Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Mercedes-Benz /Irannational
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Autobuze
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 15/Noi/2019
Mesaje: 901
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 06 Oct 2016 12:47:57    Titlul subiectului: 186680

Un nou reportaj cu și despre Mercedes-Benz O302 IranNational.

Felicitări!

https://youtu.be/Yxpcd6KQXWw
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 14/Noi/2019
Mesaje: 998
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Mie 18 Ian 2017 15:50:14    Titlul subiectului: 187962

B33BTE (fostul BH14EMD) este scos la vanzare pe ebay. USD $133,000.00
http://www.ebay.com/itm/332093917875?rmvSB=true

_________________
https://www.youtube.com/channel/UC9AoWh60Fu2TbFBxc3_lx_Q?view_as=subscriber
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
anndrey



Data înscrierii: 04/Apr/2008
Ultima vizita: 18/Oct/2019
Mesaje: 92
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 11 Mar 2017 00:42:07    Titlul subiectului: 188837

Ceasurile din bord sunt de Ikarus 260? Nu par a fi cele riginale.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 12/Noi/2019
Mesaje: 906
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Sâm 11 Mar 2017 07:16:33    Titlul subiectului: 188840

Ar putea fi si de Dac, pentru ca au avut aceleasi vitezometru Ganz-VDO care a fost facut dupa licenta la Electroputere. Nu ar fi greu de demontat si vopsit peste incriptiile pe fata ceasului (ori Licenze VDO pe cele facute in Ungaria sau E/P Made in Romania)

Turometrul para a fi Balanta Sibiu, dupa logoul care pe sa fie in poze.

Ceasul de benzina (cel mic din mijloc) este E/P vechi (din seria 79-89) de Dac cu rama in muchie si nu plana ca la modelele de dupa 90.

Nu vad ceasul mare din stanga, dar imi inchipui ca este cel in patru cadrane, tot ceas VDO, ori original sau dupa licenta.

Este posibil ca 302 sa fi avut ceasuri din astea din fabrica, ca VDO erau cam peste tot in autobuze si camioane (ba chiar si Porsche 911 din 72(?) a avut vitezometru VDO ca de Dac). Si chiar daca nu, e facut in stilul din perioada. Era un video pe youtube unde prezenta autobuzul mergand, si este lucrat bine de tot, asa ca se poate ierta din lipsa de piese.

_________________
Mi-e dor de Dac-uri!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
anndrey



Data înscrierii: 04/Apr/2008
Ultima vizita: 18/Oct/2019
Mesaje: 92
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 11 Mar 2017 17:37:12    Titlul subiectului: 188857

Ceasul de sub turometru pare original si indica presiunea din instalatia de aer comprimat. Indicatoarele de presiune ulei, nivel motorina, temperatura motorului si tensiunea bateriilor se afla in ceasul din stanga bordului. DACurile nu au avut asa ceva. Doar Ikarus a avut! Vitezometrul si ceasul multifunctional din stanga sunt KMGV iar pe turometru scrie licenta VDO.

Ultima modificare efectuată de către anndrey la Sâm 11 Mar 2017 17:45:40, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
anndrey



Data înscrierii: 04/Apr/2008
Ultima vizita: 18/Oct/2019
Mesaje: 92
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 11 Mar 2017 17:38:17    Titlul subiectului: 188858

Sunt curios ce fac butoanele de la schimbatorul de viteze?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 12/Noi/2019
Mesaje: 906
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Sâm 11 Mar 2017 20:00:00    Titlul subiectului: 188866

Da, ma gandeam la ceas de benzina individual, apoi m-am uitat si am vazut ca i-ar lipsi aerul. Dar tot ceas EP este.

Cat despre ceasul in patru cardane, KMGV erau pe Ikarus Astra, dar piesa in sine este din anii 70, produs in licenta de EP, si apare la Dacuri din generatii mai noi, dar si la camioane AB, tractoare etc. Nu stiu ce are 302ul asta in particular, asa ca ar putea fi ceasuri mai noi. Desi eu personal as fi folosit un ceas mai vechi EP daca nu un VDO vechi. (Inca se gasesc pe ebay destule)

Butonul ala in schimb habar n-am. Poate sa fie frana de motor, sau buton pentru marche arriere sau schimbator de trepte al diferentialului (dubleaza numarul de viteze, dar numai la camioane am vazut asa ceva).

Tocmai m-am uitat acum si intr-adevar este frana de motor prin evacuare. Se apasa butonul in timp ce se schimba viteza in jos.

_________________
Mi-e dor de Dac-uri!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
EVANdersar



Data înscrierii: 28/Mai/2011
Ultima vizita: 04/Oct/2019
Mesaje: 21
Locație: Resita

MesajTrimis: Lun 02 Oct 2017 21:08:24    Titlul subiectului: 191878

@Alexandru Cabaret ce s-a intamplat de a fost lovit in spate autobuzul? ai gasit faptasul?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Autobuze Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3
Pagina 3 din 3

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community