Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Tramvaiele Siemens din Oradea
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, ... 11, 12, 13  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BIHOR
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Pachanga



Data înscrierii: 18/Feb/2006
Ultima vizita: 23/Mai/2008
Mesaje: 69
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 09 Apr 2008 15:09:17    Titlul subiectului: Tramvaiele Siemens (5822) 91681

Cind vin celelalte, unul inteleg ca acum intr-o saptamina, dar restul?

Am auzit ca la Astra Vagoane Arad se vor asambla tramvaie Siemens, oare vor fi pentru noi sau pentru Oradea, ca am auzit de la cineva ce lucreaza la Astra, am insistat pe subiect crezind ca a comfundat Desiro cu tramvai, ca seamana foarte mult (de fapt e un tramvai suburban), dar a spus ca e o linie separata de fabricatie, apoi m-am gindit la Oradea, ei cumparind tramvaie Siemens, dar stiam ca deja trebuie sa ajunga acolo. Ar mai fi varianta aici sa le monteze caracteristicile locale (cele in functie de reteaua elecrica si cerintele de aici pentru a putea circula)

Eu in Arad sint detasat cu o lucrare, aici de un an se schimba 1 km de linie de tramvai si mai sint 4 km de schimbat, deci mai este pina la o eventuala licitatie. Ma bucur ca in Oradea s-a modernizat o parte din reteaua de transport mult mai repede iar acum dupa rezolvarea peroanelor din statii vor putea circula noile tramvaie.

_________________
Still standing
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
P.I.



Data înscrierii: 02/Apr/2008
Ultima vizita: 06/Sep/2020
Mesaje: 31
Locație: Oradea

MesajTrimis: Mie 09 Apr 2008 22:35:46    Titlul subiectului: 91696

Pachanga a scris:
... cind vin celelalte, unul inteleg ca acum intr-o saptamina, dar restul?
Primul undeva in 16-18 aprilie, in presa locala a scris in ultimele zile ca pana la sfarsitul lunii aprilie va veni si al doilea, iar pana la 15 mai vom avea deja trei garnituri. Inca trei pana la sfarsitul anului (6 buc in 2008), iar restul de 4 pana in mai 2009.

marți, 8 aprilie 2008 - 15:45

Primul tramvai Siemens are deja program

Sosește la Oradea, probabil în 16 sau 17 aprilie. Va fi testat și apoi lăsat în voia chefului de plimbare al orădenilor, din 23 aprilie, timp de o săptămână. Inaugurarea primei garnituri Siemens, va avea loc printr-un program prestabilit...

Conform primarului Mihai Groza, în ziua în care tramvaiul va fi prezentat, ziariștii vor fi invitați la o conferință de presă, în sala mare a Primăriei Oradea, după care se va face deplasarea la depoul de tramvaie al OTL. Acolo se va face prezentarea tehnică a tramvaiului Siemens, după care va ava loc circuitul de inaugurare pe ruta: depou – Primărie – oraș. Evenimentul va fi marcat și printr-un cocktail, în clădirea Primăriei. Mihai Groza spune că Oradea se va putea bucura și de al doilea dintre cele zece tramvaie fabricate la Viena, acesta ajungând la noi tot înainte de finalul lunii aprilie. Totodată, în mai, va veni a treia garnitură, iar în cursul anului 2008 mai sunt așteptate încă trei bucăți. Ultimele garnituri din lotul comandat de OTL vor sosi la Oradea în prima parte a anului 2009(...)

http://www.contrastonline.ro/stiri/actualitate-3/primul-tramvai-siemens-are-deja-program-14323
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Joi 10 Apr 2008 14:53:57    Titlul subiectului: 91717

Pachanga a scris:
Am auzit ca la Astra Vagoane Arad se vor asambla tramvaie Siemens, oare vor fi pentru noi sau pentru Oradea
Oare poate cineva sa sustina vorbele de mai sus cu poze? Cineva a vazut vagonul ULF la Astra? In acest caz iar nu imi explic pretul piperat al tramvaiului. Nici macar la acest pret nu se poate asigura asamblarea integrala la Viena?

Faptul ca unitatile DESIRO sunt asamblate aici poate sa duca la presupunerea ca Siemens tot aici isi finiseaza si tramvaiele pentru Oradea (montatul scaunelor, barelor, pantografului. Dar ma indoiesc ca Astra sa se angajeze pentru un lucru de 2-3 zile/vagon). Precis si transportul e mai scump ca tramvaiul este manipulat de 4 ori nu doar de 2 ori.

Deja s-a facut licitatia pentru tramvaie noi la Arad? Parca citisem pe net ca Timisoara va lua 7 tramvaie Siemens.

http://agent-imobiliare.ro/imobiliare/2008/01/23/siemens-deliver-trams-to-romania/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 15/Mar/2024
Mesaje: 1759
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Vin 11 Apr 2008 23:09:11    Titlul subiectului: 91803

Refugiile la care OTL s-a apucat sa lucreze fara autorizatii si in asociere cu o firma posibil aleasa 'pe spranceana' continua sa creeze probleme

http://www.crisana.ro/stiri/actualitate-13/afacerea-refugiilor-a-fost-demontata--57951.html
Crisana a scris:
Contractul încheiat de OTL cu firma Casa Ta privind reamenajarea a 76 de refugii de tramvai a fost reziliat la solicitarea viceprimarului cu atribuții de primar, Mihai Groza. În cursul lunii martie a.c., OTL a organizat o licitație pentru remodelarea refugiilor de tramvai, astfel încât lățimea acestora să corespundă lățimii noilor tramvaie Siemens care vor circula în Oradea.

Lucrările au fost câștigate de firma la care Adrian Șerb, consilier local al PD-L, este director tehnic. Chiar dacă conducerii OTL nu i s-a părut "suspectă" o astfel de asociere, viceprimarul cu atribuții de primar, Mihai Groza, a fost de altă părere. În consecință, a cerut rezilierea contractului cu Casa Ta și atribuirea lucrărilor firmei Drumuri Orășenești, cea care are concesionate toate lucrările de pe domeniul public. "Am cerut rezilierea contractului pentru că nu mi s-a părut corectă și morală această licitație", a precizat Groza. Problemele cu OTL nu se opresc însă aici, conducerea OTL a dispus demararea lucrărilor de refacere a refugiilor fără să obțină în prealabil autorizația de construire și fără să aibă un proiect tehnic. În consecință, Inspectoratul Județean în Construcții Bihor a dispus suspendarea lucrărilor, până când vor fi procurate toate aceste acte de către OTL. Cu toate acestea, conducerea OTL nu pare să se fi conformat acestor dispoziții. "Problema autorizației de construcție e a OTL. Ea trebuie să soluționeze acest aspect, chiar și în instanță", a mai precizat Groza.

Problema autorizației de construcție trebuie rezolvată cât mai curând, în condițiile în care, pe data de 18 aprilie, primul tramvai Siemens va sosi la Oradea. Tramvaiul va fi pus în funcțiune pe 23 aprilie, orădenii urmând să se plimbe gratuit cu noua achiziție timp de o săptămână.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Mie 16 Apr 2008 04:58:55    Titlul subiectului: Tramvaiele Siemens (5822) 92014

Doresc sa ii urez noului venit in depoul OTL RA bun venit si cale libera!

Azi dupa miezul noptii a sosit si a fost descarcat primul ULF (chiar nici din 2 surse interne nu am reusit sa aflu data exacta doar una aproximata noptea de 15 sau 16 aprilie). Din cate am vazut este chiar vagonul filmat de cei de la ORF2 in fabrica din Viena. Are schema si numar tipic Wiener Linien (sunt de parere ca arata mai bine asa decat cu albastru si rosu, dar sa fiu un pic carcotas: chiar nu poti sa dai credere nici vorbelor unor straini. Cei de la Siemens au prezentat la conferinta de presa din data semnarii contractului o schema personalizata in culorile Oradei).
Multumiri lui Timi, el m-a anuntat la 4.30 ca ULF-ul e deja la Oradea.
Ca sa vezi... parca intentionat un KT4D intr-o pozitie nefireasca camufla ULF-ul, din directia gardului, asa ca singura poza pe care am reusit sa o fac, este cea de mai jos. Nu cred ca ar fi fost deja in cursa de proba, deoarece au bagat-o pe linia de revizii dupa care au manevrat-o in hala si au inchis usile de la hala...
Observati inscriptia de pe afisaj...cred ca au testat doar afisajul ca pe linia 1R nu are ce cauta acolo nu s-au facut teste preliminatorii si nici masuratori nici din gluma, ca pe primele 100 de metrii pe calea exclusiva a liniei 1 din cauza denivelarii accentuate nu e indicat sa se testeze un ULF .

Repede i-au anuntat si pe cei de la mass-media sau cine stie... poate JB a aflat de pe forumul nostru...

http://www.bihon.ro/stiri/oradea-bihor/articol/primul-tramvai-siemens-a-sosit-la-oradea/cn/news-20080416-10172011

Vad, ca totusi au simt estetic austriecii, au pus o eleganta sigla de OTL in loc de literele alea oribile de acum cateva saptamani. Imi place si stema orasului deasupra primei usi.

Das ist gut gemacht!



IMG_3258 ULF.jpg
 Descriere:
#50 ULF with 4 hours after arriving to Oradea
 Mărime fișier:  1.94 MB
 Vizualizat:  de 20427 ori

IMG_3258 ULF.jpg




Ultima modificare efectuată zsizsi la Mie 16 Apr 2008 09:43:05, modificat de 5 ori în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Timi



Data înscrierii: 07/Feb/2008
Ultima vizita: 02/Mar/2024
Mesaje: 151
Locație: Oradea

MesajTrimis: Mie 16 Apr 2008 13:02:19    Titlul subiectului: Primul ULF la Oradea 92040

Azi dimineata cand am intrat in depou am vazut girofaruri si ma gandeam dupa cine o fi venit ambulanta. Mai apoi sa vad ca de fapt erau girofarurile trailerului cu care ULF-ul a sosit la Oradea. Nu mi-a vezit sa cred ca vad un Siemens ULF adevarat in depoul OTL. E ceva splendid! Am zis ca il sun repede pe Zsizsi sa il anunt. Nu m-a mai interesat cat e ceasul, si nici daca se va supara. Eram prea entuziasmat. Sper sa vina cat mai repede ziua cand il voi si conduce. Click pe acest link pentru un video facut de bihon.ro

http://video.bihon.ro/members.mojo2jojo/flv-Tramvaie%20noi_flv.flv/viewer.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
gabi-737



Data înscrierii: 13/Feb/2008
Ultima vizita: 15/Iun/2021
Mesaje: 196
Locație: Oradea

MesajTrimis: Mie 16 Apr 2008 21:23:25    Titlul subiectului: 92064

Stie cineva cate osii are tramvaiul Siemens? Sunt boghiuri cu doua osii sub fiecare articulatie? Ca din poze nu am reusit sa imi dau seama.
Chiar e low Very Happy
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
P.I.



Data înscrierii: 02/Apr/2008
Ultima vizita: 06/Sep/2020
Mesaje: 31
Locație: Oradea

MesajTrimis: Mie 16 Apr 2008 22:12:10    Titlul subiectului: 92070

Ceea ce mi se pare cam ciudat e ca scaunele sunt din... plastic. Oare cat de comfortabil este un astfel de scaun? Evident, are si beneficiul lui fata de un scaun tapitat, daca ne gandim la evenimente gen vandalizare (taieturi), dar sunt sigur ca nu se ridica la comfortul unui scaun tapitat.

O parere personala: interiorul unei ULF A mie-mi place mai bine cu culori gri-negru, decat la A1 - scaune rosii cu bare galbene
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 16 Apr 2008 22:25:46    Titlul subiectului: 92071

gabi-737 a scris:
Stie cineva cate osii are tramvaiul Siemens? Sunt boghiuri cu doua osii sub fiecare articulatie? Ca din poze nu am reusit sa imi dau seama.
Chiar e low Very Happy
Nu exista osii, exista doar 8 roti (la A si A1).
Exemplific pe un ULF A (A1 cu mastile scoase nu am gasit prin Atelierele Centrale ale Wiener Linien, insa aici nu sunt diferente) sistemul de prindere si suspensia:

Inca o precizare: atentie, nu este vorba de 4 articulatii, ci doar de 2! Prima si ultima masca gri ascund doar sistemul complex de sustinere si suspensie. Este, deci, vorba despre un tramvai dublu articulat.
Revenind la proiectul in sine, ULF este cu adevarat un tramvai low floor.
P.I. a scris:
Ceea ce mi se pare cam ciudat e ca scaunele sunt din... plastic. Oare cat de comfortabil este un astfel de scaun? Evident, are si beneficiul lui fata de un scaun tapitat, daca ne gandim la evenimente gen vandalizare (taieturi), dar sunt sigur ca nu se ridica la comfortul unui scaun tapitat.
A1 de la Viena sunt dotate identic. Si pentru noile trenuri de metrou vieneze (fabricate tot de Siemens) s-a mers pe varianta cu scaunele din plastic.


img_6115_204.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  81.91 kb
 Vizualizat:  de 19545 ori

img_6115_204.jpg



img_6109_145.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  79.79 kb
 Vizualizat:  de 19545 ori

img_6109_145.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Joi 17 Apr 2008 06:59:13    Titlul subiectului: 92080

Azi noapte la 23.20 a iesit ULF-ul pentru o prima cursa de test. M-am bucurat ca printre inginerii austrieci, cativa mecanici, seful depoului de tramvaie, sa il zaresc si pe primarul interimar. In schimb pe directorul OTL nici urma... ma asteptam ca dansul sa fie prezent daca tocmai primarul a fost...

In depou l-au manevrat cu o viteza foarte mica. Mereu un inginer austriac si un angajat OTL mergeau in fata tramvaiului si inspectau conditiile. Ironic, in timp ce iesea ULF-ul pe sensul de intrare in depou se suda linia, iar pe parcurs se lucra cu flexul sa finiseze sudurile de la imbinarile caii de rulare. O prima impresie: silentioasa, choperul abia piuie, in schimb la imbinari si cruci cu oricat de incet ar merge tramvaiui bate roata si se scutura tramvaiul de parca ar pica de la inaltime.



IMG_3272 web.jpg
 Descriere:
The carefully made first meters on the not too good exit line from depot.
 Mărime fișier:  1.59 MB
 Vizualizat:  de 20192 ori

IMG_3272 web.jpg



IMG_3285 web.jpg
 Descriere:
On it's way to Nufarul loop stoping for moment. the tram moved with the doors opened. Inside of the tram 2 engineers checked the parameters on a laptop.
 Mărime fișier:  1.11 MB
 Vizualizat:  de 20187 ori

IMG_3285 web.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 01/Noi/2017
Mesaje: 1170
Locație: Braila

MesajTrimis: Joi 17 Apr 2008 11:32:56    Titlul subiectului: 92101

Am gasit un mic filmulet cu acest tramvai dupa descarcare!
http://video.bihon.ro/search/primul%20siemens/members.mojo2jojo/flv-Tramvaie%20noi_flv.flv/viewer.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 17 Apr 2008 19:33:45    Titlul subiectului: 92126

Ma vad nevoit sa reiau ce am scris la inceputul paginii 2, pentru ca fie nu se citesc mesajele anterioare, fie nu sunt intelese. Deci:

radub a scris:
Vagonul din imagine (ma refeream la imaginile difuzate de televiziunea austriaca) este un A1 (a se vedea diferentele de aspect intre A si A1), iar A1 vieneze incep de la numarul 52 (daca luam in calcul prototipul, care nu circula) sau 53 (daca luam in considerare primul vagon de acest tip pus in circulatie normala in Viena). Vagonul 50 al Wiener Linien este un A.

Deci: vagonul adus la Oradea e un A1, e al OTL, are numarul 50 fara vreo legatura cu Viena, nu a apartinut niciodata Wiener Linien si nu a fost folosit niciodata de catre compania de transport vieneza.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Pachanga



Data înscrierii: 18/Feb/2006
Ultima vizita: 23/Mai/2008
Mesaje: 69
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 18 Apr 2008 11:41:47    Titlul subiectului: 92171

Poate vroia sa spuna ca tip de tramvai ca ar fi acelasi, deoarece tramvaiele aduse in Oradea sint noi, "cu 0 km la bord", evident e ceva neobisnuit pentru Romania, dar iata ca s-au adus tramvaie noi, acel tramvai e in probe si se poate circula gratis cu el, eu personal nu am fost prea incintat de el, dar poate voi veti fi Wink
_________________
Still standing
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Vin 18 Apr 2008 23:34:54    Titlul subiectului: 92207

Deci sa lamurim situatia, ca la inceput si eu am fost confuz, dar si prietenii mei din strainatate vad ca sunt suspiciosi:
- ieri am avut ocazia sa stau de vorba cu dl. Wolgang Richter - inginer la Siemens AG sectia Nürnberg (Germania) Si el a contribuit la proiectarea tramvaiului. Dânsul mi-a confirmat ca este un vagon cu 0 km la bord, In momentul inceperii constructiei vagonului OTL #50, initial a fost destinat pentru Viena, dar intre timp a venit contractul cu OTL si s-a decis sa se transfere pentru Oradea. Momentan se construiesc vagoane in paralel si pentru OTL si pentru Wiener Linien. Fiecare al 3-lea vagon produs este pentru Oradea.
Totodata cazul vagonului 52, care va veni in mai putin de o luna, cu siguranta nu va fi prototipul ULF A1 (care inca nici acuma nu circula). Voi afla seriile de fabrica, o dovada suficienta pentru toti suspiciosii.

Pana luni nu va mai fi scos la teste.

Pe TTV in 18 aprilie au dat un reportaj cu titlul "Prima Iesire" despre prima cursa al ULF-ului.

La ceea ce au asistat ei pe 17 aprilie a fost a 3-a cursa pentru ca in prima cursa a iesit din depou la 11:20 (si nu la 11 fara cateva minute) pedeasupra in prima si a doua cursa a facut doar circuitul depou-Nufarul-depou si nu a participat nici Lupau nici seful de la interventii, doar dl. primar, gest pe care il apreciez mult la dansul.

Dupa ei este prima iesire, dupa mine este a treia...

http://www.tvtransilvania.ro/media-Social-1125.html

Le-am si atras atentia dar comentariul meu trebuie aprobat de o persoana Transilvania TV. Sunt curios cat de transparenti sunt.

Deja de pe acuma am o presimtitre cine va fi primul candidat la reclama pe aceste vaogane (Concernul Transilvania General - European Food).



IMG_3342-web.jpg
 Descriere:
ULF A1 #50 azi seara in hala
 Mărime fișier:  960.64 kb
 Vizualizat:  de 21143 ori

IMG_3342-web.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dragosh01



Data înscrierii: 19/Iul/2007
Ultima vizita: 18/Ian/2021
Mesaje: 18

MesajTrimis: Dum 20 Apr 2008 10:49:10    Titlul subiectului: Tramvaiele Siemens (5822) 92259

Stie cineva cum este actionat pantograful la ULF-uri? Tot cu franghie sau hidraulic...pneumatic? Hmm...cred ca cea mai tare faza va fi miercuri in data de 23.04.2008 cand va iesi prima data Siemens-ul ULF sa-si ia calatorii oradeni in el si la macazuri va cobori vatmanul cu ranga in mana sa schimbe macazul. Laughing De abia astept sa ma plimb o saptamana gratuit cu el, cred ca voi avea timp destul sa-l studiez. Eu as pune cate un jandarm in fiercare tramvai nou care va veni ca sa fiu sigur ca nu va fi vandalizat asa de "tanar", si ca nu va putea calatorii oricine cu el, ma refer la tiganii care vin cu tot neamu' si care ocupa juma de tramvai si mai lasa cate o "adiere" dupa ei.

Pentru cei nerabdatori si pentru cei care nu sunt din Oradea si doresc sa vada mai multe poze cu noul tramvai Siemens pot accesa link-ul http://www.contrastonline.ro/system_components/show_gallery.php?gallery_id=5555
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
P.I.



Data înscrierii: 02/Apr/2008
Ultima vizita: 06/Sep/2020
Mesaje: 31
Locație: Oradea

MesajTrimis: Mar 22 Apr 2008 23:11:53    Titlul subiectului: 92356

Am vazut azi dupa-masa circuland in oras ULF-ul, probabil facea ultimele probe inaintea inaugurarii sale oficiale. Prima data am ramas blocat cand am vazut ca trece langa mine un asemenea tramvai, totusi e ceva noutate pentru oradenii. Silentios, design modern... Ceea ce ma cam dezamagit era lungimea acestei tramvai. E prea scurt... Pentru 2,7 mil. euro trebuia sa primim versiunea mai lunga (35 m). Nu stiu cum va putea transporta 195 de persoane tramvaiul asta, cand nu este cu mult mai lung decat un KT4D (6 m) ...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mai/2022
Mesaje: 1621
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mie 23 Apr 2008 00:49:02    Titlul subiectului: 92359

Citat:
Nu stiu cum va putea transporta 195 de persoane tramvaiul asta, cand nu este cu mult mai lung decat un KT4D (6 m) ...
KT4D are 18,1m. Oricum, e mare lucru că se aduce ULF-ul, chiar și versiunea scurtă. Un tramvai nou costă de te uscă și chiar sunt curios în câți ani se va amortiza cheltuiala făcută pentru achiziționarea acestor bijuterii pe șine.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Mie 23 Apr 2008 16:01:02    Titlul subiectului: 92387

Secretomania asta la OTL ma enerveza la culme... Era vorba ca azi va fi o conferinta de presa cu ocazia primei lansari al ULF-ului. Am aflat din sursa interna, ca la ora 10 AM iese ULF-ul din depou, va merge la Primarie unde va lua reprezentantii mass-media. Am fost la depou la 10 nici o intentie sa iasa. Am mers la statia Pta Unirii din fata primariei, nici acolo nimica. Pana la urma Timi m-a anuntat ca vagonul T4D-ZR #44 e pe linia de iesire (ca antemergator), pana la urma am ratat momentul iesirii (am si eu un serviciu), de ce nu s-a putut face public programul?
Insa ma bucur ca macar primul test pe traseu l-am prins.
Ieri mai multe cunostinte mi-au zis ca l-au vazut prin oras ziua in test, iar seara l-am vazut in curtea depoului (nu in hala RT ca pana acum).

Prima tura al ULF-ului din prisma JB. Pacat ca eu am ratat acest eveniment...

Articolul, poze (cele cu tramvaiul destul de nepricepute, monotone - 8 secvente consecutive pozate la banda rulanta...) si secvente video (de calitate slaba).

http://www.bihon.ro/stiri/oradea-bihor/articol/super-ulf-liber-238n-oras/cn/news-20080423-12470987

Hm, mi-a placut ca dl primar a fost lasat a conduca cativa metri tramvaiul...

Aseara inca se mai lucra la greu prin depou se sudeaza imbinarile se mai auzea si ceva picamar prin depou, in orice caz in afara faptului ca a fost achizitionat acest tramvai a mai atras cu sine anumite lucruri pozitive: a determinat OTL sa se miste din stagnarea sa la nivelul anilor 60-70, se monteaza sistem de informare al pasagerilor si in privinta macazelor se revine la nivelul anilor 70-80, automatizandu-le din nou. Refugiile reconstruite arata decent.
Felicitari! Sper sa nu fie doar o sclipire de moment urmata de un declin... si sa se mentina acest nivel cu o tendinta de crestere a nivelului serviciilor oferite...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Mar/2024
Mesaje: 9816
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 23 Apr 2008 16:29:23    Titlul subiectului: 92389

Cred ca este o premiera. Nu stiu daca a mai fost o lansare de acest gen in Romania. Nici macar in Bucuresti, cand s-a dat in folosinta prima linie de tramvai cu cale separata de rulare (linia 41, in toamna anului 2002) nu cred ca au fost atatea oficialitati ca la Oradea.
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Mie 23 Apr 2008 16:44:41    Titlul subiectului: 92393

Nu este o premiera in Bucuresti atunci a participat fostul primar general Traian Basescu, poate nu a fost o asa desfasurare de forte cum a fost la Oradea, dar aici la Oradea este vorba de un tramvai nou nout in valoare de 3,2 mil euro!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Sytrus



Data înscrierii: 07/Sep/2007
Ultima vizita: 04/Iul/2021
Mesaje: 46
Locație: Oradea

MesajTrimis: Mie 23 Apr 2008 19:59:59    Titlul subiectului: Tramvaiele Siemens (5822) 92397

Incep eu cu primele poze si filme cu ULF-ul oradean pe traseu.
Filmul e aici: http://youtube.com/watch?v=umaf-rZpDp0
Cateva observatii:
-aerul conditionat chiar functioneaza
-vatmanul e imbracat frumos la costum si anunta statiile prin microfon
-sistemul cu senzori ai usii functioneaza
-2 jandarmi sunt mereu in tramvai sa previna vandalismul.

Incepem:



S4020893.JPG
 Descriere:
detaliu exterior
 Mărime fișier:  77.31 kb
 Vizualizat:  de 20697 ori

S4020893.JPG



S4020887.JPG
 Descriere:
fata
 Mărime fișier:  82.62 kb
 Vizualizat:  de 20697 ori

S4020887.JPG



S4020890.JPG
 Descriere:
spate
 Mărime fișier:  54.69 kb
 Vizualizat:  de 20697 ori

S4020890.JPG



S4020882.JPG
 Descriere:
interior 1
 Mărime fișier:  57.79 kb
 Vizualizat:  de 20697 ori

S4020882.JPG



S4020885.JPG
 Descriere:
interior 2
 Mărime fișier:  50.27 kb
 Vizualizat:  de 20697 ori

S4020885.JPG



S4020880.JPG
 Descriere:
la macazul de la Olosig
 Mărime fișier:  69.12 kb
 Vizualizat:  de 20697 ori

S4020880.JPG



S4020881.JPG
 Descriere:
intrand in statie
 Mărime fișier:  64.19 kb
 Vizualizat:  de 20697 ori

S4020881.JPG



S4020886.JPG
 Descriere:
au inceput lucrarile la modernizarea si adaptarea statiilor
 Mărime fișier:  68.36 kb
 Vizualizat:  de 20694 ori

S4020886.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Joi 24 Apr 2008 14:04:00    Titlul subiectului: 92423

Un articol si din presa centrala pe tema tramvaiului SIEMENS din ziarul GANDUL http://www.gandul.info/societatea/cel-mai-scump-tramvai-din-tara-a-pornit-pe-traseu.html?3932;2581194 .
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
gabi-737



Data înscrierii: 13/Feb/2008
Ultima vizita: 15/Iun/2021
Mesaje: 196
Locație: Oradea

MesajTrimis: Joi 24 Apr 2008 17:40:32    Titlul subiectului: 92429

Azi reusesc sa-l prind in poza prima data 50-ul urcand in Cantemir cu calatori.
Prima impresie e ca e foarte silentios, aspectul sau contrasteaza puternic cu al Tatrelor "dominante";
Din spusele unor vatmani reiese ca se simte foarte tare orice imperfectiune a liniilor, imbinari sau alte mici "obstacole" pe sina.
Sper ca azi sa dau si eu o tura sa vad cum e Very Happy .



ULF1.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  115.68 kb
 Vizualizat:  de 20465 ori

ULF1.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
P.I.



Data înscrierii: 02/Apr/2008
Ultima vizita: 06/Sep/2020
Mesaje: 31
Locație: Oradea

MesajTrimis: Joi 24 Apr 2008 22:10:08    Titlul subiectului: 92450

Oare ieri de ce a fost retras deja in jurul orei 16:00? Am vrut sa-l prind azi dupa masa, spre seara, dar nici urma de ULF... Oare sa defectat deja? Atat a putut circula in continuu, numai 4 ore? Question Question Daca stie cinvea motivul retragerii, sa ne zica...

Seara asta am reusit sa prind tramvaiul ULF. Am parcurs ruta Decebal-Centru-Nufarul-Gara-Decebal. Este destul de bine, mi s-a parut un pic cam zgomotos, dar cred ca asta se datoreaza faptului ca mai mult am stat langa roti, la articulatie. In rest e bine, chiar foarte silentios, exceptand acele tronsoane unde inca nu au fost modernizate liniile. Imediat iti dai seama unde sunt acele linii.

Ceea ce este straniu pentru noi e ca usile se deschid numai daca apasam butonul. Multi s-au mirat, mai ales batranii de ce nu se deschid usile in statii. Apoi vatmanul trebuia sa atentioneze pe calatori la microfon, sa nu stea pe linia galbena de la usi, ca altfel nu poate sa inchide usile, implicit nu poate sa porneasca.

Parca d-l primar zicea ca tramvaiele vor fi pazite, dar nici urma de jandarmi, sau oameni de ordine, cel putin cat timp am fost in acel mijloc de transport. Sa nu zic cati concetateni "mai bronzati" au urcat in timpul calatoriei mele... Nu as putea numera pe doi maini. Am prins si o convorbire intre ei, care era cam asta:
"- hai cu tramvaiu' asta ca e gratis o saptamana...
- cum adica o saptamana? nu stii ca pentru noi e gratis tot timpul, ca suntem tigani..."
Probabil se referea la faptul ca controlorii nu prea au curaj sa controleze pe acesti oameni, facand in mijlocul de transoprt ca nu observa , astfel scap de amende... Sad
Sper ca vom reusi sa tinem cat mai mult in starea actuala.



DSC01539.jpg
 Descriere:
In bucla de la Nufarul
 Mărime fișier:  78.83 kb
 Vizualizat:  de 20400 ori

DSC01539.jpg



DSC01540.jpg
 Descriere:
Interior
 Mărime fișier:  54.45 kb
 Vizualizat:  de 20400 ori

DSC01540.jpg



DSC01542.jpg
 Descriere:
"Sfarsitul calatoriei mele"
 Mărime fișier:  36.76 kb
 Vizualizat:  de 20400 ori

DSC01542.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
gabi-737



Data înscrierii: 13/Feb/2008
Ultima vizita: 15/Iun/2021
Mesaje: 196
Locație: Oradea

MesajTrimis: Joi 24 Apr 2008 23:11:05    Titlul subiectului: 92454

Pana la urma am facut si eu o plimbare de la Cantemir la Piata Unirii pe la Gara.

Impresii: silentios ca zgomot de motoare si mai putin silentios unde linia e uzata; acceleratia e buna, vagonul fiind plin, toate locurile pe scaune ocupate si multa lume in picioare; aerul conditionat nu prea l-am simtit, de anuntat statiile nu am auzit nimic, si nici oameni de paza nu am vazut, poate stateau la capete, eu am stat la mijloc.

Ca o concluzie dupa primii kilometri facuti cu Siemens e ca e un tramvai de vis, comparand cu alte tramvaie cu care am circulat.

Multe voci spun ca de 27 de mil. euro se puteau lua multe "chestii" mai bune pentru oras, dar tot asa se puteau cheltui pe niste sedii ultra-luxoase a unor regii de stat unde o mana de oameni ar fi stat degeaba pe banii nostri, cum de altfel se intampla mai peste tot in tara... asa ca de noile tramvaie se pot bucura cat mai multi din cei multi.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BIHOR Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, ... 11, 12, 13  Următoare
Pagina 2 din 13

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community