Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Tramvaiele din Iași
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
MYSU



Data înscrierii: 09/Ian/2008
Ultima vizita: 13/Dec/2018
Mesaje: 135
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 27 Dec 2010 12:57:14    Titlul subiectului: 138016

Daca iti auci aminte de accidentul de la Liceul National in care au fost implicate 3 GT4 cu nr. de parc 330, 331, 128 doua au fost refacute 331, 128.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bruninho



Data înscrierii: 07/Ian/2011
Ultima vizita: 15/Mar/2011
Mesaje: 19
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 08 Feb 2011 23:34:52    Titlul subiectului: Re: 0000000 139681

Traseele 1 si 13 care strabat Copoul (acest fapt zic eu ca le fac cele mai "prestigioase" din Iasi si care ar putea fi cartea de vizita pt eventualii turisti), ca sa nu mai zic ca sunt printre cele mai des utilizate de calatori, sunt deservite de cele mai vechi si mai putin confortabile tramvaie GT4 din Iasi (un vagon chiar are scaunele cu toata tapiteria scoasa, calatorii fiind nevoiti sa stea pe partea din plastic-nu se pot pune scaune de pe ST7, ST8 sau GT5?), pe cand in Dacia circula foarte multe GT4 modernizate (ca sa nu mai zic ca circula foarte des, ceea ce nu-i cazul pt traseele 1 si 13, unde astepti in statie de ti se acreste). De asemenea in Dacia circula si vagoane ST10, ST11 si probabil vagonul GT8, vagoane care ar trebui sa circule pe 1 si 13, fiind mai potrivite pt a urca pantele Copou si Padurii. De ce nu s-a facut o imparteala frateasca, jumi-juma intre depourile Gara si Dacia cand s-au adus ultimele transe de GT4, pentru ca si Copoul sa poata beneficia de GT4 civilizate, ca asa ele circula doar pe la periferie, iar centrul orasului a ramas de caruta Evil or Very Mad Mai mult, am observat ca au fost introduse pe traseul 3 Gara-Dancu tramvaie Be 8/8 din cele aduse din Berna, desi circula pe acest traseu si vagoane Be 8/8 aduse in 2008, desi reprezentantii RATP stiu ca pe acest traseu este cea mai mare rata de vandalizare si violenta. La inceput, cand am vazut ca desi s-au adus in 2010 11 vagoane, ele erau foarte rare in decembrie si ianuarie 2011 pe traseele 1 si 13, circuland in continuare GT4, m-am gandit ca poate se intentioneaza menajarea si protejarea lor, ca doar sunt cele mai frumoase si ti-e mai mare dragul sa le privesti si sa calatoresti cu ele!!! Dar nu, cineva s-a gandit sa le dea pe mana celor care le vandalizeaza, cand putea sa le introduca pe traseele 1 si 13, iar traseul 3 putea sa preia exclusiv vagoanele GT4!!! Evil or Very Mad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 06/Dec/2018
Mesaje: 894
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 09 Feb 2011 00:55:20    Titlul subiectului: 14 139683

vlad tabaranu a scris:
La inceput, cand am vazut ca desi s-au adus in 2010 11 vagoane, ele erau foarte rare in decembrie si ianuarie 2011 pe traseele 1 si 13, circuland in continuare rablele nemodernizate GT4 (...)
10 vagoane
vlad tabaranu a scris:
De ce nu s-a facut o imparteala frateasca, jumi-juma intre depourile Gara si Dacia cand s-au adus ultimele transe de GT4, pt ca si Copoul sa poata beneficia de GT4 civilizate, ca asa ele circula doar pe la periferie, iar centrul orasului a ramas de caruta.
Pe lângă vagoanele ex SSB Stuttgart (1997/2000) , traseele 1 și 13 sunt deservite de vagoanele ex HAVAG Halle (2003---#120-> #147); modernizate între anii 1992-1995 și ex SWA Augsburg (2004 -- #318, #319, #321, #323, #331, #332, #334, #335); acestea fiind de o calitate excepțională atât ca aspect cât și ca funcționare.
De asemenea este știut faptul că vagoanele #324 (ex SWA #413) și #336 (ex SWA #468) au fost modernizate la Augsburg în perioada 1993-1994 , fiind "colege" cu vagoanele sosite în 2010, acum în exploatarea Depoului Dacia (lotul #101-#113).
vlad tabaranu a scris:
Dar nu, cineva s-a gandit sa le dea pe mana celor care le vandalizeaza, cand putea sa le introduca pe traseele 1 si 13, iar traseul 3 putea sa preia exclusiv vagoanele GT4!!!
Dat fiind faptul că Depoul Central are spre deservire traseele ce necesită capacitate sporită de transport așadar 1,3,13 , utilizarea vagoanelor Be 8/8 este binevenită și pentru traseul 3 , eventualele incidente petrecute în legătură cu acest traseu fiind izolate și ținând mai ales de un anumit comportament ce nu are de-a face cu civilizația !
vlad tabaranu a scris:
De asemenea in Dacia circula si vagoane ST10, ST11 si probabil vagonul GT8, vagoane care ar trebui sa circule pe 1 si 13, fiind mai potrivite pentru a urca pantele Copou si Padurii.
Vagoanele GT4 , prin construcție sunt destinate traseelor dificile, fiind special proiectate pentru a se adapta reliefului din orașul Stuttgart, asemănător cu cel al orașului nostru, așadar vagoanele GT4 sunt ideale pentru a deservi traseele în pantă.

Aceasta este părerea mea obiectivă, din prisma unui simplu cetățean, utilizator al serviciului de transport public oferit de către RATP Iași!


Ultima modificare efectuată de către Cosmin Sandu la Mie 09 Feb 2011 14:58:38, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
cristian



Data înscrierii: 11/Iul/2009
Ultima vizita: 29/Mai/2018
Mesaje: 180
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 23 Feb 2011 08:41:08    Titlul subiectului: 140305

In articolul de astazi din BZI, in care se vorbeste despre tramvaiele care vor fi fabricate la Bucuresti, apare si declaratia domnului Gherca, care zice:
Citat:
Noi avem un tramvai pe care-l modernizam in parteneriat cu o firma din Pascani

E prima data cand aud acest lucru, poate cineva sa ofere mai multe informatii despre ascest proiect?
Cand se estimeaza ca va fi gata?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
MYSU



Data înscrierii: 09/Ian/2008
Ultima vizita: 13/Dec/2018
Mesaje: 135
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 23 Feb 2011 09:34:43    Titlul subiectului: 140308

Asa este, sunt si eu curios ce va iesi, vagonul este de tip GT4.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Dec/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 25 Feb 2011 12:11:29    Titlul subiectului: 140423

Depoul din Dacia - cca. 1999-2000. De remarcat: ST-ul 114 (348) asa cum a venit din Darmstadt, GT4 308 intr-o noua schema (307 a primit si el o schema asemanatoare), Saviem 1, primul revopsit in schema galben-alb-albastru. Timisul de la poarta e 336.


Untitled-01.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  97.04 kb
 Vizualizat:  de 16884 ori

Untitled-01.jpg



Untitled-24.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  70.63 kb
 Vizualizat:  de 16884 ori

Untitled-24.jpg



_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Dec/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 25 Feb 2011 12:15:49    Titlul subiectului: 140424

Cate scannere, atatea mofturi la adaptoarele de transparenta:


Untitled-11.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  52.87 kb
 Vizualizat:  de 16883 ori

Untitled-11.jpg



_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 06/Dec/2018
Mesaje: 894
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 06 Mar 2011 14:11:29    Titlul subiectului: 54 140770

Citat:
Circulația tramvaielor în zona Canta a fost întreruptă ieri timp de 20 de minute, din cauza unui tramvai înțepenit pe șine. „În jurul orei 14.15 minute, vatmanul de pe tramvaiul 139 a anunțat că i s-au blocat boghiurile [...]
Despre vagonul GT4 #139 (ex HAVAG Halle #890 -> ex SSB Stuttgart #737) numai de bine ; A revenit "în scenă" , astăzi 6 martie 2011 deservind traseul 2 ! Very Happy


SDC10802.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  105.13 kb
 Vizualizat:  de 16697 ori

SDC10802.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 06/Dec/2018
Mesaje: 894
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 25 Mar 2011 15:13:13    Titlul subiectului: 101 141683

Vagonul GT4 #334 (ex SWA Ausburg #459) , implicat în incidentul din Podu Roș în data de 24 martie 2011 , astăzi 25 martie 2011 a revenit la stradă deservind traseul 1/13!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
paulsback



Data înscrierii: 10/Noi/2009
Ultima vizita: 06/Apr/2016
Mesaje: 95
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 09 Mai 2011 19:55:42    Titlul subiectului: 143430

Am avut azi placerea sa observ ca scaunele tramvaiului 312 au primit tapiterie noua, scapand de sutele de petice si dand o nota mai ingrijita tramvaiului .

Au mai primit si altele acest tratament?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Dec/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 14 Mai 2011 10:10:02    Titlul subiectului: 143570

312 a fost in RC. Pe langa faptul ca a scapat de petice, a scapat si de scaunele de plastic din sectiunea B. Pe cat posibil, se va incerca acelasi lucru si cu 329, cand ii va veni randul la RC.

La scaune s-a lucrat si la alte vagoane, spre exemplu 313...



IMG_3278.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  105.61 kb
 Vizualizat:  de 15982 ori

IMG_3278.JPG



IMG_3282.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  106.21 kb
 Vizualizat:  de 15982 ori

IMG_3282.JPG



IMG_3279.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  97.24 kb
 Vizualizat:  de 15982 ori

IMG_3279.JPG



IMG_3280.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  95.11 kb
 Vizualizat:  de 15982 ori

IMG_3280.JPG



IMG_3281.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  104.86 kb
 Vizualizat:  de 15982 ori

IMG_3281.JPG



IMG_3586.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  98.99 kb
 Vizualizat:  de 15982 ori

IMG_3586.JPG



IMG_3955.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  109.74 kb
 Vizualizat:  de 15982 ori

IMG_3955.JPG



IMG_3956.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  97.6 kb
 Vizualizat:  de 15982 ori

IMG_3956.JPG



IMG_3952.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  104.53 kb
 Vizualizat:  de 15982 ori

IMG_3952.JPG



IMG_3953.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  96.82 kb
 Vizualizat:  de 15982 ori

IMG_3953.JPG



_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Dec/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 10 Oct 2011 23:34:31    Titlul subiectului: 149477

I-a venit si lui 329 randul la RC, asa ca a scapat si el de scaunele de plastic fara tapiterie de la spate. De asemenea, au fost schimbate husele si la scaunele din primul segment.

Foto inainte si in timpul RC, cu bancile refacute:



IMG_0783.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  97.13 kb
 Vizualizat:  de 15207 ori

IMG_0783.JPG



IMG_0784.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  94.07 kb
 Vizualizat:  de 15207 ori

IMG_0784.JPG



IMG_9511.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  117.13 kb
 Vizualizat:  de 15207 ori

IMG_9511.JPG



IMG_1854.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  111.03 kb
 Vizualizat:  de 15207 ori

IMG_1854.JPG



IMG_1853.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  106.33 kb
 Vizualizat:  de 15207 ori

IMG_1853.JPG



_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Dec/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 08 Noi 2011 22:01:45    Titlul subiectului: 150203

Sa repari stricaciunile inseamna timp si bani, iar astfel de lucrari nu se pot face oricand si oricum. Tocmai a iesit din RC si vagonul 317, cu toate scaunele aratand impecabil. Circula deja pe trasee.


IMG_2578.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  98.23 kb
 Vizualizat:  de 15003 ori

IMG_2578.JPG



IMG_2577.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  97.36 kb
 Vizualizat:  de 15003 ori

IMG_2577.JPG



IMG_2392.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  94.91 kb
 Vizualizat:  de 15003 ori

IMG_2392.JPG



IMG_2393.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  75.03 kb
 Vizualizat:  de 15003 ori

IMG_2393.JPG



_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Dec/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 12 Noi 2011 00:34:52    Titlul subiectului: 150242

Iese din RC si 133:


IMG_2687.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  108.69 kb
 Vizualizat:  de 14884 ori

IMG_2687.JPG



IMG_2688.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  108.5 kb
 Vizualizat:  de 14884 ori

IMG_2688.JPG



_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
TsE



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Dec/2018
Mesaje: 44
Locație: Bucuresti 3

MesajTrimis: Lun 14 Noi 2011 08:49:53    Titlul subiectului: Frumoase culori 150286

Frumoase culori.

Radu, aceeasi schema se aplica si la urmatoarele?

_________________
TsE


Ultima modificare efectuată de către TsE la Lun 14 Noi 2011 13:38:39, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Dec/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 14 Noi 2011 12:27:41    Titlul subiectului: 150287

In general se pastreaza schema anterioara la revopsire.
_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Dec/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 23 Aug 2013 20:45:52    Titlul subiectului: 166621

O reclama noua si... interesanta ca aspect.


IMG_5309.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  84.55 kb
 Vizualizat:  de 11187 ori

IMG_5309.JPG



IMG_5311.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  99.15 kb
 Vizualizat:  de 11187 ori

IMG_5311.JPG



IMG_5312.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  83.09 kb
 Vizualizat:  de 11187 ori

IMG_5312.JPG



IMG_5314.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  56.97 kb
 Vizualizat:  de 11187 ori

IMG_5314.JPG



_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 06/Noi/2018
Mesaje: 368
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 24 Aug 2013 00:43:50    Titlul subiectului: 166629

De ce nu au colat tot vagonul? Arata mai bine zic eu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Dec/2018
Mesaje: 7027
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 29 Oct 2014 08:43:40    Titlul subiectului: 175346

Masutele de langa, geam, dintre cele doua scaune aflate fata in fata si-au dovedit utilitatea, cand afara ploua, asa cum se vede in poze.


Simpozion USAMV Iasi, 23-25 octombrie 076.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  94.9 kb
 Vizualizat:  de 9698 ori

Simpozion USAMV Iasi, 23-25 octombrie 076.jpg



Simpozion USAMV Iasi, 23-25 octombrie 077.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  77.83 kb
 Vizualizat:  de 9698 ori

Simpozion USAMV Iasi, 23-25 octombrie 077.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 06/Noi/2018
Mesaje: 368
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 02 Aug 2015 11:33:21    Titlul subiectului: 180670

Cine isi mai aduce aminte de ce s-a facut in 2003 rocada de tramvaie, intre depouri? Cand au intrat GT4 pe 1, 3, 13 si Tatrele + GT5 au mers in Dacia.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Dec/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 02 Aug 2015 13:08:25    Titlul subiectului: 180672

1. Prin Centru si Copou umblau in general gioarse, adica Tatre si V2A (cu toata dragostea pentru Tatre, e o realitate...), iar venirea celor 27 de tramvaie de la Halle era un mare pas inainte in privinta imaginii orasului;
2. Sistemul de franare (ca intreg, deci cuprinzand toate tipurile de frane existente pe vagon) pacatos al Tatrelor, in combinatie cu proasta intretinere, le facea nu foarte sigure pe traseele in panta;
3. Noua repartizare a vagoanelor pe trasee facea logica si impunea mutarea lor.

_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 06/Noi/2018
Mesaje: 368
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 21 Aug 2015 01:39:42    Titlul subiectului: 181104

Acum am auzit cum a trecut un tramvai prin zona Tatarasi, dinspre Nord spre Doi Baieti cred. Se fac ceva probe?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Dec/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 21 Aug 2015 05:49:58    Titlul subiectului: 181105

Dupa RC, de exemplu, fiecare tramvai trebuie sa faca probe de mers si franare.
_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 06/Noi/2018
Mesaje: 368
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 02 Sep 2015 08:15:49    Titlul subiectului: 181256

Exista cumva prin Iasi alt tramvai cu aer conditionat, decat GT4-M? Am o disputa cu o colega de munca, care sustine ca a venit cu un tramvai scurt, cu scaune perpendiculare in fata la prima usa, care avea toate geamurile inchise si aer conditionat.

Eu sunt 99.99999% sigur, dar am vrut sa va intreb si pe voi. Doar nu s-au adus cele 15 tramvaie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Dec/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 02 Sep 2015 10:18:24    Titlul subiectului: 181263

Nu este altul. Dar nici "alea 15", daca si cand vor fi, nu vor avea, ca la tramvaie chiar nu-i de unde lua asa ceva.
_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Următoare
Pagina 7 din 8

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community