Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Tramvaiele Siemens din Oradea
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BIHOR
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 23/Ian/2020
Mesaje: 909
Locație: Oradea

MesajTrimis: Lun 23 Feb 2009 17:27:33    Titlul subiectului: 106606

Da, dau perfecta dreptate lui srazvi, stfp, The_Kid. Bucurati-va ca nu locuiti in Oradea. Ma cuprind fiorii cand ma gandesc la faptul ca se apropie momentul in care va trebui sa se plateasca prima rata la creditul contractat (am avut perioada de gratie) si ma gandesc cum o sa sara de la un an la altul subit impozitul pe cladiri si teren si cel pentru automobile, ca din biletele de tramvai nu se pot colecta atatia bani sa acopere aceasta rata. Eu, care am masina, dar in oras circul cu bicicleta (e cel mai rapid la orele de varf) pentru ca cu masina e un haos (la fel si cu tramvaiul in zona centrala, pentru ca imparte carosabilul cu masinile) trebuie sa suport pretul exorbitant de mare al tramvaielor pentru ca nu s-a putut contracta fonduri de dezvoltare nerambursabile si pretul a ajuns la mai mult de 3,5 milioane Euro/tramvai. I-as ruga pe cei doi nascocitori principali fostul primar Filip, care bine mersi a plecat la Buxelles in fotoliul de europarlamentar si ex directorul Lupau sa imi plateasca cota parte din impozit ce pica pentru rata acestor tramvaie.
Cat despre cat vor rezista? Sa fim optimisti pana va expira garantia 100%, adica 4 ani de la data sosirii. Daca ele vor iesi din garantie si Doamne fereste ceva piesa trebuie schimbata ma tem ca acel tramvai va sta mult in depou pana se vor strange banii pentru cumpararea acelei piese ori se va apela la mult-stiuta calitate care trebuie brvetata "spiritul de improvizarii". Poate ne trzim subit ca ULF-ul va fi cam inalt pentru ca va ajunge sa ruleze pe boghiuri de Tatra Razz
Nu e ca in cazul Tatrelor ca majoritatea pieselor provin de la Tatrele casate anterior adica gratis. Mai e si criza asta economica... Nu le dau 10 ani si vor fi exponate frumoase (Party Tram expus in fata la Mc Donald's) cu care ne vom mandri ca le-am avut dar pretul lor inca le vom plati multi ani la rand.
O Skoda 03 T "Anitra" (lungime 20 m cu 2 m lung ca KT4D) ar fi fost deajuns pentru Oradea sau macar daca Siemens ar fi ofertat Combino in locul ULF-ului.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fan



Data înscrierii: 03/Mai/2008
Ultima vizita: 14/Apr/2017
Mesaje: 30
Locație: Timisoara-Oradea

MesajTrimis: Mar 24 Feb 2009 12:10:36    Titlul subiectului: siemens 106616

Din pacate incep sa fiu si eu pesimist privitor la aceste tramvaie, ma gandesc ca daca nu am fost in stare sa mentinem niste V3A, V2A uri pe vremea cand erau piese de schimb, cum ne vom descurca cu aceste vagoane? Infrastructura din pacate nu s-a schimbat prea mult in ultima vreme cel putin nu in pas cu evolutia tipurilor de tramvaie.
Din pacate tramvaiele de acum 10-20 ani ar fi inca cele mai potrivite pentru calea de rulare existenta.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
gabi-737



Data înscrierii: 13/Feb/2008
Ultima vizita: 12/Ian/2017
Mesaje: 195
Locație: Oradea

MesajTrimis: Mar 24 Feb 2009 17:17:21    Titlul subiectului: 106629

Dupa lunga pauza de stationat in depou, am vaga impresie ca au de gand sa le scoata pe traseu, deoarece am vazut azi cativa angajati de la OTL cu lopeti in maini care indepartau gheata si zapada de langa linii. Probabil sub presiunea presei si calatorilor si-au dat seama ca ar trebui sa si CIRCULE...

Bine spus zsizsi, din pacate in tara asta, a fi pesimist parca e ceva normal...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 467
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 25 Feb 2009 19:54:41    Titlul subiectului: 106718

Avand in vedere calea de rulare problematica (in unele locuri), daca in cazul unor defectiuni cauzate de aceasta, daca va repara Siemens, si nu OTL. Spun asta deoarece in cazul multor garantii exista stipulat ca in cazul defectiunilor datorate din vina clientului, atunci firma producatoare nu e obligata sa repare gratuit. Stie cineva daca acest lucru e valabil si la tramvaie si implicit la ULF-uri?
_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
gabi-737



Data înscrierii: 13/Feb/2008
Ultima vizita: 12/Ian/2017
Mesaje: 195
Locație: Oradea

MesajTrimis: Mie 25 Feb 2009 22:44:26    Titlul subiectului: 106730

Dupa cum am presupus, ieri au curatat zapada din apropierea caii de rulare si azi au scos cam timid cateva ULFuri primul fiind #50 urmat de #52.


Picture 2299.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  384.94 kb
 Vizualizat:  de 16948 ori

Picture 2299.jpg



Picture 2300.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  321.27 kb
 Vizualizat:  de 16948 ori

Picture 2300.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 23/Ian/2020
Mesaje: 909
Locație: Oradea

MesajTrimis: Joi 26 Feb 2009 13:14:11    Titlul subiectului: 106750

De cateva minute s-a incheiat proba ULF-ului pe linia 1. S-au intampinat obstacole minore (cateva borduri) care au fost inlaturate rapid. Totul a decurs bine, viteza de parcurgere fiind de 20 km/h. Vagonul de proba a fost #50. Proba a fost efectuat exclusiv cu angajati ai OTL sub coordonarea domnului Muresan (fara asistenta Siemens care efectueaza probele dupa o procedura stricta folosind boghiu cu macheta de gabarit si marcaj cu vopsea al gabaritului pe sol, asa cum s-a procedat acum un an pe linia 3 inaintea sosirii primului vagon) prin aceasta cale multumindu-i pentru informare.
Luni, 2 martie este planificata prima cursa cu calatori al ULF-urilor pe linia 1 pana la Pod CFR.


Ultima modificare efectuată zsizsi la Joi 26 Feb 2009 13:40:26, modificat de 2 ori în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Dec/2019
Mesaje: 1740
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 26 Feb 2009 13:16:32    Titlul subiectului: 106751

Cateva imagini cu vehiculele 51 - 55 facute in depou; sunt din 20-21 ianuarie si au fost facute de un reprezentant al Siemens Romania.


P1000768.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  354.15 kb
 Vizualizat:  de 16896 ori

P1000768.jpg



P1000770.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  361.46 kb
 Vizualizat:  de 16896 ori

P1000770.jpg



P1000809.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  460.71 kb
 Vizualizat:  de 16896 ori

P1000809.jpg



P1000807.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  409.95 kb
 Vizualizat:  de 16896 ori

P1000807.jpg



P1000814.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  373.67 kb
 Vizualizat:  de 16896 ori

P1000814.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Joi 26 Feb 2009 20:18:31    Titlul subiectului: 106766

Un articol savuros scris de o vedeta locala oradeana http://bunoiu.wordpress.com/2009/02/18/un-tramvai-numit-ulf/



Cel de-al optulea tramvai Siemens ULF a fost recepționat la Oradea, el urmând să fie testat pe traseu doar săptămâna viitoare. Asta pentru că, spune Krisztian Bogdan, purtătorul de cuvânt al OTL, vremea nu e una favorabilă, zăpada înghețată putând să zgârie tramvaiele sau acestea să fie lovite de mașinile care derapează. De altfel, purtătorul de cuvânt OTL a răspuns, în acest fel, și călătorilor care au semnalat lipsa tramvaielor noi de pe traseu. „Într-adevăr, ele nu au circulat, tocmai pentru a le cruța de eventualele zgârieturi de la contactul cu zăpada înghețată de pe carosabil și pentru a evita eventualele tamponări cu autovehicule care nu-și adaptează viteza la condițiile nefavorabile de drum”, a spus Bogdan.

Am siguranta ca afacerea asta cu Siemens este foarte paguboasa pentru “muncipiul” Oradea. Asta, lasand la o parte pretul senzational de 2,7 milioane Euro / una bucata scula din asta desteapta. Si cand spun “scula” ma refer la tramvai…nu la cine credeati voi.
Deci, paguba financiara este una dar si asa, uite o paguba si mai mare: ne lua iarna prin surprindere, ne prinse iar cu bracinarii in vine si ne umplu de draci. Cand e omatul mai mare si viscolul mai aprig si iti frige buza (sau buca) dupa un scaun cald de tramvai Siemens…ia-l de unde nu-i. Ca tramvaiele Siemens sunt “domnesti”, conform comunicatului OTL, de pe Bihoreanul. Si nu or circulat. Deloc.
Ca doar nu era sa le scoatem asa, ca pe bulendre, in mijlocul zapezii, pare a zice purtatorul de cuvant. Se zgaraie in zapada inghetata si exista si riscul sa fie lovite de masini. Bine, bine, dar si pentru cel care a conceput comunicatul exista un risc: acela de a-si folosi creierul. Dar…e un risc extrem de mic. Eu nu cred ca se va intampla.
Le recomand celor care au venit cu ideea de a tine tramvaiele in depou atunci cand ninge, atunci cand este mai mare nevoie de ele, sa nu care cumva sa isi foloseasca mintea la ceva serios, in interesul cetateanului: exista riscul sa faca implozie. Mintea, caci despre ea este vorba.
Deci, dupa ce ca au dat pe ele sume fabuloase…acum nici nu le mai folosim, de teama ca se zgaraie. Eu zic sa le tina in depou de acum incolo. Definitiv. Pentru ca exista riscul sa ploua pe ele sau, Doamne apara si fereste, exista riscul sa fie flegmate de cetatenii furiosi. Si doar nu ne putem expune unui astfel de risc, nu?
Da-le dreaqu, ca si asa am dat pe ele o caruta de bani, acum sa ne batem joc de asemenea scule, lasandu-i pe mizerabilii de oradeni sa se plimbe cu ele??
Auzi, tu, exprimare,

“ele nu au circulat, tocmai pentru a le cruța de eventualele zgârieturi”

. Daca nu m-ar durea rinichiul…as rade! “Ele”, mititelele de ele au fost “crutate”. Deci nu numai ca sunt niste giuvaiere scumpe pe care le pastram sub cheie, acum sunt si niste fiinte gingase, niste plasmuiri diafane pe care, bravii vatmani, trebuie sa le protejeze cu propria viata. Maine, poimaine, o sa aflam, tot din comunicate OTL, ca tramvaiului i s-a facut fomica sau ca tramvaiul a obosit si a plecat la Govora, sa se relaxeze. Nu radeti, serios, se poate intampla.
Intre timp, oradenilor nu le ramane decat sa se plimbe cu Tatrele si cu celelalte harburi, asta numa’ pana trece urgia, se opreste ninsoarea si OTL-ul scoate din garaj tramvaiele ‘alealalte…alea bune. Da’ si atunci, sa nu va puna necuratul sa va urcati in ele! Nu, alea-s numa’ pt defilare. Sa va uitati la ele, sa le admirati si sa le pastrati in amintire asa, frumoase, cum or venit ele, maica, de la Viena! Ati inteles, bai???? Ciocoflenderilor!!!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
srazvi



Data înscrierii: 11/Ian/2006
Ultima vizita: 10/Oct/2011
Mesaje: 407
Locație: Arad

MesajTrimis: Joi 26 Feb 2009 22:51:48    Titlul subiectului: 106783

Trist dar adevarat articolul Laughing Parca ar fi autoturisme de colectie carepe vreme rea stau doar in garaj, nu niste tramvaie, care oricum se deterioreaza din cauza infrastructurii. Ceamai aberanta parte a motivatiei e cea cu masinile ce derapeaza si ar lovi un ULF, aia se poate oricand intampla ca de accea le spune accidente ca se produc accidental si nu voit, dar vorba articolului, riscul de a-si folosi creierul e mic.
De luni vom avea ghiocei si ULF, pana atunci Oradea e orasul Tatrelor Twisted Evil .

_________________
Luna Amara
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 23/Ian/2020
Mesaje: 909
Locație: Oradea

MesajTrimis: Vin 27 Feb 2009 04:18:29    Titlul subiectului: 106791

Nu demult vatmanii au fost in greva mai multe zile, timp in care nu a circulat niciun tramvai. Ele au fost inlocuite cu autobuze, dar nu s-a reusit stapanirea situatiei. Dupa reluarea lucrului in acea zi nu au circulat ULF-urile pentru a le feri de furia cetatenilor... Sunt tinute ca niste bibelouri pentru ca au costat "mai multe carute" de bani si un eventual eveniment nedorit atrage raspunderea vatmanului cat si a personalului cu putere decizionala si responsabil pentru aceste tramvaie.
---------------
Mai jos va prezint cateva poze facute pe 7 februarie cu #53 aflat in regim de parcare si #52 aflat in regim de circulatie pe nivel de inaltime "iarna". Ni s-a aratat si procesul de trecere intre cele doua regimuri care tin cam un minut. Observati cat de jos se afla vagonul in regimul de parcare.



IMG_5078.JPG
 Descriere:
#53 in regim de parcare
 Mărime fișier:  1.68 MB
 Vizualizat:  de 16756 ori

IMG_5078.JPG



IMG_5070.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.84 MB
 Vizualizat:  de 16755 ori

IMG_5070.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
srazvi



Data înscrierii: 11/Ian/2006
Ultima vizita: 10/Oct/2011
Mesaje: 407
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 27 Feb 2009 13:08:32    Titlul subiectului: 106811

Dar tramvaiele astea nu au garantie, de ce nu le exploateaza zilnic in regim normal si petru orice problema aparuta sa se repara pe garanatie. Asa se poarta cu ele de parca le-au cumparat si cei de la Siemens nu mai au nici o raspundere pentru ele, ba mai mult daca ar pati ceva cei de la OTL ar fi trasi la raspundere si de cei de la Siemens!
Daca era tramvai istoric refacut, inteleg sa-l tina in depou, sa aibe grija de el, dar astea nu-s unicat si au fost luate sa circule. As propune o perie in fata tramvaielor sa dea la o parte mizerile si zapada, daca s-a vrut ULF Laughing

_________________
Luna Amara
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 23/Ian/2020
Mesaje: 909
Locație: Oradea

MesajTrimis: Sâm 28 Feb 2009 05:04:32    Titlul subiectului: 106866

Vagoanele ULF au o garantie initiala de 24 luni sau maxim 80.000 km. Siemens a mai oferit inca odata atata deci in total 4 ani sau maxim 160.000 km. Politica OTL este sa atinga deodata aceste limite adica la expirarea termenului vagonul sa aibe 160.000 km parcursi. Evident primele trei vagoane au cei mai multi kilometri pentru ca ele au circulat in fiecare zi in jur de 8 ore timp de 5 luni pentru o prezenta constanta in trafic pana la sosirea urmatorului vagon. Vagonul 52 (sosit la sfarsitul lunii mai 2008) la mijlocul lunii ianuarie a.c. a avut revizia de 30.000 km.
De luni aceste vagoane vor deservi doua linii si nu doar una, deci va fi nevoie de un numar mai mare de vagoane in exploatarea zilnica. Pana acum in general erau 4 vagoane zilnic in exploatare. In ianuarie am vazut patina de pantograf alvagonului 51 era uzat in proportie de 80%.
Piesele de schimb au un pret enorm fata de clasicele Tatra, pentru ca majoritatea celor de pe Tatra provin de pe vagoane casate adica putem zice ca sunt gratis. Buza bandajului nu se rectifica prin strunjire din masa bandajului, ci in prealabil se incarcarca cu material de sudura dupa care vine rectificata prin strunjire, astfel masa de material al bandajului este afectat foarte putin. Prin aceasta metoda de rectificare un bandaj ruleaza 5-6 ani fata de 2-3 ani pentru unul rectificat prin metoda standard (folosita in vest inclusiv in Ungaria).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
istvan_eloc



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 03/Dec/2019
Mesaje: 55
Locație: Oradea

MesajTrimis: Dum 01 Mar 2009 10:58:26    Titlul subiectului: 106944

Vineri inainte de masa a fost facuta cursa de proba la ULF 57.
Atasez o poza facuta sambata la ora 10 la capat linie Nufarul in prima zi cu calatori.



ulf_57.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  110.8 kb
 Vizualizat:  de 16577 ori

ulf_57.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Timi



Data înscrierii: 07/Feb/2008
Ultima vizita: 19/Ian/2020
Mesaje: 144
Locație: Oradea

MesajTrimis: Lun 02 Mar 2009 20:57:35    Titlul subiectului: Siemens linia 1 107031

Incepand de azi 2 martie 2009, tramvaiele Siemens au inceput sa circule si pe linia 1. A trecut aproape un an de cand primul vagon Siemens a sosit in Oradea si abia acum au inceput sa circule si pe linia 1. Azi, in prima zi au circulat vagoanele 53 si 55. De acum incolo ne vom obisnui si cu imaginea Siemens-ului pe traseul liniei 1.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
boy4ever



Data înscrierii: 31/Mar/2008
Ultima vizita: 15/Ian/2020
Mesaje: 323
Locație: Targu Jiu

MesajTrimis: Mar 03 Mar 2009 12:25:08    Titlul subiectului: 107081

Decat sa circule cate 1-2 pe fiecare linie sau azi pe o linie,maine pe alta,mai bine se alege o linie singura dar care sa fie deservita in totalitate numai de Siemens ULF.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Timi



Data înscrierii: 07/Feb/2008
Ultima vizita: 19/Ian/2020
Mesaje: 144
Locație: Oradea

MesajTrimis: Mar 03 Mar 2009 13:18:02    Titlul subiectului: Nu se poate 107083

Deocamdata nu se poate sa mearga toate doar pe o singura linia. Daca sunt toate pe linia 3 incurca linia 2 pentru ca deocamdata ULF-urile nu pot merge prin Iosia, iar daca sunt toate pe linia 1 nu e bine ca nu pot merge pana in Sinteza si ar trebui sa intoarca toate la Pod CFR, iar zona industriala ar ramane fara tramvaie. Iar vagonul T4D 44 nu ar putea face fata aglomeratiei de pe zona industriala la orele de varf. Asa ca deocamdata e bine asa cum e. Si pe 3 si pe 1, sa fie toata lumea multumita ca circula Siemens-ul si pe la ei prin cartier, cu exceptia celor din Iosia.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Sytrus



Data înscrierii: 07/Sep/2007
Ultima vizita: 24/Ian/2020
Mesaje: 46
Locație: Oradea

MesajTrimis: Joi 12 Mar 2009 15:20:11    Titlul subiectului: 107785

De azi 12 martie, 58 a intrat in probe pe traseul 1N.
Nu se stie cand a venit, cel mai probabil azi noapte.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
Dragosh01



Data înscrierii: 19/Iul/2007
Ultima vizita: 09/Mai/2016
Mesaje: 17
Locație: Oradea

MesajTrimis: Joi 12 Mar 2009 15:59:55    Titlul subiectului: 107788

Sytrus ai dreptate, azi am vazut si eu ULF-ul 58. Era la probe la Pod CFR.
_________________
BUN VENIT SIEMENS-URILOR ULF. SPER SA REZISTATI LA FEL DE BINE CA SI VECHILE TATRE.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Timi



Data înscrierii: 07/Feb/2008
Ultima vizita: 19/Ian/2020
Mesaje: 144
Locație: Oradea

MesajTrimis: Mie 25 Mar 2009 10:54:27    Titlul subiectului: 59 108439

Ieri 24 martie 2009 a sosit 59-le, ultimul tramvai Siemens asteptat de Oradea. A iesit in probe in oras si in curand se va putea vedea si el circuland cu calatori pe liniile orasului.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
P.I.



Data înscrierii: 02/Apr/2008
Ultima vizita: 28/Aug/2019
Mesaje: 27
Locație: Oradea

MesajTrimis: Mie 25 Mar 2009 19:43:43    Titlul subiectului: 108466

In 22.03.2009 am prins #58 de pe podul rutier de langa Pod CFR


DSCF2213.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  129.11 kb
 Vizualizat:  de 15921 ori

DSCF2213.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
gabi-737



Data înscrierii: 13/Feb/2008
Ultima vizita: 12/Ian/2017
Mesaje: 195
Locație: Oradea

MesajTrimis: Mie 01 Apr 2009 09:31:47    Titlul subiectului: 108865

Azi fiind in capat la Nufarul sa imi fac noul abonament unic de 45 lei, tocmai a venit #59 plic cu o gramada de echipamente, fire, parca avea montata in partea frontala sus si o camera de filmat, in spate mai avea ceva dispozitiv ciudat. Nu am avut inspiratia sa imi iau camera foto la mine. Poate il mai prind azi pe traseu fiind in probe.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
gabi-737



Data înscrierii: 13/Feb/2008
Ultima vizita: 12/Ian/2017
Mesaje: 195
Locație: Oradea

MesajTrimis: Dum 05 Apr 2009 23:22:51    Titlul subiectului: 109079

Pana la urma am reusit sa fac 2 poze, din pacate ambele cu lumina nefavorabila.


Picture 2442.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  541.56 kb
 Vizualizat:  de 15564 ori

Picture 2442.jpg



Picture 2443.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  528.05 kb
 Vizualizat:  de 15564 ori

Picture 2443.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
gabi-737



Data înscrierii: 13/Feb/2008
Ultima vizita: 12/Ian/2017
Mesaje: 195
Locație: Oradea

MesajTrimis: Vin 10 Apr 2009 15:48:50    Titlul subiectului: 109267

Cateva poze cu ULF in zona pod CFR; prima o incercare de un "retro SF", si cateva cu o simulare de linia 2 .


Picture 2489.jpg
 Descriere:
retro cu ULF...
 Mărime fișier:  319.86 kb
 Vizualizat:  de 15407 ori

Picture 2489.jpg



Picture 2490.jpg
 Descriere:
Unul vine, altul pleaca...
 Mărime fișier:  595.01 kb
 Vizualizat:  de 15407 ori

Picture 2490.jpg



Picture 2491.jpg
 Descriere:
Nu e trucaj...
 Mărime fișier:  548.45 kb
 Vizualizat:  de 15407 ori

Picture 2491.jpg



Picture 2493.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  598.47 kb
 Vizualizat:  de 15407 ori

Picture 2493.jpg



Picture 2495.jpg
 Descriere:
Cam asa ar trebui sa arate afisajul pe linia 2...
 Mărime fișier:  587.61 kb
 Vizualizat:  de 15407 ori

Picture 2495.jpg



Picture 2496.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  454.4 kb
 Vizualizat:  de 15407 ori

Picture 2496.jpg



Picture 2497.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  432.69 kb
 Vizualizat:  de 15407 ori

Picture 2497.jpg



Picture 2501.jpg
 Descriere:
Alte doua la capat...
 Mărime fișier:  534.62 kb
 Vizualizat:  de 15407 ori

Picture 2501.jpg



Picture 2502.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  584.57 kb
 Vizualizat:  de 15407 ori

Picture 2502.jpg



Picture 2503.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  502.24 kb
 Vizualizat:  de 15407 ori

Picture 2503.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
gabi-737



Data înscrierii: 13/Feb/2008
Ultima vizita: 12/Ian/2017
Mesaje: 195
Locație: Oradea

MesajTrimis: Vin 10 Apr 2009 15:56:12    Titlul subiectului: 109268

Contiunarea mesajului de dinainte.


Picture 2494.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  320.92 kb
 Vizualizat:  de 15405 ori

Picture 2494.jpg



Picture 2504.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  378.6 kb
 Vizualizat:  de 15405 ori

Picture 2504.jpg



Picture 2505.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  384.77 kb
 Vizualizat:  de 15405 ori

Picture 2505.jpg



Picture 2506.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  472.63 kb
 Vizualizat:  de 15405 ori

Picture 2506.jpg



Picture 2507.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  501.12 kb
 Vizualizat:  de 15405 ori

Picture 2507.jpg



Picture 2508.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  542.49 kb
 Vizualizat:  de 15405 ori

Picture 2508.jpg



Picture 2557.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  447.11 kb
 Vizualizat:  de 15405 ori

Picture 2557.jpg



Picture 2558.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  480.1 kb
 Vizualizat:  de 15405 ori

Picture 2558.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
get.



Data înscrierii: 18/Apr/2009
Ultima vizita: 14/Apr/2015
Mesaje: 11
Locație: Oradea

MesajTrimis: Sâm 18 Apr 2009 12:45:39    Titlul subiectului: salutări 109752

@gabi nu poți să ne spui ce funcții sunt la acel bord?

Apropo, citeam în vechiul forum că era un vatman care conducea nebunește și avea avertizări sonore și faruri; și vreau să zic că am fost și eu într-un tramvai unde era un om (poate tot ăla) care gonea tramvaiul și tot sunau soneriile pe traseu și era aproape tot timpul cu avertizările sonore pentru mașini și oameni. Mă simțeam așa de ciudat... Mă gândeam oare de ce mai lucrează dacă nu are stare? Deci așa cursă ca atunci nu am mai avut.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BIHOR Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Următoare
Pagina 8 din 12

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community