Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Telescaunul din Predeal
Du-te la pagina 1, 2  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Transport pe cablu
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 30/Noi/2017
Mesaje: 6508
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 18 Noi 2007 15:50:13    Titlul subiectului: Telescaunul din Predeal 84862

Ieri am dat o tura la munte. Am ajuns si la partia Clabucet din Predeal, ocazie cu are am fotografiat si telescaunul. Voi prezenta pe forum cateva poze.
Incep asadar cu terminalul telescaunului de la Clabucet Plecare



Tura Susai-Predeal, 17 noembrie 00098.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  80.71 kb
 Vizualizat:  de 24400 ori

Tura Susai-Predeal, 17 noembrie 00098.JPG



Tura Susai-Predeal, 17 noembrie 00103.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  134.64 kb
 Vizualizat:  de 24400 ori

Tura Susai-Predeal, 17 noembrie 00103.JPG



Tura Susai-Predeal, 17 noembrie 00104.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  130.79 kb
 Vizualizat:  de 24400 ori

Tura Susai-Predeal, 17 noembrie 00104.JPG



Tura Susai-Predeal, 17 noembrie 00107.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  118 kb
 Vizualizat:  de 24400 ori

Tura Susai-Predeal, 17 noembrie 00107.JPG



Tura Susai-Predeal, 17 noembrie 00116.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  150.28 kb
 Vizualizat:  de 24400 ori

Tura Susai-Predeal, 17 noembrie 00116.JPG



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile


Ultima modificare efectuată de către guest la Dum 18 Noi 2007 16:00:45, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 30/Noi/2017
Mesaje: 6508
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 18 Noi 2007 15:59:21    Titlul subiectului: 84863

Continui cu niste imaginu cu grupul de trei piloni, imediat dupa Clabucet Plecare si o magine de ansamblu a traseului telescaunului.


Tura Susai-Predeal, 17 noembrie 00102.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  74.94 kb
 Vizualizat:  de 24399 ori

Tura Susai-Predeal, 17 noembrie 00102.JPG



Tura Susai-Predeal, 17 noembrie 00113.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  102.91 kb
 Vizualizat:  de 24399 ori

Tura Susai-Predeal, 17 noembrie 00113.JPG



Tura Susai-Predeal, 17 noembrie 00115.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  134.4 kb
 Vizualizat:  de 24399 ori

Tura Susai-Predeal, 17 noembrie 00115.JPG



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 30/Noi/2017
Mesaje: 6508
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 18 Noi 2007 16:09:20    Titlul subiectului: 84864

Terminalul telescaunului de la Clabucet Sosire. In apropierea terminalului se aflau doua vehicule, utilizate probabil pentru amenajarea partiilor (poza 3).


Tura Susai-Predeal, 17 noembrie 00130.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  145.97 kb
 Vizualizat:  de 24393 ori

Tura Susai-Predeal, 17 noembrie 00130.JPG



Tura Susai-Predeal, 17 noembrie 00131.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  144.69 kb
 Vizualizat:  de 24393 ori

Tura Susai-Predeal, 17 noembrie 00131.JPG



Tura Susai-Predeal, 17 noembrie 00132.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  80.13 kb
 Vizualizat:  de 24393 ori

Tura Susai-Predeal, 17 noembrie 00132.JPG



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 30/Noi/2017
Mesaje: 6508
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 18 Noi 2007 16:17:40    Titlul subiectului: 84865

Preturile mi s-au parut cam mari.
Astfel pentru o semicursa (urcare sau coborare) un adult plateste 11,5 RON iar copii intre 5 si 12 ani platesc 6,5 RON. Pentru o cursa dus-intors un adult plateste 20 RON, iar un copil 11 RON (poza 1).
Desi pe afis programul telescaunului este intre ora 9 si 15 45 (poza 2), sambata asta ultima cursa a plecat la ora 16 si 15.



Tura Susai-Predeal, 17 noembrie 00105.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  93.39 kb
 Vizualizat:  de 24390 ori

Tura Susai-Predeal, 17 noembrie 00105.JPG



Tura Susai-Predeal, 17 noembrie 00106.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  92.73 kb
 Vizualizat:  de 24391 ori

Tura Susai-Predeal, 17 noembrie 00106.JPG



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 30/Noi/2017
Mesaje: 6508
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 02 Feb 2009 13:41:49    Titlul subiectului: 105362

Un upgrate la preturi.

-Urcare: adult 15 RON, copil 9 RON;
-Coborare: adult-15 RON, copil 9 RON;
-Urcare-coborare: adult-26 RON, copil 15 RON.

Tarifele mi se par cam mari, dar in ciuda acestui fapt duminica era coada la telescaun.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2017
Mesaje: 6132
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 16 Feb 2009 12:43:49    Titlul subiectului: 106177

In weekend am fost si eu pe la Predeal si am trecut pe langa instalatia de telescaun.
Mi-a atras atentia un aspect caruia nu-i dadusem atentie pana acum.

La prima vedere, simplist, instalatia pare sa fie un imens oval din cablu, de care sunt prinse fix scaunele, iar la fiecare capat al acestui "oval" este cate o roata antrenata de un motor care "invarte" continuu acel cablu, cu tot cu scaunele fixate de el. Cam pe principiul lantului de la bicicleta, simplist vorbind.

Daca ar fi asa, acel cablu ar trebui sa se miste cu viteza egala in orice punct, insa am constatat ca viteza de pe traseu e mult mai mare decat viteza din zona capetelor, de la punctele de imbarcare.

Pana acum credeam cumva ca este un operator care reduce un pic viteza pana te urci in scaun si apoi mareste viteza, de fiecare data cand e cate un scaun in dreptul zonei de imbarcare. Insa acum am constatat ca scaunele de pe traseu mergeau cu viteza mare, iar scaunele de la imbarcare mergeau cu viteza mica. Cu toate ca vitezele de pe traseu si din capat sunt substantial diferite, totusi scaunele isi pastrau ordinea si echidistanta.

Pana la urma cum se face treaba asta, cum se obtin viteze diferite daca scaunele sunt fixe pe acel cablu?!? Sau nu sunt fixe?!?



P1230781.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  85.67 kb
 Vizualizat:  de 23244 ori

P1230781.jpg



P1230780.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  109.91 kb
 Vizualizat:  de 23244 ori

P1230780.jpg



P1230779.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  76.01 kb
 Vizualizat:  de 23244 ori

P1230779.jpg



P1230778.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  106.69 kb
 Vizualizat:  de 23244 ori

P1230778.jpg



P1230777.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  95.63 kb
 Vizualizat:  de 23244 ori

P1230777.jpg



P1230776.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  75.95 kb
 Vizualizat:  de 23244 ori

P1230776.jpg



P1230775.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  96.73 kb
 Vizualizat:  de 23244 ori

P1230775.jpg



P1230773.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  91.8 kb
 Vizualizat:  de 23244 ori

P1230773.jpg



P1230772.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  105.56 kb
 Vizualizat:  de 23244 ori

P1230772.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 30/Noi/2017
Mesaje: 6508
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 16 Feb 2009 14:33:16    Titlul subiectului: 106179

Catalin Ghita a scris:
Pana la urma cum se face treaba asta, cum se obtin viteze diferite daca scaunele sunt fixe pe acel cablu?!? Sau nu sunt fixe?!?

Din cate stiu eu la acest tip de telescaun, la punctele terminus unde urca si coboara pasagerii exista un mecanism special si automat. Scaunele se desprind de pe cablul propriuzis si se deplaseaza pe o sina metalica, in paralel cu aceste, avand o viteza mai redusa pentru a permite urcarea/coborarea turistilor. La capatul cursei, telescaunele sunt atasate iar pe cablu.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2017
Mesaje: 6132
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 16 Feb 2009 14:51:03    Titlul subiectului: 106180

guest a scris:
Din cate stiu eu la acest tip de telescaun, la punctele terminus unde urca si coboara pasagerii exista un mecanism special si automat. Scaunele se desprind de pe cablul propriuzis si se deplaseaza pe o sina metalica, in paralel cu aceste, avand o viteza mai redusa pentru a permite urcarea/coborarea turistilor. La capatul cursei, telescaunele sunt atasate iar pe cablu.
Nu-mi sunt clare 2 aspecte:
- daca zici ca scaunele nu sunt prinse rigid pe cablu (desi eu am vazut la alt telescaun ca erau fixate de cablu, la Borsa, parca), cum se face trecerea de pe cablu pe acea sina de care zici?
- daca scaunele de pe cablu sunt echidistante si sosesc cu viteza constanta, destul de mare, iar in zona de imbarcare scaunle circula cu viteza mult redusa, cum se face ca reintra in circuit tot echidistante si cum de nu se creaza "ambuteiaje" la sosirea si plecarea scaunelelor?!?

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
cos



Data înscrierii: 20/Iul/2007
Ultima vizita: 31/Oct/2012
Mesaje: 83
Locație: Bucuresti; Sibiu

MesajTrimis: Lun 16 Feb 2009 15:57:13    Titlul subiectului: 106182

La terminale, pe sina pe care se circula cu viteza redusa, sunt mai multe scaune decat pe aceeasi lungime de cablu, in traseu. Cum un scaun "coboara" de pe cablu pe sina, tot atunci alt scaun "urca" de pe sina pe cablu si asa se pastreaza distanta egala in traseu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2017
Mesaje: 6132
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 16 Feb 2009 17:10:14    Titlul subiectului: 106186

cos a scris:
La terminale, pe sina pe care se circula cu viteza redusa, sunt mai multe scaune decat pe aceeasi lungime de cablu, in traseu. Cum un scaun "coboara" de pe cablu pe sina, tot atunci alt scaun "urca" de pe sina pe cablu si asa se pastreaza distanta egala in traseu.
Bun, pare in regula explicatia.
Dar cum se face trecerea rapida si in siguranta de pe cablul-de-traseu pe cablul sau sina-din-zona-de-transbordare?

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AndyNed



Data înscrierii: 22/Mar/2008
Ultima vizita: 08/Sep/2010
Mesaje: 38
Locație: Piatra Neamt; Iasi

MesajTrimis: Lun 16 Feb 2009 20:35:08    Titlul subiectului: 106199

Scaunele stau fixe pe cablu cu ajutorul unui cable grip, ceva in genul unui patent mereu strans datorita unui arc. La intrarea in statie pe marginea sinei ce sunt niste ghidaje care desfac cable-gripul, iar scaunul este preluat de rotile din cauciuc aflate pe marginea sinei. Iti recomand sa rasfoiesti site-ul de mai jos din scoarta in scoarta si vei afla exact cum functioneaza un telescaun detasabil (asemanator cu telegondola), o telecabina etc.
Legat de distanta egala dintre cabine, calculatorul stie lungimea traseului si numarul de cabine introduse pe linie si viteza de rulare. De aici e simplu sa deduca cand sa cupleze cabinele pe cablul tractor astfel incat, distanta dintre cabine sa fie mereu egala.

http://www.funivie.org/pagine/come_funziona/cabinovie_2s/2.htm

Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
mihaiatanasie



Data înscrierii: 02/Noi/2008
Ultima vizita: 10/Ian/2017
Mesaje: 373
Locație: Rosiorii de Vede

MesajTrimis: Lun 17 Aug 2009 09:25:58    Titlul subiectului: 115508

Ieri am trecut si eu pe la Clabucet si am vazut instalatia. Cred ca nu aveti dreptate in explicatiile oferite, pentru ca scaunul de la Clabucet difera de cel de la Poiana (de acum 40 de ani).
Cel de la Poiana era construit pe principiul descris mai sus, cu desprinderea de pe cablu in statii, unde scaunul era transferat pe o sina metalica si era manevrat cu mana de mecanicii respectivi; era apoi oprit pana la imbarcarea calatorilor, dupa care nenea il impingea pana la capatul sinei, unde, intr-adevar, sistemul acela cable-grip se agata de cablu, care acablu, insa, avea, la distante egale, un fel de noduri, care anclasau sistemul de prindere. La intrarea in statie, sistemul era declansat de un fel de maneta, care se lovea de un reper fix.
Scaunul de la Clabucet, cu care am calatorit acum o mie si ceva de ani, ca si cel de la BUnloc, se invarte nonstop, la imbarcarea pasagerilor fiind pur si simplu tinut in loc cateva secunde prin balansare. Nu este oprit de loc, nici macar franat la imbarcare / debarcare. De fapt, pasagerii beneficiaza de o instruire sumara inainte de imbarcare.

_________________
Mihai
http://constructorideavioane.blogspot.ro/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
AndyNed



Data înscrierii: 22/Mar/2008
Ultima vizita: 08/Sep/2010
Mesaje: 38
Locație: Piatra Neamt; Iasi

MesajTrimis: Lun 17 Aug 2009 17:35:36    Titlul subiectului: 115533

Explicatiile erau pentru acele instalatii unde fiecare scaun incetineste la intrarea in cele doua statii, deci vorbeau despre cele detasabile nicidecum despre cele fixe.

Principiul de prindere a celor fixe este precum cel din poza de mai jos.
In capatul pivotului se strange surubul ce preseaza "clestele" pe cablu si astfel scaunul intra in circulatie.



DSC_0282.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  91.23 kb
 Vizualizat:  de 22224 ori

DSC_0282.jpg



_________________
NEDDesign
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
mihaiatanasie



Data înscrierii: 02/Noi/2008
Ultima vizita: 10/Ian/2017
Mesaje: 373
Locație: Rosiorii de Vede

MesajTrimis: Mie 19 Aug 2009 10:49:50    Titlul subiectului: 115636

Nu pe dv. v-am contrazis, ci pe un alt coleg de mai sus. Tocmai asta incercam sa spun, ca la Predeal scaunele sunt fixe pe cablu, spre deosebire de Poiana, unde se desprindeau de pe cablu (am impresia ca tot asa se intampla si cu noua gondola de la Poiana). In ce fel sunt prinse, asta nu stiu sa explic, eu sunt profesor de limbi straine, nu inginer, am folosit terminologie imprumutata de la dv.
_________________
Mihai
http://constructorideavioane.blogspot.ro/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
cavver



Data înscrierii: 07/Sep/2008
Ultima vizita: 28/Aug/2011
Mesaje: 13
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 19 Aug 2009 11:58:46    Titlul subiectului: 115648

mihaiatanasie a scris:
Nu pe dv. v-am contrazis, ci pe un alt coleg de mai sus. Tocmai asta incercam sa spun, ca la Predeal scaunele sunt fixe pe cablu, spre deosebire de Poiana, unde se desprindeau de pe cablu (am impresia ca tot asa se intampla si cu noua gondola de la Poiana). In ce fel sunt prinse, asta nu stiu sa explic, eu sunt profesor de limbi straine, nu inginer, am folosit terminologie imprumutata de la dv.
Vreti sa spuneti : la Predeal scaunele ERAU fixate pe cablu.
Telescaunul din Predeal este model nou, scaunele se detaseaza de pe cablu. Peste tot in lume se inlocuiesc modelele vechi de telescaune cu modelul nou, avantajele viind o capacitate mai mare de transport, o reducere vizibila a timpului de calatorie, posibilitatea stocarii intr-un adapost protejat a scaunelor in afara orelor de functionare (asa cum e la Busteni).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mihaiatanasie



Data înscrierii: 02/Noi/2008
Ultima vizita: 10/Ian/2017
Mesaje: 373
Locație: Rosiorii de Vede

MesajTrimis: Mie 19 Aug 2009 13:18:00    Titlul subiectului: 115651

Dupa cum spuneam, nu sunt inginer, deci nu indraznesc sa spun lucruri pe care nu le stiu sau nu le inteleg. Totusi, judecand dupa modul de imbarcare a calatorilor, cred ca scaunul nu se desprinde de pe cablu in timpul imbarcarii. Prezint cateva poze facute duminica, 16 august 2009 care sa imi sustina parerea.
Pe de alta parte, privind cable-grip-ul, sunt de acord ca scaunul poate fi detasat de pe cablu cand e nevoie.
Daca gresesc, imi cer iertare, nu am vazaut de foarte aproape ce se intampla aclo, chiar as fi vrut sa fac o tura cu telescaunul, dar eram presat de timp.



Picture 786.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  265.86 kb
 Vizualizat:  de 22184 ori

Picture 786.jpg



Picture 790.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  273.88 kb
 Vizualizat:  de 22184 ori

Picture 790.jpg



Picture 791.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  263.11 kb
 Vizualizat:  de 22184 ori

Picture 791.jpg



Picture 793.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  335.99 kb
 Vizualizat:  de 22184 ori

Picture 793.jpg



_________________
Mihai
http://constructorideavioane.blogspot.ro/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
AndyNed



Data înscrierii: 22/Mar/2008
Ultima vizita: 08/Sep/2010
Mesaje: 38
Locație: Piatra Neamt; Iasi

MesajTrimis: Mie 19 Aug 2009 21:52:52    Titlul subiectului: 115679

In pozele postate acuma de dumneavoastra sunt scaune detasabile.
Se distinge foarte bine arcul ce tine gripul strans pe cablu si rolele de ghidare. Daca ar fi fost fixe montura era mult mai simpla.

Dar cel mai important detaliu este tipul de statie, care la un telescaun simplu ar fi fost descoperit pe cand acesta, sub "cosmelie" se afla tot mecanismul de atasare/detasare.

_________________
NEDDesign
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
mihaiatanasie



Data înscrierii: 02/Noi/2008
Ultima vizita: 10/Ian/2017
Mesaje: 373
Locație: Rosiorii de Vede

MesajTrimis: Mie 19 Aug 2009 22:34:31    Titlul subiectului: 115685

Nu mai indraznesc sa va contrazic, desi mie mi s-a parut ca nu se opreau pentru imbarcare. Poate timpul de oprire era asa de scurt incat eu nu-l percepeam. Remarc totusi din celelalte poze, facute la Plecare, ca nu exista acolo asistenti care sa tina scaunele pe loc, asa cum e jos, poate se tineau deoparte, in asteptarea clientilor?
_________________
Mihai
http://constructorideavioane.blogspot.ro/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
AndyNed



Data înscrierii: 22/Mar/2008
Ultima vizita: 08/Sep/2010
Mesaje: 38
Locație: Piatra Neamt; Iasi

MesajTrimis: Joi 20 Aug 2009 10:43:57    Titlul subiectului: 115706

Va pus o poza edificatoare sa intelegi exact diferentele.
Am ales aici sistemul de prindere al unui telescaun fix (stanga) si sistemul de prindere al unei telegondole, care, cel putin la Doppelmayr este la fel cu cel al unui telescaun detasabil (dreapta).

Grip-urile sunt de mai multe feluri, difera de la producator la producator, ce ati prezentat dumneavoastra este POMA iar sistemul de prindere pe cablu are in componenta si amortizoare ce mentin strans clestele pe cablu.
Dar, daca vedeti ceva mai complex decat mecanismul din stanga pozei atunci sigur este detasabil si cum spuneam cu un post mai sus, puteti sa va dati seama dupa arhitectura statiei de plecare/sosire, unde la cele fixe este totul la vedere si relativ simplu, un volant actionat de motor la un capat, iar la celalalt un volant cu intinzator pentru cablu.



Untitled-1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  201.55 kb
 Vizualizat:  de 22152 ori

Untitled-1.jpg



_________________
NEDDesign
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 30/Noi/2017
Mesaje: 6508
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 20 Aug 2009 11:08:00    Titlul subiectului: 115711

Tarifele au ramas neschimbate fata de luna februarie ?
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mihaiatanasie



Data înscrierii: 02/Noi/2008
Ultima vizita: 10/Ian/2017
Mesaje: 373
Locație: Rosiorii de Vede

MesajTrimis: Joi 20 Aug 2009 12:23:57    Titlul subiectului: 115713

Tarifele (imi cer iertare ca nu m-am apropiat sa fotografiez afisul) erau acum 4 zile 15 lei noi un drum (tur sau retur) si 26 de lei tur-retur.
_________________
Mihai
http://constructorideavioane.blogspot.ro/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 30/Noi/2017
Mesaje: 6508
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 15 Ian 2010 09:16:31    Titlul subiectului: 122298

Pe site-ul www.jurnalul.ro a aparut o noua camera web din Predeal, in care se vede foarte bine telescaunul, si partial punctul terminus de la Cabucet Sosire
Camera web se poate vedea aici

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile


Ultima modificare efectuată de către guest la Vin 11 Ian 2013 12:02:02, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 30/Noi/2017
Mesaje: 6508
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 18 Apr 2011 20:55:44    Titlul subiectului: 142714

Mare bucurie pentru amatorii de schi o data cu revenirea neasteptata a zapezii la Predeal, dar totodata si o mare nemultumire. Intr-un reportaj prezentat acum cateva zile pe iRealitateaTV, multi oameni si-au exprimat nemultumirea pentru preturile mari practicate.

Un abonament pentru o jumate de zi: 105 RON (93 RON in extrasezon)

Un abonament pentru o zi: 143 RON (121 RON in extrasezon)

Un abonament pentru doua zile: 262 RON (213 RON in extrasezon)

Un abonament pentru trei zile: 376 RON (307 RON in extrasezon)

Un abonament pentru patru zile: 475 RON (392 RON in extrasezon)

Un abonament pentru cinci zile: 561 RON (468 RON in extrasezon)

Mai multe despre tarife aici



Tura Baiului (Cocosul), 16 aprilie 117.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  75.09 kb
 Vizualizat:  de 18094 ori

Tura Baiului (Cocosul), 16 aprilie 117.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2017
Mesaje: 1732
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Lun 20 Aug 2012 17:43:14    Titlul subiectului: 158264

A fost cineva de curand cu acest telescaun? Ma intereseaza daca functioneaza sau nu in aceasta vara.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 30/Noi/2017
Mesaje: 6508
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 20 Apr 2015 23:21:32    Titlul subiectului: 178718

Ieri telescaunul nu functiona. Desi a nins cu o seara in urma si s-a asezat un nou strat de zapada, totusi nu se putea schia. Scaunele s-au mai degradat putin, asa cum se vede din poze.


Tura Garbova, 19 aprilie 061.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  61.16 kb
 Vizualizat:  de 7091 ori

Tura Garbova, 19 aprilie 061.jpg



Tura Garbova, 19 aprilie 062.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  89.48 kb
 Vizualizat:  de 7091 ori

Tura Garbova, 19 aprilie 062.jpg



Tura Garbova, 19 aprilie 063.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  96.08 kb
 Vizualizat:  de 7091 ori

Tura Garbova, 19 aprilie 063.jpg



Tura Garbova, 19 aprilie 064.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  82.49 kb
 Vizualizat:  de 7091 ori

Tura Garbova, 19 aprilie 064.jpg



Tura Garbova, 19 aprilie 065.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  82.55 kb
 Vizualizat:  de 7091 ori

Tura Garbova, 19 aprilie 065.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Transport pe cablu Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina 1, 2  Următoare
Pagina 1 din 2

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community