Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Autobuze cu caroserie De Simon

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Autobuze
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
bonekamp



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Apr/2018
Mesaje: 132
Locație: Roma (Italia)

MesajTrimis: Sâm 05 Noi 2005 21:12:56    Titlul subiectului: Autobuze cu caroserie De Simon 1170

Care din voi stie ce origine au De Simon-urile? Am vazut ca la Galati circula Rocar de Simon. In Roma, circula Breda de Simon. Este vreo legatura intre ele???
De ce aceleasi de simon circula in Italia cu numele Breda de Simon?? Sint aceleasi vehicule adaptate pentru aici sau sin autobuze diferente??



Inbus Breda de Simon.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  52.87 kb
 Vizualizat:  de 22637 ori

Inbus Breda de Simon.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
tudor
Vizitator






MesajTrimis: Sâm 05 Noi 2005 21:36:47    Titlul subiectului: 1172

Bonekamp: Simon le-am vazut sub diferite nume: Franta Renault de Simon, in Bucuresti sunt in mare majoritate pe toate liniile. Am vazut cand am fost in italia Iveco de Simon. De asemenea am vazut si la rusi ceva identic si tot de Simon se numea. E o caroserie. Si poarta numele celui care pune motorul (Iveco, Renault, teyr, MAN....etc). Ca si IRISBUS Agora: Are motor Renault -> Renault Agora. Motor Iveco -> Iveco Agora. si asa mai departe.
Sus
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Noi/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 05 Noi 2005 22:00:22    Titlul subiectului: 1178

In Roma au existat/exista doar aceste 3 variante de mai sus. Nu mai stiu adresele unde am gasit fotografiile, insa le-am postat avand in vedere ca autorul si-a trecut numele pe imagini.
Inbus U 210 FT-N Breda-De Simon din Como (http://digilander.libero.it/AutobusDiLinea/images/Urbani/3248comostaz.jpg):

Cel de mai sus este Inbus U 210.80 Breda-De Simon, model realizat de Bredabus, pe caroserie De Simon.
Modelul original a trecut prin cateva modernizari, rezultand modelele Inbus U 210 Breda-De Simon, Inbus U 210 FT Breda-De Simon si Inbus U 210 FT-N Breda-De Simon.
2. Inbus U 210 Breda-De Simon.
3. Inbus U 210 FT Breda-De Simon.



01-0240.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  74.83 kb
 Vizualizat:  de 22169 ori

01-0240.jpg



01-0345_568.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  72.81 kb
 Vizualizat:  de 19698 ori

01-0345_568.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
bercenicity



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Oct/2018
Mesaje: 553
Locație: Bucuresti 4 (Berceni)

MesajTrimis: Dum 06 Noi 2005 03:33:41    Titlul subiectului: 1216

varianta articulata de desimon: http://przegubowiec.com/travel/200505/plovdiv8547.JPG
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 17/Noi/2018
Mesaje: 1617
Locație: Cluj

MesajTrimis: Lun 28 Noi 2005 22:33:11    Titlul subiectului: 4545

Poate nu o sa va vina sa credeti, dar au existat Simon (originale) articulate. oare era atat de greu sa construiasca Rocar 417 pornind de la Simonul articulat original. Probabil era problematica transmisia. Din cele afirmate la topicul "troleibuze dublu articulate", autobuzele articulate cu motor in spate au tractiune atat pe axa C cat si pe axa B, ceea ce presupune un cardan flexibil si o articulatie mai deosebita.
Simon original articulat am vazut intr-o poza. Deci, tehnic e posibil.
Nu ar strica sa fie produse autobuze din clasa "3 axe" (14-15m lungime). Ar fi o solutie de compromis intre autobuzul standard si cel articulat. Oare cum ar arata un Simon transformat in "3 axe"? Altfel spus, cum ar arata un Rocar 414 Question
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
alin



Data înscrierii: 09/Noi/2005
Ultima vizita: 19/Noi/2017
Mesaje: 176
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mar 29 Noi 2005 08:35:54    Titlul subiectului: 4578

Autobuz de Simon articulat


de Simon articulat 02.JPG
 Descriere:
circula in Italia
 Mărime fișier:  43.65 kb
 Vizualizat:  de 20489 ori

de Simon articulat 02.JPG



de Simon articulat01.JPG
 Descriere:
circula in Turcia
 Mărime fișier:  47.44 kb
 Vizualizat:  de 20489 ori

de Simon articulat01.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bonekamp



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Apr/2018
Mesaje: 132
Locație: Roma (Italia)

MesajTrimis: Dum 25 Dec 2005 04:05:07    Titlul subiectului: 8925

Acesta este unul din tipurile cele mai acreditate care ar fi putut circula aici in Roma http://fotoatac.fotopic.net/p19245745.html
Foto cu acel De Simon articulat cu 3 usi nu este cel mai indicat. De fapt are numar de Milano.
Acelasi vazut din fata http://fotoatac.fotopic.net/p19245744.html

_________________
"sono le nostre scelte che caratterizzano il nostro destino"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Gygyman6



Data înscrierii: 24/Aug/2008
Ultima vizita: 14/Apr/2009
Mesaje: 68
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Mie 07 Ian 2009 19:36:28    Titlul subiectului: 103833

Poate cineva sa-mi zica dece autobuzele din imagini seamana atat de mult?

Chiar nu mai exista alt tip de caroserie pe vrema cand au fost fabricate, nu ca m-as plange chiar imi place designul dar e ridicol sa vezi atatea autobuze de marci diferite purtand caroserii similare.



rocar_de_simon_u412_230_113_linia_105_871.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  67.28 kb
 Vizualizat:  de 19045 ori

rocar_de_simon_u412_230_113_linia_105_871.jpg



Jelcz_M11.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  133.95 kb
 Vizualizat:  de 19045 ori

Jelcz_M11.jpg



1558387764.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  53.67 kb
 Vizualizat:  de 19045 ori

1558387764.jpg



_C84-14-DC 2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  102.31 kb
 Vizualizat:  de 19045 ori

_C84-14-DC 2.jpg



_________________
JJJ
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 13/Noi/2018
Mesaje: 1738
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mie 07 Ian 2009 21:10:03    Titlul subiectului: 103847

Singurele asemanari notabile dintre caroseriile Rocar DeSimon si Berliet sunt parbrizul usor inclinat, geamul patrulater inalt si ingust din fata si cam atat. In rest difera amplasarea usii mediane, dispunerea geamurilor si multe altele, iar caracteristicile care sunt comune (3 usi, 2 axe samd) sunt comune la alte 90% din autobuzele simple.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
CLAXON



Data înscrierii: 09/Noi/2006
Ultima vizita: 14/Noi/2018
Mesaje: 128
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 08 Ian 2009 16:16:59    Titlul subiectului: 103875

http://www.planet-trucks.com/bus-man/bus-man-interurban-1142459F4.html

un deSimon interurban de vanzare.
interesante scaunele

_________________
611
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Joi 08 Ian 2009 20:41:05    Titlul subiectului: 103887

Multe autobuze De Simon se pot gasi si in Albania,aici in transportul local s-au importat multe autobuze second hand din Italia,se gasesc atat Simon scurte cat si articulate.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Gygyman6



Data înscrierii: 24/Aug/2008
Ultima vizita: 14/Apr/2009
Mesaje: 68
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Lun 12 Ian 2009 16:09:47    Titlul subiectului: 104054

Si la Timisoara sunt de Simon, bine mai bine zis iveco, stiu ca avea tibu trans. Poate cineva sa-mi zica cate avea sau are acum in doatare, am vazut unul azi da nu mai avea nimica scris pe el. Tot ce stiu e ca sunt toate portocalii.
_________________
JJJ
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Noi/2018
Mesaje: 6196
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 12 Ian 2009 16:19:10    Titlul subiectului: 104056

Uite poza unuia, surprins de mine in Timisoara.

Mai multe poze cu el gasesti la http://tramclub.org/viewtopic.php?t=3966



tm12tbt_19061_768.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  74.22 kb
 Vizualizat:  de 18864 ori

tm12tbt_19061_768.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
giokai421



Data înscrierii: 16/Sep/2009
Ultima vizita: 03/Dec/2009
Mesaje: 4
Locație: (Italia)

MesajTrimis: Mie 21 Oct 2009 12:26:28    Titlul subiectului: 118733

Ciao a tutti,

sono Giovanni Kaiblinger di Roma (Italia).

Gli autobus De SImon in realtà sono prodotti del Consorzio INBUS (Industrie Autobus), che ha prodoto dal 1978 al 1987 oltre 7.000 veicoli.

Del Consorzio facevano parte la Breda Costruzioni Ferroviarie di Pistoia, la De Simon di Osoppo e la SOFER di Pozzuoli per le carrozzerie, la SICCA di Vittorio Veneto per la progettazione e costruzione dei telai.

I mezzi in produzione erano:
Lunghi, 12 metri:
U (urbano)/S (suburbano)/I (interurbano) 210 su telaio Siccar 176L;
U/S 210.80 su telaio Siccar 177L;
U/S 210FT su telaio Siccar 177/4:
I240 su telaio Siccar 178;
I330 su telaio Siccar 166.

Normali, 10,5 metri:
U/S 210FTN su telaio Siccar 283;
ID (interurbano derivato) su telaio Siccar 283.

Articolati, 18 metri:
AU/AS/AID 280FT su telaio Siccar 383.

Corti, 8 metri:
U/S/I 150 su telaio Siccar 181C.

Le motorizzazioni erano tutte FIAT-IVECO, tranne gli autosnodato che montavano il motore MAN.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Autobuze Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community