|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
dm
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Apr/2024 Mesaje: 819
|
Trimis: Sâm 29 Apr 2006 00:08:07 Titlul subiectului: Isuzu Turquise |
21710 |
|
Unde este amplasat motorul la Isuzu Turquise? Sunetul motorului vine din zona primei axe!!! Este posibil, ca acesta sa fie amplasat sub podea?
|
|
Sus |
|
|
Kaleun
Data înscrierii: 20/Dec/2005 Ultima vizita: 08/Apr/2024 Mesaje: 312 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 29 Apr 2006 15:06:10 Titlul subiectului: |
21750 |
|
Nu e exclus, podeaua pare foarte inalta si consola spate e scurta.
|
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Sâm 29 Apr 2006 17:36:07 Titlul subiectului: |
21762 |
|
Motorul ar putea să se găsească chiar în spatele axei A. Vezi IK 4.
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Joi 10 Iul 2008 15:37:14 Titlul subiectului: |
95588 |
|
Un pliant de prezentare al acestui microbuz, din revista TIR Magazin.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
194.13 kb |
Vizualizat: |
de 8598 ori |
|
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
Kaleun
Data înscrierii: 20/Dec/2005 Ultima vizita: 08/Apr/2024 Mesaje: 312 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 27 Dec 2008 18:59:21 Titlul subiectului: |
103125 |
|
Am avut "placerea"" sa vin de la Voineas ala RamnicuValcea cu un rablament din asta. Date tehnice se gasesc aici
Vehicul mai prost proiectat decat asta nu am vazut. Sa o luam metodic. E inalt {3300 mm}, ingust (2300 mm) si cu ecartamente minuscule pentru o masina de o asmenea inaltime (1880mm fata si 1630 spate)
Motorul amplasat in fata inseamna ca are tunel central, ce maninca enorm din volumul util al calelor de bagaje. care oricum sunt atat de putin inalte incat nu incap 2 trollere unul peste altul. Pe langa rotitele ridicole, cu jante de 17,5 inch diametru, franele sunt cu tamburi. Si in fata tamburii au doar 325 mm (un porsche 911 are discuri de320 mm in fata , dar nu are 7 tone). Ca atare, o masina incarcata ochi, cum era cea in care eram eu, franeaza greu, f greu. Si cum retarderul e optional, mare minune sa nu friga franele pe o coborare mai grabita, fra autilizarea corespunzatoare a franei de motor.
Sa mai zic ca degivrarea pe geamurile laterale fata, cele care permit soferului sa se uite in oglinzi nu mergea? Si ca geamurile, desi duble (adica stil termopan, cu spatiu liber intre ele) erau inghetate?
Sasiul e din Ol37/OL44, adica cam cele mai ieftine (si proaste) oteluri de uz general. Arcurile fata sunt foi, doar pe spate sunt pneumatice. Ca sa evite ruliul, suspensiile sunt f rigide
Ma doare mintea cand ma gandesc cat de prost e proiectata masina, si mai ales cate exemplare au cumparat transportatorii romani. Nici nu e de minune ca un numar de asemenea porcarii s-au rasturnat. Sasiul e de masina de marfa, aka duba si are suprastructra de autocar. Ok, acelasi lucru ofera si Cibro, insa ala e muult mai scund, doar 3100 mm (peste 20 cm in minus), e cu 2 tone mai usor, are structura bazata pe sasiu de calitate mercedes vario si e productie romaneasca. Insa transportatorii se gandesc numai la costul initial, si aleg porcaria turceasca.
|
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|