Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Nereguli în transportul cu dube din Buzău
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BUZĂU
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Noi/2018
Mesaje: 6196
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 14 Aug 2008 13:45:40    Titlul subiectului: 96988

Să continuăm lupta pentru eliminarea acestor "birje" Twisted Evil numite de unii "maxi-taxi". Evil or Very Mad

Am înaintat, prin fax și e-mail, o petiție către Autoritatea Națională de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilități Publice sesizându-le prevederile cel puțin suspecte din „Proiectul de HOTĂRÂRE privind aprobarea Regulamentului pentru efectuarea serviciului de transport public local de persoane prin curse regulate în municipiul Buzău, publicat pe site-ul Primăriei Buzău, la adresa:
http://www.primariabuzau.ro/UserFiles/File/hot_propuneri/prop_transp_public1.htm

Vă prezint anexat textul acestei petiții, dar și raportul de trimitere de la fax, cel prin care se poate face dovada trimiterii acestuia.

Eu am mai înaintat o petiție către A.N.R.S.C., pe un subiect care nu are legătură cu transportul în comun, și cei de acolo au fost foarte prompți în a-mi răspunde, sper să facă la fel și de data aceasta.



1-3.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  258.52 kb
 Vizualizat:  de 12463 ori

1-3.JPG



2-3.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  293.48 kb
 Vizualizat:  de 12463 ori

2-3.JPG



3-3.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  287.29 kb
 Vizualizat:  de 12463 ori

3-3.JPG



Raport.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  43.27 kb
 Vizualizat:  de 12461 ori

Raport.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Noi/2018
Mesaje: 6196
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 21 Aug 2008 11:28:24    Titlul subiectului: 97208

Ieri, 20.08.2008, am plasat o petiție către Consiliul Local Buzău cuprinzând diverse comentarii personale despre unele aspecte suspecte din Proiectul de HOTĂRÂRE privind aprobarea Regulamentului pentru efectuarea serviciului de transport public local de persoane prin curse regulate în municipiul Buzău

Este depusă în termen, sunt curios ce vor răspunde.
Vă prezint și pagina cu numărul de înregistrare primit.
_________________________________________________________________________________
Ieri, pe unul din posturile locale de televiziune, TV Buzau, a fost o dezbatere la care erau invitați mai mulți polițiști, iar telespectatorii intrau în direct, punând întrebări dintre cele mai diverse.
Am sunat și eu și i-am întrebat pe cei din studio despre situația din transportul local cu microbuze, le-am spus că dimineața, între orele 06:00 - 07:00, dubele de pe linia 2 sunt arhipline, că se îmbarcă, uneori, și câte 25 - 30 de persoane într-o dubă de 16 - 18 locuri!

Moderatorul m-a felicitat pentru aducerea în discuție a acestui aspect și a confirmat că este o situație reală, făcând analogie cu metroul din Japonia, cu acei indivizi care "îndeasă" călătorii ca să poată fi închise ușile.

Răspunsurile polițiștilor au fost cam ambigue, într-o primă fază au încercat să deturneze discuția. Deși eu i-am întrebat despre depășirea capacității dubelor, ei au început să ocolească răspunsul, cum că starea de igienizare a acestora Question , clasificarea lor Question, atribuirea traseelor Question, Idea stabilirea numărului de microbuze de pe un traseu Question , nu este atribuția poliției, ci a "altcuiva"
Shocked Laughing

Apoi s-a ajuns și la ideea depășirii capacității de transport, însă răspunsul m-a făcut să râd: Auzi, lume, cică de vină sunt... călătorii, care se urcă peste șofer Laughing
Păi da, dacă li se taie orice altă alternativă, cu ce să meargă bieții oameni?!?
Apoi continuă circul: cică dacă polițiștii opresc un astfel de microbuz și fac controale, le sare lumea în cap, că de ce îi opresc, că pierd timpul... Vai, bieții polițiști, ei ar face treabă, dar comentează lumea și ei se rușinează atunci, preferă să-i lase pe dubarii să-și facă "planul" la încasări pe spinarea călătorilor transportați în vrac! Evil or Very Mad

Apoi domnul polițist mai dă și peste bot călătorilor, făcându-i necivilizați, din cauză că se urcă buluc în maxi-taxi, în loc să aștepte următorul ... microbuz sau autobuzul... Băi, câtă manipulare! Adică să stai la următorul microbuz, la fel de plin, sau la autobuzul care e pus la ore nefavorabile pentru a face loc acestor dube nenorocite... oamenii merg la serviciu la ora aia, nu în parc, cele câteva minute în plus contează, domnilor polițiști!

La sfârșit aceeași poveste, cum că noi, călătorii, trebuie să civilizăm transportul în comun, prin a alege să călătorim numai cu vehicule corespunzătoare etc, bla, bla... Ori vorbesc din cărți, ori e ceva prefabricat pentru a păcăli lumea, pun asta în legătură cu articolul de la subforumul județului Galați: despre ce alegere a mijlocului de transport poate fi vorba dacă eu am nevoie să călătoresc la o anumită oră, iar la ora respectivă sunt plasate, strategic, numai dube, aproape toate înghesuite?!?

Nu mai bine le scoatem noi cu totul, să știm c-am scăpat de-o belea?



a.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  268.93 kb
 Vizualizat:  de 12390 ori

a.JPG



b.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  230.7 kb
 Vizualizat:  de 12390 ori

b.JPG



c.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  252.64 kb
 Vizualizat:  de 12390 ori

c.JPG



d.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  264.81 kb
 Vizualizat:  de 12390 ori

d.JPG



e.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  131.02 kb
 Vizualizat:  de 12390 ori

e.JPG



f.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  356.4 kb
 Vizualizat:  de 12390 ori

f.JPG



confirmareCLM.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  180.42 kb
 Vizualizat:  de 12390 ori

confirmareCLM.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf


Ultima modificare efectuată Catalin Ghita la Joi 21 Aug 2008 15:22:03, modificat de 3 ori în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zzz



Data înscrierii: 26/Aug/2007
Ultima vizita: 16/Noi/2018
Mesaje: 867
Locație: Bacau

MesajTrimis: Joi 21 Aug 2008 14:27:00    Titlul subiectului: 97233

Am vazut scurta dezbatere de la TVBuzau din Arhiva Video. In primul rand tin sa-l felicit pe Catalin Ghita pentru toate incercarile sale de a mai domoli dubarii. In al doilea rand as vrea sa comentez ceea ce zicea nenea politistu' care zicea ca vinovati pentru ca dubele sunt pline pana la refuz nu sunt soferii, ci tot calatorii. Pai, nea' politist, hai sa dam pe seama calatorilor toate problemele din tara asta si s-a rezolvat totul. Adica cum, soferul nu poate sa zica calatorilor sa nu mai urce ca primesc amenda etc?, din cate stiu soferul e "seful" pe masina respectiva. Aaa, ca poate face un ban in plus, asta e cu totul alta problema.

As mai avea o intrebare: Transbus nu are nimic de spus in aceasta problema, nu sunt afectati? Eu n-as crede. La Bacau a fost o problema cu particularii care au pierdut licitatia pe un anumit traseu, dar ei circulau in continuare, traseu castigat de Transport Public Bacau, acesta s-a revoltat si a dat in judecata particularii (adica AOTPP) si au pierdut

In concluzie raman la ideea ca politistii primesc mici (daca nu mari) atentii de la dubari ca sa-i lasa sa-si faca de cap prin oras.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Noi/2018
Mesaje: 6196
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 21 Aug 2008 14:38:58    Titlul subiectului: 97236

zzz a scris:
As mai avea o intrebare: Transbus nu are nimic de spus in aceasta problema, nu sunt afectati? Eu n-as crede. La Bacau a fost o problema cu particularii care au pierdut licitatia pe un anumit traseu, dar ei circulau in continuare, traseu castigat de Transport Public Bacau, acesta s-a revoltat si a dat in judecata particularii (adica AOTPP) si au pierdut
Sunt două situații RADICAL diferite.
La Bacău, firma de transport local, S C. Transport Public S.A. Bacău are capital 100% privat, așa că patronul sau asociații în cauză îi strâng de gât, pe bună dreptate, pe cei din primărie, dacă le sunt încălcate drepturile; la Buzău însă, societatea Transbus este în subordinea Consiliului local, așa că nu pot protesta în nici un fel, fiind strânși cu ușa de cei din Consiliul Local care pot invoca tot felul de tertipuri ca să nu le mai dea subvențiile cuvenite, salarii ș.a.m.d.
De altfel, din discuții ale unor șoferi, am înțeles că la un moment dat a fost un incident, un fel de grevă, pentru soluționarea căreia s-a deplasat la fața locului o personalitate importantă din conducerea municipiului. În afară de salarii, șoferii Transbus s-ar fi plâns și de concurența neloiala făcută de dubari, moment în care li s-ar fi răspuns ceva de genul "Vreți salarii? Vă dăm salarii, dar nu vă mai legați de dubari, că nu-i treaba voastră"... Fără alte comentarii, evident oamenilor le e frică să vorbească deschis despre aceste lucruri...

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Noi/2018
Mesaje: 6196
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 16 Sep 2008 14:48:49    Titlul subiectului: 98347

Buboiul din transportul cu dube buzoian incepe sa puta de la o posta.
Ia sa vedem de ce zic asta:

Pai in "Anuntul de presa și proiect de HOTARARE privind aprobarea Regulamentului pentru efectuarea serviciului de transport public local de persoane prin curse regulate in municipiul Buzau", disponibil la
http://www.primariabuzau.ro/UserFiles/File/hot_propuneri/prop_transp_public1.htm scrie ca:
"ROMANIA
JUDEȚUL BUZAU
MUNICIPIUL BUZAU
- PRIMAR -
Nr. 15193/2008

A N U N T P U B L I C

In conformitate cu dispozitiile art. 6 din Legea nr. 52/2003 privind transparenta decizionala in administrația publica si ale art. 62 din Regulamentul de organizare si funcționare a Consiliului Local al Municipiului Buzau, in calitate de primar al municipiului Buzau aduc la cunostința publica faptul ca pentru sedința ordinara a Consiliului Local al Municipiului Buzau din 28 august 2008 am inițiat proiectul de hotarare privind aprobarea Regulamentului pentru efectuarea serviciului de transport public local de persoane prin curse regulate in municipiul Buzau , proiect de hotarare cu caracter normativ.
Proiectul de hotarare respectiv a fost postat pe site-ul Primariei municipiului Buzau www.primariabuzau.ro.
Incepand cu data de 07 august 2008, persoanele fizice interesate pot formula propuneri, sugestii sau opinii cu privire la proiectul de hotarare susmenționat, care pot fi depuse pana la data de 22 august 2008 la sediul Primariei municipiului Buzau, camera 6, la responsabilul pentru relația cu societatea civila, doamna Jipa Petronela.

PRIMARUL MUNICIPIULUI BUZAU,
ing.Constantin Boscodeala
"

Dar, surprize-surprize, din pacate cam suspecte aceste surprize:

In Dispozitia privind convocarea Consiliului Local al Municipiului Buzău in ședință ordinară pentru joi, 28 august 2008, disponibila la http://www.primariabuzau.ro/index.php?loc=consiliu&id=341&show=341 nu se sufla un cuvintel despre dezbaterea proiectului de hotarare legat de transportul public!!!!

Iar in Procesul Verbal încheiat pe 28 august 2008 cu ocazia ședinței ordinare a Consiliului Local al Municipiului Buzău, disponibila la http://www.primariabuzau.ro/UserFiles/File/hot_2008/pv_08_2008.htm , din nou nu se sufla un cuvintel despre proiectul de hotarare care ne intereseaza pe noi!!!

De aici pot face cateva supozitii:
1. Cea mai favorabila pentru noi ar fi ca membrii comisiei sau comisiilor de specialitate analizeaza petitiile depuse de mine si de altii (o sa vedeti de ce spun ca mai sunt si altii) si verifica in mod onest legalitatea proiectului de hotarare pe care vroiau sa-l aprobe, in lumina contestatiilor depuse.
2. Mai naspa ar fi asta, membrii comisiei sau comisiilor de specialitate analizeaza petitiile depuse de mine si de altii si cauta caile semi-legale de ocolire a legii pentru a-si atinge interesele
3. Cel mai naspa, membrii comisiei sau comisiilor de specialitate vor aproba pe sest acel proiect hulit, de mine cel putin, si vor cauta sa ne puna in fata faptului implinit.

Totusi in In Dispozitia privind convocarea Consiliului Local al Municipiului Buzău in ședință ordinară pentru joi, 28 august 2008, disponibila la http://www.primariabuzau.ro/index.php?loc=consiliu&id=341&show=341 apar doua chestii interesante, la pozitiile 27 si 28:
"27.- plangerea prealabila a sindicatului liber "Trans-Bus" si sindicatului "Dreptate si Fratie", inregistrata sub nr. 50/CLM/2008, prin care se solicita revocarea Hotararii nr. 183/2008 a Consiliului Local al Municipiului Buzau pentru modificarea structurii organizatorice si statului de functii ale Societatii Comerciale "Trans-Bus" S.A. Buzau"
28.-alte probleme ale activitatii curente
."
Deci 2 sindicate (?) au protestat si ele impotriva unei hotarari legate de Transbus, chiar daca pe o tema oarecum conexa, iar acel punct 28, "alte probleme ale activitatii curente" imi da fiori, aici pot fi "ascunse" usor niste manarii... Rolling Eyes aprobarea pe sest a prelungirii dubizarii Buzaului!

Iar in Procesul Verbal încheiat pe 28 august 2008 cu ocazia ședinței ordinare a Consiliului Local al Municipiului Buzău, disponibila la http://www.primariabuzau.ro/UserFiles/File/hot_2008/pv_08_2008.htm , se da si rezultatul dezbaterii privind protestele sindicale:
In continuare, domnul consilier Nicolae Franculescu, presedintele sedintei, supune atentiei domnilor consilieri plangerea prealabila a Sindicatului liber „Trans-Bus” si Sindicatului „Dreptate si Fratie”, inregistrata sub nr.50/CLM/2008, prin care se solicita revocarea Hotararii nr.183/2008 a Consiliului Local al Municipiului Buzau pentru modificarea structurii organizatorice și statului de funcții ale Societății Comerciale „Trans-Bus” S.A. Buzău.
Nefiind exprimate puncte de vedere, plangerea este supusă votului domnilor consilieri si respinsa cu 21 voturi impotriva.


Totusi, protestul sindical, inregistrat cu numarul 50/CLM/2008 a fost dezbatut, in timp ce de petitia mea, cu numarul 55/CLM/2008 din data de 20.08.2008, depusa in termenul legal, nu se pomeneste nimic!

Ii mai astept sa vad ce raspuns primesc, apoi, voi astepta sa vad ce se intampla cu dubele, iar daca astea vor continua sa existe, intentionez sa contactez Ministerul Transporturilor si ulterior chiar si Comisia specializata a Uniunii Europene, pentru a le prezenta halul in care inteleg autoritatile romane sa mimeze reforma in domeniul transporturilor. Poate daca se va implica si Silviu Sintea, am putea face o informare mai ampla asupra halului in care autoritatile romane si-au batut joc de investitiile in retelele si mijloacele de transport cu adevarat ecologice. pentru ca un autobuz sau o duba, cat or fi ele de EuroIV tot polueaza mediul!

Am salvat si atasat si paginile de internet invocate, ca nu cumva sa le vina idei "alesilor" sa manareasca ulterior hotararile de consiliu local, asa cum au procedat niste nemernici la Iasi cu demontarea retelei de troleibuz, lucru dovedit cu probe, fara echivoc, de Silviu Sintea.



DispozitiaConvocare.zip
 Descriere:

Descărcare
 Nume fișier:  DispozitiaConvocare.zip
 Mărime fișier:  48.62 kb
 Descărcat:  de 765 ori


SedintaConsiliuluiLocal28-08-2008.zip
 Descriere:

Descărcare
 Nume fișier:  SedintaConsiliuluiLocal28-08-2008.zip
 Mărime fișier:  11.32 kb
 Descărcat:  de 415 ori


_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf


Ultima modificare efectuată de către Catalin Ghita la Mar 28 Iul 2009 10:20:24, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Noi/2018
Mesaje: 6196
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 16 Sep 2008 15:13:37    Titlul subiectului: 98351

Autoritatea Națională de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilități Publice mi-a raspuns la petiția pe care le-am adresat-o, spalandu-se pe maini, cum ca de fapt n-ar fi treaba lor, ci a autoritatilor locale.

Pai ia uite ce spune paragraful invocat de ei, cum ca A.N.R.S.C. trebuie sa coopereze si sa indrume metodologic autoritatile locale si sa monitorizeze, evalueze si controleze respectarea conditiilor de acordare a licentelor si autorizatiilor, procedurile, preturile si tarifele pentru operatorii serviciilor de utilitati publice!
Ce le trebuie mai mult ca sa faca controale la sange si sa elimine pleosnitele astea de dube/"maxi-taxi" de pe traseele de transport in comun?!?

(3) Raporturile juridice dintre A.N.R.S.C. si autoritatile administratiei publice locale sunt raporturi de cooperare si indrumare metodologica, iar raporturile juridice dintre A.N.R.S.C. si operatorii serviciilor de utilitati publice sunt raporturi de monitorizare, evaluare si control privind respectarea conditiilor de acordare a licentelor si autorizatiilor, a procedurilor, preturilor si tarifelor[/b].

Totusi, desi raspunsurile primite nu m-au multumit, e de apreciat totusi ca este a doua petitie pe care le o adresez celor de la A.N.R.S.C. si la care imi raspund foarte prompt.



Raspuns ANRSC.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  121.45 kb
 Vizualizat:  de 12282 ori

Raspuns ANRSC.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Noi/2018
Mesaje: 6196
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 17 Sep 2008 12:01:27    Titlul subiectului: 98387

Foarte multe dube afiseaza fara jena numerele de linie "simple", asa cum acest dubar afiseaza linia "6" fara a fi scris si acel "M", adica "6M", in ciuda faptului ca alesii vor sa ne prosteasca ca de fapt 6M ar fi o alta linie decat 6-le operat de autobuze. E evident pentru toata lumea ca sunt aproape aceleasi trasee, insa dubarii nici macar nu se sinchisesc sa mimeze ca ar fi alte trasee, asa cum se incearca sa se acrediteze; fireste, nimeni nu vede, nimeni nu aude...
Sa asteptam sa fie aprobat "noul" regulament de transport, sa fie aprobate magariile astea de trasee clonate, si apoi sa tabaram pe ei daca vor continua sa ne sfideze, afisand fara jena numerele de traseu ale autobuzelor... Evil or Very Mad



BZ05DNZ-P1210089.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  61.27 kb
 Vizualizat:  de 12251 ori

BZ05DNZ-P1210089.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Noi/2018
Mesaje: 6196
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 17 Sep 2008 14:01:30    Titlul subiectului: 98397

Ia uitati-va pe CV-ul impresionant al domnului primar Constantin Boscodeala, disponibil on-line la http://www.primariabuzau.ro/index.php?loc=primaria&id=275&show=190

Sa intelegem ca in viziunea unui absolvent al "Institutului Politehnic - București, Facultatea de Transporturi, Specialitatea: Autovehicule rutiere", specializat in "Strategii de Dezvoltare", viitorul transportului public urban este sintetizat in exprimarea de mai jos din "EXPUNEREA DE MOTIVE la proiectul de hotarare privind aprobarea Regulamentului pentru efectuarea serviciului de transport public local de persoane prin curse regulate", din care citez:

"In conformitate cu prevederile Legii nr. 92/2007 si Legii nr. 51/2006, consiliul local are obligatia sa asigure, sa organizeze, sa reglementeze, sa coordoneze si sa controleze prestarea serviciului de transport public desfasurat pe raza municipiului Buzau.

Deasemenea, consiliul local trebuie să stabilească si sa aplice strategia pe termen lung și mediu pentru extinderea , dezvoltarea și modernizarea Exclamation Question Shocked serviciului de transport public local, tinand seama de planurile de urbanism si amenajarea teritoriului, de programele de dezvoltare economico-sociala a municipiului, de cerintele de transport public local, de evolutia acestora, precum si de folosirea mijloacelor de transport cu consumuri energetice reduse și emisii minime de noxe.

(Comentariul meu, aici: probabil prin "mijloace de transport cu consumuri energetice reduse și emisii minime de noxe" se refera la dube, banuiesc... Evil or Very Mad Evil or Very Mad )

In vederea aplicarii in practica a acestor prevederi legale, consiliile locale pot să delege gestiunea serviciului public de transport local de persoane prin curse regulate prin concesionare directa sau Exclamation la licitație societăților de transport local existente ori sa infiinteze societati de transport public daca acestea nu exista.

In temeiul noilor acte normative pe linie de transport alaturi de delegarea gestiunii prin concesionare directa catre S.C. ‘’TRANS-BUS’’S.A. se impune Question și concesionarea serviciului de transport public local cu microbuze Shocked Shocked Shocked prin licitatie publica.

Astfel, propun aprobarea Regulamentului si a Caietului de sarcini pentru efectuarea serviciului de transport local public de persoane in vederea crearii cadrului legislativ necesar sustinerii licitatiei.

In sensul celor de mai sus s-a elaborat alaturatul proiect de hotarare cu rugamintea de a fi adoptat in forma prezentata.

PRIMAR,

Ing. Constantin Boșcodeală"

Mai e nevoie de vreun alt comentariu?



untitled.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  256.7 kb
 Vizualizat:  de 12241 ori

untitled.JPG



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Noi/2018
Mesaje: 6196
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 25 Sep 2008 12:29:28    Titlul subiectului: 98759

Enervat de faptul ca, desi termenul de 30 de zile in care trebuia sa primesc raspuns a expirat, nu am primit inca nici un raspuns de la Consiliul Local, am pus mana pe telefon si am sunat la Biroul Control Comercial, Autorizare Libera Initiativa si Transporturi Locale si am vorbit cu doamna șef birou Iordache Garofița.
(vedeti si http://www.primariabuzau.ro/index.php?loc=primaria&id=119&show=113 )
I-am pus cateva intrebari, punctual.
1. Am intrebat ce se mai stie de petitia/contestatia mea, depusa pe data de 20.08.2008, al carei termen de raspuns, de 30 de zile, era deja expirat. A dat-o cotita, cum ca "azi sau maine" mi-l trimite.
Bine, fie, mai astept 2-3 zile, apoi sun iar daca nu vine raspunsul.
2. Am rugat-o sa-mi puna la dispozitie HCL49/2000, la care se face referire in "Proiectul de HOTĂRÂRE privind aprobarea Regulamentului pentru efectuarea serviciului de transport public local de persoane prin curse regulate în municipiul Buzău", HCL-ul asta e pitit bine, cica pe baza lui a functionat transportul cu microbuze pana acum, vreau sa vad si eu cum si in ce fel.
Aaa, gata a dat-o din nou cotita, ca e prea veche hotararea, d-aia nu e publicata, ca nu poate ea sa mi-o trimita, ca nu e treba ei, ca sa ma duc sa fac o cerere scrisa la registratura etc etc.
Bun, zic, p-asta n-o aveti, sa zicem, atunci dati-mi HCL 199/30.08.2007 prin care s-a aprobat delegarea gestiunii prin concesionare directă a serviciului public local de transport persoane cu autobuze în favoarea S.C. ‘’TRANS-BUZ’’S.A. Buzău, vreau sa vad si eu ce conditii le-au mai bagat pe gat ca nu cumva sa-i deranjeze pe dubari. I-am explicat doamnei ca NICI hotararea asta nu e publicata, desi e mai "noua", din 2007. S-a aratat mirata ca nu e publicata, dar ca ea nu poate sa ma ajute. Normal ca nu poate, ca doar e șef birou la "Biroul Control Comercial, Autorizare Libera Initiativa si Transporturi Locale". Sesizati ironia...
Bun, m-am lamurit ca nu primesc nici un act de la astia fara sa trec prin complicatiile birocratice inerente, ca doar de, ei toaca bani publici - ne toaca banii - doar nu vrem sa mai fie si serviabili...
3. Bun, cu asta am lamurit-o, am intrebat-o atunci pe ce baza legala functioneaza "maxi-taxi". Sa vedeti raspuns de sef birou la Transporturi locale: ca de fapt "maxi-taxi" e asa, un fel de denumire populara, pentru ca in realitate ele sunt autobuze... Shocked
Hopa! I-auzi, nene... am inceput o discutie in contradictoriu, insa doamna o tinea pe a ei, asa ca nu am mai cintinuat pe linia asta.
Deci asa, e dupa cum bate vantul, acum microbuzele sunt autobuze... Bine, doamna, dar atunci de scrie la http://www.primariabuzau.ro/UserFiles/File/hot_propuneri/prop_transp_public1.htm ca "Prin H.C.L. nr. 199/30.08.2007 s-a aprobat delegarea gestiunii prin concesionare directă a serviciului public local de transport persoane cu autobuze în favoarea S.C. ‘’TRANS-BUZ’’S.A. Buzău, urmând să fie reglementat și transportul local de persoane cu microbuze, care până la această dată a funcționat pe baza H.C.L. nr. 49/2000."
Pai stai, ma nene, daca sunt autobuze, sa fie tratate unitar, ca autobuze, de ce exista reglementari speciale pentru "transport local de persoane cu microbuze" Question Question Question
Iar daca sunt microbuze, cine le mai permite sa circule daca legea 92/2007 cere explicit AUTOBUZE? Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Noi/2018
Mesaje: 6196
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 29 Sep 2008 13:48:58    Titlul subiectului: 98924

Am solicitat, via e-mail, Consiliului Local Buzau sa-mi puna la dispozitie HCL49/2000 pe baza caruia a functionat transportul cu microbuze pana acum, vreau sa vad si eu cum si in ce fel, si HCL 199/30.08.2007 prin care s-a aprobat delegarea gestiunii prin concesionare directă a serviciului public local de transport persoane cu autobuze în favoarea S.C. TRANSBUS S.A. Buzău.

Evident ca lucrurile sunt tergiversate, iar pentru a intra in posesia unui document esti "indrumat" sa faci j'de mii de cereri, desi consider ca am cerut informatii de INTERES PUBLIC!
Ba ti se mai cer si bani ca sa intri in posesia unui act pe baza caruia "alesii" risipesc banii publici, "diriguid" o parte din ei, extrem de "transparent", dupa cum se vede. catre buzunarele hraparete ale dubarilor!

Sa va mai spun ca, desi se povestea despre scoaterea la "licitatie", DUPA aprobarea Reguleamntului de transport, a unor trasee, pe linia 3 am vazut deja o duba noua?!? Cum a intrat ala pe traseu daca regulamntul n-a fost aprobat si n-a avut loc "licitatia"?

De remarcat ca in cazul dubelor/maxi-taxi le-am cerut doar sa-mi INDICE legislatia si au ocolit raspunsul!!!



1111.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  89.74 kb
 Vizualizat:  de 12075 ori

1111.JPG



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Noi/2018
Mesaje: 6196
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 02 Oct 2008 12:41:45    Titlul subiectului: 99093

Am continuat sa cer lamuriri celor din Consiliul Local asupra nebuloasei care planeaza in jurul acelui proiect de hotarare privind transportul local, anuntat initial ca va fi dezbatut pe 28.08 si apoi disparut fara nici o explicatie de pe ordinea de zi.
Ideea e simpla: cei de la Consiliul Local mi-au raspuns, scris, ca acel proiect nu s-a dezbatut inca, ramanad sa fie dezbatut ... "alta data". De ce, cum... nu se spune nimic. Foarte bine, acum sa vedem, daca ies cu vreun proiect de hotarare sau vreo hotarare anterioare datei de 02.10.2008, cand am primit acest raspuns de la ei, s-au ars.
Si asa nu inteleg de ce a mai aparut cel putin o duba pe linia 3, inainte era doar BZ03STP, acum a mai aparut una, BZ05---, desi nu se pomeneste nicaieri de "suplimentarea" numarului de troace pe trasee, despre eventuale suplimentari fiind vorba ca se vor face doar in urma licitatiei, licitatie care urma sa aiba loc si ea abia dupa adoptarea acelui regulament.



Corespondenta.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  127.93 kb
 Vizualizat:  de 12042 ori

Corespondenta.jpg



RaspunsPrimariaBuzau.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  108.35 kb
 Vizualizat:  de 12042 ori

RaspunsPrimariaBuzau.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Joi 02 Oct 2008 19:21:45    Titlul subiectului: 99102

Din pacate, Catalin, vad ca te lupti cu morile de vant acolo la Buzau, fiind singurul care te bati cu autoritatile locale in privinta transportului cu "dube"!!!
Si mai vad ca au autoritatile buzoiene o nesimtire incredibila, chiar nu le este rusine Evil or Very Mad !
Succes in lupta cu morile de vant!Si apropo ce inseamna cu acea taxa de 1 leu de pagina, chiar administratiile publice din Romania nu pot sa-si administreze fondurile primite fara sa se mai ceara aceste taxe prostesti!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Noi/2018
Mesaje: 6196
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 13 Oct 2008 10:17:54    Titlul subiectului: hhhhh 99510

Nu numai dubarii jefuiesc la drumul mare transportul local civilizat din Buzau, mai e de vina si indolenta, nepasarea sau chiar complicitatea unor angajati Transbus care "favorizeaza", intentionat sau nu, mutarea incasarilor din buzunarul Transbus in cele hraparete ale dubarilor.
Asa cum ati citit si in articolele de mai sus, exista suspiciuni ca dubarii le dau soferilor Transbus mici "atentii" banesti pentru ca autobuzele "s-o lase mai moale", sa mearga mai incet, facand "distanta", astfel incat, calatorii din statii, exasperati de asteptare, sa urce in prima duba care vine.
Eu am fost martor la o astfel de faza, in capatul din Micro III, cand soferul dubei BZ03STP i-a plasat ceva pe bord soferului unuia dintre DAC-urile care circulau atunci pe linia 3/114. Sunt convins ca erau bani, ii manjeste acolo, ca pe cersetori, cu 30.000 (vechi) si prostii risca sa ramana fara servici daca Transbus-ul va da faliment...unii au minte de gaina, ce sa le ceri?!? Dar era prea intuneric si nu am putut poza faza asta. Evil or Very Mad
Alta manevra, sesizata maui recent: in zona garii, spatiul destinat parcarii autobuzelor e destul de restrans, din cauza dubelor si a altor masini particulare parcate aiurea.
Ca de obicei, dubarii parcheaza strategic, exact in dreptul culoarului de iesire din gara, cu numerele de linie la vedere, gata sa-i inhate pe papagalii necunoscatori. In schimb, autobuzele sunt parcate ceva mai in lateral, cu afisajele de linie stinse, astfel incat lumea, derutata, umbla de colo-colo, incercand sa "ghiceasca" pe ce linie e fiecare autobuz.
Mai nou, anumite autobuze, asupra carora am suspiciuni ca soferii lor primesc "atentii", nu mai parcheaza in locul cuvenit, ci se parcheaza "strategic" undeva la vreo 50 de metri de statia de plecare. Care e manevra? Calatorii "stiu" ca autobuzul pleaca la 19:00, sa zicem. Dar surpriza, se face 18:55, se face 18:59 si nici un autobuz in statie. Cum nimeni dintre angajatii Transbus nu spune nimic, oamenii se panicheaza ca nu mai vine autobuzul si urca ca idiotii in duba de pe aceesi linie, oprita la vedere, drept in statie. Pe la 19:04-19:05 se taraste, in fine, si autobuzul in statie, timp in care duba pleaca full, cu calatorii de-a valma.
"Frumoasa" manevra, nu? Dar intr-o seara, de curand, nesimtirea a atins apogeul: dupa ce ca autobuzul de pe linia 2 a "tras" in statie abia la 19:04, soferul isi tot facea de lucru, privind in oglinda; dupa ce a mai stat 1-2 minute, din spate a plecat o duba pe linia - ati ghicit - tot 2. In sfarsit, cu "treaba" rezolvata, soferul nostru a pornit si el. Evident ca a mers ca melcul, ca in statii statea cate un minut, desi erau doar 1-2 calatori... Mad Chiar si mergand asa, tot a ajuns din urma duba arhiplina, care pierdea o gramada de timp in statii, cu urcatul si coboratul prin usa aia meschina. Ei, dar soferul nostru de autobuz nu s-a pierdut cu fierea, a "rezolvat" si asta, incetinind fara nici un motiv de la vreo 100 de metri departare, asteptand ca dubarul sa-si miste junghiul de "maxi-taxi". Bineinteles ca dubarul a oprit si in fata Episcopiei, unde nu e statie, prilej cu care l-am depasit totusi, pentru ca nu mai era decat o singura statie importanta pana la capat si de acolo nu prea mai urca nimeni, fiind ora destul de tarzie, asa ca nu mai "deranja" dubarul.
Cand sa cobor, negru de suparare, l-am luat la rost pe sofer, cerandu-i socoteala pentru magaria cu asteptatul dubei si spunandu-i ca-l voi reclama la domnul Jercan, care este directorul Transbus. Ala a facut ochii mari si mi-a facut semn sa vin mai aproape de el, era speriat ca aud si ceilati calatori scandalul. M-am dus la el si a inceput s-o dea ca e si el nou, ca nu stie, ca o fi, c-o pati etc. Evident ca n-am pus botul la prostiile lui si i-am batut obrazul spunandu-i ca-si fura singur caciula, ca fraierul.
Evident ca nu era un caz singular, aseara, tot la ora 19:00, trebuia sa plece autobuz pe linia 6. Evident, Evil or Very Mad statea parcat la 50 de metri, desi statia lui era goala, iar oamenii asteptau dardaind de frig. Sigur ca multi au renuntat sa astepte in frig si s-au inghesuit ca vitele in duba 6 care, "intamplator" era "la post". Pe la 19:03 a venit si autobuzul, preluand cei cativa calatori care au refuzat cu indarjire sa se suie in jegul ala de duba...
Un alt aspect care ma intriga: in programul de circulatie nou-aprobat, afisat si pe statii, se spune ca autobuzele de pe linia 2 vor circula din 20 in 20 de minute de luni pana vineri si din 30 in 30 de minute sambata si duminica. Si totusi se circula inca dupa vechiul program! Dar a aparut linia 4, care inainte nu era operata cu autobuze. Ce sa inteleg? Ca prgramul ala "nou" este aplicat doar partial, fara a se explica si de ce, sau e vorba de o alta "facatura", in sensul ca scriptic autobuzele sa circule din 20 in 20 de minute, dar in realitate sa se circule la 30 de minute, astfel profitand si dubagii, dar si anumiti "nenisori", zambareti cand vad o galeata de motorina?!?

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Noi/2018
Mesaje: 6196
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 16 Oct 2008 13:54:47    Titlul subiectului: 99636

Am primit un nou raspuns de la Primaria Buzau, raspuns care ar fi de-a dreptul amuzant daca n-ar fi mai intai penibil: adica eu le sesizez nereguli grave in transportul cu dube si le solicit sa ia masuri aspre pentru "corectarea" acestora, iar cei din Primarie imi dau un raspuns de zile mari, de adevarati reprezentanti ai administratiei locale, imi raspund la fel de "civilizat" si in acelasi ton zeflemitor ca si dubagii: eu le cer sa rezolve neregulile grave si evidente, iar ei imi raspund ca "daca nu agreez transportul cu microbuze, pot opta pentru autobuzele Transbus"! Shocked Nu stii ce sa mai crezi, astia chiar isi bat joc de noi, pe banii nostrii?!? Rolling Eyes Evident ca pot alege autobuzele Transbus si chiar o fac cu indarjire, insa din cauza "grijii" "alesilor" pentru cetateni, aceste autobuze circula extrem de rar si sunt plasate la astfel de ore, incat singura "alegere", in realitate, iti raman "maxi-taxi"-urile, in care cu greu poti urca la orele de varf, iar daca urci stai intr-un picior, cautand cu disperare o bara de care sa te tii in timpul "raliului" catre destinatie, bilete primesti sau NU primesti etc...
Mai lipseste sa primesc un raspuns cum ca daca vreau bilete, sa iau autobuzul, ca acolo se dau bilete... Laughing Radem, radem, dar e trist halul in care a ajuns tara asta... intr-o zi poate o sa le vina ideea sa nu ne mai lase nici sa respiram, iar daca vrem sa o facem sa achitam o taxa catre o "anumita" firma... Daca nu luam masuri urgente, sa protestam energic, astia vor ajunge mai rau decat se spune ca erau comunistii...
Legat de proiectul de hotarare care urmeaza sa consfinteasca "ocupatia" Buzaului de catre dube, mi se spune ca "daca va fi sa fie adoptat pe 31.10.2008"... Shocked Shocked Shocked Atentie, nu se spune ca daca va fi dezbatut, se spune daca va fi adoptat Exclamation Ca si cum dezbaterea n-ar fi o problema... ce sa subintelegem de aici? Evil or Very Mad
Bai, in ce tara bananiera traim! Adica cum, "daca va fi pe 31.10.2008"? Pai nu se stie inca? Sau se "anunta" in ultimul moment, ca sa "minimalizeze" riscul de a protesta cineva? Sau, si mai rau, se va proceda ca la sedinta din 25.09.2008, cand s-au anuntat 25 de proiecte de hotarari, dar s-au "dezbatut" ... 32 Twisted Evil



RaspunsPrimariaBuzau2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  64.61 kb
 Vizualizat:  de 11847 ori

RaspunsPrimariaBuzau2.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf


Ultima modificare efectuată de către Catalin Ghita la Joi 16 Oct 2008 13:57:50, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Noi/2018
Mesaje: 6196
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 16 Oct 2008 14:16:46    Titlul subiectului: 99639

De pe http://www.domnuleprimar.ro/1862-Controleaza-cineva-modul-in-care-circula-microbuzele-maxi-taxi-in-orasul-Buza---.html

Sesizare pentru primaria Buzau, judetul Buzau
Postata de: Autorul si-a declinat identitatea
La data: 19 Ianuarie 2006
Tip: Reclamatie
Cod: 1862

Controleaza cineva modul in care circula microbuzele maxi taxi in orasul Buzau?

cred ca la obtinerea licentei s-au angajat sa respecte un anumit orar si o capacitate de transport. Incercati sa mergeti dimineata cu maxi 1 sau 8 din micro 5 in centru sa vedeti ce bine e
.

Raspunsul primarului
25 Ianuarie 2006

Pe traseul 1 M sunt autorizate 10 microbuze, iar pe traseul 8 M 15 microbuze. Intervalul de succedare in mod normal este de 4 minute. Daca se intampla sa mai fie sincope in functionarea acestora, acest lucru se poate datora cauzelor tehnice Shocked Shocked Shocked (o parte din microbuze trebuie sa-si reinnoiasca licentele si sa indeplineasca noile conditii impuse de lege) sau conditiilor meteorologice (temperaturile scazute din ultimul timp ingreuneaza functionarea acestui transport). Shocked Shocked Shocked Laughing Laughing In ceea ce priveste depasirea numarului de calatori, organul de control obligat sa aplice sanctiuni - politia - intreprinde actiuni zilnic. Controlul la activitatea de transport in regim maxi-taxi este asigurat de : Corpul de control comercial din cadrul Primariei, Autoritatea Rutiera Romana, Registrul Auto Roman si Politia Rutiera."


Asta da raspuns de primar, mai ales absolvent de Transporturi, nu vedeti cata "intelegere" manifesta fata de dubagii in loc sa dea cu ei de pamant...

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Noi/2018
Mesaje: 6196
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 22 Oct 2008 09:52:11    Titlul subiectului: 99875

O poza din zona garii, dubagii parcheaza pe 2-3 randuri, ingreunand sau chiar blocand circulatia celorlalte vehicule.
Vedeti si o manevra tipica, cam asa se procedeaza, cand se apropie ora de plecare a autobuzelor, dubagii "tasnesc" in fata autobuzelor, pentru a prelua ei calatorii.



P1220042.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  67 kb
 Vizualizat:  de 11760 ori

P1220042.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
boy4ever



Data înscrierii: 31/Mar/2008
Ultima vizita: 05/Noi/2018
Mesaje: 294
Locație: Targu Jiu

MesajTrimis: Vin 24 Oct 2008 11:13:00    Titlul subiectului: aaaaaaaaaaaaa 99970

Catalin, e vorba si de profit. Altfel nu s-ar scumpi pretul biletelor, abonamentelor si alte alea. Asa s-ar introduce peste tot tramvaie, troleibuze... dar principala problema care impiedica acest lucru a ramas aceeasi: nerentabilitatea! In Romania se urmaresc interesele financiare mai mult decat cele ale cetatenilor. Si ca tot e vorba de Buzau... ce profit oare scot acele autobuze care dupa ce ca trec din juma' in juma' de ora,mai sunt asfixiate si de dubari!? Aceste dube trebuiesc interzise, nu stiu ce pazesc cei de la Transbus!

Transbusul ce face? Sta cu mainile in san? Am vazut cat te omori tu cu tot felu de sesizari la primarie etc. cand asta ar trebui sa o faca ei! Si daca dubarii tot nu sunt interzisi macar sa nu mai foloseasca statiile Transbus, sa aiba un orar bine stabilit, sa ofere conditii decente de transport s.a.m.d.! Dar vad ca nu se vrea.

Oricum, vina e a oamenilor, nu ar trebui sa se urce nimeni in nici o duba, sa circule goale. Doar asa s-ar dezvolta adevaratul transport in comun! Pff... si noi vorbim de transport electric... vise!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Noi/2018
Mesaje: 6196
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Vin 24 Oct 2008 11:29:49    Titlul subiectului: 99972

Nu Transbus-ul ii "interzice" pe dubari! Doar Consiliul Local poate interzice folosirea maxi-taxi-urilor, dar nu se vrea.
Scumpirea biletelor nu tine de "rentabilizarea" anumitor societati, tine mai degraba de acoperirea din incasari a unui procent din cheltuieli, pentru mentinerea unui echilibru intre cheltuieli si veniturile din incasari si subventii.
Oricum, decizia de scumpire e mai degraba politica, vei constata si tu ca de obicei inainte de alegeri preturile anumitor bunuri si servicii de interes pentru marea masa a cetatenilor sunt mentinute artificial in limite rezonabile, iar dupa alegeri, vazuti cu sacii-n caruta, "alesii" dau drumul scumpirilor.

Cred ca nu ai inteles din ce am tot scris de-a lungul timpului, ma vad nevoit sa repet: Transbus-ul este in SUBORDINEA Consiliului local Buzau, cum crezi ca pot protesta cei de la Transbus fata de actiunile Consiliului local - cei care permit circulatia dubelor - cand acestia sunt cei care asigura subventiile si salariile celor din Transbus?
Cei de la Transbus nu pot protesta pentru ca sunt la mana Consiliului local, daca nu sunt "cuminti" pot pati diverse chestii. Chiar si asa insa, unii nagajati Transbus sunt revoltati de asa-zisa "concurenta" (neloiala) facuta de maxi-taxi-sti si se pare ca au si protestat pe aceasta tema, dar, din ce mi s-a spus, un "ales" care s-a prezentat la negocierile cu angajatii Transbus le-ar fi raspuns acestora ceva de genul: "Vreti salarii? Va dam salarii, dar nu va legati de maxi-taxi, ca nu e treaba voastra".
Evident insa ca oamenii din Transbus se feresc sa declare public ceea ce stiu sau vad, caci le e frica sa ramana fara serviciu...

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Noi/2018
Mesaje: 6196
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Vin 24 Oct 2008 12:41:33    Titlul subiectului: 99977

Un alt raspuns de la autoritatile buzoiene, de-a dreptul hilar:
Cica Hotararea 199/2007 nu are caracter normativ, deci nu sunt obligati s-o publice.
Buuun... Sa zicem ca-i asa. Daca n-ar fi continuat, filosofi ar fi ramas...
Dar ei continua: cica Hotararea 49/2000 are, intr-adevar, caracter normativ, dar nu o au in format electronic. Mai sa fie! EXACT pe asta... Ptiu!
Cica are ... 24 Shocked de pagini - lor li se pare mult - si ca daca o scaneaza se blocheaza site-ul!!! Ha, ha, ha Laughing Laughing Laughing Mama lui de site, dar alte hotarari "incap", asta nu... Oricine care are cat de cat habar de calculatoare isi da seama ca asta e o abureala, caci o pagina scanata nu poate avea mai mult de cateva sute de kilobiti...
Dar se poate folosi si o rezolutie mai mica si spatiul ocupat s-ar diminua, dar...dar...



RaspunsPrimariaBuzau3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  47.61 kb
 Vizualizat:  de 11728 ori

RaspunsPrimariaBuzau3.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Noi/2018
Mesaje: 6196
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 30 Oct 2008 09:53:31    Titlul subiectului: 100253

Dupa parerea mea, originea gravelor nereguli din transportul public sta in modul cum sunt definiti termenii de autobuz, respectiv microbuz.
La ora actuala avem niste definitii "incrucisate" si "suprapuse", or tocmai asta e apa tulbure in care rechinii din afacerea maxi-taxi isi vaneaza "prada", calatorii naivi - adevarate "mamaligi Made in Romania", lipsiti de orice demnitate.

Iata cum arata ACUM aceste definitii:

"autobuz – autovehicul cu cel putin 4 roți și o viteza maxima constructiva mai mare de 25 km/h, conceput si construit pentru transportul de persoane pe scaune si in picioare si care are mai mult de 9 locuri pe scaune, inclusiv locul conducatorului auto"

"microbuz – autobuz care are o capacitate de transport de cel mult 22 de persoane pe scaune, in afara locului conducatorului auto"

In opinia mea, definitiile trebuie corectate, MINIM, de forma asta:

autobuz – autovehicul conceput si construit pentru transportul de persoane pe scaune si in picioare, care are mai mult de 22 locuri pe scaune, in afara locului conducatorului auto, dispunand de cel putin 2 usi de acces distincte, automate, comandate de la sofer.

In opinia mea, precizarile alea actuale, cu "cel putin 4 roți" si "viteza maxima constructiva mai mare de 25 km/h" sunt de-a dreptul puerile, penibile si inutile. Nu inteleg, se asteptau sa vina unii cu trotinete?!? Sau se asteptau sa vina unii cu microbuze cu pedale, d-alea pentru copii, incat sa nu poata atinge nici 25km/h?!? Penibil si grotesc!
Esentiale sunt precizarea capacitatii, de peste 22 locuri pe scaune si prezenta usilor automate; initial nu vroiam sa bag asta cu usile automate, insa cum traim in Cacania... aaa, Romania, ma astept ca dubagii sa "rezolve" si problema capacitatii, impartind banchetele de 2 locuri in ...3 locuri, separate printr-o dunga cu creta,,,Twisted Evil Evil or Very Mad Evil or Very Mad

Iar microbuzele ar fi:

microbuz – autovehicul conceput si construit pentru transportul de persoane DOAR pe scaune care are o capacitate de transport de cel mult 22 de persoane pe scaune, in afara locului conducatorului auto.

Microbuzul sa nu mai fie definit ca autobuz, ci ca vehicul de transport persoane!

In acest fel, cele 2 definitii nu ar mai fi "incrucisate" si ar permite definirea fara echivoc a fiecaruia dintre mijloacele de transport persoane.

Vreau sa va dati si voi cu parerea, poate gasim elementele cheie care, introduse in definitii, ar impiedica apartia pe strazile oraselor a acelor maxi-taxi - expresii ale impotentei intelectuale a legislativului.

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf


Ultima modificare efectuată Catalin Ghita la Joi 30 Oct 2008 15:27:43, modificat de 3 ori în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1204
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Joi 30 Oct 2008 10:47:26    Titlul subiectului: 100256

Se poate face o scrisoare catre presa si catre legiuitor pentru amendarea legii? Chiar ar fi util! Si eu cred ca niste definitii mai clare ar rezolva mult problema.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Noi/2018
Mesaje: 6196
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 30 Oct 2008 11:23:19    Titlul subiectului: 100260

De facut se pot face sesizari, scrisori, petitii, orice, insa problema e ca prea putini ies din amorteala care, din pacate, ne cam caracterizeaza pe toti.
Poate ca nici eu nu as fi fost asa revoltat daca aceste SFIDARI la adresa bunului-simt si a legilor nu m-ar afecta direct.
Ideea e simpla: bombardati-i cu sesizari, reclamatii, propuneri - insa documentate, cu poze si filme, cu texte de legi - poate macar vreuna cade pe mana unuia dispus s-o ia in seama.
Sansele mai mari ar fi daca am face o petitie simpla si la obiect, semnata de cat mai multi, pentru a indeplini numarul de semnaturi necesare pentru a forta modificarea legislativa.
Am inteles ca Silviu Sintea intentioneaza sa propuna modificarea legii pentru a se impiedica accesul acestor surogate de mijloace de transport (maxi-taxi) pe traseele urbane, insa nu stiu daca a apucat sa si faca ceva concret sau a ramas la stadiul de intentie. Oricum, pentru mine e clar ca asta e calea de urmat, daca Silviu ar face intr-adevar ceva concret, avand ca baza ONG-ul Transira, eu as fi dispus sa sustin demersul prin implicarea directa si va rog si pe voi pe toti sa sustineti orice demers, intreprins de oricine, pentru eliminarea acestor pleosnite de maxi-taxi.
Insa constat ca nu prea se face nimic, ne complacem intr-o stare de somnolenta care a nascut, naste si probabil va mai naste "monstri", ducand la distrugerea perfida si sustinuta a transportului public civilizat, prin subminarea lui cu orare total nefavorabile, prin permiterea parazitarii traseelor etc, pentru ca apoi manipulatorii sa spuna ca transportul civilizat nu e rentabil, dar - ca sa vezi - dubagii abia asteapta sa inhate afacerea...
Luati ATITUDINE INAINTE sa fiti afectati direct, luati aminte ca transportul electric din cateva orase mari a fost deja casapit, ca se pregateste terenul pentru altele (Resita), unde sunt autobuze se reincearca introducerea de paraziti (Pitesti).
E timpul ca astia care ne conduc sa afle ca mai existam si noi si ca transportul public se face in folosul nostru, al calatorilor, nu al afaceristilor!

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Joi 30 Oct 2008 21:02:58    Titlul subiectului: 100283

Eu sper din tot sufletul ca Silviu Sintea sa faca ceva impreuna cu TRANSIRA pentru transportul in comun! Deoarece pana acum vad ca doar Catalin Ghita se zbate singur cu "morile de vant"! Poate daca vom fi mai multi vom rezolva aceasta problema spinoasa a transportului in comun din Buzau si din toata Romania (vezi cazul Resitei, care tinde sa se transforme intr-o noua Constanta sau Brasov Mad ).
Catalin eu unul voi incerca sa te sprijin in tot cea ce vei face in continuare!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 01/Noi/2017
Mesaje: 1170
Locație: Braila

MesajTrimis: Joi 30 Oct 2008 21:31:37    Titlul subiectului: 100287

Ai drepatate, trebuie sprijinite aceste demersuri pentru ca si Romania sa intre in rand cu celelalte tari civilizate care au un transport public de o caliate inalta. Ei bine as vrea si eu sa incerc prin ajutorul vostru sa reintroduc troleibuzele in Braila, dar si sa conving Primaria sa repare reteaua de tramvai si sa scoaata dubele.
Revenind la Maxi-Taxi acestia sunt cea mai mare pacoste in mare parte nerespectand traseele si oprind neregulamentar. Buzaul nu este singurul oaras cu probleme, eu as spune ca si Braila, dar si Galatiul, au probleme cu aceste dube ce distrug transportul in comun.
Eu am facut, pentru Braila, un scurt istoric si am observat ca de la aparitia transportului particular Braicar a pierdut teren in fata lor cednd trasee importante si desfiintand troleibuzul, poate in viitor si tramvaiele.
Trebui sa reusim si le urez succes celor ce se zbat pentru aceste cauze...respectele mele!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Noi/2018
Mesaje: 6196
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 05 Noi 2008 12:39:58    Titlul subiectului: 100603

Bascalia maxi-taxi continua. Soferii circula dupa bunul plac, nu conteaza, bani sa iasa.
Autoritatile locale par depasite de situatie, e a nu stiu cata sesizare, dar maxi-taxi-stul BZ-03-STP isi vede de treaba lui, nimeni nu-i cere socoteala!

Iata cazul:

Asa cum v-am mai sesizat, conform vechiului program de circulatie al Transbus, primul autobuz de pe linia 3/114 pleca din Micro III la ora 06:25. Maxi-taxi-ul cu numarul BZ-03-STP pleca de fiecare data la ora 06:22-06:23, cu putin inainte de plecarea autobuzului, pentru a prelua el calatorii din statii, calatorii suindu-se de obicei in primul vehicul care vine in statie si circula pe linia dorita.

Incepand cu data de 03.11.2008 a fost aplicat noul program de circulatie al Transbus, conform caruia primul autobuz de pe linia 3/114 pleaca la ora 06:20.
Pe data de 04.11.2008 am asistat la o discutie intre soferul maxi-taxi-ului BZ-03-STP de pe linia 3''M'' cu soferul autobuzului de pe linia 3/114. Soferul de maxi-taxi s-a informat asupra noului orar Transbus si apoi a a plecat TOT INAINTEA autobuzului, cu cateva secunde, la ora 06:19-06:20!!!

Ei, dar ce credeti, ca magaria s-a limitat la atat? Nu, nici vorba.

Azi, 05.11.2008, calatorii au fost anuntati verbal de catre taxator ca dupa numai 1-2 zile de plecare la ora 06:20 din capat Micro III, se revine la vechea ora de plecare a autobuzului, adica 06:25! Evident, maxi-taxi-stul a revenit si el la ora lui ''obisnuita'' si a plecat tot la 06:22-06:23, desi in ziua anterioara plecase la 06:20!

Deci oricum ar fi, oricare ar fi motivele, microbuzul pleaca inainte!

Explicatia primita pentru revenirea la ora de plecare 06:25 cica ar fi ca a sunat un calator la Transbus si a reclamat ca a scapat autobuzul! Ei ca sa vedeti! Si imediat omul ala a fost ascultat! Iar la petitiile mele care sesizeaza lipsa orarelor de circulatie pentru maxi-taxi-uri, la circulatia acestiora dupa cum ii taie capul, autoritatile imi comunica, scris, ca "Au luat la cunostinta"! Shocked Dar pe trasee au loc aceleasi magarii!

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BUZĂU Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Următoare
Pagina 2 din 8

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community