Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Nereguli în transportul cu dube din Buzău
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BUZĂU
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Mar/2024
Mesaje: 9816
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 05 Noi 2008 13:05:31    Titlul subiectului: 100604

Inseamna ca autoritatile locale sunt mana in mana cu patronii firmelor ce detin microbuze. Problema ar trebui reglementata cumva de la centru, ar trebui specificat ca microbuzele sa aiba traseu diferit de al mijloacelor de transport in comun, sau o data si o data clarificata problema legislatiei. Cata vreme cineva castiga bani frumosi din transportul de persoane, slabe sanse. Ramane de vazut ce va fi dupa alegeri.
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 05 Noi 2008 13:22:28    Titlul subiectului: 100605

Evident ca si eu sunt aproape 100% convins ca sunt interese ale cuiva, insa nu pot sa-i acuz direct de asta, in lipsa de probe; in schimb pot sa le dau in cap cu toate neregulile pe care le pot sustine, argumenta si dovedi.
E important sa am dovada ca le-am sesizat si ca ei nu au raspuns sau n-au rezolvat problemele, ca apoi sa sesizez Agentia Nationala de Integritate - A.N.I. si Directia Generala Anticoruptie pentru a investiga "motivele" care impiedica autoritatile locale sa puna ordine in transportul local, parazitat la greu de maxi-taxi-sti.

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf


Ultima modificare efectuată de către Catalin Ghita la Mie 03 Mar 2010 14:54:37, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 17 Dec 2008 16:26:37    Titlul subiectului: 102629

Ia uitati ce raspuns am primit la petitia de mai jos:

http://www.domnuleprimar.ro/28041-Orarul-transportului-comun-secretizat-Domnule-Primar-momentul.html

"Raspunsul primarului
17 Decembrie 2008

Solutia de crestere a eficientei si calitatii transportului public de calatori in municipiul Buzau este elaborata de SC "SEARCH CORPORATION" cu indicativ 204-S-T-2001 (inclusiv modificarile ulterioare) si votata in CLM Buzau.

Suprapunerea activitatii de transport cu autobuze si microbuze nu este aleatorie, este chiar reglementata si depaseste 80%.

Graficul de circulatie al societatii TRANS BUS este afisat la capete si pe traseu, iar acolo unde lipsesc situatia va fi remediata in cel mai scurt timp. Transportul cu microbuze se efectueaza zilnic intre orele 5.45 - 22.30, cu o frecventa de 5 minute, timpul scurt al succesiunii microbuzelor neimpunand afisarea graficului orar.

Atat numarul autobuzelor,cat si al microbuzelor este strict limitat, reglementat prin hotarari de consiliu local, fenomenul de "parazitare" nu este prezent in municipiul Buzau decat in viziunea dumneavoastra. Pe site-ul Primariei municipiului Buzau sunt postate documente de interes public, conform legislatiei in vigoare si nu dupa bunul plac sau la intamplare.
"

Acum sa comentam:

"Solutia de crestere a eficientei si calitatii transportului public de calatori in municipiul Buzau este elaborata de SC "SEARCH CORPORATION" cu indicativ 204-S-T-2001 (inclusiv modificarile ulterioare) si votata in CLM Buzau."

Eu am intrebat si CAND s-a facut acel studiu, dar s-a "omis" sa mi se raspunda... daca studiul e prea vechi, nu cred ca mai are relevanta, cel putin pentru anumite trasee...

Cum ar veni, exista niste studii facute de o firma, ei sunt acoperiti, asta vor sa spuna. Cum au fost facute acele studii, in ce conditii, rezultatele lor, nu ne privesc pe noi, beneficiarii servicului de transport...

"Suprapunerea activitatii de transport cu autobuze si microbuze nu este aleatorie, este chiar reglementata si depaseste 80%." Shocked Nasol atunci!

"Graficul de circulatie al societatii TRANS BUS este afisat la capete si pe traseu, iar acolo unde lipsesc situatia va fi remediata in cel mai scurt timp."

Eu nu am vazut NICIUN grafic Transbus, ci doar niste frecvente. Dar de, poate raspunde orice, nu?!?

"Transportul cu microbuze se efectueaza zilnic intre orele 5.45 - 22.30, cu o frecventa de 5 minute, timpul scurt al succesiunii microbuzelor neimpunand afisarea graficului orar."

Asta e o mare magarie! Legea cere ca statiile sa aiba un panou suplimentar unde sa fie afisat orarul conform caruia opresc vehiculele in ACEA statie! Nu am vazut nicaieri sa scrie ca acest lucru e optional!

Iar vraja cu frecventa de 5 minute poate e valabila pentru anumite linii, dar in nici un caz pentru toate liniile! De exemplu pentru pseudo-linia 3M, unde frecventa e mult mai mare, ce i-a impiedicat sa afiseze orarul?!?

"Atat numarul autobuzelor,cat si al microbuzelor este strict limitat, reglementat prin hotarari de consiliu local, fenomenul de "parazitare" nu este prezent in municipiul Buzau decat in viziunea dumneavoastra." Evil or Very Mad

Ori n-a priceput, ori se crede jmecher: eu nu m-am legat de NUMARUL de vehicule, ci de MODUL in care acestea circula! Deci a ocolit si acest raspuns, ba inca intr-un mod ofensator pentru mine! Evil or Very Mad

"Pe site-ul Primariei municipiului Buzau sunt postate documente de interes public, conform legislatiei in vigoare si nu dupa bunul plac sau la intamplare."

Ii cerusem sa afiseze orarele de circulatie si hartile traseelor pentru autobuze si maxi-taxi, din faptul ca nu le-a afisat inteleg ca documentele solicitate de mine nu sunt de interes public, in viziunea primarului!

Dar pentru cine or fi de interes?!?

In concluzie: tara de rahat, condusa de alianta "Noi intre Noi, pentru Noi"...

Calatorii?!? Ia mai da-i in ma-sa, ca "e prosti"... Evil or Very Mad

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 12 Ian 2009 12:56:16    Titlul subiectului: 104039

1. Conform cerintelelor din proiectul de Regulament de transport din Buzau, disponibil la http://www.primariabuzau.ro/UserFiles/File/hot_propuneri/prop_transp_public1.htm , rezulta ca:
"Documentele ce se vor prezenta pentru participarea la licitatie:
. . . . . .
-dovada detinerii de spatii de parcare pentru autovehiculele cu care participa la licitatie;

Abia astept sa aprobe regulamentul asta, sa le dau in cap cu el, caci am vazut multe astfel de microbuze "parcate" pe unde le-a venit pe chelie soferilor, cum e cel din poza 1, "parcat" chiar in ... statia de autobuz Dragaica/Casa de Pensii si care impiedica accesul autobuzelor Transbus in statia cu pricina!

Multe sunt parcate in parcari mai mult sau mai putin amenajate, in zona blocurilor din Micro III, banuiesc ca trebuie sa prezinte dovada de inchiriere/concesionare a locurilor de parcare, as vrea sa vad si eu daca astia detin asa ceva!

2. Nesimtitii astia cu dubele nici macar nu se sinchisesc sa afiseze numerele alea mincinoase, gen 1M, ci afiseaza direct numarul liniei 1, cea pe care o paraziteaza!

Mai mult decat atat, soferii afiseaza la vedere, fara nici un fel de teama, faptul ca "fac statie" la "Autogara Piata Saraca". oprire ilegala, intrucat acolo nu este amenajata statie de autobuz/maxi-taxi!

Nici asta nu are acel "M" in numarul de linie...

Dar cine sa se ia de "prietenii" care au sustinut campania electorala?

3. Microbuzele de pe linia 10(M, teoretic) opresc fara nici o jena la semaforul din zona R.A.M., desi in intersectie sunt de multe ori politisti de la circulatie, care se vantura degeaba pe acolo, platiti din banii nostri, fara sa ia masuri impotriva dubagiilor astora!



BZ05SRR-P1230029.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  68.51 kb
 Vizualizat:  de 18166 ori

BZ05SRR-P1230029.jpg



BZ27LUC-P1230023.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  75.15 kb
 Vizualizat:  de 18166 ori

BZ27LUC-P1230023.jpg



aP1230015.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  87.18 kb
 Vizualizat:  de 18166 ori

aP1230015.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 15 Ian 2009 16:11:37    Titlul subiectului: 104271

Si A.R.R. isi declina competenta privind solutionarea neregulilor din Buzau.
Ma amuza insa stupiditatea ideii A.R.R. de a transmite spre solutionare petitia catre Consiliul Local Buzau, atata timp cat eu reclam neregulile grave din transportul buzoian, puse tocmai pe seama Consiliului Local!

Cum ar veni, A.R.R., in inteligenta sa, ii pune pe aia din Consiliul Local Buzau sa se auto-verifice daca n-au incalcat cumva legea... Laughing Laughing Laughing

Mai mira pe cineva halul in care se prezinta Romania? Pana si bulgarii au protestat violent ieri la Sofia din cauza incompetentei si coruptiei autoritatilor lor, oare mamaligile romanesti cat mai asteapta?



ARR-2009.01.15.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  103.4 kb
 Vizualizat:  de 18118 ori

ARR-2009.01.15.JPG



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Vin 16 Ian 2009 11:11:17    Titlul subiectului: 104320

Aseara, 15.01.2009, a avut loc la postul local FocusTV o emisiune despre strategia urbanistica a municipiului Buzau, invitat fiind viceprimarul municipiului Buzau, domnul Barla Fanica.

Am intrat in direct, solicitand raspunsuri la 3 intrebari:

1) Care este strategia pe termen mediu si lung a municipalitatii privind transportul public intrucat eu constat zi de zi ca acesta este intr-o stare precara, din cauza prezentei pe trasee a dubelor maxi-taxi, mai mereu aglomerate la ore de varf, care circula haotic etc.

Asa cum ma asteptam, mi s-a dat raspunsul "standard", o poveste bine gandita, cum ca "o mare firma" a facut un studiu de trafic si ca in urma acelui studiu a rezultat ca "e necesar" sa fie introduse si dube.

Probabil ca municipalitatea este "acoperita", din punct de vedere legal, cu acel studiu, insa nu se precizeaza cand si cum a fost facut acel studiu. Stim prea bine in ce tara traim si ca un studiu poate "sa iasa" dupa cum doreste "beneficiarul", deci pe mine ma lasa rece acel studiu al lor.

Pe de alta parte, chiar si admitand ca studiul a fost corect si bine-intentionat facut, eu vad aproape zi de zi microbuze gemand de calatori, vad dubagii care gonesc ca tampitii, care opresc ilegal etc. Daca dubele sunt arhipline, inseamna ca studiul ala nu mai e de actualitate si trebuie facut altul, zic eu, daca stau in loc de un "studiu" si nu vad realitatea din teren!

Ca o paranteza, am verificat pe net existenta firmei care ar fi facut acel studiu si firma e reala iar in portofoliul ei apare si acest studiu de trafic pentru Buzau, deci in privinta asta nu s-a mintit, chiar exista un studiu.

Apoi s-a trecut la o poveste de adormit copiii, cum ca "vai, ce s-ar intampla daca n-ar mai circula intr-o zi autobuzele sau maxi-taxi, ce rau ar fi etc" Se pune problema de asa natura incat sa i se induca prostimii ideea ca acele microbuze sunt indispensabile, nu se poate trai fara ele.

Sa fim seriosi, cine-i pune sa nu le ceara privatilor sa se doteze cu autobuze?!? N-am nimic impotriva sa fie si privati pe trasee, dar sa-si ia autobuze, nu sa faca profituri carandu-ne pe noi, calatorii, in conditii infioratoare! Evil or Very Mad Doar nu le-am cerut sa scoata dubele fara sa bage ceva in loc!

Moderatorul avea si el o problema cu halul in care circula acesti dubagii, stanjenind circulatia, dar n-a fost lasat sa-si continue ideea.

2. Am solicitat explicatii privind ne-afisarea orarelor autobuzelor si maxi-taxi-urilor in statii, desi legea o cere.

Evident, mi s-a livrat un raspuns conceput de asa natura incat sa fie credibil pentru naivi, afirmandu-se ca maxi-taxi-urile circula prea des, din 4 in 4 sau din 5 in 5 minute si ca daca ar afisa orarele ar iesi un orar prea "stufos".

Sunt 3 probleme mari:

- legea cere afisarea orarelor, fara a preciza alte conditii, asadar inteleg ca e obligatoriu, nu scrie nicaieri ca daca orarul ar fi prea dens nu mai e obligatoriu sa fie afisat! E doar o scuza!
- afirmatia este doar partial adevarata, sunt linii pe care intr-adevar microbuzele circula des, insa sunt si linii, preum 3(M) pe care se circula rar. De ce nici acolo nu se afiseaza?!?
- Bun, la maxi-taxi nu pot afisa, dar la autobuze de ce nu afiseaza, ca oamenii ar putea nota orarul si ar veni in statie la ora potrivita pentru autobuz. Ei, dar cum, sa piarda "scumpii" nostri dubagii?!? Nu se face...
Lipsa de informare si incertitudinea din jurul orarelor de transport sunt o manusa perfecta pentru dubagii, care o exploateaza din greu!

3. Am intrebat daca exista intentia introducerii transportului electric, nepoluant, cu troleibuze, cu atat mai mult cu cat se dau fonduri imense de la UE pentru infrastructura si mediu de la U.E.

Din pacate vice-primarul a fost ferm, afirmand ca nu se justifica transportul "pe fir electric" din cauza infrastructurii (Shocked Question ) , ca ar trebui umblat si la retelele de gaze, apa...Shocked Question

Am ramas stupefiat! Nu pricep ce treaba are reteaua de troleibuz, care este 99% aeriana, la 4-5 metri deasupra strazii, cu retelele de gaze si apa care sunt SUB strada! Shocked

Tare ma tem ca domnul Barla a facut o confuzie grava, incurcand troleibuzul cu ... tramvaiul!

Din ce a pomenit dansul, inteleg ca ar exista un studiu privind oportunitatea unei retele de troleibuz, tare as fi curios sa-l vad si eu.

In opinia mea, linia 7 de autobuze, unde actualmente se circula din 12 in 12 minute, in ciuda parazitarii acerbe facute de dubagii, are sanse reale si obiective de a fi transformata in troleibuz!

Daca ar fi eliminate total dubele de pe aceasta linie, traseul de troleibuz ar putea fi viabil, cu atat mai mult cu cat este o linie integral urbana, circula numai in interiorul orasului, legand cartiere de locuinte intre ele si cu gara, asadar ar fi o solutie viabila pe termen lung, nefiind expusa riscului de desfiintare precum retelele din alte orase, concepute si construite gresit inca din start, intrucat legau orasul cu marile platforme industriale, care intre timp au falimentat sau si-au redus substantial activitatea. Liinia 7 buzoiana ar avea un flux de calatori constant.

Pe de alta parte, domnul Barla m-a invitat, pentru a doua oara, la o discutie fata in fata la sediul Primariei Buzau. Prima data a lansat invitatia prin decembrie 2008, insa am amanat-o pe de o parte din cauza lipsei mele de timp, iar pe de alta parte am pregatit mai multe materiale, pliante, fisiere, pe care vreau sa i le prezint.

In Arhiva Video Tramclub e disponibila inregistrarea video a interventiei mele in direct.

http://video.tramclub.org/Buzau/

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
boy4ever



Data înscrierii: 31/Mar/2008
Ultima vizita: 22/Feb/2024
Mesaje: 355
Locație: Targu Jiu

MesajTrimis: Lun 19 Ian 2009 17:06:38    Titlul subiectului: bnfgbgf 104573

De ce ar vedea ceva anormal? Atata timp cat oamenii (si inca un nr foarte mare) apeleaza la serviciile prestate de maxi-taxi, ei considera ca sunt foarte bune!
Daca nu s-ar urca nimeni in ele iti garantez eu ca nu ar mai circula... In situatia asta oamenii i-ar putea elimina pe dubari in maxim o saptamana, insa nu se vrea. Din pacate!
Posted: Tue 20 Jan 2009 15:09:49 Post subject: 104621

Dar nici Transbus nu baga autobuze mai multe, sa circule la un interval mai mic de timp... Si-o fac cu mana lor!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 20 Ian 2009 09:28:06    Titlul subiectului: 104609

Ma chinui sa explic asta de atata timp: asta e si teoria lor de prostit lumea, ca daca oamenii se urca si nu comenteaza, atunci e OK.

Problema e insa dincolo de spoiala de la vedere, acelor microbuze/maxi-taxi li se ingaduie sa circule dupa bunul plac, ba chiar sunt "ajutate" de cei din Consiliul Local prin programe prost facute si neafisate pentru autobuze, astfel incat calatorul din statie, lipsit de informatiile privind orarele, nu risca sa astepte un timp neprecizat in statie, si nu are de ales, se suie la duba!

In realitate dubagii isi fac treaba dupa bunul plac!

Garantat ca daca in statie ar fi simultan si autobuze si microbuze, abia atunci calatorii ar alege si ar fi "concurenta", nu facatura de acum!

Tu chiar nu pricepi ca Transbus este in subordinea Consiliului Local si daca Consiliul Local le "aproba" un astfel de program nefavorabil, nu au ce face? In schimb se baga dube la greu si nici nu-i controleaza nimeni pe astia decat de fatada, permitandu-le sa faca legea "junglei" pe trasee?
Nu intelegi ca s-a aprobat casarea a 24 de DAC-uri desi mai puteau fi folosie temporar, pentru a asigura frecvente mai bune, ca sa nu incurce treburile dubagiilor?!
Nu intelegi ca s-ar putea cere prin caietul de sarcini ca si privatii sa vina cu autobuze, dar ei isi vad de afacerile lor cu maxi-taxi, din care profitul este mult mai mare daca investitia e cat mai mica, iar microbuzul e cat mai burdusit de calatori si circula cat mai repede pentru a face mai multe curse?!?
Tu ai impresia copilareasca ca Transbus-ul poate baga autobuze dupa bunul plac?!? Asta nu s-ar putea face decat cu aprobare sau cu complicitatea autoritatilor, ori nu cred ca s-ar face asa ceva decat pentru dubagii...

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mar 20 Ian 2009 18:08:44    Titlul subiectului: 104635

Chiar daca Transbusul ar băga mai multe autobuze... oricum ar încasa subvenție doar pentru cele aprobate de către CL. Prin urmare, s-a aprobat casarea respectivelor autobuze ca să nu stea degeaba și să se plătească pentru ele impozite și asigurări, ținând cont că CL oricum nu ar aproba creșterea numărului de autobuze pe trasee.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
boy4ever



Data înscrierii: 31/Mar/2008
Ultima vizita: 22/Feb/2024
Mesaje: 355
Locație: Targu Jiu

MesajTrimis: Mar 20 Ian 2009 18:21:31    Titlul subiectului: 104637

Catalin, in cazul asta ce se mai poate face? Practic dubele au acelasi "sef" ca si autobuzele, deci nu putem ridica pretentii.
In Targu-Jiu cand au venit dubarii imediat i-a radiat primaria, le-a interzis sa mai opereze! Asta am tot spus-o... pacat ca in alte locuri nu este la fel Confused
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
dexter23



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Mar/2023
Mesaje: 144
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 23 Ian 2009 09:38:23    Titlul subiectului: 104797

Si ca sa mascheze totul, au luat ochii publicului cu autobuzele noi.
_________________
We are just a small, lonely piece in the world of computers.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Vin 23 Ian 2009 10:34:48    Titlul subiectului: 104800

dexter23 a scris:
Si ca sa mascheze totul, au luat ochii publicului cu autobuzele noi.
Cel mai tare ma enerveaza abureala aia ca prezenta dubelor/maxi-taxi e buna, ca ar duce la concurenta.

E ca si cum ai spune: "Aveti un autobuz luni la ora 05:00 si unul vineri la ora 18:00, iar in rest aveti dube din 5 in 5 minute.
Puteti ALEGE cu ce doriti sa calatoriti, e concurenta, calatorul alege bla bla"... Evil or Very Mad

Multi pun botul la vrajeala cu "concurenta", nu "vad" dincolo de vorbe, realitatea, ca de fapt esti SILIT sa mergi cu duba pe mari intervale de timp, ca altceva nu ai de ales...

Autobuzele circula din 27 in 27, din 30 in 30 sau din ... 40 in 40 de minute, iar orarul NU este afisat. Dubele "misuna" foarte des, la cateva minute.
Evident, daca nu stii cat ai de asteptat, te sui la primul vehicul venit, ca doar nu risti sa ingheti 40 de minute in statie.

Neafisarea orarelor de catre Consiliul Local ar putea fi oare considerata ca favorizare a infractorului ?

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 02 Feb 2009 15:24:57    Titlul subiectului: 105368

Sambata, 31.01.2009.

1. Tara? Romania, evident, dupa tigania din poza.
Anul? 2009, la 2 ani dupa aderarea la U.E.
Locatia? Buzau, una dintre ultimele redute ale prostiei administrative
Ce? Tigania ridicata la rang de transport public "urban". Nu glumesc cand va spun ca dubele/maxi-taxi au usile legate cu sfoara Mad , precum la orice cotet ordinar... Evil or Very Mad

Apropo, va atrag atentia ca, din constructie, la aceste dube/maxi-taxi accesul la locurile din spate se facea prin usa laterala glisanta. Cine si de ce a permis modificarea amenajarii interioare, astfel incat accesul sa se faca prin usa din fata?!?

2. Cu asa ceva se face transport public "urban" in Buzau...
Dube jigarite, cu aspect neingrijit, cu stopuri sparte, mancate de rugina!

3. Cotete, cotete, si iar cotete, sunt peste tot! Evil or Very Mad
Unii au si marit pretul, dar conditiile oferite... Nici macar liniile nu le afiseaza corect, cu acel "M" semi-(i)-legal, afiseaza direct numarul traseului parazitat...



BZ05HLN-P1230657.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  75.72 kb
 Vizualizat:  de 18747 ori

BZ05HLN-P1230657.jpg



BZ05SJC-P1230654.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  104.46 kb
 Vizualizat:  de 18747 ori

BZ05SJC-P1230654.jpg



BZ00AAA-P1230661.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  99.77 kb
 Vizualizat:  de 18747 ori

BZ00AAA-P1230661.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 681
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Lun 02 Feb 2009 16:39:39    Titlul subiectului: 105369

Chiar ca tiganie! Nu zic ca dubele sunt nespalate, nu zic ca nu se deschide usa culisanta, dar nici macar intregi nu sunt! Au o parte din bara lipsa, rugina cat cuprinde... Alea sunt un pericol ptr calatori! Si la Ploiesti mai sunt dubite, putine ce e drept insa... nu ca la voi!
_________________
37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 03 Feb 2009 11:39:10    Titlul subiectului: 105415

Hal de raspuns de la Primaria Buzau - Corpul de Control Comercial, Libera Initiativa si Transporturi Locale -, sub semnatura primarului ing. Constantin Boscodeala:

Cica:
Primaria Buzau a scris:
"traseele concesionate de S.C. "TRANS BUS" S.A. Buzau nu sunt identice cu cele folosite de operatorii de transport in regim de maxi taxi"
E o nesimtire fara margini, in realitate traseele sunt aproape 100% identice, cu mici diferente la capete, in sensul ca dubele/maxi-taxi fie "scurteaza" traseul autobuzului, circuland doar pe zona profitabila a traseului de autobuz si nemaiparcurgand si portiunea de capat unde sunt putini calatori, fie sunt un pic mai lungi, cu cateva zeci de metri, intrucat au stabilit un alt capat de linie.
Cert e ca traseele de dube/maxi-taxi se suprapun cu cele de autobuz, parazitandu-le, in proportii variabile, mergand chiar pana la 95-100% din traseul de autobuz.

Le-am cerut celor din Primarie sa afiseze hartile traseelor, atat pentru autobuze cat si pentru maxi-taxi, asa cum ii obliga legea, ca sa ma conving si eu, rau-voitorul, de adevarul celor spuse de ei, de abureala ca traseele nu sunt identice.

Au "omis" sa raspunda in vreun fel acestei solicitari si sa publice hartile, care ar fi facut inutila orice alta vorbarie, dovedind minciuna lor.

De asemenea, se spune ca:
Primaria Buzau a scris:
"In ceea ce priveste afisarea orarelor de oprire a autovehiculelor in statii, pentru S.C. "TRANS BUS" S.A. exista afisate intervalele (nefiind posibila afisarea orelor, deoarece ar necesita foarte mult spatiu), iar la transportul cu maxi taxi urmeaza sa fie afisate intervalele (acestea fiind foarte scurte, microbuzele succedandu-se la 5-10 minute)."
Alta nesimtire ordinara! Textul legilor in domeniu, pe care le voi publica din nou un pic mai jos, arata fara echivoc ca in statii trebuie afisate orarele de oprire ale vehiculelor de transport public!!!

Deci se incalca legea fara nici o jena si se recunoste asta in scris, fara nici o jena!

Apoi isi cauta o acoperire puerila, jenanta, rusinoasa pentru indivizi care au grija sa-si treaca in semnatura "ing.", ca nu cumva lumea sa-i judece dupa actiuni: cica "nefiind posibila afisarea orelor, deoarece ar necesita foarte mult spatiu)"

Nu le-or crapa capetele alea cand scriu si semnneaza asemenea ineptii?!? In Brasov problema s-a rezolvat foarte simplu prin acele "carticele" metalice din statii pe care sunt afisate orarele. Deci s-a gasit rezolvare la Brasov, unde sunt mult mai multe linii intr-o statie, insa dupa mintea astora, la Buzau nu ar avea loc sa fie afisate orarele!!! Asta desi pe 9 din 10 linii autobuzele circula din 20 in 20, din 27 in 27, din 30 in 30 sau 40 in 40 de minute si doar pe o linie, linia 7, se circula din 12 in 12 minute!

Am facut verificarea practica si pe un panou format A4 pot fi tiparite in forma usor lizibila orarele a cel putin 4 linii, deci explicatia lor stupida nu se sustine!

Eu i-am acuzat ca indirect favorizeaza concurenta neloiale facuta de dubagii, prin lipsa afisarii orarelor, insa cauta sa se acopere prin promisiunea ca vor afisa si frecventele dubagiilor, ca sa fie, chipurile, conditii egale. Insa afisarea acelor frecvente e fix zero din punctul meu de vedere, totul va fi ca si inainte, cu dubagii gonind mereu in fata autobuzelor pentru a ajunge ei primii in statii si a prelua calatorii platitori. Plus ca se incalca in continuare legea care cere afisarea ORARELOR, si nu a frecventelor!!

Eu vreau afisarea orarelor autobuzelor, astfel incat calatorii sa-si poata nota orarele si sa vina in statii la timpul potrivit. Dar astia tocmai asta nu vor, starea asta, lipsa de informatii e mediul in care prospera gunoierii aia cu maxi-taxi!

Nu glumesc, pur si simplu nu ai de unde afla orarul, doar sa intrebi taxatoarea, altfel nu ai de unde afla vreo informatie! Duminica trecuta eram in zona garii si vroiam sa merg spre casa si acolo nici un autobuz, nici un orar, numai dube si iarasi dube! Am preferat sa merg pe jos.
Legea nr.102/2006 pentru aprobarea Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr.109/2005 privind transporturile rutiere a scris:
''STATIE PUBLICA – punct de pe traseul unui serviciu regulat de transport persoane, amenajat corespunzator, semnalizat printr-un indicator rutier si SA AIBA IN DOTARE UN PANOU SUPLIMENTAR PE CARE ESTE ATASAT ORARUL CONFORM CARUIA OPRESC AUTOVEHICULELE, PENTRU URCAREA SI COBORAREA PERSOANELOR TRANSPORTATE''
Si
Ordinul nr.353/23.11.2007 al Ministrului internelor si reformei administrative pentru aprobarea Normelor de aplicare a Legii serviciilor de transport public local nr. 92/2007 a scris:
''Art. 63 In cazul serviciului de transport public local de persoane prin curse regulate, OPERATORUL DE TRANSPORT RUTIER VA EDITA, IN COLABORARE CU AUTORITATILE ADMINISTRATIEI PUBLICE locale din comune, orase si municipii sau cu autoritatile administratiei publice de la nivel judetean, dupa caz, HARTI SI PLIANTE CU TRASEELE MIJLOACELOR DE TRANSPORT DE PERSOANE PRIN CURSE REGULATE si speciale, VA AFISA IN FIECARE STATIE ORELE DE CIRCULATIE A MIJLOACELOR DE TRANSPORT RUTIER CARE TREC PRIN STATIA RESPECTIVA.''
Deci? Pentru toata lumea e clar, doar pentru capetele tari din Primaria Buzau nu e...

Evil or Very Mad Evil or Very Mad



RaspunsPrimariaBuzau2009-03-02.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  120.95 kb
 Vizualizat:  de 18700 ori

RaspunsPrimariaBuzau2009-03-02.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf


Ultima modificare efectuată Catalin Ghita la Mie 03 Mar 2010 14:44:35, modificat de 2 ori în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 09 Feb 2009 10:55:38    Titlul subiectului: 105809

Pagina de internet a Consiliului Local Buzau a fost actualizata si reorganizata pe data de 06.02.2009.
http://www.primariabuzau.ro/index.php?loc=consiliu&id=312&show=312
Astfel, ca Propuneri Proiecte Hotarari au ramas doar 3, din care insa se "vad" doar doua. Cel de-al treilea - cel care nu se vede - si deci nu poate fi consultat - este, ati ghicit! chiar "Anuntul de presa si proiectul de HOTARARE privind aprobarea Regulamentului pentru efectuarea serviciului de transport public local de persoane prin curse regulate in municipiul Buzau", cel care, va reamintesc, doreste sa creeze cadrul "legal" pentru perpetuarea dezastrului actual, cu peste 100 de dube/maxi-taxi care sa paraziteze traseele Transbus-ului, singura societate dotata cu vehicule de transport civilizat, cu autobuze!
Iar Transbus-ul este in subordinea Consiliului Local Buzau, dar "alesii" par mai preocupati de soarta dubagiilor decat de cea a societatii din subordine si a calatorilor transportati in conditii exact asa cum vi le inchiputi cand auziti denumirae de "maxi-taxi".

I-am contactat via-e-mail pe cei care se ocupa de acea pagina, solicitand afisarea acelui proiect, sunt curios ce vor face!



proiect1.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  124.73 kb
 Vizualizat:  de 18651 ori

proiect1.JPG



proiect2.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  51.44 kb
 Vizualizat:  de 18651 ori

proiect2.JPG



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 23 Feb 2009 12:01:29    Titlul subiectului: 106597

Daca mai era nevoie de o dovada a halului in care autoritatile statului roman isi dau cu stangu-n dreptu' si paseaza pisica moarta de la unii la altii, iata mai jos o dovada:

Dupa ce A.N.R.S.C. m-a trimis la A.R.R., am scris la A.R.R.

A.R.R. mi-a raspuns intr-o prima faza ca ... au trimis petitia mea spre "competenta solutionare" catre Consiliul Local Buzau.

Le-am scris din nou, luandu-i peste picior pentru prostia de a trimite petitia mea spre solutionare catre Consiliul Local, atata timp cat eu reclam tocmai posibile nereguli savarsite de Consiliul Local!

Ei, ce credeti acum? Mi-au trimis un raspuns in care se spala pe maini si ma trimit sa rezolv problema la ... Consiliul Judetean Buzau. Exclamation Exclamation Laughing

Nici nu stii ce sa faci, sa razi sau sa plangi?!?

Adica A.R.R. imi da 2 raspunsuri total diferite la aceeasi problema! Si in scris! Facandu-se de ras!



Raspuns ARR 2009-02-12.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  146.57 kb
 Vizualizat:  de 18578 ori

Raspuns ARR 2009-02-12.JPG



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 25 Feb 2009 12:48:03    Titlul subiectului: 106693

I-am trimis o noua petitie primarului municipiului Buzau, dr.ing. ("dring") Boscodeala, reclamandu-i cateva aspecte cel putin bizare din transportul public, demontand unele afirmatii penibile ale domniei sale, printre care si cea potrivit careia nu afiseaza orarele autobuzelor din cauza ca ... acestea n-ar avea loc sa fie afisate! Laughing Laughing Laughing

http://www.domnuleprimar.ro/29588-Reafisare-proiect-maxi-taxi-Domnule-Primar-site-Consiliului.html

"Reafisare proiect maxi taxi

Domnule Primar,

1. Pe site-ul Consiliului Local Buzau a fost publicat un Proiect de HOTARARE privind aprobarea Regulamentului pentru efectuarea serviciului de transport public local de persoane prin curse regulate in municipiul Buzau, anuntat pentru sedinta Consiliului Local din data de 28.08.2008.

Despre acest Proiect de Hotarare nu s-a mai pomenit nimic din 28.08.2008 si pana in prezent, desi au trecut aproape 6 luni de la anuntul initial.

Pe data de 06.02.2009 s-a actualizat pagina de internet a Consiliului local si la sectiunea Propuneri proiecte hotărâri este mentionat si proiectul in cauza, insa CONTINUTUL acestui proiect de hotarare este indisponibil si nu poate fi consultat.

In aceste conditii cetatenii sunt privati de dreptul de a consulta acest proiect si de a formula propuneri, sugestii sau opinii.

Este cel putin suspecta coincidenta(?) care face ca tocmai acest proiect sa nu poata fi consultat, stiut fiind ca planeaza suspiciuni asupra modului in care se desfasoara activitatea de transport in regim maxi-taxi in Buzau.

Ca atare, va rog sa dispuneti reafisarea proiectului in cauza si totodata va rog sa ne informati despre statutul actual al acelui proiect, e abandonat, e aprobat(?), e in dezbatere etc.

2 In legea 92/2007 se prevedede ca Serviciul de transport public local de persoane si de marfuri se organizeaza de catre autoritatile administratiei publice locale, pe raza administrativ-teritoriala respectiva, cu respectarea urmatoarelor principii:

e) administrarea eficienta a bunurilor apartinand sistemelor de transport proprietate a unitatilor administrativ-teritoriale;
f) utilizarea eficienta a fondurilor publice în activitatea de administrare sau executare a serviciului de transport public local.

Consider ca administrarea bunurilor si fondurilor publice se face defectuos intrucat de foarte multe ori aceste microbuze maxi-taxi fie circula inca de la cap de linie in fata autobuzelor, fie gonesc pe trasee astfel incat sa depaseasca autobuzele Transbus pe traseu, ceea ce conduce in majoritatea timpului la circulatia la grad de incarcare scazut a autobuzelor (nici macar locurile pe scaune nefind ocupate, desi duba din fata circula arhiplina) si deci la o eficienta mult diminuata a exploatarii autobuzelor, a carei cauza sta in opinia mea in modul cum este gestionat serviciul public de transport la nivelul autoritatilor locale.

In lipsa afisarii orarelor, calatorii lipsiti de informatii se suie in maxi-taxi-uri, desi daca ar sti ca la cateva minute in spate vine autobuzul, ar opta in cunoastinta de cauza pentru transport civilizat cu autobuzul. Fiti convins ca nimeni nu merge de placere inghesuit intr-un maxi-taxi!

Lipsa orarelor explicite, la care legea va obliga, favorizeaza mutarea unei parti din incasarile din bilete de la Transbus la privati, caci multi calatori ar opta pentru autobuze daca ar cunoaste orarele si nu s-ar mai sui in dube de teama sa nu astepte un timp incert in statii.

2 exemple simple, care ma afecteaza si pe mine: verificati frecventele inscriptionate pe statii pentru linia 2, veti vedea ca scrie 20 minute L-V; Fals! In realitate se circula din 30 in 30 de minute!
Linia 6: pana de curand era o cursa la 18:50, iata ca fara vreun preaviz, fara informarea calatorilor, ora de plecare a devenit 18:55!

Trebuie afisate ore clare de trecere prin fiecare statie, calatorul trebuie sa aleaga in cunostinta de cauza, nu trebuie profitat de lipsa de informare a calatorilor.
Concurenta asta inseamna, informare corecta astfel incat calatorii sa aleaga in cunostinta de cauza, nu sa se profite de lipsa de informare!
Trebuie afisate si orarele maxi-taxi-urilor pentru fiecare statie pentru a putea fi verificate si reclamate nerespectarea lor. Prin neafisarea lor, conform legii, le creati conditiile favorabile pentru nerespectarea orarelor, caci calatorii nu le pot verifica si reclama.
Trebuie afisate orele de trecere ale fiecarei statii pentru a impiedica soferii de maxi-taxi-uri care pleaca la ora corecta din capete de linie sa goneasca apoi ca nebunii pe trasee pentru a depasi autobuzele Transbus.
Pe de alta parte, va rog sa verificati ce se intampla la orele serii la plecarea din gara: soferii de maxi-taxi, daca vad ca nu au calatori, pleaca din gara si apoi se opresc la cateva zeci de metri mai incolo, nemaifacand cursele care nu-i intereseaza financiar!

3. In legea 92/2007 se prevedede consultarea utilizatorilor în vederea stabilirii politicilor si strategiilor locale privind transportul public local si modalitatile de functionare a acestui serviciu.

Va rog sa ne spuneti in ce fel se respecta aceasta prevedere, intrucat nu am cunostinta sa fi avut loc vreo consultare.

Ba mai mult, Proiectul de hotarare privind aprobarea programului de transport al Societatii Comerciale Trans-Bus S.A. Buzau, cu valabilitate de la 01 octombrie 2008 a fost inclus pe ordinea de zi a acelei sedinte fara a mai fi anuntat si in convocatorul de pe internet, astfel incat calatorii au fost impiedicati sa participe la sedinta si/sau sa-si expuna punctul de vedere, opiniile si propunerile.

Bunaoara eu as fi propus renuntarea la unul dintre autobuzele liniei 4, care si asa circula mai mult goale (si din lipsa informarii calatorilor despre existenta si orarul sau) si l-as fi introdus pe o linie unde e nevoie de el, respectiv 2.

Totodata as fi solicitat ca frecventele de circulatie sa aiba niste valori pe baza carora orarele sa fie mai simplu de calculat, adica sa fie 15, 20, 30, 60 minute, nu 27, 35, 57 de minute, plus ca daca veti calcula orele de plecare din capete pe baza acestor intervale veti avea surpriza ca acestea sa nu se verifice.

Lipsa unor orare ale autobuzelor care sa fie corelate cu orele de sosire/plecare a trenurilor ma fac si pe mine si probabil si pe alti calatori sa nu-mi iau abonament, ducand la pierderi de incasari, caci multi aleg fie sa mearga pe jos, fie prefera maxi-taxi-urile, in lipsa unui autobuz plasat la ora convenabila.

4. In cadrul unui raspuns precedent la o petitie, mi-ati spus ca transportul in regim maxi-taxi este reglementat de HCL 49/2000. Acum suntem in februarie 2009, la aproape 2 ani de la adoptarea legii 92/2007 care prevede:

Contractele de atribuire a gestiunii serviciului de transport public local, valabil incheiate pana la data intrarii in vigoare a prezentei legi, isi produc efectele potrivit clauzelor contractuale, pana la expirarea acestora, dar nu mai mult decat termenul maxim stabilit prin prezenta lege.
(2) Eventualele clauze ale contractelor de atribuire a gestiunii, referitoare la posibilitatea prelungirii acestora, se anuleaza; pentru atribuirea serviciului este necesară organizarea unei noi proceduri de atribuire a gestiunii potrivit prevederilor prezentei legi.

Asadar, contractul din 2000 ar cam fi trebuit sa fie deja expirat iar legea prevede in mod expres ca nu poate fi prelungit.

Ca atare, va rog sa-mi spuneti in ce temei legal mai continua sa circule pe strazile Buzaului aceste vehicule numite impropriu maxi-taxi?
Cand a fost incheiat si cand expira contractul in curs cu maxi-taxi-stii?

5. Va rog sa priviti imaginile si sa observati in ce conditii fac transport firmele de maxi-taxi, cu vehicule improprii, cu usi legate cu sfoara (!!!), busite, sparte, care afiseaza fara teama, la loc vizibil, faptul ca opresc la Piata Saraca, desi acolo nu este statie amenajata, (si) prin acest fapt facand concurenta neloiala Transbus-ului, multi calatori alegand microbuzul doar pentru ca opreste, la cerere, aproape oriunde, chiar daca ilegal (vedeti si rond Episcopie, loc de oprire ilegala des folosit, la orele serii cel putin).

6. Intr-un alt raspuns imi spuneti ca afisarea orarelor nu e posibila fiindca ar necesita foarte mult spatiu.
Legea spune ca afisarea orarelor e obligatorie, nu exista prevazuta vreo exceptie. De altfel in multe localitati orarele sunt afisate fara probleme, deci e vorba doar de rea-vointa, asta in cel mai bun caz.
Iata un exemplu de orar in format A4 pe care incap simultan, fara probleme, in forma usor lizibila, orarele pentru 7 linii, cu toate ca prin majoritatea statiilor nu trec decat maxin 3-4 linii, asadar afisarea orarelor este in mod evident posibila, insa ar conduce la scaderea dramatica a incasarilor maxi-taxi-stilor, sunt convins ca daca ar fi informati, calatorii ar alege autobuzele moderne pe care le-ati cumparat. Nu doriti sa va rentabilizati si protejati investitiile?

7. Prin Proiectul de HOTARARE privind aprobarea Regulamentului pentru efectuarea serviciului de transport public local de persoane prin curse regulate in municipiul Buzau se incearca acreditarea ideii ca microbuzele/maxi-taxi ar avea niste trasee diferite de cele ale autobuzelor, notate cu M, adica 1M, 2M, 3M etc. Priviti poza si vedeti ca acesti privati nici macar nu se sinchisesc sa afiseze astfel de numere de linie, afisand direct numerele de linie identice cu cele ale autobuzelor Transbus!

Va rog sa dispuneti publicarea, in paralel, a hartilor pentru ambele tipuri de transport, autobuze si maxi-taxi, pentru a fi evident pentru toata lumea ca traseele sunt aproape 100% identice si ca prin permiterea circulatiei acestor maxi-taxi nu faceti decat sa favorizati mutarea unor parti din incasari la privati. Faceti-le trasee distincte – trasee SECUNDARE, astfel incat fiecare sa fie cu treaba lui!

Ce motiv mai invocati pentru neafisarea acestor harti? Le puteti publica pe site-ul consiliului Local, daca nu e nimic de ascuns, sa ne convingem ca traseele nu se suprapun mai mult de 70-80% ! Suspect, nici aceste harti nu sunt afisate!



Ca atare, repet rugamintea de a dovedi transparenta in adoptarea masurilor care privesc transportul public, solicit publicarea si afisarea hartilor si orarelor pentru ambele tipuri de vehicule pentru a confirma sau infirma suspiciunile enuntate mai sus.

Totodata va rog sa fortati eliminarea acestor maxi-taxi-uri odata cu expirarea contractelor actuale, caci nu aduc nimic bun in transportul local, daca nu-i siliti nu vor investi in autobuze URBANE, civilizate, dar in schimb, prin prezenta lor si diminuarea incasarilor Transbus, impiedica modernizarea accelerata a transportului public local, din banii in plus ajunsi la Transbus si Consiliul Local s-ar putea achizitiona alte autobuze pentru a se putea asigura transport in conditii decente, la frecvente rezonabile si in conditii de siguranta rutiera, caci autobuzele URBANE sunt singurele special concepute si adaptate pentru transportul in oras!
Firmele private pot face in continuare transport, cu conditia de a fi dotate cu vehicule adecvate, autobuze, nu cu microbuze improprii.
"



0-eroare.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  167.13 kb
 Vizualizat:  de 18545 ori

0-eroare.JPG



1-colaj.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  395.65 kb
 Vizualizat:  de 18545 ori

1-colaj.JPG



2-colaj.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  198.9 kb
 Vizualizat:  de 18545 ori

2-colaj.JPG



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 08 Apr 2009 09:09:00    Titlul subiectului: 109169

http://www.primariabuzau.ro/UserFiles/File/rapoarte_anuale/raport_2008.pdf

"Pe raza municipiului, transportul local pe bază de grafic se desfășoară cu 105 microbuze care circulă pe cele 9 trasee aprobate de către Consiliul Local.
Autorizațiile operatorilor care efectuează acest transport se vizează trimestrial
de către autoritatea de autorizare.
În activitatea de control pe acest sector sunt urmărite următoarele aspecte:
- respectarea traseelor aprobate;
- respectarea graficelor de transport aprobate; (Serios Question )
- existența și vizarea autorizațiilor de traseu;
- existența licențelor de transport și a copiilor conforme pentru autovehiculele
ce desfășoară activitate de transport public local pe bază de grafic ;
- existența asigurărilor pentru pasageri și bagaje conform prevederilor legale.
"

Pai cum, transportul local se desfasoara doar cu microbuze?!?
Dar autobuzele ce fac, transport international?!?

Si cum se face "verificarea" respectarii graficelor de transport, ca eu nu cred ca se face, plus ca, in lipsa afisarii orarelor, transparenta asupra respectarii orarelor si a verificarii respectarii lor lasa de dorit.

De unde stiu eu ca orarele sunt respectate daca nu pot verifica si eu asta? Il cred pe cuvant pe nea' ala care scrie povestile astea din raportari?

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 08 Iun 2009 08:34:47    Titlul subiectului: 112156

Primarul Boscodeala (sau cel care raspunde in numele sau la petitii) isi alege intrebarile la care raspunde, la cele mai naspa "omite" sa raspunda sau incearca sa acrediteze ideea ca "a mai raspuns", desi n-a facut-o.

I-am mai trimis o reclamatie, sa vedem, o sa raspunda pana la urma, prinzandu-si urechile?

http://www.domnuleprimar.ro/32585-Operatorii-maxi-taxi-obligatia-respecta-prevederile-Domnule.html

"Operatorii de maxi -taxi au obligatia de a respecta prevederile?

Domnule primar,


Revin cu o noua reclamatie intrucat la cele anterioare NU ati binevoit sa raspundeti decat partial, selectiv, si nu ati raspuns tocmai la problemele mai grave.
Va rog sa dati raspunsuri clare, la obiect si LA TOATE problemele. Incerc sa va usurez treaba, puteti raspunde sub forma 'punctul I – Da', 'punctul II – Nu aveti dreptate pentru ca ...' s.a.m.d.

I.

Ordinul 972/2007 al ministrului transporturilor pentru aprobarea Regulamentului-cadru pentru efectuarea transportului public local si a Caietului de sarcini-cadru al serviciilor de transport public local, are cateva prevederi asupra carora vreau sa va atrag atentia.

Astfel, la Sectiunea a 4-a, art. 31, scrie ca:

'Operatorii de transport/transportatorii autorizati vor efectua serviciul de transport public local de persoane prin curse regulate cu respectarea urmatoarelor OBLIGATII:
1. sa asigure afisarea la partile din FATA si LATERALA DREAPTA ale mijlocului de transport a indicativului si a capetelor traseului; LA PARTEA DIN SPATE A MIJLOCULUI DE TRANSPORT SE VA AFISA CEL PUTIN INDICATIVUL TRASEULUI. ELEMENTELE DE INFORMARE MENTIONATE ANTERIOR VOR FI ILUMINATE CORESPUNZATOR PE TIMP DE NOAPTE SAU ÎN CONDITII DE VIZIBILITATE SCAZUTA'

Va rog sa privit pozele de mai jos care prezinta cateva maxi-taxi-uri care NU respecta aceste OBLIGATII, e vorba de
BZ-19-WAL pe linia 8(M?),
BZ-95-FFF pe linia 5(M?)
BZ-05-SHV

Acestea nu au nici macar indicativul traseului la partea din spate, in schimb afiseaza niste reclame electorale, lipite intr-un mod primitiv si inestetic.

Va rog sa dati un raspuns simplu si la obiect: operatorii de maxi-taxi au sau nu OBLIGATIA de a respecta prevederile citate mai sus?

Daca nu sunt obligati, va rog sa precizati de ce sunt exceptati; daca sunt obligati, va rog sa precizati ce masuri veti lua impotriva operatorilor care nu-si respecta obligatiile, dar si ce masuri veti lua impotriva personalului cu atributii de control pe linie de transport local din cadrul Primariei/Consiliului Local, personal care da senzatia ca nu-si face datoria.

Nu sunt de acord ca pe banii mei sa platesc persoane a caror activitate consider ca lasa de dorit.

Va rog sa faceti verificari pe teren, sa constatati si dumneavoastra ca multe astfel de microbuze nu afiseaza nimic in partea din spate, alte maxi-taxi-uri au usile din spate fara geamuri, integral din tabla, tradand originea acestor maxi-taxi-uri din dube de marfa (!!) modificate, sunt lipsite de mijloace elementare de informare!

De asemenea, verificati daca dispun de sisteme de iluminare a indicativelor de traseu. Poate veti trage niste concluzii despre 'calitatea' serviciului de transport cu maxi-taxi din Buzau.

Totodata va rog sa precizati daca publicitatea electorala este legala pe mijloacele de transport PUBLIC.
Va influienteaza cumva sustinerea electorala pe care v-o ofera acestia atunci cand adoptati sau nu anumite decizii, proiecte de hotarari etc?

II.

O intrebare la care nu ati raspuns si insist sa o faceti: va rog sa precizati daca traseele de maxi-taxi actuale au sau nu indicativele legale de forma 1M, 2M, 3M ... 6M etc pentru ca multe dintre microbuze afiseaza numere fara acel 'M', adica 6, 8 etc.

Va inteleg cumva, raspunzand acestei intrebari veti confirma oficial existenta neregulilor din transportul maxi-taxi pentru ca:

- daca traseele sunt legal 6M, 8M si ei afiseaza 6, 8 etc, asa cum v-am aratat mai demult in poze si cum vedeti in poza de fata cu BZ-19-WAL, care indica linia 8 in loc de 8M, inseamna ca maxi-taxi-stii afiseaza un alt numar de traseu decat cel la care au dreptul !
- daca traseele legale sunt de forma 6, 8 etc (fara acel M), asa cum apar in alte poze, ar rezulta fie ca autobuzele si maxi-taxi-urile au acelasi traseu, lucru negat de dumneavoastra, sau ar insemna ca exista trasee diferite care au acelasi indicativ, ambele variante banuiesc ca nu sunt tocmai legale.

Astept deci raspuns simplu, indicativele traseelor de maxi-taxi sunt cu M sau fara M ?

III. De asemenea, in continuare, in acelasi Ordin 972/2007 se indica alte obligatii:
'2. în salonul mijlocului de transport va fi asigurata INFORMAREA PUBLICULUI CALATOR PRIN MIJLOACE VIZUALE SI SONORE cu privire la denumirea statiei care urmeaza si la legaturile cu alte mijloace de transport public local de persoane; 3. sa asigure afisarea în salonul mijlocului de transport a numelui conducatorului acestuia, a hartii schematice care sa permita vizualizarea traseului si a retelei de trasee, a instructiunilor privind modul de desfasurare a transportului, a obligatiilor publicului calator si a altor informatii de utilitate publica privind transportul, stabilite prin reglementarile în vigoare;'

Va rog sa spuneti clar si raspicat daca aceste prevederi extrem de clare sunt repectate sau nu. Daca nu sunt respectate, care este motivul?

IV

Apoi: '14. sa îmbarce/debarce calatori numai în statiile special amenajate, prevazute în programul de circulatie;'

Va rog, DIN NOU, sa precizati daca opririle maxi-taxi-urilor in rond Episcopie si in dreptul autogarii 'Piata Saraca' sunt sau nu legale. Daca nu sunt, ce intentii aveti pentru a forta soferii de maxi-taxi sa respecte legea?
Oprirea lor acolo, daca e ilegala, o consider ca o concurenta neloiala facuta Transbus, unii calatori mergand cu maxi-taxi doar pentru ca opresc aproape oriunde, la cerere;
Lipsa unor masuri eficace de eradicare a fenomenului poate fi si ea privita ca fiind suspecta.
2 camere de supraveghere nu costa extraordinar de mult, daca chiar ati vrea, ati putea face ordine.

V.

'27. pe partile laterale ale mijlocului de transport va fi inscriptionata denumirea executantului transportului;'

De ce nu se aplica decat partial aceasta prevedere? Caci numai unele microbuze au inscriptionate numele firmei?

VI.

Sa ne intoarcem putin in timp. Iata ce scrie intr-un raport de activitate legat de Transbus, aferent anului 2001, care a fost disponibil pe site-ul consiliului local, raport pe care probabil vi l-ati asumat la vremea respectiva:

'Modificarea programului de transport (al Transbus, n.m.) s-a facut tinându-se seama de:
- scaderea numarului de calatori având ca principala cauza APARITIA ÎN CURSUL ANULUI 2001 DE NOI OPERATORI DE TRANSPORT CARE AU CIRCULAT ILEGAL, FAPT CE A CONDUS LA SCADEREA LICHIDITATII SI SOLICITAREA DE CATRE SOCIETATE DE SUBVENTII MARITE PENTRU ASIGURAREA FUNCTIONALITATII ACTIVITATII."

Iata deci ce se spunea intr-un act oficial aferent anului 2001, intocmit cel mai probabil in 2002. Pe atunci se vorbea deschis de ilegalitatile din transportul public. Cum de s-a schimbat optica?

VII.

Intr-un raspuns din 17.12.2008 afirmati ca 'Graficul de circulatie al societatii TRANS BUS este afisat la capete si pe traseu, iar acolo unde lipsesc situatia va fi remediata in cel mai scurt timp.'
V-am cerut si pe 15.05.2009 sa raspundeti la problema asta si n-ati facut-o:

Va rog sa-mi precizati si mie macar o statie unde este afisat orarul de circulatie al autobuzelor, ca sa ma duc sa-l vad si eu, sa ma conving ca exista, si sa mi-l notez.
Eu nu am vazut nicaieri afisate aceste orare (valabile dupa 01.10.2008), nici atunci si nici acum, la 6 luni de la 'promisiunea' dumneavoastra si sunt tentat sa cred ca m-ati si ne-ati mintit...

Va atrag atentia ca la adoptarea programului Transbus nu ati publicat in timp util anuntul de intentie pe internet, fiind introdus tarziu pe ordinea de zi a sedintei din 25.09.2008, fiind astfel impiedicat sa-mi exprim opinia.
Calatorii trebuie consultati asupra programului, ca pentru ei il faceti!
In lege se vorbeste despre consultarea utilizatorilor serviciilor de transport, cand a avut loc aceasta la Buzau?!?

Asadar astept un raspuns simplu, locul unde gasesc afisat orarul corect, la zi, pentru autobuze.
Va atrag atentia DIN NOU ca frecventele afisate pe statii nu se respecta, vedeti linia 2; de asemeneam, cateva saptamani pe linia 5 s-a circulat la 40 de minute, in loc de 27, din cauza unor imbolnaviri ale peronalului Transbus, din ce mi s-a spus.
Oare calatorii, cetatenii care v-au votat, nu merita macar o hartie de informare, lipita in statie, ca sa stie ce au de facut?

VII.

Va rog sa publicati pe site-ul primariei/consiliului local lista cu operatorii de maxi-taxi, marca si numarul de inmatriculare al microbuzelor, transparent, pentru ca vreau sa verific o idee, anume ca la concesionare se angajeaza sa faca transport cu anumite microbuze, dar apoi pe trasee apar altele. Daca se va confirma asta, consider ca se poate solicita anularea licentelor.

De asemnea, va rog sa pecizati daca au facut dovada detinerii de locuri de parcare si sa le publicati si pe acestea, pentru ca vreau sa vad daca e legal ca statiile de autobuz sa fie blocate cu maxi-taxi-uri private parcate, asa cum se intampla in statiile Prutului/Episcopie, Catedrala sau Dragaica.

Cand a fost incheiat contractul (contractele) in curs cu privatii-maxi-taxi si cand expira, vreau un raspuns concret.

IX.

Va rog sa tineti cont de toate cele reclamate de-a lungul timpului atunci cand veti dori din nou sa concesionati transportul public.

Eu va solicit sa cereti ca transportul URBAN sa se faca cu autobuze cu minim 23 de locuri pe scaune, aceasta prevedere nefiind discriminatorie intrucat operatorii privati isi pot achizitiona la preturi modice autobuze URBANE de caliate. Ca sa nu pretindeti ca e imposibil, o sa va dau exemplul firmei Valmi (are si maxi-taxi-uri in Buzau) care a cumparat recent niste autobuze de mare capacitate, probabil second-hand, dar autobuze care arata impecabil, le-am admirat de cateva ori la autogara, sunt folosite pe cursele de Sageata. Cu astfel de autobuze, operatorii privati ar putea face transport de calitate, civilizat.

Apoi va solicit sa renuntati la traeele dublate - perechile 1-1M, 2-2M, 3-3M etc -, sa pastrati cate un singur traseu, sa intocmiti un singur orar, unele curse facandu-se de autobuze Transbus, altele de cele private, eliminandu-se astfel intrecerile disperate de pe trasee pentru a ajunge primii in statii, asa cum se intampla acum cand orele de circulatie aproape ca se suprapun.

Solutia optima cred ca e parteneriatul public-privat, o asociere Transbus/privati, daca acestia din urma isi aduc aportul de autobuze URBANE, o vad ca fiind solutia de modernizare radicala a transportului public.
Suntem mult, mult in urma unor orase de marime similara acum!
"



mare_0-BZ19WAL-P1240345.png
 Descriere:
 Mărime fișier:  542.93 kb
 Vizualizat:  de 18019 ori

mare_0-BZ19WAL-P1240345.png



mare_1-BZ95FFF-P1240355.png
 Descriere:
 Mărime fișier:  594.64 kb
 Vizualizat:  de 18019 ori

mare_1-BZ95FFF-P1240355.png



mare_2-BZ05SHV-P1240323.png
 Descriere:
 Mărime fișier:  448.24 kb
 Vizualizat:  de 18019 ori

mare_2-BZ05SHV-P1240323.png



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 22 Iun 2009 12:41:39    Titlul subiectului: 112714

Iata ca I.P.J. Buzau mi-a dat raspunsuri scrise, confirmand faptul ca pe strazile Buzaului au loc nereguli in transportul public:

1. In primul act reclamam opririle neregulamentare ale maxi-taxi-urilor, lucru confirmat si de I.P.J.

2. In al doilea act semnalam faptul ca, desi exista o hotarare de Consiliu Local privind traseele clare pe care trebuie sa le urmeze autobuzele si dubele de transport intra- si interjudetene pe teritoriul municipiului Buzau, hotarare in vigoare, privatii judeteni nici nu se sinchisesc, circula bine-mersi prin oras suprapunandu-se (si ei) peste transportul public.

In ciuda raspunsului care confirma cele reclamate de mine, nu se vede nici un efect, aia isi vad in continuare de ale lor.

De fapt, la ce sa te astepti cand Consiliul Judetean e al lu' Mocanu Victor iar primaria a lui Boscodeala, ambii pesedisti? Ca doar dubagii au facut reclama electorala aproape exclusiv PSD... doar nu o sa fie deranjati chiar acum ...



2009-03-13 - IPJ Buzau.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  95.83 kb
 Vizualizat:  de 17873 ori

2009-03-13 - IPJ Buzau.jpg



2009-03-24 - IPJ Buzau.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  105.5 kb
 Vizualizat:  de 17873 ori

2009-03-24 - IPJ Buzau.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 13 Aug 2009 14:51:35    Titlul subiectului: 115333

O alta institutie careia va puteti adresa on-line pentru a sesiza neregulile, ilegalitatile sau abuzurile autoritatilor care gestioneaza transportul public (dar nu numai) este Institutia Avocatului Poporului, www.avp.ro
E bine ca mai intai sa faceti demersuri scrise la Primarii si Consilii Locale si apoi sa trimiteti la Institutia Avocatului Poporului dovada ca ati incercat sa solutionati problema pe cale directa, cu autoritatile locale responsabile, dar ca acestea nu si-au facut treaba.
Iata confirmarea primita la sesizarea mea privind unele nereguli din transportul local buzoian care nu s-au rezolvat nici pana acum, desi solicit asta de aproape 1 an de zile! Evil or Very Mad



AvocatulPoporului.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  67.01 kb
 Vizualizat:  de 17638 ori

AvocatulPoporului.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 17 Aug 2009 09:51:33    Titlul subiectului: 115509

Saptamana trecuta am fost la DNA, la sediul de pe Stirbei Voda, sa depun sesizarea-sinteza privind neregulile din transportul public din Buzau.
Sesizarea cuprindea 15 pagini-text, ordonate pe capitole si un DVD ce continea poze (cu neregulile grave din traseu) si text (convocari si hotarari de Consiliu Local, raspunsurile "ciudate" pe care le-am primit la petitii etc).

Credeam ca e o registratura "normala", lasi sesizarea, iti da un numar de inregistrare si pleci. Da' de unde!
A trebuit sa trec printr-un cadru d-ala ca la aeroport, dupa ce in prealabil am predat telefonul mobil si aparatul foto, care au ramas la un jandarm; in schimbul lor am primit un bon pentru "telefon+reportofon". Laughing
Apoi am fost invitat intr-o sala de asteptare, de unde urma sa fiu chemat de un procuror de serviciu.
Dupa vreo 20 de minute am fost chemat in biroul procurorului, acesta iar mi-a notat datele, a citit sesizarea, i-am explicat si verbal ce si cum, si apoi mi-a zis ca DNA se ocupa doar de fapte de coruptie precum "dare si luare de mita", "trafic de influienta" etc, iar ceea ce sesizez eu pare a se incadra la "conflict de interese", care nu este in sfera lor si am fost indrumat sa ma adresez fie Prefecturii Buzau, fie Parchetului de pe langa Judecatoria Buzau.
I-am zis pe fata ca n-am incredere in aia, ca fiind "locali" e posibil sa fie mana-n mana cu "tovarasii" de la primarie si Consiliul Local si omul m-a incurajat: "E, pai asa poate sa fie peste tot" Laughing Adica...

Dupa ce am plecat, am trimis materialul prin posta, cu confirmare de primire, la Prefectura Buzau. Sa vedem daca se misca ceva...

Intre timp s-a mai adaugat si accidentul de la Scanteia-Iasi pe lunga lista a dezastrelor produse de sistemul maxi-taxi... oare cate trebuie sa se mai intample ca sa-si calce astia pe inima sa elimine aceste improvizatii de pe trasee?!?

Oare rablele astea de maxi-taxi-uri - provenind de multe ori din dube de marfa - n-ar trebuie sa fie testate si la impact, sa vada daca ofera vreo protectie calatorilor-sardele aflati inauntru?!? Ca ati vazut cum ala de la Iasi s-a facut pur si simplu balot! Evil or Very Mad



Raspuns DNA-2009-08-13.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  122.04 kb
 Vizualizat:  de 17579 ori

Raspuns DNA-2009-08-13.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 01 Sep 2009 13:02:38    Titlul subiectului: 116253

Evident, neregulile sunt la ordinea zilei la Buzau.
In pozele 1 si 2 vedeti cum decurge plecarea in cursa de la capatul de linie "Gara": Autobuzele liniilor 2 si 8 au plecarea la ora 19:00; la 18:59, dubele liniilor-clona 2(M) si 8(M) tasnesc in fata autobuzelor pentru a face "curatenie" pe traseu. Ca amanunt, de multe ori dubele stau acolo pana in ultima clipa, sa nu care cumva sa rateze vreun calator, si pornesc in cursa exact cand autobuzul inchide usile pentru a pleca si el !

Pozele sunt facute dintr-un autobuz de pe linia 2 care tocmai se pregatea sa plece in cursa.

De mentionat ca in urma demersurilor mele repetate, dubagii au fost obligati sa treaca pe indicatorul de linie si acel inutil "M"; "inutil" fiindca toata lumea stie ca nu e aproape nicio diferenta intre liniile de autobuz si liniile-clona de maxi-taxi, dar m-a amuzat sa-i "oblig" sa afiseze indicativele de traseu asa cum apar ele in actele oficiale.
Vedeti cum s-a facut treaba, au mai trecut un "M" peste "vechile" hartii cu traseul, c-asa-i in Indi...aaa, RRomania, mai ales la Buzau... Evil or Very Mad

In poza 3 vedeti si o duba care inca afiseaza cu nonsalanata un indicativ de traseu ilegal, "6", 6 fiind linie de autobuz, cea de duba fiind oficial "6M", dar diferenta intre trasee e de cativa metri... Observati ca (si) rabla din poza are probleme la semnalizare, dar cin' sa vada?!?



BZ05LPN-P1280374.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  65.43 kb
 Vizualizat:  de 17360 ori

BZ05LPN-P1280374.JPG



BZ06KAS-P1280375.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  67.94 kb
 Vizualizat:  de 17360 ori

BZ06KAS-P1280375.JPG



BZ04YRM-P1280384.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  84.58 kb
 Vizualizat:  de 17360 ori

BZ04YRM-P1280384.JPG



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 02 Sep 2009 09:09:21    Titlul subiectului: 116287

Iata raspunsul Prefecturii Buzau care a redirectionat petitia mea catre institutiile specializate in rezolvarea anumitor puncte concrete reclamate de mine; poate ca daca reclamatia vine via Prefectura, "organismele abilitate" isi vor face datoria mai serios, sapand mai "adanc" in subsolurile afacerilor maxi-taxi buzoiene.


RaspunsPrefecturaPlic2009-09-01.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  44.54 kb
 Vizualizat:  de 17335 ori

RaspunsPrefecturaPlic2009-09-01.JPG



RaspunsPrefectura2009-09-01.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  87.17 kb
 Vizualizat:  de 17335 ori

RaspunsPrefectura2009-09-01.JPG



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BUZĂU Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Următoare
Pagina 3 din 8

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community