Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Austria, Viena și împrejurimi
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Europa Centrala si de Est
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
armyuser



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 18/Mar/2012
Mesaje: 24
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Mar 16 Noi 2010 09:28:43    Titlul subiectului: semnalistică la Viena 136358

Exemple de semnalistică la metroul din Viena, acum câțiva ani.
De remarcat consecvența de stil în informarea publicului.



ubahn_wien_lines-banda-semnalistica.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  59.31 kb
 Vizualizat:  de 24138 ori

ubahn_wien_lines-banda-semnalistica.jpg



ubahn_wien_lines-002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  69.15 kb
 Vizualizat:  de 24138 ori

ubahn_wien_lines-002.jpg



ubahn_wien_lines-003.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  73.06 kb
 Vizualizat:  de 24138 ori

ubahn_wien_lines-003.jpg



ubahn_wien_lines-004.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  79.58 kb
 Vizualizat:  de 24138 ori

ubahn_wien_lines-004.jpg



_________________
armyuser.blogspot.com
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Alexandra2



Data înscrierii: 07/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Mai/2015
Mesaje: 408
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Mie 22 Dec 2010 16:02:11    Titlul subiectului: 137801

As avea o intrebare referitoare mai ales la modul de notare a vagoanelor in Austria - incepand cu luna Septembrie a acestui an, briza vietii m-a purtat periodic intr-o stationare in imbratisarea Vienei si astfel am avut non stop oportunitatea de a circula cu majoritatea mijloacelor de trasport in comun. Nu am intalnit foarte des cazuri mai neobisnuite (...imi amintesc ca intr-o singura dimineata am circula cu un tramvai putin mai nou, rosu cu doua vagoane, #4081-#1481, cand dintr-o data s-a auzit o bubuitura foarte puternica, luminiile s-au stins si pantograful vagonului #4081 s-a lasat jos - ma intreb ce anume sa se fi putut intampla) dar am niste curiozitati in ceea ce priveste modul de notare a vagoanelor: spre exemplu, tramvaiele cu doua vagone "putin mai vechi" - cele care inca si-au pastrat podeaua 'unsa' cu motorina sunt de obicei numerotate cu 45 - si numarul - 4531 spre exemplu ( vezi in fotografia facuta exact acestui vagon pe pagina anterioara a topicului ). Totusi, poate sa fie fara sens (...pentru o persoana care inca nu a inteles metoda numerotarii acestora cel putin) cum cele considerate a fi 'mai noi' sunt numerotate cu un numar mai mic de fapt - 43 - si numarul - 4302 spre exemplu. Un alt lucru pe care nu l-am inteles, dece unele tramvaie "Siemens" numerotate cu cife compuse din doua numere sunt vagoane mai scurte iar cele cu numarul vagonului compus din trei cifre mai lungi? Iar un alt lucru care nu ii inteleg exact metoda dar care nu inteleg oricum de ce se intampla din punct de vedere estetic ar fi plasare unor vagoane de metrou in diverse garnituri circuland cu spatele. Felicitariile mele d.p.d.v al informarii publicului - Vienna pare mult mai usor de strabatut astfel!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BOZO



Data înscrierii: 20/Ian/2010
Ultima vizita: 15/Apr/2016
Mesaje: 45
Locație: Bucuresti, Iasi, Viena

MesajTrimis: Sâm 25 Dec 2010 12:37:28    Titlul subiectului: 137916

Uite un link de la o pagina f. interesanta, acolo gasesti numerele de inmatriculare interne! Da, ULF-urile scurte [A si A1] au inceput de la #1, si cele lungi [B si B1] de la #601
Alea vechi sunt E1, cu vagonul c2/c3, si alea ceva mai putin vechi sunt E2 cu vagonul c5; De altfel sunt amandoua modele de la DUWAG, facute in licenta la Viena

http://xover.htu.tuwien.ac.at/~tramway/stvkr-a-wiki/index.php/Kategorie:Stra%C3%9Fenbahntyp_%28Wien%29

_________________
http://www.urbanrail.net
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Alexandra2



Data înscrierii: 07/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Mai/2015
Mesaje: 408
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Dum 26 Dec 2010 14:43:27    Titlul subiectului: 137938

^Va multumesc mult pentru link-ul afisat; incredibil de pretios in aproximativ intreaga mea lamurire. Dar ceea ce nu intelesesem eu de fapt este ilogica numerotatiei tramvaielor cu doua vagoane E1 si C2/CD si E1 si C5 - de ce tramvaiele cu doua vagoane "mai noi" au numere mai mici decat tramvaiele cu doua vagoane "mai vechi" de fapt - in cazul ULF-urilor lucrurile s-au asternut direct in gradina logicii.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BOZO



Data înscrierii: 20/Ian/2010
Ultima vizita: 15/Apr/2016
Mesaje: 45
Locație: Bucuresti, Iasi, Viena

MesajTrimis: Dum 26 Dec 2010 18:40:56    Titlul subiectului: 137956

Tot pe aceeasi pagina gasesti la tramvaiele mai vechi raspunsul, cred eu cel putin Rolling Eyes
Tot le-au renumerotat odata ce au iesit modelele mai vechi, cum se intampla si la r.a.t.-urile din tara...
Cel mai impresionant poate este tramvaiul tip M, un legendar tramvai in Viena, care mai circula doar la serbari, si care a fost si el numerotat de la 4001 incepand
Type M

_________________
http://www.urbanrail.net
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 27 Dec 2010 13:18:16    Titlul subiectului: 138020

La vagoanele motor E si E1 s-a facut numerotarea tinand cont de producatori, asadar E1 produs de Lohner continua numerotarea inceputa la vagoanele E ale aceluiasi producator si similar la E si E1 produse de SGP.

Asadar:

Lohner: E 4401 - 4459 si E1 4461 - 4560
SGP: E 4601 - 4630 si E1 4631 - 4868

Numerotarea vagoanelor motor E2 s-a facut tot in functie de producator, cu preluarea numerelor de la vagoanele M si D1 retrase din circulatie.

Asadar:

SGP: E2 4001 - 4098 preiau numerele de la vagoanele M
Bombardier-Rotax: E2 4301 - 4324 preiau numerele de la vagoanele D1

La tipurile de remorci aflate in circulatie (c3, c4, c5) numerotarea este consecutiva.

Atentie la modul in care scrii tipul de vagon si studiaza cu mare atentie ce e pe site-ul recomandat de BOZO (mai mult, eu te trimit chiar la pagina de start pentru transportul din Viena, pentru a avea in fata ochilor intregul - trecut si prezent si nu doar pentru tramvaie). Istoria transportului public vienez e fascinanta (iar carti sunt nenumarate - spre exemplu, tocmai ce mi-a "cazut" in maini "Die Tramway in Ottakring und Hernals").
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
gabi-737



Data înscrierii: 13/Feb/2008
Ultima vizita: 15/Iun/2021
Mesaje: 196
Locație: Oradea

MesajTrimis: Dum 19 Iun 2011 13:04:41    Titlul subiectului: 144700

Doua ULF-uri ce mi-au atras atentia in mod placut:


Picture 273-1pg.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  753.19 kb
 Vizualizat:  de 23432 ori

Picture 273-1pg.jpg



Picture 311-2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  910.68 kb
 Vizualizat:  de 23432 ori

Picture 311-2.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 22 Dec 2012 17:47:58    Titlul subiectului: 161139

Dupa 6 ani si jumatate de absenta, tramvaiul 25 revine la Viena. Nu pe intregul traseu abandonat in 2006, odata cu darea in exploatare a prelungirii liniei de metrou U1 pana la Leopoldau, ci doar partial pe cel vechi, intre Aspern (Oberdorfstraße) si Kagran (inlocuind traseul 26 pe acest tronson), de unde parcurge 1,1 km de linie noua pe Prandaugasse si Tokiostraße (cu statia noua Prandaugasse), se uneste pe Donaufelder Straße cu linia 26 (care deocamdata pastreaza vechiul parcurs intre Strebersdorf si Kagran - deci via Kagraner Platz) si merge impreuna cu aceasta pana la Floridsdorf.

De la sfarsitul lui 2013, linia 26 nu va mai ajunge la Kagran, de la Kagraner Platz urmand linia noua (4,6 km, 10 statii noi) care va lega statia de metrou Kagraner Platz, de pe linia U1, cu noua statie de metrou Hausfeldstraße, aflata pe prelungirea liniei U2 pana la Seestadt Aspern (4,2 km, 3 statii noi, in prezent in constructie, finalizare tot la sfarsitul lui 2013). Noul parcurs al liniei 26 va asigura transport de mare capacitate in special pentru o zona rezidentiala cu foarte multe blocuri de locuinte din Aspern, dar si in Hirschstetten. Pretul acestei schimbari va fi intreruperea circulatiei tramvaielor intre Kagraner Platz si Kagran pe Wagramer Straße (se complica putin viata celor care utilizau statia Steigenteschgasse).

Ieri a fost inaugurata linia noua de pe Tokiostraße si Prandaugasse, intre Floridsdorf si Kagran circuland vagoane ULF si celebra garnitura de epoca Ströck (Ströck-Weihnachtsbim). De astazi, circulatie normala pe noua linie 25.

Constructia noii linii de pe Tokiostraße si Prandaugasse, in imagini:

http://www.fpdwl.at/forum/galerie/reportagen/11659-sammelthread-bauarbeiten-linie-25neu

Imagini de la inaugurarea de ieri:

http://www.fpdwl.at/forum/wiener-linien/allgemeines/7122-linie-25-neu-verl-ngerung-linie-26/seite-43#post274486

Un material video ORF de la inaugurare:

http://tvthek.orf.at/programs/70018-Wien-heute/episodes/5129029-Wien-heute/5134775-Der-25er-auf-Schiene



25-26.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  122.69 kb
 Vizualizat:  de 22474 ori

25-26.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
trollino



Data înscrierii: 20/Feb/2010
Ultima vizita: 28/Dec/2018
Mesaje: 277
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mie 08 Mai 2013 21:47:28    Titlul subiectului: 164401

Viena isi schimba flota de autobuze, vor fi achizitionate 217 autobuze noi pana in 2016, aproximativ jumatatea flotei de autobuze. Interesant de remarcat faptul ca Viena renunta la autobuzele pe gaz LPG Graf & Stift si vor cumpara diesel-uri, Mercedes Citaro euro 6, autobuze hibride Volvo 7900 sase bucati si doisprezece midibuze electrice facute in colaborare de Siemens si Rampini. Si ca in orice oras european vienezii sunt rugati sa voteze culoarea autobuzelor.
Iata si un filmulet cu midibuzul electric in circulatie deja la Viena, de remarcat modul de alimentare, cu pantograf de la retea.
Sursa: www.Iho.hu

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=MaC47NLR8kc



citaro_wl.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  192.54 kb
 Vizualizat:  de 22239 ori

citaro_wl.jpg



_________________
Pasiunile ne definesc, ne apropie si ne fac sa nu imbatranim degeaba !
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
pTn



Data înscrierii: 29/Iul/2014
Ultima vizita: 17/Mar/2024
Mesaje: 215

MesajTrimis: Sâm 01 Noi 2014 07:37:10    Titlul subiectului: Vienna's All Saints Day traffic 1984 175397

n these days in Vienna (and many other cities, a lot of additional lines ran to the cemeteries. There was really heavy traffic on the tracks, with special lines and extended lines to bring people from all parts of the city to the Zentralfriedhof.
For more pics see: http://public-transport.net/a/Zentralfriedhof/



Zentralfriedhof_1984_1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  86.82 kb
 Vizualizat:  de 21415 ori

Zentralfriedhof_1984_1.jpg



Zentralfriedhof_1984_2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  104.93 kb
 Vizualizat:  de 21415 ori

Zentralfriedhof_1984_2.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
pTn



Data înscrierii: 29/Iul/2014
Ultima vizita: 17/Mar/2024
Mesaje: 215

MesajTrimis: Joi 15 Ian 2015 08:40:41    Titlul subiectului: Ulf on line 49 176490

Line 49 is one of the most used lines. Here some pics from type B and B1 trams on this line
for more see:
http://public-transport.net/a/Wien/Linie49/



8512_42.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  104.01 kb
 Vizualizat:  de 21257 ori

8512_42.jpg



8838_58.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  83.33 kb
 Vizualizat:  de 21257 ori

8838_58.jpg



8838_62.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  126.4 kb
 Vizualizat:  de 21257 ori

8838_62.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
pTn



Data înscrierii: 29/Iul/2014
Ultima vizita: 17/Mar/2024
Mesaje: 215

MesajTrimis: Dum 15 Mar 2015 10:23:35    Titlul subiectului: new gallery 177955

It took some time, but now also the site about Vienna’s tramway is online. Vienna has one of the largest tram networks on the world and more than 550 trams in service.

http://public-transport.net/tram/Wien/



8496_55.jpg
 Descriere:
A type B1 tram at Schwarzenbergplatz
 Mărime fișier:  140.77 kb
 Vizualizat:  de 21094 ori

8496_55.jpg



8790_61.jpg
 Descriere:
A A1 tram at Westbahnhof
 Mărime fișier:  132.6 kb
 Vizualizat:  de 21094 ori

8790_61.jpg



8699_76.jpg
 Descriere:
Trailers are becoming rare: the last trailer series are the type c5 trailers
 Mărime fișier:  97.98 kb
 Vizualizat:  de 21094 ori

8699_76.jpg



8782_74.jpg
 Descriere:
In service for more than 56 years: type c3 trailer
 Mărime fișier:  100.34 kb
 Vizualizat:  de 21094 ori

8782_74.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
pTn



Data înscrierii: 29/Iul/2014
Ultima vizita: 17/Mar/2024
Mesaje: 215

MesajTrimis: Joi 02 Apr 2015 07:44:34    Titlul subiectului: Line 58 178308

This time new pics from line 58 on pTn:
http://public-transport.net/a/Wien/Linie58/



8836_51.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  111.91 kb
 Vizualizat:  de 20981 ori

8836_51.jpg



8596_25.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  158.24 kb
 Vizualizat:  de 20981 ori

8596_25.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 25 Apr 2015 09:31:48    Titlul subiectului: 178784

Astăzi la Viena concurenți de la 23 de societăți de transport public din Europa se întrec în cadrul celui de-al patrulea Campionat European al Vatmanilor. Ideea acestui campionat s-a născut în timpul pregătirilor festivităților de sărbătorire a 140 de ani de tramvai în Dresda, unde a și avut loc prima ediție, în 2012. Următoarele orașe-gazdă au fost Budapesta și Barcelona. După etapa preselecției, în care fiecare dintre societățile de transport public participante își testează la sânge proprii vatmani prin probe ca oprirea la punct fix cu a treia ușă a tramvaiului ori estimarea cu precizie a vitezei de 20 km/h, urmează etapa de școlarizare a echipelor (fiecare formată din două persoane) în cadrul societății de transport public care găzduiește competiția, astfel încât toți participanții să beneficieze de condiții egale, conducând același tip de tramvai. La Viena, concursul se desfășoară în cadrul Zilei Tramvaiului, care cuprinde felurite atracții pentru publicul larg, care a fost invitat astăzi la Atelierele Centrale ale Wiener Linien.

Romania are și ea reprezentanți, de la OTL Oradea.

Transmisia în direct a evenimentului se poate urmări la adresa: http://www.wienerlinien.at/eportal2/ep/programView.do/pageTypeId/66526/programId/74812/channelId/-54101.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
pTn



Data înscrierii: 29/Iul/2014
Ultima vizita: 17/Mar/2024
Mesaje: 215

MesajTrimis: Lun 03 Aug 2015 07:00:11    Titlul subiectului: Ulf on line 38 180688

Tram line 38 runs from the city centre to Grinzing,

http://public-transport.net/a/Wien/Linie38/



8514_39.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  149.42 kb
 Vizualizat:  de 20377 ori

8514_39.jpg



8844_99.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  73.19 kb
 Vizualizat:  de 20377 ori

8844_99.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
pTn



Data înscrierii: 29/Iul/2014
Ultima vizita: 17/Mar/2024
Mesaje: 215

MesajTrimis: Vin 02 Oct 2015 07:30:39    Titlul subiectului: 150 years of tramway in Vienna 181752

Last sunday, on Sept. 27th, 2015 was a tram parade on Vienna's Ringstrasse due to celebrating 150 years of tramway in Vienna.

more pics: http://public-transport.net/tram/Wien_150Jahre/



8896_06.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  206.76 kb
 Vizualizat:  de 19944 ori

8896_06.jpg



8895_10.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  94.36 kb
 Vizualizat:  de 19944 ori

8895_10.jpg



8895_49.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  274.72 kb
 Vizualizat:  de 19944 ori

8895_49.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
pTn



Data înscrierii: 29/Iul/2014
Ultima vizita: 17/Mar/2024
Mesaje: 215

MesajTrimis: Mar 12 Ian 2016 07:55:04    Titlul subiectului: Vienna's line 62 183269

...is since November completely low floor, so only Ulf type A1 trams are in service there.
More pics about it here: http://public-transport.net/a/Wien/Linie62/



8905_42.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  90.36 kb
 Vizualizat:  de 19355 ori

8905_42.jpg



8905_44.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  53.4 kb
 Vizualizat:  de 19355 ori

8905_44.jpg



8900_52.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  194.61 kb
 Vizualizat:  de 19355 ori

8900_52.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
pTn



Data înscrierii: 29/Iul/2014
Ultima vizita: 17/Mar/2024
Mesaje: 215

MesajTrimis: Dum 21 Feb 2016 11:07:23    Titlul subiectului: U1 Oberlaa 183794

Some actual pics from building the U1 extension to Oberlaa:
http://public-transport.net/metro/U1_Oberlaa/201602/index.html



8908_49.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  106.61 kb
 Vizualizat:  de 18946 ori

8908_49.jpg



8908_25.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  132.9 kb
 Vizualizat:  de 18946 ori

8908_25.jpg



8908_04.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  85.43 kb
 Vizualizat:  de 18946 ori

8908_04.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
pTn



Data înscrierii: 29/Iul/2014
Ultima vizita: 17/Mar/2024
Mesaje: 215

MesajTrimis: Mie 16 Mar 2016 20:46:01    Titlul subiectului: 184137

trollino a scris:
Viena isi schimba flota de autobuze, vor fi achizitionate 217 autobuze noi pana in 2016, aproximativ jumatatea flotei de autobuze. Interesant de remarcat faptul ca Viena renunta la autobuzele pe gaz LPG Graf & Stift si vor cumpara diesel-uri, Mercedes Citaro euro 6, autobuze hibride Volvo 7900 sase bucati si doisprezece midibuze electrice facute in colaborare de Siemens si Rampini. Si ca in orice oras european vienezii sunt rugati sa voteze culoarea autobuzelor.
...


And here now pics from Vienna Lines bus fleet including MAN buses, the new Citaros and a hybrid bus from Volvo.
http://public-transport.net/bus/Wien/



8903_83.jpg
 Descriere:
MAN NL243 will leave the fleet soon
 Mărime fișier:  106.81 kb
 Vizualizat:  de 18536 ori

8903_83.jpg



8904_25.jpg
 Descriere:
A MAN NL273T3 standard bus
 Mărime fișier:  96.69 kb
 Vizualizat:  de 18536 ori

8904_25.jpg



8904_88.jpg
 Descriere:
Mercedes Citaro G 2, or NG265 as they are called in Vienna
 Mărime fișier:  121.76 kb
 Vizualizat:  de 18536 ori

8904_88.jpg



8889_27.jpg
 Descriere:
The Volvo Hybrid bus
 Mărime fișier:  133.37 kb
 Vizualizat:  de 18536 ori

8889_27.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 04/Feb/2022
Mesaje: 1300
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Dum 24 Apr 2016 10:47:11    Titlul subiectului: 184803

Pana in 2019 se vor achizitiona 53 de autobuze solo, 84 de autobuze articulate, 62 de autobuze articulate de 20 de metri si 7 autobuze electrice de 12 metri.
[url] https://www.facebook.com/wienerlinien/photos/a.169139486471301.52148.137620279623222/1165244150194158/?type=3&theater [/url]

_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 04/Feb/2022
Mesaje: 1300
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Sâm 04 Iun 2016 18:20:39    Titlul subiectului: 185505

Astazi autobuzele MAN NL 243 au circulat pentru ultima data in Viena.
[url] http://public-transport.net/bus/Wien/NL243/ [/url]

_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 04/Feb/2022
Mesaje: 1300
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Mie 29 Iun 2016 19:04:05    Titlul subiectului: 185791

Se pare ca in Viena autobuzele hibrid au fost un esec. Exploatarea si intretinerea lor este extrem de scumpa, iar consumul este nesemnificativ mai redus fata de autobuzele diesel clasice prin faptul ca aceste autobuze circula mai mult pe motorul diesel decat pe cel electric. Astfel, in aceste conditii Wiener Linien a decis sa renunte la cele 6 autobuze hibrid Volvo, iar din cate se pare vineri 1 iulie va fi ultima lor zi de circulatie pe linia 4A. Dupa aceea din cate se pare acestea vor fi scoase la vanzare, fiind interesate de ele regia de transport din Budapesta (BKV).
Articolul e in limba maghiara dar poate fi tradus cu google translate.
[url] http://www.regionalbahn.hu/2016/06/Wien-Hybridbus-Servus.html [/url]

_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
pTn



Data înscrierii: 29/Iul/2014
Ultima vizita: 17/Mar/2024
Mesaje: 215

MesajTrimis: Sâm 19 Noi 2016 11:25:05    Titlul subiectului: Ulf on line 60 187179

http://public-transport.net/a/Wien/Linie60/

Pics from Vienna's line 60 with its type Ulf trams.



8913_38.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  135.93 kb
 Vizualizat:  de 15061 ori

8913_38.jpg



8913_93.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  139.98 kb
 Vizualizat:  de 15061 ori

8913_93.jpg



8913_96.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  202.35 kb
 Vizualizat:  de 15061 ori

8913_96.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
pTn



Data înscrierii: 29/Iul/2014
Ultima vizita: 17/Mar/2024
Mesaje: 215

MesajTrimis: Sâm 06 Mai 2017 18:53:33    Titlul subiectului: [A-W] Tramwaytag in Wien/Vienna 189982

Today was a exhibition at two depots, the U6 depot at Michelbeuern and at the tram depot Gürtel with some old and newer trams. There was also a shuttle service with museum trams.
for more pics see: http://public-transport.net/tram/Tramwaytag17/



8978_64.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  160.78 kb
 Vizualizat:  de 13771 ori

8978_64.jpg



8977_75.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  124.45 kb
 Vizualizat:  de 13771 ori

8977_75.jpg



8978_38.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  157.04 kb
 Vizualizat:  de 13771 ori

8978_38.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
pTn



Data înscrierii: 29/Iul/2014
Ultima vizita: 17/Mar/2024
Mesaje: 215

MesajTrimis: Mie 03 Ian 2018 07:22:54    Titlul subiectului: Wiener Lokalbahn - Vienna - Baden line 193079

There is a LRV line between Vienna and Baden, a small city south of Vienna. It uses LRVs very similar to tramways and the U6 T-type underground. This line became more and more popular over the years.
Here the 2017 pics from the so called "Badner Bahn": http://public-transport.net/tram/WLB/WLB17/



9100_245.jpg
 Descriere:
Wolfganggasse depot, which will be closed in March 2018
 Mărime fișier:  123.01 kb
 Vizualizat:  de 11909 ori

9100_245.jpg



9100_288.jpg
 Descriere:
Former stop Inzersdorf Personenbahnof
 Mărime fișier:  115.48 kb
 Vizualizat:  de 11909 ori

9100_288.jpg



9100_289.jpg
 Descriere:
A close by street crossing
 Mărime fișier:  115.35 kb
 Vizualizat:  de 11909 ori

9100_289.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Europa Centrala si de Est Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Următoare
Pagina 4 din 7

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community