Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 18 Noi 2007 14:50:13 Titlul subiectului: Telescaunul din Predeal |
84862 |
|
Ieri am dat o tura la munte. Am ajuns si la partia Clabucet din Predeal, ocazie cu are am fotografiat si telescaunul. Voi prezenta pe forum cateva poze.
Incep asadar cu terminalul telescaunului de la Clabucet Plecare
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
80.71 kb |
Vizualizat: |
de 43959 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
134.64 kb |
Vizualizat: |
de 43959 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
130.79 kb |
Vizualizat: |
de 43959 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
118 kb |
Vizualizat: |
de 43959 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
150.28 kb |
Vizualizat: |
de 43959 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu
Ultima modificare efectuată de către guest la Dum 18 Noi 2007 15:00:45, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 18 Noi 2007 14:59:21 Titlul subiectului: |
84863 |
|
Continui cu niste imaginu cu grupul de trei piloni, imediat dupa Clabucet Plecare si o magine de ansamblu a traseului telescaunului.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
74.94 kb |
Vizualizat: |
de 43958 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
102.91 kb |
Vizualizat: |
de 43958 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
134.4 kb |
Vizualizat: |
de 43958 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 18 Noi 2007 15:09:20 Titlul subiectului: |
84864 |
|
Terminalul telescaunului de la Clabucet Sosire. In apropierea terminalului se aflau doua vehicule, utilizate probabil pentru amenajarea partiilor (poza 3).
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
145.97 kb |
Vizualizat: |
de 43954 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
144.69 kb |
Vizualizat: |
de 43954 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
80.13 kb |
Vizualizat: |
de 43954 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 18 Noi 2007 15:17:40 Titlul subiectului: |
84865 |
|
Preturile mi s-au parut cam mari.
Astfel pentru o semicursa (urcare sau coborare) un adult plateste 11,5 RON iar copii intre 5 si 12 ani platesc 6,5 RON. Pentru o cursa dus-intors un adult plateste 20 RON, iar un copil 11 RON (poza 1).
Desi pe afis programul telescaunului este intre ora 9 si 15 45 (poza 2), sambata asta ultima cursa a plecat la ora 16 si 15.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
93.39 kb |
Vizualizat: |
de 43951 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
92.73 kb |
Vizualizat: |
de 43952 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 02 Feb 2009 12:41:49 Titlul subiectului: |
105362 |
|
Un upgrate la preturi.
-Urcare: adult 15 RON, copil 9 RON;
-Coborare: adult-15 RON, copil 9 RON;
-Urcare-coborare: adult-26 RON, copil 15 RON.
Tarifele mi se par cam mari, dar in ciuda acestui fapt duminica era coada la telescaun.
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Lun 16 Feb 2009 11:43:49 Titlul subiectului: |
106177 |
|
In weekend am fost si eu pe la Predeal si am trecut pe langa instalatia de telescaun.
Mi-a atras atentia un aspect caruia nu-i dadusem atentie pana acum.
La prima vedere, simplist, instalatia pare sa fie un imens oval din cablu, de care sunt prinse fix scaunele, iar la fiecare capat al acestui "oval" este cate o roata antrenata de un motor care "invarte" continuu acel cablu, cu tot cu scaunele fixate de el. Cam pe principiul lantului de la bicicleta, simplist vorbind.
Daca ar fi asa, acel cablu ar trebui sa se miste cu viteza egala in orice punct, insa am constatat ca viteza de pe traseu e mult mai mare decat viteza din zona capetelor, de la punctele de imbarcare.
Pana acum credeam cumva ca este un operator care reduce un pic viteza pana te urci in scaun si apoi mareste viteza, de fiecare data cand e cate un scaun in dreptul zonei de imbarcare. Insa acum am constatat ca scaunele de pe traseu mergeau cu viteza mare, iar scaunele de la imbarcare mergeau cu viteza mica. Cu toate ca vitezele de pe traseu si din capat sunt substantial diferite, totusi scaunele isi pastrau ordinea si echidistanta.
Pana la urma cum se face treaba asta, cum se obtin viteze diferite daca scaunele sunt fixe pe acel cablu?!? Sau nu sunt fixe?!?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
85.67 kb |
Vizualizat: |
de 42805 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
109.91 kb |
Vizualizat: |
de 42805 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
76.01 kb |
Vizualizat: |
de 42805 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
106.69 kb |
Vizualizat: |
de 42805 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
95.63 kb |
Vizualizat: |
de 42805 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
75.95 kb |
Vizualizat: |
de 42805 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
96.73 kb |
Vizualizat: |
de 42805 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
91.8 kb |
Vizualizat: |
de 42805 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
105.56 kb |
Vizualizat: |
de 42805 ori |
|
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 16 Feb 2009 13:33:16 Titlul subiectului: |
106179 |
|
Catalin Ghita a scris: | Pana la urma cum se face treaba asta, cum se obtin viteze diferite daca scaunele sunt fixe pe acel cablu?!? Sau nu sunt fixe?!? |
Din cate stiu eu la acest tip de telescaun, la punctele terminus unde urca si coboara pasagerii exista un mecanism special si automat. Scaunele se desprind de pe cablul propriuzis si se deplaseaza pe o sina metalica, in paralel cu aceste, avand o viteza mai redusa pentru a permite urcarea/coborarea turistilor. La capatul cursei, telescaunele sunt atasate iar pe cablu.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Lun 16 Feb 2009 13:51:03 Titlul subiectului: |
106180 |
|
guest a scris: | Din cate stiu eu la acest tip de telescaun, la punctele terminus unde urca si coboara pasagerii exista un mecanism special si automat. Scaunele se desprind de pe cablul propriuzis si se deplaseaza pe o sina metalica, in paralel cu aceste, avand o viteza mai redusa pentru a permite urcarea/coborarea turistilor. La capatul cursei, telescaunele sunt atasate iar pe cablu. | Nu-mi sunt clare 2 aspecte:
- daca zici ca scaunele nu sunt prinse rigid pe cablu (desi eu am vazut la alt telescaun ca erau fixate de cablu, la Borsa, parca), cum se face trecerea de pe cablu pe acea sina de care zici?
- daca scaunele de pe cablu sunt echidistante si sosesc cu viteza constanta, destul de mare, iar in zona de imbarcare scaunle circula cu viteza mult redusa, cum se face ca reintra in circuit tot echidistante si cum de nu se creaza "ambuteiaje" la sosirea si plecarea scaunelelor?!?
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
cos
Data înscrierii: 20/Iul/2007 Ultima vizita: 31/Oct/2012 Mesaje: 83 Locație: Bucuresti; Sibiu
|
Trimis: Lun 16 Feb 2009 14:57:13 Titlul subiectului: |
106182 |
|
La terminale, pe sina pe care se circula cu viteza redusa, sunt mai multe scaune decat pe aceeasi lungime de cablu, in traseu. Cum un scaun "coboara" de pe cablu pe sina, tot atunci alt scaun "urca" de pe sina pe cablu si asa se pastreaza distanta egala in traseu.
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Lun 16 Feb 2009 16:10:14 Titlul subiectului: |
106186 |
|
cos a scris: | La terminale, pe sina pe care se circula cu viteza redusa, sunt mai multe scaune decat pe aceeasi lungime de cablu, in traseu. Cum un scaun "coboara" de pe cablu pe sina, tot atunci alt scaun "urca" de pe sina pe cablu si asa se pastreaza distanta egala in traseu. | Bun, pare in regula explicatia.
Dar cum se face trecerea rapida si in siguranta de pe cablul-de-traseu pe cablul sau sina-din-zona-de-transbordare?
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
AndyNed
Data înscrierii: 22/Mar/2008 Ultima vizita: 03/Oct/2021 Mesaje: 39 Locație: Piatra Neamt; Iasi
|
Trimis: Lun 16 Feb 2009 19:35:08 Titlul subiectului: |
106199 |
|
Scaunele stau fixe pe cablu cu ajutorul unui cable grip, ceva in genul unui patent mereu strans datorita unui arc. La intrarea in statie pe marginea sinei ce sunt niste ghidaje care desfac cable-gripul, iar scaunul este preluat de rotile din cauciuc aflate pe marginea sinei. Iti recomand sa rasfoiesti site-ul de mai jos din scoarta in scoarta si vei afla exact cum functioneaza un telescaun detasabil (asemanator cu telegondola), o telecabina etc.
Legat de distanta egala dintre cabine, calculatorul stie lungimea traseului si numarul de cabine introduse pe linie si viteza de rulare. De aici e simplu sa deduca cand sa cupleze cabinele pe cablul tractor astfel incat, distanta dintre cabine sa fie mereu egala.
http://www.funivie.org/pagine/come_funziona/cabinovie_2s/2.htm
|
|
Sus |
|
|
mihaiatanasie
Data înscrierii: 02/Noi/2008 Ultima vizita: 10/Ian/2017 Mesaje: 373 Locație: Rosiorii de Vede
|
Trimis: Lun 17 Aug 2009 08:25:58 Titlul subiectului: |
115508 |
|
Ieri am trecut si eu pe la Clabucet si am vazut instalatia. Cred ca nu aveti dreptate in explicatiile oferite, pentru ca scaunul de la Clabucet difera de cel de la Poiana (de acum 40 de ani).
Cel de la Poiana era construit pe principiul descris mai sus, cu desprinderea de pe cablu in statii, unde scaunul era transferat pe o sina metalica si era manevrat cu mana de mecanicii respectivi; era apoi oprit pana la imbarcarea calatorilor, dupa care nenea il impingea pana la capatul sinei, unde, intr-adevar, sistemul acela cable-grip se agata de cablu, care acablu, insa, avea, la distante egale, un fel de noduri, care anclasau sistemul de prindere. La intrarea in statie, sistemul era declansat de un fel de maneta, care se lovea de un reper fix.
Scaunul de la Clabucet, cu care am calatorit acum o mie si ceva de ani, ca si cel de la BUnloc, se invarte nonstop, la imbarcarea pasagerilor fiind pur si simplu tinut in loc cateva secunde prin balansare. Nu este oprit de loc, nici macar franat la imbarcare / debarcare. De fapt, pasagerii beneficiaza de o instruire sumara inainte de imbarcare.
_________________ Mihai
http://constructorideavioane.blogspot.ro/ |
|
Sus |
|
|
AndyNed
Data înscrierii: 22/Mar/2008 Ultima vizita: 03/Oct/2021 Mesaje: 39 Locație: Piatra Neamt; Iasi
|
Trimis: Lun 17 Aug 2009 16:35:36 Titlul subiectului: |
115533 |
|
Explicatiile erau pentru acele instalatii unde fiecare scaun incetineste la intrarea in cele doua statii, deci vorbeau despre cele detasabile nicidecum despre cele fixe.
Principiul de prindere a celor fixe este precum cel din poza de mai jos.
In capatul pivotului se strange surubul ce preseaza "clestele" pe cablu si astfel scaunul intra in circulatie.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
91.23 kb |
Vizualizat: |
de 41785 ori |
|
_________________ NEDDesign |
|
Sus |
|
|
mihaiatanasie
Data înscrierii: 02/Noi/2008 Ultima vizita: 10/Ian/2017 Mesaje: 373 Locație: Rosiorii de Vede
|
Trimis: Mie 19 Aug 2009 09:49:50 Titlul subiectului: |
115636 |
|
Nu pe dv. v-am contrazis, ci pe un alt coleg de mai sus. Tocmai asta incercam sa spun, ca la Predeal scaunele sunt fixe pe cablu, spre deosebire de Poiana, unde se desprindeau de pe cablu (am impresia ca tot asa se intampla si cu noua gondola de la Poiana). In ce fel sunt prinse, asta nu stiu sa explic, eu sunt profesor de limbi straine, nu inginer, am folosit terminologie imprumutata de la dv.
_________________ Mihai
http://constructorideavioane.blogspot.ro/ |
|
Sus |
|
|
cavver
Data înscrierii: 07/Sep/2008 Ultima vizita: 28/Aug/2011 Mesaje: 13 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 19 Aug 2009 10:58:46 Titlul subiectului: |
115648 |
|
mihaiatanasie a scris: | Nu pe dv. v-am contrazis, ci pe un alt coleg de mai sus. Tocmai asta incercam sa spun, ca la Predeal scaunele sunt fixe pe cablu, spre deosebire de Poiana, unde se desprindeau de pe cablu (am impresia ca tot asa se intampla si cu noua gondola de la Poiana). In ce fel sunt prinse, asta nu stiu sa explic, eu sunt profesor de limbi straine, nu inginer, am folosit terminologie imprumutata de la dv. | Vreti sa spuneti : la Predeal scaunele ERAU fixate pe cablu.
Telescaunul din Predeal este model nou, scaunele se detaseaza de pe cablu. Peste tot in lume se inlocuiesc modelele vechi de telescaune cu modelul nou, avantajele viind o capacitate mai mare de transport, o reducere vizibila a timpului de calatorie, posibilitatea stocarii intr-un adapost protejat a scaunelor in afara orelor de functionare (asa cum e la Busteni).
|
|
Sus |
|
|
mihaiatanasie
Data înscrierii: 02/Noi/2008 Ultima vizita: 10/Ian/2017 Mesaje: 373 Locație: Rosiorii de Vede
|
Trimis: Mie 19 Aug 2009 12:18:00 Titlul subiectului: |
115651 |
|
Dupa cum spuneam, nu sunt inginer, deci nu indraznesc sa spun lucruri pe care nu le stiu sau nu le inteleg. Totusi, judecand dupa modul de imbarcare a calatorilor, cred ca scaunul nu se desprinde de pe cablu in timpul imbarcarii. Prezint cateva poze facute duminica, 16 august 2009 care sa imi sustina parerea.
Pe de alta parte, privind cable-grip-ul, sunt de acord ca scaunul poate fi detasat de pe cablu cand e nevoie.
Daca gresesc, imi cer iertare, nu am vazaut de foarte aproape ce se intampla aclo, chiar as fi vrut sa fac o tura cu telescaunul, dar eram presat de timp.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
265.86 kb |
Vizualizat: |
de 41745 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
273.88 kb |
Vizualizat: |
de 41745 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
263.11 kb |
Vizualizat: |
de 41745 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
335.99 kb |
Vizualizat: |
de 41745 ori |
|
_________________ Mihai
http://constructorideavioane.blogspot.ro/ |
|
Sus |
|
|
AndyNed
Data înscrierii: 22/Mar/2008 Ultima vizita: 03/Oct/2021 Mesaje: 39 Locație: Piatra Neamt; Iasi
|
Trimis: Mie 19 Aug 2009 20:52:52 Titlul subiectului: |
115679 |
|
In pozele postate acuma de dumneavoastra sunt scaune detasabile.
Se distinge foarte bine arcul ce tine gripul strans pe cablu si rolele de ghidare. Daca ar fi fost fixe montura era mult mai simpla.
Dar cel mai important detaliu este tipul de statie, care la un telescaun simplu ar fi fost descoperit pe cand acesta, sub "cosmelie" se afla tot mecanismul de atasare/detasare.
_________________ NEDDesign |
|
Sus |
|
|
mihaiatanasie
Data înscrierii: 02/Noi/2008 Ultima vizita: 10/Ian/2017 Mesaje: 373 Locație: Rosiorii de Vede
|
Trimis: Mie 19 Aug 2009 21:34:31 Titlul subiectului: |
115685 |
|
Nu mai indraznesc sa va contrazic, desi mie mi s-a parut ca nu se opreau pentru imbarcare. Poate timpul de oprire era asa de scurt incat eu nu-l percepeam. Remarc totusi din celelalte poze, facute la Plecare, ca nu exista acolo asistenti care sa tina scaunele pe loc, asa cum e jos, poate se tineau deoparte, in asteptarea clientilor?
_________________ Mihai
http://constructorideavioane.blogspot.ro/ |
|
Sus |
|
|
AndyNed
Data înscrierii: 22/Mar/2008 Ultima vizita: 03/Oct/2021 Mesaje: 39 Locație: Piatra Neamt; Iasi
|
Trimis: Joi 20 Aug 2009 09:43:57 Titlul subiectului: |
115706 |
|
Va pus o poza edificatoare sa intelegi exact diferentele.
Am ales aici sistemul de prindere al unui telescaun fix (stanga) si sistemul de prindere al unei telegondole, care, cel putin la Doppelmayr este la fel cu cel al unui telescaun detasabil (dreapta).
Grip-urile sunt de mai multe feluri, difera de la producator la producator, ce ati prezentat dumneavoastra este POMA iar sistemul de prindere pe cablu are in componenta si amortizoare ce mentin strans clestele pe cablu.
Dar, daca vedeti ceva mai complex decat mecanismul din stanga pozei atunci sigur este detasabil si cum spuneam cu un post mai sus, puteti sa va dati seama dupa arhitectura statiei de plecare/sosire, unde la cele fixe este totul la vedere si relativ simplu, un volant actionat de motor la un capat, iar la celalalt un volant cu intinzator pentru cablu.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
201.55 kb |
Vizualizat: |
de 41713 ori |
|
_________________ NEDDesign |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 20 Aug 2009 10:08:00 Titlul subiectului: |
115711 |
|
Tarifele au ramas neschimbate fata de luna februarie ?
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
mihaiatanasie
Data înscrierii: 02/Noi/2008 Ultima vizita: 10/Ian/2017 Mesaje: 373 Locație: Rosiorii de Vede
|
Trimis: Joi 20 Aug 2009 11:23:57 Titlul subiectului: |
115713 |
|
Tarifele (imi cer iertare ca nu m-am apropiat sa fotografiez afisul) erau acum 4 zile 15 lei noi un drum (tur sau retur) si 26 de lei tur-retur.
_________________ Mihai
http://constructorideavioane.blogspot.ro/ |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 15 Ian 2010 08:16:31 Titlul subiectului: |
122298 |
|
Pe site-ul www.jurnalul.ro a aparut o noua camera web din Predeal, in care se vede foarte bine telescaunul, si partial punctul terminus de la Cabucet Sosire
Camera web se poate vedea aici
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu
Ultima modificare efectuată de către guest la Vin 11 Ian 2013 11:02:02, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 18 Apr 2011 19:55:44 Titlul subiectului: |
142714 |
|
Mare bucurie pentru amatorii de schi o data cu revenirea neasteptata a zapezii la Predeal, dar totodata si o mare nemultumire. Intr-un reportaj prezentat acum cateva zile pe iRealitateaTV, multi oameni si-au exprimat nemultumirea pentru preturile mari practicate.
Un abonament pentru o jumate de zi: 105 RON (93 RON in extrasezon)
Un abonament pentru o zi: 143 RON (121 RON in extrasezon)
Un abonament pentru doua zile: 262 RON (213 RON in extrasezon)
Un abonament pentru trei zile: 376 RON (307 RON in extrasezon)
Un abonament pentru patru zile: 475 RON (392 RON in extrasezon)
Un abonament pentru cinci zile: 561 RON (468 RON in extrasezon)
Mai multe despre tarife aici
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
75.09 kb |
Vizualizat: |
de 37655 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
stfp
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Lun 20 Aug 2012 16:43:14 Titlul subiectului: |
158264 |
|
A fost cineva de curand cu acest telescaun? Ma intereseaza daca functioneaza sau nu in aceasta vara.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 20 Apr 2015 22:21:32 Titlul subiectului: |
178718 |
|
Ieri telescaunul nu functiona. Desi a nins cu o seara in urma si s-a asezat un nou strat de zapada, totusi nu se putea schia. Scaunele s-au mai degradat putin, asa cum se vede din poze.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
61.16 kb |
Vizualizat: |
de 26652 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
89.48 kb |
Vizualizat: |
de 26652 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
96.08 kb |
Vizualizat: |
de 26652 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
82.49 kb |
Vizualizat: |
de 26652 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
82.55 kb |
Vizualizat: |
de 26652 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
|