere:
Detaliu
 Mărime fișier:  60.49 kb
 Vizualizat:  de 16151 ori

RF_bscap008.jpg



_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 16 Ian 2007 10:20:13    Titlul subiectului: 700 43895

Refugiile de tramvai vor fi mai sigure
MASURI - Primaria Capitalei si Politia Rutiera se pregatesc sa puna in aplicare un nou proiect, gandit special pentru pasagerii care asteapta tramvaiele pe refugii, in mijlocul unor bulevarde sau strazi circulate. Cei care asteapta tramvaiul pe refugiile RATB vor fi mai bine protejati impotriva accidentelor, prin instalarea de glisiere de protectie si dispozitive pentru limitarea vitezei.
Dispozitivele vor fi montate in peste 50 de refugii. Reprezentantii RATB au declarat ca pana in prezent au fost securizate refugiile din intersectiile Sos. Mihai Bravu cu Vatra Luminoasa si Sos. Stefan cel Mare cu Dinu Vintila. Un motiv invocat de autoritati este ca soferii bucuresteni circula frecvent pe partea stanga a refugiilor de tramvai.
Confirm ca am vazut saptamana trecuta montandu-se aceste limitatoare pe Sos. Stefan cel Mare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
CLAXON



Data înscrierii: 09/Noi/2006
Ultima vizita: 18/Aug/2019
Mesaje: 138
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 06 Feb 2007 18:12:29    Titlul subiectului: xxxxxxx 75502

Soferul acestui microbuz se afla in interior manca un mar...i-am batut in geam, nu inainte de a ii face poze, si l-am atentionat ca e parcat in statia de autobuz.

Acesta s-a dat jos si a inceput sa ma injure si sa ma ameninte spunand ca patronul a platit pentru loc Rolling Eyes.
L-am ignorat, urcandu-ma in autobuzul 261 pentru care stateam in apropierea statiei Evil or Very Mad de la Aeroport Baneasa sens spre Miorita



ImagineResized.jpg
 Descriere:
Wanted
 Mărime fișier:  94.72 kb
 Vizualizat:  de 14784 ori

ImagineResized.jpg




Ultima modificare efectuată de către CLAXON la Mar 06 Feb 2007 18:26:52, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Diverse (Bucuresti) Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, ... 25, 26, 27  Următoare
Pagina 2 din 27

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community