Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Rocar de Simon
Du-te la pagina 1, 2  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Autobuze
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mai/2022
Mesaje: 1621
Locație: Cluj

MesajTrimis: Dum 01 Ian 2006 22:14:29    Titlul subiectului: Rocar de Simon 10444

La Rocarurile de Simon din Cluj DIFERENȚIALUL NU SE AUDE NICI MĂCAR ACUM, deși autobuzele respective au 6-7 ani vchime. La Ikarusuri (nemaivorbind de DAC / Rocar 112, 117, 312), după 3 ani de funcționare diferențialul se aude bine (a se citi supărător). Ce anume izolează fonic diferențialul Rocarului de Simon?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Kaleun



Data înscrierii: 20/Dec/2005
Ultima vizita: 08/Mai/2023
Mesaje: 311
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 02 Ian 2006 01:13:44    Titlul subiectului: 25 10487

Nu am auzit sa izoleze cineva fonic transmisia pana acum. Zgomotul din angrenajele cu roti dintate poate proveni dintr-o prelucrare mai putin precisa (fara rectificare dupa tratamentul termic, ca la Dacie). Daca se foloseste o precizie mai mare la prelucrare, cu rugozitati mici ale suprafetelor (pret mare), scade zgomotul. Este posibil ca De Simon sa aiba o carcasa a puntii mai rigida, care mai atenueaza zgomotele transmisiei principale.
Eu nu pun mana in foc ca tu distingi exact care e zgomotul diferentialului dintre toate zgomotele percepute in salon (asta se face cu un microfon de inalta fidelitate si o analiza spectrala in LabView).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mai/2022
Mesaje: 1621
Locație: Cluj

MesajTrimis: Lun 02 Ian 2006 01:37:06    Titlul subiectului: 10496

Poate că la De Simon nu disting exact sunetul diferențialului de restul zgomotelor, mai ales că motorul, deși scrie POWERED BY MAN e destul de zgomotos. Totuși, pot să spun că la Ikarus 280 sau 260 îl disting foarte clar. Deci, că îl disting clar sau nu, diferențialul De Simonului este mai silențios decât al restului autobuzelor pe care le avem în Cluj. Cu părere de rău trebuie să spun că, deja, transmisia unor irisbusuri Agora începe să sune, nemaivorbind de motor (Iveco Cursor de 7,8 litri). Asta în condițiile în care piesele autobuzului sunt străine, doar asamblarea se face la Astra Arad!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
dexter23



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Mar/2023
Mesaje: 144
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 02 Ian 2006 12:11:54    Titlul subiectului: 10517

OAB a scris:
Cum e rezolvată silențiozitatea diferențialului de Rocar de Simon? Altfel spus, cum de nu scoate nici un sunet după 6 ani de utilizare? Mă refer la Rocarurile de Simon din Cluj.
Mie mi se pare ca in Bucuresti sunt chiar foarte zgomotoase....cel putin daca stai in spatele lui, exact unde e motorul, simti niste vibratii groaznice...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mai/2022
Mesaje: 1621
Locație: Cluj

MesajTrimis: Lun 02 Ian 2006 20:42:19    Titlul subiectului: 10622

Vibrații groznice la motor și transmisie de MAN? Cel puțin, în Cluj, de Simonurile au motor și tracțiune de MAN. Că la motor apare un uruit, asta e altă problemă, dar diferențialul nu îl aud, cu toate că se simt niște vibrații, dar slabe. În legătură cu citatul lui Dragoș. NU eu am scris că vibrațiile sunt groaznice. Nu uita că 412 și 812 sunt cele mai bune modele scoase vreodată de Rocar, deși 412 are un aspect cam arogant
În legătură cu cele spuse de Einstein1984. La ce cuplu poate rezista o tripodă?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Gygyman6



Data înscrierii: 24/Aug/2008
Ultima vizita: 14/Apr/2009
Mesaje: 68
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Mar 06 Ian 2009 21:57:17    Titlul subiectului: 103794

Stie cineva dece nu s-a produs acest model de Rocar?

Mai are cineva poze cu el sau daca stie cineva daca mai exista prototipul din imagine?



rocar_1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  153.11 kb
 Vizualizat:  de 24248 ori

rocar_1.jpg



_________________
JJJ
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 08 Ian 2009 09:37:33    Titlul subiectului: 103866

Gygyman6 a scris:
Stie cineva dece nu s-a produs acest model de Rocar?
Mai are cineva poze cu el sau daca stie cineva daca mai exista prototipul din imagine?
Autobuzul din poza, sau unul de acelasi tip, vopsit tot pe albastru, am vazut de vreo 2 ori in zona Pietei Victoriei, in viteza, si nu am reusit sa-l pozez... Rolling Eyes
Probabil sunt pe la Jandarmerie, dupa culoare...
Care aveti drum prin curtea unitatilor de Jandarmi, poate le faceti vreo poza... Laughing

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 24/Feb/2024
Mesaje: 945
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Vin 23 Iun 2017 04:25:30    Titlul subiectului: 190683

410 a fost al SRI si a fost vandut la ETA Ramnicu Valcea. A fost revopsit in alb cu fuste albaster acolo. (Undeva in Valcea?)

Alta chestie legata de De Simoane si in mica masura cu seria 512.

Usile erau produse in afara Rocar, in acelasi regim ca multe alte subansamble. Toate erau la fel pentru U412-230, 260, prototipul armatei (280ul cu 2 usi, fata si spate de tot).

Doua exceptii par sa fie. Unul este I412-260, cel verde fostul B13SHZ actualul MAI16037 (de ce au cumparat la mana a doua, nu stiu). El are usi probabil aceeasi firma ca restul De Simoanelor, dar au partea de jos vopsita in culoare fustei, adica gri. Nu stiu daca este montata o placa peste sau pur si simplu vopsit. Dar e diferit.

Celalalt este un U412 din Cluj, numarul 670 (CJ08NYH). El are usi mult mai scunde si am remarcat ca sunt aproape identice cu usile de pe E512. Nu sunt chiar la fel, dar partea de jos, lacatul, manerul interior si amplasament sunt la fel, ceea ce ma face sa gandesc ca este alt model de usa, al aceleiasi firme de productie.

Parca tin minte, cand erau noi scria pe usi cine le facea, ori pe 412, or 512 or amandaoua, dar nu tin minte.

Alta chestie, 670 pare sa aiba usile cu sticla curbata dupa profilul caroseriei. Doar Pelicanurile, nu cred ca au fost alte autobuze fabricate cu asa ceva.

_________________
https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Rocar



Data înscrierii: 15/Mar/2017
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 1238
Locație: Constanta; Cluj-Napoca

MesajTrimis: Vin 23 Iun 2017 05:33:20    Titlul subiectului: 190686

670, cel din Cluj, tocmai ce a fost casat. Stiu ca el ar fi fost initial troleul 078, dar din cauza unor probleme a fost trimis inapoi la fabrica si transformat, in cele din urma, in autobuz. L-au primit cei de la Cluj, fiind datoria Rocar-ului. In plus, nu vad de ce ar fi cumparat RATUC-ul doar un singur autobuz DE SIMON, cand e mai ok sa ai cel putin cate doua de acelasi model, pentru eventuale piese de schimb.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 24/Feb/2024
Mesaje: 945
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Vin 23 Iun 2017 07:38:41    Titlul subiectului: 190689

Din ce vad, RATUC a avut mai multe:

206, 663, 664, 667, 669, 670. Ce e ciudat e de ce, daca a fost retrimis la fabrica, i-au schimbar usile?

In afara RATB mai erau (cel putin, or mai fi fost altele?):

B18AJT un privat identic cu cele RATB (U412-260)
Cel cu usa in fata si in spate al armatei (U412-260)
B13SHZ/MAI16037 cel verde (I412-260)

In Oradea:
100-104 (U412-260)

Brasov:
528 (U412-260)

Craiova:
424, 425 ele pot fi ori U412-230 cu bara din fata intr-o bucata (ca seriile portocalii RATB) sau U412-260 cu capota mai mare (gen seria 140-1015 RATB)

Galati:
GL03PNN si GL03PNO (U412-260 ca seria inalta RATB, vopsite similar cu UL70uri)

Pitesti:
AG73TRA si AG74TRA (U412-260 ca seria inalta vopsita cu galben albastru)

Nu stiu daca Brasov nu a avut mai mult decat unul sau nu (sau la fel pentru restul). Lista asta e confirmata din poze. M-a mirat cand am vazut ca erau 2 la Pitesti!

Apropos de modele, eu nu stiam ca exista 220. Stiam doar de 230 si 260.

Catalin a postat o poza cu spatele unui 220 (130), dar ma intreb daca e ori un prototip sau vreo emblema de la altul. Am poze din spate din seria portocalie si pe toate scrie 230. Niciunul nu are 220. Unele sunt cam greu de vazut, dar sigur 106, 115 sunt 412-230 si 80% 139 tot la fel. Adica toate cele oranj.

140 este deja U412-280 dar cu capota stil vechi, ca seria precedenta.
1016 este primul cu capota plana noua si merge asa pana la capat.

Mai sunt cele fara capac exterior pentru rezistente, de la 1282 la 1286

Alta chestie de remarcat in prima serie U412-230 este:
106-119 au geamuri glisante mai inguste
120-139 sunt mult mai late (adica coboara mult sub nivelul deschiderii usii)

E posibil ca acelea sa fie 220? Nu sunt multe poze (lasa ca multe sunt noi unde nu mai au embleme. Pozele mele erau facute cand erau noi noute)

Alta intrebare, sa o rezolvam si pe asta. A existat U412-280?

_________________
https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Vin 23 Iun 2017 09:44:16    Titlul subiectului: 190692

Aici
http://tramclub.org/viewtopic.php?t=1501&postdays=0&postorder=asc&start=50
este o impartire pe subtipuri a augobuzelor De Simon, nu o pot confirma 100%, dar e totusi un punct de plecare.

"Sunt 338 de autobuze impartite in 4 tipuri de autobuze marca "Rocar de Simon". Acestea sunt:
1. UL70 Arrow autobuzele "cu gemulet" (#100-#104), exclusiv #105.
2. U412-220 Arrow autobuzele cu linii portocalie (#106, #108, #111, #112, #116-#118, #120-#126, #128-#130, #132-#137, #139) si cu linii negre (#110 - dupa revopsire - ).
3. U412-230 Arrow autobuzele cu linii negre "cu gemulet" (#105), exclusiv #100-#104, si "simplu" (#107, #109, #113-#115, #119, #127, #131, #138), exclusiv #110, #140-#151, #1000-#1285.
4. U412-260 Arrow autobuzele cu linii negre (#140-#151, #1000-#1285), exclusiv #107, #109, #110, #113-#115, #119, #127, #131, #138."

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 24/Feb/2024
Mesaje: 945
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Sâm 24 Iun 2017 02:26:15    Titlul subiectului: 190719

Catalin, lista aia e gresita. 106 este un -230 sigur. Asta ma face sa am dubii. Tu ai pozat un -220. Era 130?

Ce poate fi posibil ca ultimele portocalii sa fi fost asamblate cu ce motoare aveau, pana la inceperea seriei 260. Ultimele fabricate par sa fie 130, 136, 139, 138 si 137 (in ordinea asta).

Lucrez acum la lista de care ziceam si ma uitam la pauzele de inmatriculare, adica unde lispesc blocuri mari de numere. Nefiind vorba de transport in loturi de import, este vorba de serii de productie eliberate de Rocar catre RATB de exemplu. In gruparile astea, sansele sunt sa fie toate de un fel. Ce e mai greu, este de aflat daca alte grupari au fost la fel sau au avut diferente aparte (gen geamurile glisante mai mare, care apar de la 120 in sus).

Stiu ca pe vremea aia Udriste si RAR se ocupau cu taloane si numere, si veneau in ordinea in care era inmatriculate. Cu EXCEPTIA celor personalizate. Asa in 1999 aveam numar cu B 74, desi normal erau numer B14 (posibil si B13, dar sigur nu B12).

Erau inmatriculate in loturi, cum veneau din fabrica. Lot mai mare, insemna numere mai multe semi-consecutive. Asa se explica pauzele, care apar din ce in ce mai mult spre anii 2000 cand Rocar concedia muncitor si loturile predade regiillor erau din ce in ce mai mici.

De asemenea, spre sfarsitul unei serii, ultimul lot era mai carpit. (Adica iti lipsea geam glisant vechi, asa ca punea geam simplu, sau alte ciudatenii. Este valabil la orice producator. Nu este denigrator fabriciii.) Din pacate, spre sfarsitul Rocar apar cele mai multe prototipuri, (cele cu 2 usi, Pitestencele facute in 2002) etc.

Revenind la intrebarea din inainte. Treebuie sa cautam poze din spate ale seriei portocalie, sau chiar si cu capota ridicata (ca se vad diferentele intre 220 si 230). Nu cred ca sunt amestecate asa, ca e greu pe linia de asamblare sa faci operatii diferite. Daca sunt mai multe 220 decat 230 trebuie sa fie din acelasi lot al aceleiasi serii.

Revenind la date concrete. 105 este o strutocamila. Starbusurile (100-104) au numere B 08 pe cand 105 este B 11 TMJ. Clar a fost o pauze mare. Si ni numai dar primul U412-230 este 108 B 11 RIL adica dupa inca o pauza dupa 105, dar cred ca doar de cateva saptamani sau luni.

Clar este ca 105 este mai aproape de seria portocalie decat de Starbusuri, si explica de ce pe taba de identificare se arata nu ca UL70 ci ca U412-230. Cel mai probabil a fost o caroserie de Starbus ramas orfan de motorizare si punti. A fost asamblat cu ce urma sa fie urmatoarea serie. Si iata alta strutocamila.

Stiu ca am scris mult, dar vreau ca sa eliminam zvonuri sau din spusele nu stiu cui. Numerle de inmatriculare sunt puse parescum dupa VINuri. Cel putin dupa loturi, adica teancul de hartii de la producator, carora li se face talon in ordine. Mai tarziu culmea ca este mai usor de spus cu precizie, pentru ca incepe sa fie folosit un sistem computerizat pentru inmatricular si omologari.

Daca stiti ceva mai exact, sunt curios.

_________________
https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Rocar



Data înscrierii: 15/Mar/2017
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 1238
Locație: Constanta; Cluj-Napoca

MesajTrimis: Sâm 24 Iun 2017 03:36:02    Titlul subiectului: 190725

@Castrosua

Am avut o mica scapare, intr-adevar, la Cluj au fost mai multe.

Stiu ca a fost trimis ca troleu (078) inapoi la fabrica si s-a intors drept autobuz(670).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 24/Feb/2024
Mesaje: 945
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Sâm 24 Iun 2017 05:07:07    Titlul subiectului: 190727

Se intampla. Dar am sa tin cont ca cele doua suna unul si acelasi. La fel ca si Brasovul cu 217E care au fost la CT, sau E412LS care au ajuns la Neamt. Nu vreau sa numar de doua ori aceiasi masina.

Asa am crezut cu RATP ca era doar un De Simon, insa numere diferite arata ca sunt 2.

_________________
https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 27 Iun 2017 09:15:37    Titlul subiectului: 190767

Mi-a atras atentia o chestie care cred ca merita clarificata:
castrosua a scris:
Starbusurile (100-104) au numere B 08 pe cand 105 este B 11 TMJ.
Vad ca tu denumesti seria #100 - #104 a RATB ca Rocar de Simon Starbus UL 70, insa eu tin minte ca nu am vazut niciunul inscriptionat ca atare, iar in statisticele RATB le gaseam doar ca Rocar de Simon UL70, fara Starbus.
Singurul autobuz pe care l-am vazut inscriptionat ca atare, distinct, este B26SCT, pe care chiar scria Rocar de Simon Starbus IL70. E adevarat, este un IL70, nu UL70, dar scrie clar acel "Starbus" si chiar are un fel de "emblema" in forma unei stele, vezi pozele 1 si 2 de mai jos.
De asemenea, pe forum a fost postat si un pliant de prezentare cu un Rocar de Simon Starbus UL 70, poza 3 de mai jos, insa nu am certitudinea ca acest Rocar de Simon Starbus UL 70 din pliant este de fapt una si aceeasi chestie cu seria #100 - #104 (eventual #105, ca si aici e o discutie) a RATB.
de altfel, chiar si in acel pliant cu Rocar de Simon Starbus UL 70 apare acea "stea"...

In concluzie, am putea avea o confirmare daca Rocar de Simon UL70 ale RATB sunt de fapt acelasi lucru cu Rocar de Simon Starbus UL 70 din pliant, caz in care ar fi interesant de ce a disparut acel "Starbus". Rolling Eyes



starbus-1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  23.98 kb
 Vizualizat:  de 17963 ori

starbus-1.jpg



stabus-2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  41.25 kb
 Vizualizat:  de 17963 ori

stabus-2.jpg



stabus-3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  180.03 kb
 Vizualizat:  de 17963 ori

stabus-3.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 27 Iun 2017 11:39:05    Titlul subiectului: 190770

Alta chestie care se cere clarificata este faptul ca pe site-ul RATB a fost publicata prin 2005 lista cu parcul inventar de vehicule, unde apar, dupa cum vedeti, apar ca fiind 5 Rocar UL70 si 334 de Rocar U412, unde, probabil, sunt ingramadite toate celelalte, U412-220, U412-230 si U412-260.

http://tramclub.org/viewtopic.php?t=8686&start=0

Cel mai ciudat este insa ca per total ar fi rezultat 5+334=339 de autobuze Rocar, in conditiile in care, din ce stim noi, ar fi doar 338 de Rocar de Simon, adica 52 (#100 - #151) + 286 (#1000 - #1285).
Daca ar fi adunat aici si cele 2 Rocar/DAF (#900-#901), ar fi iesit 340, nu 339, deci iar nu e bine, dar oricul cele 2 Rocar/DAF par a fi luate in calcul la statistica despre DAF-uri.
Mai degraba cred ca au adunat la Rocar si pe Rocar Autordromo 812, astfel ar putea fi explicat de ce au ajuns la 339 de Rocar.

Trebuie clarificata si asta.



RF_untitled.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  32.36 kb
 Vizualizat:  de 17950 ori

RF_untitled.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf


Ultima modificare efectuată de către Catalin Ghita la Mar 27 Iun 2017 13:38:27, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 24/Feb/2024
Mesaje: 945
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Mar 27 Iun 2017 12:51:28    Titlul subiectului: 190772

Am sa caut brosuri si eu. Pe una era o poza cu UL70, si pe lateral tin minte ca scria UL70 Starbus, de aia le numeam asa. Insa eu credeam ca si 105 era, dar tablita VIN stabileste clar ca nu este. Sau, poate tot "este" ca numele Starbus este de la Inbus (sau Breda) de unde provine licenta. Fiind ca tot arata la fel (cu gemulet) s-ar putea ierta numele de Starbus lui 105.

Sunt curios, dar nu cred ca mai aflam alte informatii despre acele unicat, cum era sasiul, puntile etc.

Despre acel 412 lipa, ma intreb daca RATB nu avea unul caruia ii lipseau autocolantele, si care nu avea numar de parc deloc. E vorba de B18AJT.

Nici nu mai stiu de unde a venit poza, asa ca nu o pot posta in intregime, dar nu are sigla, numar de parc, si numarul e de unul singur prin loturile de inmatriculare. Sa fi fost asta al RATB sau particular? Daca e al RATB, atunci lista lor are noima. Dar de ce nu apare U812? Nu ar fi exclus ca RATB sa nu fi depus nici un efort in lista asta. 3713 inca exista, chiar daca jalnic. Saviemul la fel.

Poate stie cineva despre B18AJT. Este reala poza? Adica nu trucaj pe photoshop?

Am citit postul lui Catalin la Autobuze private, si este intr-adevar particular (sau armata). Insa am nelamuri.

B18AJT este acela din Buzau? Ca din poza pe care o am eu, scaunele lui AJT sunt de autocar, rosii cu albastru. Asta ca sa stabilim cate U412-280 particulare sau in afara regiilor au fost.



20170627-B18AJT.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  178.81 kb
 Vizualizat:  de 17939 ori

20170627-B18AJT.jpg



_________________
https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 27 Iun 2017 13:37:01    Titlul subiectului: 190777

B18AJT e cel care a luat foc la Buzău, pe centură.
Însă am și eu poze cu el când circula prin București, dar eu îl știu tot ca privat.
Ce-i drept, parcă l-am văzut prin Titan, nu ar fi exclus să fi fost (și) la RATB pe post de autocar, dar astea sunt deocamdată simple speculații.

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 24/Feb/2024
Mesaje: 945
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Mar 27 Iun 2017 16:17:39    Titlul subiectului: 190779

Da, pacat ca a luat foc. Nu stiu care e starea lui acum. Apropos de intrebarea ta de pe Autocare Private, numerele provizorii sunt cele rosii. In cazul acesta, B18AJT a fost vandut, si noul proprietar nu o putea inmantrula in Bucurest, pentru ca probabil locuia in Buzau, si atunci din Bucuresti isi ia numerele provizorii si conduce pana la el acasa, unde isi ia numere permanente.

Am remarcat altceva, nelegat de cel particular.

Stim de 670 de la RATUC, si de cel al armate cu usa in fata si in spate. Amandoua au aceiasi "marca" de usi, aceaiasi cu 7449 (numai el, restul 512 sunt altfel).

In poze se vede cum usa la 670 e foarte scunda, iar la cel de armata, tot scunda comparat cu celor de serie mare, insa nu la fel de scunda. Lasa ca 670 are usilor curbate, iar cel de armata le are drepte.

Asta ca simpla observatie, amandoua fiind modele tarzii inaintea sfarsitului, cand se stia deja ca Rocar nu mai traieste mult, si au pus ce au avut pe masini. Macar le-au terminat.

_________________
https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Vin 30 Iun 2017 11:52:00    Titlul subiectului: 190822

Ca o curiozitate, Starbus-ul despre care am discutat mai sus, B26SCT, se pare că a fost înmatriculat în prealabil în Arad întrucât pe plăcuța RAR e trecut numărul ... AR01YMX.


B26SCT-18456.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  84.68 kb
 Vizualizat:  de 17745 ori

B26SCT-18456.jpg



B26SCT-18460.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  258.76 kb
 Vizualizat:  de 17745 ori

B26SCT-18460.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Vin 30 Iun 2017 11:55:39    Titlul subiectului: 190823

Un alt De Simon U412-260, nu mai știu dacă era postat pe undeva, A10910.


1A10910-18340.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  380.46 kb
 Vizualizat:  de 17744 ori

1A10910-18340.jpg



2A10910-18332.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  283.8 kb
 Vizualizat:  de 17744 ori

2A10910-18332.jpg



3A10910-18338.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  370.01 kb
 Vizualizat:  de 17744 ori

3A10910-18338.jpg



4A10910-18333.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  284.91 kb
 Vizualizat:  de 17744 ori

4A10910-18333.jpg



5A10910-18326.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  331.58 kb
 Vizualizat:  de 17744 ori

5A10910-18326.jpg



6A10910-18330.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  341.63 kb
 Vizualizat:  de 17744 ori

6A10910-18330.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Vin 30 Iun 2017 11:56:43    Titlul subiectului: 190824

Alt De Simon U410, B17WUB, posibil să fie cel care a ajuns acum la Râmnu-Vâlcea?
Oricum, e diferit de cel din pliantul de mai sus, banda celui din pliant pare mai degrabă gri, presupunând că nu s-a "umblat" la poză când au creat pliantul. Ca să nu mai zic de "briz-briz"-urile de pe botul celui din pliant, dar haisă zicem că alea ar fi putut să "dispară" fie de la sine, fie "ajutate"...



B17WUB-34882.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  463.83 kb
 Vizualizat:  de 17743 ori

B17WUB-34882.jpg



B17WUB-34883.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  454.14 kb
 Vizualizat:  de 17743 ori

B17WUB-34883.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 24/Feb/2024
Mesaje: 945
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Vin 30 Iun 2017 15:34:04    Titlul subiectului: 190827

Da, acel IL70 a fost original vandut in Arad. Am sa caut o poza cu el de pe atunci. la fel cum I612 parca era la Bucuresti (dar nu are legatura aici).

U410 este intr-adevar cel de la ETA, fiind singurul fabricat. De nou a fost vandut la SRI dar dupa parca vreo 2 ani ca nu l-a vrut nimeni. Are acelasi motor ca un 260, deci zboara ceva mai mult.

In pozele de la Salonul auto si Tib a avut autocolante pe caroserie si ge geamuri ca sa atraga atentia lui. Cand a fost vandut i s-au scot.

Dunga era original argintie dar in poza probabil ca a iesit gri (ca arata innorat). Alta diferenta, in pliant, nu are geamuri glisante pe dreapta dar in schema la are. Eventual probabil ca i s-au pus. Cand era nou avea aer conditionat, dar e posibil sa nu mai functioneze, de unde nevoie de geamuri glisante.

Am vazut (cert pe un joc gen gta nu stiu ce) un U412 cu doua usi alb. Siteul era rus, si astept email de la cel care a "priectat" pentru joc acel autobuz. Este inainte celuia de Armata, si e detaliat bine, de parca a avut la ce sa se uite, pe cand in rusia, de unde? Lasa ca pe vremea aia numai in trei usi, decat daca a vazut trucajul acela mai vechi. ACESTA NU E CONFIRMAT, ci zic asta ca poate da cineva de poze cu el, vopsit intreg in alb. Numai atunci il putem adauga.

_________________
https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 03 Iul 2017 13:45:50    Titlul subiectului: 190875

Am remarcat ca Rocar de Simon-ul #670 de la Cluj are niste scaune diferite, asa o fi iesit din fabrica sau e o modificare artizanala locala?
Poza apartine lui Dragos(Dr2005).



670-cj.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  623.79 kb
 Vizualizat:  de 17560 ori

670-cj.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 24/Feb/2024
Mesaje: 945
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Vin 07 Iul 2017 10:59:53    Titlul subiectului: 190960

Zvonurile sunt ca ar fi fost un troleibuz retrimis la Rocar si transformat in autobuz.

Nu prea cred ca asa s-a intamplat, ba mai probabil ar fi fost ca troleul original sa fi retrimis la fabrica, si ALT autobuz trimis in loc.

E posibil ca sa se fi demontat complet si re-construit 670, si atunci se pune problema daca mai e aceiasi masina sau nu. Eu as zice ca nu.

De ce? Pentru ca nu are acelasi VIN. Are at VIN complet comparat cu troleele 412, anul fabricatiei este 2003. Seria sasiului (ultimele 5 cifre) este mai mica ca 412LS ale Constantei, deci sasiul a fost "atribuit" inainte celor de la RATC insa a fost fabricat dupa ele.

Cert este ca e la sfarsitul Rocar, usile sunt unicat, streasinile unicat, are cutie manuala dar aceleasi motor ca restul.

Incerc sa caut poze cu el nou, dar scaunele am impresia ca sunt puse de RATUC (CTP) la fel ca si farurile de Dac.

_________________
https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Autobuze Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina 1, 2  Următoare
Pagina 1 din 2

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community