Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Lun 26 Feb 2007 16:30:02 Titlul subiectului: |
76719 |
|
Daca un Be consuma cat 4 tatre, atunci problema consumului se muta si poate e de inteles de ce nu merg decat o singura tura cu ele. Oricum, am inteles ca ar fi aparut pe 1 si 13, dupa cum s'a exprimat cineva cu care vorbeam in timp ce se urca in el: "A venit o rabla din asta verde."
Iar daca elvetienii au potcovit RATP cu rablele lor pe 10 ani, atunci nu pot decat sa sper ca macar o tatra de muzeu sa mai pastreze, in timp ce pentru Be'uri ma gandesc doar la ce spunea cineva pe la topicele din Bucuresti. Peste 10 ani, daca va mai exista forumul, voi trece la chat si la mesaje de tipul: "vreau autogen sa tai Be'uri"
|
|
Sus |
|
|
TATRA
Data înscrierii: 04/Dec/2005 Ultima vizita: 02/Noi/2012 Mesaje: 556 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 26 Feb 2007 22:25:15 Titlul subiectului: |
76743 |
|
Eficientizarea activitatii presupune acceptarea donatiilor de vagoane mari consumatoare de energie si cu o capacitate de transport apropiata de cea a Tatrelor?
Aha, daca cineva impune RATP-ului sa intretina niste rable, le intretine, dar de buna voie si nesiliti de nimeni nu pot??? Nu ma refer numai la Tatre ci si la vagoanele GT4, in special cele din Stuttgart. De fapt, nu se respecta publicul calator, ci contractul semnat cu elvetieni. Normal, e contract si trebuie respectat, dar vagoanele care nu fac parte din termenii unui astfel de contract de ce sunt neglijate?
Be-urile sunt cele mai "bibilite" tramvaie din intreg parcul, pe cand celelalte vagoane reflecta cu adevarat implicarea RATP-ului in intretinerea vehiculelor cu care-si desfasoara activitatea.
Deci: 4 TATRA MOTOR = 1 BE 4/4 + REMORCA!!! Cum e posibil sa accepti asa ceva si sa te batii cu pumnii in piept ca vrei eficienta??? Ori la RATP IASI eficienta nu inseamna achizitionarea de vagoane cu consum redus, eventual pastrarea in circulatie a celor din aceeasi categorie???
Daca pentru GT5, care au 50 de ani de functionare, nu mai sunt piese de schimb, pentru Tatre (aproape 30 de ani), cu putin efort, se pot gasi!!! Adica, nemtii pot si noi nu??? Dar, "traim in Romania si asta ne mananca tot timpul"!!!
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 26 Feb 2007 22:50:02 Titlul subiectului: |
76748 |
|
Nu uita ca programul SECO nu implica doar donarea celor 9 Be4/4+B4 + 5 (4) Be8/8 (cu extindere ulterioara), ci si multe alte utilaje si unelte necesare in activitatea de zi cu zi a regiei.
Consumul de energie Tatra vs. Be nu-l cunosc si prefer sa vorbesc cu datele in fata, deci deocamdata nu comentez aspectul.
Conform declaratiilor reprezentantilor regiei, intretinerea si exploatarea vagoanelor GT4 si ST7/8 presupun in acest moment costuri net inferioare celor generate de vagoanele Tatra. Cineva (si nu e vorba de vatmani, etc.) de la S2 spunea acum un an, dupa aducerea vagoanelor ST7/8 in Dacia: "parca a mai rasarit soarele si in sectia noastra". Numarul vagoanelor revenite in depou cu defectiuni scazuse dramatic. Si e doar un aspect...
Repet, e necesar sa fim si obiectivi.
Am iubit si iubesc vagoanele Timis 2, insa nimeni nu poate schimba faptul ca au fost dezastre dpdv tehnic. E un fapt pe care il accept ca atare, cu toata pasiunea mea pentru ele.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 25 Mar 2007 15:44:47 Titlul subiectului: 0000000 |
77833 |
|
Un instantaneu din Iasi
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
143.56 kb |
Vizualizat: |
de 17726 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
TATRA
Data înscrierii: 04/Dec/2005 Ultima vizita: 02/Noi/2012 Mesaje: 556 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 28 Mar 2007 08:41:42 Titlul subiectului: |
77923 |
|
6 DECEMBRIE 2007 ultima zi a tramvaielor pe 1000 mm in Stuttgart. O parte din vagoanele GT4 vor ajunge la Iasi, eventual la Arad. Acestea sunt inlocuite cu tramvaie tip DT8 4-9, DT8 10-11 pe ecartament de 1435 mm.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
105.05 kb |
Vizualizat: |
de 17775 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 14 Apr 2007 08:31:56 Titlul subiectului: |
78251 |
|
Din nou exotism. Si din nou GT5... pe linia 6...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
85.77 kb |
Vizualizat: |
de 17550 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
TATRA
Data înscrierii: 04/Dec/2005 Ultima vizita: 02/Noi/2012 Mesaje: 556 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 26 Apr 2007 07:22:05 Titlul subiectului: |
78501 |
|
De astazi 2 vagoane Be 4-4 deservesc linia lui 6; astazi am vazut prima data aceste vagoane pe 6 si am ramas uimit. Mai scapa si vatmanii de linia lui 3, pe care o cunosc extraordinar de bine.
Mare va fi mirarea in Dacia cand vor vedea Be-urile pe capat.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 20 Mai 2007 19:03:58 Titlul subiectului: |
79053 |
|
Rar si impresionant:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
73.78 kb |
Vizualizat: |
de 17683 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 26 Iul 2007 21:41:22 Titlul subiectului: |
80688 |
|
In privinta tramvaielor, ceea ce pot spune in acest moment e ca vom avea 7 vagoane ST10 si 3 ST11. Contractul prevede si achizitionarea unui set de piese de schimb pentru acestea. Mai sunt de stabilit o serie de chestiuni legate de transportul catre Iasi.
De asemenea, se doreste achizitionarea altor 30 de vagoane de la o unitate de transport din Germania (deocamdata nu pot intra in detalii, insa e usor de intuit despre ce este vorba).
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 20 Aug 2007 20:18:58 Titlul subiectului: |
81703 |
|
Intrucat toate ofertele de transport pentru aducerea la Iasi a vagoanelor din Darmstadt se invart in jurul unui pret mediu de 12000 euro/vagon (desigur, preturile sunt diferite pentru cele doua tipuri de vagoane), valoarea totala a contractului pentru transport va depasi 40000 euro, astfel incat RATP e nevoita sa organizeze licitatie. Aceasta a avut loc in data de 7 august.
Contractul incheiat cu HEAG Mobilo prevede ca cele 10 vagoane sa fie aduse in 4 transe. Pentru diminuarea costurilor de transport, RATP a propus partii germane ca livrarea vagoanelor sa se faca in maxim 2 transe, chiar daca astfel tramvaiele vor sosi ceva mai tarziu.
-------------------------------------------------------------------------
Din pacate, procedura din 7 august s-a soldat cu esec, intrucat nu a fost depusa nici o oferta. Licitatia pentru transportul celor 10 tramvaie de la Darmstadt la Iasi va fi reluata pe data de 20 septembrie.
Tot din pacate, ramane valabila prevederea din contract conform careia vagoanele vor sosi in 4 transe, pe parcursul a 8 luni.
|
|
Sus |
|
|
Tavinho
Data înscrierii: 07/Sep/2007 Ultima vizita: 19/Aug/2013 Mesaje: 206 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 03 Oct 2007 06:01:44 Titlul subiectului: |
83307 |
|
Un articol din ziarul de azi indica cumpararea a 10 tramvaie SH din Hamburg, care vor sosi saptamana viitoare. De cand initiativa asta? nu s-a scris nimic in ziare despre asta, nici pe forum....se vorbea doar de cele 10 de la Darmstadt care vin in transe....ce se stie despre aceste tramvaie?
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 03 Oct 2007 07:14:52 Titlul subiectului: |
83308 |
|
Ca de obicei, ziarele scriu tampenii pe banda rulanta...
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 22 Oct 2007 19:10:07 Titlul subiectului: |
84214 |
|
Postez niste poze cu tramvaiele Be 4/4 facute sambata trecuta in zona Garii si in apropiere de Piata Unirii.
Mi-a placut mesajul aflat in partea superioara a tramvaielor "Elvetia si orasul Berna saluta Orasul Iasi".
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
86.63 kb |
Vizualizat: |
de 17016 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
122.38 kb |
Vizualizat: |
de 17016 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
148.22 kb |
Vizualizat: |
de 17016 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
108.94 kb |
Vizualizat: |
de 17016 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
88.29 kb |
Vizualizat: |
de 17002 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 23 Oct 2007 09:13:51 Titlul subiectului: |
84239 |
|
Sambata, avand putin timp liber la dispozitie am pornit la o mica "vanatoare de tramvaie" in Iasi. Postez fotografiile realizate.
Mi-au placut mult tramvaiele din Iasi, mai ales marea lor diversitate. Parerea mea este ca daca infrastructura va fi modernizata, aceste tramvaie vor putea fi exploatate la capacitatea lor maxima. E drept ca modernizarea costa bani.
Incep asadar cu poze realizte pe strada Arcu
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
118.14 kb |
Vizualizat: |
de 16998 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
116.93 kb |
Vizualizat: |
de 16998 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
100.41 kb |
Vizualizat: |
de 16998 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
114.25 kb |
Vizualizat: |
de 16998 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
117.86 kb |
Vizualizat: |
de 16998 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 23 Oct 2007 09:16:49 Titlul subiectului: |
84240 |
|
S-a dovedit a fi un loc bun pentru fotografiat, mai ales pentru tramvaiele care coborau panta, acestea avand viteza destul de scazuta.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
101.9 kb |
Vizualizat: |
de 16996 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
111.42 kb |
Vizualizat: |
de 16996 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
111.22 kb |
Vizualizat: |
de 16996 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
112.04 kb |
Vizualizat: |
de 16996 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
109.12 kb |
Vizualizat: |
de 16996 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 23 Oct 2007 09:19:33 Titlul subiectului: |
84241 |
|
Strada Gavril Muzicescu. Un tramvai care urca panta.
Din pacate Tico acela alb a cam stricat poza.
Apoi un tramvai fotografiat la piata Eminescu
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
103.15 kb |
Vizualizat: |
de 16995 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
132.14 kb |
Vizualizat: |
de 16988 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 23 Oct 2007 09:22:08 Titlul subiectului: |
84242 |
|
M-am mutat apoi pe Cuza Voda.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
130.83 kb |
Vizualizat: |
de 16994 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
138.98 kb |
Vizualizat: |
de 16994 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
129.22 kb |
Vizualizat: |
de 16994 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
68.47 kb |
Vizualizat: |
de 16994 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 23 Oct 2007 09:25:21 Titlul subiectului: |
84244 |
|
De asemenea s-a doveditun loc bun pentru pozat tramvaie, aici existand o limitare de viteza la 5 km/ora.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
136.01 kb |
Vizualizat: |
de 16993 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
138.22 kb |
Vizualizat: |
de 16993 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
129.28 kb |
Vizualizat: |
de 16993 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 23 Oct 2007 09:33:07 Titlul subiectului: |
84246 |
|
Postez si niste poze cu interiorul unui tramvai (GT4).
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
121.6 kb |
Vizualizat: |
de 16987 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
101.64 kb |
Vizualizat: |
de 16987 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
72.57 kb |
Vizualizat: |
de 16987 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
119.39 kb |
Vizualizat: |
de 16987 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
102.24 kb |
Vizualizat: |
de 16985 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 23 Oct 2007 09:36:19 Titlul subiectului: |
84249 |
|
Din pacate nici tramvaiele iesene nu au scapat de flagelul vandalizarii. Problema s-ar putea rezolva cu niste amenzi usturatoare.
Din punct de vedere tehnic s-ar putea instala camere de luat vederi in aceste tipuri de tramvaie ?[/quote]
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
78.39 kb |
Vizualizat: |
de 16984 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
76.1 kb |
Vizualizat: |
de 16984 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 24 Oct 2007 20:39:15 Titlul subiectului: |
84300 |
|
Scaunele vor fi inlocuite in curand cu altele noi, tot tapitate, insa nu ne asteptam sa reziste mai mult decat cele actuale. guest a scris: | Din punct de vedere tehnic s-ar putea instala camere de luat vederi in aceste tipuri de tramvaie ? | Chiar daca s-ar face o astfel de investitie, cu siguranta ar ramane zone vulnerabile in interiorul tramvaiului. Gestul de a distruge tapiteria sau a mazgali spatarul poate trece usor neobservat, chiar daca stai in apropierea primatei, pentru ca nu e musai sa il faca cu miscari ample.
La sectia care are in dotare vagoanele GT4 exista angajat un tapiter, in cateva tramvaie putand fi vazute deja scaune cu materialul textil schimbat. Cu scaunele invelite in musama e ceva mai dificil.
|
|
Sus |
|
|
Tavinho
Data înscrierii: 07/Sep/2007 Ultima vizita: 19/Aug/2013 Mesaje: 206 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 13 Noi 2007 08:44:50 Titlul subiectului: |
84733 |
|
Azi e in ziar o stire precum ca vor sosi in curand 4 tramvaie germane "Până la sfârșitul lunii noiembrie vor mai ajunge și patru tramvaie din Darmstadt, Germania, iar alte șase la începutul anului viitor. Pentru fiecare dintre acestea vom plăti opt mii Euro. Vrem să înlocuim o parte din tramvaiele Tatra de pe linia 11", a mai declarat Cristian Stoica."
E adevarat? Stie cineva? Radu?
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 24 Noi 2007 15:03:17 Titlul subiectului: |
84972 |
|
Primele 2 vagoane ST10 au fost incarcate pe 22 noiembrie. Este vorba despre 7601 si 7604. Al doilea transport va aduce si primul tramvai dublu articulat ce va circula in Iasi.
|
|
Sus |
|
|
G-man
Data înscrierii: 06/Oct/2007 Ultima vizita: 01/Ian/2013 Mesaje: 13 Locație: Timisoara
|
Trimis: Lun 26 Noi 2007 21:49:35 Titlul subiectului: |
85026 |
|
O intrebare tramvaiele acele verzi Be 4/4 umbla numai pe linia 3 ?
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 28 Noi 2007 15:54:18 Titlul subiectului: |
85078 |
|
Da, motivele au fost expuse in urma cu ceva timp.
Inainte de vacanta de vara au fost folosite si ele pentru suplimentarea numarului de vagoane de pe linia 6 la orele de varf.
Aseara au fost incarcate ST10 7602 si 7603 si ST11 8212.
In principiu, vagoanele din primul lot (7601 si 7604) vor ajunge la Iasi in saptamana 49 (3-9 decembrie), iar cele din lotul de ieri peste cca. 2 saptamani, insa depinde de ce se mai intampla pe drum. Lotul 1 ajunge astazi sau maine la Episcopia Bihor.
|
|
Sus |
|
|
|