Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Isuzu Turquise

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Autocamioane si autoutilitare adaptate pentru transportul de persoane
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
dm



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Iul/2018
Mesaje: 679
Locație: Tirgu Mures

MesajTrimis: Sâm 29 Apr 2006 00:08:07    Titlul subiectului: Isuzu Turquise 21710

Unde este amplasat motorul la Isuzu Turquise? Sunetul motorului vine din zona primei axe!!! Este posibil, ca acesta sa fie amplasat sub podea?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaleun



Data înscrierii: 20/Dec/2005
Ultima vizita: 29/Noi/2017
Mesaje: 309
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 29 Apr 2006 15:06:10    Titlul subiectului: 21750

Nu e exclus, podeaua pare foarte inalta si consola spate e scurta.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 13/Iun/2018
Mesaje: 1617
Locație: Cluj

MesajTrimis: Sâm 29 Apr 2006 17:36:07    Titlul subiectului: 21762

Motorul ar putea să se găsească chiar în spatele axei A. Vezi IK 4.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Iul/2018
Mesaje: 6181
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 10 Iul 2008 15:37:14    Titlul subiectului: 95588

Un pliant de prezentare al acestui microbuz, din revista TIR Magazin.


54.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  194.13 kb
 Vizualizat:  de 5743 ori

54.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaleun



Data înscrierii: 20/Dec/2005
Ultima vizita: 29/Noi/2017
Mesaje: 309
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 27 Dec 2008 18:59:21    Titlul subiectului: 103125

Am avut "placerea"" sa vin de la Voineas ala RamnicuValcea cu un rablament din asta. Date tehnice se gasesc aici
Vehicul mai prost proiectat decat asta nu am vazut. Sa o luam metodic. E inalt {3300 mm}, ingust (2300 mm) si cu ecartamente minuscule pentru o masina de o asmenea inaltime (1880mm fata si 1630 spate)
Motorul amplasat in fata inseamna ca are tunel central, ce maninca enorm din volumul util al calelor de bagaje. care oricum sunt atat de putin inalte incat nu incap 2 trollere unul peste altul. Pe langa rotitele ridicole, cu jante de 17,5 inch diametru, franele sunt cu tamburi. Si in fata tamburii au doar 325 mm (un porsche 911 are discuri de320 mm in fata , dar nu are 7 tone). Ca atare, o masina incarcata ochi, cum era cea in care eram eu, franeaza greu, f greu. Si cum retarderul e optional, mare minune sa nu friga franele pe o coborare mai grabita, fra autilizarea corespunzatoare a franei de motor.
Sa mai zic ca degivrarea pe geamurile laterale fata, cele care permit soferului sa se uite in oglinzi nu mergea? Si ca geamurile, desi duble (adica stil termopan, cu spatiu liber intre ele) erau inghetate?
Sasiul e din Ol37/OL44, adica cam cele mai ieftine (si proaste) oteluri de uz general. Arcurile fata sunt foi, doar pe spate sunt pneumatice. Ca sa evite ruliul, suspensiile sunt f rigide
Ma doare mintea cand ma gandesc cat de prost e proiectata masina, si mai ales cate exemplare au cumparat transportatorii romani. Nici nu e de minune ca un numar de asemenea porcarii s-au rasturnat. Sasiul e de masina de marfa, aka duba si are suprastructra de autocar. Ok, acelasi lucru ofera si Cibro, insa ala e muult mai scund, doar 3100 mm (peste 20 cm in minus), e cu 2 tone mai usor, are structura bazata pe sasiu de calitate mercedes vario si e productie romaneasca. Insa transportatorii se gandesc numai la costul initial, si aleg porcaria turceasca.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Autocamioane si autoutilitare adaptate pentru transportul de persoane Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community