Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Lun 23 Feb 2009 17:27:33 Titlul subiectului: |
106606 |
|
Da, dau perfecta dreptate lui srazvi, stfp, The_Kid. Bucurati-va ca nu locuiti in Oradea. Ma cuprind fiorii cand ma gandesc la faptul ca se apropie momentul in care va trebui sa se plateasca prima rata la creditul contractat (am avut perioada de gratie) si ma gandesc cum o sa sara de la un an la altul subit impozitul pe cladiri si teren si cel pentru automobile, ca din biletele de tramvai nu se pot colecta atatia bani sa acopere aceasta rata. Eu, care am masina, dar in oras circul cu bicicleta (e cel mai rapid la orele de varf) pentru ca cu masina e un haos (la fel si cu tramvaiul in zona centrala, pentru ca imparte carosabilul cu masinile) trebuie sa suport pretul exorbitant de mare al tramvaielor pentru ca nu s-a putut contracta fonduri de dezvoltare nerambursabile si pretul a ajuns la mai mult de 3,5 milioane Euro/tramvai. I-as ruga pe cei doi nascocitori principali fostul primar Filip, care bine mersi a plecat la Buxelles in fotoliul de europarlamentar si ex directorul Lupau sa imi plateasca cota parte din impozit ce pica pentru rata acestor tramvaie.
Cat despre cat vor rezista? Sa fim optimisti pana va expira garantia 100%, adica 4 ani de la data sosirii. Daca ele vor iesi din garantie si Doamne fereste ceva piesa trebuie schimbata ma tem ca acel tramvai va sta mult in depou pana se vor strange banii pentru cumpararea acelei piese ori se va apela la mult-stiuta calitate care trebuie brvetata "spiritul de improvizarii". Poate ne trzim subit ca ULF-ul va fi cam inalt pentru ca va ajunge sa ruleze pe boghiuri de Tatra
Nu e ca in cazul Tatrelor ca majoritatea pieselor provin de la Tatrele casate anterior adica gratis. Mai e si criza asta economica... Nu le dau 10 ani si vor fi exponate frumoase (Party Tram expus in fata la Mc Donald's) cu care ne vom mandri ca le-am avut dar pretul lor inca le vom plati multi ani la rand.
O Skoda 03 T "Anitra" (lungime 20 m cu 2 m lung ca KT4D) ar fi fost deajuns pentru Oradea sau macar daca Siemens ar fi ofertat Combino in locul ULF-ului.
|
|
Sus |
|
|
fan
Data înscrierii: 03/Mai/2008 Ultima vizita: 14/Apr/2017 Mesaje: 30 Locație: Timisoara-Oradea
|
Trimis: Mar 24 Feb 2009 12:10:36 Titlul subiectului: siemens |
106616 |
|
Din pacate incep sa fiu si eu pesimist privitor la aceste tramvaie, ma gandesc ca daca nu am fost in stare sa mentinem niste V3A, V2A uri pe vremea cand erau piese de schimb, cum ne vom descurca cu aceste vagoane? Infrastructura din pacate nu s-a schimbat prea mult in ultima vreme cel putin nu in pas cu evolutia tipurilor de tramvaie.
Din pacate tramvaiele de acum 10-20 ani ar fi inca cele mai potrivite pentru calea de rulare existenta.
|
|
Sus |
|
|
gabi-737
Data înscrierii: 13/Feb/2008 Ultima vizita: 15/Iun/2021 Mesaje: 196 Locație: Oradea
|
Trimis: Mar 24 Feb 2009 17:17:21 Titlul subiectului: |
106629 |
|
Dupa lunga pauza de stationat in depou, am vaga impresie ca au de gand sa le scoata pe traseu, deoarece am vazut azi cativa angajati de la OTL cu lopeti in maini care indepartau gheata si zapada de langa linii. Probabil sub presiunea presei si calatorilor si-au dat seama ca ar trebui sa si CIRCULE...
Bine spus zsizsi, din pacate in tara asta, a fi pesimist parca e ceva normal...
|
|
Sus |
|
|
arthurarad
Data înscrierii: 27/Oct/2008 Ultima vizita: 21/Aug/2015 Mesaje: 466 Locație: Arad
|
Trimis: Mie 25 Feb 2009 19:54:41 Titlul subiectului: |
106718 |
|
Avand in vedere calea de rulare problematica (in unele locuri), daca in cazul unor defectiuni cauzate de aceasta, daca va repara Siemens, si nu OTL. Spun asta deoarece in cazul multor garantii exista stipulat ca in cazul defectiunilor datorate din vina clientului, atunci firma producatoare nu e obligata sa repare gratuit. Stie cineva daca acest lucru e valabil si la tramvaie si implicit la ULF-uri?
_________________ Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro |
|
Sus |
|
|
gabi-737
Data înscrierii: 13/Feb/2008 Ultima vizita: 15/Iun/2021 Mesaje: 196 Locație: Oradea
|
Trimis: Mie 25 Feb 2009 22:44:26 Titlul subiectului: |
106730 |
|
Dupa cum am presupus, ieri au curatat zapada din apropierea caii de rulare si azi au scos cam timid cateva ULFuri primul fiind #50 urmat de #52.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
384.94 kb |
Vizualizat: |
de 22483 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
321.27 kb |
Vizualizat: |
de 22483 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Joi 26 Feb 2009 13:14:11 Titlul subiectului: |
106750 |
|
De cateva minute s-a incheiat proba ULF-ului pe linia 1. S-au intampinat obstacole minore (cateva borduri) care au fost inlaturate rapid. Totul a decurs bine, viteza de parcurgere fiind de 20 km/h. Vagonul de proba a fost #50. Proba a fost efectuat exclusiv cu angajati ai OTL sub coordonarea domnului Muresan (fara asistenta Siemens care efectueaza probele dupa o procedura stricta folosind boghiu cu macheta de gabarit si marcaj cu vopsea al gabaritului pe sol, asa cum s-a procedat acum un an pe linia 3 inaintea sosirii primului vagon) prin aceasta cale multumindu-i pentru informare.
Luni, 2 martie este planificata prima cursa cu calatori al ULF-urilor pe linia 1 pana la Pod CFR.
Ultima modificare efectuată zsizsi la Joi 26 Feb 2009 13:40:26, modificat de 2 ori în total |
|
Sus |
|
|
stfp
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Joi 26 Feb 2009 13:16:32 Titlul subiectului: |
106751 |
|
Cateva imagini cu vehiculele 51 - 55 facute in depou; sunt din 20-21 ianuarie si au fost facute de un reprezentant al Siemens Romania.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
354.15 kb |
Vizualizat: |
de 22431 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
361.46 kb |
Vizualizat: |
de 22431 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
460.71 kb |
Vizualizat: |
de 22431 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
409.95 kb |
Vizualizat: |
de 22431 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
373.67 kb |
Vizualizat: |
de 22431 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
itb 139
Data înscrierii: 02/Iul/2007 Ultima vizita: 14/Feb/2014 Mesaje: 862 Locație: Bucuresti 1 (Grivita)
|
Trimis: Joi 26 Feb 2009 20:18:31 Titlul subiectului: |
106766 |
|
Un articol savuros scris de o vedeta locala oradeana http://bunoiu.wordpress.com/2009/02/18/un-tramvai-numit-ulf/
Cel de-al optulea tramvai Siemens ULF a fost recepționat la Oradea, el urmând să fie testat pe traseu doar săptămâna viitoare. Asta pentru că, spune Krisztian Bogdan, purtătorul de cuvânt al OTL, vremea nu e una favorabilă, zăpada înghețată putând să zgârie tramvaiele sau acestea să fie lovite de mașinile care derapează. De altfel, purtătorul de cuvânt OTL a răspuns, în acest fel, și călătorilor care au semnalat lipsa tramvaielor noi de pe traseu. „Într-adevăr, ele nu au circulat, tocmai pentru a le cruța de eventualele zgârieturi de la contactul cu zăpada înghețată de pe carosabil și pentru a evita eventualele tamponări cu autovehicule care nu-și adaptează viteza la condițiile nefavorabile de drum”, a spus Bogdan.
Am siguranta ca afacerea asta cu Siemens este foarte paguboasa pentru “muncipiul” Oradea. Asta, lasand la o parte pretul senzational de 2,7 milioane Euro / una bucata scula din asta desteapta. Si cand spun “scula” ma refer la tramvai…nu la cine credeati voi.
Deci, paguba financiara este una dar si asa, uite o paguba si mai mare: ne lua iarna prin surprindere, ne prinse iar cu bracinarii in vine si ne umplu de draci. Cand e omatul mai mare si viscolul mai aprig si iti frige buza (sau buca) dupa un scaun cald de tramvai Siemens…ia-l de unde nu-i. Ca tramvaiele Siemens sunt “domnesti”, conform comunicatului OTL, de pe Bihoreanul. Si nu or circulat. Deloc.
Ca doar nu era sa le scoatem asa, ca pe bulendre, in mijlocul zapezii, pare a zice purtatorul de cuvant. Se zgaraie in zapada inghetata si exista si riscul sa fie lovite de masini. Bine, bine, dar si pentru cel care a conceput comunicatul exista un risc: acela de a-si folosi creierul. Dar…e un risc extrem de mic. Eu nu cred ca se va intampla.
Le recomand celor care au venit cu ideea de a tine tramvaiele in depou atunci cand ninge, atunci cand este mai mare nevoie de ele, sa nu care cumva sa isi foloseasca mintea la ceva serios, in interesul cetateanului: exista riscul sa faca implozie. Mintea, caci despre ea este vorba.
Deci, dupa ce ca au dat pe ele sume fabuloase…acum nici nu le mai folosim, de teama ca se zgaraie. Eu zic sa le tina in depou de acum incolo. Definitiv. Pentru ca exista riscul sa ploua pe ele sau, Doamne apara si fereste, exista riscul sa fie flegmate de cetatenii furiosi. Si doar nu ne putem expune unui astfel de risc, nu?
Da-le dreaqu, ca si asa am dat pe ele o caruta de bani, acum sa ne batem joc de asemenea scule, lasandu-i pe mizerabilii de oradeni sa se plimbe cu ele??
Auzi, tu, exprimare,
“ele nu au circulat, tocmai pentru a le cruța de eventualele zgârieturi”
. Daca nu m-ar durea rinichiul…as rade! “Ele”, mititelele de ele au fost “crutate”. Deci nu numai ca sunt niste giuvaiere scumpe pe care le pastram sub cheie, acum sunt si niste fiinte gingase, niste plasmuiri diafane pe care, bravii vatmani, trebuie sa le protejeze cu propria viata. Maine, poimaine, o sa aflam, tot din comunicate OTL, ca tramvaiului i s-a facut fomica sau ca tramvaiul a obosit si a plecat la Govora, sa se relaxeze. Nu radeti, serios, se poate intampla.
Intre timp, oradenilor nu le ramane decat sa se plimbe cu Tatrele si cu celelalte harburi, asta numa’ pana trece urgia, se opreste ninsoarea si OTL-ul scoate din garaj tramvaiele ‘alealalte…alea bune. Da’ si atunci, sa nu va puna necuratul sa va urcati in ele! Nu, alea-s numa’ pt defilare. Sa va uitati la ele, sa le admirati si sa le pastrati in amintire asa, frumoase, cum or venit ele, maica, de la Viena! Ati inteles, bai???? Ciocoflenderilor!!!
|
|
Sus |
|
|
srazvi
Data înscrierii: 11/Ian/2006 Ultima vizita: 10/Oct/2011 Mesaje: 407 Locație: Arad
|
Trimis: Joi 26 Feb 2009 22:51:48 Titlul subiectului: |
106783 |
|
Trist dar adevarat articolul Parca ar fi autoturisme de colectie carepe vreme rea stau doar in garaj, nu niste tramvaie, care oricum se deterioreaza din cauza infrastructurii. Ceamai aberanta parte a motivatiei e cea cu masinile ce derapeaza si ar lovi un ULF, aia se poate oricand intampla ca de accea le spune accidente ca se produc accidental si nu voit, dar vorba articolului, riscul de a-si folosi creierul e mic.
De luni vom avea ghiocei si ULF, pana atunci Oradea e orasul Tatrelor .
_________________ Luna Amara
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Vin 27 Feb 2009 04:18:29 Titlul subiectului: |
106791 |
|
Nu demult vatmanii au fost in greva mai multe zile, timp in care nu a circulat niciun tramvai. Ele au fost inlocuite cu autobuze, dar nu s-a reusit stapanirea situatiei. Dupa reluarea lucrului in acea zi nu au circulat ULF-urile pentru a le feri de furia cetatenilor... Sunt tinute ca niste bibelouri pentru ca au costat "mai multe carute" de bani si un eventual eveniment nedorit atrage raspunderea vatmanului cat si a personalului cu putere decizionala si responsabil pentru aceste tramvaie.
---------------
Mai jos va prezint cateva poze facute pe 7 februarie cu #53 aflat in regim de parcare si #52 aflat in regim de circulatie pe nivel de inaltime "iarna". Ni s-a aratat si procesul de trecere intre cele doua regimuri care tin cam un minut. Observati cat de jos se afla vagonul in regimul de parcare.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.68 MB |
Vizualizat: |
de 22291 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.84 MB |
Vizualizat: |
de 22290 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
srazvi
Data înscrierii: 11/Ian/2006 Ultima vizita: 10/Oct/2011 Mesaje: 407 Locație: Arad
|
Trimis: Vin 27 Feb 2009 13:08:32 Titlul subiectului: |
106811 |
|
Dar tramvaiele astea nu au garantie, de ce nu le exploateaza zilnic in regim normal si petru orice problema aparuta sa se repara pe garanatie. Asa se poarta cu ele de parca le-au cumparat si cei de la Siemens nu mai au nici o raspundere pentru ele, ba mai mult daca ar pati ceva cei de la OTL ar fi trasi la raspundere si de cei de la Siemens!
Daca era tramvai istoric refacut, inteleg sa-l tina in depou, sa aibe grija de el, dar astea nu-s unicat si au fost luate sa circule. As propune o perie in fata tramvaielor sa dea la o parte mizerile si zapada, daca s-a vrut ULF
_________________ Luna Amara
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Sâm 28 Feb 2009 05:04:32 Titlul subiectului: |
106866 |
|
Vagoanele ULF au o garantie initiala de 24 luni sau maxim 80.000 km. Siemens a mai oferit inca odata atata deci in total 4 ani sau maxim 160.000 km. Politica OTL este sa atinga deodata aceste limite adica la expirarea termenului vagonul sa aibe 160.000 km parcursi. Evident primele trei vagoane au cei mai multi kilometri pentru ca ele au circulat in fiecare zi in jur de 8 ore timp de 5 luni pentru o prezenta constanta in trafic pana la sosirea urmatorului vagon. Vagonul 52 (sosit la sfarsitul lunii mai 2008) la mijlocul lunii ianuarie a.c. a avut revizia de 30.000 km.
De luni aceste vagoane vor deservi doua linii si nu doar una, deci va fi nevoie de un numar mai mare de vagoane in exploatarea zilnica. Pana acum in general erau 4 vagoane zilnic in exploatare. In ianuarie am vazut patina de pantograf alvagonului 51 era uzat in proportie de 80%.
Piesele de schimb au un pret enorm fata de clasicele Tatra, pentru ca majoritatea celor de pe Tatra provin de pe vagoane casate adica putem zice ca sunt gratis. Buza bandajului nu se rectifica prin strunjire din masa bandajului, ci in prealabil se incarcarca cu material de sudura dupa care vine rectificata prin strunjire, astfel masa de material al bandajului este afectat foarte putin. Prin aceasta metoda de rectificare un bandaj ruleaza 5-6 ani fata de 2-3 ani pentru unul rectificat prin metoda standard (folosita in vest inclusiv in Ungaria).
|
|
Sus |
|
|
istvan_eloc
Data înscrierii: 20/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Aug/2021 Mesaje: 60 Locație: Oradea
|
Trimis: Dum 01 Mar 2009 10:58:26 Titlul subiectului: |
106944 |
|
Vineri inainte de masa a fost facuta cursa de proba la ULF 57.
Atasez o poza facuta sambata la ora 10 la capat linie Nufarul in prima zi cu calatori.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
110.8 kb |
Vizualizat: |
de 22112 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Timi
Data înscrierii: 07/Feb/2008 Ultima vizita: 02/Mar/2024 Mesaje: 151 Locație: Oradea
|
Trimis: Lun 02 Mar 2009 20:57:35 Titlul subiectului: Siemens linia 1 |
107031 |
|
Incepand de azi 2 martie 2009, tramvaiele Siemens au inceput sa circule si pe linia 1. A trecut aproape un an de cand primul vagon Siemens a sosit in Oradea si abia acum au inceput sa circule si pe linia 1. Azi, in prima zi au circulat vagoanele 53 si 55. De acum incolo ne vom obisnui si cu imaginea Siemens-ului pe traseul liniei 1.
|
|
Sus |
|
|
boy4ever
Data înscrierii: 31/Mar/2008 Ultima vizita: 22/Feb/2024 Mesaje: 355 Locație: Targu Jiu
|
Trimis: Mar 03 Mar 2009 12:25:08 Titlul subiectului: |
107081 |
|
Decat sa circule cate 1-2 pe fiecare linie sau azi pe o linie,maine pe alta,mai bine se alege o linie singura dar care sa fie deservita in totalitate numai de Siemens ULF.
|
|
Sus |
|
|
Timi
Data înscrierii: 07/Feb/2008 Ultima vizita: 02/Mar/2024 Mesaje: 151 Locație: Oradea
|
Trimis: Mar 03 Mar 2009 13:18:02 Titlul subiectului: Nu se poate |
107083 |
|
Deocamdata nu se poate sa mearga toate doar pe o singura linia. Daca sunt toate pe linia 3 incurca linia 2 pentru ca deocamdata ULF-urile nu pot merge prin Iosia, iar daca sunt toate pe linia 1 nu e bine ca nu pot merge pana in Sinteza si ar trebui sa intoarca toate la Pod CFR, iar zona industriala ar ramane fara tramvaie. Iar vagonul T4D 44 nu ar putea face fata aglomeratiei de pe zona industriala la orele de varf. Asa ca deocamdata e bine asa cum e. Si pe 3 si pe 1, sa fie toata lumea multumita ca circula Siemens-ul si pe la ei prin cartier, cu exceptia celor din Iosia.
|
|
Sus |
|
|
Sytrus
Data înscrierii: 07/Sep/2007 Ultima vizita: 04/Iul/2021 Mesaje: 46 Locație: Oradea
|
Trimis: Joi 12 Mar 2009 15:20:11 Titlul subiectului: |
107785 |
|
De azi 12 martie, 58 a intrat in probe pe traseul 1N.
Nu se stie cand a venit, cel mai probabil azi noapte.
|
|
Sus |
|
|
Dragosh01
Data înscrierii: 19/Iul/2007 Ultima vizita: 18/Ian/2021 Mesaje: 18
|
Trimis: Joi 12 Mar 2009 15:59:55 Titlul subiectului: |
107788 |
|
Sytrus ai dreptate, azi am vazut si eu ULF-ul 58. Era la probe la Pod CFR.
|
|
Sus |
|
|
Timi
Data înscrierii: 07/Feb/2008 Ultima vizita: 02/Mar/2024 Mesaje: 151 Locație: Oradea
|
Trimis: Mie 25 Mar 2009 10:54:27 Titlul subiectului: 59 |
108439 |
|
Ieri 24 martie 2009 a sosit 59-le, ultimul tramvai Siemens asteptat de Oradea. A iesit in probe in oras si in curand se va putea vedea si el circuland cu calatori pe liniile orasului.
|
|
Sus |
|
|
P.I.
Data înscrierii: 02/Apr/2008 Ultima vizita: 06/Sep/2020 Mesaje: 31 Locație: Oradea
|
Trimis: Mie 25 Mar 2009 19:43:43 Titlul subiectului: |
108466 |
|
In 22.03.2009 am prins #58 de pe podul rutier de langa Pod CFR
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
129.11 kb |
Vizualizat: |
de 21456 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
gabi-737
Data înscrierii: 13/Feb/2008 Ultima vizita: 15/Iun/2021 Mesaje: 196 Locație: Oradea
|
Trimis: Mie 01 Apr 2009 09:31:47 Titlul subiectului: |
108865 |
|
Azi fiind in capat la Nufarul sa imi fac noul abonament unic de 45 lei, tocmai a venit #59 plic cu o gramada de echipamente, fire, parca avea montata in partea frontala sus si o camera de filmat, in spate mai avea ceva dispozitiv ciudat. Nu am avut inspiratia sa imi iau camera foto la mine. Poate il mai prind azi pe traseu fiind in probe.
|
|
Sus |
|
|
gabi-737
Data înscrierii: 13/Feb/2008 Ultima vizita: 15/Iun/2021 Mesaje: 196 Locație: Oradea
|
Trimis: Dum 05 Apr 2009 23:22:51 Titlul subiectului: |
109079 |
|
Pana la urma am reusit sa fac 2 poze, din pacate ambele cu lumina nefavorabila.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
541.56 kb |
Vizualizat: |
de 21099 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
528.05 kb |
Vizualizat: |
de 21099 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
gabi-737
Data înscrierii: 13/Feb/2008 Ultima vizita: 15/Iun/2021 Mesaje: 196 Locație: Oradea
|
Trimis: Vin 10 Apr 2009 15:48:50 Titlul subiectului: |
109267 |
|
Cateva poze cu ULF in zona pod CFR; prima o incercare de un "retro SF", si cateva cu o simulare de linia 2 .
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
319.86 kb |
Vizualizat: |
de 20942 ori |
|
Descriere: |
Unul vine, altul pleaca... |
|
Mărime fișier: |
595.01 kb |
Vizualizat: |
de 20942 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
548.45 kb |
Vizualizat: |
de 20942 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
598.47 kb |
Vizualizat: |
de 20942 ori |
|
Descriere: |
Cam asa ar trebui sa arate afisajul pe linia 2... |
|
Mărime fișier: |
587.61 kb |
Vizualizat: |
de 20942 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
454.4 kb |
Vizualizat: |
de 20942 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
432.69 kb |
Vizualizat: |
de 20942 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
534.62 kb |
Vizualizat: |
de 20942 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
584.57 kb |
Vizualizat: |
de 20942 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
502.24 kb |
Vizualizat: |
de 20942 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
gabi-737
Data înscrierii: 13/Feb/2008 Ultima vizita: 15/Iun/2021 Mesaje: 196 Locație: Oradea
|
Trimis: Vin 10 Apr 2009 15:56:12 Titlul subiectului: |
109268 |
|
Contiunarea mesajului de dinainte.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
320.92 kb |
Vizualizat: |
de 20940 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
378.6 kb |
Vizualizat: |
de 20940 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
384.77 kb |
Vizualizat: |
de 20940 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
472.63 kb |
Vizualizat: |
de 20940 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
501.12 kb |
Vizualizat: |
de 20940 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
542.49 kb |
Vizualizat: |
de 20940 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
447.11 kb |
Vizualizat: |
de 20940 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
480.1 kb |
Vizualizat: |
de 20940 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
get.
Data înscrierii: 18/Apr/2009 Ultima vizita: 14/Apr/2015 Mesaje: 11 Locație: Oradea
|
Trimis: Sâm 18 Apr 2009 12:45:39 Titlul subiectului: salutări |
109752 |
|
@gabi nu poți să ne spui ce funcții sunt la acel bord?
Apropo, citeam în vechiul forum că era un vatman care conducea nebunește și avea avertizări sonore și faruri; și vreau să zic că am fost și eu într-un tramvai unde era un om (poate tot ăla) care gonea tramvaiul și tot sunau soneriile pe traseu și era aproape tot timpul cu avertizările sonore pentru mașini și oameni. Mă simțeam așa de ciudat... Mă gândeam oare de ce mai lucrează dacă nu are stare? Deci așa cursă ca atunci nu am mai avut.
|
|
Sus |
|
|
|