Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Statii, indicatoare, chioscuri de bilete, cabine dispeceri
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4 ... 16, 17, 18  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Diverse (Bucuresti)
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
bogdan71



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Apr/2011
Mesaje: 234
Locație: Bucuresti 3

MesajTrimis: Mie 07 Feb 2007 00:44:41    Titlul subiectului: 75532 Răspunde cu citat (quote)

Iată o stație pe care încă se mai zărește defuncta linie 275. Poza este realizată pe 14 august 2006.


Sura_Mare_275.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  115.64 kb
 Vizualizat:  de 10140 ori

Sura_Mare_275.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bercenicity



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 31/Oct/2014
Mesaje: 553
Locație: Bucuresti 4 (Berceni)

MesajTrimis: Vin 23 Feb 2007 15:07:12    Titlul subiectului: 000 76530 Răspunde cu citat (quote)

www.ratb.ro a scris:
In vederea prevenirii unor evenimente rutiere in zona statiilor RATB, incepand cu data de 23.02.2007, se vor lua urmatoarele masuri:
1. Statia de autobuze ‘Sportului’ (linii 409, 412, 415, 416, 417, 432, 454, 621), situata pe Sos. Colentina, sensul spre Pasajul Colentina, se reamplaseaza la 60 m dupa trecerea pentru pietoni.
2. Statia de autobuze ‘Pridvorului’ (linii 312, 313), situata pe Cal. Vacaresti, sensul spre Piata Sudului, se reamplaseaza la 30 m dupa trecerea pentru pietoni.
Statiile vor fi reamplasate la propunerea Brigazii de Politie Rutiera, aprobata in Comisiei Tehnica de Circulatie din cadrul Primariei Municipiului Bucuresti.
Au mai incercat o data sa puna statia de la Pridvorului dupa trecerea de pietoni, dar au mutat-o la loc dupa cateva zile... cred si eu, ca dupa trecerea de pietoni e un maidan, iar cum e(ra) pusa inaintea trecerii de pietoni e tocmai bine, in fata blocurilor de pe Vacaresti...
_________________
Harta transport București: http://transbuc.info
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 31/Oct/2014
Mesaje: 5303
Locație: Buzau

MesajTrimis: Joi 29 Mar 2007 09:18:35    Titlul subiectului: 77952 Răspunde cu citat (quote)

Iată un indicator de stație de la Piața Sfântul Gheorghe, care ne "înștiințează" că acolo opresc liniile expres 781 și 784, care nu mai circulă de ani buni, în schimb 381 nu este afișat sub nici o formă, deși circulă și oprește în acea stație...


P1030592.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  76.93 kb
 Vizualizat:  de 10125 ori

P1030592.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 31/Oct/2014
Mesaje: 1011
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Joi 29 Mar 2007 22:56:21    Titlul subiectului: 77970 Răspunde cu citat (quote)

Da, acestea sunt indicatoare realizate in parteneriat de publicitate cu firma respectiva - mai pot fi denumite si "indicatoare reci" deoarece nefiind realizate de RATB este imposibil sa mai revii cu modificari, poate numai prin niste clauze contractuale, care implica alte costuri cu firma care le realizeaza.
Un alt exemplu sunt casetele publicitare ING.

_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 01/Noi/2014
Mesaje: 1685
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Vin 30 Mar 2007 03:51:17    Titlul subiectului: 77972 Răspunde cu citat (quote)

Asa este, indicatorul oficial de statie este cel de forma clasica, probabil amplasat pe vreun stalp prin statie. Tot legat de indicatoare pana acum cativa ani pe indicatoarele rutiere 'Statie de tramvai' amplasate la inceputul refugiilor din mijlocul drumului, deasupra semnelor de 'Ocolire prin dreapta' (sageata alba indreptata spre dreapta-jos intr-un cerc albastru) erau trecute si liniile care opreau acolo, desi Codul Rutier nici vorba sa prevada asa ceva! Semnele respective au disparut din majoritatea refugiilor, fiind inlocuite cu acele borne de plastic alb iluminate noaptea pe dinauntru.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 31/Oct/2014
Mesaje: 5303
Locație: Buzau

MesajTrimis: Vin 30 Mar 2007 08:53:48    Titlul subiectului: 77973 Răspunde cu citat (quote)

stfp a scris:
. . . pana acum cativa ani pe indicatoarele rutiere 'Statie de tramvai' amplasate la inceputul refugiilor din mijlocul drumului [. . .] erau trecute si liniile care opreau acolo, desi Codul Rutier nici vorba sa prevada asa ceva!
Iată un astfel de indicator, de la stația Grozăvești, sensul spre Gara de Nord. Încă se pot vedea "urmele" defunctei linii 9...


STATII-08353.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  93.41 kb
 Vizualizat:  de 10114 ori

STATII-08353.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 01/Noi/2014
Mesaje: 4791
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 15 Apr 2007 22:21:50    Titlul subiectului: 78278 Răspunde cu citat (quote)

Indicatorul de la Ministerul Transporturilor. Desi 96 circula binemersi, pe tablita l-au adaugat ceva mai tarziu, dupa cum se vede si in poza Surprised


Captured 2007-4-14 00025.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  137.6 kb
 Vizualizat:  de 9976 ori

Captured 2007-4-14 00025.JPG



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 01/Noi/2014
Mesaje: 4791
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 16 Iun 2007 00:44:41    Titlul subiectului: 79613 Răspunde cu citat (quote)

Indicatoarele liniei 41 din statia Agronomie, unul "tunat" iar altul "cazut la datorie"


Captured 2007-4-16 00004.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  142.38 kb
 Vizualizat:  de 9744 ori

Captured 2007-4-16 00004.JPG



Captured 2007-6-8 00000.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  72.96 kb
 Vizualizat:  de 9744 ori

Captured 2007-6-8 00000.JPG



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 31/Oct/2014
Mesaje: 1011
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Sâm 16 Iun 2007 01:55:01    Titlul subiectului: 79616 Răspunde cu citat (quote)

Indicatoarele clasice sunt inca realizate manual, prin tragere cu pensula si nu vopsite prin sablon, cum sunt adaugirile - aici incepe munca titanica de restaurare a lor, de stergere a tuturor adaugirilor si rescrerea lor. In cat timp se realizeaza demontarea, refacerea si relocarea unui indicator?
Pe linia lui 41 doar Turda si Agronomie au tablite clasice si nu afisaj electronic ca celelelalte.
Cand o sa vedem si pe la noi astfel de indicatoare si statii?
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=470067
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=300234

_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 01/Noi/2014
Mesaje: 4791
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 29 Iun 2007 21:31:23    Titlul subiectului: 79948 Răspunde cu citat (quote)

Statia lui 105 de pe Bulevardul Expozitiei, in dreptul caminelor de la Agronomie. Inteleg ca sunt probleme cu locurile de parcare, dar soferii respectivi chiar nu puteau sa parcheze 15 metri inainte sau dupa statie. Chiar nu se gandesc la calatori ?
Din pacate este o situatie des intalnita in Bucuresti. Calatorii trebuie sa faca slalom printre masinile parcate ca sa urce in vehiculele RATB.



Captured 2007-6-26 00008.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  74.24 kb
 Vizualizat:  de 9592 ori

Captured 2007-6-26 00008.JPG



Captured 2007-6-26 00009.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  93.42 kb
 Vizualizat:  de 9592 ori

Captured 2007-6-26 00009.JPG



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 01/Noi/2014
Mesaje: 4791
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 23 Iul 2007 01:06:59    Titlul subiectului: 80553 Răspunde cu citat (quote)

Zona crepusculara Laughing Laughing
Este statia lui 42+43 de la Piata Chibrit, inainte ca tramvaiele sa faca stanga pe Ion Mihalache.



Captured 2007-7-22 00074.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  141.42 kb
 Vizualizat:  de 9445 ori

Captured 2007-7-22 00074.JPG



Captured 2007-7-22 00075.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  96.49 kb
 Vizualizat:  de 9445 ori

Captured 2007-7-22 00075.JPG



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 01/Noi/2014
Mesaje: 1685
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Dum 29 Iul 2007 22:52:07    Titlul subiectului: 80786 Răspunde cu citat (quote)

Lucrare tip Dorel la alimentarea cu energie electrica a panourilor laterale in statia 'UPB' a liniilor 61, 62, 136, 236 si 336. Pe unul din panourile din statie a fost montat un fier rugos indoit de doua ori ca un fel de Z. Spre el coboara din stalp trei fire negre foarte groase; de ele se leaga alte doua fire, albe; legaturile sunt in aer si izolate cu izolirband. Ambele fire albe sunt legate tot cu izolirband de Z-ul metalic; unul intra in primul panou, celalalt face o burta (se vede in poza) de care oricine poate sa traga (!) pana la cel de-al doilea panou.

Toata lucrarea are un aer de improvizatie ieftina.



22.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  107.61 kb
 Vizualizat:  de 9529 ori

22.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 31/Oct/2014
Mesaje: 5303
Locație: Buzau

MesajTrimis: Mie 01 Aug 2007 15:38:36    Titlul subiectului: 80891 Răspunde cu citat (quote)

Am văzut o chestie interesantă în stația de la Universitate, am senzația că au înlocuit stația unică de pe sensul spre Rosseti cu 2 stații distincte, una mai aproape de sensul giratoriu, pe fostul amplasament al staței unice, unde opresc troleibuzele, din ce am văzut, și o stație aflată undeva la vreo 10-20 de metri mai în spate, spre Operă, pe locul unde staționau taxi-urile, unde opresc autobuzele. A mai sesizat cineva treaba asta, e ceva definitiv sau e o modificare temporară?
Eram în trecere pe acolo, în troleibuz, așa că n-am avut nici timp să fac poze și nici să studiez mai atent cele două indicatoare... Rolling Eyes
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 31/Oct/2014
Mesaje: 1011
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Joi 02 Aug 2007 23:30:26    Titlul subiectului: 80968 Răspunde cu citat (quote)

Nu stiu daca este temporara sau permanenta. Probabil decizia a fost luata ca autobuzele si troleibuzele sa nu se mai amestece la statia de la statui, dat fiind faptul ca acolo exista doua alveole. In alveola unde opresc acum autobuzele era fostul loc de oprire pentru mijloacele ITB in anii 80. Mutarea in locul actual (mai spre intersectie) s-a facut din cauza "trenurilor" de vehicule care ajungeau sa blocheze intersectia de la Acadmiei. Avand in vedere ca autobuzele sunt mai putine decat troleibuzele (2 linii) su nu fac atata coada e laudabila initiativa, care insa are un dezavantaj major: daca vrei 61 sau 336 trebuie sa alergi dupa unul din ele (in cazul in care vrei sa faci bucla la Rosetti, fara a-l mai astepta plin in statia de peste drum))

Primul refugiu STB din Piata Natiunile Unite.
Urmatoarele imagini sunt extrase din albumul "Busuresti-Arhipelag. Demolarile anilor '80..."
La ultima imagine se pot observa la chioscurile din stanga refugiului nelipsitele baterii de chioscuri din aluminiu unde se serveau racoritoare, cafea, dulciuri, tutun.



52prima statie de tramvai pta natiunilor unite.jpg
 Descriere:
Refugiu STB pentru calatori circa 1927
 Mărime fișier:  82.93 kb
 Vizualizat:  de 9494 ori

52prima statie de tramvai pta natiunilor unite.jpg



refugiu itb.jpg
 Descriere:
Iata ca peste ani mai dainuia pe str. Uranus, in 1984 unul din primele adaposturi pentru calatori. Poate ca nu era unicul si mai existau si altele, insa din pacate aceasta este ultima imagine a unui astfel de refugiu.
Foto: Cristian Popescu
 Mărime fișier:  567.55 kb
 Vizualizat:  de 9494 ori

refugiu itb.jpg



biserica sf ioan nou.jpg
 Descriere:
Refugiu din fata Bisericii SF Ioan Nou, celebrele refugii din sticla si metal, unele cu chiosc de bilete. Acolo opreau liniile 73, 74, 76, 82, 87, 83, 94, 95, 131, 134, 135, 231, 235, 300, 313, 331.
 Mărime fișier:  425.46 kb
 Vizualizat:  de 9494 ori

biserica sf ioan nou.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 31/Oct/2014
Mesaje: 1011
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Dum 30 Sep 2007 22:41:05    Titlul subiectului: 00000 83215 Răspunde cu citat (quote)

De cate ori liniile de pe Giurgiului sunt directionate sa intoarca la Zetarilor, se formeaza cozi imense de tramvaie, care ajung aproape de Baciului. Pericolul cel mai mare il constituie coborarea calatorilor - fiind si curba, vizibilitate redusa, lipsa trotuarelor - ele exista dar sunt inguste cat sa acomodeze un stalp si de multe ori lipseste asfaltul; calatorii sunt nevoiti sa mearga pe marginea carosabilului expunsndu-se la accidente din partea celor prea grabiti. La capat exista un refugiu care era folosit la coborare pt liniile 8, 23 dar care nu mai este folosit in acest scop (de cand cabina dispecerilor a fost mutata de peste drum). Toate tramvaiele stau si asteapta ca vagonul care se afla in capat sa intre in statia de urcare ca altul sa-i ia locul. Nu se poate ca dupa coborarea calatorilor tramvaiul sa intre in capat pana la statia de urcare si cat timp vatmanul sta la dispecerat sa se permita urcarea? Asa au loc sa intre in bucla si celelalte vagoane, in limita spatiului disponibil.
_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Acier



Data înscrierii: 15/Feb/2006
Ultima vizita: 11/Aug/2014
Mesaje: 293
Locație: Bucuresti 6 (Drumul Taberei)

MesajTrimis: Lun 29 Oct 2007 18:13:53    Titlul subiectului: 84385 Răspunde cu citat (quote)

Un indicator vechi, poate cel mai vechi din Bucuresti inca "in picioare", cand 105 avea capatul din Ghencea pe strada Ghidigeni, circa 1971-1972.
Sub el este placuta "COBORIRE" (mai este una de urcare, tot fara scris, in Regie, la fostul capat al lui 12)
Rust in peace!
Mai jos, cateva remize la cap de linie, pe stil vechi, din tabla de fier si schema de culoare traditionala crem-rosu. Marea majoritate serveau si ca adapost pentru calatori dar au fost inchise. Privite frontal, in stanga era dispecerul, la mijloc spatiul de asteptare cu bancuta si in dreapta grup sanitar. Unele aveau si tasnitoare de apa cu cupa, tip CFR. Arhitectura este tributara vechilor refugii STB prezentate mai sus, la randul lor de inspiratie belgiana.



Ghidigeni_detaliu.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  178.2 kb
 Vizualizat:  de 9501 ori

Ghidigeni_detaliu.jpg



cap Regie.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  177.92 kb
 Vizualizat:  de 9448 ori

cap Regie.jpg



dispecerate_1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  147.27 kb
 Vizualizat:  de 9445 ori

dispecerate_1.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Acier



Data înscrierii: 15/Feb/2006
Ultima vizita: 11/Aug/2014
Mesaje: 293
Locație: Bucuresti 6 (Drumul Taberei)

MesajTrimis: Mar 30 Oct 2007 17:14:52    Titlul subiectului: 84401 Răspunde cu citat (quote)

Refugii mari construite la inceputul anilor '70. Cred ca cel de la Valea Ialomitei este ultimul ramas de acest tip. In partea stanga aveau zidit si un chiosc pentru abonamente (initial) si bilete, placat cu gresie galbena, iar in dreapta doua cabine telefonice. In perimetrul Balta Alba - Titan - IOR erau mai multe dar au fost reconstruite si astazi nu se mai pastreaza decat pardoseala cu placi de terrazzo.


refugii_70.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  171.36 kb
 Vizualizat:  de 9467 ori

refugii_70.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 31/Oct/2014
Mesaje: 1011
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Mie 31 Oct 2007 19:00:49    Titlul subiectului: 84416 Răspunde cu citat (quote)

Unele cabine pentru dispeceri arata destul de urat - nu faci deosebirea dintre o baraca de santier si un punct de dispecerat. Imi plac mai mult cele care au margine in jurul acoperisului (cea de la Baneasa, la Resita - unde mai are niste geamuri in plus; o cabina din asta a servit opr post de centru de abonamente la Piata Veteranilor, in fata Postei; alta era fostul dispecerat al capatului lui 95 de la Brancoveanu); exista si varianta scurta a acestora (vazuta la Platforma Ghencea)
In paralel cu anticele cabine ITB au mai aparut cabinele simple care pot fi vazute la unele capete provizxorii sau in zone unde nu exista amenajari speciale pentru intoarcere.
Au mai aparut si cele din tamplarie de aluminiu (Master, Liceul Auto, Valea Argesului, etc).
Singurul dispecerat din tamplarie PVC a fost cel de la Gara Basarab.
Unul de zidarie este cel de la Carrefour (cel mai nou) insa cel mai vechi dispecerat de zid este cel de la Aeroportul Baneasa unde inclin sa cred ca a fost contruit pe fostul amplasament al benzinariei Baneasa - intr-o poza de epoca in anii 30 apare o structura identica cu cea care acopera peronul de imbarcare.



piata sf.vineri.jpg
 Descriere:
Dispecerat Sf Vineri
 Mărime fișier:  568.29 kb
 Vizualizat:  de 9413 ori

piata sf.vineri.jpg



_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 01/Noi/2014
Mesaje: 4791
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 06 Noi 2007 20:14:52    Titlul subiectului: 84595 Răspunde cu citat (quote)

Iata cum arata un indicator de statie a unei linii temporare care inlocuieste tramvaiul. Practic in loc de numele statiei, apare OPRIRE.
Din cate am observat, pe Stefan cel Mare 330 si 335 opresc si in statiile lui 634. In orele de varf insa pe Stefan cel Mare 330 si 335 sunt supraglomerate din cauza acestei masuri.



Captured 2007-11-6 00004.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  83.79 kb
 Vizualizat:  de 9323 ori

Captured 2007-11-6 00004.JPG



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Flo



Data înscrierii: 26/Iul/2007
Ultima vizita: 23/Oct/2014
Mesaje: 356
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 07 Noi 2007 20:06:52    Titlul subiectului: 84614 Răspunde cu citat (quote)

Am observat si statii care nu sunt temporare, care totusi au numele "Oprire"... Acum nu-mi amintesc sa dau un exemplu concret, dar stiu sigur ca e in drumul meu spre liceu una (zona Iancului)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 01/Noi/2014
Mesaje: 4791
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 14 Noi 2007 19:52:05    Titlul subiectului: 84780 Răspunde cu citat (quote)

Flo a scris:
Am observat si statii care nu sunt temporare, care totusi au numele "Oprire"... Acum nu-mi amintesc sa dau un exemplu concret, dar stiu sigur ca e in drumul meu spre liceu una (zona Iancului)
Una dintre statii care nu avea un nume, ci doar "oprire" se afla pe Bulevardul Expozitiei, in zona caminelor Agronomiei si vis-a-vis de bucla unde intorceau pe vremuri tramvaiele 6, 31 si mai tarziu 42 si 41 (o perioada). Aici opreste autobuzul 105. Mai bine de un an statia a fost redenumita: "Traian Vasile".
Pe traseul liniei 458, intre Bucuresti si Ciorogarla sunt trei statii intermediare care nu au nume, doar "OPRIRE". Din cate am inteles sunt statii facultative.

Postez din nou o poza cu o statie temporara, pentru 634, aflata vis-a-vis de IGP (Stefan cel Mare). In acest caz este o adevarata "aventura" ca sa te urci in autobuz, trebuind sa faci slalom printre masinile parcate pe prima banda, mormanele de nisip precum si utilajele lucratorilor. Nu mai zic, cand opreste autobuzul in statie, din cauza faptului ca nu poate trage chiar langa refugiu blocheaza partial circulatia.



Captured 2007-11-14 00002.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  114.79 kb
 Vizualizat:  de 9112 ori

Captured 2007-11-14 00002.JPG



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan_buc



Data înscrierii: 04/Ian/2006
Ultima vizita: 13/Dec/2013
Mesaje: 279
Locație: Bucuresti 3 (Vitan)

MesajTrimis: Mie 14 Noi 2007 20:48:05    Titlul subiectului: 84782 Răspunde cu citat (quote)

Vad ca indicatorul ala cu Oprire cu 2 poze mai sus, unde au fost adaugate liniile 330 si 335, a provenit din alta parte. Inca se mai vad liniile vechi de pe panou, pe sub vopseaua noua Laughing Laughing . Cred ca disting in 306 si un 303. O veni de pe Magurele panoul? Twisted Evil
_________________
Urasc vremurile astea Mad (si nu ma refer neaparat la oras...)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Impiegatul



Data înscrierii: 10/Apr/2007
Ultima vizita: 03/Mai/2014
Mesaje: 186
Locație: Bucuresti 6 (Crangasi) & 5 (Rahova)

MesajTrimis: Vin 16 Noi 2007 17:12:47    Titlul subiectului: 84828 Răspunde cu citat (quote)

O statie care in ultimii ani si-a schimbat numele si, implicit, indicatorul este statia lui 601 denumita astazi FAC DE FILOZOFIE (inainte de statia COMPLEX GROZAVESTI) Laughing
Inainte aceasta statie se numea RADIO CONTACT. La disparitia acestui post s-a trecut, la vreo 6 luni dupa, la numele de RADIO KISS FM. Iar acum o luna sau doua s-a trecut la numele de astazi.
Oare ce or fi crezut cei din RATB, ca fac reclama mascata? Laughing
Sau si-au dat seama ca fac reclama si ca nu primesc bani pe tema aceasta?
Oricum, din 90 incoace nu prea mai auzisem de nume de statii schimbate.
.....variatiuni pe aceeasi tema...... Rolling Eyes

_________________
Du-ma acasa mai tramvai...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mihai158



Data înscrierii: 23/Aug/2007
Ultima vizita: 29/Noi/2011
Mesaje: 41
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 16 Noi 2007 20:00:40    Titlul subiectului: 84834 Răspunde cu citat (quote)

S-au suparat aia de la Academia Catavencu si de aceea s-a schimbat numele
_________________
iubesc ratbul
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 01/Noi/2014
Mesaje: 4791
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 16 Noi 2007 20:05:05    Titlul subiectului: 84835 Răspunde cu citat (quote)

bogdan_buc a scris:
Vad ca indicatorul ala cu Oprire cu 2 poze mai sus, unde au fost adaugate liniile 330 si 335, a provenit din alta parte. Inca se mai vad liniile vechi de pe panou, pe sub vopseaua noua Cred ca disting in 306 si un 303
Cineva de la RATB citeste forumul sau pura coincidenta, azi indicatorul in cauza pozat de mine a fost "curatat" de toate numerele, ramanand 634. Autobuzele 330 si 335 nu mai fac opriri si in statiile lui 634 (o fi fost vreun experiment al RATB-ului).
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Diverse (Bucuresti) Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4 ... 16, 17, 18  Următoare
Pagina 3 din 18

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community