Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 04 Ian 2008 19:37:00 Titlul subiectului: |
86536 |
|
ST10/11 nu au iesit la strada.
Au fost retrase 238 (ex-211) si 222. Se intentioneaza retragerea tuturor Tatrelor dupa sosirea vagoanelor GT4.
|
|
Sus |
|
|
TATRA
Data înscrierii: 04/Dec/2005 Ultima vizita: 02/Noi/2012 Mesaje: 556 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 06 Ian 2008 02:03:28 Titlul subiectului: |
86611 |
|
Gogomanii in presa:
RATP caută transportator pentru tramvaie
Pînă la sfîrșitul acestei luni, 31 de tramvaie achiziționate de RATP din Stuttgart vor ajunge la Iași.
Regia a solicitat oferte de preț de la mai multe firme care ar putea realiza transportul vehiculelor. "Sperăm să obținem un preț mai bun decît cel de anul trecut, cînd au fost aduse 10 tramvaie achiziționate din Franța", ne-a spus dl Maricel Ghercă, directorul RATP. Pentru transportul fiecărui tramvai cumpărat de la Regia de Transport din Paris, unitatea ieșeană plătește peste 10.000 de euro. (A.R.)
http://www.evenimentul.ro/articol/ratp-cauta-transportator-pentru-tramvaie.html
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
62.6 kb |
Vizualizat: |
de 23439 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
ikarus
Data înscrierii: 20/Iun/2007 Ultima vizita: 13/Mai/2024 Mesaje: 135 Locație: Cluj
|
Trimis: Mar 08 Ian 2008 19:06:36 Titlul subiectului: |
86786 |
|
Cand intra tramvaiele ST10/11 in circulatie?
_________________ ikarusurile viata mea |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 08 Ian 2008 20:21:08 Titlul subiectului: |
86791 |
|
Dorim sa fie mai mult decat "Le-am pus in functiune, merg, hai cu ele la strada!" Sunt tramvaie de generatie peste cea a Tatrelor, Timisurilor si VxA-urilor, mult evoluate dpdv tehnic fata de acestea si e pacat sa nu fie exploatate si intretinute la adevarata lor valoare. Deocamdata sunt in teste in depou.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 12 Ian 2008 08:27:36 Titlul subiectului: |
86913 |
|
Incarcarea celor 31 de vagoane GT4 achizitionate de la Stuttgart va avea loc in saptamana 21-27 ianuarie, in ritm de maxim 6-8 vagoane pe zi.
|
|
Sus |
|
|
Tavinho
Data înscrierii: 07/Sep/2007 Ultima vizita: 19/Aug/2013 Mesaje: 206 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 12 Ian 2008 17:08:01 Titlul subiectului: |
86928 |
|
Azi in ziar se scria ca acele 10 tramvaie care au fost achizitionate deja, se intelege ST10 si 11, au fost cumparate din orasul Heag! Interesant oras, incredibila lipsa de informare elementara a celui sau celei care a scris, avand in vedere ca au fost atatea articole care au tratat aceeasi tema de-a lungul ultimelor luni...in alta ordine de idei, va mai fi pastrat vreun Tatra? restul toate vor fi casate?....traim ultima luna sau luna jumatate pana la disparitia Tatrelor din Iasi...trist...
|
|
Sus |
|
|
TATRA
Data înscrierii: 04/Dec/2005 Ultima vizita: 02/Noi/2012 Mesaje: 556 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 13 Ian 2008 00:10:46 Titlul subiectului: |
86944 |
|
Vin tramvaiele de la Stuttgart
Mihai Adrian, purtatorul de cuvant al Regiei Autonome de Transport Public (RATP) Iasi, a precizat ca cele 31 de tramvaie second- hand de tip GT-4 pe care regia ieseana le-a achizitionat de la Stuttgart vor sosi pana la sfarsitul lunii ianuarie si ca se spera ca in februarie acestea sa fie puse in circulatie. Din cele 31 de tramvaie, 25 au fost achizitionate la pretul de 7500 Euro bucata, iar celelalte 6 au fost oferite de germani pentru piese de schimb.
RATP Iasi spera totusi sa poata pune in folosinta si celelalte 6 vagoane, pentru ca este mai mare nevoie de acestea in transport si nu ca piese de schimb. Noile achizitii vor inlocui vechile tramvaie de tip Tatra, de fabricatie cehoslovaca, deoarece acestea necesita un consum ridicat de energie electrica si nu mai sunt considerate rentabile. Tramvaiele din Stuttgart vor inlocui vechile garnituri care circula in special in zona industriala, pe linia 5, pe traseul Dacia-Tutora, precum si pe linia 11, pe traseul Dacia-Tatarasi Nord. Reprezentantii regiei iesene au precizat ca inainte de sfarsitul anului 2007, au fost probleme cu liniile feroviare din Germania, acesta fiind motivul pentru care a intarziat aducerea in tara a tramvaielor. "Desi au existat voci care au zis ca aceste tramvaie nu merita investitia facuta, putem preciza ca nici un oras nu are buget destul de mare, in afara capitalei, ca sa-si permita tramvaie noi. Pretul unui astfel de vagonet ajunge si la doua milioane Euro. Nu ne permitem sa punem garnituri noi pe linii, pentru ca asta ar insemna sa le stricam inainte sa apucam sa le folosim. Oricum, suntem multumiti cu cele pe care le-am achizitionat", a precizat Mihai Adrian. Regia ieseana a mai achizitionat 10 tramvaie, tot din Germania, dar din localitatea Heag, de unde pana in prezent au sosit cinci. Tramvaiele sunt de tip ST10-11, iar regia asteapta in curand si celelalte 5 vagoane.
Vlad ROTARU
http://www.ziuaiasi.ro/Vin-tramvaiele-de-la-stuttgart-A18769.html
Apoi nah...ST-urile au devenit tramvaiele Iasului din localitatea RATP
Sper ca macar vagonul 262 sa fie pastrat in amintirea celor mai bune tramvaie pe care le-a avut Iasul: TATRA T4R!
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
93.15 kb |
Vizualizat: |
de 23252 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
stfp
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Dum 13 Ian 2008 10:18:38 Titlul subiectului: |
86958 |
|
Ziua de Iasi a scris: | putem preciza ca nici un oras nu are buget destul de mare, in afara capitalei, ca sa-si permita tramvaie noi. |
De fapt incorect... vezi posturile despre tramvaiele noi la Oradea.
Pe de alta parte, cand iei 25+6 de garnituri second-hand (chiar daca substantial mai mici decat cele in discutie pentru Oradea) cu 200,000 EUR pentru toate, adica o zecime din pretul unui singur tramvai nou pentru Oradea, totusi cred ca e o afacere excelenta.
|
|
Sus |
|
|
Tom
Data înscrierii: 20/Oct/2005 Ultima vizita: 28/Feb/2008 Mesaje: 604 Locație: Bucuresti; Iasi
|
Trimis: Lun 14 Ian 2008 11:22:07 Titlul subiectului: |
87021 |
|
TATRA a scris: | Mihai Adrian, purtatorul de cuvant al Regiei Autonome de Transport Public (RATP) Iasi | Par'ca il chema Adrian Mihai, nu invers, dar in fine, unii ziaristi mai sunt inca la scoala sau in armata.
Citat: | Din cele 31 de tramvaie, ...6 au fost oferite de germani pentru piese de schimb. RATP Iasi spera totusi sa poata pune in folosinta si celelalte 6 vagoane, pentru ca este mai mare nevoie de acestea in transport si nu ca piese de schimb. | Sa nu credeti ca asta inseamna 31 de tramvaie in plus in Iasi. Din primele 15 tramvaie GT4 venite tot din Stuttgart se vor taia majoritatea si tot vor ramane piese de schimb. Plus vagonul 330 care a ramas doar la nivel de piese de schimb. Vagoanele de piese aduse din Stuttgart sunt de fapt vagoane defecte, pe care nemtii nu se obosesc sa le mai repare. La Iasi se vor repara sigur, macar 5 din ele.
Tatrele vor disparea probabil dupa punerea in circulatie a tuturor vagoanelor GT4 si ST10 si ST11, ultimele aduse din localitatea Heag
Citat: | Sper ca macar vagonul 262 sa fie pastrat in amintirea celor mai bune tramvaie pe care le-a avut Iasul: TATRA T4R! | Probabil 262 va fi pastrat, dar vor mai trebui recuperate diverse elemente dela altele, cum ar fi lampa de interior dela vagonul 257 ex 258 si ceva lampi dela iluminatul de siguranta, care au ramas doar la T4D'uri.
|
|
Sus |
|
|
bogdan
Data înscrierii: 14/Mai/2006 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 681 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Lun 14 Ian 2008 17:35:38 Titlul subiectului: |
87030 |
|
radub a scris: | ST10/11 nu au iesit la strada.
Au fost retrase 238 (ex-211) si 222. Se intentioneaza retragerea tuturor Tatrelor dupa sosirea vagoanelor GT4. | Radu, ai spus TOATE Tatrele! Cele de la Halle de ce se retrag? Nu cred ca sunt asa de depasite tehnologic! Parca la Halle inca se folosesc!
_________________ 37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102. |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 14 Ian 2008 20:54:20 Titlul subiectului: |
87033 |
|
Vagoanele ST10 sunt pregatite pentru a iesi la strada.
Tatrele aduse de la Halle nu sunt cu nimic mai presus tehnic fata de R-uri. Din pacate, tradusa in costuri de intretinere si exploatare, existenta R-urilor si D-urilor inseamna fonduri enorme care ar putea fi folosite in alte scopuri. Asta e realitatea si regia nu poate fi condamnata ca vrea sa reduca aceste costuri.
Sunt, alaturi de Timisuri si ITB-uri, tramvaiele copilariei mele si imi plange sufletul vazand cum se duc, insa transportul public din oras trebuie sa functioneze si sa evolueze.
Revenind la Halle, Tatrele care mai circula in prezent acolo sunt Tatre doar cu numele. In realitate au suferit transformari radicale. Oricum, si astea au fost retrase masiv, ramanand in circulatie numarul necesar pentru acoperirea traseelor. Cele retrase sunt in conservare, insa pot fi (si sunt) reactivate atunci cand e nevoie.
|
|
Sus |
|
|
StefanMz
Data înscrierii: 04/Sep/2007 Ultima vizita: 20/Ian/2013 Mesaje: 42 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 25 Ian 2008 20:40:11 Titlul subiectului: |
87583 |
|
Au inceput si Be4/4-urile sa poarte reclame. Unul dintre fericitele (mai bine spus nefericitele) tramvaie ce au primit primit autocolante publicitare mari, ca cele de pe unele GT4-uri, este vagonul motor 149. Cel putin asa am vazut eu azi. Acuma nu stiu care e parerea voastra, da mie mi se pare ca o reclama in nuante de rosu si alb nu prea se potriveste cu verdele inchis si cremul de Be-uri. Pana acuma Be-urile n-au purtat autocolante pe ele, n-am inteles de ce. Insa, daca tot era sa puna ceva reclame pe ele, de ce n-au folosit acele table de pe acoperis special destinate autocolantelor publicitare? Sau poate le e drag salutul elvetienilor din Berna?
Sunt curios daca o sa mai apara si alte "vierzaciuni" cu reclame care o sa se potriveasca precum "nuca-n perete" .
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 25 Ian 2008 21:25:50 Titlul subiectului: |
87587 |
|
Tramvaiele Be4/4 au un statut aparte, date fiind conditiile in care au venit la Iasi, deci modificarile asupra aspectului sunt ceva mai dificil de facut.
De reclame se ocupa o firma de publicitate in limitele unui contract, deci, cat timp ceea ce este afisat nu contravine contractului, reclamele vor fi amplasate asa cum crede de cuviinta firma respectiva.
|
|
Sus |
|
|
TATRA
Data înscrierii: 04/Dec/2005 Ultima vizita: 02/Noi/2012 Mesaje: 556 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 25 Ian 2008 23:01:52 Titlul subiectului: |
87597 |
|
Cum crede, cum nu crede firma respectiva, eu sunt de acord cu Stefan. Dau ca exemplu ST-ul 106 a carui schema de culoare este rupta cum nu se putea "mai bine". De ce nu se ia in considerare schema de culoare a vagonului sau a vagoanelor pe care se vor aplica reclamele? Totusi colajele de pe Tatrele 266 si 219 imi plac foarte mult, iar cele de pe ST-ul 110 sunt destul de bune. Cele mai reusite sunt cele de pe GT4.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
62 kb |
Vizualizat: |
de 22786 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
125.47 kb |
Vizualizat: |
de 22784 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
78.72 kb |
Vizualizat: |
de 22782 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 26 Ian 2008 22:49:16 Titlul subiectului: |
87654 |
|
Doua dintre vagoanele ST10 au fost inmatriculate saptamana aceasta si au primit numere de parc: HEAG 7603 a devenit 275 (IS-0299), iar HEAG 7604 este acum 276 (IS-0300). Astazi au iesit in probe pe parcursul liniei 6, in vederea pregatirii iesirii lor la traseu incepand de luni.
Pentru ca a fost adusa in discutie, aceasta e marea "grozavie" (reclama in sine nu e urata, insa Be-urile ca forma si schema de vopsire sunt pretentioase):
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
164.57 kb |
Vizualizat: |
de 22709 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
blood13
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Mar/2018 Mesaje: 110 Locație: Iasi
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 28 Ian 2008 16:11:10 Titlul subiectului: |
87805 |
|
Prima zi pe traseu:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
111.42 kb |
Vizualizat: |
de 22642 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
106.71 kb |
Vizualizat: |
de 22648 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
bogdan
Data înscrierii: 14/Mai/2006 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 681 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Lun 28 Ian 2008 20:17:45 Titlul subiectului: |
87821 |
|
Cate mai sunt de venit? Cate ST10 si cate ST11?
Sunt bidirectionale?Deoarece vad ca au si pe spate faruri!
Legat de ST11: Am vazut la pozele de la Darmstadt ca au si remorci, ce e drept mult mai mici! Vor sosi si acele remorci la Iasi?
_________________ 37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102. |
|
Sus |
|
|
TATRA
Data înscrierii: 04/Dec/2005 Ultima vizita: 02/Noi/2012 Mesaje: 556 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 29 Ian 2008 00:42:48 Titlul subiectului: |
87843 |
|
Mai sunt 2 ST11 si 3 ST10 de venit.
Iata cateva poze cu 276. Am mers din Tg Cucu pana-n Dacia, apoi am coborat in Alexandru cel Bun. Merg extraordinar de bine vagoanele, numai ca 276 si-a luat "botezul" de la calatorii "europeni" ai Iasului, ceea ce ma face sa cred ca inca nu meritam asa vagoane. In rest, sunt multumit de noile jucarii!!!
In ultima poza, dovezi le NESIMTIRII UNORA!
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
68.36 kb |
Vizualizat: |
de 22568 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
112.73 kb |
Vizualizat: |
de 22567 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
70.14 kb |
Vizualizat: |
de 22566 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
66.36 kb |
Vizualizat: |
de 22565 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
77.72 kb |
Vizualizat: |
de 22563 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
94.77 kb |
Vizualizat: |
de 21912 ori |
|
Ultima modificare efectuată de către TATRA la Mar 29 Ian 2008 00:47:19, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
Igor
Data înscrierii: 08/Dec/2007 Ultima vizita: 15/Apr/2016 Mesaje: 94 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 30 Ian 2008 18:36:44 Titlul subiectului: |
87961 |
|
Pe ce trasee vor mai circula ST10/11 in afara de 6?
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 30 Ian 2008 20:00:01 Titlul subiectului: |
87965 |
|
Igor a scris: | Pe ce trasee vor mai circula st10/11 in afara de 6? | Deocamdata stau pe 6, insa in principiu vor merge si pe celelalte trasee ale Sectiei 2, respectiv 5 si 11. bogdan a scris: | Sunt bidirectionale? Deoarece vad ca au si pe spate faruri! | In Germania (si in Austria si, probabil, si alte tari) manevrarea tramvaielor cu spatele in depou sau in alte situatii care impun mersul cu spatele se face, pe cat posibil, din capatul respectiv, cu vizibilitate maxima catre sensul de mers. Vagoanele (GT4, ST7/8/10/11) au in spate un mic post de conducere, acoperit in conditii normale de mers, dotat pentru comenzile de baza.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 09 Feb 2008 19:50:26 Titlul subiectului: |
88433 |
|
Au fost inmatriculate, renumerotate si probate vagoanele 7601 (numar nou 277) si 7602 (numar nou 278). De luni, la traseu.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 21 Feb 2008 22:11:18 Titlul subiectului: |
88957 |
|
Pentru cei carora le cad greu la stomac tramvaiele second-hand trebuie facuta precizarea ca in prezent vagoanele sunt in plin proces de readucere la starea de dinainte de punerea in circulatie in Basel (2004). Se lucreaza inclusiv la indepartarea, in mod civilizat, a marcajelor specifice BVB.
24 martie va fi ultima zi in care vor mai circula in Basel cele 4 tramvaie Be8/8 aduse de la Berna. Urmeaza sa fie trimise inapoi la Berna, de unde vor putea pleca spre Iasi.
|
|
Sus |
|
|
bogdan
Data înscrierii: 14/Mai/2006 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 681 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Lun 03 Mar 2008 20:27:26 Titlul subiectului: |
89519 |
|
ST 11 a iesit in probe?
_________________ 37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102. |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 04 Mar 2008 16:09:41 Titlul subiectului: |
89573 |
|
Nu, dar saptamana trecuta s-au creat conditiile pentru asta. Cat de curand...
Incepand de astazi 275 a trecut pe control Geamatic (electronic), situatia urmand a se generaliza la ST10.
|
|
Sus |
|
|
|