|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Pachanga
Data înscrierii: 18/Feb/2006 Ultima vizita: 23/Mai/2008 Mesaje: 69 Locație: Arad
|
Trimis: Mie 09 Apr 2008 15:09:17 Titlul subiectului: Tramvaiele Siemens (5822) |
91681 |
|
Cind vin celelalte, unul inteleg ca acum intr-o saptamina, dar restul?
Am auzit ca la Astra Vagoane Arad se vor asambla tramvaie Siemens, oare vor fi pentru noi sau pentru Oradea, ca am auzit de la cineva ce lucreaza la Astra, am insistat pe subiect crezind ca a comfundat Desiro cu tramvai, ca seamana foarte mult (de fapt e un tramvai suburban), dar a spus ca e o linie separata de fabricatie, apoi m-am gindit la Oradea, ei cumparind tramvaie Siemens, dar stiam ca deja trebuie sa ajunga acolo. Ar mai fi varianta aici sa le monteze caracteristicile locale (cele in functie de reteaua elecrica si cerintele de aici pentru a putea circula)
Eu in Arad sint detasat cu o lucrare, aici de un an se schimba 1 km de linie de tramvai si mai sint 4 km de schimbat, deci mai este pina la o eventuala licitatie. Ma bucur ca in Oradea s-a modernizat o parte din reteaua de transport mult mai repede iar acum dupa rezolvarea peroanelor din statii vor putea circula noile tramvaie.
_________________ Still standing |
|
Sus |
|
|
P.I.
Data înscrierii: 02/Apr/2008 Ultima vizita: 06/Sep/2020 Mesaje: 31 Locație: Oradea
|
Trimis: Mie 09 Apr 2008 22:35:46 Titlul subiectului: |
91696 |
|
Pachanga a scris: | ... cind vin celelalte, unul inteleg ca acum intr-o saptamina, dar restul? | Primul undeva in 16-18 aprilie, in presa locala a scris in ultimele zile ca pana la sfarsitul lunii aprilie va veni si al doilea, iar pana la 15 mai vom avea deja trei garnituri. Inca trei pana la sfarsitul anului (6 buc in 2008), iar restul de 4 pana in mai 2009.
marți, 8 aprilie 2008 - 15:45
Primul tramvai Siemens are deja program
Sosește la Oradea, probabil în 16 sau 17 aprilie. Va fi testat și apoi lăsat în voia chefului de plimbare al orădenilor, din 23 aprilie, timp de o săptămână. Inaugurarea primei garnituri Siemens, va avea loc printr-un program prestabilit...
Conform primarului Mihai Groza, în ziua în care tramvaiul va fi prezentat, ziariștii vor fi invitați la o conferință de presă, în sala mare a Primăriei Oradea, după care se va face deplasarea la depoul de tramvaie al OTL. Acolo se va face prezentarea tehnică a tramvaiului Siemens, după care va ava loc circuitul de inaugurare pe ruta: depou – Primărie – oraș. Evenimentul va fi marcat și printr-un cocktail, în clădirea Primăriei. Mihai Groza spune că Oradea se va putea bucura și de al doilea dintre cele zece tramvaie fabricate la Viena, acesta ajungând la noi tot înainte de finalul lunii aprilie. Totodată, în mai, va veni a treia garnitură, iar în cursul anului 2008 mai sunt așteptate încă trei bucăți. Ultimele garnituri din lotul comandat de OTL vor sosi la Oradea în prima parte a anului 2009(...)
http://www.contrastonline.ro/stiri/actualitate-3/primul-tramvai-siemens-are-deja-program-14323
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Joi 10 Apr 2008 14:53:57 Titlul subiectului: |
91717 |
|
Pachanga a scris: | Am auzit ca la Astra Vagoane Arad se vor asambla tramvaie Siemens, oare vor fi pentru noi sau pentru Oradea | Oare poate cineva sa sustina vorbele de mai sus cu poze? Cineva a vazut vagonul ULF la Astra? In acest caz iar nu imi explic pretul piperat al tramvaiului. Nici macar la acest pret nu se poate asigura asamblarea integrala la Viena?
Faptul ca unitatile DESIRO sunt asamblate aici poate sa duca la presupunerea ca Siemens tot aici isi finiseaza si tramvaiele pentru Oradea (montatul scaunelor, barelor, pantografului. Dar ma indoiesc ca Astra sa se angajeze pentru un lucru de 2-3 zile/vagon). Precis si transportul e mai scump ca tramvaiul este manipulat de 4 ori nu doar de 2 ori.
Deja s-a facut licitatia pentru tramvaie noi la Arad? Parca citisem pe net ca Timisoara va lua 7 tramvaie Siemens.
http://agent-imobiliare.ro/imobiliare/2008/01/23/siemens-deliver-trams-to-romania/
|
|
Sus |
|
|
stfp
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Vin 11 Apr 2008 23:09:11 Titlul subiectului: |
91803 |
|
Refugiile la care OTL s-a apucat sa lucreze fara autorizatii si in asociere cu o firma posibil aleasa 'pe spranceana' continua sa creeze probleme
http://www.crisana.ro/stiri/actualitate-13/afacerea-refugiilor-a-fost-demontata--57951.html Crisana a scris: | Contractul încheiat de OTL cu firma Casa Ta privind reamenajarea a 76 de refugii de tramvai a fost reziliat la solicitarea viceprimarului cu atribuții de primar, Mihai Groza. În cursul lunii martie a.c., OTL a organizat o licitație pentru remodelarea refugiilor de tramvai, astfel încât lățimea acestora să corespundă lățimii noilor tramvaie Siemens care vor circula în Oradea.
Lucrările au fost câștigate de firma la care Adrian Șerb, consilier local al PD-L, este director tehnic. Chiar dacă conducerii OTL nu i s-a părut "suspectă" o astfel de asociere, viceprimarul cu atribuții de primar, Mihai Groza, a fost de altă părere. În consecință, a cerut rezilierea contractului cu Casa Ta și atribuirea lucrărilor firmei Drumuri Orășenești, cea care are concesionate toate lucrările de pe domeniul public. "Am cerut rezilierea contractului pentru că nu mi s-a părut corectă și morală această licitație", a precizat Groza. Problemele cu OTL nu se opresc însă aici, conducerea OTL a dispus demararea lucrărilor de refacere a refugiilor fără să obțină în prealabil autorizația de construire și fără să aibă un proiect tehnic. În consecință, Inspectoratul Județean în Construcții Bihor a dispus suspendarea lucrărilor, până când vor fi procurate toate aceste acte de către OTL. Cu toate acestea, conducerea OTL nu pare să se fi conformat acestor dispoziții. "Problema autorizației de construcție e a OTL. Ea trebuie să soluționeze acest aspect, chiar și în instanță", a mai precizat Groza.
Problema autorizației de construcție trebuie rezolvată cât mai curând, în condițiile în care, pe data de 18 aprilie, primul tramvai Siemens va sosi la Oradea. Tramvaiul va fi pus în funcțiune pe 23 aprilie, orădenii urmând să se plimbe gratuit cu noua achiziție timp de o săptămână. |
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Mie 16 Apr 2008 04:58:55 Titlul subiectului: Tramvaiele Siemens (5822) |
92014 |
|
Doresc sa ii urez noului venit in depoul OTL RA bun venit si cale libera!
Azi dupa miezul noptii a sosit si a fost descarcat primul ULF (chiar nici din 2 surse interne nu am reusit sa aflu data exacta doar una aproximata noptea de 15 sau 16 aprilie). Din cate am vazut este chiar vagonul filmat de cei de la ORF2 in fabrica din Viena. Are schema si numar tipic Wiener Linien (sunt de parere ca arata mai bine asa decat cu albastru si rosu, dar sa fiu un pic carcotas: chiar nu poti sa dai credere nici vorbelor unor straini. Cei de la Siemens au prezentat la conferinta de presa din data semnarii contractului o schema personalizata in culorile Oradei).
Multumiri lui Timi, el m-a anuntat la 4.30 ca ULF-ul e deja la Oradea.
Ca sa vezi... parca intentionat un KT4D intr-o pozitie nefireasca camufla ULF-ul, din directia gardului, asa ca singura poza pe care am reusit sa o fac, este cea de mai jos. Nu cred ca ar fi fost deja in cursa de proba, deoarece au bagat-o pe linia de revizii dupa care au manevrat-o in hala si au inchis usile de la hala...
Observati inscriptia de pe afisaj...cred ca au testat doar afisajul ca pe linia 1R nu are ce cauta acolo nu s-au facut teste preliminatorii si nici masuratori nici din gluma, ca pe primele 100 de metrii pe calea exclusiva a liniei 1 din cauza denivelarii accentuate nu e indicat sa se testeze un ULF .
Repede i-au anuntat si pe cei de la mass-media sau cine stie... poate JB a aflat de pe forumul nostru...
http://www.bihon.ro/stiri/oradea-bihor/articol/primul-tramvai-siemens-a-sosit-la-oradea/cn/news-20080416-10172011
Vad, ca totusi au simt estetic austriecii, au pus o eleganta sigla de OTL in loc de literele alea oribile de acum cateva saptamani. Imi place si stema orasului deasupra primei usi.
Das ist gut gemacht!
Descriere: |
#50 ULF with 4 hours after arriving to Oradea |
|
Mărime fișier: |
1.94 MB |
Vizualizat: |
de 20683 ori |
|
Ultima modificare efectuată zsizsi la Mie 16 Apr 2008 09:43:05, modificat de 5 ori în total |
|
Sus |
|
|
Timi
Data înscrierii: 07/Feb/2008 Ultima vizita: 19/Mai/2024 Mesaje: 151 Locație: Oradea
|
Trimis: Mie 16 Apr 2008 13:02:19 Titlul subiectului: Primul ULF la Oradea |
92040 |
|
Azi dimineata cand am intrat in depou am vazut girofaruri si ma gandeam dupa cine o fi venit ambulanta. Mai apoi sa vad ca de fapt erau girofarurile trailerului cu care ULF-ul a sosit la Oradea. Nu mi-a vezit sa cred ca vad un Siemens ULF adevarat in depoul OTL. E ceva splendid! Am zis ca il sun repede pe Zsizsi sa il anunt. Nu m-a mai interesat cat e ceasul, si nici daca se va supara. Eram prea entuziasmat. Sper sa vina cat mai repede ziua cand il voi si conduce. Click pe acest link pentru un video facut de bihon.ro
http://video.bihon.ro/members.mojo2jojo/flv-Tramvaie%20noi_flv.flv/viewer.html
|
|
Sus |
|
|
gabi-737
Data înscrierii: 13/Feb/2008 Ultima vizita: 15/Iun/2021 Mesaje: 196 Locație: Oradea
|
Trimis: Mie 16 Apr 2008 21:23:25 Titlul subiectului: |
92064 |
|
Stie cineva cate osii are tramvaiul Siemens? Sunt boghiuri cu doua osii sub fiecare articulatie? Ca din poze nu am reusit sa imi dau seama.
Chiar e low
|
|
Sus |
|
|
P.I.
Data înscrierii: 02/Apr/2008 Ultima vizita: 06/Sep/2020 Mesaje: 31 Locație: Oradea
|
Trimis: Mie 16 Apr 2008 22:12:10 Titlul subiectului: |
92070 |
|
Ceea ce mi se pare cam ciudat e ca scaunele sunt din... plastic. Oare cat de comfortabil este un astfel de scaun? Evident, are si beneficiul lui fata de un scaun tapitat, daca ne gandim la evenimente gen vandalizare (taieturi), dar sunt sigur ca nu se ridica la comfortul unui scaun tapitat.
O parere personala: interiorul unei ULF A mie-mi place mai bine cu culori gri-negru, decat la A1 - scaune rosii cu bare galbene
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 8720 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 16 Apr 2008 22:25:46 Titlul subiectului: |
92071 |
|
gabi-737 a scris: | Stie cineva cate osii are tramvaiul Siemens? Sunt boghiuri cu doua osii sub fiecare articulatie? Ca din poze nu am reusit sa imi dau seama.
Chiar e low | Nu exista osii, exista doar 8 roti (la A si A1).
Exemplific pe un ULF A (A1 cu mastile scoase nu am gasit prin Atelierele Centrale ale Wiener Linien, insa aici nu sunt diferente) sistemul de prindere si suspensia:
Inca o precizare: atentie, nu este vorba de 4 articulatii, ci doar de 2! Prima si ultima masca gri ascund doar sistemul complex de sustinere si suspensie. Este, deci, vorba despre un tramvai dublu articulat.
Revenind la proiectul in sine, ULF este cu adevarat un tramvai low floor. P.I. a scris: | Ceea ce mi se pare cam ciudat e ca scaunele sunt din... plastic. Oare cat de comfortabil este un astfel de scaun? Evident, are si beneficiul lui fata de un scaun tapitat, daca ne gandim la evenimente gen vandalizare (taieturi), dar sunt sigur ca nu se ridica la comfortul unui scaun tapitat. | A1 de la Viena sunt dotate identic. Si pentru noile trenuri de metrou vieneze (fabricate tot de Siemens) s-a mers pe varianta cu scaunele din plastic.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
81.91 kb |
Vizualizat: |
de 19801 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
79.79 kb |
Vizualizat: |
de 19801 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Joi 17 Apr 2008 06:59:13 Titlul subiectului: |
92080 |
|
Azi noapte la 23.20 a iesit ULF-ul pentru o prima cursa de test. M-am bucurat ca printre inginerii austrieci, cativa mecanici, seful depoului de tramvaie, sa il zaresc si pe primarul interimar. In schimb pe directorul OTL nici urma... ma asteptam ca dansul sa fie prezent daca tocmai primarul a fost...
In depou l-au manevrat cu o viteza foarte mica. Mereu un inginer austriac si un angajat OTL mergeau in fata tramvaiului si inspectau conditiile. Ironic, in timp ce iesea ULF-ul pe sensul de intrare in depou se suda linia, iar pe parcurs se lucra cu flexul sa finiseze sudurile de la imbinarile caii de rulare. O prima impresie: silentioasa, choperul abia piuie, in schimb la imbinari si cruci cu oricat de incet ar merge tramvaiui bate roata si se scutura tramvaiul de parca ar pica de la inaltime.
Descriere: |
The carefully made first meters on the not too good exit line from depot. |
|
Mărime fișier: |
1.59 MB |
Vizualizat: |
de 20448 ori |
|
Descriere: |
On it's way to Nufarul loop stoping for moment. the tram moved with the doors opened. Inside of the tram 2 engineers checked the parameters on a laptop. |
|
Mărime fișier: |
1.11 MB |
Vizualizat: |
de 20443 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
stefan_br
Data înscrierii: 04/Feb/2008 Ultima vizita: 01/Noi/2017 Mesaje: 1170 Locație: Braila
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 8720 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 17 Apr 2008 19:33:45 Titlul subiectului: |
92126 |
|
Ma vad nevoit sa reiau ce am scris la inceputul paginii 2, pentru ca fie nu se citesc mesajele anterioare, fie nu sunt intelese. Deci:
radub a scris: | Vagonul din imagine (ma refeream la imaginile difuzate de televiziunea austriaca) este un A1 (a se vedea diferentele de aspect intre A si A1), iar A1 vieneze incep de la numarul 52 (daca luam in calcul prototipul, care nu circula) sau 53 (daca luam in considerare primul vagon de acest tip pus in circulatie normala in Viena). Vagonul 50 al Wiener Linien este un A. |
Deci: vagonul adus la Oradea e un A1, e al OTL, are numarul 50 fara vreo legatura cu Viena, nu a apartinut niciodata Wiener Linien si nu a fost folosit niciodata de catre compania de transport vieneza.
|
|
Sus |
|
|
Pachanga
Data înscrierii: 18/Feb/2006 Ultima vizita: 23/Mai/2008 Mesaje: 69 Locație: Arad
|
Trimis: Vin 18 Apr 2008 11:41:47 Titlul subiectului: |
92171 |
|
Poate vroia sa spuna ca tip de tramvai ca ar fi acelasi, deoarece tramvaiele aduse in Oradea sint noi, "cu 0 km la bord", evident e ceva neobisnuit pentru Romania, dar iata ca s-au adus tramvaie noi, acel tramvai e in probe si se poate circula gratis cu el, eu personal nu am fost prea incintat de el, dar poate voi veti fi
_________________ Still standing |
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Vin 18 Apr 2008 23:34:54 Titlul subiectului: |
92207 |
|
Deci sa lamurim situatia, ca la inceput si eu am fost confuz, dar si prietenii mei din strainatate vad ca sunt suspiciosi:
- ieri am avut ocazia sa stau de vorba cu dl. Wolgang Richter - inginer la Siemens AG sectia Nürnberg (Germania) Si el a contribuit la proiectarea tramvaiului. Dânsul mi-a confirmat ca este un vagon cu 0 km la bord, In momentul inceperii constructiei vagonului OTL #50, initial a fost destinat pentru Viena, dar intre timp a venit contractul cu OTL si s-a decis sa se transfere pentru Oradea. Momentan se construiesc vagoane in paralel si pentru OTL si pentru Wiener Linien. Fiecare al 3-lea vagon produs este pentru Oradea.
Totodata cazul vagonului 52, care va veni in mai putin de o luna, cu siguranta nu va fi prototipul ULF A1 (care inca nici acuma nu circula). Voi afla seriile de fabrica, o dovada suficienta pentru toti suspiciosii.
Pana luni nu va mai fi scos la teste.
Pe TTV in 18 aprilie au dat un reportaj cu titlul "Prima Iesire" despre prima cursa al ULF-ului.
La ceea ce au asistat ei pe 17 aprilie a fost a 3-a cursa pentru ca in prima cursa a iesit din depou la 11:20 (si nu la 11 fara cateva minute) pedeasupra in prima si a doua cursa a facut doar circuitul depou-Nufarul-depou si nu a participat nici Lupau nici seful de la interventii, doar dl. primar, gest pe care il apreciez mult la dansul.
Dupa ei este prima iesire, dupa mine este a treia...
http://www.tvtransilvania.ro/media-Social-1125.html
Le-am si atras atentia dar comentariul meu trebuie aprobat de o persoana Transilvania TV. Sunt curios cat de transparenti sunt.
Deja de pe acuma am o presimtitre cine va fi primul candidat la reclama pe aceste vaogane (Concernul Transilvania General - European Food).
Descriere: |
ULF A1 #50 azi seara in hala |
|
Mărime fișier: |
960.64 kb |
Vizualizat: |
de 21399 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Dragosh01
Data înscrierii: 19/Iul/2007 Ultima vizita: 18/Ian/2021 Mesaje: 18
|
Trimis: Dum 20 Apr 2008 10:49:10 Titlul subiectului: Tramvaiele Siemens (5822) |
92259 |
|
Stie cineva cum este actionat pantograful la ULF-uri? Tot cu franghie sau hidraulic...pneumatic? Hmm...cred ca cea mai tare faza va fi miercuri in data de 23.04.2008 cand va iesi prima data Siemens-ul ULF sa-si ia calatorii oradeni in el si la macazuri va cobori vatmanul cu ranga in mana sa schimbe macazul. De abia astept sa ma plimb o saptamana gratuit cu el, cred ca voi avea timp destul sa-l studiez. Eu as pune cate un jandarm in fiercare tramvai nou care va veni ca sa fiu sigur ca nu va fi vandalizat asa de "tanar", si ca nu va putea calatorii oricine cu el, ma refer la tiganii care vin cu tot neamu' si care ocupa juma de tramvai si mai lasa cate o "adiere" dupa ei.
Pentru cei nerabdatori si pentru cei care nu sunt din Oradea si doresc sa vada mai multe poze cu noul tramvai Siemens pot accesa link-ul http://www.contrastonline.ro/system_components/show_gallery.php?gallery_id=5555
|
|
Sus |
|
|
P.I.
Data înscrierii: 02/Apr/2008 Ultima vizita: 06/Sep/2020 Mesaje: 31 Locație: Oradea
|
Trimis: Mar 22 Apr 2008 23:11:53 Titlul subiectului: |
92356 |
|
Am vazut azi dupa-masa circuland in oras ULF-ul, probabil facea ultimele probe inaintea inaugurarii sale oficiale. Prima data am ramas blocat cand am vazut ca trece langa mine un asemenea tramvai, totusi e ceva noutate pentru oradenii. Silentios, design modern... Ceea ce ma cam dezamagit era lungimea acestei tramvai. E prea scurt... Pentru 2,7 mil. euro trebuia sa primim versiunea mai lunga (35 m). Nu stiu cum va putea transporta 195 de persoane tramvaiul asta, cand nu este cu mult mai lung decat un KT4D (6 m) ...
|
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Mie 23 Apr 2008 00:49:02 Titlul subiectului: |
92359 |
|
Citat: | Nu stiu cum va putea transporta 195 de persoane tramvaiul asta, cand nu este cu mult mai lung decat un KT4D (6 m) ... | KT4D are 18,1m. Oricum, e mare lucru că se aduce ULF-ul, chiar și versiunea scurtă. Un tramvai nou costă de te uscă și chiar sunt curios în câți ani se va amortiza cheltuiala făcută pentru achiziționarea acestor bijuterii pe șine.
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Mie 23 Apr 2008 16:01:02 Titlul subiectului: |
92387 |
|
Secretomania asta la OTL ma enerveza la culme... Era vorba ca azi va fi o conferinta de presa cu ocazia primei lansari al ULF-ului. Am aflat din sursa interna, ca la ora 10 AM iese ULF-ul din depou, va merge la Primarie unde va lua reprezentantii mass-media. Am fost la depou la 10 nici o intentie sa iasa. Am mers la statia Pta Unirii din fata primariei, nici acolo nimica. Pana la urma Timi m-a anuntat ca vagonul T4D-ZR #44 e pe linia de iesire (ca antemergator), pana la urma am ratat momentul iesirii (am si eu un serviciu), de ce nu s-a putut face public programul?
Insa ma bucur ca macar primul test pe traseu l-am prins.
Ieri mai multe cunostinte mi-au zis ca l-au vazut prin oras ziua in test, iar seara l-am vazut in curtea depoului (nu in hala RT ca pana acum).
Prima tura al ULF-ului din prisma JB. Pacat ca eu am ratat acest eveniment...
Articolul, poze (cele cu tramvaiul destul de nepricepute, monotone - 8 secvente consecutive pozate la banda rulanta...) si secvente video (de calitate slaba).
http://www.bihon.ro/stiri/oradea-bihor/articol/super-ulf-liber-238n-oras/cn/news-20080423-12470987
Hm, mi-a placut ca dl primar a fost lasat a conduca cativa metri tramvaiul...
Aseara inca se mai lucra la greu prin depou se sudeaza imbinarile se mai auzea si ceva picamar prin depou, in orice caz in afara faptului ca a fost achizitionat acest tramvai a mai atras cu sine anumite lucruri pozitive: a determinat OTL sa se miste din stagnarea sa la nivelul anilor 60-70, se monteaza sistem de informare al pasagerilor si in privinta macazelor se revine la nivelul anilor 70-80, automatizandu-le din nou. Refugiile reconstruite arata decent.
Felicitari! Sper sa nu fie doar o sclipire de moment urmata de un declin... si sa se mentina acest nivel cu o tendinta de crestere a nivelului serviciilor oferite...
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 9932 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 23 Apr 2008 16:29:23 Titlul subiectului: |
92389 |
|
Cred ca este o premiera. Nu stiu daca a mai fost o lansare de acest gen in Romania. Nici macar in Bucuresti, cand s-a dat in folosinta prima linie de tramvai cu cale separata de rulare (linia 41, in toamna anului 2002) nu cred ca au fost atatea oficialitati ca la Oradea.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
itb 139
Data înscrierii: 02/Iul/2007 Ultima vizita: 14/Feb/2014 Mesaje: 862 Locație: Bucuresti 1 (Grivita)
|
Trimis: Mie 23 Apr 2008 16:44:41 Titlul subiectului: |
92393 |
|
Nu este o premiera in Bucuresti atunci a participat fostul primar general Traian Basescu, poate nu a fost o asa desfasurare de forte cum a fost la Oradea, dar aici la Oradea este vorba de un tramvai nou nout in valoare de 3,2 mil euro!
|
|
Sus |
|
|
Sytrus
Data înscrierii: 07/Sep/2007 Ultima vizita: 04/Iul/2021 Mesaje: 46 Locație: Oradea
|
Trimis: Mie 23 Apr 2008 19:59:59 Titlul subiectului: Tramvaiele Siemens (5822) |
92397 |
|
Incep eu cu primele poze si filme cu ULF-ul oradean pe traseu.
Filmul e aici: http://youtube.com/watch?v=umaf-rZpDp0
Cateva observatii:
-aerul conditionat chiar functioneaza
-vatmanul e imbracat frumos la costum si anunta statiile prin microfon
-sistemul cu senzori ai usii functioneaza
-2 jandarmi sunt mereu in tramvai sa previna vandalismul.
Incepem:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
77.31 kb |
Vizualizat: |
de 20953 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
82.62 kb |
Vizualizat: |
de 20953 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
54.69 kb |
Vizualizat: |
de 20953 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
57.79 kb |
Vizualizat: |
de 20953 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
50.27 kb |
Vizualizat: |
de 20953 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
69.12 kb |
Vizualizat: |
de 20953 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
64.19 kb |
Vizualizat: |
de 20953 ori |
|
Descriere: |
au inceput lucrarile la modernizarea si adaptarea statiilor |
|
Mărime fișier: |
68.36 kb |
Vizualizat: |
de 20950 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
itb 139
Data înscrierii: 02/Iul/2007 Ultima vizita: 14/Feb/2014 Mesaje: 862 Locație: Bucuresti 1 (Grivita)
|
|
Sus |
|
|
gabi-737
Data înscrierii: 13/Feb/2008 Ultima vizita: 15/Iun/2021 Mesaje: 196 Locație: Oradea
|
Trimis: Joi 24 Apr 2008 17:40:32 Titlul subiectului: |
92429 |
|
Azi reusesc sa-l prind in poza prima data 50-ul urcand in Cantemir cu calatori.
Prima impresie e ca e foarte silentios, aspectul sau contrasteaza puternic cu al Tatrelor "dominante";
Din spusele unor vatmani reiese ca se simte foarte tare orice imperfectiune a liniilor, imbinari sau alte mici "obstacole" pe sina.
Sper ca azi sa dau si eu o tura sa vad cum e .
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
115.68 kb |
Vizualizat: |
de 20721 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
P.I.
Data înscrierii: 02/Apr/2008 Ultima vizita: 06/Sep/2020 Mesaje: 31 Locație: Oradea
|
Trimis: Joi 24 Apr 2008 22:10:08 Titlul subiectului: |
92450 |
|
Oare ieri de ce a fost retras deja in jurul orei 16:00? Am vrut sa-l prind azi dupa masa, spre seara, dar nici urma de ULF... Oare sa defectat deja? Atat a putut circula in continuu, numai 4 ore? Daca stie cinvea motivul retragerii, sa ne zica...
Seara asta am reusit sa prind tramvaiul ULF. Am parcurs ruta Decebal-Centru-Nufarul-Gara-Decebal. Este destul de bine, mi s-a parut un pic cam zgomotos, dar cred ca asta se datoreaza faptului ca mai mult am stat langa roti, la articulatie. In rest e bine, chiar foarte silentios, exceptand acele tronsoane unde inca nu au fost modernizate liniile. Imediat iti dai seama unde sunt acele linii.
Ceea ce este straniu pentru noi e ca usile se deschid numai daca apasam butonul. Multi s-au mirat, mai ales batranii de ce nu se deschid usile in statii. Apoi vatmanul trebuia sa atentioneze pe calatori la microfon, sa nu stea pe linia galbena de la usi, ca altfel nu poate sa inchide usile, implicit nu poate sa porneasca.
Parca d-l primar zicea ca tramvaiele vor fi pazite, dar nici urma de jandarmi, sau oameni de ordine, cel putin cat timp am fost in acel mijloc de transport. Sa nu zic cati concetateni "mai bronzati" au urcat in timpul calatoriei mele... Nu as putea numera pe doi maini. Am prins si o convorbire intre ei, care era cam asta:
"- hai cu tramvaiu' asta ca e gratis o saptamana...
- cum adica o saptamana? nu stii ca pentru noi e gratis tot timpul, ca suntem tigani..."
Probabil se referea la faptul ca controlorii nu prea au curaj sa controleze pe acesti oameni, facand in mijlocul de transoprt ca nu observa , astfel scap de amende...
Sper ca vom reusi sa tinem cat mai mult in starea actuala.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
78.83 kb |
Vizualizat: |
de 20656 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
54.45 kb |
Vizualizat: |
de 20656 ori |
|
Descriere: |
"Sfarsitul calatoriei mele" |
|
Mărime fișier: |
36.76 kb |
Vizualizat: |
de 20656 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
gabi-737
Data înscrierii: 13/Feb/2008 Ultima vizita: 15/Iun/2021 Mesaje: 196 Locație: Oradea
|
Trimis: Joi 24 Apr 2008 23:11:05 Titlul subiectului: |
92454 |
|
Pana la urma am facut si eu o plimbare de la Cantemir la Piata Unirii pe la Gara.
Impresii: silentios ca zgomot de motoare si mai putin silentios unde linia e uzata; acceleratia e buna, vagonul fiind plin, toate locurile pe scaune ocupate si multa lume in picioare; aerul conditionat nu prea l-am simtit, de anuntat statiile nu am auzit nimic, si nici oameni de paza nu am vazut, poate stateau la capete, eu am stat la mijloc.
Ca o concluzie dupa primii kilometri facuti cu Siemens e ca e un tramvai de vis, comparand cu alte tramvaie cu care am circulat.
Multe voci spun ca de 27 de mil. euro se puteau lua multe "chestii" mai bune pentru oras, dar tot asa se puteau cheltui pe niste sedii ultra-luxoase a unor regii de stat unde o mana de oameni ar fi stat degeaba pe banii nostri, cum de altfel se intampla mai peste tot in tara... asa ca de noile tramvaie se pot bucura cat mai multi din cei multi.
|
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|