Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 04 Iun 2008 22:27:17 Titlul subiectului: |
94152 |
|
O privire catre Mariahilferstrasse (traseele 52 si 58):
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
99.52 kb |
Vizualizat: |
de 20699 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
111.44 kb |
Vizualizat: |
de 20699 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 04 Iun 2008 22:31:41 Titlul subiectului: |
94153 |
|
...si catre Mariahilfer Gürtel (traseele 6 si 18):
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
96.34 kb |
Vizualizat: |
de 20697 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
99.41 kb |
Vizualizat: |
de 20697 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 14 Iun 2008 20:42:57 Titlul subiectului: |
94579 |
|
Pentru ca s-a tot facut comparatia intre conditiile din Oradea si cele din Viena pentru exploatarea vagoanelor ULF, sa intram putin in Atelierele Centrale (Hauptwerkstaette) ale Wiener Linien, mai precis in sectia care se ocupa de calea de rulare. Trebuie spus din start ca inlocuirea sinelor este o activitate continua, nu trec zeci de ani intre reparatiile facute pe un anumit sector, iar calea de rulare se prezinta mereu in stare foarte buna. Pentru lucrarile facute la strada totul este pregatit in cadrul sectiei din Hauptwerkstaette, iar in teren se realizeaza doar montarea.
Sa vedem cateva imagini:
- hala in care sunt construite macazurile
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
121 kb |
Vizualizat: |
de 20668 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
119.21 kb |
Vizualizat: |
de 20668 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 14 Iun 2008 20:49:45 Titlul subiectului: |
94580 |
|
- o instalatie complet automatizata pentru gaurirea sinei:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
117.35 kb |
Vizualizat: |
de 20666 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
75.04 kb |
Vizualizat: |
de 20666 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
88.03 kb |
Vizualizat: |
de 20666 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 14 Iun 2008 20:51:22 Titlul subiectului: |
94581 |
|
- o instalatie, de asemenea, automatizata, pentru curbarea sinei:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
112.58 kb |
Vizualizat: |
de 20665 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
88.32 kb |
Vizualizat: |
de 20665 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 14 Iun 2008 20:54:20 Titlul subiectului: |
94582 |
|
- o privire asupra zonei de stocare a sinelor noi si a celor pregatite pentru montarea la strada:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
85.74 kb |
Vizualizat: |
de 20664 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
120.22 kb |
Vizualizat: |
de 20664 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
89.09 kb |
Vizualizat: |
de 20664 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 14 Iun 2008 21:06:44 Titlul subiectului: |
94583 |
|
Nu iesim din aceasta sectie fara putina distractie. Fiecare tramvai este dotat cu o ranga pentru schimbarea manuala a macazurilor (sigur, situatiile in care instalatiile automate nu functioneaza corespunzator sunt extrem de rare). Tot in sectia care se ocupa de calea de rulare sunt realizate si indispensabilele unelte (sunt foarte grele, desi nu par):
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
99.19 kb |
Vizualizat: |
de 20663 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
121.97 kb |
Vizualizat: |
de 20663 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
stefan_br
Data înscrierii: 04/Feb/2008 Ultima vizita: 01/Noi/2017 Mesaje: 1170 Locație: Braila
|
Trimis: Dum 15 Iun 2008 10:04:09 Titlul subiectului: |
94631 |
|
Acest mare atelier este impresionant prin mai multe echipamente,unul fiind mecanismul de curbat sine.Nu cred ca o sa fie asa ceva in Romania, mai ales ca transportul cu tramvaiul nu prea mai e agreat de niciun oras.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 15 Iun 2008 11:28:51 Titlul subiectului: |
94634 |
|
Atelierele Centrale se intind pe o suprafata foarte mare, adapostind sectii diverse: cale de rulare, reparatii tramvaie, reparatii autobuze, reparatii vagoane de metrou, boghiuri, vopsitorie, etc. In cadrul Atelierelor Centrale se executa lucrarile de reparatii si pentru vagoanele apartinand WLB. De asemenea, in jurul zonei de cladiri exista linii de testare a vagoanelor de tramvai si metrou si de instruire a personalului (sunt marcate inclusiv "statii").
Dupa cum se poate vedea in imagini, din cauza distantelor foarte mari ce trebuie parcurse pentru a ajunge de la o sectie la alta sau chiar in interiorul aceleiasi sectii, este permisa utilizarea bicicletelor chiar si in interiorul halelor.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
109.36 kb |
Vizualizat: |
de 20640 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
106.86 kb |
Vizualizat: |
de 20640 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
106.58 kb |
Vizualizat: |
de 20640 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
99.42 kb |
Vizualizat: |
de 20640 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
113.48 kb |
Vizualizat: |
de 20640 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
108.86 kb |
Vizualizat: |
de 20640 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
110.12 kb |
Vizualizat: |
de 20640 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 20 Apr 2009 17:12:11 Titlul subiectului: |
109847 |
|
Dupa testele facute in cadrul Atelierelor Centrale ale Wiener Linien, primul ULF B1 - 702 - a iesit in probe la strada pe 16 aprilie.
Sursa foto: Fanpage der Wiener Linien
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
131.87 kb |
Vizualizat: |
de 19999 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
BladHaund
Data înscrierii: 11/Iun/2009 Ultima vizita: 21/Mai/2013 Mesaje: 74
|
Trimis: Joi 02 Iul 2009 19:00:45 Titlul subiectului: |
113354 |
|
Cateva observatii sporadice despre transportul din Viena, privit prin ochii Bucuresteanului (primavara 2009):
Exista doua modele de trenuri de metrou, unele mai vechi cu deschidere manuala a usilor prin zavoare si vagoane separate, altele noi, cu deschidere prin buton (cu memorie) si fara separatie intre vagoane.
La metrou accesul este liber (nu exista turnicheti sau alte porti). Sistemul se bazeaza pe onestitatea calatorilor de a-si cumpara si composta biletul. Mai toate statiile de metrou sunt dotate cu lifturi.
Vocea care face anuntul in tren e de... barbat. Anunta si legatura cu liniile de suprafata pentru statia urmatoare. Deoarece vorbeste mult si are un timbru baritonal, vocea e acoperita lesne de sporovaiala calatorilor si deseori nu intelegi ce statie urmeaza .
Un lucru ce ar putea fi lesne de introdus si in Bucuresti: pe panoul electronic de afisaj din tren, unde scrie numele statiei urmatoare, este afisata si o sageata spre partea unde va fi peronul.
Uneori si in tramvai e o voce masculina care anunta... ceva. Lesne acoperita de sporovaiala.
Clasele sociale par a prefera, in ordine crescatoare a gradului de spalare a propriei persoane: autobuz -> tramvai -> metrou. Altfel spus, la metrou e cel mai elegant. Am impresia ca in metrou nu e voie cu bicicleta, dar nu se respecta.
Multe statii de tramvai sunt dotate cu panouri electronice care afisaza pentru urmatoarele 3 tramvaie: numarul liniei, timpul pana la sosire, daca are sau nu remorca (sau daca e lung sau scurt), daca are sau nu dotari pentru persoane cu handicap.
Cel mai grozav "tramvai" este cel care merge la Baden. Porneste din centru pe linie de tramvai (trenuletul arata ca un tramvai si e numit tramvai), in zona semi-centrala intra in tunele si se transforma intr-un mic metrou, apoi iese la suprafata in suburbii si intre cele doua orase accelereaza pana viteze de tren (probabil 100 km/h). Bonus: are statie la SCS (Shopping City Sud) - o mare zona comerciala
Turistul chibzuit isi poate procura un abonament pe 1 saptamana (luni - duminica), valabil pe toate liniile de suprafata sau subterane. Vienezii poseda multi caini, pe care ii plimba cu transportul in comun. In aglomeratie, atentie la labute!
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 02 Iul 2009 20:37:23 Titlul subiectului: |
113361 |
|
BladHaund a scris: | Sistemul se bazeaza pe onestitatea calatorilor de a-si cumpara si composta biletul. |
Desi rare, exista controale.
BladHaund a scris: | Uneori si in tramvai e o voce masculina care anunta... ceva. |
E aceeasi voce si anunta statiile, legaturile, granitele dintre zonele scurte de tarifare, sfarsitul unei zone scurte de tarifare, capatul de linie, roaga calatorii sa coboare din vehicul la capat de linie, face apel la calatori sa cedeze locurile persoanelor care au nevoie de ele (si le insira). Pana nu demult, pentru fostele linii-inel 1 si 2 anunta si posibilitatea ca tramvaiul sa stationeze mai mult in statia Stubentor, pentru reglarea timpilor de parcurs.
BladHaund a scris: | Clasele sociale par a prefera, in ordine crescatoare a gradului de spalare a propriei persoane: autobuz -> tramvai -> metrou. Altfel spus, la metrou e cel mai elegant. |
E o impresie falsa.
BladHaund a scris: | in zona semi-centrala intra in tunele si se transforma intr-un mic metrou, apoi iese la suprafata in suburbii |
Lokalbahn Wien Oper - Baden parcurge in tunelul respectiv doar 3 statii (Laurenzgasse, Kliebergasse si Matzleinsdorferplatz), comune in intregime cu linia de tramvai 62 si partial comune cu alte linii de tramvai. Iesirea WLB din tunel e tot in oras, chiar destul de departe de periferie. De altfel, rolul tunelului este de descongestionare a traficului de pe Gürtel. Pentru a-l descrie, il putem asemana cu o linie dreapta din care se desprind 2 ramuri perpendiculare cu orientari diferite, cele 2 ramuri fiind la o statie distanta una de cealalta. Traseul care parcurge cea mai mare distanta in acel tunel este 18 (il parcurge in linie dreapta, tramvaiele oprind in 5 statii).
|
|
Sus |
|
|
BladHaund
Data înscrierii: 11/Iun/2009 Ultima vizita: 21/Mai/2013 Mesaje: 74
|
Trimis: Vin 03 Iul 2009 16:54:59 Titlul subiectului: |
113379 |
|
Ar mai fi de adaugat despre metrou:
Linia de metrou U5 nu exista - este in curs de planificare de cateva zeci de ani. In schimb, exista linia U6 care are o parte a traseului de suprafata pe un pod suspendat deasupra bulevardului. Prima impresie cand vezi trenul pe U6 este aceea de tramvai care a luat steroizi. Trenurile insa sunt dintre cele mai moderne. Trenul are pantograf pe aceasta linie.
Statiile par sa fi fost toate modernizate si renovate recent. Pentru cele de suprafata s-a incercat pastrarea unui aer mai de inceput de secol 20, dar cele din subteran beneficiaza de finisaje moderne: inox, polimeri.
Cel mai pitoresc tronson mi s-a parut pe U1, cand traverseaza Dunarea. Tunelul este suspedat pe piloni de pod, iar deasupra tunelului a fost construita soseaua. Recomand sa vizitati statia Donauinsel de pe aceasta linie. Intreaga statie este suspendata deasupra Dunarii si iesirea se realizeaza pe la mijlocul podului de care am vorbit. Panorama este superba.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
173.55 kb |
Vizualizat: |
de 19652 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
157.11 kb |
Vizualizat: |
de 19652 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
185.1 kb |
Vizualizat: |
de 19652 ori |
|
Descriere: |
Iesire statie Donauinsel pe U1 |
|
Mărime fișier: |
127.2 kb |
Vizualizat: |
de 19652 ori |
|
Descriere: |
Pod peste Dunare zona Donauinsel |
|
Mărime fișier: |
80.28 kb |
Vizualizat: |
de 19652 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 06 Iul 2009 20:34:50 Titlul subiectului: |
113527 |
|
De astazi au fost puse in circulatie primele ULF B1 (702-705), deocamdata pe traseul 43.
Foto: 702, traseul 43, Hernalser Hauptstraße (statia Hernals)
Sursa foto: Fanpage der Wiener Linien
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
103.54 kb |
Vizualizat: |
de 19585 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mie 15 Iul 2009 15:03:50 Titlul subiectului: |
114067 |
|
Poze din ultima excursie prin Viena:
1. - 2. #20
3. #59
4. - 5. #62
6. #73
7. - 8. #83
9. - 10. #88
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
71.59 kb |
Vizualizat: |
de 19493 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
82.69 kb |
Vizualizat: |
de 19493 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
97.35 kb |
Vizualizat: |
de 19493 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
101.64 kb |
Vizualizat: |
de 19493 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
79.67 kb |
Vizualizat: |
de 19493 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
78.96 kb |
Vizualizat: |
de 19493 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
85.21 kb |
Vizualizat: |
de 19493 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
102.51 kb |
Vizualizat: |
de 19493 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
83.9 kb |
Vizualizat: |
de 19493 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
101 kb |
Vizualizat: |
de 19493 ori |
|
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mie 15 Iul 2009 15:09:44 Titlul subiectului: |
114068 |
|
1. - 2. #632
3. #666
4. #1444
5. #4044
6. - 7. #4070
8. #4089
9. #4091
10. #4501
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
100.39 kb |
Vizualizat: |
de 19492 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
107.75 kb |
Vizualizat: |
de 19492 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
103.85 kb |
Vizualizat: |
de 19492 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
83.47 kb |
Vizualizat: |
de 19492 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
87.57 kb |
Vizualizat: |
de 19492 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
93.35 kb |
Vizualizat: |
de 19492 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
65.59 kb |
Vizualizat: |
de 19492 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
92.15 kb |
Vizualizat: |
de 19492 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
83.01 kb |
Vizualizat: |
de 19492 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
104.26 kb |
Vizualizat: |
de 19492 ori |
|
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 14 Aug 2009 23:56:51 Titlul subiectului: |
115394 |
|
Revenim la noile vagoane ULF B1 pentru a prezenta setul complet aflat in circulatie in prezent - numere de parc 702-706. Cele 6 vagoane apartin depoului Hernals si deocamdata circula pe linia 43. Siemens va livra in prima faza catre Wiener Linien 70 de vagoane de acest tip (numere de parc pana la 771, inclusiv), alaturi de 80 de tip A1 (numere de parc 52-131).
- foto 1,2 - 702, traseul 43, Hernalser Hauptstraße (statia Hernals), 9 august 2009
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
91.61 kb |
Vizualizat: |
de 19337 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
86.94 kb |
Vizualizat: |
de 19337 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 15 Aug 2009 00:01:47 Titlul subiectului: |
115395 |
|
- foto 1,2 - 703, traseul 43, Hernalser Hauptstraße (statia Hernals), 9 august 2009
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
97.64 kb |
Vizualizat: |
de 19332 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
91.65 kb |
Vizualizat: |
de 19332 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 15 Aug 2009 00:04:57 Titlul subiectului: |
115396 |
|
- foto - 704, traseul 43, Dornbacher Straße (in apropierea capatului de linie de la Neuwaldegg), 6 august 2009
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
98.41 kb |
Vizualizat: |
de 19331 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 15 Aug 2009 00:10:30 Titlul subiectului: |
115398 |
|
- foto 1,2 - 705, traseul 43, Dornbacher Straße (in apropierea capatului de linie de la Neuwaldegg), 6 august 2009
- foto 3,4 - 705, traseul 43, Hernalser Hauptstraße (statia Hernals), 9 august 2009
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
95.82 kb |
Vizualizat: |
de 19329 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
121.33 kb |
Vizualizat: |
de 19329 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
83.16 kb |
Vizualizat: |
de 19329 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
90.98 kb |
Vizualizat: |
de 19329 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 15 Aug 2009 00:13:24 Titlul subiectului: |
115399 |
|
- foto 1,2 - 706, traseul 43, Dornbacher Straße (in apropierea capatului de linie de la Neuwaldegg), 6 august 2009
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
104.78 kb |
Vizualizat: |
de 19328 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
100.51 kb |
Vizualizat: |
de 19328 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 26 Aug 2009 20:07:11 Titlul subiectului: |
116030 |
|
In urma unei campanii de imagine, demarata in 2007, a rezultat si modernizarea logo-ului concernului Wiener Stadtwerke, din care face parte si compania de transport public vieneza, Wiener Linien. Diferenta fata de vechea sigla consta in inlocuirea scutului vienez cu cruce cu un "romb". De curand a inceput aplicarea noii sigle pe vehicule, pe masura ce acestea trec prin reparatii sau sunt livrate (in cazul celor noi).
Foto: E1 4531 cu noua sigla, linia 6, Westbahnhof, 8 august 2009
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
93.97 kb |
Vizualizat: |
de 19222 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
vlady-13
Data înscrierii: 10/Mai/2007 Ultima vizita: 14/Apr/2024 Mesaje: 312 Locație: Craiova
|
Trimis: Mie 26 Aug 2009 20:44:56 Titlul subiectului: |
116033 |
|
Pe remorca se poate observa si vechea stema.
|
|
Sus |
|
|
Alexandra2
Data înscrierii: 07/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Mai/2015 Mesaje: 408 Locație: Viena (Austria)
|
Trimis: Sâm 04 Sep 2010 18:20:52 Titlul subiectului: |
132909 |
|
@radub: Interesant - de obicei, noua stema a aparut mai ales pe vagoanele de tip vagon-remorca putin mai noi decat vagonul motor de mai in sus. fantt a scris: | din ce am obervat la Viena, pe unele linii de tramvai se asigura o treime din parc cu tramvaie low floor Siemens (dar nu pe toate liniile, unele au doar tramvaie vechi) | Putin intarziat raspunsul meu dar mai bine mai tarziu decat niciodata - din ultima mea experienta in Viena timp de trei luni in total, am reusit sa calatoresc suficient de mult cu toate mijloacele de trasport in comun sub permiterea folosirii abonamentului saptamanal si pot spune ca intr-adevar am constatat ca tramvaiele cu doua vagoane ( cele mai vechi ) nu circula peste tot in Viena (atata timp cat nu vorbim despre exceptii precum scoala spre exemplu); dar celalalte tramvaie cu doua vagoane ( versiunea putin mai noua ) si tramvaiele low floor Siemens circula mai peste tot - dar si aceste tramvaie low floor Siemens se impart in doua categorii: cele putin mai scurte care asgiura traseul zilnic numai intr-o parte a Vienei (spre exemplu, acestea circula mai ales pe linile 62 sau 18 ) sau vagoanele mai lungi de acelasi tip care spre exemplu asigura zilnic ruta linii 67 si nu numai.
Un alt lucru care mi-a trezit imediat curiozitatea - am vizitat Viena in fiecare an incepand cu 2004 - am circulat aproape in fiecare zi pe ruta liniei de metrou ( U6 ) si NICIODATA nu am avut ocazia sa vad vagoane de tip tramvai (cum sunt cele rosii) legate de cele doua vagoane care asigura de obicei ruta de de metrou U6 (cum puteti observa si in fotografiile postate pe pagina numarul 1 al acestui topic - vagoanele #4923 sau #4933 spre exemplu; tind puternic sa cred ca aceste fotografii au fost mai degraba realizate inainte de anul 2005).
Iar la inceputul lunii trecute, August 2010, am avut oportunitatea de a vedea un vagon de tip u3 #4152 in jurul zonei Primariei din Viena.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 02 Oct 2010 20:48:19 Titlul subiectului: |
134294 |
|
De astazi, locuitorii din nord-estul orasului (districtul 22, Donaustadt) au la dispozitie o noua legatura cu centrul. A fost o zi plina de actiuni organizate cu prilejul deschiderii noului tronson al liniei de metrou U2 catre Aspern. 5,3 km cale dubla, 6 noi statii, un pod spectaculos peste Dunare, construit exclusiv pentru metrou, sunt principalele ingrediente ale unui proiect impresionant.
La adresa de mai jos gasiti imagini de la deschiderea de astazi a tronsonului Stadion-Aspernstraße:
http://www.fpdwl.at/forum/thread.php?postid=227307&sid=d9eb60db3c271f07d0b31150bf43e716#post227307
In atasament am pus programul manifestarilor de astazi. De asemenea, de pe forumul Fanpage der Wiener Linien am selectat o imagine din zona cea mai spectaculoasa a traseului, trecerea Dunarii pe Donaustadtbrücke:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
111.81 kb |
Vizualizat: |
de 17762 ori |
|
Descriere: |
|
Descărcare |
Nume fișier: |
u2_programmfolder_eroeffnungsfest_okt_2010_23272.pdf |
Mărime fișier: |
1.05 MB |
Descărcat: |
de 833 ori |
|
|
Sus |
|
|
|