|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
hunter buses
Data înscrierii: 22/Mar/2011 Ultima vizita: 04/Iun/2012 Mesaje: 46 Locație: Resita
|
Trimis: Vin 02 Dec 2011 10:00:42 Titlul subiectului: |
150717 |
|
boy4ever a scris: | Spunet-mi si mie, e adevarat ce s-a scris mai sus, ca au tractiunea pe ultima osie? | Este adevărat, nu mi-e la îndemână să caut pe net, dar am citit câteva articole unde se evidențiau câteva din dezavantajele punții motoare pe ultima axă, aceea de la remorcă, pentru că în cazul unor condiții de drum cu gheață sau polei și drumuri în pantă, există riscul punerii "de două".
Să presupunem că în cazul Reșiței, aceste articulate circulă pe niște trasee destul de facile, iar punctele unde ar putea apărea astfel de incidente sunt monitorizate și întreținute permanent împotriva formării gheții și a poleiului. |
|
Sus |
|
|
boy4ever
Data înscrierii: 31/Mar/2008 Ultima vizita: 22/Feb/2024 Mesaje: 355 Locație: Targu Jiu
|
Trimis: Vin 02 Dec 2011 15:38:45 Titlul subiectului: |
150730 |
|
hunter buses a scris: | Este adevărat, nu mi-e la îndemână să caut pe net, dar am citit câteva articole unde se evidențiau câteva din dezavantajele punții motoare pe ultima axă, aceea de la remorcă, pentru că în cazul unor condiții de drum cu gheață sau polei și drumuri în pantă, există riscul punerii "de două". |
Hmm... doar cateva? Si ultima axa are doua randuri de cauciucuri sau...? Ca ar cam avea nevoie pentru aderenta (drept dovada e si motorul care a fost amplasat acolo pentru o mai mare greutate si presiune asupra rotilor motoare). Mi se pare foarte ciudat modul cum au fost gandite aceste autobuze. Sunt curios pe zapada cum se vor descurca, nu e neaparat sa derapeze numai in curbe sau pante. As fi curios de niste poze daca se poate . |
|
Sus |
|
|
Kaustik
Data înscrierii: 11/Noi/2008 Ultima vizita: 03/Mar/2024 Mesaje: 766 Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila
|
Trimis: Vin 02 Dec 2011 16:30:08 Titlul subiectului: |
150731 |
|
boy4ever a scris: | Si ultima axa are doua randuri de cauciucuri sau...? Ca ar cam avea nevoie pentru aderenta |
Cum ai gandit? Troleibuzele Neoplan din Ploiesti au motorul tot in spate, tractiunea tot pe puntea C este si nici vorba de roti duble, nici in spate, nici la puntea B din mijloc...
boy4ever a scris: | drept dovada e si motorul care a fost amplasat acolo pentru o mai mare greutate si presiune asupra rotilor motoare |
N-are de-a face... Autocamioanele Roman de exemplu au motorul sub cabina de conducere (deci "sta" pe puntea din fata) si tractiunea pe puntea din spate, realizata prin transmisie cu ax cardanic. Autobuzele DAC au motorul sub podea. Rotile "tractoare" se aleg functie de alte criterii (incarcare, sarcini etc.), independent de pozitia motorului. _________________ "O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P. |
|
Sus |
|
|
muw
Data înscrierii: 02/Iun/2016 Ultima vizita: 30/Iun/2016 Mesaje: 1
|
Trimis: Lun 06 Iun 2016 18:57:14 Titlul subiectului: |
185529 |
|
Bună ziua!
Cu speranța că nu este un topic ales greșit, aș avea următoarea nelămurire:
Masa utilă în cazul autobuzelor urbane cuprinde, pe lângă masa șoferului și cea a pasagerilor, și masa unor bagaje?
Am săpat prin directive și am găsit numai despre valoarea masei conducătorului..
Vă mulțumesc anticipat! |
|
Sus |
|
|
castrosua
Data înscrierii: 24/Noi/2006 Ultima vizita: 24/Feb/2024 Mesaje: 945 Locație: New York (SUA)
|
Trimis: Mie 19 Oct 2016 03:49:46 Titlul subiectului: |
186843 |
|
Salut. Nu stiu daca toata lumea se uita la modelism si recreeri digitale. Sunt in mijlocul unui RK masiv as Dacurilor de AutoCAD.
Deocamdata sunt la caroserie si eventual la detalii, suruburi amplasament, cote etc. Vreau sa fie perfect, toate modelel produse din seria asta uzinala.
Voi posta la topicul AutoCAD mai des, dar am vazut deja poze si informatii bune in threadul asta. Alde ciupercile din Rocauri, puntile AB.
Nu stiu cat interes este pentru asa ceva, dar voi continua, cat de detaliat pot (limite de PC) adica vreau panouri sa se deschida, compresoare etc.
Merci _________________ https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/ |
|
Sus |
|
|
castrosua
Data înscrierii: 24/Noi/2006 Ultima vizita: 24/Feb/2024 Mesaje: 945 Locație: New York (SUA)
|
Trimis: Dum 30 Oct 2016 01:21:33 Titlul subiectului: |
186977 |
|
Stie cineva dimensiunile lunetei de Dac? Inaltimea o am, dar mi-ar trebuie latimea cu chedar, sau fara.
Merci _________________ https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/ |
|
Sus |
|
|
castrosua
Data înscrierii: 24/Noi/2006 Ultima vizita: 24/Feb/2024 Mesaje: 945 Locație: New York (SUA)
|
Trimis: Joi 07 Sep 2017 00:21:38 Titlul subiectului: |
191559 |
|
Catalin Ghita a scris: | Ce anume reprezinta aceasta "ciuperca" prezenta in salonul troleibuzelor tip Rocar? |
Mai tii minte care era autobuzul cu ciupercile astea?
Nu stiu daca am raspuns sau nu (parca da, dar in alt topic) Sunt pentru incalzire, dare de obicei erau montate in remorca de 117UD. In manual apare la capitolul Webasto, dar in fata? E tare ciudat, pentru ca normal ar fi folosite aeroterme cu lichid did sistemul de racire (ca e aproape).
Sa fi fost optiune pentru climat rece? Ar ajuta sa stim in ce oras e. _________________ https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/ |
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Nu puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|