Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Tramvaiele din Iași
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Dec/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 04 Ian 2008 19:37:00    Titlul subiectului: 86536

ST10/11 nu au iesit la strada.
Au fost retrase 238 (ex-211) si 222. Se intentioneaza retragerea tuturor Tatrelor dupa sosirea vagoanelor GT4.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
TATRA



Data înscrierii: 04/Dec/2005
Ultima vizita: 02/Noi/2012
Mesaje: 559
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 06 Ian 2008 02:03:28    Titlul subiectului: 86611

Gogomanii in presa:
RATP caută transportator pentru tramvaie

Pînă la sfîrșitul acestei luni, 31 de tramvaie achiziționate de RATP din Stuttgart vor ajunge la Iași.

Regia a solicitat oferte de preț de la mai multe firme care ar putea realiza transportul vehiculelor. "Sperăm să obținem un preț mai bun decît cel de anul trecut, cînd au fost aduse 10 tramvaie achiziționate din Franța", ne-a spus dl Maricel Ghercă, directorul RATP. Pentru transportul fiecărui tramvai cumpărat de la Regia de Transport din Paris, unitatea ieșeană plătește peste 10.000 de euro. (A.R.)

http://www.evenimentul.ro/articol/ratp-cauta-transportator-pentru-tramvaie.html



Paris (Medium).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  62.6 kb
 Vizualizat:  de 16521 ori

Paris (Medium).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ikarus



Data înscrierii: 20/Iun/2007
Ultima vizita: 12/Dec/2018
Mesaje: 135
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mar 08 Ian 2008 19:06:36    Titlul subiectului: 86786

Cand intra tramvaiele ST10/11 in circulatie?
_________________
ikarusurile viata mea
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Dec/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 08 Ian 2008 20:21:08    Titlul subiectului: 86791

Dorim sa fie mai mult decat "Le-am pus in functiune, merg, hai cu ele la strada!" Sunt tramvaie de generatie peste cea a Tatrelor, Timisurilor si VxA-urilor, mult evoluate dpdv tehnic fata de acestea si e pacat sa nu fie exploatate si intretinute la adevarata lor valoare. Deocamdata sunt in teste in depou.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Dec/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 12 Ian 2008 08:27:36    Titlul subiectului: 86913

Incarcarea celor 31 de vagoane GT4 achizitionate de la Stuttgart va avea loc in saptamana 21-27 ianuarie, in ritm de maxim 6-8 vagoane pe zi.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Tavinho



Data înscrierii: 07/Sep/2007
Ultima vizita: 19/Aug/2013
Mesaje: 206
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 12 Ian 2008 17:08:01    Titlul subiectului: 86928

Azi in ziar se scria ca acele 10 tramvaie care au fost achizitionate deja, se intelege ST10 si 11, au fost cumparate din orasul Heag! Interesant oras, incredibila lipsa de informare elementara a celui sau celei care a scris, avand in vedere ca au fost atatea articole care au tratat aceeasi tema de-a lungul ultimelor luni...in alta ordine de idei, va mai fi pastrat vreun Tatra? restul toate vor fi casate?....traim ultima luna sau luna jumatate pana la disparitia Tatrelor din Iasi...trist...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
TATRA



Data înscrierii: 04/Dec/2005
Ultima vizita: 02/Noi/2012
Mesaje: 559
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 13 Ian 2008 00:10:46    Titlul subiectului: 86944

Vin tramvaiele de la Stuttgart

Mihai Adrian, purtatorul de cuvant al Regiei Autonome de Transport Public (RATP) Iasi, a precizat ca cele 31 de tramvaie second- hand de tip GT-4 pe care regia ieseana le-a achizitionat de la Stuttgart vor sosi pana la sfarsitul lunii ianuarie si ca se spera ca in februarie acestea sa fie puse in circulatie. Din cele 31 de tramvaie, 25 au fost achizitionate la pretul de 7500 Euro bucata, iar celelalte 6 au fost oferite de germani pentru piese de schimb.

RATP Iasi spera totusi sa poata pune in folosinta si celelalte 6 vagoane, pentru ca este mai mare nevoie de acestea in transport si nu ca piese de schimb. Noile achizitii vor inlocui vechile tramvaie de tip Tatra, de fabricatie cehoslovaca, deoarece acestea necesita un consum ridicat de energie electrica si nu mai sunt considerate rentabile. Tramvaiele din Stuttgart vor inlocui vechile garnituri care circula in special in zona industriala, pe linia 5, pe traseul Dacia-Tutora, precum si pe linia 11, pe traseul Dacia-Tatarasi Nord. Reprezentantii regiei iesene au precizat ca inainte de sfarsitul anului 2007, au fost probleme cu liniile feroviare din Germania, acesta fiind motivul pentru care a intarziat aducerea in tara a tramvaielor. "Desi au existat voci care au zis ca aceste tramvaie nu merita investitia facuta, putem preciza ca nici un oras nu are buget destul de mare, in afara capitalei, ca sa-si permita tramvaie noi. Pretul unui astfel de vagonet ajunge si la doua milioane Euro. Nu ne permitem sa punem garnituri noi pe linii, pentru ca asta ar insemna sa le stricam inainte sa apucam sa le folosim. Oricum, suntem multumiti cu cele pe care le-am achizitionat", a precizat Mihai Adrian. Regia ieseana a mai achizitionat 10 tramvaie, tot din Germania, dar din localitatea Heag, de unde pana in prezent au sosit cinci. Tramvaiele sunt de tip ST10-11, iar regia asteapta in curand si celelalte 5 vagoane.

Vlad ROTARU

http://www.ziuaiasi.ro/Vin-tramvaiele-de-la-stuttgart-A18769.html


Apoi nah...ST-urile au devenit tramvaiele Iasului din localitatea RATP Question Rolling Eyes

Sper ca macar vagonul 262 sa fie pastrat in amintirea celor mai bune tramvaie pe care le-a avut Iasul: TATRA T4R!



262.2.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  93.15 kb
 Vizualizat:  de 16334 ori

262.2.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Dec/2018
Mesaje: 1738
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Dum 13 Ian 2008 10:18:38    Titlul subiectului: 86958

Ziua de Iasi a scris:
putem preciza ca nici un oras nu are buget destul de mare, in afara capitalei, ca sa-si permita tramvaie noi.

De fapt incorect... vezi posturile despre tramvaiele noi la Oradea.

Pe de alta parte, cand iei 25+6 de garnituri second-hand (chiar daca substantial mai mici decat cele in discutie pentru Oradea) cu 200,000 EUR pentru toate, adica o zecime din pretul unui singur tramvai nou pentru Oradea, totusi cred ca e o afacere excelenta.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Lun 14 Ian 2008 11:22:07    Titlul subiectului: 87021

TATRA a scris:
Mihai Adrian, purtatorul de cuvant al Regiei Autonome de Transport Public (RATP) Iasi
Par'ca il chema Adrian Mihai, nu invers, dar in fine, unii ziaristi mai sunt inca la scoala sau in armata.
Citat:
Din cele 31 de tramvaie, ...6 au fost oferite de germani pentru piese de schimb. RATP Iasi spera totusi sa poata pune in folosinta si celelalte 6 vagoane, pentru ca este mai mare nevoie de acestea in transport si nu ca piese de schimb.
Sa nu credeti ca asta inseamna 31 de tramvaie in plus in Iasi. Din primele 15 tramvaie GT4 venite tot din Stuttgart se vor taia majoritatea si tot vor ramane piese de schimb. Plus vagonul 330 care a ramas doar la nivel de piese de schimb. Vagoanele de piese aduse din Stuttgart sunt de fapt vagoane defecte, pe care nemtii nu se obosesc sa le mai repare. La Iasi se vor repara sigur, macar 5 din ele.
Tatrele vor disparea probabil dupa punerea in circulatie a tuturor vagoanelor GT4 si ST10 si ST11, ultimele aduse din localitatea Heag Twisted Evil
Citat:
Sper ca macar vagonul 262 sa fie pastrat in amintirea celor mai bune tramvaie pe care le-a avut Iasul: TATRA T4R!
Probabil 262 va fi pastrat, dar vor mai trebui recuperate diverse elemente dela altele, cum ar fi lampa de interior dela vagonul 257 ex 258 si ceva lampi dela iluminatul de siguranta, care au ramas doar la T4D'uri.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 12/Dec/2018
Mesaje: 558
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Lun 14 Ian 2008 17:35:38    Titlul subiectului: 87030

radub a scris:
ST10/11 nu au iesit la strada.
Au fost retrase 238 (ex-211) si 222. Se intentioneaza retragerea tuturor Tatrelor dupa sosirea vagoanelor GT4.
Radu, ai spus TOATE Tatrele! Cele de la Halle de ce se retrag? Nu cred ca sunt asa de depasite tehnologic! Parca la Halle inca se folosesc!
_________________
31 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2018! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Dec/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 14 Ian 2008 20:54:20    Titlul subiectului: 87033

Vagoanele ST10 sunt pregatite pentru a iesi la strada.

Tatrele aduse de la Halle nu sunt cu nimic mai presus tehnic fata de R-uri. Din pacate, tradusa in costuri de intretinere si exploatare, existenta R-urilor si D-urilor inseamna fonduri enorme care ar putea fi folosite in alte scopuri. Asta e realitatea si regia nu poate fi condamnata ca vrea sa reduca aceste costuri.
Sunt, alaturi de Timisuri si ITB-uri, tramvaiele copilariei mele si imi plange sufletul vazand cum se duc, insa transportul public din oras trebuie sa functioneze si sa evolueze.

Revenind la Halle, Tatrele care mai circula in prezent acolo sunt Tatre doar cu numele. In realitate au suferit transformari radicale. Oricum, si astea au fost retrase masiv, ramanand in circulatie numarul necesar pentru acoperirea traseelor. Cele retrase sunt in conservare, insa pot fi (si sunt) reactivate atunci cand e nevoie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
StefanMz



Data înscrierii: 04/Sep/2007
Ultima vizita: 20/Ian/2013
Mesaje: 42
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 25 Ian 2008 20:40:11    Titlul subiectului: 87583

Au inceput si Be4/4-urile sa poarte reclame. Unul dintre fericitele (mai bine spus nefericitele) tramvaie ce au primit primit autocolante publicitare mari, ca cele de pe unele GT4-uri, este vagonul motor 149. Cel putin asa am vazut eu azi. Acuma nu stiu care e parerea voastra, da mie mi se pare ca o reclama in nuante de rosu si alb nu prea se potriveste cu verdele inchis si cremul de Be-uri. Pana acuma Be-urile n-au purtat autocolante pe ele, n-am inteles de ce. Insa, daca tot era sa puna ceva reclame pe ele, de ce n-au folosit acele table de pe acoperis special destinate autocolantelor publicitare? Sau poate le e drag salutul elvetienilor din Berna? Rolling Eyes
Sunt curios daca o sa mai apara si alte "vierzaciuni" cu reclame care o sa se potriveasca precum "nuca-n perete" Mad .
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Dec/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 25 Ian 2008 21:25:50    Titlul subiectului: 87587

Tramvaiele Be4/4 au un statut aparte, date fiind conditiile in care au venit la Iasi, deci modificarile asupra aspectului sunt ceva mai dificil de facut.
De reclame se ocupa o firma de publicitate in limitele unui contract, deci, cat timp ceea ce este afisat nu contravine contractului, reclamele vor fi amplasate asa cum crede de cuviinta firma respectiva.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
TATRA



Data înscrierii: 04/Dec/2005
Ultima vizita: 02/Noi/2012
Mesaje: 559
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 25 Ian 2008 23:01:52    Titlul subiectului: 87597

Cum crede, cum nu crede firma respectiva, eu sunt de acord cu Stefan. Dau ca exemplu ST-ul 106 a carui schema de culoare este rupta cum nu se putea "mai bine". De ce nu se ia in considerare schema de culoare a vagonului sau a vagoanelor pe care se vor aplica reclamele? Totusi colajele de pe Tatrele 266 si 219 imi plac foarte mult, iar cele de pe ST-ul 110 sunt destul de bune. Cele mai reusite sunt cele de pe GT4.


DSC02422.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  62 kb
 Vizualizat:  de 15868 ori

DSC02422.JPG



DSC07188.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  125.47 kb
 Vizualizat:  de 15866 ori

DSC07188.JPG



DSC08032.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  78.72 kb
 Vizualizat:  de 15864 ori

DSC08032.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Dec/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 26 Ian 2008 22:49:16    Titlul subiectului: 87654

Doua dintre vagoanele ST10 au fost inmatriculate saptamana aceasta si au primit numere de parc: HEAG 7603 a devenit 275 (IS-0299), iar HEAG 7604 este acum 276 (IS-0300). Astazi au iesit in probe pe parcursul liniei 6, in vederea pregatirii iesirii lor la traseu incepand de luni.

Pentru ca a fost adusa in discutie, aceasta e marea "grozavie" (reclama in sine nu e urata, insa Be-urile ca forma si schema de vopsire sunt pretentioase):



img1405iy3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  164.57 kb
 Vizualizat:  de 15791 ori

img1405iy3.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
blood13



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Mar/2018
Mesaje: 110
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 26 Ian 2008 23:39:00    Titlul subiectului: 87661

276 (ex 7604) iesind din depou pentru teste pe traseu.


_________________
Tiberiu Sufitchi
http://iasi.stfp.net | http://myaviation.net/?uid=9398
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Dec/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 28 Ian 2008 16:11:10    Titlul subiectului: 87805

Prima zi pe traseu:


IMG_1419.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  111.42 kb
 Vizualizat:  de 15724 ori

IMG_1419.JPG



IMG_1420.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  106.71 kb
 Vizualizat:  de 15730 ori

IMG_1420.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 12/Dec/2018
Mesaje: 558
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Lun 28 Ian 2008 20:17:45    Titlul subiectului: 87821

Cate mai sunt de venit? Cate ST10 si cate ST11?
Sunt bidirectionale?Deoarece vad ca au si pe spate faruri! Shocked

Legat de ST11: Am vazut la pozele de la Darmstadt ca au si remorci, ce e drept mult mai mici! Vor sosi si acele remorci la Iasi?

_________________
31 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2018! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
TATRA



Data înscrierii: 04/Dec/2005
Ultima vizita: 02/Noi/2012
Mesaje: 559
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 29 Ian 2008 00:42:48    Titlul subiectului: 87843

Mai sunt 2 ST11 si 3 ST10 de venit.

Iata cateva poze cu 276. Am mers din Tg Cucu pana-n Dacia, apoi am coborat in Alexandru cel Bun. Merg extraordinar de bine vagoanele, numai ca 276 si-a luat "botezul" de la calatorii "europeni" ai Iasului, ceea ce ma face sa cred ca inca nu meritam asa vagoane. Evil or Very Mad In rest, sunt multumit de noile jucarii!!! Cool

In ultima poza, dovezi le NESIMTIRII UNORA! Evil or Very Mad



DSC08610.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  68.36 kb
 Vizualizat:  de 15650 ori

DSC08610.JPG



DSC08599.JPG
 Descriere:
TARGU CUCU
 Mărime fișier:  112.73 kb
 Vizualizat:  de 15649 ori

DSC08599.JPG



DSC08606.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  70.14 kb
 Vizualizat:  de 15648 ori

DSC08606.JPG



DSC08607.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  66.36 kb
 Vizualizat:  de 15647 ori

DSC08607.JPG



DSC08600.JPG
 Descriere:
Interior
 Mărime fișier:  77.72 kb
 Vizualizat:  de 15645 ori

DSC08600.JPG



dsc08605.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  94.77 kb
 Vizualizat:  de 14994 ori

dsc08605.jpg




Ultima modificare efectuată de către TATRA la Mar 29 Ian 2008 00:47:19, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Igor



Data înscrierii: 08/Dec/2007
Ultima vizita: 15/Apr/2016
Mesaje: 94
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 30 Ian 2008 18:36:44    Titlul subiectului: 87961

Pe ce trasee vor mai circula ST10/11 in afara de 6?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Dec/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 30 Ian 2008 20:00:01    Titlul subiectului: 87965

Igor a scris:
Pe ce trasee vor mai circula st10/11 in afara de 6?
Deocamdata stau pe 6, insa in principiu vor merge si pe celelalte trasee ale Sectiei 2, respectiv 5 si 11.
bogdan a scris:
Sunt bidirectionale? Deoarece vad ca au si pe spate faruri! Shocked
In Germania (si in Austria si, probabil, si alte tari) manevrarea tramvaielor cu spatele in depou sau in alte situatii care impun mersul cu spatele se face, pe cat posibil, din capatul respectiv, cu vizibilitate maxima catre sensul de mers. Vagoanele (GT4, ST7/8/10/11) au in spate un mic post de conducere, acoperit in conditii normale de mers, dotat pentru comenzile de baza.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Dec/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 09 Feb 2008 19:50:26    Titlul subiectului: 88433

Au fost inmatriculate, renumerotate si probate vagoanele 7601 (numar nou 277) si 7602 (numar nou 278). De luni, la traseu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Dec/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 21 Feb 2008 22:11:18    Titlul subiectului: 88957

Pentru cei carora le cad greu la stomac tramvaiele second-hand trebuie facuta precizarea ca in prezent vagoanele sunt in plin proces de readucere la starea de dinainte de punerea in circulatie in Basel (2004). Se lucreaza inclusiv la indepartarea, in mod civilizat, a marcajelor specifice BVB.

24 martie va fi ultima zi in care vor mai circula in Basel cele 4 tramvaie Be8/8 aduse de la Berna. Urmeaza sa fie trimise inapoi la Berna, de unde vor putea pleca spre Iasi.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 12/Dec/2018
Mesaje: 558
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Lun 03 Mar 2008 20:27:26    Titlul subiectului: 89519

ST 11 a iesit in probe?
_________________
31 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2018! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Dec/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 04 Mar 2008 16:09:41    Titlul subiectului: 89573

Nu, dar saptamana trecuta s-au creat conditiile pentru asta. Cat de curand...

Incepand de astazi 275 a trecut pe control Geamatic (electronic), situatia urmand a se generaliza la ST10.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Următoare
Pagina 5 din 8

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community